[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 261 262 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
carpebios schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:39:
Die Frenke praat niet echt als een Frenke broer!
Het is de avond van de verkleinwoorden volgens mij 😂

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:39

Wokschotel

Op 6 wielen

HollowGamer schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:43:
Ik moet toch altijd een buiging maken voor de supporters die er weer zitten, en vooral overal naartoe gaan. :)
Bedankt Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/143pxvdOwSBhHJ6-NgDPEI5Q27g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vQYvZ4rchYKKenrSNwpiVyuo.jpg?f=fotoalbum_large

De islam kan uw vrijheid schaden

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 08-12 20:31
*knip*
Off-topic, tr melden is afdoende.

[ Voor 100% gewijzigd door tweakduke op 19-11-2025 11:05 ]

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:28
Typhone schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:40:
Hoe lang zijn we nu verlost van Oranje? Tm eind maart?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NjOnNNQmeuOCmIo4tDRo51VfhTk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/s62vU5Nh0QK8YHg4Jrn9EbAz.jpg?f=user_large

Stiekem vind je oranje wel leuk, Karmakeizer :+

Join het GoT Pulse-Team!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:29

Typhone

Who Dares Wins

Denman schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:51:
[...]

[Afbeelding]

Stiekem vind je oranje wel leuk, Karmakeizer :+
Geen idee hoe ik daar aan kom hahaha.

EK/WK kijk ik wel trouwens maar ik word zo hondsberoerd van dit soort wedstrijdjes. De heren laten zich als een soort keizers toezingen in een wedstrijd en tegenstander van niks. Dan zie ik weer pasjes en hakjes gedaan worden die precies de mindset toont die al jaren in Oranje heerst.

Tegen een goede tegenstander is het keer op keer kommer en kwel zoals we al 1000x gezien hebben onder Koeman. Dan hoor ik daarna die NOS mannen weer brallen over Xavi zijn goede goal… echt 3 man op de 5m die achteruit lopen en geen druk zetten en hij schiet van 7m raak. Goede goal man, zou door geen van ons gemaakt zijn.

Hopelijk aan het “moeilijke” pad van de WK-finale route. Dan zijn we of waardig kampioen of we vliegen eruit na het eerste top 10 land. Aan de makkelijke kant zijn we weer wereldkampioen om er dan in de halve of finale achter te komen dat dat niet zo gaat zijn en is het weer een grote sof.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:50
Er is niet echt een topic voor de buitenlandse teams, maar in de groep van Schotland vs Denemarken, staat Schotland nu 1-0 voor waardoor ze Denemarken naar de play offs zullen verwijzen mocht dat zou blijven.

Hetzelfde bij Oostenrijk - Bosnië Herzegovina, daar staat het nu 0-1 en dus zou Oostenrijk naar de play offs moeten.

Mooie onderlingen duels!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gynnad schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 21:03:
Er is niet echt een topic voor de buitenlandse teams, maar in de groep van Schotland vs Denemarken, staat Schotland nu 1-0 voor waardoor ze Denemarken naar de play offs zullen verwijzen mocht dat zou blijven.

Hetzelfde bij Oostenrijk - Bosnië Herzegovina, daar staat het nu 0-1 en dus zou Oostenrijk naar de play offs moeten.

Mooie onderlingen duels!
De goal van Schotland is van McTominay, een rasechte omhaal a la Rooney/van Basten. Heel fraai.

Wales gaat de playoffs halen, die hebben een 3-1) voorsprong op Noord-Macedonie.

Spanje- Turkije 1-1, als Turkije wint moet Spanje de playoffs in.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Gynnad
gambieter schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 21:38:
[...]

De goal van Schotland is van McTominay, een rasechte omhaal a la Rooney/van Basten. Heel fraai.

Wales gaat de playoffs halen, die hebben een 3-1) voorsprong op Noord-Macedonie.

Spanje- Turkije 1-1, als Turkije wint moet Spanje de playoffs in.
Volgens mij gaat het uiteindelijk om doelsaldo, dus Spanje is volgens mij al zo goed als zeker?

Wales inmiddels op 4-1. Noord-Macedonie gaan ook naar de play offs door middel van de Nations League.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gynnad schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 22:01:
Volgens mij gaat het uiteindelijk om doelsaldo, dus Spanje is volgens mij al zo goed als zeker?
Oh ja, natuurlijk! Niet op onderlinge uitslag. You're right. Turkije 1-2 voor, als ze er 1-8 van maken, dan zijn ze door ;)

Denemarken via een pingel op 1-1. Verdiend maar een echte VAR pingel.

[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 18-11-2025 22:08 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Gynnad
Turkije inmiddels voor, maar gaat geen verschil maken in de eindklassering

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Denemarken nu rode kaart (2x geel) voor Kristensen. Nog een leuk half uurtje voor de boeg.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:59
Idiote tweede gele kaart en dan rood voor Denemarken. Slecht scheids

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En 2-1 voor Schotland, slecht verdedigd bij een corner. Nu gaat het leuk worden, Schotten hebben nachtmerries van eerdere kwalificaties waar het toch nog misging ;)

Edit 2-2, wat belachelijk slecht verdedigd van Schotland. Wel slim afgemaakt door Dorgu?

[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 18-11-2025 22:30 ]

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:09
Typhone schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:40:
Hoe lang zijn we nu verlost van Oranje? Tm eind maart?
We hebben Suriname en Curacao nog!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-12 17:06
Soulizer schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 22:30:
[...]

Blijf jij ervoor op? >:)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Schotland 3-2 in blessuretijd, mooi schot. De verdediger die een rollertje ipv een pegel deed bij uitverdedigen zal wel nachtmerries krijgen als dat het verschil maakt.

Haha, en de Denen wanhopig aanvallen, schiet McLean hem van de middellijn over Kasper Schmeichel heen, 4-2. Geen hoge kwaliteit, maar wat een emotie. Ik moest schaterlachen bij de 4-2.

[ Voor 35% gewijzigd door gambieter op 18-11-2025 22:49 ]

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:32

Fiber

Beaches are for storming.

is er een stream...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:57
Mocht je ESPN 1 hebben, dan heb je Suriname, en ESPN2 staat voor Curacao live.

Heerlijk zeg Scotland!! Geluisterd op Langs de Lijn , daar waren ze ook heerrrlijk partijdig. Reken maar dat de Schotten welkom zijn op Wk, sfeermakers tot en met.

[ Voor 54% gewijzigd door Sjah op 18-11-2025 23:06 ]

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:26
Sjah schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 23:02:
Mocht je ESPN 1 hebben, dan heb je Suriname, en ESPN2 staat voor Curacao live.
Zou het graag willen meemaken. Morgen thuiswerkdagje, maar nee kan het niet maken. Maar wat zou het geweldig zijn als ze het beiden zouden redden :)

Ook voor good old Dickie.

[ Voor 4% gewijzigd door DutchOwnage op 18-11-2025 23:25 ]

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-12 18:59
Oef, Suriname was wel onwijs slecht, maar het lijkt erop dat ze door het oog van de naald zijn gekropen. Met 3-0 zouden ze niet de tweede beste nummer 2 zijn, zowel Honduras als Suriname hebben 9 punten, alleen Honduras een doelsaldo van +3 en Suriname +2.

Maar door al het geluk van de wereld valt er in de 92e minuut een eigen doelpunt van Guatamala en komt Suriname net als Honduras (dat 0-0 speelde) op +3. Maar omdat Suriname 9 doelpunten in de poule heeft gemaakt en Honduras maar 5 komt Suriname nu voor Honduras te staan en kunnen dus nog via intercontinentale play-offs zich plaatsen. Daar spelen de eerste wedstrijd tegen Bolivia of Nieuw-Caledonië (hopen op de laatste), en een tweede wedstrijd tegen Irak of DR Congo.

• marijn15
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:49
MadDogMcCree schreef op woensdag 19 november 2025 @ 04:17:
Oef, Suriname was wel onwijs slecht, maar het lijkt erop dat ze door het oog van de naald zijn gekropen. Met 3-0 zouden ze niet de tweede beste nummer 2 zijn, zowel Honduras als Suriname hebben 9 punten, alleen Honduras een doelsaldo van +3 en Suriname +2.

Maar door al het geluk van de wereld valt er in de 92e minuut een eigen doelpunt van Guatamala en komt Suriname net als Honduras (dat 0-0 speelde) op +3. Maar omdat Suriname 9 doelpunten in de poule heeft gemaakt en Honduras maar 5 komt Suriname nu voor Honduras te staan en kunnen dus nog via intercontinentale play-offs zich plaatsen. Daar spelen de eerste wedstrijd tegen Bolivia of Nieuw-Caledonië (hopen op de laatste), en een tweede wedstrijd tegen Irak of DR Congo.
Loting zal morgen 20 november om 13:00 plaatsvinden. Dan is de loting van de Europa en de intercontinentale playoffs

• Gynnad
Curaçao naar het WK, wat een prestatie!

Suriname gaat het zwaar krijgen in de intercontinentale playoffs, dat is bijna niet haalbaar..

• Typhone
  • Laatst online: 16:29

Typhone

Who Dares Wins

Soulizer schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 22:30:
[...]

Haïti ook! Niet als ex kolonie maar wel om tegen te spelen. Kan Koeman zijn hele selectie laten debuteren in elk geval :)

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

gambieter schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 22:05:
[...]
Denemarken via een pingel op 1-1. Verdiend maar een echte VAR pingel.
In welke wereld was dit een penalty. Ongelooflijk. Tweede geel DK was ook niets overigens.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-12 22:00
JAAA SCHOTLAND!!!
JAAA CURAÇAO!!!

Jammer van Suriname, maar ze hebben nog een kans.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 19 november 2025 @ 09:06:
In welke wereld was dit een penalty. Ongelooflijk. Tweede geel DK was ook niets overigens.
Een overtreding op de zestienmeterlijn is een penalty. Vond je het geen overtreding?

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-12 22:44
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2025 @ 09:21:
Een overtreding op de zestienmeterlijn is een penalty. Vond je het geen overtreding?
Voor wie het gemist heeft, echt even de highlights terugkijken. Voetbal op zn mooist. :9~
Overigens vond ik de penalty zwaar bestraft maar wel terecht, een typische VAR penalty. De tweede gele kaart vond ik geen geel (maar wellicht had hij al eerder gesolliciteerd?) .

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Harribo
ph4ge schreef op woensdag 19 november 2025 @ 09:41:
[...]

Voor wie het gemist heeft, echt even de highlights terugkijken. Voetbal op zn mooist. :9~

[YouTube: SCOTLAND 4-2 DENMARK | Scotland Qualify for 2026 World Cup! | World Cup Qualifier Highlights]

Overigens vond ik de penalty zwaar bestraft maar wel terecht, een typische VAR penalty. De tweede gele kaart vond ik geen geel (maar wellicht had hij al eerder gesolliciteerd?) .
Wat een fantastisch mooie eerste goal van Mc Tominay.
Pfff heeft die nog Nederlandse voorouders... Even naturaliseren... Dat soort goals zien we in Oranje niet (meer)

Ik had de tv uitgezet op 2-2. Toch nog gewonnen dus

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:40
[...]

[YouTube: SCOTLAND 4-2 DENMARK | Scotland Qualify for 2026 World Cup! | World Cup Qualifier Highlights]

Prachtige wedstrijd, spelers die lekker schieten vanaf de 16 ipv al dat gebreij tot aan de goal van ons

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:03
Denemarken niet maar Curaçao wel.

Tja.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Talkshowhost
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 16:55
Ik heb al zin de loting op 5 december, weet ik eindelijk welke teams ik ga zien vrijdag 12 juni in New York.

• Fiber

Fiber

Harribo schreef op woensdag 19 november 2025 @ 10:12:
[...]

Wat een fantastisch mooie eerste goal van Mc Tominay.
Pfff heeft die nog Nederlandse voorouders... Even naturaliseren... Dat soort goals zien we in Oranje niet (meer)

Ik had de tv uitgezet op 2-2. Toch nog gewonnen dus
Die 4-2 was ook geweldig. Een lob over de keeper als Bergkamp in zijn beste jaren... _/-\o_

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Fiber

Fiber

Dr. Strangelove schreef op woensdag 19 november 2025 @ 12:15:
Denemarken niet maar Curaçao wel.

Tja.
Denemarken kan nog steeds, via de play offs. Lastig, zeker, maar niet onmogelijk.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.nos.nl/image/2025/11/19/1294663/1536x864a.jpg

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01:18
Poeh, Nederland zou met zulke tegenstanders het voor elkaar krijgen om zich niet te plaatsen.

WoT stats

• Harribo
Loting wk 2026 play-offs is morgen om 13 uur. Wedstrijden in maart 2026.
Zie verder info:
https://www.nu.nl/voetbal...nog-voor-wk-plaatsen.html

Nederland mag blij zijn dat het al gekwalificeerd is voor het wk.
Best lastig, kijk maar naar pot 1.

• Harribo
ElPaco schreef op woensdag 19 november 2025 @ 15:04:
Poeh, Nederland zou met zulke tegenstanders het voor elkaar krijgen om zich niet te plaatsen.
Gezien de instelling en het stroperige voorspelbare voetbal van de afgelopen weken niet.
Er zal een hoop meer directheid en gif in moeten komen, wil je iets betekenen op het wk.
We zullen het zien.

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 19-11-2025 15:50 ]

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01:18
Harribo schreef op woensdag 19 november 2025 @ 15:49:
[...]

Gezien de instelling en het stroperige voorspelbare voetbal van de afgelopen weken niet.
Er zal een hoop meer directheid en gif in moeten komen, wil je iets betekenen op het wk.
We zullen het zien.
Wat dat betreft was het goed te zien wat Valenta en Emegha (sorry, weet de spelling even niet) brachten. Die wilden beide duidelijk laten zien dat ze mee willen naar de VS/Mexico/Canada.

WoT stats

• Harribo
ElPaco schreef op woensdag 19 november 2025 @ 15:51:
[...]

Wat dat betreft was het goed te zien wat Valenta en Emegha (sorry, weet de spelling even niet) brachten. Die wilden beide duidelijk laten zien dat ze mee willen naar de VS/Mexico/Canada.
Ik kan over die 2 weinig zeggen. Valente viel redelijk goed in volgens mij , Emegha was wat ongelukkig had ik het idee.
Te kort gezien of ze het niveau aan kunnen.
Ja gemotiveerd zullen ze wel zijn, zoals elke debutant maar je moet het niveau wel aan kunnen en het kunnen blijven opbrengen.

Hoop dat we ze nog in wat oefenpotjes (of Nations League?) te zien krijgen

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-12 18:59
Gynnad schreef op woensdag 19 november 2025 @ 06:20:
Curaçao naar het WK, wat een prestatie!

Suriname gaat het zwaar krijgen in de intercontinentale playoffs, dat is bijna niet haalbaar..
Nouja, als je Nieuw-Caledonië loot in de eerste ronde (enige andere mogelijkheid is Bolivia) dan zie ik Suriname het eindtoernooi nog halen. Gisteren was ook niet echt representatief voor wat ze kunnen. Ze speelden heel angstig, terwijl Guatamala, dat helemaal niets meer te winnen en verliezen had (behalve FIFA en CONCECAF ranking punten) er volle bak inging. Die les hebben ze nu hopelijk wel geleerd en spelen in de play-offs wellicht met wat meer durf, zoals ze ook deden in eerdere wedstrijden in de poule. Ze kunnen echt wel beter.

Maar goed, als je dus Nieuw-Caledonië zou treffen (en die moet je dan wel winnen, anders hoor je niet thuis op een WK) dan kom je in de tweede ronde Irak of DR Congo tegen. Ik schat dat Irak de minst sterke van de twee is. Tref je dus NC en Irak dan geef ik Suriname toch een aardige kans. Loten ze Bolivia dan vrees ik ervoor. DR Congo lijkt mij ook een tandje te groot, maar met zo’n play-off wedstrijd weet je het nooit.

• Sjah
Hoe kom je erbij dat Iraq te doen is voor Suriname? Wens en vader vd gedachte...

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 11:03
[...]

Ok dit is waarvoor je van het spelletje houdt. Heerlijk :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Soulizer
Was ook voor mij te laat helaas :O

Heel mooi voor Curacao en Dickie!
Jammer van Suriname. Ik denk tegen Bolivia wordt knap lastig. ik zie de kans vrij klein voor Suriname maar de bal is rond en strijd moeten ze leveren.

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:11

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Holy shit. Wat een shit show bij de loting. Kijk echt met verbazing hoe cringe het allemaal is.

Huub Huub Barbatruc!

• Soulizer
Haha hebben ze Trump toch een fifa Vredes prijs gegeven. Wat een held 8)7

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:38

Agent47

I always close my contracts.

Lekker centraal gelegen. Kneiter warm daar in de zomer

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• HollowGamer
  • Niet online
Agent47 schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 19:31:
Lekker centraal gelegen. Kneiter warm daar in de zomer
Wel schijnbaar een goede tijd voor ons?

• Agent47

Agent47

HollowGamer schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 19:31:
[...]

Wel schijnbaar een goede tijd voor ons?
Geen 03:00 in ieder geval.

• HollowGamer
  • Niet online
Soulizer schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 19:20:
Haha hebben ze Trump toch een fifa Vredes prijs gegeven. Wat een held 8)7
Die hele FIFA terug naar normaal brengen.

• Agent47

Agent47

Wat een poppenkast man. Normaliter kijk ik dit soort zooi niet. De Europa en champions league loting duurt al lang. Dit slaat nergens ook

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-12 18:57
Jarenlang op top niveau gevoetbald en geen Engels kunnen. Ik zou dat nooit kunnen en willen begrijpen :X

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• HollowGamer
  • Niet online
Agent47 schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 19:33:
Wat een poppenkast man. Normaliter kijk ik dit soort zooi niet. De Europa en champions league loting duurt al lang. Dit slaat nergens ook
Ik kijk naar de Voetbalkantine (ESPN). Is leuk programma. :)

• Harribo
Respect voor de mensen die dit geklets en geneuzel aanschouwen.
Zie de uitslag wel

• Jeroenvde89
Japan dus. Lastige tegenstander.

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Harribo
Tunesië, ook niet makkelijk
Edit : hoewel... Ken er bijna geen speler van, allemaal spelen ze bij mindere teams

[ Voor 60% gewijzigd door Harribo op 05-12-2025 20:00 ]

• toolkist
  • Niet online
Doe Curacao maar als laatste dan

• Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:22
Zei die gast die de interviews doet nou tegen Yoshida dat Japan in 2022 van Nederland heeft gewonnen in de openingswedstrijd? Genant haha.

edit: Japan won van Duitsland.

[ Voor 10% gewijzigd door Elzavo op 05-12-2025 20:07 ]

• toolkist
  • Niet online
Saaie teams in de poule voor NL.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Echt heel jammer dat we een Europese playoff tegenstander hebben geloot.

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:17
3 niet zo boeiende wedstrijden en dan de clash met Brazilië of Marokko.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• Jeroenvde89
Portugal de makkelijkste poule van de toplanden als ik het zo snel bekijk. Verrassend..

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:35
Afhankelijk van de Europese tegenstander kan dat een hele vervelende poule worden

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:33
Frankrijk en Engeland geen makkelijke poules.

• toolkist
  • Niet online
Jeroenvde89 schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 20:10:
Portugal de makkelijkste poule van de toplanden als ik het zo snel bekijk. Verrassend..
Ik vind de poule van Duitsland makkelijker

• Soulizer
Argentina heeft wel echt een easy group aiya

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
Wat een loting, WK met zoveel landen is echt niet goed voor het niveau. Ik zie geen enkele poule des doods, in tegendeel. Elk topland zal easy door gaan. Er zitten echt wel veel zwakke landen op dit WK zeg.

• Sjah
We hebben niks te zoeken op Wk met ons spitsengebrek. Verder vind ik dit niet zo een makkelijke 1e ronde. Japan , hadden we daar al niet ns een sof tegen?

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:27
Ik snap jullie verbazing niet. Het was van te voren toch al bekend hoeveel en welke landen mee gaan doen, dan zat het er gewoon aan te komen dat de loting niet boeiend zou worden.

Nu zijn de speelsteden ook al bepaald heb ik begrepen, zijn tijden ook al bekend? Zou het op zich wel fijn vinden als de tijden niet midden in de nacht of ochtend vallen.

[ Voor 46% gewijzigd door Megupe op 05-12-2025 22:42 . Reden: speciaal voor sjah ;) wat begrijpelijker geschreven ]

• Sjah
Megupe schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 22:11:
Ik snap jullie verbazing niet. Het was van te voren toch al bekend hoeveel en welke landen mee gaan doen.
Daarnaast met de nieuwe regel voor de top4, zat dit gewoon er aan te komen.
Hebben we nou qua tijdzone het meest ongunstig, of juist bijna meest ongunstig geloot, dat vind ik interessanter :)
:?

• toolkist
  • Niet online
Die kunnen elkaar pas in de halve finale tegenkomen.

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:25

ST10©DE

Dus.............

Soulizer schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 21:08:
Argentina heeft wel echt een easy group aiya
Portugal ook toch? En België?

[ Voor 3% gewijzigd door ST10©DE op 05-12-2025 23:26 ]

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 13:50
Valt wel mee toch? Spelers als Ueda, Itakura and Doan (ex-PSV). Moet je toch echt kunnen hebben. Misschien niet een makkie maar ook niet dat je denkt, nou dat wordt lastig. Al met al best een prima poule, en te makkelijk moet ook weer niet want dan worden we te gemakzuchtig :p.

• Soulizer
ST10©DE schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 23:17:
[...]

Portugal ook toch? En België?
Ja die ook!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:28
Sjah schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 21:52:
We hebben niks te zoeken op Wk met ons spitsengebrek. Verder vind ik dit niet zo een makkelijke 1e ronde. Japan , hadden we daar al niet ns een sof tegen?
Niet alleen spitsengebrek. Ook een coach waarbij het ontbreekt aan visie en die maar teruggrijpt op oude bekenden en spelopvattingen. Poule zie ik wellicht nog wel goed komen, daarna vliegen we er gewoon uit zonder ook maar enig sprankelend voetbal.

Join het GoT Pulse-Team!

• D-e-n
Sineplex schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 23:29:
[...]

Valt wel mee toch? Spelers als Ueda, Itakura and Doan (ex-PSV). Moet je toch echt kunnen hebben.
Dat is misschien nog wel het grootste probleem: dat wij dat allemaal denken. Het Nederlandse publiek lijdt aan zelfoverschatting.

Belangrijk negatief puntje van de loting overigens: dat we in de hitte spelen. Dat sloopt je om nog maar niet te spreken van de zaadpotten die het gaat geven.

• Sjah
toolkist schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 22:51:
[...]

Die kunnen elkaar pas in de halve finale tegenkomen.
Mja dat is dus de Coca Fifa ranking? tJa heb ik niet zoveel respect voor, plus een nr 8 kan een zg nr 1 makkelijk verslaan normaal gesproken.

• Gynnad
Sjah schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 21:52:
Laatste keer dat we tegen Japan speelde op een eindronde was in 2010, toen won Nederland met 1-0 door een goal van Sneijder.

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:25

Shabbaman

Got love?

D-e-n schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 23:51:
Het Nederlandse publiek lijdt aan zelfoverschatting.
Gelukkig staan die ook niet op het veld.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Daggast
  • Registratie: November 2025
  • Niet online
Denman schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 23:43:
Niet alleen spitsengebrek. Ook een coach waarbij het ontbreekt aan visie en die maar teruggrijpt op oude bekenden en spelopvattingen. Poule zie ik wellicht nog wel goed komen, daarna vliegen we er gewoon uit zonder ook maar enig sprankelend voetbal.
Ah, de profielschets van zo'n beetje elke andere bondscoach. :+

• Harribo
Ben ergens wel blij dat we niet als play off winnaar Denemarken of Italië bij ons in de groep krijgen.
Van de andere kant, ik had liever een Haïti als 4e gehad maar ja

Japan is een geduchte tegenstander

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 06-12-2025 10:46 ]

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:33
Megupe schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 22:11:
Ik snap jullie verbazing niet. Het was van te voren toch al bekend hoeveel en welke landen mee gaan doen, dan zat het er gewoon aan te komen dat de loting niet boeiend zou worden.

Nu zijn de speelsteden ook al bepaald heb ik begrepen, zijn tijden ook al bekend? Zou het op zich wel fijn vinden als de tijden niet midden in de nacht of ochtend vallen.
Welke speelsteden en op welke tijd wordt vanavond in een volgende loting bepaald, We krijgen dit circus nog een keer (waarschijnlijk iets minder lang; althans, dat hoop ik).

• D-e-n
Ik zag net het schema als je de groep wint. Daar word je ook niet vrolijk van: gelijk Brazilië of Marokko. Dan zijn we snel thuis.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:27
D-e-n schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 11:40:
Ik zag net het schema als je de groep wint. Daar word je ook niet vrolijk van: gelijk Brazilië of Marokko. Dan zijn we snel thuis.
Maar als je tweede of derde wordt ga je toch ook door?

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:17

Jebus4life

BE User

Nog even de tabel eens bekeken. België heeft echt wel by far de makkelijkste loting van het hele pak.

Een doenbare groep (al zijn er makkelijkere op het toernooi) waar je (als je groepswinnaar wordt) tegen een beste derde speelt én vervolgens tegen de winnaar van groep D speelt (dat is de groep van Amerika/Paraguay/Australië/een EU land -waarschijnlijk Turkije of Roemenië). Dan sta je bij de laatste 8 en heb je nog geen land uit de top-25 van de ranking gehad.

Jammer voor ons dat onze huidge generatie defensief zo pover is...

Als je dat vergelijkt met de Fransen, die moeten (in theorie) voorbij Senegal, Noorwegen en Duitsland om bij de laatste 8 te komen. Das andere koek... Idem voor Nederland dat met Japan en Brazilië/Marokko andere katten te geselen heeft.

[ Voor 18% gewijzigd door Jebus4life op 06-12-2025 13:22 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• Fiber

Fiber

Op een wedstrijd tegen Brazilië kan ik me juist wel weer verheugen. Dat waren in het verleden vaak de beste wedstrijden van Nederland. oOo

En jammer dat er straks nog een Europees land bij komt in de groep. Krijgen we straks weer een zaadpot tegen Polen of zo... :'(

• Gynnad
Brazilie is ook niet meer wat het geweest is, kun je denk ik beter treffen dan Marokko

• Soulizer
Vanavond ceremonie deel 2! Ben benieuwd om wat voor tijden ze gaan spelen. Hopelijk niet om 02:00 snacht voor ons of zoiets midden in de nacht.

• D-e-n
Gynnad schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 13:42:
Brazilie is ook niet meer wat het geweest is, kun je denk ik beter treffen dan Marokko
Brazilië heeft nog altijd veel meer aanvallende kwaliteit dan wij en ook nog een gerenommeerde coach nu. Dit is gewoon een hele slechte loting met een hoge gemiddelde FIFA ranking in de groep, een slecht schema bij winst en speelsteden in het heetste midden die je ook in het vervolg zwaar kunnen opbreken. Wellicht is het schema bij de tweede plek beter.

• D-e-n
Soulizer schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 14:39:
Hopelijk niet om 02:00 snacht voor ons of zoiets midden in de nacht.
Dat moet je dus wel hopen want dan is het daar minder warm

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:57
Gynnad schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 13:42:
Van beiden kan je zeker verliezen maar als Nederland ook maar enigszins een acceptabel niveau haalt win je van beide. Marokko is een beetje gehyped en Brazilië zit in een mindere fase.

XXXVI

• PolarBear
  • Niet online
D-e-n schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:14:
[...]

Brazilië heeft nog altijd veel meer aanvallende kwaliteit dan wij en ook nog een gerenommeerde coach nu. Dit is gewoon een hele slechte loting met een hoge gemiddelde FIFA ranking in de groep, een slecht schema bij winst en speelsteden in het heetste midden die je ook in het vervolg zwaar kunnen opbreken. Wellicht is het schema bij de tweede plek beter.
9/10 spelers spelen tegenwoordig bij 10 graden al met lange mouwen en handschoenen dus of de hitte nou zo erg is.

Serieuzer, ik vind betere tegenstanders niet zo erg. Het Nederlands elftal heeft het al zo vaak laten liggen tegen een 'makkelijke' tegenstander in de knockout fase. Dan liever er uit tegen een team wat beter is én waar we wel volle bak tegen gespeeld hebben.

• Sjah
Pssstt, het echte probleem is strafschoppen. Dat kunnen we niet, en kan je niet op trainen.
Daggast schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 08:46:
[...]
Ah, de profielschets van zo'n beetje elke andere bondscoach. :+
Behalve Cruyff ooit, maarja Michels he...die ging ervoor liggen.

[ Voor 58% gewijzigd door Sjah op 06-12-2025 20:45 ]

• Talkshowhost
Talkshowhost schreef op woensdag 19 november 2025 @ 12:21:
Ik heb al zin de loting op 5 december, weet ik eindelijk welke teams ik ga zien vrijdag 12 juni in New York.
Het is zaterdag 13 juni, Brazilië tegen Marokko 😄

• Fiber

Fiber

D-e-n schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:14:
[...]

Twee van de drie stadions waar ze spelen hebben een dak en airco en in de derde spelen ze 's avonds dus dat zal ook wel een klein beetje meevallen... :z

• Sjah
Talkshowhost schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 21:00:
[...]

Het is zaterdag 13 juni, Brazilië tegen Marokko 😄
Veel plezier, zal wel n Duit kosten, maar dan heb je ook wat.

• Fiber

Fiber

Sjah schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 20:36:
Pssstt, het echte probleem is strafschoppen. Dat kunnen we niet, en kan je niet op trainen.

[...]
Kan je prima op trainen alleen dat gebeurt bijna niet...

• Talkshowhost
Sjah schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 21:39:
[...]

Veel plezier, zal wel n Duit kosten, maar dan heb je ook wat.
Zeker maar je leeft maar één keer 😉 gelukkig is het vliegticket nog een paar euro duurder :)

Het Nederlands Elftal was natuurlijk helemaal top geweest maar Brazilië hoopte ik stiekem wel op als tweede optie. Blijft natuurlijk vanuit historisch oogpunt helemaal geweldig.

[ Voor 6% gewijzigd door Talkshowhost op 07-12-2025 12:41 ]

• Sjah
Fiber schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 21:40:
[...]

Kan je prima op trainen alleen dat gebeurt bijna niet...
En 2022 dan? Toen had v Gaal gezegd dat ze echt wel hadden getraind, nou je weet de uitkomst.
Nee ik zoek het meer in dat de altijd-winnende Argentijnen en Duitsers veel straffere opvoeding hebben gehad ofzo...en dus niet gaan huilen als er werelddruk op komt te staan.

• ericwhar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iD11YJnqpPAb81QxyFSUf7Xmwbw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/6bHNsTcs7LHv71AXRuFoeNFm.jpg?f=user_large

Zo iemand de prijzen al gezien voor het WK :'(

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik vraag me echt af hoe ze de tribunes vol krijgen in de voorrondes met zulke prijzen, want dat zullen waarschijnlijk ook best grote stadions zijn.

• Sjah
Quantor schreef op donderdag 11 december 2025 @ 12:47:
Ik vraag me echt af hoe ze de tribunes vol krijgen in de voorrondes met zulke prijzen, want dat zullen waarschijnlijk ook best grote stadions zijn.
Uhm, niet?
Pagina: 1 ... 261 262 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!