Sport Feedbacktopic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
RobertMe schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 10:53:
[...]

Huh? De documentaire van Ziggo in samenwerking met de Verstappen BV is tegenwoordig riooljournalistiek? Dat is immers de bron van "Jos zet Max in Italië bij tankstation uit de auto"
Even hierheen verplaatst.

Je mist even het punt, om de kwestie van Horner wordt er van alles bijgehaald en die zijn in principe allemaal speculaties of hebben er niks mee te maken.

Hoe Jos Max heeft behandeld is dus zo'n punt.

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
Modbreak:Samengevoegd met Sport Feedbacktopic want daar hoort je vraag thuis.

Er zijn nu twee topics over F1TV (prijsverhogingen):Prima. Beetje gek dat ze in twee verschillende fora staan, maar tot zover. Maar nu gaat het dus in 2 topics over ongeveer hetzelfde. idem voor de klagende users over dat het onzin is om erover te discussiëren. Dat is echt enorm irritant, want het leidt enorm snel tot flamen en op de man. En daarnaast vind ik dat als je kritiek hebt over een discussie onderwerp dit simpelweg in een TR of SM topic mag. Dit is, vziw, niet hoe we op GoT met elkaar omgaan en het voelt enorm onvriendelijk. Want waarom bepaalt een user of een onderwerp wel of niet besproken mag worden :S?

Wat mij betreft zou de discussie gewoon in het hoofdtopic kunnen. Daar is het voor bedoeld. Een prijsverhoging is inderdaad niet leuk, maar de discussie daarover is over een paar weken toch over. Het voelt een beetje als mosterd na de maaltijd om er nu nog over door te gaan op een andere plek.

Bedankt.

[ Voor 4% gewijzigd door br00ky op 18-02-2024 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:45

br00ky

Moderator Harde Waren
Edit, een keer is voldoende.

[ Voor 95% gewijzigd door br00ky op 18-02-2024 21:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:20

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

alex3305 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 20:29:
[Modbreak] Samengevoegd met Sport Feedbacktopic want daar hoort je vraag thuis.[/]
Er zijn nu twee topics over F1TV (prijsverhogingen):Prima. Beetje gek dat ze in twee verschillende fora staan, maar tot zover. Maar nu gaat het dus in 2 topics over ongeveer hetzelfde. idem voor de klagende users over dat het onzin is om erover te discussiëren. Dat is echt enorm irritant, want het leidt enorm snel tot flamen en op de man. En daarnaast vind ik dat als je kritiek hebt over een discussie onderwerp dit simpelweg in een TR of SM topic mag. Dit is, vziw, niet hoe we op GoT met elkaar omgaan en het voelt enorm onvriendelijk. Want waarom bepaalt een user of een onderwerp wel of niet besproken mag worden :S?

Wat mij betreft zou de discussie gewoon in het hoofdtopic kunnen. Daar is het voor bedoeld. Een prijsverhoging is inderdaad niet leuk, maar de discussie daarover is over een paar weken toch over. Het voelt een beetje als mosterd na de maaltijd om er nu nog over door te gaan op een andere plek.

Bedankt.
Als jullie nog een mede-auteur zoeken, hou ik me graag beschikbaar om er een mooie en duidelijke TS van te maken O-)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Topicstarter
Van mij mag het ook weer verder in het hoofdtopic, maar wel op een constructieve manier en volgens de spelregels die wij hebben.

Prijsverhogingen zijn niet altijd leuk, maar kom op het is wat het is uiteindelijk.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:57

DDX

alex3305 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 20:29:
Het voelt een beetje als mosterd na de maaltijd om er nu nog over door te gaan op een andere plek.
Daarom heeft f1tv nu maar bedacht dat jaarabonnement stopt en je enkel een maandabonnement kan nemen.
Dus nog maar een verhoging.

Is het nu de bedoeling dat iedereen daar weer over gaat klagen in het hoofdtopic ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

@tweakduke Wat een raar slotje. Het ging de laatste paar pagina's vooral om het feit dat het nu ineens een maandelijks abonnement was, ipv jaarlijs. En we wachten nog altijd op reactie van F1TV; meerdere mensen hebben contact gehad, waaronder ik.

Ik heb een beetje het idee dat het topic is gesloten om berichten die eerder zijn geplaatst, niet de meest recente.

.edit: of is het idd de bedoeling dat we in dat andere topic verder gaan daarover?

[ Voor 18% gewijzigd door .oisyn op 19-02-2024 14:30 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alex3305
DDX schreef op maandag 19 februari 2024 @ 14:24:
[...]

Daarom heeft f1tv nu maar bedacht dat jaarabonnement stopt en je enkel een maandabonnement kan nemen.
Dus nog maar een verhoging.
Bedankt dat je een verband ziet tussen mijn post en wat FOM doet. Ik wist niet dat ik zulk invloed had op een miljardenbedrijf :D. Ik snap werkelijk waar niet waarom je mij hierin quote en daarmee die discussie ook nog naar hier moet halen 8)7.
Is het nu de bedoeling dat iedereen daar weer over gaat klagendiscussiëren in het hoofdtopic ?
FTFY. Ja, dat lijkt mij wel :Y) . De prijsverhoging is ook onderdeel van de discussie. Idem voor het maandabonnement.

.oisyn schreef op maandag 19 februari 2024 @ 14:25:
@tweakduke Wat een raar slotje. Het ging de laatste paar pagina's vooral om het feit dat het nu ineens een maandelijks abonnement was, ipv jaarlijs. En we wachten nog altijd op reactie van F1TV; meerdere mensen hebben contact gehad, waaronder ik.
Eens. Vooral omdat ook nog in de TR van het ene topic verwezen wordt naar het nu gesloten topic. Het lijkt wel alsof het mod team dit niet met elkaar af heeft gestemd. Want gisteren werd een gedeelte van de discussie vanuit het hoofdtopic nog naar het subtopic verplaatst om nu weer gesloten te worden 8)7.

Ook omdat de TS (hoe spartaans deze ook was) uit het subtopic verloren is gegaan door het verschuiven van berichten.
Ik heb een beetje het idee dat het topic is gesloten om berichten die eerder zijn geplaatst, niet de meest recente.
offtopic:
Het is wel een beetje raar als een rode user het gaat hebben over geo-restricties omzeilen terwijl dat verboden is volgens de spelregels :/

Als laatste wil ik de feedback meegeven dat ik vervelend vind dat mijn post vanuit SM hiernaartoe verplaatst is en dat de vraag om deze weg te halen wordt genegeerd. Ik had mijn post expres in SM geplaatst om reacties (zoals hierboven) uit de weg te gaan. Daarbij vind ik bijzonder vaag dat de post wel verplaatst wordt, er actie op wordt ondernomen, maar dat een van de mods niet even de moeite neemt om te reageren, behalve dan het rode vakje.

Tot slot wil ik jullie meegeven dat het 'beleid' op dit subforum enorm verwarrend is. Geo-restricties omzeilen mag niet, staat in geen enkele regel (muv topic warning) en wordt soms gedoogd. Idem voor het verplaatsen van posts. Wat voor de helft wel en niet is gebeurd gisteren. En tot slot het niet behandelen en ongelezen laten van TR's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DDX

DDX

alex3305 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 14:59:
[...]

Bedankt dat je een verband ziet tussen mijn post en wat FOM doet. Ik wist niet dat ik zulk invloed had op een miljardenbedrijf :D. Ik snap werkelijk waar niet waarom je mij hierin quote en daarmee die discussie ook nog naar hier moet halen 8)7.
Was meer als dat jij het noemde als mosterd na de maaltijd en dat f1tv daarna had oh wacht we bedenken weer wat nieuws ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pejdref
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-09 08:22
Er is een prijsverhoging geweest van bijna 50%, daar was discussie over in het oorspronkelijke topic. Dat vervuilde dat topic te zeer, modbreak vroeg voor een apart topic.
Apart topic is aangemaakt, vanochtend nog een onaangekondigde prijsverhoging die op 100% neerkomt. Mensen gaan verhaal halen bij F1TV en posten dat in het topic, topic gaat zonder waarschuwing dicht want niet constructief.

Ik snap het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

En in originele topic staat nogsteeds link in de footer/warning naar het gesloten topic.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:16

Laguna

Connaisseur

Pejdref schreef op maandag 19 februari 2024 @ 15:32:
Er is een prijsverhoging geweest van bijna 50%, daar was discussie over in het oorspronkelijke topic. Dat vervuilde dat topic te zeer, modbreak vroeg voor een apart topic.
Apart topic is aangemaakt, vanochtend nog een onaangekondigde prijsverhoging die op 100% neerkomt. Mensen gaan verhaal halen bij F1TV en posten dat in het topic, topic gaat zonder waarschuwing dicht want niet constructief.

Ik snap het niet.
Omdat een zekere mod meent dat het topic overbodig is en de discussie prima kan in het huidige topic terwijl er daar juist steen en been werd geklaagd over de discussie die daar plaats vond, waarna @Outerspace veel moeite heeft gedaan om alle posts hieromtrent te verplaatsen naar het aparte topic (top dat @Pejdref het initiatief had genomen om die aan te maken) om dit bespreekbaar te maken en natuurlijk zal er in het topic geklaagd en gerant worden, lijkt me niet meer dan logisch en terecht. Hier is duidelijk behoefte aan en waarom zou men die mogelijkheid ontnemen? Of mag er op GoT nu ook niet meer geklaagd worden? Prima om te waarschuwen voor het omzeilen van geolocatie, maar graag het topic weer openen. De discussie vind ik ook misplaatst in het topic waar het nu gevoerd zou moeten worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Laguna op 19-02-2024 16:01 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Laguna schreef op maandag 19 februari 2024 @ 15:57:
[...]

Omdat een zekere mod meent dat het topic overbodig is en de discussie prima kan in het huidige topic terwijl er daar juist steen en been werd geklaagd over de discussie die daar plaats vond, waarna @Outerspace veel moeite heeft gedaan om alle posts hieromtrent te verplaatsen naar het aparte topic (top dat @Pejdref het initiatief had genomen om die aan te maken) om dit bespreekbaar te maken en natuurlijk zal er in het topic geklaagd en gerant worden, lijkt me niet meer dan logisch en terecht. Hier is duidelijk behoefte aan en waarom zou men die mogelijkheid ontnemen? Of mag er op GoT nu ook niet meer geklaagd worden? Prima om te waarschuwen voor het omzeilen van geolocatie, maar graag het topic weer openen. De discussie vind ik ook misplaatst in het topic waar het nu gevoerd zou moeten worden.
En nu VP exact dezelfde streek uithaalt (stoppen met jaar abo en prijsverhoging maand abo) moet daarvoor weer een apart topic komen zeker?
En vervolgens nog een topic om alleen de prijzen tussen F1TV en VP te vergelijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:16

Laguna

Connaisseur

RobertMe schreef op maandag 19 februari 2024 @ 16:29:
[...]

En nu VP exact dezelfde streek uithaalt (stoppen met jaar abo en prijsverhoging maand abo) moet daarvoor weer een apart topic komen zeker?
En vervolgens nog een topic om alleen de prijzen tussen F1TV en VP te vergelijken?
Nee hoor kan gewoon in hetzelfde topic "Prijsdiscussie en kortingen", kwestie van F1TV Pro in de titel aanpassen naar F1 kijken oid. In het bestaande topic "Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?" kan ook, maar dan krijg je geheid weer mensen die gaan lopen zeiken over de prijs discussie (zoals al eerder gebeurd is).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Topicstarter
De verwarring is niet handig die mijn actie heeft veroorzaakt, maar de volgende reacties:

Mog in "[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen"
Icephase in "[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen"
Driek in "[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen"
.oisyn in "[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen"
Cartman! in "[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen"
Laguna in "[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen"
MikaB in "[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen"
dehardstyler in "[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen"
Ronniez in "[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen"

Zijn allemaal reacties die weer het VPN gebruik aanmoedigen, wat wij dus niet toestaan en weer rants bevatten.
Omdat het in korte tijd zoveel reacties zijn, heb ik het topic gesloten.

Bepaalde onduidelijkheden die er nog zijn omtrent de prijsverhoging van F1TV en de samenwerking met viaplay kan natuurlijk besproken worden, maar als het op deze toon gaat heeft dat topic geen meerwaarde.

Het andere topic kan hopelijk fatsoenlijk blijven, anders moeten we maar weer even opnieuw ernaar kijken.

Tweakers Discord

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat is wel een heeeeeeeeeeeeeeeeele brede definitie van "aanmoedigen". Dat je niet wilt dat er op het forum illegale zaken of concrete tips en tricks uitgewisseld worden, prima. Maar dit is wel echt een ander uiterste en behoorlijk kinderachtig.

Gewoon zoeken naar een reden om een topic te kunnen sluiten.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Vreemd om topic te sluiten. Pak dan het VPN gedoe aan.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
JvS schreef op maandag 19 februari 2024 @ 19:05:
Dat is wel een heeeeeeeeeeeeeeeeele brede definitie van "aanmoedigen". Dat je niet wilt dat er op het forum illegale zaken of concrete tips en tricks uitgewisseld worden, prima. Maar dit is wel echt een ander uiterste en behoorlijk kinderachtig.

Gewoon zoeken naar een reden om een topic te kunnen sluiten.
Vind je? Als je er zoveel mensen over ziet posten alsof het normaal is dan moedigt het anderen 100% zeker aan om het ook te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

En nu gaat het in het normale topic over de vpn oplossingen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verder begint het wel een beetje een echoput te worden voor een ieder met een intense hekel aan Viaplay.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

@DaniëlWW2 @Outerspace @tweakduke Zie het [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 topic

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:23

Outerspace

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
G_Dragon schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 11:43:
@DaniëlWW2 @Outerspace @tweakduke Zie het [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 topic
Nogmaals, dat hoeft niet per se in dit topic :) We lezen TR's en ook DM's ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Outerspace schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 11:48:
[...]

Nogmaals, dat hoeft niet per se in dit topic :) We lezen TR's en ook DM's ;)
Ik dm je even

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
En ik kom nog even terug op de beslissing om het topic (F1TVPRO en prijsverhoging/korting) dicht te gooien. In overleg gooi ik het topic weer open. Ik zal de berichten zo goed als kwaadschiks overzetten. Mocht ik teveel hebben overgezet, laat het mij in DM weten.

En nadrukkelijk; het bespreken van het omzeilen van de geoblokkade is tegen de regels in.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Outerspace schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 11:49:
En ik kom nog even terug op de beslissing om het topic (F1TVPRO en prijsverhoging/korting) dicht te gooien. In overleg gooi ik het topic weer open. Ik zal de berichten zo goed als kwaadschiks overzetten. Mocht ik teveel hebben overgezet, laat het mij in DM weten.

[mbr]En nadrukkelijk; het bespreken van het omzeilen van de geoblokkade is tegen de regels in.[/]
En waar kunnen we morgen op rekenen, open of toch maar weer dicht? Of hangt dat er puur van van of we @Outerspace of @tweakduke treffen? En kunnen we nu ook een Viaplay prijsverhogingen-topic verwachten? Of dat gek genoeg dan weer niet?

Jullie hebben hier echt een chaos van gemaakt. Wat mij betreft had je gewoon even door de zure appel heen moeten bijten. Als er een exorbitante prijsverhoging is, dan wordt daar flink over gesproken. Het was overigens al over zijn hoogtepunt heen, tot er gisteren weer 'nieuw' nieuw was. Maar goed, het is niet dat er op dit moment heel veel andere zaken te bespreken zijn, dus erg storend is het allemaal niet. Het seizoen staat op het punt van beginnen en dan verdwijnt de prijsdiscussie heus wel weer naar de achtergrond.

Wat mij betreft vrij nutteloos en bovendien wispelturig hoe dit allemaal is gegaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
TexMex schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 12:53:
Wat mij betreft vrij nutteloos en bovendien wispelturig hoe dit allemaal is gegaan...
Even relaxed hoor, mods zijn ook maar mensen. Het topic is weer open, VPN mag niet besproken worden hoewel dit wettelijk wel toegestaan is maar de regels van Tweakers gelden hier. Prima toch dan?

Degenen die er echt een chaos van maken is F1TV, die communiceren verkeerde prijzen en halen onaagekondigd opties weg tegelijk met een verhoging van Viaplay.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
TexMex schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 12:53:
[...]

En waar kunnen we morgen op rekenen, open of toch maar weer dicht? Of hangt dat er puur van van of we @Outerspace of @tweakduke treffen? En kunnen we nu ook een Viaplay prijsverhogingen-topic verwachten? Of dat gek genoeg dan weer niet?

Jullie hebben hier echt een chaos van gemaakt. Wat mij betreft had je gewoon even door de zure appel heen moeten bijten. Als er een exorbitante prijsverhoging is, dan wordt daar flink over gesproken. Het was overigens al over zijn hoogtepunt heen, tot er gisteren weer 'nieuw' nieuw was. Maar goed, het is niet dat er op dit moment heel veel andere zaken te bespreken zijn, dus erg storend is het allemaal niet. Het seizoen staat op het punt van beginnen en dan verdwijnt de prijsdiscussie heus wel weer naar de achtergrond.

Waar je in ieder geval op mag rekenen is dat ik je nu vraag om niet deze toon aan te slaan tegen mijn collega's.

We doen dit vrijwillig, in onze eigen tijd. En juist bij dit soort dingen moeten we altijd een afweging maken tussen verschillende opties, waarvan we weten dat elke optie op zijn zachts gezegd, niet populair zal zijn. Dit was ook een goed voorbeeld van een "no win" situatie. Of we nu niks doen, topic sluiten of reacties blijven weghalen, we zullen altijd wel negatieve feedback krijgen omdat verschillende gebruikers, verschillende dingen willen. Daar is dit topic ook mede voor. Maar we vragen wel om dat constructief en fatsoenlijk te doen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DDX

DDX

Viaplay wordt op de frontpage besproken en daar hebben ze het gewoon over vpn oplossingen, want daar mag het schijnbaar wel ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 13:08:
[...]

We doen dit vrijwillig, in onze eigen tijd. En juist bij dit soort dingen moeten we altijd een afweging maken tussen verschillende opties, waarvan we weten dat elke optie op zijn zachts gezegd, niet populair zal zijn. Dit was ook een goed voorbeeld van een "no win" situatie. Of we nu niks doen, topic sluiten of reacties blijven weghalen, we zullen altijd wel negatieve feedback krijgen omdat verschillende gebruikers, verschillende dingen willen. Daar is dit topic ook mede voor. Maar we vragen wel om dat constructief en fatsoenlijk te doen.
Eens hoor, maar juist daarom is het voor jullie belangrijk onderling een keuze te maken en daar vervolgens met zijn allen bij te blijven. Daar was in dit geval overduidelijk geen sprake van. En dat zorgt bij goedwillende gebruikers dan weer voor verwarring en onbegrip.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
VPN begint een beetje de Voldemort van tweakers te worden. Hij die niet besproken mag worden.
Ik snap best dat een gedetailleerde uitleg hoe je alles omzeilt niet gewenst is. Maar nu begint het een beetje op een Amerikaanse tv-serie te lijken zodra het woordje *bieeeeeeeb* voorbij komt.
spoiler:
*vpn*

Laten we niet doorslaan beide kanten op. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Outerspace schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 11:49:

[mbr]En nadrukkelijk; het bespreken van het omzeilen van de geoblokkade is tegen de regels in.[/]
Welke regel is dat dan exact? Daar ben ik oprecht heel benieuwd naar. :) Wettelijk gezien is het sowieso niet illegaal. Dan hebben we ons uiteraard nog wel aan jullie huisregels te houden, maar in
https://tweakers.net/info/algemene-voorwaarden/
https://tweakers.net/info/algemene-voorwaarden/huisregels/
https://gathering.tweakers.net/forum/faq
zie ik hierover ook helemaal níets vermeld staan.

Mis ik dan iets? Of bestaat deze regel eigenlijk gewoon helemaal niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

DoeEensGek schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 13:24:
VPN begint een beetje de Voldemort van tweakers te worden. Hij die niet besproken mag worden.
Ik snap best dat een gedetailleerde uitleg hoe je alles omzeilt niet gewenst is. Maar nu begint het een beetje op een Amerikaanse tv-serie te lijken zodra het woordje *bieeeeeeeb* voorbij komt.
spoiler:
*vpn*

Laten we niet doorslaan beide kanten op. ;)
Zeker binnen de vrije markt die de EU zou moeten zijn. Nu ben ik wel gevoelig voor het glijdende schaal argument... Maar tis ook in dit geval een beetje een zelf veroorzaakt probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

https://www.ad.nl/tech/is...vpn-te-bekijken~a3de6d18/
„Er zijn twee soorten illegaal”, zegt IT-jurist Arnoud Engelfriet. „Voor het eerste komt de politie achter je aan en krijg je een boete. Dat is dit niet.” Het gebruik van een VPN is namelijk niet verboden, je overtreedt er geen enkele wet mee in Nederland.

‘Je schendt een afspraak’
„De andere soort illegaal is het wel: je overtreedt een contract en schendt een afspraak.” Dat contract ga je aan zodra je een account aanmaakt bij een streamingdienst en je akkoord verklaart met de gebruiksvoorwaarden van die dienst. In de voorwaarden van Netflix staat bijvoorbeeld: „Je mag Netflix-content primair bekijken in het land waar je je account hebt geopend, en alleen op geografische locaties waar we onze dienst aanbieden en een licentie hebben voor de content.” Door regelmatig een VPN te gebruiken, overtreed je dus die voorwaarden.
De vraag is alleen of het in dit geval in de voorwaarden staat.
En stel je sluit het abonnement af op het moment dat je in het buitenland zit (Belgie bijvoorbeeld) of het dan ook 'tegen de afspraak' is.
Je hoeft nml geen vpn te openen om te kunnen kijken.

Lastige vragen/snap best dat Tweakers geen zin heeft in F1TV die met een advocaat aanklopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Voor het VPN probleem, zie:
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"
O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DDX

DDX

Moet er alleen wel op alle plekken met zelfde hand gemod worden. (dus ook op de frontpage)
En ja ik weet dat dit topic alleen over sport subforum gaat.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ja, het was de afgelopen dagen een tikje chaotisch rond de F1 topics. Dankzij een perfect storm van en de start van het seizoen en het gedoe rond Horner en daarna ook nog de elkaar opvolgende (en wisselende) berichtgeving rond de F1TV abonnementen en dergelijke. Tel daarbij op dat het mod-team door persoonlijke omstandigheden wat minder online was dan anders en dan krijg je inderdaad dat TRs wat langer open blijven staan en er helaas aan de noodrem getrokken werd middels het slotje in [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen.

Vervelend, hadden wij ook graag anders gezien, maar zo is het nu gelopen. Een beetje meer begrip dat de moderatie dit soort kwesties niet altijd op stel en sprong perfect kan faciliteren zou erg gewaardeerd worden.

Voor wat betreft de VPN discussie is dit wat mij betreft heel simpel. Het bespreken van illegale zaken (in eender welke vorm) is op Tweakers niet de bedoeling (dat staat ook duidelijk in onze huisregels) en volgens mij is al meermaals duidelijk gemaakt door de crew hier in dit deel van het forum dat het omzeilen van regiobeperkingen voor dit soort streamingdiensten daar ook onder valt (ook omdat een eventueel grijs gebied voor ons niet te handhaven is). En dan heeft eenieder zich dus gewoon aan die aanwijzing te houden.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alex3305
DDX schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 13:53:
Moet er alleen wel op alle plekken met zelfde hand gemod worden. (dus ook op de frontpage)
En ja ik weet dat dit topic alleen over sport subforum gaat.
Ook in dit subforum is het niet consequent. In de TS van Het grote Darts topic - Deel 2 staat expliciet dat het mogelijk is voor Nederlanders om naar VTM GO te kijken met een verwijzing naar deze post. Dit is tegen de bedoeling van het platform in conform deze QA vraag:
Als Belg kan je overal ter wereld genieten van VTM GO, zolang je maar een stabiele wifi-verbinding hebt. Soms kan het voorkomen dat je een melding krijgt dat een bepaald programma niet beschikbaar is op jouw locatie. Dat betekent dat we niet over de nodige rechten beschikken om deze buiten België aan te bieden. Houd er ook rekening mee dat de VTM GO-app enkel beschikbaar is in de Belgische App Stores, dus zorg dat je landinstellingen juist staan.
Het is m.i. raar dat er blijkbaar ongeschreven regels zijn waar men zich aan moet houden én alleen in dit subforum. Want zoals ik vorige keer al aanhaalde, jailbreaken wordt ook besproken. Is ook tegen de ToS van Apple. Idem voor Hackintosh. Om even twee voorbeelden te noemen elders op het forum.

Dichter bij huis is het soms ook verwarrend. Dit Netflix topic mag blijven: Netflix vpn en in topic warning van Netflix Nederland en België - Deel 2 staat alleen dat VPN naar Netflix anders dan Nederland en België off-topic is. Dus niet verboden? Andersom is het, vreemdgenoeg, wel toegestaan. Maar ook dat is duidelijk tegen de ToS van Netflix in:
4.3. Je hebt toegang tot Netflix-content in het land waar je je account hebt geopend, en alleen op geografische locaties waar we onze dienst aanbieden en een licentie hebben voor de content. De beschikbare content kan verschillen per geografische locatie en verandert van tijd tot tijd. Het aantal apparaten waarop je tegelijkertijd titels kunt kijken, is afhankelijk van het soort abonnement dat je hebt gekozen, en is gespecificeerd op de pagina 'Account'.
Als klap op de vuurpijl mag het VPN / geo-blokkades omzeilen wél op de frontpage besproken worden. Ik vind dat onduidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

@alex3305 dat er in specifieke gevallen niet opgetreden wordt kan ook domweg komen omdat iets niet gezien is natuurlijk. Dat darts topic (of die specifieke post daarin) is nooit gerapporteerd bijvoorbeeld. Bovendien begrijp ik daar ook dat je eigenlijk niets speciaals hoeft te doen om van die dienst gebruik te maken, in hoeverre is er dan nog sprake van 'omzeilen'. Edit: dat is je hier al uitgelegd: tweakduke in "Sport Feedbacktopic"

Netflix vpn ging niet om het omzeilen van regiobeperkingen, maar om iemand die binnen NL vpn gebruikte en daarbij tegen beperkingen aanliep. Sowieso is een vraag waarom je tegen een beperking aanloopt al heel wat anders dan bespreken hoe je beperkingen kan omzeilen en/of aanmoedigen om dat te doen / te posten dat je dat gedaan hebt.

Dat andere forumdelen een andere keuze maken in het faciliteren van discussie rond andere grijze gebieden is hun keuze. Overigens worden er ook aan bijvoorbeeld die jailbreak discussie een aantal duidelijke grenzen gesteld.

[ Voor 8% gewijzigd door Orion84 op 20-02-2024 14:55 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
alex3305 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 14:31:
[...]

Ook in dit subforum is het niet consequent. In de TS van Het grote Darts topic - Deel 2 staat expliciet dat het mogelijk is voor Nederlanders om naar VTM GO te kijken met een verwijzing naar deze post. Dit is tegen de bedoeling van het platform in conform deze QA vraag:

[...]

Het is m.i. raar dat er blijkbaar ongeschreven regels zijn waar men zich aan moet houden én alleen in dit subforum. Want zoals ik vorige keer al aanhaalde, jailbreaken wordt ook besproken. Is ook tegen de ToS van Apple. Idem voor Hackintosh. Om even twee voorbeelden te noemen elders op het forum.

Dichter bij huis is het soms ook verwarrend. Dit Netflix topic mag blijven: Netflix vpn en in topic warning van Netflix Nederland en België - Deel 2 staat alleen dat VPN naar Netflix anders dan Nederland en België off-topic is. Dus niet verboden? Andersom is het, vreemdgenoeg, wel toegestaan. Maar ook dat is duidelijk tegen de ToS van Netflix in:

[...]

Als klap op de vuurpijl mag het VPN / geo-blokkades omzeilen wél op de frontpage besproken worden. Ik vind dat onduidelijk.
Het ding bij VTM Go is dan wel weer dat specifiek het darts zonder VPN te bekijken is, ook in Nederland. Je hoeft als Nederlander dus geen enkele omweg toe te passen om dat te bekijken. De website is hier namelijk ook gewoon vrijelijk beschikbaar en bovendien toegankelijk met Nederlandse DPG-accounts.

Verder wel volledig me je eens dat het beleid omtrent VPN en geoblokkades inderdaad niet zuiver is. Vooral ook omdat er nergens in de voorwaarden, huisregels, FAQ iets over vermeld staat. @Orion84 gooit het dan op het algemene: "Het bespreken van illegale zaken (in eender welke vorm) is op Tweakers niet de bedoeling (dat staat ook duidelijk in onze huisregels)." Maar het bericht van @DDX laat dan juist weer zien dat het ontwijken van geoblokkades helemaal niet illegaal is. Er is geen enkele wet die je ermee overtreedt. Het kan hooguit tegen de voorwaarden van zo'n dienst zelf zijn, maar zelfs daarvan is meestal geen sprake. (Vaak staat er in de voorwaarden überhaupt niets over vermeld.)

Het is mijns inziens dan ook een vrij overbodige 'regel' (die ook nog eens nergens beschreven staat), die bovendien over Tweakers.net in zijn geheel zeer inconsequent wordt toegepast.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

TexMex schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 14:53:
[...]
Het is mijns inziens dan ook een vrij overbodige 'regel' (die ook nog eens nergens beschreven staat), die bovendien over Tweakers.net in zijn geheel zeer inconsequent wordt toegepast.
Het is onmogelijk om voor alle specifieke gevallen expliciete regels op te nemen in de AV of Huisregels. Die zijn juist om die reden vrij algemeen geformuleerd. Het is verder aan ons als crew om daar waar nodig specifieke interpretatie aan te geven. En daar hebben gebruikers zich vervolgens aan te houden.

Het moge inmiddels wel duidelijk zijn welke interpretatie wij in dit geval geven. Dat staat ook al tijden in de topicwarning van de relevante topics. En zo niet: dan merkt een gebruiker dat vanzelf wanneer hij/zij/x er toch wat over post en er wordt ingegrepen. Is er nog steeds geen man over boord.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Orion84 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 15:05:
[...]
Het is onmogelijk om voor alle specifieke gevallen expliciete regels op te nemen in de AV of Huisregels. Die zijn juist om die reden vrij algemeen geformuleerd. Het is verder aan ons als crew om daar waar nodig specifieke interpretatie aan te geven. En daar hebben gebruikers zich vervolgens aan te houden.

Het moge inmiddels wel duidelijk zijn welke interpretatie wij in dit geval geven. Dat staat ook al tijden in de topicwarning van de relevante topics. En zo niet: dan merkt een gebruiker dat vanzelf wanneer hij/zij/x er toch wat over post en er wordt ingegrepen. Is er nog steeds geen man over boord.
Dat snap ik uiteraard en is volledig jullie goed recht. Maar je verklaart het verbod op het bespreken van het omzeilen van geoblokades als volgt: "Het bespreken van illegale zaken (in eender welke vorm) is op Tweakers niet de bedoeling (dat staat ook duidelijk in onze huisregels)." Daarmee trek je het gelijk weer het illegale in.

Het gebruik van VPN en het omzeilen van geoblokkades is simpelweg niet illegaal.

Dat het jullie beleid is, helemaal prima, maar illegaal is het niet. Dus laten we het dan ook niet als zodanig benoemen. Verder hebben we het er inderdaad maar mee te doen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Daar waar het in strijd is met de voorwaarden van de betreffende dienst is het dat dus wel degelijk. En zoals DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic" eerder ook al aangaf kiezen wij er dus voor om aan de veilige kant van dat grijze gebied te gaan zitten, omdat het anders niet te handhaven is.

En dus geef ik aan dat we dit niet willen zien op basis van die regel en onze interpretatie daarvan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
'Illegaal' is echt totaal iets anders dan 'in strijd zijn met voorwaarden'. Maar goed, jullie beleid is duidelijk. Genoeg hierover. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:43
Het was nog niet lang terug ook in strijd met de voorwaarden van AMD en Intel om je cpu te overclocken (of te unlocken)...

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Devian schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 15:55:
Het was nog niet lang terug ook in strijd met de voorwaarden van AMD en Intel om je cpu te overclocken (en te unlocken)...
Dat is mooi voor AMD en Intel, maar wat heeft dit te maken met het gegeven dat wij met geen mogelijkheid, elke EULA kunnen gaan doorspitten over VPN gebruik en georestricties?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:43
Los van dat ik zelf geen VPN gebruik en niet bezig ben om korting te zoeken..

Ben ik wel van mening dat het gebruik van een VPN, om wat voor reden dan ook, en de usecases daarvoor gewoon besproken moeten kunnen worden hier.

Ja soms is het tegen de algemene voorwaarden van iets...maar zoals ik zei, dat was (of soms is) overclocken van je CPU of GPU ook...

Een VPN gebruiken is gewoon niet illegaal...net zo min dat het illegaal is dat je je eigen gekochte CPU overclockt.

Ik zou het risico/de verantwoordelijkheid bij de gebruiker leggen. Het is aan de dienstverlenende partijen om op te treden en evt een ban uit te delen. Net zoals je bij je CPU/GPU je je garantie kwijtraakte (als ze erachter kwamen).

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Er zijn wel meer dingen niet illegaal en toch niet toegestaan.
De 'ja maar ik vind' gaat daar echt niks aan veranderen als er al diverse malen uitgelegd is waarom het zo is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 11:42
tweakduke schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 13:03:
[modbreak]Commentaar over het beleid mag in Sport Feedbacktopic

Verder handhaven we hier de Topic warning. Dus geen trucks & hacks om geografische barrières te omzeilen[/]
F1TV staat het kijken met een VPN niet toe en je kunt ook geen abonnement afsluiten op die manier. Welke geografische barriere wordt dan precies omzeilt? Je kijkt hier namelijk gewoon vanaf je Nederlands IP adres.

Om een of andere reden kan geen enkele moderator daar antwoord op geven.

Daarnaast staat in de T&C van F1TV dat het binnen Europa gewoon is toegestaan.
4.3 If your Home Territory is an EU member state or a country to which the EU Portability Regulation, Regulation 2017/1128, applies at the relevant time (each a “Portability Territory”), you will be able to access the content you have access to in your Home Territory in all Portability Territories.

Het argument dat Tweakers geen illegaliteit wil faciliteren gaat dus ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Topicstarter
Justevo schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 14:00:
[...]

F1TV staat het kijken met een VPN niet toe en je kunt ook geen abonnement afsluiten op die manier. Welke geografische barriere wordt dan precies omzeilt? Je kijkt hier namelijk gewoon vanaf je Nederlands IP adres.

Om een of andere reden kan geen enkele moderator daar antwoord op geven.

Daarnaast staat in de T&C van F1TV dat het binnen Europa gewoon is toegestaan.
4.3 If your Home Territory is an EU member state or a country to which the EU Portability Regulation, Regulation 2017/1128, applies at the relevant time (each a “Portability Territory”), you will be able to access the content you have access to in your Home Territory in all Portability Territories.

Het argument dat Tweakers geen illegaliteit wil faciliteren gaat dus ook niet op.
Zoals ik aangaf in de modbreak, bespreken we dat in het feedback topic.

En in dit topic is door collega en admin aangegeven:
Daar waar het in strijd is met de voorwaarden van de betreffende dienst is het dat dus wel degelijk. En zoals DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic" eerder ook al aangaf kiezen wij er dus voor om aan de veilige kant van dat grijze gebied te gaan zitten, omdat het anders niet te handhaven is.

En dus geef ik aan dat we dit niet willen zien op basis van die regel en onze interpretatie daarvan.
Orion84 in "Sport Feedbacktopic"

Helaas is het niet te handhaven als we het ene deel wel toestaan en het andere grijze deel niet.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
tweakduke schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 14:16:
[...]

Zoals ik aangaf in de modbreak, bespreken we dat in het feedback topic.

En in dit topic is door collega en admin aangegeven:
[...]
Dan moet opnieuw naar de T&C van F1TV worden gekeken aangezien daar duidelijk vermeld staat dat het binnen Europa is toegestaan. Hetzelfde is wat bijvoorbeeld Ziggo Go doet, daar kan ik in Spanje vanaf de camping ook gewoon naar kijken.

Since 1 April 2018, the Portability Regulation prohibits geo-blocking of online content within the European Union. The regulation regulates the unrestricted access to (paid) subscribed online content of all European citizens, regardless of where they are present in EU territory. F1TV hanteert ook deze Portability Regulation, ze moeten wel aangezien het Europese wetgeving is.

Daarnaast heeft F1TV helemaal niets te maken met wat ik voor instellingen op mijn persoonlijk apparaat heb staan, dat zou helemaal te gek voor woorden zijn. Ik mag mijn buitenlandse aankopen in Europa ook gewoon mee naar Nederland nemen. Een VPN wordt ook helemaal niet gebruikt voor het kijken danwel aankopen van F1TV. En als ik mensen erop wil attenderen dat het in landen als Portugal of Tsjechie goedkoper is dan mag ik dat ook doen. Bij F1TV kijken ze er naar of hetzelfde abonnement (Pro in dit geval) ook beschikbaar is in het land waar je het hebt gekocht en daarmee is het voor hun klaar.

Het is geen grijs gebied, het is Europese wetgeving.

[ Voor 7% gewijzigd door Justevo op 23-02-2024 14:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Topicstarter
Justevo schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 14:31:
[...]

Dan moet opnieuw naar de T&C van F1TV worden gekeken aangezien daar duidelijk vermeld staat dat het binnen Europa is toegestaan. Hetzelfde is wat bijvoorbeeld Ziggo Go doet, daar kan ik in Spanje vanaf de camping ook gewoon naar kijken.

Since 1 April 2018, the Portability Regulation prohibits geo-blocking of online content within the European Union. The regulation regulates the unrestricted access to (paid) subscribed online content of all European citizens, regardless of where they are present in EU territory. F1TV hanteert ook deze Portability Regulation, ze moeten wel aangezien het Europese wetgeving is.

Daarnaast heeft F1TV helemaal niets te maken met wat ik voor instellingen op mijn persoonlijk apparaat heb staan, dat zou helemaal te gek voor woorden zijn. Ik mag mijn buitenlandse aankopen in Europa ook gewoon mee naar Nederland nemen. Een VPN wordt ook helemaal niet gebruikt voor het kijken danwel aankopen van F1TV. En als ik mensen erop wil attenderen dat het in landen als Portugal of Tsjechie goedkoper is dan mag ik dat ook doen. Bij F1TV kijken ze er naar of hetzelfde abonnement (Pro in dit geval) ook beschikbaar is in het land waar je het hebt gekocht en daarmee is het voor hun klaar.

Het is geen grijs gebied, het is Europese wetgeving.
Maar het probleem is dat die opties bespreken, meteen de deur openzet voor andere methoden die we dus niet toestaan. Daar zit het probleem en handhaven we dus een lijn.

Dus dan quote ik Daniel maar nog eens:
Even heel scherp dan als toevoeging.
Dit is een juridische kwestie die we met geen mogelijkheid kunnen bijhouden. Elke dienst heeft zo zijn voorwaarden gesteld voor het gebruik van die dienst. Die voorwaarden bijhouden is al een onbegonnen zaak.

Vervolgens is dit voornamelijk een tech forum waarbij er mensen zullen zijn die weten hoe je rond bepaalde restricties kan komen. Dat nodigt uit om hierover te beginnen of kan derden de verleiding geven om een account aan te maken en vragen te gaan stellen. En zo kan Tweakers.net een plek worden waar je informatie kan vinden om dit soort restricties te gaan omzeilen. En als dat een beetje bekend zou worden, dan bouw je een negatieve reputatie op. Ook loop je het risico dat er juridische sommeringen of vervolgstappen worden gezet tegen Tweakers.net. En dat willen we toch allemaal niet, hoop ik?

Dus gaan we gewoon niet beginnen met bepalen wat wel en wat niet of kijken waar de grens is. We gaan het dus gewoon niet hebben over VPN gebruik en toegang tot diensten die locatiebeperkingen hebben. :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Justevo schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 14:31:
[...]

Je wil dus echt dat de mods alle T&C van alle mogelijke aanbieders etc gaan checken? En als vervolg daarvan dan iets whitelisten of niet? Kom op zeg ben ff reëel.
Ze hebben al eerder aangegeven dat, terecht, niet te doen en dus dit beleid te kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alex3305
toolkist schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 14:42:
[...]

Ze hebben al eerder aangegeven dat, terecht, niet te doen en dus dit beleid te kiezen.
Prima. Maar blijft het raar dat het op de halve site wel mag en de andere helft niet. Idem voor het feit dat je wel mag VPN'en naar Nederland of België 8)7 in dit subforum. Het beleid blijft hierdoor onduidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
tweakduke schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 14:41:
[...]

Maar het probleem is dat die opties bespreken, meteen de deur openzet voor andere methoden die we dus niet toestaan. Daar zit het probleem en handhaven we dus een lijn.

Dus dan quote ik Daniel maar nog eens:

[...]

Ik snap wat je bedoeld maar we hebben het hier niet over een gateway drug of zo. Ik kan naar Tweakers surfen of naar een of andere duistere website met illegale producten. Daar kan mijn browser weinig aan doen.

Daarnaast is de quote van Daniel ook niet van toepassing hierop aangezien er constant maar wordt gesproken over het gebruik van een VPN terwijl dat helemaal niet van toepassing is bij het kijken van F1TV. Om een of andere redenen lijken mensen dat idee niet los te kunnen laten. VPN en F1TV staan niet in relatie tot elkaar, op geen enkel vlak. Geoblokkades zijn daarom ook helemaal niet van toepassing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DDX

DDX

En ondertussen staat op de frontpage in de reacties een enorme lading aan reacties hoe/wat met vpn, giftcards etc etc.
Lijkt me handig om gewoon 1 policy op tweakers.net te hebben ?

nieuws: F1-zender Viaplay schrijft opnieuw rode cijfers en zegt maatregelen t...

47 keer als ik zoek op vpn.
Doe er zelf trouwens niet aan, betaal gewoon f1tv volle mep weinig zin in gedoe/blocks van google oid.

[ Voor 54% gewijzigd door DDX op 23-02-2024 15:10 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Justevo
toolkist schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 14:42:
[...]

Je wil dus echt dat de mods alle T&C van alle mogelijke aanbieders etc gaan checken? En als vervolg daarvan dan iets whitelisten of niet? Kom op zeg ben ff reëel.
Nee, dat is helemaal niet nodig. In Europa is het volgens de T&C van F1TV en de Europese wetgeving toegestaan om waar dan ook je streaming product te kopen en te gebruiken. Prijzen of wat dan ook zijn helemaal niet relevant. Als ik zeg dat een abonnement in Portugal 50 euro kost dan is dat zo en hoeft dat ook helemaal niet te worden gecontroleerd. Waarom moet daar een mod aan te pas komen? Dat zoeken de gebruikers maar lekker zelf uit. Ik mag jou er ook op attenderen dat een TV in Duitsland goedkoper is dan hier. Je hebt nog het oude idee in je hoofd dat je geen producten in andere landen aan mag schaffen en die vervolgens ergens anders in Europa gebruiken.

Als Tweakers voor dit beleid kiest gaan ze dus ook tegen de Europese wetgeving en dezelfde regels van F1TV in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Topicstarter
alex3305 schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 15:02:
[...]

Prima. Maar blijft het raar dat het op de halve site wel mag en de andere helft niet. Idem voor het feit dat je wel mag VPN'en naar Nederland of België 8)7 in dit subforum. Het beleid blijft hierdoor onduidelijk.
Je blijft maar hameren daarop, maar die uitzondering voor het kijken naar darts is ondertussen vaak uitgelegd. Voor F1TV maken wij die uitzondering dus niet.

Als anderen het beleid website-breed onduidelijk vinden dan is Lieve adjes de juiste plek.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
tweakduke schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 15:10:
[...]

Je blijft maar hameren daarop, maar die uitzondering voor het kijken naar darts is ondertussen vaak uitgelegd. Voor F1TV maken wij die uitzondering dus niet.
Ik had het niet over darts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Topicstarter
alex3305 schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 16:16:
[...]

Ik had het niet over darts.
Daarom staat er in FTM bij enkele topics in de topic warning welke uitzondering wel of niet mogen :) Daar speelt vooral dat content in andere zones eerder beschikbaar is en aan die restrictie houden we ons.

Daarbij veranderd het een en ander ook nog wel eens. Dus in dit forumdeel sport is er voor gekozen om geen uitzondering toe te staan omtrent de Formule 1, omdat het dan uiteindelijk vooral gaat om prijskortingen te krijgen. En dat grijze gebied controleren is dus geen doen, vandaar de algehele restrictie op het bespreken daarvan.

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Justevo
tweakduke schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 16:32:
[...]Daarbij veranderd het een en ander ook nog wel eens.
Net zoals T&C veranderen. Je kan niet twee vingers in je oren stoppen en doen alsof het er niet is.
tweakduke schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 16:32:
[...]En dat grijze gebied controleren is dus geen doen
Er is geen grijs gebied. Wel is er Europese wetgeving die F1TV ook hanteert.

Nu komt het een beetje over alsof jullie het wel weten maar geen zin hebben om er aan toe te geven.

Feit is dat als jullie het gesprek hierover niet toelaten je tegen de Europese wetgeving ingaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Justevo schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 17:05:
[...]
Net zoals T&C veranderen. Je kan niet twee vingers in je oren stoppen en doen alsof het er niet is.

[...]
Er is geen grijs gebied. Wel is er Europese wetgeving die F1TV ook hanteert.

Nu komt het een beetje over alsof jullie het wel weten maar geen zin hebben om er aan toe te geven.

Feit is dat als jullie het gesprek hierover niet toelaten je tegen de Europese wetgeving ingaat.
Ik zou zeggen begin er een rechtzaak over....

[edit]en om dat maar iets meer toe te lichten... er mag hier zoveel niet wat volgens "de wet" wel mag.
Je mag van de wet prima zeggen dat je mij een eikel vindt. Doe je dat hier, is de kans ook groot dat je een mod ingreep krijgt. Jamaar de wet!
Nee, tweakers/mods mogen gewoon bepaalde regels opstellen waarvan men vindt dat die moeten gelden op dit forum, om wat voor reden dan ook. Kun je leuk vinden, kun je niet leuk vinden, maar so be it.

[ Voor 28% gewijzigd door toolkist op 23-02-2024 17:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
toolkist schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 17:25:
[...]

Ik zou zeggen begin er een rechtzaak over....

[edit]en om dat maar iets meer toe te lichten... er mag hier zoveel niet wat volgens "de wet" wel mag.
Je mag van de wet prima zeggen dat je mij een eikel vindt. Doe je dat hier, is de kans ook groot dat je een mod ingreep krijgt. Jamaar de wet!
Nee, tweakers/mods mogen gewoon bepaalde regels opstellen waarvan men vindt dat die moeten gelden op dit forum, om wat voor reden dan ook. Kun je leuk vinden, kun je niet leuk vinden, maar so be it.
Je komt op Tweakers om een constructief gesprek te voeren en met elkaar te discussiëren over onderwerpen en deze te beargumenteren. Simpel zeggen "onze huisregels, doei" is alles waar Tweakers niet voor staat.

Maar de huidige moderators hebben een beetje de mentaliteit van doen alsof het niet bestaat en dan gaat het hopelijk vanzelf wel weg.

[ Voor 7% gewijzigd door Justevo op 23-02-2024 18:07 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Heeft niets met de huidige crew te maken, dit is al heel erg lang zo, al van voor dat ik moderator werd in 2011 of zo. Maak het svp niet persoonlijk. De manier van klagen komt erg over als verwende kinderen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
gambieter schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 18:12:
[...]

Heeft niets met de huidige crew te maken, dit is al heel erg lang zo, al van voor dat ik moderator werd in 2011 of zo. Maak het svp niet persoonlijk. De manier van klagen komt erg over als verwende kinderen.
De huidige moderators voeren dit beleid uit in plaats van zich opnieuw in te lezen in de regelgeving. Het is niet persoonlijk, het zal mij een zorg zijn wie de moderators zijn, zullen vast aardige mensen zijn in de kroeg.

Dat het al jaren zo is maakt het eigenlijk alleen maar meer 7(8)7 Regels en wetgeving veranderen, daar moet je dan gewoon mee dealen en niet als argument opvoeren "zo hebben we het altijd al gedaan".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Justevo schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 18:48:
[...]
De huidige moderators voeren dit beleid uit in plaats van zich opnieuw in te lezen in de regelgeving. Het is niet persoonlijk, het zal mij een zorg zijn wie de moderators zijn, zullen vast aardige mensen zijn in de kroeg.

Dat het al jaren zo is maakt het eigenlijk alleen maar meer 7(8)7 Regels en wetgeving veranderen, daar moet je dan gewoon mee dealen en niet als argument opvoeren "zo hebben we het altijd al gedaan".
Of je accepteert gewoon dat er ergens een grens getrokken wordt. Is ook gewoon een optie he. Die grens hoeft by all means niet gelijk te zijn aan de wettelijke grens. Duidelijk is inmiddels wel waar die grens ligt en waarom. Accepteer dat en doorrrr ;)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Kan in F1 randzaken dat hele gedoe mbt Horner niet naar een eigen topic of zo? Het speculatie niveau is nog lager dan de roddelbladen en m.i. heeft het maar bar weinig met F1 te maken.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Bastien schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 11:06:
Kan in F1 randzaken dat hele gedoe mbt Horner niet naar een eigen topic of zo? Het speculatie niveau is nog lager dan de roddelbladen en m.i. heeft het maar bar weinig met F1 te maken.
In theorie kan dat natuurlijk, maar de vraag die ik ook moet stellen is, willen we nog een extra F1 topic? Want om eerlijk te zijn, vind ik dat er eigenlijk al te veel zijn. Het overzicht behouden is al lastig geworden. Maar consolideren gaat denk ik ook niet lukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Bastien schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 11:06:
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 11:10:
[...]

In theorie kan dat natuurlijk, maar de vraag die ik ook moet stellen is, willen we nog een extra F1 topic? Want om eerlijk te zijn, vind ik dat er eigenlijk al te veel zijn. Het overzicht behouden is al lastig geworden. Maar consolideren gaat denk ik ook niet lukken.
is het ronde archief geen optie voor al het geroddel?

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

jack zomer schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 11:11:
[...]

[...]

is het ronde archief geen optie voor al het geroddel?
Dat zou nog beter zijn inderdaad. Het is of was een geschil tussen twee mensen waarbij een werkgever wat moet. Ik snap überhaupt niet dat de hele wereld er dan wat van moet vinden, laat staan op deze manier op Tweakers.

@DaniëlWW2 ik snap je, maar in dit geval verziekt het m.i. de F1 beleving en het doel van dat topic.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Bastien schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 11:21:
[...]

Dat zou nog beter zijn inderdaad. Het is of was een geschil tussen twee mensen waarbij een werkgever wat moet. Ik snap überhaupt niet dat de hele wereld er dan wat van moet vinden, laat staan op deze manier op Tweakers.

@DaniëlWW2 ik snap je, maar in dit geval verziekt het m.i. de F1 beleving en het doel van dat topic.
Volgens mij is het doel van dat topic, randzaken rondom de F1 te bespreken die niks met het racen te maken hebben. :P

Maar uiteindelijk is dit ook weer een geval waar je niet kan winnen als forumcrew. Wat je nu ook doet, er zijn mensen niet blij mee. Ik ga het zeker even bespreken met mijn collega's of we iets moeten doen. Want op zich zou het in een apart topic kunnen. Of we dat willen, moet ik even overleggen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 11:30:
[...]

Volgens mij is het doel van dat topic, randzaken rondom de F1 te bespreken die niks met het racen te maken hebben. :P

Maar uiteindelijk is dit ook weer een geval waar je niet kan winnen als forumcrew. Wat je nu ook doet, er zijn mensen niet blij mee. Ik ga het zeker even bespreken met mijn collega's of we iets moeten doen. Want op zich zou het in een apart topic kunnen. Of we dat willen, moet ik even overleggen. :)
Of een mooie topic warning dat ronduit debiele speculaties er niet thuishoren en dat de discussie op feiten moet worden gevoerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Mag ik even kort klagen dat er nu wel een klein beetje ietsiepietsie veel F1 topics zijn?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Illegal_Alien schreef op maandag 4 maart 2024 @ 11:13:
Mag ik even kort klagen dat er nu wel een klein beetje ietsiepietsie veel F1 topics zijn?
Nee. O-)
Maar daar gaat het al over. De balans tussen topics voor onderwerpen vs. leesbaarheid en overzicht, is eigenlijk niet te doen. Hierom hebben we uiteindelijk ook besloten om geen apart topic over Horner te beginnen @Bastien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

DaniëlWW2 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 11:17:
[...]

Nee. O-)
Maar daar gaat het al over. De balans tussen topics voor onderwerpen vs. leesbaarheid en overzicht, is eigenlijk niet te doen. Hierom hebben we uiteindelijk ook besloten om geen apart topic over Horner te beginnen @Bastien. :)
-O-

Dan maar scrollen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vroem Boem
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 08-05-2024
Mwa, de technische guru van het leidende F1-team die potentieel overstapt naar een grote concurrent (of met pensioen gaat) is niet een ‘randzaak’. Het kan de koers in de top van de F1 pyramide flink opschudden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Vroem Boem schreef op zondag 28 april 2024 @ 15:10:
Mwa, de technische guru van het leidende F1-team die potentieel overstapt naar een grote concurrent (of met pensioen gaat) is niet een ‘randzaak’. Het kan de koers in de top van de F1 pyramide flink opschudden
Zolang het geruchten zijn wel, wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nhz
  • Laatst online: 11-09 09:20

Nhz

Wat mij betreft hoort dit geneuzel ook in het randzaken topic. Dat oeverloze geroddel over de mogelijke toekomst (dus na dit seizoen) van iemand valt wat mij betreft ver buiten de scope van dit topic.

Als het nou een feit was dat Newey tijdens (of aan het eind van) dit seizoen de overstap maakt naar een ander team dan zou ik het hier nog wel willen lezen, maar nu zijn er al tig posts over hypothetische situaties die niets met dit seizoen te maken hebben.

Dat is overigens niet de eerste keer. Ik ben dan ook wel voorstander zijn van een soort van F1 gossip topic, waar men naar hartelust kan speculeren over de toekomst van (mensen binnen) de F1. Al zou je kunnen beargumenteren dat dat wellicht al in het randzaken topic kan.

Anyway, weer genoeg gezeurt. Fijne F1-loze zondag verder. :)

Groetjes

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23:39
Wat mij betreft mogen alles discussies rondom wat wel of niet in het topic hoort ook in randzaken.

Of beter nog het feedback topic! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem Boem
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 08-05-2024
Nhz schreef op zondag 28 april 2024 @ 15:51:
Wat mij betreft hoort dit geneuzel ook in het randzaken topic. Dat oeverloze geroddel over de mogelijke toekomst (dus na dit seizoen) van iemand valt wat mij betreft ver buiten de scope van dit topic.

Als het nou een feit was dat Newey tijdens (of aan het eind van) dit seizoen de overstap maakt naar een ander team dan zou ik het hier nog wel willen lezen, maar nu zijn er al tig posts over hypothetische situaties die niets met dit seizoen te maken hebben.

Dat is overigens niet de eerste keer. Ik ben dan ook wel voorstander zijn van een soort van F1 gossip topic, waar men naar hartelust kan speculeren over de toekomst van (mensen binnen) de F1. Al zou je kunnen beargumenteren dat dat wellicht al in het randzaken topic kan.

Anyway, weer genoeg gezeurt. Fijne F1-loze zondag verder. :)
Dan liever een 'geruchten' topic ipv randzaken. Want links of rechtsom, het is geen RANDzaak.

Anyway, ik houd er nu over op want anders krijgen we hier een soort meta-discussie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Of gewoon alles (weer) in 1 topic. :P

En alleen voor elke race een aparte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-09 23:33
Vroem Boem schreef op zondag 28 april 2024 @ 16:11:
[...]

Dan liever een 'geruchten' topic ipv randzaken. Want links of rechtsom, het is geen RANDzaak.

Anyway, ik houd er nu over op want anders krijgen we hier een soort meta-discussie
Zolang het geruchten zijn is het ook zeker niet iets voor het seizoenstopic. Sowieso wordt silly-season toch in randzaken besproken? Het gaat tenslotte niet over dit seizoen...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
@moderators: Kan het Ziggo Sport topic misschien weer teruggezet worden naar het Sport-forum (of een alias krijgen)? Het is wat onhandig om hem alleen terug te vinden in 'Films, tv, muziek en boeken'.

Zeker nu Ziggo Sport ook steeds meer de kant van streaming op gaat, zal er waarschijnlijk veel over gesproken gaan worden door de vele sportliefhebbers hier op Tweakers. En de topics van Viaplay en ESPN staan ook gewoon in Sport, net als het algemene topic over de F1-uitzendingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vroem Boem schreef op zondag 28 april 2024 @ 15:10:
Het blijft een randzaak. Hoofdzaak is rijden, al het andere is om dat te faciliteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wie is er met instellingen aan het spelen? Ik kan nu topics sluiten , topic warning aanpassen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

toolkist schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 08:35:
Wie is er met instellingen aan het spelen? Ik kan nu topics sluiten , topic warning aanpassen, etc.
Niet alleen in sprt. Is een breder probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

toolkist schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 08:35:
Hier had ik ook last van en heb het direct gemeld via dm bij @Gropah

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Het is bekend, er wordt aan gewerkt :)
Zie ook Opeens meer reactiemogelijkheden

[ Voor 46% gewijzigd door Outerspace op 03-05-2024 09:11 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Laatst online: 09:24

Superkiwi

Hoi doei

Alleen het feit al dat @toolkist die mogelijkheden nu heeft zou reden moeten zijn om hier de allerhoogste prio aan te geven :+
Defqon 1.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 09:17:
Alleen het feit al dat @toolkist die mogelijkheden nu heeft zou reden moeten zijn om hier de allerhoogste prio aan te geven :+
Defqon 1.
Fix jij de voetbalpoules stand ff? er bestaat geen @Typhone account meer sinds vanochtend >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
TexMex schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 14:55:
@moderators: Kan het Ziggo Sport topic misschien weer teruggezet worden naar het Sport-forum (of een alias krijgen)? Het is wat onhandig om hem alleen terug te vinden in 'Films, tv, muziek en boeken'.

Zeker nu Ziggo Sport ook steeds meer de kant van streaming op gaat, zal er waarschijnlijk veel over gesproken gaan worden door de vele sportliefhebbers hier op Tweakers. En de topics van Viaplay en ESPN staan ook gewoon in Sport, net als het algemene topic over de F1-uitzendingen.
Geen probleem en inmiddels staat de alias er. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StopEcocide
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:26
Excuus als deze kick niet gewaardeerd wordt, maar ik kan geen algemeen sport / fitness(shool) topic vinden voor een vraag over ATDS (Anaerobic Treshold Detection System), volgens mij is dat een dure term voor fitheidstest. Of kan ik hier een eigen topic over openen? Zo ja, waar? :)

[ Voor 5% gewijzigd door StopEcocide op 26-06-2024 14:06 ]

Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice 💚🌍💚

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Dat lijkt me iets wat prima hier in Sport kan. Als je er geen geschikt topic voor kan vinden om bij aan te haken: open gerust een nieuw topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StopEcocide
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:26
Ah, mooi. Nou, ik vroeg mij dus af of zo'n ATDS / fitheidstest (waarover ik gelezen heb in 'Bewegen voor beginners' van psychiater Bram Bakker ook van enig nut kan zijn in de sportschool. Ik zie dat zo'n test 150,- euro kost en vroeg mij tevens af of er hier mensen zijn die het kennen / hebben ondergaan. Maar misschien kan ik daar beter direct bij mijn sportschool zelf voor informeren.

https://www.mtcdelft.nl/atds-fit-test/

Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice 💚🌍💚

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Dit Sport Feedbacktopic waar je nu reageert is in elk geval niet de plek om je vraag te stellen. Dit topic is bedoeld voor vragen/opmerkingen richting de moderators, niet voor inhoudelijke vragen of discussie.

Zoals gezegd: je kan een nieuw topic openen in dit deel van het forum. Maar eerlijk gezegd: ik denk dat je, zoals je zelf ook al aangeeft, die vraag beter gewoon bij je sportschool kan stellen.

[ Voor 18% gewijzigd door Orion84 op 27-06-2024 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:28
DaniëlWW2 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 17:55:
[modbreak] En nu is het meer dan genoeg geweest met die verwijten naar elkaar over wie een "goede fan" is. [/]
Volgens mij is het geen publiek geheim dat de GP van Oostenrijk hier acties heeft ondernomen ivm misstanden met de Oranje tribunes. Waarom mag dat niet besproken worden, het is immers niet uit de lucht gegrepen? Naam en beestje is soms best confronterend maar niet minder waar.

[ Voor 7% gewijzigd door Hari-Bo op 30-06-2024 17:59 ]

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Hari-Bo schreef op zondag 30 juni 2024 @ 17:59:
[...]

Volgens mij is het geen publiek geheim dat de GP van Oostenrijk hier acties heeft ondernomen ivm misstanden met de Oranje tribunes. Waarom mag dat niet besproken worden, het is immers niet uit de lucht gegrepen? Naam en beestje is soms best confronterend maar niet minder waar.
Dat doe je alleen niet.
Wat je doet is een voorbeeld aangrijpen om alle Verstappen fans weg te zetten voor onder andere:
-Gemiddelde Jumbo Verstappen fan :r
-die tokkies
-De voetbal 'fans' zijn inderdaad doorgetrokken naar F1 sinds 2015.
-Jumbo Verstappen 'fans'
[F1 2024] Race 11 GP van Oostenrijk

En dat is dus zeker niet gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03:58

Fiber

Beaches are for storming.

Waarom blijft al dat politieke en andere off topic gezeur gewoon staan in het EK topic...? Lijkt soms wel een AWM topic.

Of mag dat gewoon tegenwoordig...? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Fiber schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:19:
Waarom blijft al dat politieke en andere off topic gezeur gewoon staan in het EK topic...? Lijkt soms wel een AWM topic.

Of mag dat gewoon tegenwoordig...? O-)
Volgens onze SPRT-SLA handelen we alles af binnen de gestelde termijnen O-)

We zijn er mee bezig, ik verwacht dat het eea morgen is opgeschoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

nvm, laat ook maar... :)F

[ Voor 96% gewijzigd door Fiber op 06-07-2024 08:23 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024

is mijns inziens gewoon niet gezellig meer vanwege alle off topic en politieke geblaat..

Gaat daar vanavond wel tegen opgetreden worden? Of ben ik de enige die zich daar aan stoort en moet ik me er maar bij neerleggen...?

Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste