[F1 2021] Race 10 GP van Groot-Brittannië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 51 Laatste
Acties:
  • 163.868 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

warp schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 10:09:
[...]
Inderdaad. Silverstone is vrij lastig voor de banden dus of ze de sprintrace kunnen uitrijden op één setje softs is nog maar de vraag, maar er zullen er genoeg zijn die het in plaatst daarvan op medium of hard gaan proberen, lijkt me ;)
Niet vergeten, de soft nu was de harde band de vorige race.

Er wordt algemeen verwacht dat men de medium en harde banden voor de race zal bewaren, tenslotte hebben ze van iedere band nog steeds maar een beperkt aantal beschikbaar. Maar er zullen altijd wel uitzonderingen zijn.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-06 16:18
hardware-lover schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 11:49:
[...]

Niet vergeten, de soft nu was de harde band de vorige race.

Er wordt algemeen verwacht dat men de medium en harde banden voor de race zal bewaren, tenslotte hebben ze van iedere band nog steeds maar een beperkt aantal beschikbaar. Maar er zullen altijd wel uitzonderingen zijn.
Dus tijdens de tweede Oostenrijk race reden ze op C3, C4 en C5 en nu is het C1, C2 en C3?

Eigenlijk is het ongelofelijk verwarrend, zeker voor de kijker. Teams zullen waarschijnlijk niet eens naar de kleur kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:46

sjaool

Every life should have 9 cats

codex schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 11:57:
[...]

Dus tijdens de tweede Oostenrijk race reden ze op C3, C4 en C5 en nu is het C1, C2 en C3?

Eigenlijk is het ongelofelijk verwarrend, zeker voor de kijker. Teams zullen waarschijnlijk niet eens naar de kleur kijken.
De gemiddelde kijker kijkt ook niet naar de kleur. Het is dus eigenlijk geen probleem. Degenen die zich erin verdiepen snappen het sowieso wel. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:31

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Jasphur schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 09:54:
Gaan de banden die gebruikt worden tijdens de sprint race uit de voorraad banden van de race of?
Ja, daarom zijn er dit keer restricties gesteld voor hoeveel banden er tijdens de trainingen gebruikt mogen worden.
• Op vrijdag en zaterdag is er een training van een uur. Tijdens de eerste training mogen er 2 sets banden naar keuze gebruikt worden en in de tweede training slechts 1. Dit is, omdat door het sprintformat er meer banden nodig zijn voor de kwalificatie en sprintrace. Tijdens de kwalificatie worden er 5 sets van de zachte compound beschikbaar gesteld.
tweakduke in "[F1 2021] Race 10 GP van Groot-Brittannië"

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:47

Spotmatic

Ken sent me

tweakduke schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 12:05:
[...]

Ja, daarom zijn er dit keer restricties gesteld voor hoeveel banden er tijdens de trainingen gebruikt mogen worden.

[...]

tweakduke in "[F1 2021] Race 10 GP van Groot-Brittannië"
De mensen die zich in FP2 verremmen of met blokkerende banden het gras/de grindbak in gaan zijn dus helemaal fucked... Fijn voor Haas, lekker de hele FP met flatspots rondrijden.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:20
codex schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 11:57:
[...]

Voor de casual kijker is het goed te weten dat er verschillende banden zijn. Voor de wat fanatiekere mensen is het misschien wat verwarrender, maar dan luister je aan t begin even en dan weet je welke compounds het zijn.

Voor mij is het met voetbal leuk om te weten of ze aanvallend of verdedigend spelen, maar de opstellingen ken ik de voor- en nadelen niet van

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:46

sjaool

Every life should have 9 cats

Spotmatic schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 12:09:
[...]

De mensen die zich in FP2 verremmen of met blokkerende banden het gras/de grindbak in gaan zijn dus helemaal fucked... Fijn voor Haas, lekker de hele FP met flatspots rondrijden.
Als het een gevaar oplevert zullen de banden heus wel vervangen worden door gelijksoortige banden. Dat doen ze nu ook al.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 17:31

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Spotmatic schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 12:09:
[...]

Foutjes kunnen je inderdaad duur komen te staan dit weekend.

Als je schade aan de auto rijdt in de trainingen dan is het alle hens aan dek om op tijd te repareren.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Lewis Hamilton: 'We've Got A Massive Challenge'

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Lewis Hamilton: 'We've Got A Massive Challenge'

Klikken want FOMsky :P

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

tweakduke schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 12:13:
[...]

Als je schade aan de auto rijdt in de trainingen dan is het alle hens aan dek om op tijd te repareren.
Ik ben echt heel erg benieuwd hoe dit allemaal uitpakt. Iets in mij zegt dat de lagere teams hier gewoon het meeste nadeel van gaan ondervinden. Meer kans op schade en dus hoge kosten. Maar we gaan het zien!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
sjaool schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 12:04:
[...]

De gemiddelde kijker kijkt ook niet naar de kleur. Het is dus eigenlijk geen probleem. Degenen die zich erin verdiepen snappen het sowieso wel. ;)
Ik vond het pre-2019 met de kleuren geel voor soft, rood supersoft, paars ultrasoft etc. eigenlijk duidelijker dan de bandenset die nu per race veranderd maar altijd hard, medium of soft is. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 499527

Wat komt ie weer moeilijk uit zijn woorden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:17

DataGhost

iPL dev

dutchgio schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 12:17:
[...]

Ik vond het pre-2019 met de kleuren geel voor soft, rood supersoft, paars ultrasoft etc. eigenlijk duidelijker dan de bandenset die nu per race veranderd maar altijd hard, medium of soft is. :)
Maar ze namen toen per baan alsnog verschillende compounds mee, met verschillende prestaties afhankelijk van het asfalt, de baanlayout, de baanlengte, de temperatuur e.d. dus het was alsnog lastig vergelijken. Op circuit X is een setje Z al na 10 ronden kapot en op circuit Y gaat datzelfde setje 30 ronden mee. Dan heb je toch weinig aan de vergelijking? Terwijl het pre-2019 juist meer gokken was voor mensen, was ultra nou zachter dan super en hyper? En roze was super toch? Of was dat nou paars....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-06 09:53

basvn

Breezand - NHN

tweakduke schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 12:13:
[...]

ik denk dat er ook minimaal gereden gaat worden.
ze hebben het ''geluk'' dat de auto's vrijwel het zelfde zijn aan vorig jaar. en dat ze toen 2 races hebben gedaan.

een fout in elke sessie dit weekend, is een hele dure..
waar je normaal met FP1/2 nog wel de muur in ''mag''

[ Voor 4% gewijzigd door basvn op 15-07-2021 12:48 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 18:25
Ik ben even kwijt hoeveel rondjes de sprintrace is, en of je verplicht bent om je banden 1x te wisselen.
Zo niet zou je het dan redden met de zachte compound?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-06 16:18
DataGhost schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 12:38:
[...]

Maar ze namen toen per baan alsnog verschillende compounds mee, met verschillende prestaties afhankelijk van het asfalt, de baanlayout, de baanlengte, de temperatuur e.d. dus het was alsnog lastig vergelijken. Op circuit X is een setje Z al na 10 ronden kapot en op circuit Y gaat datzelfde setje 30 ronden mee. Dan heb je toch weinig aan de vergelijking? Terwijl het pre-2019 juist meer gokken was voor mensen, was ultra nou zachter dan super en hyper? En roze was super toch? Of was dat nou paars....
Ik vond dat echt een stuk duidelijker, je kon zo zien wel compounds er op welk circuit worden gebruikt. Dit vind ik verwarrender, maar de neutrale kijker zal er waarschijnlijk geen fluit om geven dan.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Voor al je antwoorden voor de sprint race: https://www.formula1.com/...MuJh8GGAvTXi7Cm1vKov.html

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Of de afgelopen negen pagina's, waar dezelfde vragen al veertien keer gesteld en beantwoord zijn...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 18:25
Thanks hier was ik op naar zoek! Zo kan het dus ook @DeKaerften .....

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:28
Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 13:14:
[...]

Thanks hier was ik op naar zoek! Zo kan het dus ook @DeKaerften .....
Toch even @DeKaerften verdedigen.
Hoezo, zo kan het dus ook?
Hoeveel moeite kost het om een paar pagina's terug te zoeken of de zoek functie te gebruiken?
Waarom moet alles maar voor iedereen voorgekauwd worden wanneer men erom vraagt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16:53

Mr Nielsson

Born at a very young age.

Was handig geweest als het in de startpost aangevuld zou worden.
EDIT: het is inderdaad al gewoon vastgepind..

[ Voor 29% gewijzigd door Mr Nielsson op 15-07-2021 13:47 ]

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boxlessness
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 13:12
Anoniem: 499527 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 12:29:
[...]

Wat komt ie weer moeilijk uit zijn woorden :/
"How much personal satisfaction and enjoyment are you drawing from such a fight [with max]"
"[...] it's great to have such a battle"

Hij klinkt niet echt overtuigend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

News regarding McLaren Racing CEO Zak Brown

McLaren Racing confirmed today that three team members, including CEO Zak Brown, tested positive for covid-19 during the team’s rigorous testing programme before the British Grand Prix. Neither of our drivers are close contacts.

All three cases are unconnected and now isolating in accordance with government guidelines. The team’s operations for the British Grand Prix are unaffected.

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:18

Pierre

Van nature lui!

basvn schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 14:10:
News regarding McLaren Racing CEO Zak Brown

McLaren Racing confirmed today that three team members, including CEO Zak Brown, tested positive for covid-19 during the team’s rigorous testing programme before the British Grand Prix. Neither of our drivers are close contacts.

All three cases are unconnected and now isolating in accordance with government guidelines. The team’s operations for the British Grand Prix are unaffected.
Nou dat wordt wat komend weekend met 100.000 mensen op de tribune, ben wel nieuwsgierig hoeveel besmettingen daaruit voort vloeien.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

schumi2004 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 13:39:
[...]
Toch even @DeKaerften verdedigen.
Hoezo, zo kan het dus ook?
Hoeveel moeite kost het om een paar pagina's terug te zoeken of de zoek functie te gebruiken?
Waarom moet alles maar voor iedereen voorgekauwd worden wanneer men erom vraagt?
Dit, maar als eerste verwijzen naar de topic start vanzelfsprekend. Er zijn mensen die daar een hoop tijd in stoppen, ieder raceweekend opnieuw. Ik geef het je te doen in deze tijd van steeds maar wijzigende racelocaties.

Het zal wel bij de LLDM cultuur horen, zelfs al wordt het op een presenteerblaadje aangeboden ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:21
Pierre schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 14:14:
[...]

Nou dat wordt wat komend weekend met 100.000 mensen op de tribune, ben wel nieuwsgierig hoeveel besmettingen daaruit voort vloeien.
Dat zou best veel kunnen zijn - ik woon in Engeland en in de laatste week zijn er drie partijen die ik ken en die geografisch en sociaal niks met elkaar temaken hebben allemaal besmet geraakt (en hun partners / kinderen dus ook). Milde symptomen dat wel maar die Delta variant (neem ik aan) grijpt echt hard om zich heen, en het lijkt te komen door die kroeg cultuur tijdens het EK voetbal. Ik ben dus benieuwd hoe dat gaat uitpakken voor de rijders en teams want het lijkt echt overal te zitten. Dat kan het kampioenschap nog best op ze'n kop zetten.

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
hardware-lover schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 14:27:
[...]

Dit, maar als eerste verwijzen naar de topic start vanzelfsprekend. Er zijn mensen die daar een hoop tijd in stoppen, ieder raceweekend opnieuw. Ik geef het je te doen in deze tijd van steeds maar wijzigende racelocaties.

Het zal wel bij de LLDM cultuur horen, zelfs al wordt het op een presenteerblaadje aangeboden ;)
offtopic:
LLDM?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• skate master
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:51

skate master

Autodesk Educator Expert

Liever Lui Dan Moe

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E6VkxIKX0AA-jjk?format=jpg&name=large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:58

pinda powerrr

Slow down...

Tja, met al het gefeest in Engeland van de laatste weken moet het ergens wel mis gaan. Erg benieuwd naar verder in het seizoen, kan niet anders dan dat er nog iets gaat wijzigen komende weken. In races, of in rijders/teams.

Ik zou in geval van coureur zijnde jezelf helemaal opsluiten, wil je nog iets betekenen de komende maanden....(niet te doen natuurlijk).

Edit @basvn ah, de tracklimits, ook al zo'n vaste waarde in een raceweekend :+

[ Voor 10% gewijzigd door pinda powerrr op 15-07-2021 14:33 ]

Waiting on the world to change

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Dit kreeg ik net cadeau onder de noemer van F1 relevantie. :P
Blijkbaar ben ik voor McLaren dit weekend. En als het doodsaai is, dan heb ik ook wat te doen. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7SDgi3ZwP9XRpFhmMmXQThmHazs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EZfUHGB0fE6tx2h5QQZMhsjU.jpg?f=fotoalbum_large

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E6V0gHgVEAQnxXo?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
hardware-lover schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 14:27:
[...]

* streamnl heeft een hekel aan al die hippe afkortingen tegenwoordig….
Om me niet te oud te voelen, zoek ik ze elke keer op. Maar LLDM?
La Luz del Mundo Church (Light of the World Church)?? :?
Bron

Edit: terwijl ik dit type op mijn mobiel, zie ik het antwoord al op de volgende pagina staan :+
Zelf verzonnen? (Niet lullig bedoeld?)

[ Voor 8% gewijzigd door streamnl op 15-07-2021 15:53 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Het is donderdag en we zijn pas op pagina 10.
Het is redelijk rustig

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 17:23
streamnl schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 15:52:
Het is redelijk rustig
Wat valt er te melden?

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

streamnl schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 15:52:
Het is redelijk rustig
Zal wel komen omdat er bij sommige mensen het water tot hun lippen staat? :X

* Illegal_Alien laat zichzelf wel uit....

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:36
Over enkele minuten een F1 livestream:
YouTube: 2022 Formula 1 Car Breaks Cover LIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Butler
  • Laatst online: 16:21
Nou, ik heb net het laatste nieuwtje gehoord, er komt deze week in F1 voor het eerst een sprint race. Is er nog iemand met wat extra informatie over hoe dit format precies gaat werken?

at your service

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 17:23
The_Butler schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:00:
[...]

Nou, ik heb net het laatste nieuwtje gehoord, er komt deze week in F1 voor het eerst een sprint race. Is er nog iemand met wat extra informatie over hoe dit format precies gaat werken?
You’re trolling? :+

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Geen idee. Normaal lees ik tijdens een “break” eerst hier de berichten voordat ik naar andere sites ga.

Als ik zelf tijdens een break inlog op mijn werkmail… dan is het hier veel te rustig.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Als ik Jean Todt hoor moet ik altijd denken aan Allo Allo _O-

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Lekker corperate sausje weer...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

alles over de 2022 auto mag hier :) :) blijft het netjes bij elkaar staan
[F1] Seizoen 2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:08
dutchgio schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 09:38:
[...]

Met 17 rondjes zal vrijwel iedereen op soft starten lijkt me. En aangezien de zondag race vrije keuze is zal men bovenin dan eerder voor mediums gaan.
De vraag is houdt de soft dat vol, ik denk het niet en hebben ze die wel beschikbaar.

De beschikbare banden zijn:
2 hard, 4 medium, 6 softs.
1 hard en 1 medium moeten beschikbaar zijn in de zondagrace, 1 soft mag niet gebruikt worden tot q3.
Men heeft 5 softs, 1 voor practice1 om de quali setup te testen, 3 voor q1 en q2, 1+ de 6e gereserveerde set voor 2 runs in q3.

De snelste teams kunnen misschien met 2 sets in q1 en q2 wegkomen en de teams die in q1 uitvallen houden banden over uit q2 en q3, die teams kunnen theoretisch op soft starten. De middenveldteams hebben alle softs waarschijnlijk gebruikt op vrijdag.

Ik verwacht alleen een alfa en een williams op soft als gok, rest op medium, misschien hard afh van hoe de long run data in de zaterdag practice uitvalt.
Maar met 2 harde banden en 4 medium banden zal men 1 hard op zondag willen gebruiken en 1 in practice, dan moet je haast wel medium in de sprintkwali van zaterdag gebruiken.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boxlessness
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 13:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

streamnl schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 15:49:
[...]
* streamnl heeft een hekel aan al die hippe afkortingen tegenwoordig….
Om me niet te oud te voelen, zoek ik ze elke keer op. Maar LLDM?
La Luz del Mundo Church (Light of the World Church)?? :?
Bron

Edit: terwijl ik dit type op mijn mobiel, zie ik het antwoord al op de volgende pagina staan :+
Zelf verzonnen? (Niet lullig bedoeld?)
Je gekozen weg was de meer omslachtige dan zo te zien, eerder het tegenovergestelde van LLDM, meer een gevalletje WMDAHMK :+

Ik heb de uitdrukking niet verzonnen (dat zou teveel eer zijn), de gekozen afkorting mogelijk wel. Officieel niet bestaand maar ik begrijp waar ie voor staat ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

MrOleo schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:10:
[...]
[knip]
Maar met 2 harde banden en 4 medium banden zal men 1 hard op zondag willen gebruiken en 1 in practice, dan moet je haast wel medium in de sprintkwali van zaterdag gebruiken.
Verstappen won hem vorig jaar (5e race) met; hard - medium - hard.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-06 16:14

mark-k

AKA markkNL

DaniëlWW2 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 15:27:
Dit kreeg ik net zo cadeau onder de noemer van F1 relevantie. :P
Blijkbaar ben ik voor McLaren dit weekend. En als het doodsaai is, dan heb ik ook wat te doen. :+

[Afbeelding]
Ook mooi de unsafe release onderin om nog maar even de nieuwe pitstop regels te onderstrepen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedy55
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Nu kan ik 1 ding niet echt volgen nog over het nieuwe format. Normaal mocht je na de quallie niets meer aanpassen aan de auto (tenzij regen, of schade). Maar dat zou betekenen dat ze nog maar 1/3 tijd hebben om afstelling te vinden toch? FP2 is dan alleen nog maar checken of alles goed is voor de race?

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Speedy55 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 17:03:
Nu kan ik 1 ding niet echt volgen nog over het nieuwe format. Normaal mocht je na de quallie niets meer aanpassen aan de auto (tenzij regen, of schade). Maar dat zou betekenen dat ze nog maar 1/3 tijd hebben om afstelling te vinden toch? FP2 is dan alleen nog maar checken of alles goed is voor de race?
Oh, je bent niet de enige die hier niks van begrijpt. FP2 is echt zinloos op deze manier.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:18
Speedy55 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 17:03:
Komt het wel op neer.
Wat kleine optimalisaties zijn toegestaan maar eigenlijk het enige moment waarop je nog wat long runs kan doen om te kijken of je goed zit.
Dat wordt dan op medium en hard want er is vrije bandenkeuze dus waarom soft testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 10:44

p0st

Dutch Reefer

Whoooooop! Heel benieuwd naar het nieuwe race format, en de nieuwe 2022 concept ziet er tof uit!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Alfa’s poster :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X7yZUmSi1fuovReMx9kvBAvxNcg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dxR64RgOuVQHdDclvOa54Q56.webp?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14:36
Ben ik nog op tijd voor Raceweek?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:46
Zijn er meer mensen die dit weekend voelt alsof het een enorme farce gaat worden?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Sir_Lion schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 18:17:
Zijn er meer mensen die dit weekend voelt alsof het een enorme farce gaat worden?
Nee. Ik ben echt benieuwd hoe zo’n sprint gaat uitpakken in praktijk.

Snelste raceronden is ook veel leuker geworden dan ik had verwacht

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

DaWayne schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 18:00:
Ben ik nog op tijd voor Raceweek?
Nee, wel voor RAWECEEK

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14:36
Was toch bijna te laat deze week. Slordig van me. Maar morgen knallen, RAWECEEK!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:03
RAWECEEK!!!!!! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:18
Morgen zien we of de updates van Mercedes wel werken in de praktijk.
Behoorlijk groot risico om alles tegelijk aantepakken en dan ook nog te correleren in 1 test.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Misschien ben ik te oud aan het worden, maar ik raak helemaal in de war als ik woorden als sprintrace zie in de F1. En dan op een vrijdag wanneer je FP1 en FP2 verwacht, en dan nog weer aparte punten en dan twee keer kwalificeren zie staan :-(

Wat is het volgende? Weekendje in de F2 autos racen terwijl je met FE autos kwalificeert en Nascar fans in de hekken?

Not my cup of tea...

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Laatst online: 14:44

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

streamnl schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 18:20:
Nee. Ik ben echt benieuwd hoe zo’n sprint gaat uitpakken in praktijk.

Snelste raceronden is ook veel leuker geworden dan ik had verwacht
Eerlijk gezegd voel ik me niet echt benieuwd. Ze gaan 17 rondes racen. Daar begint en eindigt iedere GP mee dus ik heb een aardig idee hoe het werkt :) Ik vind het prima want ik kijk er graag naar en eigenlijk is de GP gewoon 17 rondes en 1 hele lange rode flag langer geworden.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:08

Martinspire

Awesomeness

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=npUvuAdDnsQ]

Wat vragen van de fans aan Alonso

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nou, mijn broer heeft vrijkaarten weten te krijgen (ik vraag niet hoe :+ ) en dus ga ik zaterdag en zondag naar Silverstone :) . Wordt wel vroeg opstaan zaterdag en zondag. Gaat goed warm worden, mijn tweede GP ooit na Hockenheim 1994...

(en voor hen die vragen hoe, ik woon in Engeland ;) )

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

gambieter schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 01:59:
Nou, mijn broer heeft vrijkaarten weten te krijgen (ik vraag niet hoe :+ ) en dus ga ik zaterdag en zondag naar Silverstone :) . Wordt wel vroeg opstaan zaterdag en zondag. Gaat goed warm worden, mijn tweede GP ooit na Hockenheim 1994...

je weet dat je er nu een verplichting bij hebt? :9~
foto's maken en info geven over het weer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:27

Oekol

waka waka hey hey

Fashion update
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QKwUb24Q5MnhoXWgMxo61vaHK0Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IXsmjVxuodx9FtfIoQXi4SUD.jpg?f=fotoalbum_large

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:21
[b]gambieter in "[F1 2021] Race 10 GP van Groot-Brittannië"gambieter schreef (en voor hen die vragen hoe, ik woon in Engeland ;) )
Alleen dat lijkt me niet voldoende voor het verkrijgen van gewilde kaartjes.

Niet stiekem een Tory gefeteerd of op Eton gezeten toevallig? 8)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:03
Qualifying day!

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:30
Hij mag het volledig zelf weten en het staat hem beter dan mij, maar mijn bescheiden mening is wel dat deze outfit er net zo goed uitziet als het resultaat van de tweede rijder van MER.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:30
.

[ Voor 99% gewijzigd door Playa del C. op 16-07-2021 07:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:27

Oekol

waka waka hey hey

gambieter schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 01:59:

Je oranje leeuwenpak al tevoorschijn gehaald?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik was mijn tijd ver vooruit!!! :o

Plak er zo'n label aan
Afbeeldingslocatie: https://avantisport.nl/images/wysiwyg_uploads/images/cavellologo.jpg
en je beschrijft de helft van mijn kledingkast uit mijn jonge jaren.

(de andere helft was dit ;) )

[ Voor 9% gewijzigd door streamnl op 16-07-2021 08:12 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:57

JB

Cédric roelt!

streamnl schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 08:09:
[...]

Ik was mijn tijd ver vooruit!!! :o

Plak er zo'n label aan
[Afbeelding]
en je beschrijft de helft van mijn kledingkast uit mijn jonge jaren.

(de andere helft was dit ;) )
Stak je ook je Air Max lek voor betere downforce :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
JB schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 08:14:
[...]

Stak je ook je Air Max lek voor betere downforce :?
Nope. Ik leunde wel helemaal naar voren en bleef laag als ik optrok op mijn Puch voor een betere aerodynamica.

Rond die periode is mijn liefde voor F1 wel begonnen. Toen zat ik met vrienden F1 te kijken en te snacken. Mooie tijd :Y

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

streamnl schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 08:23:
[...]

Nope. Ik leunde wel helemaal naar voren en bleef laag als ik optrok op mijn Puch voor een betere aerodynamica.

Rond die periode is mijn liefde voor F1 wel begonnen. Toen zat ik met vrienden F1 te kijken en te snacken. Mooie tijd :Y
Zeker :Y

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/CA7HECghiJDZ6/giphy.gif

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:03
Gefeliciteerd
spoiler:
met je verjaardag

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:28
Proficiat ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:50

MicroWhale

The problem is choice

Hamilton tegen zijn personal assistent: "Ik wil meer kleur in mijn leven.."
Assistent: "Hold my beer!"

8)7

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-06 22:40
Sir_Lion schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 18:17:
Ja zit totaal niet te wachten op die sprint race.

Verder heb ik nachtmerries van die 2022 mock-up van de FIA. Doet me te veel denken aan een Formule E auto en dat is net of ik naar de Husqvarna cup zit te kijken.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-06 22:40

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Nou, ik vind t leuk dat er weer eens wat nieuws is.. ben benieuwd :)

Snapt alleen verder geen reet van hoe het weekend nu loopt qua regels, trainingen en quali's etc, maar kijkt gewoon dapper mee :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
35 jaar geleden was hij er helemaal hip mee.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:59
Je mag zijn kleding nog zo belachelijk vinden maar denk toch dat het Hamilton is die lacht als hij het geld telt dat hij krijgt om dat te dragen ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 15:46

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Kenhas schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 09:18:
Je mag zijn kleding nog zo belachelijk vinden maar denk toch dat het Hamilton is die lacht als hij het geld telt dat hij krijgt om dat te dragen ;)
Ik vind vooral dat iedereen Lewis wel belachelijk kan maken om zijn kleding, maar hij draagt het zelf wel met vertrouwen. En zijn prestaties op de baan zijn er ook niet mis om, daarnaast runt die nog behoorlijk wat zaakjes er naast. Die man is druk. En presteert op alle vlakken.

Dat zijn kleding dan nogal afwijkend is, en zijn karakter niet bij iedereen in de smaak valt, kan. Maar je kunt niet ontkennen dat die man zijn beroep en hobby's allemaal tegelijkertijd verdomd goed uitvoert :)

Benieuwd wat ze met de verbouwde Mercedes dit weekend gaan neerzetten. RBR zit ook niet stil, hoop ik

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

De FP1 is laat. Mooi, dan kan ik dit topic de komende uren links laten liggen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Mu.siQ schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 09:24:
[...]

Ik vind vooral dat iedereen Lewis wel belachelijk kan maken om zijn kleding, maar hij draagt het zelf wel met vertrouwen. En zijn prestaties op de baan zijn er ook niet mis om, daarnaast runt die nog behoorlijk wat zaakjes er naast. Die man is druk. En presteert op alle vlakken.

Dat zijn kleding dan nogal afwijkend is, en zijn karakter niet bij iedereen in de smaak valt, kan. Maar je kunt niet ontkennen dat die man zijn beroep en hobby's allemaal tegelijkertijd verdomd goed uitvoert :)

Benieuwd wat ze met de verbouwde Mercedes dit weekend gaan neerzetten. RBR zit ook niet stil, hoop ik
Nou ja belachelijk. Ik vind het wel mooi om te zien ook al vind ik het spuuglelijk.

Hij is overigens de enige die er mee weg komt.

Aan de andere kant als ik Max weer in z’n dertien-in-een-dozijn spijkerbroekie zie lopen denk ik ook wel, kom op zeg, je bent een jonge gozer, wat doe je in mijn spijkerbroek.😋

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:05
Spotmatic schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 09:29:
De FP1 is laat. Mooi, dan kan ik dit topic de komende uren links laten liggen. :p
Wacht maar tot je de starttijd van de Q ziet :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:18
streamnl schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 08:23:
[...]

Te snacken? Met een schaaltje "M&M's" zeker? ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 15:46

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

werphengel schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 09:41:
[...]
Aan de andere kant als ik Max weer in z’n dertien-in-een-dozijn spijkerbroekie zie lopen denk ik ook wel, kom op zeg, je bent een jonge gozer, wat doe je in mijn spijkerbroek.😋
Hoezo geef jij je broeken aan Max? :+

Ben heel benieuwd wat het weekend gaat brengen met deze opzet. Meer actie zal het sowieso wel wezen. Stuk minder oefening, ook. Hoe zit het met Parc Fermé?

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:41
Wat gaan we zien in FP1? Vooral Qualy runs lijkt me. Long runs zullen ze wel bewaren voor FP2.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
Mu.siQ schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 09:45:
[...]

Ben heel benieuwd wat het weekend gaat brengen met deze opzet. Meer actie zal het sowieso wel wezen. Stuk minder oefening, ook. Hoe zit het met Parc Fermé?
Van Pag 1:
• Parc ferme: Parc ferme gaat in na de eerste training. Vervolgens gaat de parc ferme voor de tweede training er weer vanaf en na die training er weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Ze zien er allemaal een beetje ouwe-lullerig uit. Misschien heeft hij ze wel van z’n vader gejat, kan natuurlijk ook. 😝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

werphengel schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 09:56:
[...]

Ze zien er allemaal een beetje ouwe-lullerig uit. Misschien heeft hij ze wel van z’n vader gejat, kan natuurlijk ook. 😝
Dat heet met beide benen op de grond. Hij knalt liever geld tegen onopvallende dingen aan (zoals een bootje) :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:09

Edd

werphengel schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 09:41:
Het zal mij niet verbazen als die ook gesponsord zijn...
https://www.g-star.com/nl...max_verstappen_collection

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
JB schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 09:58:
[...]

Dat heet met beide benen op de grond. Hij knalt liever geld tegen onopvallende dingen aan (zoals een bootje) :+
Zal die ook gesponsord zijn? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

dutchgio schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:02:
[...]

Zal die ook gesponsord zijn? :+
Honda motor erin :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkoekie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:08
Mu.siQ schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 09:24:
[...]

wou dat ik 5% van zijn zelfvertrouwen en doorzettingsvermogen had...

niet dat ik dat zelf niet heb, maar alles wat de man aanraakt lijkt in goud te veranderen...

PH-MRK request startup

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Engelse biertjes ✅
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0hL8WCljwfdeDuvj2UUWpRQFS-E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vULcgfOYm1qbpr2advvTGWmh.jpg?f=fotoalbum_large
En in deze volgorde worden ze zondag ook genuttigd. De linkse ken ik nog niet. Ben benieuwd

Edit: ik ben (terecht) gewezen op mijn fout dat Guinness niet engels is.
Sorry, sorry, sorry. Ik had 1 "taak" en dat doe ik al voor 1/3 fout.

Als jullie niets tegen Mrs Streamnl zeggen, dan zal ik dat ook niet doen :+

[ Voor 18% gewijzigd door streamnl op 16-07-2021 10:58 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:09

Edd

streamnl schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:22:
Engelse biertjes ✅
[Afbeelding]
En in deze volgorde worden ze zondag ook genuttigd. De linkse ken ik nog niet. Ben benieuwd
Uhm... en de sprintrace dan? :+

-

Pagina: 1 ... 3 ... 51 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.