Iemand een herhaling van die pitstop van Max?
Dan ga je als RUS je eerste punten voor Williams pakken en dan zit je teamgenoot LAT voor je en scoort dus een puntje meer…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dotd Ham natuurlijk, helemaal van achter terugrijden!
Waarom rijdt Verstappen nog door? Hopende op nog een punt?
Zou verwachten dat ze inmiddels wel een retire doen zodat ze die motor sparen.
Zou verwachten dat ze inmiddels wel een retire doen zodat ze die motor sparen.
Kwam net juist op radio dat ze een "second wind" hebben gekregen. Waarschijnlijk blisters eraf en weer betere grip.ricardo246 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:36:
[...]
Dit en HAM roept al ronde na ronde dat zijn banden **** zijn
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Zou mooi zijn als Alonso die Hamilton kan verschalken
HAM > pit
"When you grow up your heart dies"
Maar dat is toch om aan te geven dat de snelste ronde eraan komt?ricardo246 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:36:
[...]
Dit en HAM roept al ronde na ronde dat zijn banden **** zijn
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Oke, Max gaat voor P9 en Hamilton pit
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ham naar geel
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Hamilton naar binnen , nog 22 rondjes.. ben benieuwd
Flickr PSN ID= cheironnl
En nog een stop. En nu komt er een bak snelheid vanaf waar je u tegen zegt en is P1 een feit
PSN: xMaurice93
Er kan nog van alles gebeuren... je weet maar nooit.matz schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:36:
Waarom rijdt Verstappen nog door? Hopende op nog een punt?
'Sommige zwartgalligen...'
Vaak bu'j te bang!
Sainz moet een waarzegger gaan worden. Zoals voorspeld ham de pit in.
Als hij de reden is waarom VET er precies steeds niet langskomt dan ja, lekker bezig.
VET lijkt steeds net wel of net geen DRS te krijgen?
HAM moet 22 hele snelle rondes rijden om nog te winnen. VET en OCO zullen niet meer stoppen. Spannende race zo.
Op nieuwere snellere banden? No way
Nice, Gio gelapt door oco en vet.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Klopt, dit valt in mijn ogen niet als racing incident weg te schrijven.Yonix schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:29:
Ik blijf het bijzonder vinden dat BOT geen straf o.i.d. heeft gekregen voor de chaos die hij heeft gecreëerd bij de start en ja ik vind het géén straf dat hij daarmee zijn eigen race ook heeft vergald.
Hij mag het dan wel niet als expres hebben gedaan, maar hij was door het veel te late remmen wel de aanstichter dan 3 anderen hun race behoorlijk beinvloed hebben zien worden
Cogitationis poenam nemo patitur
Lol actie met VET. mooi dat gevecht om plek 1 en 2.
Het record is 1.82luxzenburcht schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:29:
1.8 seconde pitstop voor Max. Nieuw wereldrecord?
Zou mij niet verbazen als ze VER retiren vlak voor het einde. Volgens mij mag je dan een aantal onderdelen zonder straf vervangen?
Toto op de radio van HAM, Lewis we can win this
I have no special talent. I am only passionately curious.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ligt eraan. Als hij punten kan verdienen, dan nemen ze die.Pyr0_ schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:39:
Zou mij niet verbazen als ze VER retiren vlak voor het einde. Volgens mij mag je dan een aantal onderdelen zonder straf vervangen?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Alleen versnellingsbakPyr0_ schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:39:
HAM 1.18. Die is met een paar rondjes terug aan de top.
Dat is alleen als je kan aantonen dat er aan die onderdelen schade is.Pyr0_ schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:39:
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Die gaat wel naar Lewis
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Hangt er denk ik vooral vanaf hoeveel punten HAM scoort en of VER in de top 10 kan finishen...Pyr0_ schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:39:
Zal krap worden voor VER om in de punten te komen.DaniëlWW2 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:39:
[...]
Ligt eraan. Als hij punten kan verdienen, dan nemen ze die.
Eigenlijk hoop ik dat Vettel wint.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wat een ongekend toneelstukje van Mercedes dit zeg. Hoeveel mensen trappen hier nou serieus in?
Dat Ham op een 2 stopper zat was al bekend sinds bono 2 ronden na zijn switch naar hards 'full speed every lap' zei.Bensimpel|IA schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:37:
Sainz moet een waarzegger gaan worden. Zoals voorspeld ham de pit in.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
- DaniëlWW2
- Niet online
En dat was Kimi.Henkje.doc schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:40:
[...]
Zal krap worden voor VER om in de punten te komen.
De FIAMaurice079 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:40:
Wat een ongekend toneelstukje van Mercedes dit zeg. Hoeveel mensen trappen hier nou serieus in?
Uiteraard als VER punten kan pakken dan niet. Maar daar ziet het er niet naar uit atm...
Maar als het alleen versnellingsbak is, dan zie ik het niet gebeuren.
(Oehh, 11de nu...)
Maar als het alleen versnellingsbak is, dan zie ik het niet gebeuren.
(Oehh, 11de nu...)
Hoop het ook, alhoewel het me niet veel uitmaakt wie er wint, hoop vooral dat het niet Hamilton is, maar denk dat het gewoon Hamilton wordt.Quad schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:40:
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Verwijderd
Hamilton wint helaas, lekker uitbundig vieren met Toto op zijn nek.sjaool schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:40:
[...]
Hangt er denk ik vooral vanaf hoeveel punten HAM scoort en of VER in de top 10 kan finishen...
Verwijderd
Wie niet?Quad schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:40:
Ik denk dat er nog steeds weinig hier willen dat OCO hem wint....Quad schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:40:
Maar ja, Vettel heeft wel iets meer goodwill gekweekt.
En we mogen weer: http://f1.com/vote
Toch wel komisch dat bij Hamilton altijd zijn halve team op de boordradio komt om hem te vertellen dat hij fantastisch is en wel kan winnen. Dat gebeurt bij geen enkele andere coureur

Russel is een prima coureur, maar heeft teveel pech voor Mercedes
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
BOT?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Want? Omdat inhalen zo makkelijk is op dit circuit zeker..?Exocet schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:41:
Hamilton gaat dit toch makkelijk winnen?
Oh.. wacht..
Niet zo pessimistisch zijn!
Dank, en gestemd
Misschien heeft hij dat nodig?ThomasG schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:42:
Toch wel komisch dat bij Hamilton altijd zijn halve team op de boordradio komt om hem te vertellen dat hij fantastisch is en wel kan winnen. Dat gebeurt bij geen enkele andere coureur
Compenseert dat Hamilton-geluk wel weer een beetje.Richh schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:42:
[...]
Russel is een prima coureur, maar heeft teveel pech voor Mercedes
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Waar blijft de plof van HAM?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Vijf.dawg schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:42:
Don’t think Ham “can win this”. 13s achter Alo.
Die heeft mijn stem gekregen, puur omdat het kon...
4 ishdawg schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:42:
Is het geen Hamilton die iemand eraf rijdt, dat is het Bottas wel. Man man man, wat een drama weer.
Zou wel fan-tas-tisch zijn als Alonso dit gaat winnen als ouwe rot in het vak. En dan ook nog de eerste overwinning voor Renault/Alpine sinds Alonso in Fuji, zeg ik met een vraagteken?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
That aged well!dawg schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:42:
Maar dat zou maar één punt zijn toch? Kan mij niet voorstellen dat hij makkelijk RIC gaat inhalen overigens, daarna al helemaal niet met een kapotte auto.DaniëlWW2 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:39:
[...]
Ligt eraan. Als hij punten kan verdienen, dan nemen ze die.
Nu zeven.
Maar idd, de persoon boven je keek naar HAM vs GAS.
Wacht ik ben scheel
[ Voor 7% gewijzigd door Richh op 01-08-2021 16:44 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nog maar 11.. Gaat echt hard.dawg schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:42:
Zou wel echt lachen zijn om Bottas DotD te maken, denk dat ze dan wel van dat stem systeem afstappen
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Het is mij al vaker opgevallen dat HAM best wel veel coaching nodig heeft als het moeilijk wordt. Er zit altijd een onzeker toontje in bij hem...
3s
Op Ocon gestemd. Niet omdat ik het akkefietje in Brazilië aantal jaar terug ben vergeten, maar omdat ie gewoon een super strakke race rijd. Als ie 'm wint dan is het 100% verdient.
Afhankelijk van hoe snel zn bandjes slijten en hij niet wordt geraaktExocet schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:41:
Hamilton gaat dit toch makkelijk winnen?
Onder de 2
Max weer vast achter Ric.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Vaak, maar als je ziet dat het om de knikkers gaat, kan die toch wel aan een stuurtje draaien desondanks. Wat gaat die HAM snel atmsjaool schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:44:
[...]
Het is mij al vaker opgevallen dat HAM best wel veel coaching nodig heeft als het moeilijk wordt. Er zit altijd een onzeker toontje in bij hem...
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Of de site platgooien voor NL, dat hebben ze al eens eerder gedaan.miicker schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:44:
Zou wel echt lachen zijn om Bottas DotD te maken, denk dat ze dan wel van dat stem systeem afstappen
TSU maakt de middag weer een beetje goed
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Alonso geeft de plek niet zomaar op
Alonso topper!
Kijk, dat is verdedigen wat ALO doet.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Overige topics:
Emoties posten mag in bepaalde mate en hoort erbij, maar let op: Dit topic is niet jouw persoonlijke uitlaatklep. Hou het fatsoenlijk!
Huisregels van dit topic:- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky en o.a. Olav/Jack. Laat het dan ook.
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Geen naamverbasteringen en ook het onnodig zuur, beledigend over coureurs/teams hoeft hier niet. Denk bijvoorbeeld aan:
-Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd coureurs of teams bashen.
-Onnodig gezeur over Hamilton, dat weten we onderhand wel. Verwensingen aan zijn adres zijn hier niet welkom.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.