•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Wie zei dat??Zorro schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 13:04:
Perez zit slechts duizendendrie DUIZENDSTEN achter Max, dus helemaal niet slecht.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
? 1003 duizenste is dus 1 seconde en 3 duizendste?Zorro schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 13:04:
Perez zit slechts duizendendrie DUIZENDSTEN achter Max, dus helemaal niet slecht.
En terecht, GIO kan vanuit die positie niet zien of er iets aan komt, dat is het team aan te rekenen.PatrickC schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 13:04:
GIO gaat voor die unsafe release geen persoonlijke penalty krijgen, maar een boete voor het team (athans het commentaar by Sky).
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Niemand, maar het nieuwe criterium is blijkbaar alles in duizendsten te benoemen dus doe ik dat ook maar. En verdraaid, dan lijkt het ineens verdomd spannend!
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Ik denk dat jij je diploma wel mag ophalenHomeland schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 13:07:
[...]
? 1003 duizenste is dus 1 seconde en 3 duizendste?
Hij reed wel zelf tegen Stroll aan toen hij hem wel zag.Chiron schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 13:07:
[...]
En terecht, GIO kan vanuit die positie niet zien of er iets aan komt, dat is het team aan te rekenen.
[ Voor 3% gewijzigd door hansvk op 31-07-2021 13:09 ]
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Verstappen kon in Monaco ook niet zien dat Bottas naast hem reed toen het team hem weg stuurde bij de pitstop. Maar ook hij kreeg toen een "persoonlijke" penalty.Chiron schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 13:07:
[...]
En terecht, GIO kan vanuit die positie niet zien of er iets aan komt, dat is het team aan te rekenen.
Ham
Bot
Ver
Nor
Lec
Sai
Per
Quali voorspelling natte baan:
Anything can happen
Verwijderd
En morgen in de regenrace de beiden Mercs eraf in bocht 1
(Bottas schuift hem erin bij Hamilton)
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2021 13:19 ]
Nee dat kan ie dus niet, vanuit de cockpit kijk je tegen de hoofdsteun/sidepod aan. Tegen de tijd dat ie hem wel kan zien zit ie er al tegenaan.hansvk schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 13:08:
[...]
Hij reed wel zelf tegen Stroll aan toen hij hem wel zag.
En bij het uitrijden maak je een bocht naar rechts dus dan kijk je uberhaupt naar rechts met de bocht mee en niet naar links.
Net als 90% van de ouderen hier in de buurt..BoB_HenK schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 13:18:
Heeft iemand Olav Mol ooit gezien met het mondkapje over de neus ipv er onder
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Ik weet niet of het verstandig is voor zowel Ham als Ver om bij de ander buitenom te gaan😆😆😆Spollie schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 13:15:
Buitenom in bocht 1 is hier vaak wel een prima lijn bij de start.
BOT
HAM
VER
Vettel
Norris
Latifi
Verwijderd
Nee de Mercedes is de mindere auto maar Hamilton is gewoon beter.Zorro schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 13:09:
Maar Perez laat wel zien dat de RB echt wel minder is dan de Mercedes. Alles wordt daar goedgemaakt door Max.
PER wordt met de week slechter.

Team Gio 5000,- boete voor de unsafe release.
[ Voor 7% gewijzigd door DoeEensGek op 31-07-2021 14:07 ]
Mick Schumacher update @HaasF1Team - good news is the chassis is ok but the gearbox needs to be changed (penalty) but the team are working hard to try and get the car ready for Q1. 1 hour to go… #F1
— Jennie Gow (@JennieGow) 31 juli 2021
Dan moet je niet nummer 44 aan je binnenzijde hebben zitten, historisch gezien, en voor alle duidelijkheid, daar bedoel ik Silverstone 2021 niet mee. O.a. Rosberg weet wel wat ik bedoel 😉Spollie schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 13:15:
Testing, one, two ...
HahahaVerwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 14:01:
[...]
Nee de Mercedes is de mindere auto maar Hamilton is gewoon beter.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Laat buitenom bij hamilton maar even zitten voor de komende races.Spollie schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 13:15:
Oef bakwissel in een krap uurtje, ben benieuwd of ze dat gaan redden of dat ze Q skippen omdat ie toch achteraan start vanwege die nieuwe versnellingsbak.DoeEensGek schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 14:08:
Bij Mick is zijn versnellingsbak aan puin.
[Twitter]
Testing, one, two ...
Ik had een keer een bak van een Audi van mij stuk. Ben dat ding 2 weken kwijt geweestChiron schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 14:26:
[...]
Oef bakwissel in een krap uurtje, ben benieuwd of ze dat gaan redden of dat ze Q skippen omdat ie toch achteraan start vanwege die nieuwe versnellingsbak.

Wie goed doet, die goed ontmoet.
Die ging terug naar Duitsland.AtlAntA schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 14:27:
[...]
Ik had een keer een bak van een Audi van mij stuk. Ben dat ding 2 weken kwijt geweest
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Daar hoort Sainz eerder tussen dan Ricciardo?
Testing, one, two ...
Men mag dromen tochhardware-lover schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 14:28:
[...]
Daar hoort Sainz eerder tussen dan Ricciardo?

Het lijkt me sterk. Ik denk ook daarom dat we in de kwali gaan zien dat Merc toch echt wat te snel is als alle benzine eruit gaat en de motorstand op wedstrijd niveau. Ik denk dat er 2 a 3 tiende tussen gaat zitten.hardware-lover schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 14:27:
Red bull (Verstappen), hebben weer ingezet op wat minder downforce? Wat inleveren op de bochtige stukken tov de Mercedes en de winst in de eerste sector behalen. Hopelijk blijft het droog tijdens qually en/of race want anders wil je toch wat meer downforce ipv extra snelheid.
[ Voor 3% gewijzigd door Chiron op 31-07-2021 14:33 ]
Verwijderd
Blijft toch een bizar verhaal dat als Mercedes updates brengt deze altijd werken en ook met flinke verbeteringen in snelheid. Maar waarschijnlijk zoals ook een paar jaar geleden zijn de nieuwe banden meer in voordeel voor Mercedes dan RB.Chefbierrr schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 14:30:
[...]
Het lijkt me sterk. Ik denk ook daarom dat we in de kwali gaan zien dat Merc toch echt wat te snel is als alle benzine eruit gaat en de motorstand op wedstrijd niveau. Ik denk dat er 2 a 3 tiende tussen gaat zitten.
Nou, dat hebben we tijdens FP3 kunnen zien, toch? Dat Verstappen het niet gaat halen voor P1, dat zou best kunnen.Chefbierrr schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 14:30:
[...]
Het lijkt me sterk. Ik denk ook daarom dat we in de kwali gaan zien dat Merc toch echt wat te snel is als alle benzine eruit gaat en de motorstand op wedstrijd niveau. Ik denk dat er 2 a 3 tiende tussen gaat zitten.
Testing, one, two ...
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Mijn boefje is liev!
2. VER
3. BOT
Veel plezier!
I have no special talent. I am only passionately curious.
Jep precies dit. En met ruim 30 punten voorsprong was dat niet zo'n ramp geweest..JB schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 14:52:
Hier ook dubbel buikpijn in dat kader nu ik het gevoel heb dat Mercedes er weer beter bij zit in Hongarije. Hopelijk wordt zometeen het tegendeel bewezen.
2. VER
3. STAP
4. PEN!!!!!!
KOMUPTAN!!!!
BOT
VER
Veel plezier allemaal

PSN: xMaurice93
VER
BOT
HAM
Alsof de “beste auto” stuk is. Zo’n nieuw opgebouwde zal hoe dan ook weer goed in de olie moeten geraken IMHOmiicker schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 14:55:
[...]
Jep precies dit. En met ruim 30 punten voorsprong was dat niet zo'n ramp geweest..
Mijn boefje is liev!
HAM
VER
BOT
LEC
PER
SAI
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
PER op 5? Jij durft
I have no special talent. I am only passionately curious.
Mwah, Bottas wordt bij 9 van de 10 starts gepasseerd, dus dat zal niet zo veel uitmaken.chevsticks schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 14:59:
Enige dat echt belangrijk is is dat Max voor Bottas terecht komt, anders kan je op je vingers natellen dat die hem gaat ophouden in de race zodat Hamilton uit kan lopen of in kan halen.
Set your goals high, and don't stop till you get there.

Mijn boefje is liev!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bottas moet toch altijd al bloeden voor het teamdawg schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 15:06:
[...]
Oki. Opnieuw dan.
Ik hoop dat Bot crasht, of een grote fout maakt, lekke band, iets. Dan kan Ham in elk geval geen tow krijgen van zijn slaafje.
Go Max!
Commentaar van Rosberg voegt wel wat toe vind ik, voelt toch nog de passie.
[ Voor 10% gewijzigd door Chefbierrr op 31-07-2021 15:10 ]
I served in a company of heroes.
Mogen we wel een coureur een kampioenschap toewensen?tweakduke schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 15:08:
[Modbreak]We gaan dus niet een coureur een crash toewensen... denk even na wat je nou eigenlijk echt zegt aub.[/]

Mijn boefje is liev!
Ok niets dus.......LZ86 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 15:08:
Kijken wat PER kan
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Nou Schumacher, Mazepin, Latifi altijd.Zorro schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 15:10:
Ik blijf me erover verbazen dat mensen minder belangstelling hebben voor wie er Q2 haalt dan dat wie-heeft-de-grootste spelletje van de snelste tijd.
En dan Kimi, Russel, Tsunoda als grootste kanshebbers.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Is de regie vooral. Maar idd of je nu 1e of 8e staat boeit niet heel veel.Zorro schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 15:10:
Ik blijf me erover verbazen dat mensen minder belangstelling hebben voor wie er Q2 haalt dan dat wie-heeft-de-grootste spelletje van de snelste tijd.
GAS weer? Die heeft zich echt enorm verbeterd de afgelopen 2 jaarGiem schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 15:10:
Per weer op een seconde... Nou, die zien we volgend jaar ook niet meer terug. Maar wie dan wel
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Als je iets negatiefs zegt. Vervang de naam van HAM of wie dan ook door Max.. en vraag je dan nog eens af of het oke ismiicker schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 15:04:
[...]
SST dat mag je in dit topic niet zeggen, sommige mensen gaan dan huilen
Bensimpel
Positieve meneer
Vettel?Giem schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 15:10:
Per weer op een seconde... Nou, die zien we volgend jaar ook niet meer terug. Maar wie dan wel

😆 - Denk ook eens om ;)
Zeker! Alleen durf ik niet te zeggen of deze er in zit nu.Koning-Admiraal schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 15:12:
Hebben ze de motor van Max nog kunnen saven?
99% zeker dar Russel naar Mercedes gaat.. maar anders moet RB iets proberen.
Zo te zien hangt die in de auto van Perez.Novarion schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 15:13:
[...]
Zeker! Alleen durf ik niet te zeggen of deze er in zit nu.
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Het is onacceptabel, zo simpel is het...LZ86 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 15:13:
GAS ruim 4 tiende sneller dan PER in een AT.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
In de kwestie van Max is het geen toewensen maar daadwerkelijk toedelen geweest.Vuvuzela schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 15:12:
[...]
Als je iets negatiefs zegt. Vervang de naam van HAM of wie dan ook door Max.. en vraag je dan nog eens af of het oke is
een treffende spreuk
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Dit topic is gesloten.
Emoties posten mag in bepaalde mate en hoort erbij, maar let op: Dit topic is niet jouw persoonlijke uitlaatklep. Hou het fatsoenlijk!
Huisregels van dit topic:- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky en o.a. Olav/Jack. Laat het dan ook.
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Geen naamverbasteringen en ook het onnodig zuur, beledigend over coureurs/teams hoeft hier niet. Denk bijvoorbeeld aan:
-Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd coureurs of teams bashen.
-Onnodig gezeur over Hamilton, dat weten we onderhand wel. Verwensingen aan zijn adres zijn hier niet welkom.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.