[F1 2021] Race 11 GP van Hongarije Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 45 Laatste
Acties:
  • 132.877 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:26
ricardo246 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:17:
[...]

Ja want HAM heeft de tank van VET leeg geslurpt. 8)7
Eens dat ik het VET niet gun, maar dit is epic team fail als VET bestraft wordt, niets met HAM van doen.
Volgens mij snap je niet wat mazzel betekend :+

Hij heeft gewoon mazzel dat zijn concurrent net een foutje maakt wat hem een enorme klap extra punten geeft. Net in de race waar zijn tegenstander dat eigenlijk niets oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 13:29

ricardo246

Life's what you make it!

chevsticks schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:19:
[...]

Ik zeg toch niet dat het de schuld van Hamilton is, je moet me geen woorden in de mond leggen.
Ik zeg alleen dat het hem weer mee zit dat iemand boven hem een straf krijgt, niet meer en niet minder.
Je zegt zelf:
hoe krijgt hij het iedere keer toch weer voor elkaar.
In dit geval krijgt HAM niets voor elkaar.

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:47

OMD

ricardo246 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:21:
[...]

Je zegt zelf:
hoe krijgt hij het iedere keer toch weer voor elkaar.
In dit geval krijgt HAM niets voor elkaar.
Dat is een gezegde… dat slaat niet altijd op de persoon zelf. Je gebruikt dat gezegde als iemand veelvuldig iets overkomt bijvoorbeeld, ook al is het niet je eigen toedoen.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 18:08

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

warp schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:19:
[...]

Jouw geboortejaar heeft er niets mee te maken, het is puur dat men toen helemaal niets aan veiligheid e.d. deed.
Er werd anders naar de veiligheid gekeken dan nu, dat klopt. Maar ik denk niet dat halverwege het seizoen anders word gekeken naar uitvallende motoren waarvan het niet direct door eigen toedoen is gebeurd. Als er dan regels gaan veranderen denk ik dat dat pas in het volgende seizoen gebeurd.
mark-k schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:15:
[...]

Nee hoor, sommige teams zal het totaal niet raken omdat die al slomer waren dan wat nu moet. Het raakt de teams die het snelst gaan het hardst, RBR en Williams dus.
Wel het hardst, maar nog steeds marginaal.

[ Voor 24% gewijzigd door Pjottski op 01-08-2021 20:29 ]

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Jasphur schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:06:
Je ziet wel wel wie driver #1 is bij Williams :+

[Afbeelding]
Tja, in 1 race 6x zoveel punten als hun normale seizoen +1 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
warp schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:19:
[...]

Jouw geboortejaar heeft er niets mee te maken, het is puur dat men toen helemaal niets aan veiligheid e.d. deed.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jiP11RwECHVj6fyJaGg3Io3PELw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/gBw7VPhM6IgX1TrwZOzmyxhV.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

OMD schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:22:
[...]

Dat is een gezegde… dat slaat niet altijd op de persoon zelf. Je gebruikt dat gezegde als iemand veelvuldig iets overkomt bijvoorbeeld, ook al is het niet je eigen toedoen.
Geluk was idd dat NOR HAM miste op centimeters, dat VET zijn tank leeg rijdt is dat niet imho. That’s stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

ricardo246 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 19:03:
[...]

Hoe dan?

Hij zegt dat de 2 time WDC moeilijk te verslaan is, als in, hij is nog steeds erg goed, dat hebben we toch gezien vandaag?
En de radio comments zijn allemaal "part of the game".
Leer Engels en je ziet het. :P Hamilton benadrukt dus dat Ocon Alonso (nu) verslagen heeft.

Volvotips.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

Pjottski schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:55:
[...]

Volgens de statistieken genoemd in de race word diegene die in de zomerstop op #1 staat geen kampioen. Zegt nog niet veel.
OK, dus eigenlijk zijn de laatste 2 races een geschenk! :+ 8)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 01:13
Inflatable schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:07:
[...]

Valt wel mee, die gaat gewoon minimaal 4e worden, waarschijnlijk P3 op het podium.. en gewoon als leider in het WK de zomerstop in..

Met dank aan 2 rijdersfouten van Mercedes en Pirelli..
Ik moet er voortaan maar eens geld op gaan inzetten..

Maar wat een pech voor Red Bull en Max weer, echt te triest voor woorden.. Ik snap dat men graag het WK spannend houdt, maar op deze manier? Zo is sport niet leuk als het meer om geluk dan werkelijke prestaties draait..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 16:32

iichel

Gazoooo

warp schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:02:
[...]

Wat een klinkklare onzin zeg.

Als dit daadwerkelijk zo was waren de regels in de loop der jaren nooit aangepast, en reden ze allemaal nog rond in hoogstgevaarlijke en brandbare zeepkisten...
Lees de hele discussie even. Het gaat om de kosten. Niet om lichamelijk letsel.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mnarijnm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06:33
Ik hoop niet dat ze vettel volledig gaan diskwalificeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 17:32

Osxy

Holy crap on a cracker

mnarijnm schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:34:
Kans is groot helaas. De brandstof sample is om aan te tonen dat de brandstof legaal is, onder 1 liter kan men dat blijkbaar niet en dan is dus de aanname dat het illegale brandstof was dus diskwalificatie.

[ Voor 32% gewijzigd door Osxy op 01-08-2021 20:35 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Schuift Hamilton dan nog een plekje op naar 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ik hoop alleen team straf of straf voor volgende race ofzo, het is niet iets dat Vettel zelf doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Maar x seconde kan ook pijnlijk zijn, weet niet wat de straf reglementen zeggen in deze….

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Awh :(:)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E7t6HxsWEAcAIU5?format=jpg&name=900x900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Ik kijk nergens meer van op.. Dan krijgt Hamilton er weer 3 gratis WK punten bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mnarijnm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06:33
Nog erger.... Stewards zijn Russel aan het onderzoeken. Omdat hij uitstapte na de finish vlag op de baan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 11-09 15:41
mark-k schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:35:
[...]

Ik hoop alleen team straf of straf voor volgende race ofzo, het is niet iets dat Vettel zelf doet.
De straf is wel een DSQ.
Omdat de auto gewoon illegaal is volgens de regels.

Hoe jammer ik het ook vind.

Gaan trouwens ook geruchten dat Russell ook zelfde bericht gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-09 23:41
Een gridstraf van 5 plaatsen voor de volgende race is nog acceptabel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Lucky Ham tijdens, en zelfs na de race.
Die gelukjes worden hem wel toegeworpen zeg.

Zonde voor Seb!

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Ik vind het de laatste tijd wel jammer in dit topic dat er door bepaalde gebruikers continu Hamilton gebashed moet worden. Alles wat Hamilton zijn kant op valt is ofwel door verkeerde beslissingen FIA, vals spelen of geluk. Ik weet niet hoeveel sporten jullie kennen waar het mogelijk is 7 keer het hoogst haalbare in een sport te kunnen winnen met vals spel, geluk en de organisator aan zijn kant. Maar volgens mij bestaat dat niet. De man is een legende in zijn veld, je kunt van hem vinden wat je wilt maar aub probeer even reeel te kijken naar de situatie. Ik snap dat emoties bij sport hoort maar respect hoort daar ook bij. En dat krijgt Hamilton te weinig in dit topic. Geluk dwing je af, en je moet wel altijd in de buurt zitten om dit soort voordeeltjes te kunnen hebben.

Dat gezegd hebbende, wat heb ik vandaag weer gebaald. Flinke inschattingsfout van Bottas en weer een race van Max naar de knoppen. En toch maar een paar punten achter Hamilton dus nog steeds zijn alle kansen er. Knap van Max. Ik hoop zo dat het hem lukt. En Ocon, wat mooi voor die man. En geweldig teamspel van Alonso. Ook mooi om te zien. Nu maar hopen dat ze Vettel zijn plek niet af pakken, wel een flinke blunder dan van ze maar gun het Vettel niet. Nu weer 4 weken wachten, jammer maar wel even goed voor Red Bull denk ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Teknix1982 op 01-08-2021 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
iichel schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:33:
Lees de hele discussie even. Het gaat om de kosten. Niet om lichamelijk letsel.
Want veiligheid heeft natuurlijk niets te maken met kosten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Inflatable schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:35:
[...]

Ik kijk nergens meer van op.. Dan krijgt Hamilton er weer 3 gratis WK punten bij..
#blessed.

Het maakt niet uit hoe groot de fout is die HAM of Mercedes maakt. Alles valt toch wel hun kant op. Onbegrijpelijk.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenhausen
  • Niet online
Inflatable schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:35:
[...]

Verstappen ook 1 dan toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:41

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Als Vettel en Russell allebei een straf zouden krijgen, maakt dat toch niks uit voor Hamilton en Verstappen? Gewoon allebei +3

iemand iets leuks?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frappuccino
Als ze nou Sainz, Alonso, Gasly, Tsunoda en Latifi dan ook meteen even diskwalificeren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:47

OMD

ricardo246 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:28:
[...]

Geluk was idd dat NOR HAM miste op centimeters, dat VET zijn tank leeg rijdt is dat niet imho. That’s stupidity.
Geen idee waar het over ging, ging me alleen om je uitspraak ;)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Teknix1982 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:37:
Ik vind het de laatste tijd wel jammer in dit topic dat er door bepaalde gebruikers continu Hamilton gebashed moet worden. Alles wat Hamilton zijn kant op valt is ofwel door verkeerde beslissingen FIA, vals spelen of geluk. Ik weet niet hoeveel sporten jullie kennen waar het mogelijk is 7 keer het hoogst haalbare in een sport te kunnen winnen met vals spel, geluk en de organisator aan zijn kant. Maar volgens mij bestaat dat niet. De man is een legende in zijn veld,
Hij wint 7 keer door veruit de beste auto te hebben. DAn hoef je niet vals te spelen :')

Tot nu toe staat ie in 2021 vooral #1 dankzij een flinke dosis geluk en niet dankzij zijn rijvaardigheden. De lijst is inmiddels aardig lang aan het worden.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

thealterego1 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:39:
Als Vettel en Russell allebei een straf zouden krijgen, maakt dat toch niks uit voor Hamilton en Verstappen? Gewoon allebei +3
Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

OMD schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:39:
[...]

Geen idee waar het over ging
Maar toch reageren..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
FunkyTrip schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:39:
[...]

Hij wint 7 keer door veruit de beste auto te hebben. DAn hoef je niet vals te spelen :')

Tot nu toe staat ie in 2021 vooral #1 dankzij een flinke dosis geluk en niet dankzij zijn rijvaardigheden. De lijst is inmiddels aardig lang aan het worden.
Je snapt hoe F1 werkt he? Het is een constructeurs sport. Logisch dat een goede auto onderdeel is van winnen. Denk je dat mercedes Hamilton zoveel geld zouden betalen als ze ieder andere ook in de auto konden laten winnen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Wat een sneue onzin regel. Al haal je de finish uitrollend na je laatste druppel verbrand te hebben. Wat maakt dat uit?
Nu moeten ze een liter loze brandstof meeslepen. Val dan gewoon stil dan is het voor het publiek ook duidelijk wat er aan de hand is.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

thealterego1 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:39:
Mar het is wel gewoon kut voor Vettel en Russell, die gun ik allebei hun plekje en punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
Teknix1982 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:41:
[...]

Je snapt hoe F1 werkt he? Het is een constructeurs sport. Logisch dat een goede auto onderdeel is van winnen. Denk je dat mercedes Hamilton zoveel geld zouden betalen als ze ieder andere ook in de auto konden laten winnen? ;)
Mooi stom van ze. Dat resultaat hadden ze ook voor een schijntje van wat ze nu betalen kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

pro_6or

amateur_60r

Gé Brander schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 19:31:
[...]

Ik denk dat er weinig mensen zijn die zeggen dat Hamilton geen steengoed coureur is. Het gaat om hoe hij omgaat met verlies en als het even tegenzit.
Ik vind het omgaan met winst met een luchtje net wat erger.

een treffende spreuk

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ankona schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:42:
Wat een sneue onzin regel. Al haal je de finish uitrollend na je laatste druppel verbrand te hebben. Wat maakt dat uit?
Nu moeten ze een liter loze brandstof meeslepen. Val dan gewoon stil dan is het voor het publiek ook duidelijk wat er aan de hand is.
Zodat ze ook daadwerkelijk je brandstof kunnen testen om te zien of je niet met illegale brandstof reed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Frappuccino schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:42:
[...]

Mooi stom van ze. Dat resultaat hadden ze ook voor een schijntje van wat ze nu betalen kunnen halen.
Want bottas…

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Echt fucking ongelofelijk.. op wat voor manier dan ook.. als die kerel verliest, dan wint ie nog altijd op een bepaalde manier.. linksom, rechtsom, via een ubocht..

Dat is toch niet te bevatten? Daar is toch niet tegen te racen?? Als je al die momentjes en gelukjes bij elkaar zet, daar word je gewoon echt bang van.. :N

Afbeeldingslocatie: https://thumbs.gfycat.com/KnobbyFlatErmine-max-1mb.gif

}:O Boooee!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 16:15
Teknix1982 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:37:
Ik vind het de laatste tijd wel jammer in dit topic dat er door bepaalde gebruikers continu Hamilton gebashed moet worden. Alles wat Hamilton zijn kant op valt is ofwel door verkeerde beslissingen FIA, vals spelen of geluk. Ik weet niet hoeveel sporten jullie kennen waar het mogelijk is 7 keer het hoogst haalbare in een sport te kunnen winnen met vals spel, geluk en de organisator aan zijn kant. Maar volgens mij bestaat dat niet. De man is een legende in zijn veld, je kunt van hem vinden wat je wilt maar aub probeer even reeel te kijken naar de situatie.
Haha hou toch op man, het is niet voor niks dat de halve wereld hem nu ‘bashed’.

5 a 6 van die 7 keer had hij een auto die zo snel was dat hij het hele veld had kunnen lappen en daarom is deze maar even wat ‘teruggedraaid’. Knap hoor! Wat een legende!

Hij ‘ontkomt’ altijd aan echte straffen, klapbanden heeft hij niet (of heeft dan het geluk dat hij de race nog kan uitrijden op 3 banden). 5 DNF’s in 6 jaar tijd. Nuff said.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Ik wou het al niet eens meer zeggen. Ik vraag me serieus af of die mensen wel echt weten waar F1 om draait…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Nu online

pro_6or

amateur_60r

Ryur schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:36:
[...]

De straf is wel een DSQ.
Omdat de auto gewoon illegaal is volgens de regels.

Hoe jammer ik het ook vind.

Gaan trouwens ook geruchten dat Russell ook zelfde bericht gaan krijgen.
Die is nadat Max Ricciardo voorbij ging het gaat op Latifi (10 seconden) helemaal dicht gaan rijden (om Max maar achter zich te houden). Zou mooi zijn als zijn peut ook op was.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
mnarijnm schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:35:
Nog erger.... Stewards zijn Russel aan het onderzoeken. Omdat hij uitstapte na de finish vlag op de baan.
Daar kan ik geen document van terugvinden…
Wel VET nu: 0.3 liter benzine over ipv min 1 liter. Al bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
Want Bottas wat?

Die was al die tijd 2e viool achter Lewis.

Waar is die elk jaar in het kampioenschap geeindigd als je Lewis wegstreept?

[ Voor 16% gewijzigd door Frappuccino op 01-08-2021 20:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inflatable
Ja, maar dan loopt Lewis alsnog weer 2 extra punten uit op Max.. Dus weer mazzeltje Hamilton.. Het geluk t.o.v. Max lijkt echt eindeloos voor hem dit seizoen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:28
@poor Leno Ja he niet normaal wat een geluk heeft die gast, en voor MAX helaas andersom. Max had gewoon minimaal een voorsprong 60 punten moeten hebben als die geluk had eerste seizoenshelft, maar helaas.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Jeroenvde89 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:45:
[...]

Haha hou toch op man, het is niet voor niks dat de halve wereld hem nu ‘bashed’.

5 a 6 van die 7 keer had hij een auto die zo snel was dat hij het hele veld had kunnen lappen en daarom is deze maar even wat ‘teruggedraaid’. Knap hoor! Wat een legende!

Hij ‘ontkomt’ altijd aan echte straffen, klapbanden heeft hij niet (of heeft dan het geluk dat hij de race nog kan uitrijden op 3 banden). 5 DNF’s in 6 jaar tijd. Nuff said.
Jouw halve wereld misschien, het meeste wat ik zie, hoor of lees zijn wat genuanceerder ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
Teknix1982 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:41:
Zelfs Mazepin was het snelst in de Mercedes bij de testen van 2019. Dat zegt toch wel iets over hoe dominant Mercedes de afgelopen 7 jaar was... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Frappuccino schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:46:
[...]

Want Bottas wat?

Die was al die tijd 2e viool achter Lewis.
Stop eens met dit whataboutisme en die verwijtende toon.

[ Voor 46% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-08-2021 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
Niet op reageren, al helemaal niet zo.

[ Voor 84% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-08-2021 21:04 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Jeroenvde89 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:45:
[...]

5 a 6 van die 7 keer had hij een auto die zo snel was dat hij het hele veld had kunnen lappen en daarom is deze maar even wat ‘teruggedraaid’.

Dat Hamilton zo vaak heeft gewonnen, is iets wat niets met het 'bashen' te maken zou moeten hebben. Schumacher won ook veel, Prost en Senna ook bij McLaren. Helaas voor de niet Mercedes-fan, loopt deze periode echter erg lang door.

Het is meer wat iemand hierboven zegt: verliest Hamilton, dan wint hij alsnog wat. Dat hebben we gezien met rode vlaggen dit jaar op voor hem precies het juiste moment. Denk aan Imola, maar ook aan de vorige race. Volgens Allison (van Mercedes) was hij uitgevallen als die rode vlag niet kwam. Vervolgens rijdt zijn teamgenoot letterlijk al zijn concurrenten eraf; het zit hem vaak gewoon mee en dat is denk ik wat de gemiddelde F1-fan enorm zuur maakt. Hamilton dwingt dit ook totaal niet af. Ja, hij ontloopt vandaag de malaise vanwege een goede start, dat wel.

Maar dat is niet iets van dit jaar. Denk aan Duitsland 2019. Waardeloze race van Hamilton waarin hij buiten de punten finishte, maar alsnog werd hij negende omdat Raikkonen en Giovinazzi twee bizar strenge straffen kregen. Idem dito met incident met Vettel in Canada dat jaar, wat één van de meest controversiële stewardbeslissingen van de laatste jaren was. Hamilton deed dit zelf eerder bij Ricciardo, in Monaco 2016, maar kwam er mee weg bijvoorbeeld.

Ongelofelijk calimero-toon zit hieronder uiteraard, maar het is wel een sentiment dat onder veel fans heerst. Koop je niets voor uiteraard, maar het is wel een ding dat erg veel externe factoren erg vaak in het voordeel van Hamilton uitvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Worden eigenlijk alle autos onderzocht op brandstof tekort na de race :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:51

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

poor Leno schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:52:
Yup...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
Brandstof, olie, gewicht. Moet allemaal binnen de normen vallen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 09:25
Bij mijn weten waren de regels zo dat je na de race van elke auto brandstof af moest staan aan de FIA voor brandstofcontrole.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Meende ik wel en na kwalificatie ook volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:28
Hoe vaak win je een loterij in je leven 1x ok maar 3x,4x man man, let maar op Vettel krijgt 10 sec penalty.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik kreeg een melding op mijn horloge over Vet…

Hebben jullie elders al meer (betrouwbare) info/feiten gevonden?

[ Voor 9% gewijzigd door streamnl op 01-08-2021 20:57 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
Laat dit
De Mercedes is wel iets makkelijker te rijden. Dat blijkt wel uit het feit dat Russel en zélfs Mazepin er zo konden instappen en er gelijk snel mee konden zijn.

Dat ligt bij Red Bull toch net even anders (gezien de hoeveelheid coureurs die er zelfs na een half jaar niet mee konden omgaan)...

Dat zou je zelf toch ook moeten zien als je jezelf zo graag bij de feiten houdt.

[ Voor 15% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-08-2021 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Teknix1982 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:45:
[...]

Ik wou het al niet eens meer zeggen. Ik vraag me serieus af of die mensen wel echt weten waar F1 om draait…
Om Hamilton :)

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sniffels
  • Laatst online: 05-09 13:48
Ham heeft deze keer natuurlijk weinig fout gedaan, maar het komt allemaal wel weer aanwaaien zoals "gewoonlijk"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Amaze86 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:55:
Hoe vaak win je een loterij in je leven 1x ok maar 3x,4x man man, let maar op Vettel krijgt 10 sec penalty.
Nouja het zou voor Max beter zijn als zowel Vettel als Russel DSQ worden..

Als Vettel de enige is die een tijdstraf krijgt, profiteert alleen Hamilton ervan.

Hmmmmmmmmmm wat zou het eindoordeel dan toch worden.. *denkt diep na*..

:F

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De hoeveelheid mazzel die Hamilton heeft en pech Verstappen.... Max had tientallen punten voor kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Amaze86 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:55:
Nee als ze hem straffen is het diskwalificatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorick
  • Laatst online: 10:19
warp schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:56:
[...]

En weer zo'n trollerige reactie.

De Mercedes is wel iets makkelijker te rijden. Dat blijkt wel uit het feit dat Russel en zélfs Mazepin er zo konden instappen en er gelijk snel mee konden zijn.

Dat ligt bij Red Bull toch net even anders (gezien de hoeveelheid coureurs die er zelfs na een half jaar niet mee konden omgaan)...

Dat zou je zelf toch ook moeten zien als je jezelf zo graag bij de feiten houdt.
Misschien moeten ze bij RBR dan een auto bouwen waar beide coureurs mee overweg kunnen. Die zijn bij Mercedes zo aan komen waaien en daar hebben ze helemaal niets voor hoeven doen |:(
Sniffels schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:57:
Ham heeft deze keer natuurlijk weinig fout gedaan, maar het komt allemaal wel weer aanwaaien zoals "gewoonlijk"
Door zelf een tactische fout te maken heeft HAM zichzelf een overwinning ontnomen en heeft hij nog knap hard moeten werken om op het podium te komen. Weet niet waar jij naar hebt zitten kijken (IMO leuke wedstrijd) maar het kwam vandaag echt niet aanwaaien.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Jasphur
Haha, mensen op Twitter vragen (sarcastisch) aan de FIA of ze niet ook een onderzoek naar Ocon willen doen zodat HAM gewoon op P1 lan eindigen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
warp schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:56:
[...]

En weer zo'n trollerige reactie.

Sommigen rollen zo.

Het ging om Mercedes en niks anders, dus ook automatisch HAM en BOT.
Streep je die eerste weg dan moet je kijken waar BOT in het kampioenschap was geeindigd de laatste jaren.
En dat voor een schijntje van wat ze HAM betalen.

Case closed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:52
Wanneer wordt de uitslag definitief?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krankenhausen
  • Niet online
poor Leno schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:58:
[...]

Nouja het zou voor Max beter zijn als zowel Vettel als Russel DSQ worden..

Als Vettel de enige is die een tijdstraf krijgt, profiteert alleen Hamilton ervan.

Hmmmmmmmmmm wat zou het eindoordeel dan toch worden.. *denkt diep na*..

:F
Als de FIA hem een tijdstraft gaat geven terwijl er normaal een dsq op staat, maken ze zich weer eens ongeloofwaardig. Maar gezien Hamilton's geluk dit jaar is die kans wel aanwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
Jorick schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:01:
[...]

Misschien moeten ze bij RBR dan een auto bouwen waar beide coureurs mee overweg kunnen. Die zijn bij Mercedes zo aan komen waaien en daar hebben ze helemaal niets voor hoeven doen |:(

[...]

Door zelf een tactische fout te maken heeft HAM zichzelf een overwinning ontnomen en heeft hij nog knap hard moeten werken om op het podium te komen. Weet niet waar jij naar hebt zitten kijken (IMO leuke wedstrijd) maar het kwam vandaag echt niet aanwaaien.
Met een 100% inorde mercedes van achteraan naar voren rijden (met 13 autos).. kan het niet echt werken noemen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Sniffels schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:57:
Weinig fout gedaan? Hij heeft een enorme fout gemaakt door op de grid te gaan staan. Daarna natuurlijk een fantastische inhaalrace, maar dit had een kat in 't bakkie race voor 'm moeten zijn waar hij iedereen op een ronde zet. Het is echt een klein wonder dat de beste man het kampioenschap leidt met alle persoonlijke fouten die hij heeft gemaakt dit seizoen.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Nu online

pro_6or

amateur_60r

Krankenhausen schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:03:
[...]

Als de FIA hem een tijdstraft gaat geven terwijl er normaal een dsq op staat, maken ze zich weer eens ongeloofwaardig. Maar gezien Hamilton's geluk dit jaar is die kans wel aanwezig
Nou, het duurde deze keer ook erg lang tot de rode vlag kwam. Max had toen al een pitstop gemaakt en viel van 8 naar 15.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
Jorick schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:01:
Max heeft zelf vaak genoeg lopen bitchen op de RB16. Newey ontwerpt iets dat (in zijn ogen) snel is en de coureurs moeten zich vervolgens maar aanpassen. Max is een coureur die dat kan, maar het is zeker niet zo dat de auto speciaal voor Max ontworpen wordt :Z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:38
Hamilton vindt het onbegrijpelijk dat ze niet meteen naar de droogweerbanden zijn geswitcht bij de herstart.

Wolff vindt het onbegrijpelijk dat mensen zeggen dat dat de verkeerde beslissing is.

https://www.formula1.com/...OX8In1vwdoKgPreh9pXW.html

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Het is in de F1 een complete samenwerking van het team die de auto’s bouwen, testen en de coureurs die de feedback geven waar het team weer mee verder kan. Het is een wisselwerking van een heleboel mensen. Daarom kan Vettel misschien nu wel zijn plek kwijt raken omdat een deel van dat team een fout gemaakt heeft. Hamilton heeft dankzij het team niet met twee vingers in de neus deze race gewonnen. Alleen een coureur kan de race niet winnen en alleen een team ook niet. Het is en blijft samenspel. Bij elk team. De reden dat Verstappen de afgelopen seizoenen er niet aan te pas kwam in het kampioenschap heeft ook met het team te maken. Het is nooit 1 iemand zijn schuld over een heel seizoen, net als het ook niet 1 iemand zijn verdienste is. Het is een teamsport en een constructeurs sport. Dat is voor het team vaak ook veel belangrijker, niet het F1 WK titel maar constructeurstitel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sniffels
Bansheeben schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:07:
[...]

Weinig fout gedaan? Hij heeft een enorme fout gemaakt door op de grid te gaan staan. Daarna natuurlijk een fantastische inhaalrace, maar dit had een kat in 't bakkie race voor 'm moeten zijn waar hij iedereen op een ronde zet. Het is echt een klein wonder dat de beste man het kampioenschap leidt met alle persoonlijke fouten die hij heeft gemaakt dit seizoen.
Vraag mij af wat als Ham ook de pit in gegaan zou zijn.. dan ook gewoon de startlichten met niemand op de grid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or
  • Nu online

pro_6or

amateur_60r

warp schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:07:
[...]

Max heeft zelf vaak genoeg lopen bitchen op de RB16. Newey ontwerpt iets dat (in zijn ogen) snel en de coureurs moeten zich er vervolgens maar aanpassen. Max is een coureur die dat kan, maar het is zeker niet zo dat de auto speciaal voor Max ontworpen wordt :Z
Dat, “die auto is voor Max”, is het gepraat van mensen die er maar niet aan willen dat Max daadwerkelijk ontzettend goed is.

een treffende spreuk

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Bensimpel|IA
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 13-09-2021

Bensimpel|IA

Simpele ziel

Ik geloofde eerst zelf ook dat Hamilton echt goed was, hij hoort zeker in de F1 maar door wat die nu allemaal laat zien valt die behoorlijk door de mand.

in 2008 won hij zijn eerste WDC, dat toont aan dat hij zeer zeker talent heeft. Ik schrijf hem dus niet helemaal af, maar sindsdien dat Mercedes gewoon domineert door de auto en de gigantische voorsprong heeft hij gewoon enorm veel geluk gehad. Rosberg kon hem verslaan en dat zegt dan ook wel wat. Ferrari kon 2 jaar geleden dichtbij komen maar dat was meer omdat ze valsspeelden. Redbull had soms wat kans op tracks die hun goed lagen.

Mij werd het pas echt duidelijk toen Russel in de auto kroop dat het echt wel aan de auto zelf ligt. Jammer dat we toen niet 1 op 1 Russel en Hamilton konden vergelijken.

Nu lijkt het wel op dat die ster allures krijgt en ten koste van alles moet winnen, via vuile spelletjes, via dirty racing of andere spelletjes met Max. (Deed Rosberg ook met Lewis destijds). Ook dit hoort bij de sport. Maar waar ik echt mijn nagels bij opvreet is dat Lewis gewoon blijkbaar denkt niet meer sportief te willen zijn. Het respect tussen Max en Lewis lijkt nu volledig weg te zijn. Mij maakt het niet uit wie WDC wint, zolang het maar eerlijk gaat. Lijkt mij ook dat je toch wel met eer je WDC titel wilt behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

[...]

Dit was toch een call vh team, en geen persoonlijke fout om hem in zijn uppie te laten starten na de rode vlag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Sniffels schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:08:
[...]

Vraag mij af wat als Ham ook de pit in gegaan zou zijn.. dan ook gewoon de startlichten met niemand op de grid?
Ja, dat zat ik me inderdaad ook af te vragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Jasphur schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:02:
Haha, mensen op Twitter vragen (sarcastisch) aan de FIA of ze niet ook een onderzoek naar Ocon willen doen zodat HAM gewoon op P1 lan eindigen :P
Ja sorry maar dit was bij mij ook gelijk t eerste wat er door mn hoofd schoot :X

(Hoe oneerlijk dat ook is.. maar toch. Zo ver is t gekomen dat mensen gelijk zo reageren.. zegt genoeg..)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

ricardo246 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:09:
[...]

Dit was toch een call vh team, en geen persoonlijke fout om hem in zijn uppie te laten starten na de rode vlag?
Team mag niet adviseren tijdens de start heb ik begrepen. Dus was een persoonlijke fout

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bensimpel|IA
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 13-09-2021

Bensimpel|IA

Simpele ziel

[...]

Dat vraag ik mij ook serieus af, the lights are off and here we go! (Camera gaat naar Pit uitgang).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __fred__
  • Laatst online: 09-09 09:53
ricardo246 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:09:
[...]

Je mag niets roepen vanuit de pitwall tijdens de formation lap. Dus tsja, wel zijn fout.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 23:34

Bloodclot

Jawier!

[...]

Die 'fout' was nog zo gek nog niet. Mercedes is de laatste in de pitsbox, dus hij gaat pitten, en moet wachten op een hele stroom aan andere auto's. Unsafe releases/risico.

Kans was ook dat de baan op sommige punten nog niet echt droog was en dat je nog wel paar goede rondjes kon doen.

Achteraan starten moest hij waarschijnlijk toch al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Bansheeben schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:09:
[...]

Team mag niet adviseren tijdens de start heb ik begrepen. Dus was een persoonlijke fout
Dat is alleen bij de formele formatie ronde, niet bij herstart.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Bensimpel|IA schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:10:
[...]

Dat vraag ik mij ook serieus af, the lights are off and here we go! (Camera gaat naar Pit uitgang).
Waarom niet haha. Hoe dan ook, het was legendarisch stukje tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Bansheeben schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:09:
[...]

I stand corrected, je hebt gelijk, de rest was ook open daarover, weet niet wie het was (RUS?) everybody is going to pit riep hij over de radio.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Osxy schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:10:
[...]

Dat is alleen bij de formele formatie ronde, niet bij herstart.
Ook bij de herstart. Dat is ook een officiele formatie ronde als er een standing start is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Nu online

pro_6or

amateur_60r

Bensimpel|IA schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:09:
Ik geloofde eerst zelf ook dat Hamilton echt goed was, hij hoort zeker in de F1 maar door wat die nu allemaal laat zien valt die behoorlijk door de mand.

in 2008 won hij zijn eerste WDC, dat toont aan dat hij zeer zeker talent heeft. Ik schrijf hem dus niet helemaal af, maar sindsdien dat Mercedes gewoon domineert door de auto en de gigantische voorsprong heeft hij gewoon enorm veel geluk gehad. Rosberg kon hem verslaan en dat zegt dan ook wel wat. Ferrari kon 2 jaar geleden dichtbij komen maar dat was meer omdat ze valsspeelden. Redbull had soms wat kans op tracks die hun goed lagen.

Mij werd het pas echt duidelijk toen Russel in de auto kroop dat het echt wel aan de auto zelf ligt. Jammer dat we toen niet 1 op 1 Russel en Hamilton konden vergelijken.

Nu lijkt het wel op dat die ster allures krijgt en ten koste van alles moet winnen, via vuile spelletjes, via dirty racing of andere spelletjes met Max. (Deed Rosberg ook met Lewis destijds). Ook dit hoort bij de sport. Maar waar ik echt mijn nagels bij opvreet is dat Lewis gewoon blijkbaar denkt niet meer sportief te willen zijn. Het respect tussen Max en Lewis lijkt nu volledig weg te zijn. Mij maakt het niet uit wie WDC wint, zolang het maar eerlijk gaat. Lijkt mij ook dat je toch wel met eer je WDC titel wilt behalen.
Ik vind Hamilton wél een geweldige coureur. Rosberg was een goede (top)middenvelder, subtop, en, het moet gezegd, hield zich staande tegen de spelletjes. Ok, hij deelde ook uit (die Monaco qualy truc) maar in de duels was het steeds Hamilton die trucs gebruikte. Bottas is een stuk minder dan Rosberg.

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 11-09 15:41
[...]

Zat met mijn vader te grappen, dan gaat de pitlane open als de Medical Car de pitlane voorbij is?
(Die rijdt helemaal achteraan, dus in principe is dat de laatste auto ;) )

Ik vraag mij ook af wat er anders gebeurd zou zijn!

---
Ah via Motorsportweek

"“It would have been the start procedure, activate the start lights per normal once the last car was in pit lane, start lights would have been activated, five red lights, red lights go out, once the red lights go out, the pit exit would be open,” said Formula 1’s Race Director Michael Masi."

[ Voor 32% gewijzigd door Ryur op 01-08-2021 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
ricardo246 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:11:
[...]

I stand corrected, je hebt gelijk, de rest was ook open daarover, weet niet wie het was (RUS) everybody is going to pit riep hij over de radio.
Dat was een bericht van voor de formatie ronde toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Jasphur schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:12:
[...]

Dat was een bericht van voor de formatie ronde toch?
Ik hoorde het tijdens, maar mogelijk wat vertraging of mijn verwarring over de lijn, ik kijk Ziggo en F1TV tegelijkertijd met meerdere streams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:41
poor Leno schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:09:
[...]

Ja sorry maar dit was bij mij ook gelijk t eerste wat er door mn hoofd schoot :X

(Hoe oneerlijk dat ook is.. maar toch. Zo ver is t gekomen dat mensen gelijk zo reageren.. zegt genoeg..)
Ik begin me al af te vragen waarom er nog geraced wordt in de F1 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenhausen
  • Niet online
pro_6or schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:07:
[...]

Nou, het duurde deze keer ook erg lang tot de rode vlag kwam. Max had toen al een pitstop gemaakt en viel van 8 naar 15.
Dat was ook wel een beetje merkwaardig. Met 5 auto's naast de baan geloof ik, had ik eigenlijk gelijk al het idee dat een rode vlag min of meer onvermijdelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Bloodclot schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:10:
[...]

Die 'fout' was nog zo gek nog niet. Mercedes is de laatste in de pitsbox, dus hij gaat pitten, en moet wachten op een hele stroom aan andere auto's. Unsafe releases/risico.

Kans was ook dat de baan op sommige punten nog niet echt droog was en dat je nog wel paar goede rondjes kon doen.

Achteraan starten moest hij waarschijnlijk toch al...
Tja, Mercedes heeft altijd wel een excuus inderdaad... Ik vind het toch wel een vreemde call. Op deze manier wist ie zeker dat hij als laatste aan zijn race mocht beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:21
[...]

Klein wonder? Hij schakelt hoogstpersoonlijk zijn directe concurrent uit en zijn teammaat doet de week erna precies hetzelfde.

Het is een wonder dat HAM geen 1e is geworden vandaag, want alle concurrenten lagen er al uit.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En dit brak bij mij de spreekwoordelijke klomp. Blijkbaar mag je na een rode vlag herstart, wel vanuit het team zeggen dat de coureur moet pitten, tijdens die formatieronde. Dit mag niet bij de formatieronde voor de officiële start. 8)7

En iemand op reddit is al door alle radio's gegaan wat iedereen deed. Dat zouden toch aardig wat extra straffen zijn geweest. En bij Hamilton lijkt er helemaal geen enkele communicatie of initiatief te zijn geweest om ook maar iets te doen en wijzen Hamilton en Toto inmiddels naar elkaar. :P
https://www.reddit.com/r/...rs_communications_during/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Pagina: 1 ... 39 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Emoties posten mag in bepaalde mate en hoort erbij, maar let op: Dit topic is niet jouw persoonlijke uitlaatklep. Hou het fatsoenlijk!

Huisregels van dit topic:
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky en o.a. Olav/Jack. Laat het dan ook.
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Geen naamverbasteringen en ook het onnodig zuur, beledigend over coureurs/teams hoeft hier niet. Denk bijvoorbeeld aan:
    -Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd coureurs of teams bashen.
    -Onnodig gezeur over Hamilton, dat weten we onderhand wel. Verwensingen aan zijn adres zijn hier niet welkom.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.