Sport Feedbacktopic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
toolkist schreef op zondag 29 juni 2025 @ 22:34:
[...]

Vorige race nog een TR over gemaakt, niks mee gedaan, topic dicht en verder...
Dat kan soms gebeuren. En als het topic echt gesloten is, behandelen we vaak oudere tr's niet.

Ik kan mij vinden in de feedback hierboven. Ik merk ook dat je wel gigantisch fan moet zijn om er tussen te komen, want anders ben je geen echte fan (tm). En ook ik zie de afgunst en het trollen als de favoriet van de meeste iets overkomt, want dan springen we er graag op. Dat wordt vervelend, alleen lukt adhoc en adequaat modden niet altijd (zo zat ik 5u in de auto).

Ik denk dat ik namens de crew ook spreek als ik zeg dat wij ons ergeren aan dat gedrag, maar dat is al jaaaaren zo en dat dat keer altijd weer terug met nieuwe spelers op het forum.

Over de snelheid van het afhandelen van een TR, ik denk dat het verschilt per moment wanneer we daaraan toekomen. Gelukkig hebben we geen SLA afgesproken, dus we doen dat op best effort en asap ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 30-06-2025 00:16 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Meg schreef op zondag 29 juni 2025 @ 20:58:
[...]

Eens, ik lees veel mee in de F1 topics en reageer niet veel, maar ik irriteer me ook aan sommige reacties en een TR duurt soms wel erg lang.
Dat komt omdat het steeds golven zijn. Het is meestal raak na kwalificatie, na de race of als er tijdens de race iets gebeurd. Dan worden het er al snel tientallen terwijl anderen blijven reageren en het erger maken. Zou ik het topic dan even dicht doen, dan is dat ook weer niet goed.

Ondertussen moet ik dan wel prioriteiten stellen en dan kan ik niet alles afhandelen zoals ik misschien ook zou willen.

Want om eerlijk te zijn, ik irriteer me soms ook echt kapot aan beide kanten.
Zowel de "echte fans" als de Verstappen fans. Maar ik kan dit niet alleen bij gaan sturen, ook nog de race zelf kijken en ook nog eens zelf reageren op dingen. Er zijn al genoeg dingen die ik om deze reden niet zeg. Dit moet ook mede een veranderingen van alle participanten gaan worden om niet meteen in de rant of trol modus te stappen bij het minste of geringste.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Hoi @DaniëlWW2,

Super bedankt voor je uitgebreide reactie en ik begrijp natuurlijk ook heel goed dat jij en de rest van het moderator team de race willen bekijken en begrijp ik dat je prioriteiten moet stellen.

Het is natuurlijk wel fijn om te zien dat mensen achteraf worden 'aangepakt' door bijvoorbeeld hun bericht naar de TrashCan te plaatsen of te knippen, maar is het geen idee om herhaalde personen die het iedere keer verpesten een tijdelijk verbod te geven in een F1 topic voor de volgende week.

Daarnaast viel het mij op dat bepaalde momenten wanneer iemand een troll reactie plaatste andere mensen het leuk vonden om daar weer op te reageren. Dan lok je het toch juist uit en krijg je meer troll reacties?

Mogen we in dergelijke gevallen, wanneer iets gewoon de sfeer van een topic verpest ook SeM gebruiken of is daarvoor de nood te laag?

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op maandag 30 juni 2025 @ 08:38:
[...]

Dit moet ook mede een veranderingen van alle participanten gaan worden om niet meteen in de rant of trol modus te stappen bij het minste of geringste.
Zou mooi zijn, happen is menselijk ofzo... Net als Next > Next > Next > Finish klikken, duis ik gok dat ook topic warnings niet helpen want wie leest die nu (en men weet stiekem echt wel wat wel/niet de bedoeling is).

Thanks voor het op de winkel passen in ieder geval. Wel nog een vraag:

Liever wel of geen TRs voor gatekeeping en trolling tijdens 'live events' zoals race/quali? Kan me zo voorstellen dat "alleen de echt venijnige posts / persoonlijke aanvallen" effectiever is om de aandacht te vestigen waar die het hardst nodig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Bundin schreef op maandag 30 juni 2025 @ 17:43:
[...]

Zou mooi zijn, happen is menselijk ofzo... Net als Next > Next > Next > Finish klikken, duis ik gok dat ook topic warnings niet helpen want wie leest die nu (en men weet stiekem echt wel wat wel/niet de bedoeling is).

Thanks voor het op de winkel passen in ieder geval. Wel nog een vraag:

Liever wel of geen TRs voor gatekeeping en trolling tijdens 'live events' zoals race/quali? Kan me zo voorstellen dat "alleen de echt venijnige posts / persoonlijke aanvallen" effectiever is om de aandacht te vestigen waar die het hardst nodig is.
Gewoon doen als het echt uitlokkend, vervelend, aanvallen etc word.
Ook al gebeurd er niks zichtbaar mee, het word altijd wel gelezen. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste