Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Flickr PSN ID= cheironnl
"When you grow up your heart dies"
Is dat één gridplek per slachtoffer?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat hadden ze met Hamilton moeten doen ipv 10 sec straf...Illegal_Alien schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:57:
Bottas 5 plekken penalty next race,.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Beeld viel even weg, misschien even een server herstart?Henkje.doc schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:58:
Race Control = iets met mosterd en maaltijd
Ik heb het vermoeden dat nu heel veel oud zeer naar boven komt bij ALODaniëlWW2 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:53:
Stiekem doet Alonso dit voor Sainz en niet Ocon.
-
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wel mooi verdedigd van Alonso zeg.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik zie alweer iemand een boze email met bijlage schrijven.Spotmatic schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:58:
Heerlijk wat ALO doet!
Oeh en dat was wel een hypocriete boordradio van Ham zeg.
[ Voor 34% gewijzigd door dawg op 01-08-2021 17:00 ]
Ja die was niet zo'n grote vrienden met Hamilton hèEdd schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:59:
[...]
Ik heb het vermoeden dat nu heel veel oud zeer naar boven komt bij ALO
- DaniëlWW2
- Niet online
Oh dat vermoed ik ook wel. Maar het is niet alleen 2007. Nee het is denk ik ook de tweede ronde bij McLaren en dat hij terug is bij soort van Renault.Edd schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:59:
[...]
Ik heb het vermoeden dat nu heel veel oud zeer naar boven komt bij ALO
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Echte masterclass ditGunner schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:59:
Eindelijk iemand die zijn sportieve plicht doet ipv sir lewis zonder slag of stoot voorbij te laten
dan pak je hem gewoon met je veel en veel snellere auto.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Lastig te zeggen met zoveel toppers die niet meedoen deze race.MicGlou schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:59:
Man o man o man... wat een wedstrijd zo! Eventjes de oranjebril af... en dan hebben we toch een fantastische race vandaag. Je zou bijna voorstander van het 'reverse grid' idee gaan worden zo, want Ocon en Vettel nu vooraan, beide Williams in de punten... Alonso die vecht voor wat hij waard is om zijn teammaat te verdedigen... en een HAM die moet racen voor wat hij waard is. Machtig mooi!
Als je er over nadenkt is het wel apart dat Alonso eigenlijk alleen heeft gepresteerd bij Renault en deels Ferrari. Bij 2 stints McLaren heeft hij geen potten kunnen breken. (Ja, deels buiten zijn schuld, maar dan nog.)DaniëlWW2 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:59:
[...]
Oh dat vermoed ik ook wel. Maar het is niet alleen 2007. Nee het is denk ik ook de tweede ronde bij McLaren en dat hij terug is bij soort van Renault.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Mij indruk van lewis was altijd wel “positief”Xgar schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:00:
"At this speed this is so dangerous" Wat een hypocriet na de actie vorige race.
Laatste twee races …. Man man man - die zat labeltje goat-nooit krijgen al pakt ie 10x wk
[ Voor 26% gewijzigd door Hackus op 01-08-2021 17:02 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ze kijken naar de tussenstand voor de zomerstop.
Afhankelijk daarvan mag je meer/minder gebruik maken van de windtunnel.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
De Sik heeft ie al..himlims_ schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:01:
[...]
Mij indruk van lewis was altijd wel “positief”
Laatste twee races …. Man man man - die zat labeltje goat-nooit krijgen al pakt ie 10x wk
Wat een geitenbrijer (en nee geen GOAT).
[ Voor 7% gewijzigd door gekkie op 01-08-2021 17:03 ]
"When you grow up your heart dies"
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
⏩ PVOutput☀️
Flickr PSN ID= cheironnl
En zich daarna afvragen waarom het publiek ging joelen..Pyr0_ schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:00:
Kan iemand HAM even een spiegel voorhouden met z'n "at that speed it's so dangerous man" ... foei foei foei
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik meen einde seizoen, wist niet dat de zomerstop ook meetpunt was.Harry Nak schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:02:
[...]
Ze kijken naar de tussenstand voor de zomerstop.
Afhankelijk daarvan mag je meer/minder gebruik maken van de windtunnel.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Maar geen racistische opmerkingen, dat is het verschil.vhal schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:03:
...ergens toch wel triest hoe Hamilton hier uitgemaakt wordt voor van alles en nog wat...
Zo jammer
Verwijderd
Echt hè en dan nog mensen die hem verdedigen in dit forum., blijft een p* en lekker laten staan mods.gekkie schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:02:
Ah gut .. een ouwe L voor hem die hem er niet spontaan langs laat en gelijk is het "so dangerous".
Wat een geitenbrijer (en nee geen GOAT).
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2021 17:04 ]
Bandenreadytoflow schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:03:
Wat een verschil tussen ALO EN SAI zeg. Phoe.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Want? Hij is een gigantische hypocriet. Alles waar ie over klaagt heeft ie zelf ook al meerdere keren gedaan.vhal schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:03:
...ergens toch wel triest hoe Hamilton hier uitgemaakt wordt voor van alles en nog wat...
Zo jammer
Dat maakt hij er toch wel zelf naar.vhal schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:03:
Zo jammer
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Klopt, stukken vriendelijker dan vorige week.SinergyX schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:04:
[...]
Maar geen racistische opmerkingen, dat is het verschil.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Voordeel is wel dat we de reactie van het publiek gaan horen, dat was gisteren niet al te positief..chevsticks schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:03:
Maar hij rijdt zich toch maar weer het podium op.
Erg jammer voor SAI, maar het was te verwachten.
Vorige week was het vrij rustig.ricardo246 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:04:
[...]
Klopt, stukken vriendelijker dan vorige week.
Dat valt toch best wel mee? Ik vind het jammer dat mensen tegenwoordig zo weinig kunnen incasseren. Zolang het normaal gaat (geen racisme enzo) - zoals op de laatste paginas - moet toch kunnen?vhal schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:03:
Zo jammer
Ik heb alleen een hekel aan hem.. Gun hem voor de rest een mooi leven maar het is een hypocriet.. Dus tja.vhal schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:03:
Zo jammer
Auto is sowieso al 2s sneller in racepace denk ik. En dan compound zachter en stuk nieuwer.SadisticPanda schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:04:
Tering die snelheid van die Mercedes....
⏩ PVOutput☀️
PSN: xMaurice93
Ik had het over dit topic…
I have no special talent. I am only passionately curious.
Dat, maar vergeet de tactische bandenwissel bij de herstart ook niet.
Heb hier ook geen racisme/discriminatie gezien, gewoon frustraties wat te verklaren zijn.
Vaak bu'j te bang!
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
HAM wel erg snel.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Die man lijkt soms rijp voor de psycholoog. Als je al zijn uitspraken achter elkaar afspeelt, dan is het zo onverschillig dat het lijkt alsof hij in een alternatieve realiteit leeft.D-Ed schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:03:
[...]
En juist om dit soort uitspraken hebben de échte race liefhebbers een hekel aan je Lewis..
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dit topic is gesloten.
Emoties posten mag in bepaalde mate en hoort erbij, maar let op: Dit topic is niet jouw persoonlijke uitlaatklep. Hou het fatsoenlijk!
Huisregels van dit topic:- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky en o.a. Olav/Jack. Laat het dan ook.
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Geen naamverbasteringen en ook het onnodig zuur, beledigend over coureurs/teams hoeft hier niet. Denk bijvoorbeeld aan:
-Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd coureurs of teams bashen.
-Onnodig gezeur over Hamilton, dat weten we onderhand wel. Verwensingen aan zijn adres zijn hier niet welkom.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.