[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 302 303 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
CryptoNL schreef op zondag 21 juni 2026 @ 13:46:
[...]


Kijk even alle kansen van Zweden terug en waar Dumfries staat ;)
Gewoon vasthouden aan het feit dat iemand waar Zweden verdedigend geen grip op had en twee haarfijne assists had dat hij allerminst overtuigd. Ongetwijfeld dat hij wat fout heeft gedaan verdedigend, het geen om het feit of hij overtuigde of niet want dat zei je. Geef dan even specifieke voorbeelden van waar hij verdedigend fouten maakte want wat je nu zegt is zo vaag.

Ik heb speciaal voor jou nog even de samenvatting teruggekeken en kon niet echt een fout ontdekken?

Only fools are enslaved by time and space.


  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:34
DutchOwnage schreef op zondag 21 juni 2026 @ 15:21:
[...]

Yep. Die is dan om 19.00 uur. Ik zou het dan wel weten....of klopt die 19.00 niet?
Dat hebben we zelf in de hand, door simpelweg met minder verschil winnen dan Japan tegen Zweden eventueel doet, en zodoende 2e worden. Maar Koeman zal vast zeggen daar doen we niet aan we gaan voor de groepswinst. Waarom kunnen de Duitsers of Italianen zoiets wel.

Over verdedigen gister, tja gek is het niet dat je slordig verdedigt met 3-0 voorsprong...

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Sjah schreef op zondag 21 juni 2026 @ 16:13:
[...]

Dat hebben we zelf in de hand, door simpelweg met minder verschil winnen dan Japan tegen Zweden eventueel doet, en zodoende 2e worden. Maar Koeman zal vast zeggen daar doen we niet aan we gaan voor de groepswinst. Waarom kunnen de Duitsers of Italianen zoiets wel.

Over verdedigen gister, tja gek is het niet dat je slordig verdedigt met 3-0 voorsprong...
Maar wel dodelijk tegen de echt goede ploegen straks.

Ik vind dat ze elke wedstrijd vol moeten gaan, zelfs als het niet per se nodig is. Maar gewoon om beter te worden voor als het er echt om gaat.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:16
Dabbel schreef op zondag 21 juni 2026 @ 01:36:
[...]

Ben het eens met alles wat je schrijft behalve over van Dijk. Je zegt chaos in de verdediging, maar Van Dijk heeft dan zogenaamd wel goed gespeeld. Hij moet juist diegene zijn die het achterin goed zet. Eerste helft een bal die uiteindelijk maar net buitenspel is voor Zweden en enige wat van Dijk doet is hand omhoog steken voor buitenspel en niet meerennen. Daarna zeiken tegen de grensrechter waarom hij zo laat vlagde. Ten eerste who cares of hij vlagt of niet, als het een goals word gaan ze vanzelf de VAR checken. Tweede helft werd v Dijk letterlijk eruit gesprint bij de tegengoal. Ik vind hem sowieso altijd veel zeiken tegen iedereen van zijn eigen team. Kijkt altijd chagrijnig en ook vaak zeiken tegen de arbiter. Als je herhalingen checkt van de momenten voor de tegenpartij zie je v Dijk altijd met zijn hand omhoog zeiken.

De rest speelde natuurlijk gewoon heel goed. Behalve Depay.
Als van Dijk alles in de wedstrijd neer moet zetten is dat rijkelijk laat. Alles moet vooraf duidelijk zijn qua zone/mandekking en iedereen moet weten wat te doen. Als hij dan wat geirriteert is als het niet werkt is het weer niet goed. Ik vind dat gezeik op van Dijk allemaal erg overdreven.

Als je goed kijkt bij dat buitenspel in de eerste helft zie je dat van Dijk precies op het goede moment aktief een paar stappen vooruit doet om Isak buitenspel te zetten. Vond ik gewoon slim.

En niet zo gek dat van Dijk eruit werd gesprint door die snelle aanvaller. Van de Ven, de snelste van de EPL, werd er ook uitgelopen bij die goal. Je kan niet verwachten dat een grote verdediger alle supersnelle iele aanvallers eruit loopt. Hij had misschien vooruit moeten verdedingen toen Isak de bal kreeg maar ik vond dat hij te ver weg was om hem aan te vallen.

Behalve Depay vond ik van de Ven ook een dissonant trouwens op linksback.

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:34
Alles ten nadele van v Dijk wellicht, maar met zijn uitstraling is hij de man achterin die uitstraalt van kom maar.

  • Dabbel
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:04
Elzavo schreef op zondag 21 juni 2026 @ 18:42:
[...]

Als van Dijk alles in de wedstrijd neer moet zetten is dat rijkelijk laat. Alles moet vooraf duidelijk zijn qua zone/mandekking en iedereen moet weten wat te doen. Als hij dan wat geirriteert is als het niet werkt is het weer niet goed. Ik vind dat gezeik op van Dijk allemaal erg overdreven.

Als je goed kijkt bij dat buitenspel in de eerste helft zie je dat van Dijk precies op het goede moment aktief een paar stappen vooruit doet om Isak buitenspel te zetten. Vond ik gewoon slim.

En niet zo gek dat van Dijk eruit werd gesprint door die snelle aanvaller. Van de Ven, de snelste van de EPL, werd er ook uitgelopen bij die goal. Je kan niet verwachten dat een grote verdediger alle supersnelle iele aanvallers eruit loopt. Hij had misschien vooruit moeten verdedingen toen Isak de bal kreeg maar ik vond dat hij te ver weg was om hem aan te vallen.

Behalve Depay vond ik van de Ven ook een dissonant trouwens op linksback.
Van Dijk heeft gewoon de leiding achterin hoop ik. Ik ga er vanuit dat hij coacht tijdens de wedstrijd. Dus ik snap niet waarom jij denkt dat hij na instructies van Koeman niet meer coacht op het veld.

Logisch dat hij eruit gesprint word? Hij had die sprint niet aan hoeven gaan door op een betere plek te staan. Dat heet slecht positiespel en slecht geanticipeerd. Maar nee jij zegt dat van Dijk goed heeft gespeeld. 8)7 Hij zet iemand buitenspel, wauuuuw, wat een wereldverdediger. Hij is gewoon een zeikert. Als de grensrechter laat vlagt zeikt hij al.

  • Soepknook
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 25-06 10:36
Sjah schreef op zondag 21 juni 2026 @ 16:13:
[...]

Over verdedigen gister, tja gek is het niet dat je slordig verdedigt met 3-0 voorsprong...
Mijn oude voetbaltrainer zei dikwijls: ''Speel altijd alsof je 1 doelpunt achter staat. Anders sta je dat vanzelf wel.''

Vind het op wereld niveau echt een no-go om bij voorsprong slordig te worden. Legio voorbeelden dat alles omslaat in 10 minuten.

  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:49

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Format-C schreef op zondag 21 juni 2026 @ 13:44:
[...]

Ik niet. (Maar niet iedereen hoeft het met elkaar eens te zijn natuurlijk)

Denk persoonlijk dat de jongens die hij nu meeheeft prima voldoen, en dat er op zich niet veel beters is. Plus de spelers moeten ook een beetje met elkaar kunnen opschieten (ze zitten wekenlang op elkaars lip), en misschien complementair zijn op elkaar, en er moeten geen spelers zijn die gaan lopen mekkeren en de sfeer gaan lopen verzieken. (Wat dat betreft heb ik mn twijfels over Weghorst, maar ik kan niet achter de schermen kijken dus misschien voegt hij wel gewoon veel toe in "de kleedkamer", zelfs als hij niet speelt.) Zelfs de wisselspelers moeten de basisspelers motiveren als ze niet spelen. Imho.

Ze moeten het samen doen. En de wissels zijn ook gewoon deel van het team. En het team gaat voor het individu. Anders word je geen kampioen. (Zie bijv de invloed van Ronaldo bij Portugal)

En ik snap de kritiek op Depay en Koeman wel hoor, maar denk dat Koeman toch echt wel wat meer verstand van voetbal heeft dan dat wij hebben. (No offense) En we kunnen vinden wat we willen van Depay, maar die neemt natuurlijk wel een sloot aan ervaring mee. En het schijnt dat hij ook "gewoon" een motivator is voor de andere jongens. (Ik zie hem alleen als hij met zn apepakkies op tv is, maar weet natuurlijk niet hoe hij ECHT is. En ik denk dat we dat allemaal niet weten eigenlijk.)

Just my 2 cents..
Voor mijn gevoel gaat het niet om verstand van voetbal maar ook stijlkeuzes. Ik denk dat velen niet zozeer rederen met de gedachte dat zij betere resultaten zouden halen, maar dat zij graag een andere insteek van het spelletje zou willen zien. (voor de mensen die inhoudelijk kijken dan, de 18 miljoen boeroepers hebben we altijd wel)

Persoonlijk ben ik geen fan van een team om een speler heen bouwen en die speler de vrije hand geven, tenzij die van uitzonderlijke wereldklasse is en dat is Depay gewoon niet. Ik denk dat je andere spelers daarmee tekort doet en we ons te veel afhankelijk maken van de grillen van één man.

Maar ik denk dat je wel in de goede hoek zit als het gaat om de invloed van de groep. Koeman heeft altijd een paar spelers die zijn 'vriendjes' zijn, onvoorwaardelijke steun, altijd erbij. En dat betaalt zich hoogstawaarschijnlijk ook terug in een paar spelers in de groep die hem dan weer onvoorwaardelijk steunen en de rest van de groep daarin mee nemen.
Dit is gewoon zijn manier om een groep te creëren die achter hem blijft staan, want dat is natuurlijk de achilleshiel van welke coach. En misschien is het wel zo dat hij van bepaalde spelers de karakters inschat als niet pers e voordelig voor de groep, en dat keuzes daarin voor hem sterk beïnvloed worden.

Hij doet het alleen zo opzichtig dat het hypocriet wordt. Iedereen moet topfit zijn, behalve Depay. De zandbak is exit voor je kansen, behalve bij Wijnaldum. Daar krijg je gewoon een nasmaak van en dan is kritiek daarop gewoonweg terecht.

Of andere keuzes dan ook voor betere resultaten gezorgd zouden hebbgen ga ik nooit beweren. Ik weet wel dat ik het leuker zou vinden, want alle ballen op Depay kan ik gewoon niet naar kijken. Maar ik ga niet beweren dat ik het als coach op papier beter zou doen, dat zou wel een zeer vreemde vorm van gebrek aan realisme zijn. :D
Ik ben gewoon positief. :)
Dat is sowiewo wel eens lekker, een Nederlander die het positieve eruit licht in plaats van het negatieve. :P
Edit; ik zou denk ik wel Van de Ven eruit halen en daar Ake neerzetten, of Hato. Vind Van de Ven verdedigend gewoon (nog) niet echt heul sterk. Maar voor counters is hij natuurlijk wel ideaal. Met zijn mega snelheid. Daaaaamn..
Van de Ven vind ik dan juist weer een fijne keuze. Ik ben groot voorstander van spelers die overal voor gaan, zich volle bak inzetten en fysiek veel kunnen. Dat ze dan ook een keer een fout maken of wat slippertjes hebben neem ik voor lief, het is gewoon veel leuker om te kijken. (en dan is het makkelijker er positieve dingen uit te lichten)
Eigenlijk een verrassende keuze voor Koeman want die is doorgaans juist erg voorzichtig.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • mrVroom
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-06 11:08
Doe maar gewoon Marokko en 3 uur snachts. Dan zitten we aan de goede kant van het bracket.
Argentinie verslaan in de finale. Kan het mooier?

  • MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
mrVroom schreef op maandag 22 juni 2026 @ 10:14:
Doe maar gewoon Marokko en 3 uur snachts. Dan zitten we aan de goede kant van het bracket.
Argentinie verslaan in de finale. Kan het mooier?
Denk dat Brazilie ons beter ligt dan Marokko. En stel je eens voor dat Marokko ons naar huis stuurt...

  • LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Soepknook schreef op maandag 22 juni 2026 @ 07:57:
[...]

Mijn oude voetbaltrainer zei dikwijls: ''Speel altijd alsof je 1 doelpunt achter staat. Anders sta je dat vanzelf wel.''

Vind het op wereld niveau echt een no-go om bij voorsprong slordig te worden. Legio voorbeelden dat alles omslaat in 10 minuten.
Is vaak ook wel makkelijker gezegd dan gedaan. Als je veel vertrouwen hebt en kwaliteiten dan druk je door of maak je een wedstrijd dood, nu hink je op twee gedachten. Verder heb je ook te maken met een tegenstander en is er altijd wel een fase dat die meer gaat drukken omdat ze op achterstand staan. Als je vol zelfvertrouwen speelt maak je ook minder fouten, dat is dan een onderdeel van groeien in een toernooi. Wat dat betreft is het wel fijn dat je de "zwakke broeder" nog moet in de groep want het vertrouwen stijgt en dan helpt nog een overwinning. Maar goed, amateur psychologie van de koude grond en een stel open deuren.

Zweden heeft sowieso een hele fijne aanval met die twee spitsen en die middenvelder met dat goede schot. Vanuit de omschakeling levensgevaarlijk en ik denk dat Japan daar nog een hele zware kluif aan gaat hebben. Zou me niet verbazen mochten ze in de volgende ronde stunten/het moeilijk maken tegen Brazilië of Marokko b.v.

Only fools are enslaved by time and space.


  • Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:41

Lordy79

Fundamentalist

Soepknook schreef op maandag 22 juni 2026 @ 07:57:
[...]

Vind het op wereld niveau echt een no-go om bij voorsprong slordig te worden. Legio voorbeelden dat alles omslaat in 10 minuten.
Ajax, champions league, halve finale....

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof


  • Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:41

Lordy79

Fundamentalist

MaZo schreef op maandag 22 juni 2026 @ 10:19:
[...]

Denk dat Brazilie ons beter ligt dan Marokko. En stel je eens voor dat Marokko ons naar huis stuurt...
Dat laatste lijkt me bijna net zo dramatisch als dat wij Marokko naar huis sturen.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof


  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:34
mrVroom schreef op maandag 22 juni 2026 @ 10:14:
Doe maar gewoon Marokko en 3 uur snachts. Dan zitten we aan de goede kant van het bracket.
Argentinie verslaan in de finale. Kan het mooier?
Vergeet je even niet dat we moeten tegen als het niet Duitsland is, het wel Frankrijk is in de kwartfinale.

Ach maakt niet uit, Marokko gaat ons pak slaag geven.

[ Voor 8% gewijzigd door Sjah op 23-06-2026 07:36 ]


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Omdat het sportief gezien niet zo heel veel uitmaakt kijken ze vooral naar de logistiek. Eerste worden in de groep betekend lekker dichtbij in de US blijven en een stadion met AC. Als je tweede wordt dan moet je naar Mexico verhuizen, waar niemand zin in heeft...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3E9SyamUtEwxnm44gmx41e81trs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dbr8gYtQ9QEiPj2gOHvkwZal.jpg?f=fotoalbum_large

Ik zag deze vandaag langskomen met de mogelijke tijden voor Oranje. We lijken nu groepswinst te pakken tenzij Japan meer goals nog gaat maken, of NL moet zwak zijn tegen Tunesia. Maar ik verwacht een dikke winst daar.

  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
De komende twee wedstrijden ga ik niet zien hoop ik

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:48
Vindt die 03.00 ook niet te doen :'(

  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:53
DutchOwnage schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 18:58:
Vindt die 03.00 ook niet te doen :'(
3 uur ga ik niet voor opstaan. Nachtrust is ook belangrijk in het leven.

  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:49

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Gelijkspel tegen Tunesië, geheel in stijl wanneer spelers weer rust krijgen. Dan twee plek, Koeman en selectie weer met beide benen op aarde en op schappelijke tijden doorstomen naar de finale. Waar kan ik tekenen?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Ach, dan sla je de Tunesië wedstrijd toch over of kijk je daar een samenvatting van of kijk je uitgesteld live of zo. Zo belangrijk is die wedstrijd nou ook weer niet. De wedstrijden daarna hebben wel een prima tijdstip vind ik. Bij groeps winst zelfs nog beter dan wanneer we tweede worden...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
DutchOwnage schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 18:58:
Vindt die 03.00 ook niet te doen :'(
Ga er vroeg uit en neem het op.
Uiteraard geen nieuws of telefoon checken dan

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:48
Harribo schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 20:27:
[...]

Ga er vroeg uit en neem het op.
Uiteraard geen nieuws of telefoon checken dan
Yep. Dat is mijn plan. Wel ervaring mee uit het verleden met de Formule 1.

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:48
Fiber schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 19:57:
Ach, dan sla je de Tunesië wedstrijd toch over of kijk je daar een samenvatting van of kijk je uitgesteld live of zo. Zo belangrijk is die wedstrijd nou ook weer niet. De wedstrijden daarna hebben wel een prima tijdstip vind ik. Bij groeps winst zelfs nog beter dan wanneer we tweede worden...
Volgens mij niet hoor. Maar het valt mee. Bij groepswinst heb je die ene pot om 03.00 uur, daarna allemaal goede tijden. Bij 2e plek heb je volgens mij alleen maar goede tijden.

  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:14
Soulizer schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 18:50:
[Afbeelding]

Ik zag deze vandaag langskomen met de mogelijke tijden voor Oranje. We lijken nu groepswinst te pakken tenzij Japan meer goals nog gaat maken, of NL moet zwak zijn tegen Tunesia. Maar ik verwacht een dikke winst daar.
Hoe laat speel je de finale met een 3e plek in de poule? :+

Maar ik zal echt niet meer na 22u inschakelen. Wekker gaat om 6u.

  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:53
Gonadan schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 19:41:
Gelijkspel tegen Tunesië, geheel in stijl wanneer spelers weer rust krijgen. Dan twee plek, Koeman en selectie weer met beide benen op aarde en op schappelijke tijden doorstomen naar de finale. Waar kan ik tekenen?
Eens, hier teken ik direct voor!

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:07
Gonadan schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 19:41:
Gelijkspel tegen Tunesië, geheel in stijl wanneer spelers weer rust krijgen. Dan twee plek, Koeman en selectie weer met beide benen op aarde en op schappelijke tijden doorstomen naar de finale. Waar kan ik tekenen?
Dan krijg je in volgorde waarschijnlijk Brazilië, Noorwegen, Engeland en Argentinië tegen voor de finale, die dan tegen Frankrijk of Duitsland zal zijn. Prachtige wedstrijden.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:34

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ik verwacht eigenlijk niet echt een leuke wedstrijd. Nederland wint heus wel, maar Tunesië mist lijn in het spel en verdedigt rommelig. Spelers laten zich makkelijk uit positie trekken. Dat zal voor Koeman de optie openen om weer aan Memphis te denken, die in tegenstelling tot de diepte van Malen of het aanspeelpunt Brobbey natuurlijk een spits is die zich graag wat terug laat vallen. Theoretisch is dat slim, met waarschijnlijk veel ruimte voor Gakpo en Summerville, als ze naar binnentrekken, maar Memphis is natuurlijk geen schim meer van vroeger, dus dat kan ook voor veelvuldig balverlies leiden, wat weer tot veel vuile meters voor anderen gaat zorgen.

Ik had niet gedacht dat ik t ooit zou zeggen, maar ik hoop gewoon op Brobbey. Als we dan 4-0 voorstaan, dan breng je Weghorst maar eens en dan maar ballen pompen, Lang erom heen om Gakpo wat te sparen etc. Maar pas in de 60e minuut of later. Eerst ritme vasthouden en de zege veilig stellen.

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Megupe schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 22:16:
[...]

Hoe laat speel je de finale met een 3e plek in de poule? :+

Maar ik zal echt niet meer na 22u inschakelen. Wekker gaat om 6u.
Op zijn vroegst over vier jaar denk ik :P

Denk dat Nederland gewoon met een nulletje of drie wint en dan tegen Brazilië moet. Marokko gaat lekker scoren tegen een al uitgeschakeld Haïti en Schotland gaat full Braveheart tegen Brazilië. Marokko gaat dan zeker op doelsaldo over Brazilië heen en ik geef Schotland zelfs een kans een punt te pakken tegen die Brazilianen.

[ Voor 36% gewijzigd door Dr. Strangelove op 24-06-2026 08:04 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:41
Dr. Strangelove schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 08:01:
[...]


Op zijn vroegst over vier jaar denk ik :P

Denk dat Nederland gewoon met een nulletje of drie wint en dan tegen Brazilië moet. Marokko gaat lekker scoren tegen een al uitgeschakeld Haïti en Schotland gaat full Braveheart tegen Brazilië. Marokko gaat dan zeker op doelsaldo over Brazilië heen en ik geef Schotland zelfs een kans een punt te pakken tegen die Brazilianen.
Leuke fans mooi land maar dat elftal is prut die gaan geen puntje pakken hoor

  • DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:08
Wordt helaas vast een zaadpot. Ik hoor een hoop voetbal-analytici vertellen dat groepsdynamiek en sfeer belangrijk zijn. En dat ze dus goed begrijpen als Koeman met Malen en Depay begint. Eventueel zelfs Noa Lang er nog bij...

Ik hoop het toch echt niet, want of het wordt niets, dan is de sfeer voor hen nog steeds ruk. of ze scoren 3-5x en dan moeten ze in de volgende ronde alsnog weer worden opgesteld.

Ik hoop echt op Summerville, Brobbey, Gakpo in de spits, en dan bij de 2e waterbreak wisselen.

  • Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-06 11:36

Stimulate14

⭐⭐⭐

DaWayne schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 10:19:
Wordt helaas vast een zaadpot. Ik hoor een hoop voetbal-analytici vertellen dat groepsdynamiek en sfeer belangrijk zijn. En dat ze dus goed begrijpen als Koeman met Malen en Depay begint. Eventueel zelfs Noa Lang er nog bij...

Ik hoop het toch echt niet, want of het wordt niets, dan is de sfeer voor hen nog steeds ruk. of ze scoren 3-5x en dan moeten ze in de volgende ronde alsnog weer worden opgesteld.

Ik hoop echt op Summerville, Brobbey, Gakpo in de spits, en dan bij de 2e waterbreak wisselen.
Ik snap het wel. Leuk is anders, maat van me zit nu in het vliegtuig. Staat dus straks te kijken naar Depay en Lang.

Maar ik heb de keuze, als de opstelling is geshuffeld dan draai ik me lekker om.

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
DaWayne schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 10:19:
Wordt helaas vast een zaadpot. Ik hoor een hoop voetbal-analytici vertellen dat groepsdynamiek en sfeer belangrijk zijn. En dat ze dus goed begrijpen als Koeman met Malen en Depay begint. Eventueel zelfs Noa Lang er nog bij...

Ik hoop het toch echt niet, want of het wordt niets, dan is de sfeer voor hen nog steeds ruk. of ze scoren 3-5x en dan moeten ze in de volgende ronde alsnog weer worden opgesteld.

Ik hoop echt op Summerville, Brobbey, Gakpo in de spits, en dan bij de 2e waterbreak wisselen.
Niks geleerd van 2008. Daar werd een campingelftal neergezet na die twee magistrale wedstrijden tegen Frankrijk en Italië.

Je moet nu gewoon routine bouwen met je sterkst mogelijke team. Brobbey en Summerville in de basis.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:34

ZieMaar!

Moderator General Chat
Dr. Strangelove schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 11:46:
[...]


Niks geleerd van 2008. Daar werd een campingelftal neergezet na die twee magistrale wedstrijden tegen Frankrijk en Italië.
Dat was niet het enige toch? Volgens mij was er ook iets heel heftigs aan de hand bij Boulahrouz wat mogelijk ook impact op het team had?

  • Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:41
Dr. Strangelove schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 11:46:
[...]


Niks geleerd van 2008. Daar werd een campingelftal neergezet na die twee magistrale wedstrijden tegen Frankrijk en Italië.

Je moet nu gewoon routine bouwen met je sterkst mogelijke team. Brobbey en Summerville in de basis.
Precies, lekker door met de basis elf van de wedstrijd tegen Zweden met als wijziging Summerville. Natuurlijk heb je dan kans op blessures en wat extra vermoeidheid, maar je moet nu vastigheden en ritme gaan inbouwen voor dit team. Dat heb je in de knock-out fase keihard nodig wanneer het er echt om draait. Dat is onze enige kans tegen de absolute toplanden.

Ik ga morgennacht wel kijken. Besloten dat ik er maar een thuiswerk dag van maak en sluit niet uit dat ik donderdagavond gewoon op blijf en alvast wat werk doe voor de vrijdag. Dan kan ik nog iets uitslapen :P
Mocht de eerste helft ruk zijn dan kan ik altijd nog naar bed ;)

Join het GoT Pulse-Team!


  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:49

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
ZieMaar! schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 11:56:
[...]

Dat was niet het enige toch? Volgens mij was er ook iets heel heftigs aan de hand bij Boulahrouz wat mogelijk ook impact op het team had?
Bouhlarouz verloor toen zijn pasgeboren dochter, maar tegen Roemenië werd gewoon gewonnen.
Daarna vlogen we eruit tegen de blauwtong-Russen van Hiddink, de meningen zijn er nogal over verdeeld waar dat precies aan lag.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:48
Die blauwe tongen inderdaad ja. Dat was wel iets vreemds hoor...

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
ZieMaar! schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 11:56:
[...]

Dat was niet het enige toch? Volgens mij was er ook iets heel heftigs aan de hand bij Boulahrouz wat mogelijk ook impact op het team had?
Klopt. Dat gebeurde vlak voor de wedstrijd tegen Rusland. Dat gaf me toen al een naar gevoel maar, ik denk om Boulahrouz terecht te ontzien, is daar nooit een link tussen gelegd. Maar het kan bijna niet anders dat dat een impact heeft gehad op een aantal mensen in dat team.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Wij gaan het wk winnen. :)F

Aldus een Duitse econoom.
https://www.bbc.com/sport/football/articles/c20223n3k4yo
When Paul the Octopus predicted all of Germany's results correctly at the 2010 World Cup, he was hailed by the world as an oracle.

But German economist Joachim Klement has trumped Paul with a complex forecast model which has kept a 100% record of predicting the World Cup winner since 2014.

The Netherlands would become the fourth of four predicted winners to fulfil Klement's statistical prophecy if they lift the trophy in July.

It’s the economy, stupid!


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Dr. Strangelove schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 11:46:
[...]


Niks geleerd van 2008. Daar werd een campingelftal neergezet na die twee magistrale wedstrijden tegen Frankrijk en Italië.

Je moet nu gewoon routine bouwen met je sterkst mogelijke team. Brobbey en Summerville in de basis.
Op zich mee eens, maar ik zou nog wel een paar wijzigingen willen zien waar je niet per se slechter van wordt:
  • Kluivert voor Reijnders wil ik wel eens zien.
  • Aké op links, Van de Ven in het centrum en dan opa Van Dijk 'rust' geven...
  • En misschien De Jong sparen vanwege zijn lichte knie blesure.
Maar misschien niet alles tegelijk. Kan ook deels in de tweede helft.

:7

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06 08:29
Als je de jong wil sparen kun je dat ook oplossen met Kluivert. Reijnders daar achter met Gravenberch. Dan breng je mss iets meer drang naar voren?

Ik vind je voorstel verder wel goed eigenlijk. Behalve dat ik van Dijk wel zou laten starten. De man wordt door de hele wereld gezien als 1 van de beste verdedigers ooit, dat is een aura die je in het veld wil hebben. Dan kan je tweede helft wel wat schuiven en Aké laten spelen. Dat is in mijn ogen 1 van de meest nuttige spelers die je op het veld kan hebben. Net een zwitsers zakmes.

  • ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:34

ZieMaar!

Moderator General Chat
Als Frenkie wat rust nodig heeft zou ik daar Koopmeiners neerzetten. Die zorgt voor heel veel balans en heeft, als er wat ruimte is, veel voorwaartse kracht met zijn traptechniek.

  • UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:14

UTM

Gonadan schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 12:15:
[...]

Bouhlarouz verloor toen zijn pasgeboren dochter, maar tegen Roemenië werd gewoon gewonnen.
Daarna vlogen we eruit tegen de blauwtong-Russen van Hiddink, de meningen zijn er nogal over verdeeld waar dat precies aan lag.
De officiële uitleg was toch dat dit door de Gatorade kwam? :P

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Uit Volkskrant:

Het Nederlands elftal bereikt donderdag een bijzondere mijlpaal. Precies twintig jaar is geen duel in de reguliere speeltijd verloren op het WK. Het ging een paar keer mis, maar dat was na verlenging of met strafschoppen.


Toch netjes, ondanks al het chagrijn altijd rondom Oranje. :)F

It’s the economy, stupid!


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Ik vrees dat Tunesië te makkelijk wordt waardoor de spelers weer in hosanna stemming zijn en er dan niet met de kop erbij zijn als we tegen een Marokko of Brazilië spelen.
Heb weinig vertrouwen in het doorzettingsvermogen van dit oranje. Kan mij vaak niet aan de indruk onttrekken dat zodra er de ruimte voor is, het gemakzucht en de laconieke houding onbewust, dat wel, de overhand nemen.
Liever zie ik continu goede tegenstanders, dat werkt volgens mij beter.

Maar we zullen het zien, hopelijk heb ik ongelijk

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 24-06-2026 17:17 ]


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

dawg schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 17:09:
Uit Volkskrant:

Het Nederlands elftal bereikt donderdag een bijzondere mijlpaal. Precies twintig jaar is geen duel in de reguliere speeltijd verloren op het WK. Het ging een paar keer mis, maar dat was na verlenging of met strafschoppen.


Toch netjes, ondanks al het chagrijn altijd rondom Oranje. :)F
Dat is een rare niets zeggende statistiek. In 2018 deed Nederland bijvoorbeeld überhaupt niet mee. En als Nederland straks gelijk speelt tegen Tunesië en er in de volgende ronde uitvliegt na strafschoppen dan blijft die 'streak' nog steeds in stand. Als we ons de komende 100 jaar niet meer plaatsen hebben we straks 120 jaar niet verloren op een WK... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
om te winnen moet je winnen, niet niet verliezen. statistiek om de statistiek. erger nog; nederland verliest dus al 20 jaar lang penalty series, lekker vooruitzicht :P

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:34
Grindtegel schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 20:44:
om te winnen moet je winnen, niet niet verliezen. statistiek om de statistiek. erger nog; nederland verliest dus al 20 jaar lang penalty series, lekker vooruitzicht :P
Dat is al stuk langer dan 20 jaar. Als we dat gekund hadden als Argentinie en Duitsland, hadden we zeker 1 of 2 ek/wk's (meer) op onze naam.

  • Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:16
Costa Rica 2014 vergeten? :p

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
@Sjah Nou ja... ik had ons nog moeten zien winnen in 98 (Frankrijk thuis), 2014 (Duitsland psychopathisch goed in de halve finale) en 2018 hadden we ook nogal wat hindernissen nog voor ons.

Dichterbij dan 1978 zijn we nooit geweest met Renzenbrink op de paal in de 88ste minuut. Ook de teen van Casillas niet, ik weet niet of we het dan droog hadden gehouden met nog 20 minuten op de klok en Spanje in overdrive.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:34
Dr. Strangelove schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 22:44:
@Sjah Nou ja... ik had ons nog moeten zien winnen in 98 (Frankrijk thuis), 2014 (Duitsland psychopathisch goed in de halve finale) en 2018 hadden we ook nogal wat hindernissen nog voor ons.

Dichterbij dan 1978 zijn we nooit geweest met Renzenbrink op de paal in de 88ste minuut. Ook de teen van Casillas niet, ik weet niet of we het dan droog hadden gehouden met nog 20 minuten op de klok en Spanje in overdrive.
Nouja 2014 Duitsland in de finale, ik hoor je, maar wij hadden v Gaal, die had de Duitsers ingepakt vermoed ik.

98 tegen de Fransen.... die waren bang voor ons. 2010, we hadden de Spanjaarden tegengehouden als Robben meer geluk had.

Verder heb je met 78 goed punt, maar ik denk dat 74 anders was afgelopen had Holzenbein zijn "laten vallen" niet gepleegd.
Nee, dat is zo, maar dan tegen Argentinie gaat die domme v Gaal v Persie (die vaker sta in de weg was) wisselen omdat die door zijn hoeven zakte, zodat v Gaal geen keeper meer mocht wisselen.

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
We zijn nog dichterbij geweest dan 1978. Ergens in de jaren 90 was er een commercial van de Open Universiteit, met als thema 'gemiste kansen'. Daarin werden beroemde voetbalmissers getrucced en schoot Renzenbrink dus raak en werden we wereldkampioen :P Commentaar erbij was hilarisch.

Als ik die commercial nog kon vinden...

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:16
Sjah schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 23:05:
[...]

Nee, dat is zo, maar dan tegen Argentinie gaat die domme v Gaal v Persie (die vaker sta in de weg was) wisselen omdat die door zijn hoeven zakte, zodat v Gaal geen keeper meer mocht wisselen.
Ja, volgens mij zei Danny Blind (assistent van van Gaal toen) bij Rondo dat Louis opeens heilig ervan overtuigd was dat Huntelaar de winnende zou gaan maken omdat we overwicht hadden ofzo. Typische van Gaal overmoed.

  • Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Elzavo schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 23:12:
[...]


Ja, volgens mij zei Danny Blind (assistent van van Gaal toen) bij Rondo dat Louis opeens heilig ervan overtuigd was dat Huntelaar de winnende zou gaan maken omdat we overwicht hadden ofzo. Typische van Gaal overmoed.
Af en toe hebben ze dat.

Alles op wetenschappelijk verantwoorde wijze, statistieken tot in het infinitesimale detail uitgedokterd, fact based.

Alle penalties van elke speler gerelateerd aan het type moment in de wedstrijd, de temperatuur en de vochtigheidsgraad van het gras en de kleur van de bidon van de keeper, en of die al dan niet ook rechtsdraaiende yoghurt op had op de zondag voor de wedstrijd.

En dan ineens een onderbuikgevoel dat er compleet naast zit.

Om gek van te worden, dat soort acties.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan


  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:49

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
@Ramzzz doet me denken aan Noppert die besloot alle voorbereiding en afspraken maar eigenhandig in de vuilnisbak te gooien en toen geen strafschop pakte.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:34
Gonadan schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 09:06:
@Ramzzz doet me denken aan Noppert die besloot alle voorbereiding en afspraken maar eigenhandig in de vuilnisbak te gooien en toen geen strafschop pakte.
Waar heb je het over, ja de strafschoppenserie tegen Argentinie lijkt me, maar ik ben niet op de hoogte...?

  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:49

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Werkelijk Koeman, je gaat nu Malen afvallen op gemiste kansen en niet Depay die al jaren maar mag falen?
https://nos.nl/artikel/2620211-topsport-is-knetterhard-zegt-koeman-die-malen-als-spits-afrekent-op-gemiste-kansen

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:09

Pierre

Van nature lui!

Je gaat het meemaken die Depay staat de komende wedstrijd lekker in de basis, gaat niks worden zo. Volgende ronde is wel haalbaar, maar dan vliegen ze eruit.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Wat grappig / vreemd is, is dat ik niet kan opmaken uit het interview, of dit artikel adh van de aanhalingstekens (dat is wat Koeman letterlijk heeft gezegd tegen de interviewer) dat Koeman gezegd heeft dat hij Malen "afrekent op gemiste kansen"? Of ligt dat aan mij?

Volgens mij is het de NOS die hier dingen loopt te roepen en loopt te verzinnen. Volgens mij heeft Koeman dit van de headline tekst van het artikel helemaal niet gezegd. Dat maakt de NOS ervan..#prutsers #stemmingmakerij

[ Voor 3% gewijzigd door Format-C op 25-06-2026 12:25 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Format-C schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 12:24:
[...]

Wat grappig / vreemd is, is dat ik niet kan opmaken uit het interview, of dit artikel adh van de aanhalingstekens (dat is wat Koeman letterlijk heeft gezegd tegen de interviewer) dat Koeman gezegd heeft dat hij Malen "afrekent op gemiste kansen"? If ligt dat aan mij?

Volgens mij is het de NOS die hier dingen loopt te roepen en loopt te verzinnen. Volgens mij heeft Koeman dit van de headline tekst van het artik van de NOS helemaal niet gezegd.
Als die dat niet gezegd heeft, dan gaat de NOS wel een probleem krijgen. De NOS moet namelijk voldoen aan een stuk strengere eisen dan de meeste andere media, waardoor ze vaak erg neutraal moeten zijn.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Ik zie of hoor Koeman dit nergens zeggen.

Jij wel?

---Misschien vergis ik me. Of ik kijk luister of lees niet goed?

(Edit dit is net tegen jou bedoeld trouwens @DaniëlWW2 maar tegen het artikel van de NOS. Het enige wat jij deed is reageren op de kop van de NOS. )

Edit: ik heb sws altijd al het idee dat die gast van de NOS mensen/ spelers/ coaches woorden in de mond wil leggen. En de meest "domme/ belachelijke" vragen stelt. En conclusies trekt. Die lui vervelen zich gewoon en moeten tekst hebben voor artikelen. En zelfs "nieuws" wat gewoon geen nieuws is, of iets bijzonders is, blazen ze op alsof het de belangrijkste zaak ter wereld is.

Imho.

[ Voor 97% gewijzigd door Format-C op 25-06-2026 12:40 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Ik heb Koeman gisteravond op tv horen praten en ik kon het er zo ook niet uit halen. Eigenlijk gaf hij bijna niks prijs, behalve dat hij het echt per wedstrijd bekijkt maar spelers ook voor langere tijd fit wil houden. Zou me zelfs niets verbazen als Malen gewoon weer een kans krijgt komende wedstrijd onder het mom van dat Brobbey lichte klachten heeft. Summerville op rechts lijkt me wel een zekerheidje, en dat hij alle vijf wissels gaat gebruiken.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:41
Pierre schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 12:12:
[...]

Je gaat het meemaken die Depay staat de komende wedstrijd lekker in de basis, gaat niks worden zo. Volgende ronde is wel haalbaar, maar dan vliegen ze eruit.
Dat gevoel heb ik ook. Nou ja, het zou interessant kunnen zijn als het een "echte" laatste kans is voor Depay. We hebben dit potje in principe niks te verliezen en als hij niet presteert kan hij definitief op de bank plaatsnemen ten faveure van Brobbey (en Malen).

Helaas weten we met Koeman wel beter en gaat Depay over 2 jaar gewoon weer mee als Koeman nog bondscoach is.

Wat mij betreft gewoon Brobbey in de basis vannacht met Malen / Summerville op rechts.

Join het GoT Pulse-Team!


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Denman schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 12:33:
[...]


Wat mij betreft gewoon Brobbey in de basis vannacht met Malen / Summerville op rechts.
Ik denk dat hij "gewoon" start met dezelfde 11 als de vorige keer. En precies wat jij zegt dan met Malen óf Summerville.

Als Malen of Summerville dan niet goed speelt wisselt hij ze "gewoon" voor die ander.

Zou zelf graag Kluivert wel graag in de basis willen zien, want die vind ik wel goed. Die versnelt het spel, kan mannetjes voorbij en sticht veel gevaar.

Maar denk niet dat dat gaat gebeuren omdat de vorige basis 11 (of 12, na de wissels Malen/Summerville) het goed deden. "Never change a winning team".

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Beetje verneukeratief trouwens om te zeggen dat Oranje vrijdag speelt. Op papier klopt dat maar het is gewoon komende nacht... O-)

Wordt een heet nachtje... :9B

[ Voor 13% gewijzigd door Fiber op 25-06-2026 13:02 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Clush
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Clush

Do as I say...

Tunesië dat de bus parkeert en waarschijnlijk daar ook niets van gaat bakken is natuurlijk wel de perfecte tegenstander voor Depay. Als er een wedstrijd is waarin hij tot z'n recht moet komen is het deze, ik zou Depay in de basis geen vreemde keus vinden.

Behalve dat ie al geel op zak heeft (wordt na de poulefase kwijtgescholden). Nu tegen een schorsing aanlopen zou heel stom zijn.

Summerville heeft overigens ook al geel, net als VdVen. Iets anders proberen op de plek van VdVen is mijns inziens sowieso een goed plan. Nadeel is wel dat de linksback waarschijnlijk niet veel getest gaat worden, deze wedstrijd.

... not as I do.


  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:49

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
DaniëlWW2 schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 12:26:
[...]

Als die dat niet gezegd heeft, dan gaat de NOS wel een probleem krijgen. De NOS moet namelijk voldoen aan een stuk strengere eisen dan de meeste andere media, waardoor ze vaak erg neutraal moeten zijn.
Misschien zou dat moeten, maar dat beeld heb ik absolut niet meer de laatste jaren. Ze glijden hard af richting de mainstream rioolmedia. Dat zie je in mijn optiek hier ook gebeuren: Ja Koeman geeft Brobbey de kans omdat Malen net niet overtuigt maar de kop suggereert een keiharde afrekencultuur.
Strikt genomen zou je het kunnen extrapoleren uit wat Koeman zegt, maar het is geen citaat. En ik vind het wel een paar stapjes verder dan dichterlijke vrijheid als ik eerlijk ben.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23:19
25 juni is een datum vol herinneringen voor Oranje...
de NOS heeft een leuk item op hun liveblog.

  • Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:17
Format-C schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 12:47:
[...]

Zou zelf graag Kluivert wel graag in de basis willen zien, want die vind ik wel goed. Die versnelt het spel, kan mannetjes voorbij en sticht veel gevaar.
Ik hoop al sinds het begin van het toernooi dat Kluivert Reijnders vervangt. Want die lijkt er alleen in de staan voor zijn dode spel hervattingen en die gaan niet eens goed, voegt verder weinig toe. Terwijl Kluivert juist een dynamische 10 kan zijn die gaten rond de spits benut, zoals hij ook bij Bournemouth deed.

  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:53
Schijnt dat er zwaar onweer komt daar in USA. Die 1am wedstrijd zou wel eens later in de nacht kunnen beginnen

  • Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:16
Carnaval is alweer begonnen. Zijn er vroeg bij, 10 uur in de ochtend daar nu.

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:34
Gonadan schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 13:21:
[...]

Misschien zou dat moeten, maar dat beeld heb ik absolut niet meer de laatste jaren. Ze glijden hard af richting de mainstream rioolmedia. Dat zie je in mijn optiek hier ook gebeuren: Ja Koeman geeft Brobbey de kans omdat Malen net niet overtuigt maar de kop suggereert een keiharde afrekencultuur.
Strikt genomen zou je het kunnen extrapoleren uit wat Koeman zegt, maar het is geen citaat. En ik vind het wel een paar stapjes verder dan dichterlijke vrijheid als ik eerlijk ben.
De NPO-tv an sich is met al die reclame al 25 jaar niet meer relaxt. Vind ik dan, en ja dat reken ik ook nos aan, alhoewel het eigenlijk de VVD is die aan de touwtjes trekt in Den Haag. Maar om de mainstreammedia riool te noemen vind ik ook weer zo wat, ja geldt wellicht voor Telegraaf....maar nu.nl ook dan?

  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:49

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Sjah schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 17:30:
[...]

De NPO-tv an sich is met al die reclame al 25 jaar niet meer relaxt. Vind ik dan, en ja dat reken ik ook nos aan, alhoewel het eigenlijk de VVD is die aan de touwtjes trekt in Den Haag. Maar om de mainstreammedia riool te noemen vind ik ook weer zo wat, ja geldt wellicht voor Telegraaf....maar nu.nl ook dan?
nu.nl is voor mij de internetvariant van de Telegraaf, dus eigenlijk wel ja. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:30
De lokale Kansas City omroep doet professioneler verslag van een optocht van wat Hollanders dan de NOS of RTL doet van een politieke crisis. Gewoon 4 verslaggevers met eigen cameramensen ter plaatse.
edit:
5 zelfs!

[ Voor 24% gewijzigd door Marrtijn op 25-06-2026 18:16 ]


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Gonadan schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 18:09:
[...]

nu.nl is voor mij de internetvariant van de Telegraaf, dus eigenlijk wel ja. :P
Tweakers dus ook...? Deelt veel met nu.nl...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Marrtijn schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 18:15:
De lokale Kansas City omroep doet professioneler verslag van een optocht van wat Hollanders dan de NOS of RTL doet van een politieke crisis. Gewoon 4 verslaggevers met eigen cameramensen ter plaatse.
edit:
5 zelfs!
Als de Amerikanen zoiets zouden doen in Amsterdam of zo dan zou AT5 of zo dat ook doen lijkt mij. :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Marrtijn schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 18:15:
De lokale Kansas City omroep doet professioneler verslag van een optocht van wat Hollanders dan de NOS of RTL doet van een politieke crisis. Gewoon 4 verslaggevers met eigen cameramensen ter plaatse.
edit:
5 zelfs!
Wooohoo, think of the 'nieuwswaarde'! -O-

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

En gaan we allemaal opblijven tot 01:00 vannacht? Of zien we het morgen wel. ;)

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23:13
Soulizer schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 17:03:
Schijnt dat er zwaar onweer komt daar in USA. Die 1am wedstrijd zou wel eens later in de nacht kunnen beginnen
Het kan wel eens een lange nacht gaan worden voor wie het live wil gaan kijken. Al las ik net ook dat het mogelijk wat minder erg wordt dan in eerste instantie werd verwacht.

https://www.nu.nl/wk-voetbal/6400772/grote-kans-dat-wk-duel-oranje-vertraging-oploopt-door-noodweer.html

Maar ik ga morgenochtend de herhaling kijken, als de wedstrijd dan al is afgelopen 😏 al het nieuws ontwijken en meteen de wedstrijd aanzetten.

  • keroner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:31
Ik wil vanacht met de kids de wedstrijd live kijken, maar heb geen zin om vanaf 01:00 naar een uitgestelde amerikaanse show te kijken....... nu dacht ik, "het is 2026, er zal vast wel een makkelijke manier zijn om een melding te krijgen als de wedstrijd werkelijk begint".
Maar dit is blijkbaar niet zo eenvoudig.
weet iemand een manier om een melding te krijgen als de wedstrijd daadwerkelijk begint?

  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:14
keroner schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 20:52:
Ik wil vanacht met de kids de wedstrijd live kijken, maar heb geen zin om vanaf 01:00 naar een uitgestelde amerikaanse show te kijken....... nu dacht ik, "het is 2026, er zal vast wel een makkelijke manier zijn om een melding te krijgen als de wedstrijd werkelijk begint".
Maar dit is blijkbaar niet zo eenvoudig.
weet iemand een manier om een melding te krijgen als de wedstrijd daadwerkelijk begint?
Sofascore.


En ik ga niet opblijven. Net thuis van werk (7:30 tot 1930) en morgen weer om 7:30 aanwezig... Zie morgen de uitslag wel.

  • Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Uitslag, of de uitzending van de wedstrijd (resp. opname) integraal terugkijken nadat je jezelf vakkundig van nieuwsmedia hebt weggehouden? :?

Ik zou zelf wel willen lijken, maar dan ben ik morgen een wrak... dan maar niet.

Het is ook niet het einde van de wereld - al zou je met deze temperaturen best een ander idee kunnen krijgen. :')

[ Voor 41% gewijzigd door Ramzzz op 25-06-2026 21:00 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Quad schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 20:48:
En gaan we allemaal opblijven tot 01:00 vannacht? Of zien we het morgen wel. ;)
Wat dacht jij dan? Zékers! Dit wil je niet missen toch? :P

Echte fans blijven op! :+

(Morgen nog vrij dus ik lig op de bank te kijken. (Nog herstellende van operatie) Hopelijk begint de wedstrijd gewoon om 01.00u. las iets van slecht weer oid? )


Edit; als het uitgesteld wordt weet ik alleen niet of ik mn ogen open kan houden maar dat zien we dan wel.


:)

[ Voor 38% gewijzigd door Format-C op 25-06-2026 21:12 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Kinderen morgen vrij en zelf ziek thuis morgen. Niet ziek genoeg om met een kop thee, een bak yoghurt en mijn zoontje ernaast om een uur of zeven terug te kijken hopelijk :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:48
Ik blijf dus alleen kijken als er daadwerkelijk om 01.00 afgetrapt wordt.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
* toolkist :O :Z

  • ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:42
Ik had me voorgenomen om te gaan kijken, maar ik moest helaas ineens op business trip dus het wordt al een korte nacht. Als de wedstrijd nou een paar uur wordt uitgesteld kan ik het einde zien.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"


  • Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:03

Spotmatic

Ken sent me

keroner schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 20:52:
Ik wil vanacht met de kids de wedstrijd live kijken, maar heb geen zin om vanaf 01:00 naar een uitgestelde amerikaanse show te kijken....... nu dacht ik, "het is 2026, er zal vast wel een makkelijke manier zijn om een melding te krijgen als de wedstrijd werkelijk begint".
Maar dit is blijkbaar niet zo eenvoudig.
weet iemand een manier om een melding te krijgen als de wedstrijd daadwerkelijk begint?
De nu.nl app zou een pushmelding sturen bij het begin van de wedstrijd.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter


  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:34
Gonadan schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 18:09:
[...]

nu.nl is voor mij de internetvariant van de Telegraaf, dus eigenlijk wel ja. :P
Ok, hier moet ik toch even op reageren. Telegraaf is voor mij de website, daar halen ze hun geld vandaan lijkt mij, en die vind ik tegenwoordig schreeuwerig op een niet leuke manier met die plaatjes en veel achter paywall. Dat vind ik van nu.nl niet, alleen al de opmaak van nu is veel zakelijker. Wat ik van AD moet vinden weet ik niet.

Maar om te zeggen dat nu.nl veel meer doet dan de gemiddelde nieuwsboodschap brengen, nee. Maar wie doet dat wel dan, is veel te duur toch echt journalistiek werk. Ja de New York Times is een abonnement waard, en in Duitsland de Sueddeutsche Zeitung en in UK Guardian (als je links bent), maar in ons land?

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Eigenlijk moet Nederland gewoon goed spelen en met 3-0 winnen. Als dan Japan ook lekker draait en met 4-0 wint is Nederland toch nog tweede en is iedereen blij...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • tippie62
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:50
Bij uitstel vanwege het weer wordt japan-zweden dan ook uitgesteld aangezien de wedstrijden gelijktijdig moeten worden gespeeld ??

  • keroner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:31
Thanks!!
Spotmatic schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 21:32:
[...]

De nu.nl app zou een pushmelding sturen bij het begin van de wedstrijd.
Also Thanks :)

  • Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:09
Fiber schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 21:34:
Eigenlijk moet Nederland gewoon goed spelen en met 3-0 winnen. Als dan Japan ook lekker draait en met 4-0 wint is Nederland toch nog tweede en is iedereen blij...
Waarom blij? Doe mij maar gewoon een 1e plaats en een 5-0 win, wat Japan doet maakt verder niet zoveel uit :P

  • shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik twijfel of ik hierop ga wachten, vrees dat dit de hele nacht gaat duren

  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:53
Hoeveel uur gaan ze de wedstrijd uitlasten?


Anders midnight naar bed en 6uur opstaan?

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23:13
Snowdog schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 21:49:
[...]


Waarom blij? Doe mij maar gewoon een 1e plaats en een 5-0 win, wat Japan doet maakt verder niet zoveel uit :P
Zweden kan zelfs nog voor een verrassing zorgen als Japan tegen Zweden wel wil voetballen en niet dat strontgeluk heeft wat ze tegen Nederland wel hadden. 2x raak doordat de bal van richting werd veranderd, en verder de boel dichtgooien, antivoetbal. Zweden maakt denk ik nog echt wel kans.

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23:13
Soulizer schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 23:04:
Hoeveel uur gaan ze de wedstrijd uitlasten?


Anders midnight naar bed en 6uur opstaan?
Zo lang als nodig is, vooral afhankelijk van het onweer.

Hier staat de uitleg:

https://www.nu.nl/wk-voetbal/6400772/grote-kans-dat-wk-duel-oranje-vertraging-oploopt-door-noodweer.html

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ik wacht even af tot iets na kwart over 12. Dan zou er een update komen over de verwachte aanvangstijd.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Prima opstelling in ieder geval.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Pagina: 1 ... 302 303 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!