Bedankt dat je een verband ziet tussen mijn post en wat FOM doet. Ik wist niet dat ik zulk invloed had op een miljardenbedrijf

. Ik snap werkelijk waar niet waarom je mij hierin quote en daarmee die discussie ook nog naar hier moet halen

.
Is het nu de bedoeling dat iedereen daar weer over gaat klagendiscussiëren in het hoofdtopic ?
FTFY. Ja, dat lijkt mij wel

. De prijsverhoging is ook onderdeel van de discussie. Idem voor het maandabonnement.
.oisyn schreef op maandag 19 februari 2024 @ 14:25:
@
tweakduke Wat een raar slotje. Het ging de laatste paar pagina's vooral om het feit dat het nu ineens een maandelijks abonnement was, ipv jaarlijs. En we wachten nog altijd op reactie van F1TV; meerdere mensen hebben contact gehad, waaronder ik.
Eens. Vooral omdat ook nog in de TR van het ene topic verwezen wordt naar het nu gesloten topic. Het lijkt wel alsof het mod team dit niet met elkaar af heeft gestemd. Want gisteren werd een gedeelte van de discussie vanuit het hoofdtopic nog naar het subtopic verplaatst om nu weer gesloten te worden

.
Ook omdat de TS (hoe spartaans deze ook was) uit het subtopic verloren is gegaan door het verschuiven van berichten.
Ik heb een beetje het idee dat het topic is gesloten om berichten die eerder zijn geplaatst, niet de meest recente.
offtopic:
Het is wel een beetje raar als een rode user het gaat hebben over geo-restricties omzeilen terwijl dat verboden is volgens de
spelregels 
Als laatste wil ik de feedback meegeven dat ik vervelend vind dat mijn post vanuit SM hiernaartoe verplaatst is en dat de vraag om deze weg te halen wordt genegeerd. Ik had mijn post expres in SM geplaatst om reacties (zoals hierboven) uit de weg te gaan. Daarbij vind ik bijzonder vaag dat de post wel verplaatst wordt, er actie op wordt ondernomen, maar dat een van de mods niet even de moeite neemt om te reageren, behalve dan het rode vakje.
Tot slot wil ik jullie meegeven dat het 'beleid' op dit subforum enorm verwarrend is. Geo-restricties omzeilen mag niet, staat in geen enkele regel (muv topic warning) en wordt soms gedoogd. Idem voor het verplaatsen van posts. Wat voor de helft wel en niet is gebeurd gisteren. En tot slot het niet behandelen en ongelezen laten van TR's.