Nou, ik vond Malen veel dreigender. Los van de bal op de lat vond ik ook Gakpo maar zwak spelen hoor. Die heeft i.m.o. teveel oogkleppen op gehad vandaag en wil te graag beslissend zijn.
Hij is best snel, maar zou iets vaker voor een kaars moeten kiezen en dan door bewegen.
Dumfries vond ik achterin een zwakke schakel, maar dit spel past hem niet. Je zag hem ook een aantal maal half twijfelend proberen bij de aanval aan te sluiten.
De Vrij was aan de bal vond ik niet goed, waar die meestal prima ballen geeft was het te vaak net niet.
Van Dijk vind ik echt geen voorbeeld voor de rest vandaag, aanvoerder onwaardig. Als vond ik redelijk, maar kon zich ook aanvallend niet in het spel betrekken.
Middenveld vond k wel leuk dat het iets minder postbodes waren, maar Schouten was er onder andere voor passing (en ik dacht ook verdedigend gezien, deze keuze), maar kwam totaal niet uit de verf. Timber wel oke, niet meer dan dat, maar dat is ook lastig als het totaal niet draait.
Reijnders vond ik ook niet positief aanwezig.
Aanval is genoeg over gezegd i.m.o.
Maar zo heb je dus een compleet team dat ondermaats speelt. Dan kan je alle spelers individueel afvallen, of spelers onderuit halen die even mochten mee-ballen, maar in een totaal niet draaiend team terecht komen en die zich dus ook niet positief hebben onderscheiden.
Paar positieve zaken: J. Timber vind ik dat die prima inviel en de Ligt was direct belangrijk met een paar keer weghalen van een gevaarlijke bal, in die korte tijd dat hij mee deed.