Het is nooit goed, dat is het punt hem ook bij velen. Er is altijd iemand die gekwetst wordt.ZieMaar! schreef op maandag 13 september 2021 @ 08:51:
Ik blijf het ironisch vinden dat een deel van de tegenstanders van vaccinatie helaas hun eigen waarheid hebben gecreëerd, doordat zij weigeren is de vaccinatiegraad te laag (en nee, hoe hoog dan wel is geen randvoorwaarde om te kunnen zeggen dat ie nu te laag is).
Doordat ie te laag is, is blijkbaar drang nodig en nu zeggen ze, een deel van de weigeraars, 2 dingen:
- niet polariseren (alsof ze slachtoffer zijn en ze daar geen onderdeel van zijn)
- zie je wel dat de overheid een controle systeem er van maakt (wat wellicht niet nodig was als ze een prik hadden gehaald)
Tvt zal vast een paar mensen overhalen te gaan prikken (zeker jongeren denk ik), maar voor die kleine restgroep zal dit denk ik idd niet de juiste maatregel zijn…maar wat dan wel?
Wat ik nu vooral om me heen zie qua mensen is dat men nu zegt: “ Zie je nou wel.” Of “ We zijn slaven van de overheid geworden doordat bijna iedereen die prik neemt.” Simpel word je er van.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.