[F1 2021] Race 10 GP van Groot-Brittannië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 51 Laatste
Acties:
  • 164.322 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Snowdog schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:33:
[...]
Nee, maar in dat geval had Verstappen daar zelf ook voor kunnen kiezen, want ik denk dat het vrij duidelijk was wat er moest gebeuren. Daar had hij de raad van het team toch niet echt voor nodig denk ik. Daarnaast geldt ook die kritiek die Merc hier eerder kreeg voor hun rol dan uiteraard ook voor RB in deze situatie.

Daarnaast had hij ook direct naar binnen kunnen komen na het verkrijgen van de penalty en Vettel niet meer in de weg kunnen zitten als het duidelijk is dat je zo fout zit. Maar jij vond dat dus wel het toonbeeld van good sportsmanship en goed gehandeld, want daar ging het volgens mij om?
Ik heb even de tekst uit het radio transcript toegevoegd aan die vorige reactie, hij moest toch op zijn plek blijven. Later werd tegen hem gezegd dat het na de race zou worden onderzocht. Wat zou jij dan doen?

Hij kreeg de straf pas na de race, je hebt iets toch niet helemaal goed in het geheugen zitten?

[ Voor 6% gewijzigd door hardware-lover op 18-07-2021 21:41 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:37:
[...]

Dat is niet helemaal waar, Leclerc heeft ook nogal wat gekke dingen gedaan waar hij eigenlijk niet voor is gestraft.
Klopt, helemaal gelijk. Lewis en Leclerc had ik moeten zeggen :+

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:28
siggy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:36:
[...]

Yep, Hamilton kan niet tegen zijn verlies. Want alleen hij heeft het recht om te winnen. Maar hij blijft er goed mee wegkomen en dus zal er niks veranderen. En dát is een probleem. Elke andere rijder was allang 'aangepakt'.
Ind en het is niet de eerste keer dat die dit op deze manier doet. 😬

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Jorick schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:37:
Goed om te zien dat alles ok is met VER. Begrijpelijk dat Horner zuur is na zo'n race met veel schade en nul punten maar zijn opmerking over inhalen in die bocht is een beetje onzin. Nota bene waren HAM en BOT in 2019 op Silverstone op vergelijkbare wijze in gevecht (zie onderstaande video) maar toen nam HAM zijn verlies en liet ruimte voor BOT.

[YouTube: Hamilton And Bottas' Epic Silverstone Battle | 2019 British Grand Prix] Klikken want FOM

Je kon er op wachten dat dit vroeg of laat ging gebeuren. Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat VER HAM gewoon niet gezien heeft en/of er op gokt dat HAM eieren voor zijn geld kiest (zoals hij dit seizoen al twee keer eerder gedaan heeft) en dat HAM er op gokt dat hij de ruimte krijgt (VER had ook nog zat ruimte links van hem) met een touché als gevolg dat grote impact heeft. Lijkt mij een gevalletje race incident in de openingsronde.
Gevecht tussen Hamilton en Bottas? Gevecht?

Ver had Hamilton wel degelijk gezien. Max corrigeert nog tijdens het insturen om meer ruimte te laten. Check de replay.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:53
London schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:24:
[...]

Desalniettemin denkt Lewis dat hem geen blaam treft en dus is het niet zo gek dat hij nu zo uitbundig deze thuisoverwinning viert.
Als ik iemand per ongeluk het ziekenhuis in help dan knaagt het wel aan mij. Dan denk ik niet dat ik zo uitbundig feest kan vieren maar ieder zijn eigen ding he. Ik vind het dus wel gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:33:
Het uitschakelen van een concurrent zou ten alle tijden zo gestraft moeten worden dat jij geen voordeel kan pakken. Dus rij jij de ander van de baan dan eindig je altijd automatisch achter diegene dus ook laatste.

Het is van de zotte dat je een voordeel kan pakken door een ander van de baan te rijden.
Ongelukken (geen ernstige) horen bij de sport en waarschijnlijk is de FIA daarom bang om meteen alles maar te gaan straffen.

In dit geval mogen er best wel een of meerdere punten worden afgetrokken, bij NOR ging het om minder maar ook om veilig rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
dcell schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:41:
[...]

Als ik iemand per ongeluk het ziekenhuis in help dan knaagt het wel aan mij. Dan denk ik niet dat ik zo uitbundig feest kan vieren maar ieder zijn eigen ding he. Ik vind het dus wel gek.
Of Lewis weet zich geen raad te geven? Al vond ik de hele crew daar iets te uitbundig.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:37:
[...]

Dat is niet helemaal waar, Leclerc heeft ook nogal wat gekke dingen gedaan waar hij eigenlijk niet voor is gestraft.
Precies dit idd. Een coureur als HAM weet hoe je met zo’n wagen om moet gaan, en hoeft m maar een beetje te laten gaan (naar buiten) op het juiste moment. En dit wordt gezien als onschuldig overstuur. (Een stuurbeweging zie je wellicht niet, maar net iets meer gas op het juiste moment…)

Dit zijn echt gewoon racers-truukjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23:08
siggy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:36:
[...]

Yep, Hamilton kan niet tegen zijn verlies. Want alleen hij heeft het recht om te winnen. Maar hij blijft er goed mee wegkomen en dus zal er niks veranderen. En dát is een probleem. Elke andere rijder was allang 'aangepakt'.
Als een klein kind ja. Met als allerlaatste troef de r......kaart.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:05
Wolff wil ook graag nog ingaan op de titelstrijd tussen Verstappen en Hamilton, die nu weer een nieuwe wending neemt door de uitvalbeurt van de Red Bull Racing-coureur: 'Dit is een verhitte titelstrijd tussen de beste coureur ooit en iemand die minder goed is.
https://www.f1maximaal.nl...iemand-die-minder-goed-is

Mag hopen dat dit fakenieuws is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:56
Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:33:
Het uitschakelen van een concurrent zou ten alle tijden zo gestraft moeten worden dat jij geen voordeel kan pakken. Dus rij jij de ander van de baan dan eindig je altijd automatisch achter diegene dus ook laatste.

Het is van de zotte dat je een voordeel kan pakken door een ander van de baan te rijden.
Ik geloof niet dat dat de oplossing is, want dan gaat men echt geen risico meer nemen om iemand voorbij te komen, want stel je voor dat je diegene er per ongeluk af tikt, dan kan je meteen je eigen race stoppen. Maar er zou wel een forsere straf op mogen staan, een stop-go is dat het wel waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17:23
En nog een uitgebreide reactie van Horner via social media, al staat daar niets nieuws in:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FtjsPCFuDRTeBuZxnE064_Rdlps=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4Jh4FBjNyS0IioHfGd96A02Y.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 17:07
Ik vraag me af of 90% van hier net zo zou reageren als Ham van de baan af was gevlogen. Mijn god wat een drama om niks. Het was een race incident. Ham is bestraft daarvoor en hij rijdt nu eenmaal met een goede auto die de penalty zo dicht rijdt alsof het niks is (RB/VER had hetzelfde gedaan als de rollen nou eenmaal omgedraaid was).

Dat hij uitbundig feest staat te vieren op het podium kan je hem ook niet kwalijk nemen. Hij kreeg het nieuws pas te horen toen die bij SKY voor de microphone. Dat was zeker 15mins na de podium ceremony.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:56
Maar het is toch waar? Het gaat tussen de beste coureur ooit en Lewis Hamilton ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:24
hardware-lover schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:38:
[...]

Ik heb even de tekst uit het radio transcript toegevoegd aan die vorige reactie, hij moest toch op zijn plek blijven. Later werd tegen hem gezegd dat het na de race zou worden onderzocht. Wat zou jij dan doen?

Hij kreeg de straf pas na de race, je hebt iets toch niet helemaal goed in het geheugen zitten?
Ok, dat van die straf na de race was mij even ontschoten, dacht dat hij die wel nog kreeg in de race, maar goed, alsnog het was overduidelijk dat hij geen recht had op die positie. Dus wat zou ik doen? Die plek aan Vettel geven, dat lijkt me duidelijk. Ik denk dat dat in 95+% van de gevallen ook gebeurt. Dat Hamilton daar geen penalty voor krijgt aan het begin van de race, tsjah, daar kan je het niet mee goedpraten imo.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:01

Edd

Als het een race incident was, had hij geen straf gekregen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
Edd schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:49:
[...]

Als het een race incident was, had hij geen straf gekregen.
Klopt, net zoals de PER/NOR en PER/LEC incident in Oostenrijk :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frappuccino
Die ouwe van Lewis is al net zo gestoord.

https://www.f1maximaal.nl...even-waar-ze-voor-betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:37
Lordy79 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:05:
[...]

Helemaal niet lastig. Gewoon een plaats of 5 verliezen, definitief. Dus als je als 1e over de finish gaat zak je naar plaats 6.
Dat is genoeg om nog voor door te racen maar te weinig om het expres te doen.
Alleen dan is het voor degene die juist achteraan rijden per direct niet meer de moeite om door te rijden. Al zou ik dit inderdaad wel een betere straf vinden.

[removed]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Raven__NL schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:47:
Ik vraag me af of 90% van hier net zo zou reageren als nu als Ham van de baan af was gevlogen. Mijn god wat een drama om niks. Het was een race incident. Ham is bestraft daarvoor en hij rijdt nu eenmaal met een goede auto die de penalty zo dicht rijdt alsof het niks is (RB/VER had hetzelfde gedaan als de rollen nou eenmaal omgedraaid was).

Dat hij uitbundig feest staat te vieren op het podium kan je hem ook niet kwalijk nemen. Hij kreeg het nieuws pas te horen toen die bij SKY voor de microphone. Dat was zeker 15mins na de podium ceremony.
Als je je collega de race uittikt met 290 km per uur, dan siert het je als je op de hoogte wilt blijven over de situatie van je collega. Dat je het nieuws pas na een kwartier van een SKY moet horen zegt in mij optiek al genoeg over de persoon. Lewis is in mijn ogen een egocentrisch en narcistisch persoon ten voeten uit, wat de laatste periode erg zichtbaar wordt onder druk van Red Bull en met name Verstappen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:38
Je ziet wel een kanteling bij lewis; daar waar hij in het begin van het seizoen vaak in zulke situaties eieren voor zijn geld nam, gaat hij er nu vol in. Vast omdat hij in een niks te verliezen situatie zit.

Max had eigenlijk de lewis van begin van het seizoen moeten zijn, vertrouwen op de snelheid van de Red Bull en accepteren dat hij nu even op plek twee zou rijden. Waarschijnlijk had hij hem tijdens de race wel weer ingehaald, en anders liep lewis slecht een paar punten in op Max.

Neemt niet weg dat het een belachelijke actie was, maar als leider in het wk moet je soms wat minder risico nemen op zulke momenten denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

uchiha tijntje schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:54:
[...]

Als je je collega de race uittikt met 290 km per uur, dan siert het je als je op de hoogte wilt blijven over de situatie van je collega. Dat je het nieuws pas na een kwartier van een SKY moet horen zegt in mij optiek al genoeg over de persoon. Lewis is in mijn ogen een egocentrisch en narcistisch persoon ten voeten uit, wat de laatste periode erg zichtbaar wordt onder druk van Red Bull en met name Verstappen.
In his defence; hij vroeg dezelfde ronde nog 'is max okay?'...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:37
siggy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:05:
[...]

Nou, een losse stop & go of een 10 seconden stop & go was meer toepasselijk geweest. Want ik vraag me af wat er moet gebeuren om een dergelijke 10 sec stop & go te krijgen? Een bewuste actie is eigenlijk de zwarte vlag, dus wat zit er nog tussen, tussen deze bewust risicovolle actie van Lewis en bewust eraf rammen? Dan kun je dus nog iets ergers doen om een drive through,stop & go, en een 10 sec stop & go te ontvangen. Ik weet het niet. Dit is wel vrij extreem. Ik zie de 'ladder' niet meer van wat je erger moet doen om nog 3 zwaardere straffen te krijgen. Dat is gewoon het absurde eer wéér aan.
Zelfs dan had ie nog top 3 kunnen rijden. Oftewel was de aktie nog steeds de moeite waard en was het niet echt een straf geweest.

[removed]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 09:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Ik ben geen Max Verstappen fan, ook al ben ik een Nederlander, ik ben meer voor de underdog als een team als Williams, Haas, Alfa Romeo. Maar als ik de boel zo bekijk dan zie je duidelijk dat Hamilton zijn apex mist, niet op de rem gaat waar hij dat later in de race voor hij Leclerc wil inhalen wel doet... Had hij dat in de eerste ronde ook gedaan dan was het helemaal anders gelopen. Valt me tegen dat hij en ook Toto Wolff roepen wij hebben niks verkeerd gedaan...

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

MikeyMan schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:55:
[...]

Moest er nog eens bijkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 13:29

ricardo246

Life's what you make it!

MikeyMan schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:55:
[...]

Dat dus, en bij ziggo zij hij dat hij VER zou contacten in het ZH.

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:42
koentjuh schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:55:
Je ziet wel een kanteling bij lewis; daar waar hij in het begin van het seizoen vaak in zulke situaties eieren voor zijn geld nam, gaat hij er nu vol in. Vast omdat hij in een niks te verliezen situatie zit.

Max had eigenlijk de lewis van begin van het seizoen moeten zijn, vertrouwen op de snelheid van de Red Bull en accepteren dat hij nu even op plek twee zou rijden. Waarschijnlijk had hij hem tijdens de race wel weer ingehaald, en anders liep lewis slecht een paar punten in op Max.

Neemt niet weg dat het een belachelijke actie was, maar als leider in het wk moet je soms wat minder risico nemen op zulke momenten denk ik.
Maar dat is het punt juist; als ik menig (oud-)coureur mag geloven nam Max helemaal geen risico en Ham wel. Er was genoeg ruimte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

ricardo246 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:56:
[...]

Dat dus, en bij ziggo zij hij dat hij VER zou contacten in het ZH.
En wat zegt die dan? Hey Max gozer van me. Je liet me geen ruimte he! Nee de manier waarop hij deze overwinning vierde en totaal geen zelfreflectie toepast is gewoon sneu om te zien.

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-07-2021 21:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven__NL
uchiha tijntje schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:54:
[...]

Dat die eerder heeft gevraagd of hij ok was? Doet er dus niet meer aan toe. Ook al gaf zijn team aan dat hij 'out of the car' was.
Hoe vaak is deze vraag bij ernstige crashes al voorbij gekomen? En hoe vaak is toen al aangegeven dat de driver ok was? En Vervolgens 'hoe vaak heb jij een andere rijder dan horen vragen nadat die dit nieuws al heeft gehad of de driver ook echt maar dan ook echt, echt, echt in orde is'

Kom op man, zet die oranje bril toch af. Je mag HAM haten voor mij part (I don't care) maar zie het ook vanuit een ander perspectief. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

uchiha tijntje schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:58:
[...]

En wat zegt die dan? Hey Max gozer van me. Je liet me geen ruimte he!
Dat gaan we nog horen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Snowdog schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:48:
[...]
Ok, dat van die straf na de race was mij even ontschoten, dacht dat hij die wel nog kreeg in de race, maar goed, alsnog het was overduidelijk dat hij geen recht had op die positie. Dus wat zou ik doen? Die plek aan Vettel geven, dat lijkt me duidelijk. Ik denk dat dat in 95+% van de gevallen ook gebeurt. Dat Hamilton daar geen penalty voor krijgt aan het begin van de race, tsjah, daar kan je het niet mee goedpraten imo.
Dat goedpraten probeer ik helemaal niet, maar dat is wel de reden geweest waarom hem werd verteld dat ie op zijn plek moest blijven rijden. Ik deel alleen maar mee hoe het tijdens die race werkelijk is gegaan.

Waarom zou jij de plek aan Vettel gegeven hebben als er niet eens een straf was uitgedeeld? Dat lijkt me wel heel erg raar om jezelf dan maar een straf te geven, dat heb ik nog nooit een rijder zien doen?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Heb het interview even geluisterd waar ze naar refereren maar Toto zegt dit. Toto zegt dit is een titelstrijd met de beste coureur ooit met een tool (auto) die misschien iets minder goed is.
Op ongeveer 3 min.

YouTube: F1 BRITISH GP - Toto Wolff - Post Race Interview

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
YouTube: VERSTAPPEN FULL TEAM RADIO AFTER HIS MASSIVE CRASH WITH LEWIS HAMILT...

Onboard audio van Max ... nog een wonder dat ie bij kennis bleef. Als je hem zo hoort snap ik wel dat ze hem nog even in het ziekenhuis houden ter observatie.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hamilton is inderdaad wat minder goed ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Vuvuzela

My spire is forming

Was Netflix eigenlijk van de partij? Niks over gehoord, maar Silverstone lijkt me geen race die je overslaat.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Teknix1982 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:59:
[...]

Heb het interview even geluisterd waar ze naar refereren maar Toto zegt dit. Toto zegt dit is een titelstrijd met de beste coureur ooit met een tool (auto) die misschien iets minder goed is.
Op ongeveer 3 min.

In het Engels is een "tool" ook wel een bijnaam voor prutser ... maar dan refereert ie waarschijnlijk in die woorden naar Hamilton en is de beste coureur ooit Max ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
redfoxert schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:00:
[...]

In het Engels is een "tool" ook wel een bijnaam voor prutser ... maar dan refereert ie waarschijnlijk in die woorden naar Hamilton en is de beste coureur ooit Max ;)
Ja klopt dat weet ik maar dat bedoelde hij niet als je het interview helemaal luistert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
[...]

Op ongeveer 3 min.

Wow wat een walgelijke opmerking. Hele sneaky manier van zeggen dat het de schuld is van Verstappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

[...]

Op ongeveer 3 min.

Geweldig. Thanks!
Terranova schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:01:
[...]

Wow wat een walgelijke opmerking. Hele sneaky manier van zeggen dat het de schuld is van Verstappen.
beluister het nog eens.

[ Voor 41% gewijzigd door Vuvuzela op 18-07-2021 22:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17:23
En de reactie van Lewis via Social Media:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xXaPOqMDd95OOiHJQ8J6P4jLB08=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xkFcsJ6TqePdN3tZ9aUDkbq2.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Maurice079 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:03:
[Afbeelding]
Always fair. Genoeg gelezen. Wat een zelfreflectie ontbreekt bij die man. Zoals ik zei, narcistisch persoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:39
uchiha tijntje schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:58:
[...]

En wat zegt die dan? Hey Max gozer van me. Je liet me geen ruimte he! Nee de manier waarop hij deze overwinning vierde en totaal geen zelfreflectie toepast is gewoon sneu om te zien.
Hij had nochtans aangegeven geen excuses of iets dergelijks aan te bieden.

Denk niet dat Max zin heeft in een gesprekje met Lewis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
hardware-lover schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:59:
[...]

Dat goedpraten probeer ik helemaal niet, maar dat is wel de reden geweest waarom hem werd verteld dat ie op zijn plek moest blijven rijden. Ik deel alleen maar mee hoe het tijdens die race werkelijk is gegaan.

Waarom zou jij de plek aan Vettel gegeven hebben als er niet eens een straf was uitgedeeld? Dat lijkt me wel heel erg raar om jezelf dan maar een straf te geven, dat heb ik nog nooit een rijder zien doen?
Normaal zal een rijder zelf die positie teruggeven/afstaan, zoals we dat bijvoorbeeld Alonso vandaag ook zagen doen in het begin van de race. Een team zal dat normaal gesproken ook adviseren. Waarom Verstappen of Red Bull dat daar niet deed? Geen idee, waarschijnlijk omdat ze krom redeneerden dat het ok was, omdat Hamilton het ook had gedaan, maar sportief was het iig niet, zeker niet omdat ze er uiteindelijk zelfs van profiteerden met Ric.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sir_Lion
Maurice079 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:03:
[Afbeelding]
Ergo, hij heeft dus bewust het risico genomen om met 300kph+ tegen max aan te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Sir_Lion schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:05:
[...]

Hij had nochtans aangegeven geen excuses of iets dergelijks aan te bieden.

Denk niet dat Max zin heeft in een gesprekje met Lewis.
Niet waar, HAM zou VER bellen om te kijken hoe het met hem ging. That's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:43
Raven__NL schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:47:
Ik vraag me af of 90% van hier net zo zou reageren als Ham van de baan af was gevlogen. Mijn god wat een drama om niks. Het was een race incident. Ham is bestraft daarvoor en hij rijdt nu eenmaal met een goede auto die de penalty zo dicht rijdt alsof het niks is (RB/VER had hetzelfde gedaan als de rollen nou eenmaal omgedraaid was).

Stel jezelf eens de vraag, had Max zo’n domme fout gemaakt?
Het maakt toch geen reet uit wie het doet? Maar meneer mercedes heeft gewoon flink de schijn tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:39

Vos

AFCA

ricardo246 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:06:
[...]

En bij Sky zei hij van niet las ik hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
[...]

En daarbij gaat hij geen excuses aanbieden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Vuvuzela schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:02:
[...]

Geweldig. Thanks!

[...]

beluister het nog eens.
Oh ik heb het goed gehoord hoor. Hij zegt dat het kan gebeuren als er iemand die niet zo goed is een gevecht aan gaat met de beste coureur allertijden .

Dus dan geeft ie aan de het niet aan de beste coureur allertijden ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

[...]

Zonde van de moeite. Hij hoort het vast wel via SKY ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zeggen is één, maar het ook daadwerkelijk doen is een twééde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Vos schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:07:
[...]

En bij Sky zei hij van niet las ik hier?
Er zit een verschil tussen excuses en opbellen hoe het met iemand gaat..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:39

Vos

AFCA

ricardo246 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:08:
[...]

Er zit een verschil tussen excuses en opbellen hoe het met iemand gaat..
Ja klopt, maar ik reageer op je punt over bellen :). Dat hij bij Ziggo zei die wel te doen en bij SKY zei van niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:44
siggy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:41:
[...]

Gevecht tussen Hamilton en Bottas? Gevecht?

Ver had Hamilton wel degelijk gezien. Max corrigeert nog tijdens het insturen om meer ruimte te laten. Check de replay.
Gevecht ja, misschien je oranje bril eens afzetten. Ze laten beide zien dat je prima door die bocht kunt terwijl Horner roept dat dat niet kan wat gewoon onzin is. HAM had misschien een meter naar rechts kunnen zitten maar VER had net zo goed nog een halve meter of een meter naar links kunnen gaan dan was er niets aan de hand geweest. Daarom kan ik mij voorstellen dat HAM van mening is dat hij weinig verkeerd heeft gedaan ook al heeft hij er een straf voor gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 09:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Dat is wel waar het op neer komt lijkt me, net zoals indertijd met ene Michael Schumacher, die deed ook nooit iets verkeerd... Maar goed, uitgedaagd worden is lastig als je al zo lang zo "goed" bent of eigenlijk geen uitdaging hebt gehad... dan gaan mensen weleens wat geks doen.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Terranova schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:08:
[...]

Oh ik heb het goed gehoord hoor. Hij zegt dat het kan gebeuren als er iemand die niet zo goed is een gevecht aan gaat met de beste coureur allertijden .

Misschien ligt het aan mij. Maar Toto zegt dat de GOAT(Ham) vecht met gereedschap (auto)dat misschien niet zo goed is als het andere(auto) tegen een up and coming star (Max).
Dat minder goede slaat op de auto,, wat classic underdog Toto is. Toto gaat niet (op beeld) zeggen dat Max minder goed is.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Vos schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:11:
[...]

Ja klopt, maar ik reageer op je punt over bellen :). Dat hij bij Ziggo zei die wel te doen en bij SKY zei van niet.
Hij zegt op social toch dat er contact is geweest?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:26

Nibbz

Postmaster General

Jorick schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:11:
[...]

Gevecht ja, misschien je oranje bril eens afzetten. Ze laten beide zien dat je prima door die bocht kunt terwijl Horner roept dat dat niet kan wat gewoon onzin is. HAM had misschien een meter naar rechts kunnen zitten maar VER had net zo goed nog een halve meter of een meter naar links kunnen gaan dan was er niets aan de hand geweest. Daarom kan ik mij voorstellen dat HAM van mening is dat hij weinig verkeerd heeft gedaan ook al heeft hij er een straf voor gekregen.
Ok, dan moet dus voortaan, iedereen de gene voor zich, in een bocht, eraf rammen.. en dan komt de fia met een hele lamme 10 seconde penalty.. maargoed, je kan doorrijden, en je concurrent waarschijnlijk niet.

8)7 8)7

13:37

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Nibbz schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:14:
[...]

Ok, dan moet dus voortaan, iedereen de gene voor zich, in een bocht, eraf rammen.. en dan komt de fia met een hele lamme 10 seconde penalty.. maargoed, je kan doorrijden, en je concurrent waarschijnlijk niet.

8)7 8)7
Er was licht contact, er af rammen is wat anders IMHO. Dat de uitkomst knetterhard was voor VER doet niets af aan het contact.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Sir_Lion
ricardo246 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:15:
[...]

Er was licht contact, er af rammen is wat anders IMHO. Dat de uitkomst knetterhard was voor VER doet niets af aan het contact.
Met deze snelheden is de kleinste touch al genoeg voor grote gevolgen. Pure fysica. Dat moet een ervaren coureur met 7 WKs op zak toch ECHT wel weten.

Die coureurs kunnen heel vaak, heel precies de auto neerzetten waar ze willen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven__NL
Mosin schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:07:
[...]

Stel jezelf eens de vraag, had Max zo’n domme fout gemaakt?
Het maakt toch geen reet uit wie het doet? Maar meneer mercedes heeft gewoon flink de schijn tegen.
Want hij maakt geen fouten wil je zeggen? Dat is nu precies wat ik bedoel. Zet die roze bril eens af.

Ze hadden beide elkaar wat meer ruimte kunnen geven als je de beelden zo ziet en in super slow motion afspeelt. Maar wie zijn wij om dit beoordelen. We zijn niks anders dan een stel keyboard warriors 🤣

Geniet gewoon van dit seizoen. We zien een titanen strijd ontwikkelen van de 2 beste coureurs van deze generatie. Yes, ze rijden hard maar ook fair. Dit hebben we vaak genoeg gezien. Maar ooit, net zoals vandaag, zal het wel eens fout gaan. Zolang ze beide er goed van afkomen is het prima. Als 1 van de 2 elkaar bewust van de baan aftikken dan is het een heel ander verhaal. En laten we heeeel eerlijk zijn! Was dit een bewuste actie van Ham? NEE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Kijk, die 10 seconde zal volgens de regels zijn. Maar als de regels dit (het de facto ongestraft op uiterst gevaarlijke wijze je concurrent elimineren) toestaan moet je misschien eens gaan kijken of je daar een aanpassing in moet maken. Dat kan toch niet de bedoeling van de sport zijn. Nog los van de mogelijke gevaarzetting door een uitlokkende werking...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Frappuccino
Las net ergens dat Max Lewis van z'n instagram geflikkerd heeft.

Terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 13:55

Lordy79

Vastberaden

redwing schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:54:
[...]

Alleen dan is het voor degene die juist achteraan rijden per direct niet meer de moeite om door te rijden. Al zou ik dit inderdaad wel een betere straf vinden.
Waarom niet? Of de eerste over de finish nou 1e of 6e wordt maakt voor nr 7 niet uit dus knokken om plaats 7 TM 10 blijft hetzelfde.
Voor nr 7 zelf is er trouwens een hoop te winnen want als ie nog een auto voorbij gaat wordt hij 5e in t klassement en 7e of 5e scheelt nogal.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hamilton vandaag over hoe graag hij die 8e wereldtitel wil hebben:
Afbeeldingslocatie: https://static.wikia.nocookie.net/shrek/images/d/dd/Farquaad_sacrifice_quote.jpg/revision/latest?cb=20210414200951
;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:38
Vergeet ook niet:
Het is de eerste ronde, het zou mij niet verbazen als in de derde/vierde ronde de manoeuvre prima had gekund doordat de banden warmer zouden zijn. Maarja, eerste ronde, dan heb je vaak onderstuur, zeker zo dicht in de buurt van een andere auto en als je de binnenkant in Copse pakt. Toch jammer dat een zevenvoudig wereldkampioen dat niet even bedenkt.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Raven__NL schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:18:
[...]
En laten we heeeel eerlijk zijn! Was dit een bewuste actie van Ham? NEE!
Vind je het heel relevant? Hij heeft in ieder geval een behoorlijke mate van schuld want hij heeft een straf gekregen. Hij neemt op zn minst welbewust het risico. Dat is gewoon verre van chic.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Frappuccino schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:18:
Las net ergens dat Max Lewis van z'n instagram geflikkerd heeft.

Terecht.
Wow dat is wel heel drastisch! Daar zal Hamilton wel wakker van liggen :+

39

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Frappuccino
Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:20:
[...]

Vind je het heel relevant? Hij heeft in ieder geval een behoorlijke mate van schuld want hij heeft een straf gekregen. Hij neemt op zn minst welbewust het risico. Dat is gewoon verre van chic.
En bij LeClerc kon ie het wel netjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Sir_Lion schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:17:
[...]

Met deze snelheden is de kleinste touch al genoeg voor grote gevolgen. Pure fysica. Dat moet een ervaren coureur met 7 WKs op zak toch ECHT wel weten.

Kijk even terug vanuit de rijders positie op F1TV, je ziet dat HAM op het laatste moment afbreekt en van het gas af gaat, niet voldoende uiteindelijk om het achterwiel van VER te missen, maar hij.wilde zeker niet VER eraf tikken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Raven__NL
Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:20:
[...]

Had je net zo gereageerd als de rollen waren omgedraaid? Dan staat 90% op de bank te juichen. En schreeuwen hoe geweldig hij wel niet is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Hamilton wordt bijna alleen nog door Engelsen gesteund, ik heb nog nooit zoveel antipathie tegen Lewis gezien dan vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frappuccino
Fietsbel schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:21:
[...]

Wow dat is wel heel drastisch! Daar zal Hamilton wel wakker van liggen :+
Vast niet, maar dat zegt wel wat voor sfeer die wielentikker heeft gecreeerd nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

[...]

Hahaha ja hoor zijn achterwiel lag er meteen af na dat lichte contact ......

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoubleDutch
Jorick schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:11:
[...]

In de race pak je daar de epax helem rechts, dus voor Ham 1.5 meter naar recht, Max had helemaal geen ruimte on naar links te gaan, blijf erbij dan Ham een sore looser is en gewoon had moeten afremmen en ruimte aan Max had moeten geven, als je je voorband (Ham) naast de achterband van (Max) heb staan dan hoor je gewoon ruimte te geven. Heb geen oranje bril op, maar Ham lijkt wel of die een als een rode Stier instuud met een gok om iemand van de baan te rammen en dit heeft hij vaker gedaan. 😬

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Raven__NL schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:22:
[...]

Had je net zo gereageerd als de rollen waren omgedraaid? Dan staat 90% op de bank te juichen. En schreeuwen hoe geweldig hij wel niet is.
Vermeende hypocrisie is niet zo'n sterk argument ;)
Een aanrijding met schuld waarbij je voornaamste tegenstander geëlimineerd wordt is niet geweldig, nooit.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:17
Uitgelekte foto van Toto in de Stewards Room:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r-TFP3qMd2j6G_nho_juOSp9aa0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2EHRXpPLo4xdlmo2srB1xZ9U.jpg?f=fotoalbum_large
:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Nu zal ik zeker staan juichen als Lewis uitvalt. Maar het maakt mij niet uit wie het is, als iemand er zo hard afgaat sta ik zeker niet te juichen voor ik eerst heel zeker ben dat deze helemaal in orde is.

Ik heb helaas al te veel coureurs zien overlijden en krijg de rillingen over mijn lijf bij dit soort ongelukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Spotmatic schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:23:
Ik ben onderhand echt wel klaar met dat rode vlag geneuzel. Ga naar binnen maar blijf verder met je fikken van de auto's af. Dat doe je maar tijdens de race zelf.
Wel een beetje dubbel, als er een rode vlag is omdat de start een puinhoop is waarbij het halve veld onschuldig schade heeft is het natuurlijk weer oneerlijk om ze niet de kans te geven de boel op te lappen.

Dit keer was het de veroorzaker van de situatie die alle voordeel wist te halen, meestal ligt juist de dader in de banden en is de rest slachtoffer.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

DoubleDutch schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:25:
[...]

In de race pak je daar de epax helem rechts, dus voor Ham 1.5 meter naar recht, Max had helemaal geen ruimte on naar links te gaan, blijf erbij dan Ham een sore looser is en gewoon had moeten afremmen en ruimte aan Max had moeten geven, als je je voorband (Ham) naast de achterband van (Max) heb staan dan hoor je gewoon ruimte te geven. Heb geen oranje bril op, maar Ham lijkt wel of die een als een rode Stier instuud met een gok om iemand van de baan te remmen en dit heeft hij vaker gedaan. 😬
Kijk even de foto's hier terug, ook Max had zeeën van ruimte links van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:50
Raven__NL schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:18:
[...]

Want hij maakt geen fouten wil je zeggen? Dat is nu precies wat ik bedoel. Zet die roze bril eens af.

Ze hadden beide elkaar wat meer ruimte kunnen geven als je de beelden zo ziet en in super slow motion afspeelt. Maar wie zijn wij om dit beoordelen. We zijn niks anders dan een stel keyboard warriors 🤣

Geniet gewoon van dit seizoen. We zien een titanen strijd ontwikkelen van de 2 beste coureurs van deze generatie. Yes, ze rijden hard maar ook fair. Dit hebben we vaak genoeg gezien. Maar ooit, net zoals vandaag, zal het wel eens fout gaan. Zolang ze beide er goed van afkomen is het prima. Als 1 van de 2 elkaar bewust van de baan aftikken dan is het een heel ander verhaal. En laten we heeeel eerlijk zijn! Was dit een bewuste actie van Ham? NEE!
Als het een bewuste actie was, dan hadden ze zijn licentie mogen versnipperen. Dit was IMHO een hele grote fout van Hamilton, die wordt bestraft met een lullige 10 seconden straf.

Wat moet een F1 coureur verkeerd doen om een stop & go te krijgen?

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:44
Maarten_E schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:19:
Vergeet ook niet:
Het is de eerste ronde, het zou mij niet verbazen als in de derde/vierde ronde de manoeuvre prima had gekund doordat de banden warmer zouden zijn. Maarja, eerste ronde, dan heb je vaak onderstuur, zeker zo dicht in de buurt van een andere auto en als je de binnenkant in Copse pakt. Toch jammer dat een zevenvoudig wereldkampioen dat niet even bedenkt.
Waarom gaat het bij HAM & BOT in 2019 dan wel goed in de openingsronde in dezelfde bocht van dezelfde race? Ze gaven elkaar toen genoeg ruimte. Vandaag was vrijwel identieke situatie maar ging het net even mis. Dat is racen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Sir_Lion schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:17:
[...]

Toch wel enigszins lastig, voorbeeld wat ik eerder ergens genoemd zag worden vandaag was de actie in de 1e lap in Barca GP dit jaar. Daar zit Max aan de binnenkant en breekt hij iets naar buiten uit, maar weet Hamilton wel (genoeg) uit te wijken.

Natuurlijk, gaat het daar net wat minder hard, maar Max had zelf wellicht ook iets meer ruimte voor een dergelijke correctie kunnen houden. Het is niet helemaal zwart/wit imo, dus vanuit dat oogpunt heeft Hamilton ook wel enigszins gelijk, Max is vaak vrij agressief en geeft weinig ruimte. Wil verder niet zeggen dat het Max' fout was, maar als je zo op het scherpst van de snede racet, kan dat wel fout aflopen I guess.

Persoonlijk vind ik het meest storende vooral de manier waarop Lewis met het hele gebeuren omgaat. Zo'n incident kan gewoon gebeuren, al is het wel apart dat Lewis nu al een aantal keren iemand op soortgelijke manier eraf ramt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:25:
[...]

Vermeende hypocrisie is niet zo'n sterk argument ;)
Een aanrijding met schuld waarbij je voornaamste tegenstander geëlimineerd wordt is niet geweldig, nooit.
Klopt, maar this is racing. Je ziet vaak genoeg bij kleine tikjes dat er niks gebeurt en andere keren is de auto rijp voor de sloop. It happens... Hoe klote het ook is

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:50
ricardo246 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:26:
[...]

En er was een zee van ruimte rechts van hem. Verstappen had ook niet in kunnen sturen, dan was hij ook naast de baan belandt.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

90 pagina's teruglezen geen zin in.

Ik moet eerlijk zijn dat ik het een redelijk saaie race vond. Er gebeurde niet echt bijzonders.

Crash VER en HAM... is denk ik al genoeg over gezegd. Enige wat ik er nog over kwijt wil is dat als er iemand zo hard af gaat en de veroorzaker gewoon daarna #1 wordt dat dat niet rechtvaardig is.
Veroorzaak je een crash waardoor iemand eruit ligt. Standaard stop en go en achteraan aansluiten.

Op naar Hongarije en laat daar maar weer zien wie de beste is zonder crashes graag.

Hopelijk heeft RBR niet teveel last van deze crash met budget cap.

Ik verlaat rustig dit topic en sluit me weer aan in het F1 topic.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sir_Lion
Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:26:
[...]

Nu zal ik zeker staan juichen als Lewis uitvalt. Maar het maakt mij niet uit wie het is, als iemand er zo hard afgaat sta ik zeker niet te juichen voor ik eerst heel zeker ben dat deze helemaal in orde is.

Ik heb helaas al te veel coureurs zien overlijden en krijg de rillingen over mijn lijf bij dit soort ongelukken.
Ik was er ook echt helemaal klaar mee met de race toen ik dat zag gebeuren. Hetzelfde gevoel wat ik bij Grosjean vorig jaar had.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:21

iichel

Gazoooo

Exocet schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:22:
Hamilton wordt bijna alleen nog door Engelsen gesteund, ik heb nog nooit zoveel antipathie tegen Lewis gezien dan vandaag.
Heb je wel verder dan Nederland gekeken? :+ Ik ben nog steeds fan trouwens...

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoubleDutch
ricardo246 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:26:
[...]

Ja want zo nam Ham de rest van de wedstrijd ook de bocht, helemaal links om. 😂
Linker wiel voor naast de rechter wiel achter geeft je het recht om iemand eraf de duwen. 👍🏻

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Frappuccino
ricardo246 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:22:
[...]

Kijk even terug vanuit de rijders positie op F1TV, je ziet dat HAM op het laatste moment afbreekt en van het gas af gaat, niet voldoende uiteindelijk om het achterwiel van VER te missen, maar hij.wilde zeker niet VER eraf tikken.
Heeft HAM je dat verteld of neem je dat zelf aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

[...]

Ah de wat als vraag. Totaal niet relevant.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sir_Lion
DoubleDutch schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:30:
[...]

Ja want zo nam Ham de rest van de wedstrijd ook de bocht, helemaal links om. 😂
Linker wiel voor naast de rechter wiel achter geeft je het recht om iemand eraf de duwen. 👍🏻
Het is echt victimblaming als het ware.

"Ja maar Max had zat plek links. Had ie daar dan maar moeten rijden..."

En de bocht dan compleet missen???

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Dit jaar maakt wel duidelijk dat Hamilton onder druk een veel mindere coureur is dan Hamilton in verreweg de snelste auto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Je moet er toch niet aan denken dat dat wiel over de hekken het publiek in was gegaan. Dan had Lewis een paar doden op zn geweten.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

Exocet schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:31:
Dit jaar maakt wel duidelijk dat Hamilton onder druk een veel mindere coureur is dan Hamilton in verreweg de snelste auto
Was vorig jaar al duidelijk 2 x ALB uit de race gedonderd.

Owja ik was vertrokken naar het F1 topic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
iichel schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:29:
[...]

Heb je wel verder dan Nederland gekeken? :+ Ik ben nog steeds fan trouwens...
Oogkleppen hou je altijd, maar 100% zeker dat de meerderheid Hamilton dit kwalijk neemt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

redfoxert schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:32:
[...]
Je moet er toch niet aan denken dat dat wiel over de hekken het publiek in was gegaan. Dan had Lewis een paar doden op zn geweten.
Best crowd ever..... en door!

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frappuccino
redfoxert schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:32:
[...]

Het was enkel de band, maar evengoed niet wenselijk.
Pagina: 1 ... 41 ... 51 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.