Dan heb je het al over de volgenden wedstrijden vannacht?
Als ze maar niet gaan rappen!
het zijn 2 bijzondere vogels, maar wel 2 die tegen toplanden in een keer voor een verassing kunnen zorgen
Wil niet negatief doen... maar denk dat de Marokkanen heerlijk rustig slapen. Als Saibari de kansen krijgt die Tunesië heeft gehad vandaag trapt ie er 3 in.
Kan niet zeggen dat ik op basis van deze wedstrijd veel vertrouwen in het vervolg van dit WK heb.
Dit moet wel echt even 3 stappen beter. Vooral verdedigend.
Kan niet zeggen dat ik op basis van deze wedstrijd veel vertrouwen in het vervolg van dit WK heb.
Dit moet wel echt even 3 stappen beter. Vooral verdedigend.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Haha… Memphis… wat is dat nou?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Lang Niet
Edit: de beste man op het veld was vandaag de scheids.
Oh wacht...
Edit: de beste man op het veld was vandaag de scheids.
Oh wacht...
[ Voor 95% gewijzigd door Format-C op 26-06-2026 02:49 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
En toch hebben we in die periode op EKs en WKs gespeeld, en hij was dus toendertijd de beste spits die we haddeN en heeft ook gewoon geleverd in doelpunten en assistsBeakzz schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:42:
[...]
Waarschijnlijk op zijn topscorer aller tijden prestatie. Zolang je niet afvraagt hoe en hoe weinig concurrentie er was op die positie lijkt het heel wat
Ik hoop het maar ik heb van lang nog niks gezien beide WK's, heeft uiteraard weinig tijd gehad maar in zijn eigen club ook niet echt een uitblinker eerlijk gezegdWippie1234 schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:46:
[...]
Als ze maar niet gaan rappen!
het zijn 2 bijzondere vogels, maar wel 2 die tegen toplanden in een keer voor een verassing kunnen zorgen
Don't let perfect be the enemy of good.
En gedurende zijn beste jaren mistten we twee eindtoernooien (2016 en 2018).Blik1984 schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:48:
[...]
En toch hebben we in die periode op EKs en WKs gespeeld, en hij was dus toendertijd de beste spits die we haddeN en heeft ook gewoon geleverd in doelpunten en assists
Zeker, maar het record vertekend wel in welke categorie spits hij valt. We hebben echt wel betere gehad. Zeg niet dat hij slecht was. Is gewoon nooit mijn speler geweestBlik1984 schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:48:
[...]
En toch hebben we in die periode op EKs en WKs gespeeld, en hij was dus toendertijd de beste spits die we haddeN en heeft ook gewoon geleverd in doelpunten en assists
Nou Noa komt er iig wel Lang s
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Nou zo weer lekker het bed in, nog een uurtje of vier maken
XXXVI
Je zult mij ook niet horen roepen dat hij onze beste spits ooit is.Beakzz schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:51:
[...]
Zeker, maar het record vertekend wel in welke categorie spits hij valt. We hebben echt wel betere gehad. Zeg niet dat hij slecht was. Is gewoon nooit mijn speler geweest
Maar de haat die hij nu de hele tijd over zich heen krijgt is ook niet terecht. Wordt nu net gedaan alsof Depay nooit iets heeft gepresteerd en dat is gewoon onterecht
Ik ga lekker pitten, mooi geweest zo
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nou ik ga lekker tot zondagochtend slapen. Op naar normale temperaturen 🥳ephymerous schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:53:
Nou zo weer lekker het bed in, nog een uurtje of vier maken
De mijne ook niet. Er is alleen daardoor een deel van de voetbalsupporters die doet alsof hij helemaal niks gepresteerd heeft, bij wijze van spreken een sta in de weg die per ongeluk 55 keer op de goede plek stond. Dat is het andere uiterste.Beakzz schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:51:
[...]
Zeker, maar het record vertekend wel in welke categorie spits hij valt. We hebben echt wel betere gehad. Zeg niet dat hij slecht was. Is gewoon nooit mijn speler geweest
Dus volgende wedstrijd tegen Morocco in de hitte van Mexico… wordt een zware dobber vrees ik na het getoonde spel van vandaag… maar het record is tenminste weer wat aangescherpt vandaag.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
We kunnen hier wel wat lekker verkoelend onweer gebruiken zoals was voorspeld in KansasBeakzz schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:53:
[...]
Nou ik ga lekker tot zondagochtend slapen. Op naar normale temperaturen 🥳
Don't let perfect be the enemy of good.
Of we nou winnen of verliezen. We gaan een deel van Rotterdam verliezenPatrickC schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:54:
Dus volgende wedstrijd tegen Morocco in de hitte van Mexico… wordt een zware dobber vrees ik na het getoonde spel van vandaag… maar het record is tenminste weer wat aangescherpt vandaag.
Aan de andere kant: die Marokkanen laten Haïti twee keer scorenFormat-C schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:46:
Wil niet negatief doen... maar denk dat de Marokkanen heerlijk rustig slapen. Als Saibari de kansen krijgt die Tunesië heeft gehad vandaag trapt ie er 3 in.
Kan niet zeggen dat ik op basis van deze wedstrijd veel vertrouwen in het vervolg van dit WK heb.
Dit moet wel echt even 3 stappen beter. Vooral verdedigend.
Nou, dat was het. Beetje plichtmatige overwinning, zonder echt goed te zijn aanvallend. Bij balverlies nog altijd kwetsbaar. Deze wedstrijd geen stap gezien in de goede richting helaas. Hoop dat de ploeg daar iets op verzint in de voorbereiding naar Marokko. Dat is een pittige tegenstander (in vorm). Maar goed, dat was Brazilië ook geweest.
Scheelt dat monterrey in de bergen ligt en in de avond koeler. Maar is een mooi stadium.PatrickC schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:54:
Dus volgende wedstrijd tegen Morocco in de hitte van Mexico… wordt een zware dobber vrees ik na het getoonde spel van vandaag… maar het record is tenminste weer wat aangescherpt vandaag.
Matig. Maar ja, wellicht lag het aan de tegenstander en gaat het tegen Marokko beter.
niet iedereen heeft een bierbuikje
Japan Zweden ook klaar met 1-1. Fijne nacht ieder, succes met de hitte!
Don't let perfect be the enemy of good.
Benieuwd als de scherpte er is of ze dan 90 minuten gas kunnen geven tegen Marokko. Verdedigend moet het echt beter maar als we voorin meer ruimte gaan krijgen dan kan het nog heel leuk worden
Ben blij dat ik wakker gebleven ben om dit legendarische historische spektakel te mogen aanschouwen. Geen seconde spijt van! Het was zeeeeer spannend en het was even zweten, maar dat zweten kwam niet door het getoonde voetbal. Gelukkig heb ik mijn lichaam en geest door deze wedstrijd even kunnen laten "wennen" aan het opblijven, want de volgende wedstrijd, tegen Marokko, is om 03.00u 's nachts.
Gelukkig is het in Marokko nu ook 2 uur snachts en liggen die mensen ook allemaal te slapen. Die mensen zullen morgenvroeg op basis van de uitslag op de Marokkaanse versie van teletekst met angst en beven uitzien naar de wedstrijd met Nederland.
/S
We hebben gewonnen..dat is mooi.
On to the next one.
Forza Hollanda!!
Welterusten allemaal!!! Was leuk hier! Thanks!
En tot de volgende!
Gelukkig is het in Marokko nu ook 2 uur snachts en liggen die mensen ook allemaal te slapen. Die mensen zullen morgenvroeg op basis van de uitslag op de Marokkaanse versie van teletekst met angst en beven uitzien naar de wedstrijd met Nederland.
/S
We hebben gewonnen..dat is mooi.
On to the next one.
Forza Hollanda!!
Welterusten allemaal!!! Was leuk hier! Thanks!
En tot de volgende!
[ Voor 30% gewijzigd door Format-C op 26-06-2026 03:38 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Je zou maar met de oranje bus 16u te moeten reizen naar monterrey.
Poeh, aanvallend is het toch nog wel erg matig, dat kan tegen Marokko echt nog wel lastig worden. Ik hoop dat we gewoon voor een snelle aanval gaan met Gakpo, Malen en Summerville. Ik denk dat Brobbey daar niet zoveel extra kan bieden. Hopen dat Malen dan eindelijk eens wat kan brengen, want hij valt tot dusverre toch ook wel enorm tegen.
Die slordige puinhoop achterin gaan we niet oplossen dit toernooi, dat is al drie/vier jaar het geval. Het wordt gewoon een kwestie van veel goals maken en een marge creëren. En Malen vind ik echt een slapzak (altijd al gevonden trouwens). Brobbey is 1 kans -> boem goal dit toernooi. En op rechts is het verschil met Summerville qua flair, rendement en dreiging toch erg groot vind ik.
Dus de kans bestaat dat Nederland-Marokko eindigt in 7-6.D-e-n schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:57:
[...]
Aan de andere kant: die Marokkanen laten Haïti twee keer scoren
We gaan t zien. Haha.
We pakken ze!!!!
Peace out.
[ Voor 35% gewijzigd door Format-C op 26-06-2026 03:38 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Gakpo was zo goed als onzichtbaar in deze wedstrijd, die toch wel wat matig was. Zowel Zweden als Japan hebben meer goals tegen Tunesië gemaakt dan wij. Het zal ook wel een stukje psychologie zijn; die spelers weten dat ze als zo goed als door zijn, je staat met 3-1 voor, er is dan soms weinig zin meer en misschien verpestte de regen ook het spelbeeld wat. Nederland was niet 100%.
En nu juist tegen Marokko. Dat zal een interessante pot worden. Statistisch zijn we wel iets beter dan de Marokkanen, maar het blijft voetbal he.
En nu juist tegen Marokko. Dat zal een interessante pot worden. Statistisch zijn we wel iets beter dan de Marokkanen, maar het blijft voetbal he.
Je kan die resultaten natuurlijk ook niet 1:1 vergelijken. Tunesië blunderde er tegen Zweden op los, had tegen Japan net een nieuwe bondscoach en tegen Nederland was de 2e wedstrijd, je kan ook zeggen dat ze hun spel iets hebben verbeterd. Heb de volledige wedstrijden van Tunesië niet gezien, maar puur die scores vergelijken zegt denk ik niet zoveel.Snowwie schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 05:23:
Gakpo was zo goed als onzichtbaar in deze wedstrijd, die toch wel wat matig was. Zowel Zweden als Japan hebben meer goals tegen Tunesië gemaakt dan wij. Het zal ook wel een stukje psychologie zijn; die spelers weten dat ze als zo goed als door zijn, je staat met 3-1 voor, er is dan soms weinig zin meer en misschien verpestte de regen ook het spelbeeld wat. Nederland was niet 100%.
En nu juist tegen Marokko. Dat zal een interessante pot worden. Statistisch zijn we wel iets beter dan de Marokkanen, maar het blijft voetbal he.
Ik kijk nu net de samenvatting terug. Verslaggever: "het zal NL niet lekker zitten dat er weer wordt gescoord uit een strafschop". NOu als je het al 3 keer op rij laat gebeuren dan zal het wel meevallen met dat niet lekker zitten.
Ongelooflijk maar als je elke wedstrijd zo loopt te blunderen ga je het tegen normale tegenstanders wel moeilijk krijgen. Lijkt af en toe de defensie van ajax dit jaar wel bij oranje....
Maar Brobbeast weer een goaltje, lekker zeg!
Volgende wedstrijd, veel media schrijven dat die maandag is. Maar dat klopt niet, het is dinsdagochtend om 3u.
Ongelooflijk maar als je elke wedstrijd zo loopt te blunderen ga je het tegen normale tegenstanders wel moeilijk krijgen. Lijkt af en toe de defensie van ajax dit jaar wel bij oranje....
Maar Brobbeast weer een goaltje, lekker zeg!
Volgende wedstrijd, veel media schrijven dat die maandag is. Maar dat klopt niet, het is dinsdagochtend om 3u.
[ Voor 10% gewijzigd door Megupe op 26-06-2026 07:51 ]
Ze kunnen er een paar dagen over doen. Lijkt me juist een mooie road tour.Jorah_Newstone schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 03:06:
Je zou maar met de oranje bus 16u te moeten reizen naar monterrey.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Wel bijzonder, want vooraf was er vooral kritiek (ook van mij) op de matige voorhoede van Oranje, maar de verdediging lijkt nu de minste linie van Oranje. Hopelijk wordt de verdediging ook nog wakker (met name bij de standaard momenten) in de knockout fase.Megupe schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 07:50:
Ik kijk nu net de samenvatting terug. Verslaggever: "het zal NL niet lekker zitten dat er weer wordt gescoord uit een strafschop". NOu als je het al 3 keer op rij laat gebeuren dan zal het wel meevallen met dat niet lekker zitten.
Ongelooflijk maar als je elke wedstrijd zo loopt te blunderen ga je het tegen normale tegenstanders wel moeilijk krijgen. Lijkt af en toe de defensie van ajax dit jaar wel bij oranje....
Maar Brobbeast weer een goaltje, lekker zeg!
Volgende wedstrijd, veel media schrijven dat die maandag is. Maar dat klopt niet, het is dinsdagochtend om 3u.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Je ziet Duitsland zelfs verliezen in zo'n laatste poule wedstrijd waar weinig meer op het spel staat.wodkabuikje schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:58:
Matig. Maar ja, wellicht lag het aan de tegenstander en gaat het tegen Marokko beter.
Wel tevreden wat dat betreft maar mag hopen dat de spelers wel begrijpen dat er meer energie erin moet worden gegooid tegen Marokko. Vooral verdedigend.
Het meeverdedigen als team bij Oranje is vooral zwak. Gakpo, Malen, Reijnders... Het is schijnverdedigen en soms zelfs mee sjoggen waardoor de verdedigende linies in de problemen komen. Dat is hoe ik het nu zie.
Malen heeft trouwens weer niet echt kunnen overtuigen vond ik. Gakpo ook niet.
En die goal van Tunesië... Waarom niet man op man verdedigen? Zet het neer van Dijk (?). Blijf daarbij schuin ACHTER je man aan de doel zijde en loop eventueel met hem mee.
Nu... Reijnders staat VOOR zijn man, krijgt een duwtje en is gezien. Van Hecke kon het ook niet meer corrigeren. De verdediger van ons ACHTER die Tunesiër pakt hem ook niet op. Want zone verdedigen, niet op de man.
Gewoon man op man verdedigen bij die standaard situaties. Dan sta je er ook dicht op om hem eventueel een klein duwtje te geven als hij kan koppen.
Hou je ook nog vaak een paar verdedigers over voor de zone dekking en zet eventueel mensen bij de palen.
Heb ik al gewoon geleerd in meer dan 40 jaar amateurvoetbal. Zo moeilijk is het toch niet? Enfin...misschien zie ik het verkeerd...die minuscule kans is natuurlijk aanwezig
Van Hecke, Gravenberch en Frenkie goed.
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 26-06-2026 08:28 ]
Ja, ik begrijp die zone dekking van NL ook niet. Als je ziet dat het steeds bij corners niet lekker staat, dan zou je denken dat het toch anders moet.Harribo schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 08:24:
[...]
Je ziet Duitsland zelfs verliezen in zo'n laatste poule wedstrijd waar weinig meer op het spel staat.
Wel tevreden wat dat betreft maar mag hopen dat de spelers wel begrijpen dat er meer energie erin moet worden gegooid tegen Marokko. Vooral verdedigend.
Het meeverdedigen als team bij Oranje is vooral zwak. Gakpo, Malen, Reijnders... Het is schijnverdedigen en soms zelfs mee sjoggen waardoor de verdedigende linies in de problemen komen. Dat is hoe ik het nu zie.
Malen heeft trouwens weer niet echt kunnen overtuigen vond ik. Gakpo ook niet.
En die goal van Tunesië... Waarom niet man op man verdedigen? Zet het neer van Dijk (?). Blijf daarbij schuin ACHTER je man aan de doel zijde en loop eventueel met hem mee.
Nu... Reijnders staat VOOR zijn man, krijgt een duwtje en is gezien. Van Hecke kon het ook niet meer corrigeren. De verdediger van ons ACHTER die Tunesiër pakt hem ook niet op. Want zone verdedigen, niet op de man.
Gewoon man op man verdedigen bij die standaard situaties. Dan sta je er ook dicht op om hem eventueel een klein duwtje te geven als hij kan koppen.
Hou je ook nog vaak een paar verdedigers over voor de zone dekking en zet eventueel mensen bij de palen.
Heb ik al gewoon geleerd in meer dan 40 jaar amateurvoetbal. Zo moeilijk is het toch niet? Enfin...misschien zie ik het verkeerd...die minuscule kans is natuurlijk aanwezig
Van Hecke, Gravenberch en Frenkie goed.
Ook ik zal er te simpel over denken, maar als je de zone dekking als tegenstander analyseert dan kan je toch redelijk soepel een overtal situatie creëren of een goed blok voorbereiden, zeker met lopende mensen? Het zal iets ingewikkelder zijn dat dit maar toch.
En dat Nederland nu een standaard situatie coach mee heeft, zie ik ook vrij weinig van terug. Ik blijf erbij dat voetbal hier volgens mij nog zoveel van kan leren uit andere sporten. Maar goed ook hier zal ik waarschijnlijk te simpel denken
Als je bijvoorbeeld de vrije trap van Portugal van de week zag waar Ronaldo de bal gewoon voorbij loop en zo rechtdoor steekt naar het doel. Ik snap dat dat 1x lukt maar toch. Zo moeten er toch 10-tallen variaties te benken zijn bij corners of een vrije trap.
Ik had het eerste kwartier live meegepakt. Goal van Brobbey zat er lekker bam hard in. Maar vanaf de 2-0 weinig pit meer gezien om eerst de 3-0 te maken, het moet 2-1 worden voor oranje echt op zoek ging naar extra marge.
Nu dus tegen Marokko. Die gaan geen eigen doelpunt weggeven zoals Tunesië dat deed. En zijn ook meteen stuk beter in klieren, treiteren en zoals Portugal goed kan bloed onder nagels vandaan halen van de NL spelers. Ben benieuwd. Uiteindelijk wil je kampioen worden moet je tegen elk team kunnen winnen. Maar beter verdedigen tegen een standaard situatie had je tegen Tunesië al een doelpunt minder tegen gehad.
In elk geval geen Argentinië, Brazilië, Frankrijk. Eerst Marokko, dan mogelijk Canada of Zuid Afrika. Zit je toch aan de gunstigere speelhelft qua knock out. Duitsland dus wss als kwartfinale. Daar zal Koeman geen slechte herinneringen aan hebben overgehouden. Blijft toch een mooi affiche. En ja die zullen wel groeien in dit toernooi as usual. Want heel denderend vind ik die mannschaft nog niet.
Nu dus tegen Marokko. Die gaan geen eigen doelpunt weggeven zoals Tunesië dat deed. En zijn ook meteen stuk beter in klieren, treiteren en zoals Portugal goed kan bloed onder nagels vandaan halen van de NL spelers. Ben benieuwd. Uiteindelijk wil je kampioen worden moet je tegen elk team kunnen winnen. Maar beter verdedigen tegen een standaard situatie had je tegen Tunesië al een doelpunt minder tegen gehad.
In elk geval geen Argentinië, Brazilië, Frankrijk. Eerst Marokko, dan mogelijk Canada of Zuid Afrika. Zit je toch aan de gunstigere speelhelft qua knock out. Duitsland dus wss als kwartfinale. Daar zal Koeman geen slechte herinneringen aan hebben overgehouden. Blijft toch een mooi affiche. En ja die zullen wel groeien in dit toernooi as usual. Want heel denderend vind ik die mannschaft nog niet.
Om drie uur in de nacht de volgende wedstrijd mooi lees het dan wel als ik wakker ben wat het is geworden
Door dat halfbakken meeverdedigen denk ik ook dat Summerville speelt. Of de theorie van Koeman moet zijn dat Malen ze eerst moe laat worden en Summerville fris in de wedstrijd komt en met verdedigende discipline de wedstrijd over de streep trekt.Harribo schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 08:24:
Het meeverdedigen als team bij Oranje is vooral zwak. Gakpo, Malen, Reijnders... Het is schijnverdedigen en soms zelfs mee sjoggen waardoor de verdedigende linies in de problemen komen. Dat is hoe ik het nu zie.
Malen heeft trouwens weer niet echt kunnen overtuigen vond ik. Gakpo ook niet.
Gakpo heeft ook de pech dat op rechts Dumfries en Gravenberch staan en hij het op links zonder linksback en zonder diepgaande middenvelder moet doen. Ik lees net een stuk met de titel Zo functioneert de nieuwe rechterflank van Oranje (ook leuk dat je aan de URL kan zien dat de titel in eerste instantie een stuk minder zakelijk was) en door het ontbreken van de woorden "Gakpo" en "Ake" kan ik alleen maar concluderen dat Oranje blijkbaar geen linkerflank meer heeft.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Aan de andere kant, dan speel je tegen een ploeg die wil voetaballen, denk dat dit ons veel beter ligt dan bijvoorbeeld Japan. Maar we gaan het zien!Format-C schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:46:
Wil niet negatief doen... maar denk dat de Marokkanen heerlijk rustig slapen. Als Saibari de kansen krijgt die Tunesië heeft gehad vandaag trapt ie er 3 in.
Kan niet zeggen dat ik op basis van deze wedstrijd veel vertrouwen in het vervolg van dit WK heb.
Dit moet wel echt even 3 stappen beter. Vooral verdedigend.
10 second ninja DONE
Cijfers zeggen niet alles maar Nederland heeft 10 voor en 4 tegen VS Marokko 6 om 3. Beide ploegen lijken dus aanvallend sterker te zijn dan verdedigend.
Het kan best wel eens een hele leuke wedstrijd worden met twee aanvallend ingestelde ploegen.
Het kan best wel eens een hele leuke wedstrijd worden met twee aanvallend ingestelde ploegen.
De verdediging is al zo lang zo matig, het is een samenstelling van grote namen die niet met elkaar kunnen samenspelen. Dat is dit tournooi echt niet anders dan in de voorgaande periode. We hebben op papier zo'n beetje de beste verdeding mogelijk, maar in realiteit krijgen tegenstanders nog altijd vrij eenvoudig kansen. Tegen de betere tegenstanders zal het hopelijk wat beter werken, doorgaans wel het geval, maar ik kan me geen wedstrijd herinneren waarin ik echt dacht dat we verdedigend zo goed waren.PatrickC schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 08:10:
[...]
Wel bijzonder, want vooraf was er vooral kritiek (ook van mij) op de matige voorhoede van Oranje, maar de verdediging lijkt nu de minste linie van Oranje. Hopelijk wordt de verdediging ook nog wakker (met name bij de standaard momenten) in de knockout fase.
Ik denk dat ondanks dat de aanvalslinie toch een beetje het probleem blijft. We scoren nu wat goals, maar tegen de grotere tegenstanders blijft dat toch wel een lastig punt. Misschien dat Brobbey ze erin kan schieten, maar ik denk niet dat hij als de grote goalmaker gezien moet worden (heb het graag verkeerd hier). Eigenlijk hebben we gewoon geen goede spitsen en we hebben ook geen Sneijder meer die vanaf het middenveld nog kan scoren, dus we zijn echt aangewezen op wat lucky moments dat een Brobbey, Malen of Gakpo het vizier wel een keer op scherp hebben staan. Dat kan een paar wedstrijden goed gaan, maar ik denk dat het voor een WK-win toch wat te matig is (hoop dat ik het hier ook gewoon mis heb).
Die sla ik ook wel over uit zelfbeschermingbie100 schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 09:26:
Om drie uur in de nacht de volgende wedstrijd mooi lees het dan wel als ik wakker ben wat het is geworden
Minder stress laat ik het zo zeggenStimulate14 schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 09:56:
[...]
Die sla ik ook wel over uit zelfbescherming. Dat wordt echt een verschrikkelijke pot.
Ja dat leest wat vriendelijker
Het wordt of rellen omdat Marokko eruit ligt of omdat Marokko wint.Stimulate14 schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 09:56:
[...]
Die sla ik ook wel over uit zelfbescherming. Dat wordt echt een verschrikkelijke pot.
En ja op papier heb je als oranje de beste verdedigers mee. Individueel de beste klasse in hun eigen team qua competitie. Maar dat garandeert nog geen goede samenwerking binnen oranje.
Tegelijkertijd is alles om 1 speler heen bouwen ook gokken op hetzelfde paard. Denk Argentinië, denk Frankrijk. Het is te hopen dat NL groeit in het toernooi. Want dan ga je in ieder geval beter ingesteld de grotere voetballanden tegemoet vanaf de kwartfinale. Maak je daar je kansen niet meteen af is het ook snel klaar.
Net teruggekeken. Braindump.
- Cadeautje in de eerste tien minuten dat vervolgens niet wordt uitgebuit. Ze hadden moeten doorduwen na 3 of 4 voor de rust. Tempo veel te laag.
- Standaardsituaties. WTF.
- Tempo omhoog en meteen kansen.
- Terugkijken is niet dezelfde vibe als live.
Twijfel heel erg hoe Marokko-Nederland ga kijken. 3 uur opstaan is niet goed voor mijn gestel. Denk wekker zetten om 6 uur.
- Cadeautje in de eerste tien minuten dat vervolgens niet wordt uitgebuit. Ze hadden moeten doorduwen na 3 of 4 voor de rust. Tempo veel te laag.
- Standaardsituaties. WTF.
- Tempo omhoog en meteen kansen.
- Terugkijken is niet dezelfde vibe als live.
Twijfel heel erg hoe Marokko-Nederland ga kijken. 3 uur opstaan is niet goed voor mijn gestel. Denk wekker zetten om 6 uur.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Het wordt echt een Nederland Portugal uit 2006. Ik zie het nu al aankomen.Joosie200 schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 10:01:
[...]
Het wordt of rellen omdat Marokko eruit ligt of omdat Marokko wint.
En ja op papier heb je als oranje de beste verdedigers mee. Individueel de beste klasse in hun eigen team qua competitie. Maar dat garandeert nog geen goede samenwerking binnen oranje.
Tegelijkertijd is alles om 1 speler heen bouwen ook gokken op hetzelfde paard. Denk Argentinië, denk Frankrijk. Het is te hopen dat NL groeit in het toernooi. Want dan ga je in ieder geval beter ingesteld de grotere voetballanden tegemoet vanaf de kwartfinale. Maak je daar je kansen niet meteen af is het ook snel klaar.
Omdat wij prima in staat zijn om alsnog lekker te gaan slapen, de nieuwsmedia buiten te sluiten en uitgesteld te kijken alsof het 'live' is, hebben wij thuis vanmorgen pas gekeken. Zo konden we het eindeloze breien ook doorskippen.
Altijd weer die onvermijdelijke tegentreffer.
O ja, en ik was na 3 dagen al de zin kwijt om nog de poule in te vullen, veel te veel wedstrijden, onzin-toernooiopzet. Kan me gewoon niet boeien zo.
Altijd weer die onvermijdelijke tegentreffer.
O ja, en ik was na 3 dagen al de zin kwijt om nog de poule in te vullen, veel te veel wedstrijden, onzin-toernooiopzet. Kan me gewoon niet boeien zo.
[ Voor 21% gewijzigd door Ramzzz op 26-06-2026 10:26 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Inderdaad. Maar je ziet het elke keer ook aankomen, er wordt teveel ruimte weggeven in de omschakeling. Deze corner kwam daar ook weer uit voort. Blijft de achilleshiel van het elftal.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Helemaal mee eens, ik heb gelukkig vanochtend gekeken en gerealiseerd dat dit een goede beslissing was.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 10:05:
Net teruggekeken. Braindump.
- Cadeautje in de eerste tien minuten dat vervolgens niet wordt uitgebuit. Ze hadden moeten doorduwen na 3 of 4 voor de rust. Tempo veel te laag.
- Standaardsituaties. WTF.
- Tempo omhoog en meteen kansen.
- Terugkijken is niet dezelfde vibe als live.
Twijfel heel erg hoe Marokko-Nederland ga kijken. 3 uur opstaan is niet goed voor mijn gestel. Denk wekker zetten om 6 uur.
Ik hoor veel mensen roepen dat het een hele goede wedstrijd was, ik heb het anders ervaren.
Eigenlijk hebben ze maar 1x gescoord, die andere doelpunten waren eigen doelpunten en dan tegen dit team niet meer op de mat kunnen leggen dan zie ik het somber in tegen Marokko, die wel echt willen vechten om te winnen. Ik zie een vergelijking met AZ, vaak de betere ploeg zijn maar niet de spirit om te willen winnen.
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Ik denk toch dat men in het achterhoofd al in de volgende ronde zat, dat krijg je als zelfs de beste nummers 3 doorgaan. En dan krijg je dus zo'n wedstrijd. Ik ben het wel eens met de kritiek hoor, het blijft een team dat bij vlagen te instabiel is. Dat zie je ook vrijwel iedere wedstrijd tot nu toe terug. Marokko is zeker niet minder dan dit Nederlands Elftal, ook niet kwalitatief. Ik denk dat het een hele spannende wedstrijd kan gaan worden.
Zijn maatje aan de rechterkant was er niet, vergeet niet wat voor effect dat heeft. Aké is prima speler, hij deed niet veel verkeerd gisteren, maar Gakpo doet echt beter met een speler als Van der Ven achter zich.Snowwie schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 05:23:
Gakpo was zo goed als onzichtbaar in deze wedstrijd, die toch wel wat matig was. .
Je merkt ook dat Dumfries iets betere rendement heeft met Malen voor zich dan Summerville. Daardoor is het telkens voor Koeman puzzelen wat ga ik doen.
De pot net teruggekeken. Als NL voorin scherper was hadden er nog wel een goal of 3-4 extra kunnen vallen. Achterin weer een domme fout wat een tegengoal inleidde.
Duidelijk dat ze niet voluit gingen en ze het wel best vonden. Beetje jammer wel. Vertrouwen tanken met een grote score is toch ook goed voor je? Ahwel, nu tegen de Marokkanen. Kijk ik niet echt naar uit. Gun Marokko helemaal niks, maar dat zijn geen enorme prutsers. Vergelijk ze een beetje met de Zweden.
Duidelijk dat ze niet voluit gingen en ze het wel best vonden. Beetje jammer wel. Vertrouwen tanken met een grote score is toch ook goed voor je? Ahwel, nu tegen de Marokkanen. Kijk ik niet echt naar uit. Gun Marokko helemaal niks, maar dat zijn geen enorme prutsers. Vergelijk ze een beetje met de Zweden.
Daar doe je Marokko echt tekort mee, dat is echt wel een goed team en een stuk beter als Zweden. Ik vrees dat dat ons eindstation gaat worden, maar we weten in moeilijke wedstrijden vaak wel wat beter te presteren, dus wellicht kunnen we die ronde overleven. Daarna wacht iig een makkelijke wedstrijd (maar die zijn voor Nederland vaak moeilijkerLZ86 schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 10:36:
De pot net teruggekeken. Als NL voorin scherper was hadden er nog wel een goal of 3-4 extra kunnen vallen. Achterin weer een domme fout wat een tegengoal inleidde.
Duidelijk dat ze niet voluit gingen en ze het wel best vonden. Beetje jammer wel. Vertrouwen tanken met een grote score is toch ook goed voor je? Ahwel, nu tegen de Marokkanen. Kijk ik niet echt naar uit. Gun Marokko helemaal niks, maar dat zijn geen enorme prutsers. Vergelijk ze een beetje met de Zweden.
Ik denk dat Marokko een herhaling van Nederland - Portugal uit 2006 gaat worden. Met dezelfde afloop: Nederland gaat niet door.
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL
Mijn voorspelling:
Iedere speler van oranje stijgt boven zichzelf uit. Nederland wint overtuigend van Marokko. Ik word dinsdag mooi op tijd voor het werk gewekt door sirenes.
De overtuiging is nu dat we wel wereldkampioen moeten worden, na zo’n topwedstrijd.
De 1/8 finales gaan we er op penalty’s uit.
U las het hier als eerste
Iedere speler van oranje stijgt boven zichzelf uit. Nederland wint overtuigend van Marokko. Ik word dinsdag mooi op tijd voor het werk gewekt door sirenes.
De overtuiging is nu dat we wel wereldkampioen moeten worden, na zo’n topwedstrijd.
De 1/8 finales gaan we er op penalty’s uit.
U las het hier als eerste
Dat idee had ik gister totaal niet, vond dat Malen Dumfries bij vlagen ook gewoon in de weg liep. Malen speelde een beetje met twijfel en zonder idee. Dat zag je ook wel met zn dribbels die eigenlijk nergens heen gingen. Malen mist vertrouwen nu en weet ook wel dat hij centraal is ingehaald door Brobbey en op rechts door Summerville. Het is wat dat betreft geen puzzel voor Koeman denk ik zo. Het kwam goed uit dat Summerville op scherp stond, goed excuus om Malen toch nog een kans te geven.MM99 schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 10:36:
[...]
Je merkt ook dat Dumfries iets betere rendement heeft met Malen voor zich dan Summerville. Daardoor is het telkens voor Koeman puzzelen wat ga ik doen.
Rare gedacht mss maar Malen op 10? Als je dan toch Brobbey hebt als aanspeel/kaats punt. Misschien doet Reijnders wel heel nuttig werk/vuile meters maar ik zie het niet echt?
Ik vind Marokko geen zuigploeg zoals Argentinië en Portugal. Zegt mss ook wel wat over "ons" dat wij vaak partij zijn in zo'n oorlog?Mog schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 10:51:
Ik denk dat Marokko een herhaling van Nederland - Portugal uit 2006 gaat worden. Met dezelfde afloop: Nederland gaat niet door.
[ Voor 16% gewijzigd door LoneRanger op 26-06-2026 11:05 ]
Only fools are enslaved by time and space.
Haha ik heb het topic eens terug zitten lezen van tijdens de wedstrijd, maar heel Tweakers lijkt wel borderline. Van recordscores tot ze kunnen er niets van en weer terug. 
Sjah schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 21:34:
[...]
Ok, hier moet ik toch even op reageren. Telegraaf is voor mij de website, daar halen ze hun geld vandaan lijkt mij, en die vind ik tegenwoordig schreeuwerig op een niet leuke manier met die plaatjes en veel achter paywall. Dat vind ik van nu.nl niet, alleen al de opmaak van nu is veel zakelijker. Wat ik van AD moet vinden weet ik niet.
Maar om te zeggen dat nu.nl veel meer doet dan de gemiddelde nieuwsboodschap brengen, nee. Maar wie doet dat wel dan, is veel te duur toch echt journalistiek werk. Ja de New York Times is een abonnement waard, en in Duitsland de Sueddeutsche Zeitung en in UK Guardian (als je links bent), maar in ons land?
offtopic:
Er zitten wel wat gradaties tussen en ik ga ze ook niet allemaal over één kam scheren, maar het gros houdt zich toch met name bezig met het overnemen van elkaars artikelen en het spelen met klikbeetkoppen. Nu is er geen enkele die dat helemaal niet doet, maar de populairdere zijn hier wel erg fanatiek in.
Plus er wordt, zeker op voetbalgebied, heel veel geschreven wat gewoon niet geverifieerd is. Journalistieke beginselen worden steeds minder gehanteerd, en daar vind ik wel wat van.
En inderdaad, echte journalistiek is prijzig. Ik betaal voor NRC aangezien daar nog daadwerkelijke diepgaande artikelen te vinden vinden zijn. En op zaterdag een papieren krant vind ik ook nog wel lekker om doorheen te bladeren, dan lees je toch weer dingen die je anders niet zou vinden.
Er zitten wel wat gradaties tussen en ik ga ze ook niet allemaal over één kam scheren, maar het gros houdt zich toch met name bezig met het overnemen van elkaars artikelen en het spelen met klikbeetkoppen. Nu is er geen enkele die dat helemaal niet doet, maar de populairdere zijn hier wel erg fanatiek in.
Plus er wordt, zeker op voetbalgebied, heel veel geschreven wat gewoon niet geverifieerd is. Journalistieke beginselen worden steeds minder gehanteerd, en daar vind ik wel wat van.
En inderdaad, echte journalistiek is prijzig. Ik betaal voor NRC aangezien daar nog daadwerkelijke diepgaande artikelen te vinden vinden zijn. En op zaterdag een papieren krant vind ik ook nog wel lekker om doorheen te bladeren, dan lees je toch weer dingen die je anders niet zou vinden.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik zat vanochtend om 6 uur mijn opgenomen wedstrijd te kijken met een bakker koffie. Beviel prima.Stimulate14 schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 09:56:
[...]
Die sla ik ook wel over uit zelfbescherming. Dat wordt echt een verschrikkelijke pot.
Wrs tegen Marokko weer
Ik vind de vergelijking met Zweden wel treffend. Met Saibari een goede aanvaller, Hakimi is ook top en de rest is degelijk. Dat zijn ook de enige twee die in het Nederlands elftal in aanmerking komen voor een basisplaats. Een goed team met veel vuur. Ik onderschat ze niet maar ik vind ze ook niet uitzonderlijk goed ofzo. Nederland heeft gewoon een meer dan reële kans om een ronde door te gaanSnowdog schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 10:47:
[...]
Daar doe je Marokko echt tekort mee, dat is echt wel een goed team en een stuk beter als Zweden. Ik vrees dat dat ons eindstation gaat worden, maar we weten in moeilijke wedstrijden vaak wel wat beter te presteren, dus wellicht kunnen we die ronde overleven. Daarna wacht iig een makkelijke wedstrijd (maar die zijn voor Nederland vaak moeilijker)
XXXVI
`Marokko had het erg moeilijk tegen Haiti.Snowdog schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 10:47:
[...]
Daar doe je Marokko echt tekort mee, dat is echt wel een goed team en een stuk beter als Zweden. Ik vrees dat dat ons eindstation gaat worden, maar we weten in moeilijke wedstrijden vaak wel wat beter te presteren, dus wellicht kunnen we die ronde overleven. Daarna wacht iig een makkelijke wedstrijd (maar die zijn voor Nederland vaak moeilijker)
Niet echt iets waar ze vertrouwen mee tanken denk ik zo. Zo goed is Marokko echt niet (NL is ook niet top, maar we hebben op elke plek een betere speler dan Marokko) Het gaat denk ik vooral beslist worden op inzet en vuur in het spel.
Dinsdagochtend is echt een onmogelijke tijd, die pot hoor ik wel als de wekker gaat. Met dit spel hebben ze weinig op dit WK te zoeken helaas.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
True. En ik zie de Marokkaanse ploeg er beter voor aan om met volle inzet ervoor te gaan. Nederland leeft pas op tegen de grote landen en denkt er al te zijn tegen ploegen zoals Tunesië, Marokko. Precies hun valkuil, zonder inzet aantreden en dan wel standaardsituates weggeven.LZ86 schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 11:21:
[...]
`Marokko had het erg moeilijk tegen Haiti.
Het gaat denk ik vooral beslist worden op inzet en vuur in het spel.
Malen loopt idd Dumfries in de weg. Op rechtsvoor komt hij op snelheid soms een man voorbij maar verder doet hij op die positie weinig is mijn mening.LoneRanger schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 11:03:
[...]
Dat idee had ik gister totaal niet, vond dat Malen Dumfries bij vlagen ook gewoon in de weg liep. Malen speelde een beetje met twijfel en zonder idee. Dat zag je ook wel met zn dribbels die eigenlijk nergens heen gingen. Malen mist vertrouwen nu en weet ook wel dat hij centraal is ingehaald door Brobbey en op rechts door Summerville. Het is wat dat betreft geen puzzel voor Koeman denk ik zo. Het kwam goed uit dat Summerville op scherp stond, goed excuus om Malen toch nog een kans te geven.
Rare gedacht mss maar Malen op 10? Als je dan toch Brobbey hebt als aanspeel/kaats punt. Misschien doet Reijnders wel heel nuttig werk/vuile meters maar ik zie het niet echt?
Malen op 10...liever niet, hij is mi niet handig in de kleine ruimte.
Ik zie hem echt als centrum spits. Alleen wel in een wedstrijd met ruimte achter de verdediging zodat je zijn snelheid goed kunt benutten. Alleen het afmaken miste hij tot nu toe dit wk en dan heb je weer meer aan Brobbey denk ik.
Reijnders speelde als een dweil. Maakte veel meters maar zit verdedigend er niet bovenop en sjokte wat terug in deze wedstrijd. Ook wat in de vorige wedstrijden. Wordt zo moeilijker voor onze verdediging.
Malen deed trouwens verdedigend überhaupt niks.
Misschien Koopmeiners voor Reijnders, misschien dat die wel beter mee terug verdedigt.
Wel grappig dat we het aanvallend best aardig doen. Terwijl we dachten dat we niet zo'n goede aanval zouden hebben.
En dat we het verdedigend, als team, minder doen als dat we volgens mij verwacht hadden.
Of toetersbreew schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 10:58:
Mijn voorspelling:
Iedere speler van oranje stijgt boven zichzelf uit. Nederland wint overtuigend van Marokko. Ik word dinsdag mooi op tijd voor het werk gewekt door sirenes.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zou het normaal volledig met je eens zijn, maar het hangt denk ik ook van de setting af. Tijdens de wedstrijd Nederland - Zweden had ik een bruiloft. Omdat daar heel wat voetbal liefhebbers tussen zaten maar het ook tijdens het diner was, heeft de ceremoniemeester iedereen verzocht de telefoon uit te zetten of op vliegtuigmodus. Daar hebben alle 50 gasten zich aan gehouden, waardoor we daarna om half 10 op groot scherm hebben gekeken en gejuicht alsof het live was.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 10:05:
Net teruggekeken. Braindump.
- Terugkijken is niet dezelfde vibe als live.
Twijfel heel erg hoe Marokko-Nederland ga kijken. 3 uur opstaan is niet goed voor mijn gestel. Denk wekker zetten om 6 uur.
De biertjes en wijntjes zullen er bij geholpen hebben natuurlijk
Gister ben ik halverwege 2e helft naar m'n bed gegaan, had het wel gezien. Nederland - Marokko wil ik eigenlijk ook wel live zien, dus denk dat ik rond een uur of 9 m'n bed in duik en wat slaap probeer te pakken. Of dat plan daadwerkelijk gaat lukken moet ik nog zien
Wie? Wat moeten we zoeken? We winnen met 5-1 van Zweden met overtuigend spel. Winnen van Tunesië in een wedstrijd waarin we moeten. Zijn met 7 punten door in onze poule. Duitsland verliest van Ivoorkust, Spanje overtuigt niet eens tegen Kaapverdië. De enige favorieten die overtuigen zijn Argentinië en Frankrijk.hoevenpe schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 11:24:
Dinsdagochtend is echt een onmogelijke tijd, die pot hoor ik wel als de wekker gaat. Met dit spel hebben ze weinig op dit WK te zoeken helaas.
De term "niks te zoeken" vind ik zo'n ontzettend nikszeggende dooddoener en heeft niks met sportmentaliteit te maken. Je kwalificeert je voor een toernooi waar bijna 50 landen aan mee doen. We staan 7de op de FIFA ranking, natuurlijk heb je daar "iets te zoeken"...
Oef, ik denk dat je het daar echt mis hebt, ze hebben wel meer goede spelers dan die 2 en daarnaast is Marokko echt een team in tegenstelling tot Zweden dat een loshangend geheel is met een paar goede spitsen. Zoals je zelf ook al zegt, ze hebben heel veel vuur en dat is gewoon altijd gevaarlijk. Het is een echt team met kwaliteiten.ephymerous schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 11:21:
[...]
Ik vind de vergelijking met Zweden wel treffend. Met Saibari een goede aanvaller, Hakimi is ook top en de rest is degelijk. Dat zijn ook de enige twee die in het Nederlands elftal in aanmerking komen voor een basisplaats. Een goed team met veel vuur. Ik onderschat ze niet maar ik vind ze ook niet uitzonderlijk goed ofzo. Nederland heeft gewoon een meer dan reële kans om een ronde door te gaan
Ik zie Marokko echt als een outsider (net als NL, maar die hebben dan weer een beetje een gebrek aan dat vuur). Ik denk dat we zeker kunnen winnen, maar eenvoudig zal het niet worden. Marokko is echt vele malen beter dan Zweden dat er eigenlijk maar weinig van bakt maar wel een paar grote namen (voorin) heeft.
Dat zegt dan weer weinig, ik bedoel Argentinië verliest van Saudi in 2022, Duitsland verliest van Ecuador, maar dat wil niet direct zeggen dat die teams niks waard zijn. Altijd makkelijk om zo'n wedstrijd eruit te pakken waarin een team niet presteert, dat zal in zo'n knockout match niet het geval zijn en ik denk dat Marokko zeker meer vuur heeft dan Nederland. Wij hebben wellicht wat meer kwaliteit, maar of dat eruit komt...LZ86 schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 11:21:
[...]
`Marokko had het erg moeilijk tegen Haiti.
Niet echt iets waar ze vertrouwen mee tanken denk ik zo. Zo goed is Marokko echt niet (NL is ook niet top, maar we hebben op elke plek een betere speler dan Marokko) Het gaat denk ik vooral beslist worden op inzet en vuur in het spel.
Misschien dat ik ze gewoon niet goed genoeg ken. Zo’n Africacup volg ik niet. We gaan het binnenkort meemakenSnowdog schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 11:39:
[...]
Oef, ik denk dat je het daar echt mis hebt, ze hebben wel meer goede spelers dan die 2 en daarnaast is Marokko echt een team in tegenstelling tot Zweden dat een loshangend geheel is met een paar goede spitsen. Zoals je zelf ook al zegt, ze hebben heel veel vuur en dat is gewoon altijd gevaarlijk. Het is een echt team met kwaliteiten.
Ik zie Marokko echt als een outsider (net als NL, maar die hebben dan weer een beetje een gebrek aan dat vuur). Ik denk dat we zeker kunnen winnen, maar eenvoudig zal het niet worden. Marokko is echt vele malen beter dan Zweden dat er eigenlijk maar weinig van bakt maar wel een paar grote namen (voorin) heeft.
XXXVI
Marokko staat niet voor niets boven ons op de FIFA ranking. Al weet ik niet of de diefstal van de Afrika cup daarop nog van invloed is geweest. Ik denk dat de spelers ook wel zien dat Marokko een betere tegenstander is dan wat ze tot nog toe zijn tegengekomen in de voorbereiding of op het WK.
De bal is rond.
Iedereen is altijd laaiend over 1998. Maar dat is enorm gekleurd door die wedstrijd tegen Argentinië.
- Zaadpot tegen België
- Goede pot tegen Zuid-Korea
- Heel makkelijk winst weggeven tegen Mexico
- Kantje boord tegen Joegoslavië
- Matige halve finale tegen Brazilië
- Zeer matige 3/4 wedstrijd tegen Kroatië
Waren eigenlijk maar twee wedstrijden waar je met een goed gevoel de tv uitzette. Je bent zo goed als je laatste wedstrijd. Enige dat zeker is is dat winnen altijd goed is. Dus ik lees niet teveel in een enkele wedstrijd, je weet dat je qua materiaal niet het beste team hebt, maar als de wind goed staat ben je tegen niemand kansloos. Dus fingers crossed voor de volgende.
Iedereen is altijd laaiend over 1998. Maar dat is enorm gekleurd door die wedstrijd tegen Argentinië.
- Zaadpot tegen België
- Goede pot tegen Zuid-Korea
- Heel makkelijk winst weggeven tegen Mexico
- Kantje boord tegen Joegoslavië
- Matige halve finale tegen Brazilië
- Zeer matige 3/4 wedstrijd tegen Kroatië
Waren eigenlijk maar twee wedstrijden waar je met een goed gevoel de tv uitzette. Je bent zo goed als je laatste wedstrijd. Enige dat zeker is is dat winnen altijd goed is. Dus ik lees niet teveel in een enkele wedstrijd, je weet dat je qua materiaal niet het beste team hebt, maar als de wind goed staat ben je tegen niemand kansloos. Dus fingers crossed voor de volgende.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Funny because true!Gonadan schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 11:15:
Haha ik heb het topic eens terug zitten lezen van tijdens de wedstrijd, maar heel Tweakers lijkt wel borderline. Van recordscores tot ze kunnen er niets van en weer terug.
offtopic:
Er zitten wel wat gradaties tussen en ik ga ze ook niet allemaal over één kam scheren, maar het gros houdt zich toch met name bezig met het overnemen van elkaars artikelen en het spelen met klikbeetkoppen. Nu is er geen enkele die dat helemaal niet doet, maar de populairdere zijn hier wel erg fanatiek in.
Plus er wordt, zeker op voetbalgebied, heel veel geschreven wat gewoon niet geverifieerd is. Journalistieke beginselen worden steeds minder gehanteerd, en daar vind ik wel wat van.
En inderdaad, echte journalistiek is prijzig. Ik betaal voor NRC aangezien daar nog daadwerkelijke diepgaande artikelen te vinden vinden zijn. En op zaterdag een papieren krant vind ik ook nog wel lekker om doorheen te bladeren, dan lees je toch weer dingen die je anders niet zou vinden.
offtopic:
(volledig) Eens.
Ik heb abonnementen op 2 kranten (VK, NRC) digitaal + 1 papieren (NRC) op zaterdag, en dat is in elk geval lekker veel nuance.
Daar worden de échte experts geraadpleegd, heeft men oog én respect voor harde feiten. Dat zou ook het enige moeten zijn waar journalistiek zich mee bezig houdt.
Helaas wordt 'neutraal' en 'feiten-gebaseerd / fact-based' vaak verward met 'progressief' of 'links' (door: vul zelf maar in), wat gewoon complete kul is. ALs iemand zloiets beweert, dan weet je al dat men liever naar de mond gepraat wordt, en de 'alternatieve feiten' (
) maar al te graag wil geloven, waar doorgaans geen enkel bewijs / feit aan ten grondslag ligt.
Overigens door VK (DPG Media) heb ik ook een hele santenkraam aan aanverwante kranten tot mijn beschikking, AD, Trouw, etc. - incl. veel lokale kranten. Die ik af en toe voor iets specifieks lokaals raadpleeg (ook professioneel), maar voor het échte nieuws hoef ik daar echt niet te zijn, in mijn ervaring. Veel te veel sensatiedrift.
Aanvullend (dankzij NRC) beschikking over NYT, en die vind ik niet echt te pruimen (USA-journalistiek inclusief een shitload aan reclame is niet mijn stijl), en The Guardian voor het overige.
Daarmee denk ik dat ik best degelijk geïnformeerd ben, zonder de clickbait/klikbeet-ellende van de populistische media.
(volledig) Eens.
Ik heb abonnementen op 2 kranten (VK, NRC) digitaal + 1 papieren (NRC) op zaterdag, en dat is in elk geval lekker veel nuance.
Daar worden de échte experts geraadpleegd, heeft men oog én respect voor harde feiten. Dat zou ook het enige moeten zijn waar journalistiek zich mee bezig houdt.
Helaas wordt 'neutraal' en 'feiten-gebaseerd / fact-based' vaak verward met 'progressief' of 'links' (door: vul zelf maar in), wat gewoon complete kul is. ALs iemand zloiets beweert, dan weet je al dat men liever naar de mond gepraat wordt, en de 'alternatieve feiten' (
Overigens door VK (DPG Media) heb ik ook een hele santenkraam aan aanverwante kranten tot mijn beschikking, AD, Trouw, etc. - incl. veel lokale kranten. Die ik af en toe voor iets specifieks lokaals raadpleeg (ook professioneel), maar voor het échte nieuws hoef ik daar echt niet te zijn, in mijn ervaring. Veel te veel sensatiedrift.
Aanvullend (dankzij NRC) beschikking over NYT, en die vind ik niet echt te pruimen (USA-journalistiek inclusief een shitload aan reclame is niet mijn stijl), en The Guardian voor het overige.
Daarmee denk ik dat ik best degelijk geïnformeerd ben, zonder de clickbait/klikbeet-ellende van de populistische media.
[ Voor 12% gewijzigd door Ramzzz op 26-06-2026 12:01 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Hier verbaas ik me inderdaad wel het meeste over. Aanvallend is het eigenlijk best goed. (buiten dat Memphis nog in mag vallen) Malen valt dan wel tegen, maar Summerville dikke prima.Harribo schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 11:28:
[...]
Wel grappig dat we het aanvallend best aardig doen. Terwijl we dachten dat we niet zo'n goede aanval zouden hebben.
En dat we het verdedigend, als team, minder doen als dat we volgens mij verwacht hadden.
Maar dat de verdediging het zo laat afweten had ik niet niet verwacht. Al leg ik de schuld wel een beetje bij het middenveld. Reijnders speelt zwak en dat maakt helaas nog wel eens uit qua restverdediging en omschakeling.
PTSS denk ikGonadan schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 11:15:
Haha ik heb het topic eens terug zitten lezen van tijdens de wedstrijd, maar heel Tweakers lijkt wel borderline. Van recordscores tot ze kunnen er niets van en weer terug.
Mog schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 10:51:
Ik denk dat Marokko een herhaling van Nederland - Portugal uit 2006 gaat worden. Met dezelfde afloop: Nederland gaat niet door.
Je hebt er kijk opStimulate14 schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 10:11:
[...]
Het wordt echt een Nederland Portugal uit 2006. Ik zie het nu al aankomen.
Ik ben het hier wel mee eens. Er zijn amper wedstrijden geweest waarbij ik vond dat ze hun stinkende best gedaan hadden. Tegelijkertijd heb ik er wel vertrouwen in dat we ons in ieder geval een aantal X-de finales in rommelen. OOK tegen Marokko.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 11:47:
Waren eigenlijk maar twee wedstrijden waar je met een goed gevoel de tv uitzette. Je bent zo goed als je laatste wedstrijd. Enige dat zeker is is dat winnen altijd goed is. Dus ik lees niet teveel in een enkele wedstrijd, je weet dat je qua materiaal niet het beste team hebt, maar als de wind goed staat ben je tegen niemand kansloos. Dus fingers crossed voor de volgende.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik denk dat Portugal tien keer gehaaider was en is dan Marokko. Die hebben sinds het WK 22 eigenlijk weinig echt goede teams tegenover zich gehad. Twee keer Brazilië, dat is het zo’n beetje. Natuurlijk spelen al die jongens ook op hoog niveau maar dat is niet hetzelfde als in nationaal team verband.
Kan een mooie open wedstrijd worden. Hopen dat Nederland de goals niet te gemakkelijk blijft weggeven, dan komt het goed.
Kan een mooie open wedstrijd worden. Hopen dat Nederland de goals niet te gemakkelijk blijft weggeven, dan komt het goed.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Great minds think alike? Haha. Zal je zien dat Nederland gewoon 4-2 wint.
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL
De diefstal van de Afrikacup was daar inderdaad van grote invloed op. Die staan normaal niet boven ons.JanW schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 11:44:
Marokko staat niet voor niets boven ons op de FIFA ranking. Al weet ik niet of de diefstal van de Afrika cup daarop nog van invloed is geweest. Ik denk dat de spelers ook wel zien dat Marokko een betere tegenstander is dan wat ze tot nog toe zijn tegengekomen in de voorbereiding of op het WK.
Het niveau op de Afrikacup was ook vrij lachwekkend. Nu een WK, maar door die enorme hoeveelheid ploegen hebben de Marokkanen eigenlijk nog geen goede tegenstander gehad. Brazilie heeft op het moment geen goed elftal, maar legde de Marokkanen het vuur aan de schenen. Schotland doet mee voor de grap, maar hadden meer verdient (maar die fans zijn fantastisch) en Haiti had de ploeg het ook erg moeilijk mee.
Ik zie de Marokkanen zoals ik al zei als een Zweden. Een ok ploeg die om 2 goede spelers heen is gebouwd, maar die wel voor elkaar door het vuur gaan. NL heeft op alle fronten meer kwaliteit, maar heeft het probleem dat ze moeite lijken te hebben zich te motiveren. Als je Saibari onschadelijk maakt ben je er eigenlijk al.
De echte kwaliteit van Marokko vind ik moeilijk in te schatten en eerlijk gezegd geldt dat ook voor Oranje. Bij beide ploegen zie je onderdelen die fantastisch zijn en beide ploegen hebben zwaktes. De energie die de Marokkanen in de wedstrijd leggen, vind ik een groot wapen. Dat zou een verschil kunnen maken.
Marokko is ook geen tegenstander die ik het niet gun. Tegen Nederland gun ik het uiteraard geen enkele tegenstander. Heb er alleen totaal geen zin in dat Marokkanen het erin kunnen wrijven. Dat is toch anders dan Argentijnen of Spanjaarden aan respectievelijk de andere kant van de wereld/Europa.
Marokko is ook geen tegenstander die ik het niet gun. Tegen Nederland gun ik het uiteraard geen enkele tegenstander. Heb er alleen totaal geen zin in dat Marokkanen het erin kunnen wrijven. Dat is toch anders dan Argentijnen of Spanjaarden aan respectievelijk de andere kant van de wereld/Europa.
Zou ook zomaar kunnen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Haha zo een tijdstip kun je toch niet maken voor de kijkers van de desbetreffende landen. Snap dat er een planning is maar ja dit is niks.
enige voordeel is dat er waarschijnlijk minder rellen zijn
enige voordeel is dat er waarschijnlijk minder rellen zijn
Zal in ieder geval wel weer feest worden in Rotterdam, Den Haag enzo. Al zal de tijd van 3:00 daarin een voordeel zijn
Twente komt eraan!
Diefstal 😆 die wedstrijd had meteen afgefloten moeten worden met een 3-0 overwinning voor Marokko nadat de spelers van Senegal het veld verlieten! Amateuristisch niveau die finale. Het is toch te hopen dat de WK finale dat niveau nooit aantikt. Je moet er toch niet aan denken dat een team van het veld loopt omdat ze het niet eens zijn met de scheidsrechter. Dan is het toch gelijk klaar voor die weglopers. Waarom bij de Afrika Cup dan niet.JanW schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 11:44:
Marokko staat niet voor niets boven ons op de FIFA ranking. Al weet ik niet of de diefstal van de Afrika cup daarop nog van invloed is geweest. Ik denk dat de spelers ook wel zien dat Marokko een betere tegenstander is dan wat ze tot nog toe zijn tegengekomen in de voorbereiding of op het WK.
[ Voor 18% gewijzigd door Charles Hill op 26-06-2026 14:08 ]
Vanmorgen de wedstrijd gekeken, gelukkig niet voor wakker gebleven 😏
Als ze in dit tempo tegen Marokko gaan spelen dan is het snel klaar. En er is een reden waarom spelers bij de palen staan bij een hoekschop. Goed ingekopt, maar die mag er natuurlijk niet in, daar hoort iemand iemand te staan.
Als ze in dit tempo tegen Marokko gaan spelen dan is het snel klaar. En er is een reden waarom spelers bij de palen staan bij een hoekschop. Goed ingekopt, maar die mag er natuurlijk niet in, daar hoort iemand iemand te staan.
Tja, uiteindelijk ging het gewoon door en heeft Senegal op het veld met 1-0 gewonnen.Charles Hill schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 14:06:
[...]
Diefstal 😆 die wedstrijd had meteen afgefloten moeten worden met een 3-0 overwinning voor Marokko nadat de spelers van Senegal het veld verlieten! Amateuristisch niveau die finale. Het is toch te hopen dat de WK finale dat niveau nooit aantikt.
Verder heb je helemaal gelijk. En dan lees ik op VI over nieuwe standaarden voor Afrika: https://www.vi.nl/nieuws/marokkaanse-media-waarschuwen-oranje-nieuwe-standaarden-voor-afrika
Ik hoop in ieder geval dat de handdoeken van de Oranje spelers achter slot en grendel liggen.
Je zou maar een finale spelen en dan dusdanig onrecht aangedaan worden zoals Senegal in deze wedstrijd. Ik snapte de reactie van het team wel.Charles Hill schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 14:06:
[...]
Diefstal 😆 die wedstrijd had meteen afgefloten moeten worden met een 3-0 overwinning voor Marokko nadat de spelers van Senegal het veld verlieten! Amateuristisch niveau die finale. Het is toch te hopen dat de WK finale dat niveau nooit aantikt. Je moet er toch niet aan denken dat een team van het veld loopt omdat ze het niet eens zijn met de scheidsrechter. Dan is het toch gelijk klaar voor die weglopers. Waarom bij de Afrika Cup dan niet.
Misschien is het de warmte, maar ik wat er nou precies gebeurde ben ik inmiddels alweer kwijt
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Die nummer 10 werd omvergetrokken bij een corner -> penalty.Bossie schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 14:19:
[...]
Je zou maar een finale spelen en dan dusdanig onrecht aangedaan worden zoals Senegal in deze wedstrijd. Ik snapte de reactie van het team wel.
Misschien is het de warmte, maar ik wat er nou precies gebeurde ben ik inmiddels alweer kwijt
.Je kunt het moment hier terugkijken: youtube vanaf een minuut of 6. Ik vind dat gewoon een domme actie van de verdediger, want je kunt er een penalty voor geven.
Nog dommer was trouwens Brahim Diaz die meende dat dit het juiste moment was voor een panenka
Regeren is vooruitschuiven
Fijn voor de Odido klanten, maandag op dinsdagnacht wordt er onderhoud uitgevoerd. Volgens Odido is doorslapen de norm; 'We doen het onderhoud ’s nachts tussen 01.00 en 07.00 uur. En op afstand, dus je kan gewoon doorslapen.' Ik voel een 5G hotspotje aankomen.
don't mistake lack of talent for genius.
Dan nog beslist de scheidsrechter. Als bij elk 'onrecht' teams van het veld lopen, dan kan je je lol op met voetbal. Ook dit toernooi zijn er al de nodige fouten gemaakt door de scheidsrechters, wat zorgt voor frustratie, maar het spel gaat wel gewoon verder. Dat is ook sport, tegen tegenslagen kunnen.Bossie schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 14:19:
[...]
Je zou maar een finale spelen en dan dusdanig onrecht aangedaan worden zoals Senegal in deze wedstrijd. Ik snapte de reactie van het team wel.
Maar goed, de meningen verschillen.
Bij Ziggo duurt zulk onderhoud enkele minuten. Geen idee of dat ook dan het geval is.AcoLyte! schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 14:36:
Fijn voor de Odido klanten, maandag op dinsdagnacht wordt er onderhoud uitgevoerd. Volgens Odido is doorslapen de norm; 'We doen het onderhoud ’s nachts tussen 01.00 en 07.00 uur. En op afstand, dus je kan gewoon doorslapen.' Ik voel een 5G hotspotje aankomen.
Naar mate de belangen groter worden, zullen de reacties ook meer extreem worden.Charles Hill schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 14:45:
[...]
Dan nog beslist de scheidsrechter. Als bij elk 'onrecht' teams van het veld lopen, dan kan je je lol op met voetbal. Ook dit toernooi zijn er al de nodige fouten gemaakt door de scheidsrechters, wat zorgt voor frustratie, maar het spel gaat wel gewoon verder. Dat is ook sport, tegen tegenslagen kunnen.
Maar goed, de meningen verschillen.
Ik zeg niet dat goed is, maar begrip dat zeker.
Daarnaast blijf ik het bizar vinden dat achteraf de winst nog naar Marokko is gegaan maar dat is een andere discussie.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik was inderdaad wat te sterk: natuurlijk moet Nederland meedoen op een toernooi met de beste 48 landen, op basis was ik tot nu toe gezien heb is het spel verre van voldoende voor een piek in de halve finale.JanW schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 11:38:
De term "niks te zoeken" vind ik zo'n ontzettend nikszeggende dooddoener en heeft niks met sportmentaliteit te maken. Je kwalificeert je voor een toernooi waar bijna 50 landen aan mee doen. We staan 7de op de FIFA ranking, natuurlijk heb je daar "iets te zoeken"...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik denk dat we een zelfde situatie gaan zien als Nederland - Japan, waarbij Nederland zich nog even te 'gemakkelijk' voelde. Scoren betekend nog niet een gewonnen wedstrijd. Toen er meer druk op de ketel kwam openbaarde zich dit in een ijzersterk Oranje tegen Zweden. Dus Nederland kan het wel. Aangezien Japan Zweden niet op dezelfde manier over de toonbalk heeft getrokken. Dan vervolgens voelt Nederland zich weer 'comfortabel' en gaat het weer wat minder tegen Tunesië.
De verwachting is nu dan ook dat omdat het nu ook om de knock-out fases gaat dat Nederland tegen Marokko er net zo scherp bij is als tegen Zweden. Het gaat nu om de knikkers.
De verwachting is nu dan ook dat omdat het nu ook om de knock-out fases gaat dat Nederland tegen Marokko er net zo scherp bij is als tegen Zweden. Het gaat nu om de knikkers.
Wat een onzin, Duitsland heeft zeker wel genoeg laten zien met hun verlies tegen Ecuador of Spanje met hun gelijkspel tegen Egypte. Je lijkt vooral onzin uit te kramen en zal met iets beters moeten komen om echt een punt te maken. Maarja, belachelijke kritiek geven is altijd makkelijker dan iets met een fundament te schrijven (sorry voor de enigszins aanvallende toon, maar dit soort shit is zo vermoeiend).hoevenpe schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 18:33:
[...]
Ik was inderdaad wat te sterk: natuurlijk moet Nederland meedoen op een toernooi met de beste 48 landen, op basis was ik tot nu toe gezien heb is het spel verre van voldoende voor een piek in de halve finale.
[ Voor 5% gewijzigd door Snowdog op 26-06-2026 18:50 ]
De diefstal van de Africa cup was echt een blammage voor het voetbal. Hoe haal je het als voetbalbond in je hoofd schandalig.Ruzor schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 14:14:
[...]
Tja, uiteindelijk ging het gewoon door en heeft Senegal op het veld met 1-0 gewonnen.
Verder heb je helemaal gelijk. En dan lees ik op VI over nieuwe standaarden voor Afrika: https://www.vi.nl/nieuws/marokkaanse-media-waarschuwen-oranje-nieuwe-standaarden-voor-afrika
Ik hoop in ieder geval dat de handdoeken van de Oranje spelers achter slot en grendel liggen.
Dit is een account.
Die wedstrijd? Het hele toernooi lang. Tijdens de wedstrijden en er buiten. Op het veld en langs het veld (handdoek gate)Bossie schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 14:19:
[...]
Je zou maar een finale spelen en dan dusdanig onrecht aangedaan worden zoals Senegal in deze wedstrijd. Ik snapte de reactie van het team wel.
Misschien is het de warmte, maar ik wat er nou precies gebeurde ben ik inmiddels alweer kwijt
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!