GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Probeer wel objectief te blijven.sjaool schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:22:
Maar het is toch wel frappant, twee grand prix en in beiden is VER het slachtoffer van een actie van een Mercedes...
Dat aluhoedje begint wel wat te jeuken...Maurice079 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:23:
[...]
Ho ho! Dat mag je hier niet zeggen. Dan ben je een wappie en heb je een aluhoedje op.
"When you grow up your heart dies"
Inderdaad, ben al blij dat Hamilton waarschijnlijk niet gaat winnen.sjaool schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:23:
[...]
Deze race is trouwens gewoon domme pech en heeft niks met een ommekeer in de prestaties van Max of de Red Bull van doen.
P1 confirmed
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
"moeilijk"HollowGamer schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:24:
HAM heeft het moeilijk.
Hail to the king baby!
Voor Verstappen zijn wordt hier zeker niet meer gewaardeerd. Dan heb je een oranje bril op en ben je een succes supporter. Alle pech van Verstappen heeft hij over zichzelf afgeroepen (hij had immers ook wat voorzichtiger kunnen rijden en het gevaar uit de weg kunnen gaan). Over Lewis mag je niks zeggen want die heeft een zware jeugd gehad. [/sarcasme].Bullet NL schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:19:
[...]
Nee, Ham heeft geluk gehad in de eerste bocht van de race, hij was van de top 4 de enige die geen last van Bot zijn oerdomme actie heeft gehad. Dus hij heeft vandaag zeker wel zijn portie geluk gehad.
Niets mis met een oranje bril...... Als het Nederlands Elftal een EK speelt heb ik ook een voorkeur, dat is met de F1 niets anders.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Snelste ronde in 3,2,1HollowGamer schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:24:
HAM heeft het moeilijk.
Ik kijk door een oranje lens.
Ze doen het er om zou je bijna gaan denken.....sjaool schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:22:
Maar het is toch wel frappant, twee grand prix en in beiden is VER het slachtoffer van een actie van een Mercedes...
Cogitationis poenam nemo patitur
Mijn reactie is op het feit dat iemand aangeeft dat je vanaf pole 0 risico loopt, niet op het feit dat Max veel meer pech heeft dan Lewis, daar ben ik het uiteraard mee eens.Inflatable schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:21:
[...]
Onzin?!? Dit zijn gewoon de harde feiten vriend, geen mening ofzo.. Max is er dit seizoen al 3x afgereden door een Mercedes of een Pirreli band die klapt.. Noem mij 1 race dit seizoen waar Hamilton zulke pech had.. Dat kan jij niet, want die was er niet.. Baku was zijn eigen fout..
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Meestal als je directe concurrent de Mercedes is heh..sjaool schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:22:
(op Fernando na uiteraard
Het feit is wel dat er een Mercedes als aanstichter gestempeld kan worden.Bullet NL schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:25:
[...]
Ze doen het er om zou je bijna gaan denken.....
Maar in beide gevallen niet bewust.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik verwacht van moderators op een of andere manier dat ze in topics geen olie op het vuur gooien.Bullet NL schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:25:
[...]
Ze doen het er om zou je bijna gaan denken.....
Je stelt me teleur. Geef nu eens het goede voorbeeld…
I have no special talent. I am only passionately curious.
wat heeft ham vandaag verkeerd gedaan richting verstappen?Tleilaxu schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:24:
[...]
Dat mag je gewoon zeggen, maar dan ben je inderdaad een aluhoedje en een simpleton.
Als ik hier zo lees wordt in de F1 een heel seizoen beslist door mazzel en naaiacties en fouten van anderen. Die claim heb ik bij voetbal nog nooit gehoord.Brummetje schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:20:
[...]
Ja want bij voetbal wordt een team nooit genaaid door de scheidsrechters
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dit keer werd een McLaren met Mercedesmotor als buffer gebruikt...dglavimans schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:25:
[...]
Meestal als je directe concurrent de Mercedes is heh..
Soms is het hebben van geen pech hetzelfde als het hebben van geluk. Lewis heeft zo vaak geen pech dat het gewoon geluk hebben is.groggy schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:21:
[...]
HAM had geen geluk, hij had geen pech dat is wat anders.
alles kan off-topic
Het is ook niet fijn rijden met zoveel bagage aan boord..
Ik beloof dat ik zal stoppen, als ze ook kappen met zijn radio steeds uit te zenden.
Dan is de scheids toch de oorzaak?Dr. Strangelove schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:26:
[...]
Als ik hier zo lees wordt in de F1 een heel seizoen beslist door mazzel en naaiacties en fouten van anderen. Die claim heb ik bij voetbal nog nooit gehoord.
30 heAnkona schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:27:
Waarom naar wit met nog 20 rondjes?
50 rondes op hard kan volgens Pirelli.hotymoty schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:26:
Hamilton moet toch gewoon nog pitten? Kan toch niet met bijna 50 rondes op Hard rijden?
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
38 ronde op medium/hotymoty schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:26:
Hamilton moet toch gewoon nog pitten? Kan toch niet met bijna 50 rondes op Hard rijden?
Dan zou die 10-12 ronde meer op Hard wel moeten lukken zou je denken
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Gaat geen risico nemen door een ferrari in te halen, want SAI wil wel vechten voor de plek
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Ben je nu sarcastisch of?Dr. Strangelove schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:26:
[...]
Als ik hier zo lees wordt in de F1 een heel seizoen beslist door mazzel en naaiacties en fouten van anderen. Die claim heb ik bij voetbal nog nooit gehoord.
Omdat ze de race wel willen finishen.Ankona schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:27:
Waarom naar wit met nog 20 rondjes?
(het is nog 30 rondjes)
Ik ben het met je eens hoor. Het is frappant.
Wat mij het meest steekt is dat het buiten Max zijn schuld is. Hij is immers de beste in mijn optiek. Dat i.c.m. het directe én indirecte geluk wat Ham elk seizoen weer heeft maakt dat het niet rechtvaardig voelt.
Als Max normaal zou verliezen zou het veel minder steken. Maar ja.
Voor de techneuten onder ons: veel plezier, laten we hopen dat max wat aan damage control, en dat Vettel hem eens pakt.
Voor de supporters: doewie
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
⏩ PVOutput☀️
George, this is Toto...plizz schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:28:
Hopelijk houdt Russel het vol en pakt ie eindelijk punten.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Flickr PSN ID= cheironnl
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zou VER voor de fastest lap gaan?
Jij kijkt geen voetbal? Wat denk je van al die vreemde transfers en ook Barca dat altijd zijn beslissingen meekreeg? Die rode kaart van Van Persie? VAR die dan iets wel ziet, andere keer niet?Dr. Strangelove schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:26:
[...]
Of was je sarcastisch?
Het was ook minder auto natuurlijk...
What year is it
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
erutangiS
Valt dit niet onder de etc. etc regel ?
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
zou mooi zijn als dat nog 5 punten oplevert aan einde seizoenQuad schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:28:
Pit van 1.8s
Je zag dat de wheelgun rechtsvoor nog terug moest trekken wanneer Verstappen begon te rijden. Echt heel erg close deze.
Ook nog een sympathieke gozer ook.Verwijderd schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:25:
Laat Vettel dit winnen, gun het hem echt na al zijn shit bij Ferrari.
Nu kan het nog. Ik weet niet of het met die nieuwe pitstops ook nog kan dus wellicht wilden ze deze in de boeken hebben. Voor de eeuwigheid.

Nog 6 seconden + een paar plekken goed te maken en hij wordt gewoon weer eerste.autje schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:32:
HAM heeft zitten sparen en gaat aanvallen.
Ach joh, alleen omdat zijn nickname rood is mag die niet drukken waar het pijn doet? Het is ronduit vreselijk om te zien hoeveel voordeel Mercedes trekt uit de ellende die ze zelf creeëren.ricardo246 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:26:
[...]
Ik verwacht van moderators op een of andere manier dat ze in topics geen olie op het vuur gooien.
Je stelt me teleur. Geef nu eens het goede voorbeeld…
Verstappen heeft vast gevraagd om een trackpositie waar Lewis hem nog in gaat halen. En dan rijdt ie hem eraf.Richh schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:29:
RBR probeert ook maar wat anders, 5 stops ook al deze race
Sorry, was een flauw grapje. Was mijn post net aan het edit-en.
Maar het is natuurlijk wel zo. Dit topic gaat over de race en dingen die opvallen, upgrades, acties, etc.
Niet over Max, Hamilton, Mercedes, Olav of whatever.
Houdt het leuk Tweakers.
Have fun!
Is nog niet ingegaan.sambalbaj schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:32:
Krijgt RB geen straf voor die 1.8?
Snelle pitstops mochten toch niet meer?
Is uitgesteldsambalbaj schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:32:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Correct, op waarde kloppen is niet erg, maar Max heeft al twee races niet de kans gehad om te laten zien waar hij toe instaat is.dawg schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:28:
[...]
Ik ben het met je eens hoor. Het is frappant.
Wat mij het meest steekt is dat het buiten Max zijn schuld is. Hij is immers de beste in mijn optiek. Dat i.c.m. het directe én indirecte geluk wat Ham elk seizoen weer heeft maakt dat het niet rechtvaardig voelt.
Als Max normaal zou verliezen zou het veel minder steken. Maar ja.
Dat in relatie hoe Hamilton in Engeland weinig problemen heeft met de crash op Verstappen en vandaag weer door dat Bottas weer eens een achterlijke actie uitvoert.
Max gaat nu weer lekker snel, hoop dat Hamilton nog een keer naar binnen moet voor banden
Cogitationis poenam nemo patitur
Die regel is nog niet in gegaan, beetje vaag verhaal die hele regel.sambalbaj schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:32:
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
OCO?streamnl schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:33:
DotD ALO of VET
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Flickr PSN ID= cheironnl
Vanaf Spa pas.sambalbaj schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:32:
Voor RIC is het wel teleurstellend, die heeft na RB nooit meer echt in de top gereden.
1000 Franse pk's jongeeecheiron schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:34:
Zal Alsono echt bij Hamilton in de buurt van komen?
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Daar zie ik die ouwe rot nog wel instaat voorcheiron schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:34:
Ze zullen wel rekenen en wat dat voor consequenties dat heeft in het kampioenschap. To pit or not to pit.Bullet NL schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:33:
[...]
Correct, op waarde kloppen is niet erg, maar Max heeft al twee races niet de kans gehad om te laten zien waar hij toe instaat is.
Dat in relatie hoe Hamilton in Engeland weinig problemen heeft met de crash op Verstappen en vandaag weer door dat Bottas weer eens een achterlijke actie uitvoert.
Max gaat nu weer lekker snel, hoop dat Hamilton nog een keer naar binnen moet voor banden
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik wil ALO HAM wel eens zien aanpakken.cheiron schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:34:
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Ik denk stiekem toch dat ie het lastig gaat krijgen met de Alpines op fors nieuwere banden. En Vettel moeten we ook niet onderschatten.Exocet schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:33:
Hamilton kan m uitrijden en gaat dus winnen
Hij moet nog heel ver op die banden.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Valteri, this is James…
Klaar staan…..
gewoon omdat het kan toch nog even in het topic gezet bij deze….
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Dit en HAM roept al ronde na ronde dat zijn banden **** zijnRichh schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:35:
[...]
Ik denk stiekem toch dat ie het lastig gaat krijgen met de Alpines op fors nieuwere banden. En Vettel moeten we ook niet onderschatten.
Hij moet nog heel ver op die banden.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Dit is in ieder geval weer een race met pit.OMX2000 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:35:
[...]
Ze zullen wel rekenen en wat dat voor consequenties dat heeft in het kampioenschap. To pit or not to pit.
Ja, gemengde gevoelens, maar ook ja om te zien wat er over het hele veld nu aan het gebeuren is.
Het is wel tekenend als je vanaf plaats 14 in dit geval alsnog zonder echte problemen naar p1 rijdt.Exocet schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:33:
Hamilton kan m uitrijden en gaat dus winnen
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
De donkere plekken van het internet.
⏩ PVOutput☀️
SAI nog even goed volhouden.
Dit topic is gesloten.
Emoties posten mag in bepaalde mate en hoort erbij, maar let op: Dit topic is niet jouw persoonlijke uitlaatklep. Hou het fatsoenlijk!
Huisregels van dit topic:- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky en o.a. Olav/Jack. Laat het dan ook.
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Geen naamverbasteringen en ook het onnodig zuur, beledigend over coureurs/teams hoeft hier niet. Denk bijvoorbeeld aan:
-Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd coureurs of teams bashen.
-Onnodig gezeur over Hamilton, dat weten we onderhand wel. Verwensingen aan zijn adres zijn hier niet welkom.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.