Je vraagt een voorbeeld en je hebt een voorbeeld gekregen. Als je wil kan ik je nog wel 10 minder extreme voorbeelden geven als je dat echt wilt, want inderdaad was het bewust een zwaar overdreven voorbeeld.Patriot schreef op maandag 13 september 2021 @ 10:52:
[...]
Sorry, maar dit is gewoon bad faith. Je doet net alsof je een discussie wil voeren, maar bent eigenlijk helemaal nergens tot bereid. Dus doe je alsof de situatie van de ander niet bestaat en ga je een semantische discussie aan over het woord zomaar, waarbij je dus pas mag zeggen dat iets niet zomaar meer kan als je om de dag een open-hart operatie daarvoor moet ondergaan (!)
Voor mij bestaat inderdaad de situatie niet dat mensen iets niet zouden kunnen. Dat ze daarvoor moeite moeten doen, dat is hun probleem. Ik heb ook moeite moeten doen om mijn vaccinaties te krijgen (vrij nemen van werk, reizen naar de priklokatie en mij een dag beroerd voelen). Daar hoor je geen enkele gevaccineerde verder over, dat die keuze ook gevolgen had. Dat is gewoon geaccepteerd door jan en alleman.
Ik ga je nu een politiek incorrect antwoord geven, maar het is wel hoe ik erover denk:Niemand heeft iets aan deze houding. De mensen die zich niet willen laten vaccineren gaan dat echt niet op basis van zulke omgang ineens wel doen en als gevaccineerden moeten we willen dat ze dat juist wél gaan doen.
Het interesseert mij geen barst of mensen zich laten vaccineren. Dat moeten ze zelf weten en ik voel geen enkele noodzaak om deze mensen op een of andere manier over te halen om wel te gaan. Ik hecht er waarde aan dat essentiële zaken toegankelijk blijven voor eenieder (ziekenhuis, apotheek, supermarkt, e.d.) en voor de rest mag voor mij overal en altijd een QR code gevraagd worden. Totdat we uit de crisis zijn natuurlijk, dan zo snel mogelijk afschaffen die QR.
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !