Brobbey mag maar geschopt blijven worden.
Edit: Correctie dit was een keer niets
[ Voor 35% gewijzigd door Terranova op 31-03-2026 21:59 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Terranova op 31-03-2026 21:59 ]
Met van Hecke en van Dijk heb je een prima blok en met de Jong en Gravenberch heb je ook op het middenveld voldoende vermogen om ballen te recupereren.bazzemans schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:57:
Met Frimpong en Van de Ven voeg je in ieder geval heel veel snelheid toe. Ook logisch dat Van de Ven op de flank gaat spelen, dan kan je het centraal beter dichthouden in de restverdediging.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Hoezo? Op gegokt bij Unibet?Terranova schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:59:
Brobbey mag maar geschopt blijven worden.
De vrij, Simons, Geertruida, Ake... Geen basismateriaalShabbaman schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:58:
Waarom staat De Vrij daar nog terwijl Flekken blijkbaar ook prima centraal achterin kan spelen?
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Die staan allemaal niet (meer) in het veld. Ik reageerde op de doorgevoerde wissels in deze wedstrijd. Je speelt met 10 man en dan is de snelheid waardevol én moet je (extra) rekening houden met de restverdediging.Miki schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:59:
[...]
Met van Hecke en van Dijk heb je een prima blok en met de Jong en Gravenberch heb je ook op het middenveld voldoende vermogen om ballen te recupereren.
De vorige pot voelde overtuigender, ze moeten echt beter kunnen dat dit.D-e-n schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:38:
Die finale is sowieso kansloos, wie er ook coach is. We zijn niet goed genoeg voorin.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Kan ook een kaart opleveren, niet handig. Maar goed, er komt een nieuwe keeper waar hij het opnieuw kan proberenHollowGamer schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:01:
Brobbey ook wel erg laat daar hoor.
Koeman liet hem waarschijnlijk ook staan om hem toch iets van een kans te gevenTerranova schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:02:
Vind het vooral jammer dat door die rode kaart we nu Brobbey niet kunnen zien in met in mijn ogen de beste aanvalssamenstelling. Als het gewoon een normale pot was, dan hadden we misschien nu naar een vaste aanval kunnen gaan. Maar nu is het gewoon niet te doen als spits en krijg je dalijk alsnog fucking Depay erin.
Ik snap de actie ook totaal niet, hij was al veel eerder. Er is toch een VAR?Miki schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:03:
[...]
Kan ook een kaart opleveren, niet handig. Maar goed, er komt een nieuwe keeper waar hij het opnieuw kan proberen
Ah zo, ik dacht het het een voortzetting was van mijn eerdere ideale 11. My badbazzemans schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:02:
[...]
Die staan allemaal niet (meer) in het veld. Ik reageerde op de doorgevoerde wissels in deze wedstrijd. Je speelt met 10 man en dan is de snelheid waardevol én moet je (extra) rekening houden met de restverdediging.
Ja dat denk ik ook, maar hier is weinig aan te doen, zeker met Gakpo ernaast. Malen had iig iets beter geweest. Ach hopelijk krijgt ie een betere kans in de laatste paar oefenpotjes.D-e-n schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:03:
[...]
Koeman liet hem waarschijnlijk ook staan om hem toch iets van een kans te geven
Ja totaal onnodigsNielz123 schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:04:
Brobbey weer een keeper uitgeschakeld
Volgens Koeman zal het straks allemaal liggen aan de scheidsrechter.
Hij wees wel zo te zien naar iets dat gebeurde bij een actie aan de overkant? Gok te snel teruggebracht.D-e-n schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:07:
Wat is er met Frimpong?
Hij leek niet echt geblesseerd toch? Liep iig vrij makkelijk wegHollowGamer schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:09:
[...]
Hij wees wel zo te zien naar iets dat gebeurde bij een actie aan de overkant? Gok te snel teruggebracht.
Hij heeft al CL gespeeld toch?HollowGamer schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:09:
[...]
Hij wees wel zo te zien naar iets dat gebeurde bij een actie aan de overkant? Gok te snel teruggebracht.
Je hoeft niet geblesseerd te lopen, om toch iets te voelen. Denk dat hij iets voelde ergens, en met Liverpool ook iets afgesproken, zo snel mogelijk eraf.Terranova schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:10:
[...]
Hij leek niet echt geblesseerd toch? Liep iig vrij makkelijk weg
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Als ik naar zijn data kijk, dan is die om de maand geblesseerd geweest?
nggyu nglyd
Uitslag is irrelevant, Ecuador nu al minuten aan het drukken. Winst voor hen niet onverdienstelijk.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:12:
Thuisnederlaag... zelfs met 10 man moet je je ballen uit je broek schamen als je van deze gasten verliest.
Niet liegensNielz123 schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:15:
Brobbey scoort nooit als hij alleen op de keeper afkomt
Mwoah. Goede ploeg hoor.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:12:
Thuisnederlaag... zelfs met 10 man moet je je ballen uit je broek schamen als je van deze gasten verliest.
nggyu nglyd
Hoezo? Dit is een prima ploeg hoor.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:12:
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Wie zegt dat dan? En wat moeten ze anders zeggen? "Mooi dat we erbij zijn, we doen voor spek en bonen mee"?Dr. Strangelove schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:20:
Je bent naar eigen zeggen WK kandidaat? Dan moet je ook met wat tegenwind kunnen presteren.
Ja alleen inzetten als het echt niet anders kan.Terranova schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:24:
Oh god, Weghorst. Nog slechter voetbal incoming
Nooit duspiotr123 schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:25:
[...]
Ja alleen inzetten als het echt niet anders kan.
Ja maar anders gaat ie huilen, dat weet je tochTerranova schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:24:
Weghorst is in maar 1 ding heel goed. Kontkussen bij de trainer. Anders snap ik niet dat hij uberhaupt minuten mag maken op welk prof niveau dan ookHarribo schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:26:
[...]
Ja maar anders gaat ie huilen, dat weet je toch
[ Voor 14% gewijzigd door bazzemans op 31-03-2026 22:29 ]
Megupe schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:29:
Waarom is wijndal niet geselecteerd?
Nederland heeft echt een overschot aan hele goeie verdedigers. Maarja fit blijven is voor velen daarvan een lastige en dan krijg je bejaarden zoals De Vrij er weer inHollowGamer schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:27:
Hato heeft zich overigens al in de basis van Chelsea geknokt. Dus opzicht zou hij wel een goede backup zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Terranova op 31-03-2026 22:30 ]
Gokken op de snelheid van Weghorst in de counter, dat doet iedere coach als zijn team met 10 man komt te staan.Terranova schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:24:
Ok, als jij 1-1 tegen Ecuador een goed resultaat vindt... ik niet. Met 11 of 10 man.bazzemans schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:25:
[...]
Wie zegt dat dan? En wat moeten ze anders zeggen? "Mooi dat we erbij zijn, we doen voor spek en bonen mee"?
Rare reactie op mijn vraag.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:34:
[...]
Ok, als jij 1-1 tegen Ecuador een goed resultaat vindt... ik niet. Met 11 of 10 man.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
De Vrij is ook slechts de backupHarribo schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:40:
De vrij eruit volgende keer, van hecke erin
Balen, had liever Polen gehad.Gynnad schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:40:
Zweden de tegenstander op het WK van Nederland, Polen rest het niet tegen Zweden.
Zweden is veel leuker toch, alleen al qua fansHarribo schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:41:
[...]
Balen, had liever Polen gehad.
Zweden lijkt mij lastiger
Je houdt t forumniveau graag in lijn met het voetbal begrijp ik?toolkist schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:42:
[...]
Zweden is veel leuker toch, alleen al qua fans
Ik vroeg naar de bewering dat Oranje aangeeft titelkandidaat te zijn. Dat zeggen ze namelijk niet. Wel gaan ze met de instelling ernaartoe om kampioen te worden. Dat lijkt mij heel normaal.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:39:
Same back at ya.
Heel simpel, je speelt straks tegen vergelijkbare ploegen in de groepsfase en dan moet je ook als het tegenzit die drie punten kunnen pakken. Dus prima oefening dit. En niet zoals die commentator ijlt dat je moet vermijden te verliezen.
Dat misschientoolkist schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:42:
[...]
Zweden is veel leuker toch, alleen al qua fans
[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 31-03-2026 22:48 ]
Ik vind het wel jammer. Anders had je nu nog een geslaagd die nog ergens om gingen.Harribo schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:47:
Italië 1-1 met rood.
Zou een stunt zijn als die er niet bij zouden zijn
Tsjechië Denemarken ook 1-1
Blij dat wij niet in die situatie beland zijn
Je speelt tegen #21 terwijl wij blijkbaar top 10 zijn.hoevenpe schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:09:
Equador lekker aan het ballen, voelt niet als een WK titel-kandidaat tegen FC schietschijf.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
We hebben net niet verloren van ECU..bazzemans schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:46:
Zweden lijkt mij een makkelijkere tegenstander.
Dus? Het is de vergelijking tussen Zweden en Polen. Dan lijkt mij Zweden de makkelijkere tegenstander. Ik geloof niet dat ik schreef dat we die wel ff mee een nulletje of 6 van de mat spelen. In deze periode van Koeman hebben we sowieso weinig wedstrijden met volle overtuiging gewonnen, dus ik verwacht dat we het op het WK ook dat geen enkele wedstrijd makkelijk is.
Wat is dit nou weer voor gezever? Mag ik de Scandinavische fans leuker vinden dan andere fans? Net als de Ieren, Schotten etc?DirtyBird schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:44:
[...]
Je houdt t forumniveau graag in lijn met het voetbal begrijp ik?
Engeland speelde gelijk tegen Uruguay, dat lager eindigde in de kwalificatie dan Ecuador en verloor vandaag van Japan. Er zijn dus amper makkelijke wedstrijden meer.
Echt zo irritant inderdaad. Onbegrijpelijk dat ze hem die wedstrijden blijven geven, net als met Sierd de Vos en AtleticoJoteW schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 23:17:
Kan die Schelvis niet gewoon ontslag krijgen met zijn Pro-Italie gezwets?
Engeland B/C jaD-e-n schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 23:13:
[...]
Engeland speelde gelijk tegen Uruguay, dat lager eindigde in de kwalificatie dan Ecuador en verloor vandaag van Japan. Er zijn dus amper makkelijke wedstrijden meer.
En zeker onze groep is straks gewoon k**. Want wellicht moet je in de volgende ronde gelijk tegen Brazilië.
Tja als je dat team nou bekijkt, dan hebben ze op Donnaruma na toch ook geen toppers rondlopen? Tonali is nog wel aardig, maar verder?Exocet schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 23:35:
Dag Italië, derde keer op rij...
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die zitten op tweakers.com.tr.Sjah schreef op woensdag 1 april 2026 @ 02:18:
Faillissement vh Italiaanse voetbal, vraag me af of er maatregelen gaan komen.
En vreemd dat er zich geen Turk meldt die zijn blijdschap uit, ligt dat aan Tweakers?
Congo erbij, leuk...
[ Voor 17% gewijzigd door Megupe op 01-04-2026 08:01 ]
Wat ik er van gezien heb was dit ook wel echt een voorbeeld van een incident. Zonder rode kaart of over 2 wedstrijden had Italie dit makkelijk gewonnen denk ik. Italie is een beetje slachtoffer van het systeem waarbij Europa minder plekken krijgt en een enkel moment zo beslissend kan zijn.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 23:58:
Bizar. Drie keer op rij WK missen maar tussendoor wel een EK overtuigend winnen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Het kan toch geen incident zijn als je de poule fase uberhaupt al niet als winnaar door komt?ph4ge schreef op woensdag 1 april 2026 @ 09:29:
[...]
Wat ik er van gezien heb was dit ook wel echt een voorbeeld van een incident. Zonder rode kaart of over 2 wedstrijden had Italie dit makkelijk gewonnen denk ik. Italie is een beetje slachtoffer van het systeem waarbij Europa minder plekken krijgt en een enkel moment zo beslissend kan zijn.
Verwijderd
Relatief minder plekken. Maar 16 UEFA deelnemers is een record. In Qatar waren het maar 13.ph4ge schreef op woensdag 1 april 2026 @ 09:29:
Italie is een beetje slachtoffer van het systeem waarbij Europa minder plekken krijgt en een enkel moment zo beslissend kan zijn.
Italië verliest in de poulefase 2x ruim van Noorwegen: 3-0 en 4-1. Dat een land als Italië 2x zo ruim verliest en gisteren niet van Bosnië Herzegovina kan winnen, waarbij de rode kaart natuurlijk niet helpt, dan is het niet per se een incident.ph4ge schreef op woensdag 1 april 2026 @ 09:29:
[...]
Wat ik er van gezien heb was dit ook wel echt een voorbeeld van een incident. Zonder rode kaart of over 2 wedstrijden had Italie dit makkelijk gewonnen denk ik. Italie is een beetje slachtoffer van het systeem waarbij Europa minder plekken krijgt en een enkel moment zo beslissend kan zijn.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
toolkist schreef op woensdag 1 april 2026 @ 09:43:
Het kan toch geen incident zijn als je de poule fase uberhaupt al niet als winnaar door komt?
Ik denk dat 2e worden achter Noorwegen elk land had kunnen overkomen, dat is gewoon een goede ploeg. Ze hebben verder geen punt gemorst.Gynnad schreef op woensdag 1 april 2026 @ 09:51:
Italië verliest in de poulefase 2x ruim van Noorwegen: 3-0 en 4-1. Dat een land als Italië 2x zo ruim verliest en gisteren niet van Bosnië Herzegovina kan winnen, waarbij de rode kaart natuurlijk niet helpt, dan is het niet per se een incident.
[ Voor 17% gewijzigd door ph4ge op 01-04-2026 09:56 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"