je mag het niet hopen, maar Alonso, doe wat je kan:)
dat is voor mij één van de redenen waarom ik wel klaar ben met hem, ik vraag me echt als hij wel zo goed is als velen het doen willen laten geloven. Hamilton brengt voor mij te veel randzaken mee naar de F1,ThomasG schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:42:
Toch wel komisch dat bij Hamilton altijd zijn halve team op de boordradio komt om hem te vertellen dat hij fantastisch is en wel kan winnen. Dat gebeurt bij geen enkele andere coureur
Uitstekend van Alonso om het Ham niet te makkelijk te maken.... Mooie actie
Cogitationis poenam nemo patitur
Komop Alonso!
TSU is aan het solliciteren naar een carrière buiten de F1?
TSU is aan het solliciteren naar een carrière buiten de F1?
Would you like me to tell you about our lord and saviour Jesus Christ?streamnl schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:47:
[Afbeelding]
Er komt iemand kijken waarom ik af en toe mopper naar mijn scherm
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Alonso gaat hem er niet voorbij laten denk ik. Denk dat ALO er nog uitvliegt dan p4 opgeven
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Max krijgt wat meer energie...
"When you grow up your heart dies"
Ik ben erg benieuwd of jouw reactie wel blijft staan..Bullet NL schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:47:
[...]
dat is voor mij één van de redenen waarom ik wel klaar ben met hem, ik vraag me echt als hij wel zo goed is als velen het doen willen laten geloven. Hamilton brengt voor mij te veel randzaken mee naar de F1,
Uitstekend van Alonso om het Ham niet te makkelijk te maken.... Mooie actie
Alonso heeft de er ervaring, maar mist denk ik gewoon de snelheid.
Hamilton is boos.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verstappen komt met DRS telkens niet dichterbij op RIC.Tk55 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:49:
VER heel dicht op RIC, maar komt er niet langs? Iemand die on board kijkt?
Alonso
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
HAM krijgt een lesje verdedigen van ALO...
Want stel je toch eens voor, iemand opent niet de deur zoals de Rode Zee zich spleet toen Mozes Hamilton langskwam...Quad schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:49:
Hamilton is boos.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik heb Ocon verafschuwt na zijn actie in Brazilië, maar damn wat vind ik het gaaf als hij deze wedstrijd wint! En Alonso for president. Poeier Lewis maar lekker af.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Alonsoooo, zo zouden er nog een stuk of 10 meer rond moeten rijden!
[ Voor 3% gewijzigd door Joris748 op 01-08-2021 16:51 ]
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Dat zien we helaas te weinig. Hamilton zal hem er echt goed naast moeten zetten om er ook langs te komen. Even voorzichtig komen melden werkt niet bij Alonso.
Oke, stem voor Alonso voor driver of the day.
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Heerlijk, Alonso blijft toch wel een coureur die beter is dan zijn 2 WDC's zeggen.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Alo helpt sainz hier ook mee. Maar dit is gaaf
Bottas happened
[ Voor 3% gewijzigd door Blitzdoctor op 01-08-2021 16:51 ]
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Ik voorspel dat Max keer blauwe vlag gaat krijgen. En Hamilton in de weg gaat zitten. Daarna pit voor snelste ronde.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
HAM zijn bandjes zullen het minder gaan doen.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Heb al op VET gestemd.
Wat is er precies waarom mensen Alonso niet zo graag hebben? Ik volg de F1 nog niet zo lang, sinds Max/ZS.
ALO doet hier goede zaken voor VER. Ik hoop dat hij dit vol kan houden tot de finish.
Alleen BOT die er eventjes vier anderen en zichzelf er uit kegelde.
Er zal bij Alonso ook nog wel wat oud zeer zitten en dan is ie op z'n best.
Go Alonso.
Go Alonso.
Mooi wat ALO doet. Zijn teammate heeft er profijt van
Heel dominant in een team. En heeft daardoor wel wat teams gebroken achtergelaten, zeg maar.HollowGamer schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:52:
[...]
Heb al op VET gestemd.
Wat is er precies waarom mensen Alonso niet zo graag hebben? Ik volg de F1 nog niet zo lang, sinds Max/ZS.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Stiekem doet Alonso dit voor Sainz en niet Ocon.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verstappen heeft gewoon nul snelheid in de bocht. Ric schoot gewoon weg mid bocht...
Als Max niet voorbij Ricardo komt zullen ze in de laatste ronde wel een DNF doen.
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Bottas 9.0 - road warrior.
Flickr PSN ID= cheironnl
En juist dat is dus nieuw!Henkje.doc schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:53:
Mooi wat ALO doet. Zijn teammate heeft er profijt van
Ocon gaat Max lappen.
Ik zie gelegenheid voor payback
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Meer punten voor Hamilton.Zorro schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:53:
Ocon gaat Max lappen.
He's got so much rear end!
- Hamilton over Alonso probably
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Dat zijn punten voor HAM 😁Zorro schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:53:
Ocon gaat Max lappen.
Voor het WDC is dat dus niet verstandig, vanuit Max' positie gezien.Zorro schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:53:
Ocon gaat Max lappen.
“He is all over the place”? Komop zeg!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik begreep ook dat hij anders rijdt dan andere toch, iets met meer overstuur dacht ik?dawg schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:53:
[...]
Heel dominant in een team. En heeft daardoor wel wat teams gebroken achtergelaten, zeg maar.
Hij komt mij wel over als een sympathieke gozer, maar dat is dus niet het geval?
...en BOT onder NOR?g0tanks schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:54:
Hes all over the place.. ja dat was jij vorige race ook flapperd.
Ja, erg jammer.Maarten_E schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:54:
[...]
Voor het WDC is dat dus niet verstandig, vanuit Max' positie gezien.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
"He's all over the place" zijn zijn exacte woordeng0tanks schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:54:
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Nee hoor.d0s schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:55:
Max punten.
VER eindelijk voorbij RIC.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
En HAM begint nu te klagen dat ALO verdedigt

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
RIC zijn auto is ook kapot
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
ALO is hier echt goud waard voor z'n teammate.
PSN: xMaurice93
En dan maar hopen dat de stewards ALO een waarschuwing geven voor het verdedigen ('waving'). Komaan HAM, pipo!PatrickC schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:55:
“He is all over the place”? Komop zeg!
Eindelijk weer eens een mooie race, met andere Top dan normaal
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Alonso verricht goed werk voor Ocon.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Deze WK-stand is wel prima. Geen windtunnel straf.
RIC is echt helemaal niks bij Mclaren he… Hij wordt er helemaal uitgereden door NOR, zelfs nu buiten de punten.
Hij doet hier Max ook een plezier mee.Maurice079 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:56:
Sollicitatie naar een MERC stoeltje?Maurice079 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:56:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
?Harry Nak schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:56:
Deze WK-stand is wel prima. Geen windtunnel straf.
Dat is weleens voorbij gekomen inderdaad.HollowGamer schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:55:
[...]
Ik begreep ook dat hij anders rijdt dan andere toch, iets met meer overstuur dacht ik?
Hij komt mij wel over als een sympathieke gozer, maar dat is dus niet het geval?
Maar ik vind hem wel een mooi karakter. Kleurrijk, net als Kimi.
Ohhh, dat had ik helemaal niet meegekregen, dan is het een ander verhaal. Thanks
Ik heb te vroeg de DotD gekozen… dat is nu Alonso!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Alonso en Hamilton in 1 team? Laatste keer liep dat ook zo goed af
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
BOT 5 plaatsen straf in Belgie!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Bottas 5 plekken penalty next race,.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
BOT 5 place penalty voor de volgende race!
5 plekken straf voor Bottas volgende race.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Bottas 5 plaatsen gridstraf volgende race (Spa als ik me niet vergis).
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Die ALO is zo te horen een halve Nederlander. 
Hoor dat publiek juichen.

Hoor dat publiek juichen.
[ Voor 24% gewijzigd door HollowGamer op 01-08-2021 16:58 ]
Race Control = iets met mosterd en maaltijd
Absolute masterclass verdedigen dit
PSN: xMaurice93
Dit topic is gesloten.
Let op:
Overige topics:
Emoties posten mag in bepaalde mate en hoort erbij, maar let op: Dit topic is niet jouw persoonlijke uitlaatklep. Hou het fatsoenlijk!
Huisregels van dit topic:- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky en o.a. Olav/Jack. Laat het dan ook.
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Geen naamverbasteringen en ook het onnodig zuur, beledigend over coureurs/teams hoeft hier niet. Denk bijvoorbeeld aan:
-Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd coureurs of teams bashen.
-Onnodig gezeur over Hamilton, dat weten we onderhand wel. Verwensingen aan zijn adres zijn hier niet welkom.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.