De tas is generiek amazon merk... maar goede kwaliteit. Stevige waterdichte ritsen die onder de rand zitten dus geen kans op regen wat er in komt. Allerlei gleuven om hem vast te spannen aan de base.marvel27 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 21:12:
Leuk om een ervaring met zo'n Amazon tas te lezen! Maar die klinkt eerlijk gezegd niet zo goed 😂 het lijkt mij niet aan te best dat de base zo los staat. Heeft dat niet voor schade aan je auto gezorgd? En dit is neem ik aan met normaal rijgedrag. Hoe zit het dan als je een noodstop moet maken of serieus moet uitwijken? Ik ben benieuwd of er geen betere base te krijgen is dan.
En je ervaring met de tas zelf? Wat voor merk is het?
Ja die base is wat minder IMO. Het lijkt niet heel rampzalig te zijn maar mijn OCD kan niet tegen een scheve trekhaakkoffer op een loodrechte auto
Bij de review op de ANWB site staat ook dat ze hem wat losjes vinden. (Let op zij testen hem met de box, ik heb de versie zonder box)
https://www.anwb.nl/auto/...ffer-test/modula-re-cargo
Nergens last van om eerlijk te zijn, kan gewoon bij de kofferbak? Wij zetten de dingen die we echt nodig zouden kunnen hebben dan in de trekhaak koffer. Of naja, daar hebben we over nagedacht maar er kwam niets ter sprake wat dan in de trekhaakkoffer meost.FastFred schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 21:58:
Lijkt mij juist heel erg irritant als je toegang wilt tot de kofferbak... Plus je bent gelimiteerd door kogeldruk, je hebt meer gewicht achter de achteras, minder druk op je vooras etc. Maar ik snap de voordelen ook, met een bagageaanhanger ben je langer onderweg.
Meer gewicht op de achteras vind ik niet erg, ik rij in een achterwiel aangedreven EV
Enyaq iV 80 - 5135 Wp
:strip_exif()/f/image/KSzRZ8xcppGCD1QRDMccbfKL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XtGI8ev7qz46wL4a8V9RqALj.png?f=user_large)
/f/image/TFGISOCrnoPvx90EpaIftkd1.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/uyfu7SQV1FAWdRw1z3m8tT9c.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/SC5mBrLgFqkTW8BAmFBgq05e.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/CJz0LGxkCP1gvQoJQfv15EEP.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/tmkY63vhxUjtyjVSGujmLUVQ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/b7EtCcDfKINdfw8OaCaeqATF.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qAPc4xpiF68bYjx94wedlZsY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dlSbuJpjLYNAyAR78aV7D4UW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vAjWrH0k9Oupe6r5YYgHicMv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qVghtbcMpJAxJHz31Hh9xzuG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HW9nFeQ7eJ0RoTou4CM9PZdG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/23qbELZ5GjGuBDvg7kq0oRJG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eAOQdJD77KXRQNWg5dfPf1DN.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/rmHQzJAYtxebL09sffYlRdUN.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/tjZmUbKsNfuizn2c052ZbTRx.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/lk9zEvPcpanT6HSkSy6ffRQD.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/C9jD77S1e6CEE06MWI9vxSmG.jpg?f=fotoalbum_large)