Guinness Engels??streamnl schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:22:
Engelse biertjes ✅
Dan drink ik wel zwarte thee
Tju.. doe ik het weer fout.
Ik weet niet waarom maar ik denk bij Guinness altijd aan "Engels bier".
[ Voor 69% gewijzigd door streamnl op 16-07-2021 10:56 ]
Dat krijg je vanzelf van deze "biertjes"...
Mijn boefje is liev!
Foei, Guiness engels durven noemen. Er zijn hoofden afgehakt om minder. zo Iers als maar kan. Maar wel lekker op zijn tijd. Die linkse lijkt een Cider, daar moet je echt van houden. Not my cup of Tea. Ach, niets mis met een mooie Ale of Bitter uit het VK.
Benno
Benno
@streamnl Van die linker ga je geen spijt krijgen. Lekkere EPA
Hoofdkantoor van Diageo (eigenaar Guinness) zit in Londen dus dan kan je dit Ierse biertje toch ook aan Engeland verbinden.
Hoofdkantoor van Diageo (eigenaar Guinness) zit in Londen dus dan kan je dit Ierse biertje toch ook aan Engeland verbinden.
https://untappd.com/user/OzzBier
Gewoon even kijken op de website van het Silverstone circuit. Ze hebben een aardig vol programma zo te zien met F2 en FW...Martinspire schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:48:
Wat is eigenlijk de reden dat alles zo laat is? Quali en race zijn erg laat, vooral die van zaterdag begrijp ik niet helemaal. Is er nog iets anders aan de gang waar ze niet in de weg willen zitten of zo?
https://www.silverstone.c...tish-grand-prix/timetable
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hadden we al gehoord dat Zac Brown positief getest is?
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Zal er tijdens FP2 dan nog veel gereden worden of is het meer sleutelen?stefanass schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 09:54:
[...]
Van Pag 1:
• Parc ferme: Parc ferme gaat in na de eerste training. Vervolgens gaat de parc ferme voor de tweede training er weer vanaf en na die training er weer op.
alles kan off-topic
Zoals eerder hierboven is gezegd zullen ze FP1 dan gewoon gaan gebruiken voor het vinden van de beste Q setup. In FP2 zullen ze de race setup willen inregelen. Dat kan nu dus, in tegenstelling tot een normaal raceweekend. Immers dan moeten ze een compromis vinden tussen Q en Race.Ankona schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 11:12:
[...]
Zal er tijdens FP2 dan nog veel gereden worden of is het meer sleutelen?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Nee, totaal niet. Ik heb er zelfs meer zin in dan anders. Silverstone....Sir_Lion schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 18:17:
Zijn er meer mensen die dit weekend voelt alsof het een enorme farce gaat worden?
"When you grow up your heart dies"
NOR zijn helm voor dit weekend. Eerbetoon aan essentiele werknemers
[ Voor 23% gewijzigd door Jasphur op 16-07-2021 11:31 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik denk dat ze het bij Red Bull sowieso opsplitsen en verdelen tussen Max en Checo. Maar ik denk dat vooral het simulatorwerk voor dit weekend heel belangrijk is geweest. Ik hoop dan ook dat Alex goed werk heeft geleverd.hansvk schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 09:54:
Wat gaan we zien in FP1? Vooral Qualy runs lijkt me. Long runs zullen ze wel bewaren voor FP2.
"When you grow up your heart dies"
Mijn broer heeft ze geregeld, ik vraag niet hoehoevenpe schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 07:39:
Alleen dat lijkt me niet voldoende voor het verkrijgen van gewilde kaartjes.
Niet stiekem een Tory gefeteerd of op Eton gezeten toevallig?
Mijn enige oranje T-shirt heeft luchtgaten bij de okselsOekol schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 08:04:
Je oranje leeuwenpak al tevoorschijn gehaald?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zo had ik het nog geen eens bekeken. Wanneer een auto in de sprintrace goed presteert bekent dat dus niet dat deze het ook in de race goed zal doen.Spotmatic schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 11:14:
[...]
Zoals eerder hierboven is gezegd zullen ze FP1 dan gewoon gaan gebruiken voor het vinden van de beste Q setup. In FP2 zullen ze de race setup willen inregelen. Dat kan nu dus, in tegenstelling tot een normaal raceweekend. Immers dan moeten ze een compromis vinden tussen Q en Race.
Jasphur schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 11:30:
[Afbeelding]
Heel tof gedaan!
Hoe zit het nou eigenlijk met de banden voor de hoofdrace? Q2 maakt niet meer uit?
vanuit TSAzzKickah schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 11:42:
Hoe zit het nou eigenlijk met de banden voor de hoofdrace? Q2 maakt niet meer uit?
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 20:43:
En als laatste de sprinrace aanpassingen.
Punten sprintrace Points will be awarded to the top three finishers, three for the winner down to one point for third.
- P1 +3 punten
- P2 +2 punten
- P3 +1 punt
- P4+ geen punten
- Fastest lap = Geen bonus-punt
Kwalificatie
- Vrijdag (eind middag)
- Alleen SOFT banden toegestaan!
- Iedereen mag RACE (Zondag) starten op een beschikbare band naar keuze
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Nee, vrije banden keuze voor beide racesAzzKickah schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 11:42:
Zoals al aangegeven is het inderdaad vrije keuze maar de grote problemen gaan komen met de setjes die over moeten blijven na de trainingen; @DaniëlWW2 had even een overzichtje gemaakt en daaruit bleek dat de meeste teams bijna niks over zullen hebben om VT2 mee te rijden, aangezien ze harde en medium banden moeten sparen voor de race.AzzKickah schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 11:42:
at your service
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Uh heb ik dat gemaakt? Verder kan het niet?The_Butler schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 12:01:
[...]
Zoals al aangegeven is het inderdaad vrije keuze maar de grote problemen gaan komen met de setjes die over moeten blijven na de trainingen; @DaniëlWW2 had even een overzichtje gemaakt en daaruit bleek dat de meeste teams bijna niks over zullen hebben om VT2 mee te rijden, aangezien ze harde en medium banden moeten sparen voor de race.
Want je kan in principe ook met gebruikte softs rijden in FP2 als Pirelli niet al die sets afneemt na de kwalificatie. Wat je er precies van gaat leren of aan hebt als de auto al in parc ferme staat, is mij minder duidelijk.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
de grote lijnen van komend weekend snap ik wel hoor met dank aan de openingspost en de bronnen hier en daar...
maar het voelt allemaal een beetje als een project bij mijn werkgever.
"Ja we willen dat dat, maar wat en wat en wanneer en hoe weten we nog niet of doen we gewoon heel geheimzinnig over"
"Ja we willen dat dat, maar wat en wat en wanneer en hoe weten we nog niet of doen we gewoon heel geheimzinnig over"
PH-MRK request startup
Excuses, het is tijd voor koffie! - waar had ik dat overzichtje dan gezien, was het op Reddit? Het kwam er op neer dat de teams bijna geen longruns konden doen in FP2 omdate ze een hard medium en hard voor de race over zullen willen houden, dit is gebaseerd op de strategie van de race van vorig jaar. Irritant dat ik het niet zo snel terug kan vinden...DaniëlWW2 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 12:12:
[...]
Uh heb ik dat gemaakt? Verder kan het niet?![]()
Want je kan in principe ook met gebruikte softs rijden in FP2 als Pirelli niet al die sets afneemt na de kwalificatie. Wat je er precies van gaat leren of aan hebt als de auto al in parc ferme staat, is mij minder duidelijk.
at your service
- DaniëlWW2
- Niet online
Precies ja.Mrkoekie schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 12:14:
de grote lijnen van komend weekend snap ik wel hoor met dank aan de openingspost en de bronnen hier en daar...
Maar ik ga straks gewoon FP1 en vanavond de kwalificatie kijken en dan zien we morgen wel.
Zit @tweakduke zijn reactie eens niet zo te snubben zeg. Gewoon eerste pagina.The_Butler schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 12:16:
[...]
Excuses, het is tijd voor koffie! - waar had ik dat overzichtje dan gezien, was het op Reddit? Het kwam er op neer dat de teams bijna geen longruns konden doen in FP2 omdate ze een hard medium en hard voor de race over zullen willen houden, dit is gebaseerd op de strategie van de race van vorig jaar. Irritant dat ik het niet zo snel terug kan vinden...

[ Voor 35% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-07-2021 12:17 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
strakke planning hoor hier...DaniëlWW2 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 12:16:
[...]
Precies ja.
Maar ik ga straks gewoon FP1 en vanavond de kwalificatie kijken en dan zien we morgen wel.
1530 FP1 kijken
tot 1700 uur werken
auto inpakken voor vakantie
1900 Q kijken
0600 rijden
1500 uur aankomen in hotel
1730 sprintrace
1400 aankomen op camping
tent opzetten
1600 race kijken in m'n campingstoel met een biertje in m'n hand
enige wat ik mis is dus FP2 maar daar lees ik dit topic wel voor bij
PH-MRK request startup
Dat wordt nog een hele (sprint) raceMrkoekie schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 12:19:
[...]
strakke planning hoor hier...
1530 FP1 kijken
tot 1700 uur werken
auto inpakken voor vakantie
1900 Q kijken
0600 rijden
1500 uur aankomen in hotel
1730 sprintrace
1400 aankomen op camping
tent opzetten
1600 race kijken in m'n campingstoel met een biertje in m'n hand
enige wat ik mis is dus FP2 maar daar lees ik dit topic wel voor bij
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Zit naar de feed van Albert Fabrega te kijken...
Redbull: vloer aanpassingen
:strip_exif()/f/image/Xf2rwHfUpRJ8wXBVe16GXGsh.jpg?f=fotoalbum_large)
Mercedes: vloer, barge boards, Die louvres aan de zijkant van de vloer lijken erg op die van Redbull.
:strip_exif()/f/image/iyHpBj60oM4pOnzQdmbfNKKy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0oZWTZAbBoh8oF9ySepPXmn9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bvZDSvPn2Em1BvVJyYbV08KQ.jpg?f=fotoalbum_large)
enige lullige met Silverstone is dat je verdomd weinig tijd hebt om te kijken of de updates correleren met de CFD sims of windtunnel.
:strip_exif()/f/image/Xf2rwHfUpRJ8wXBVe16GXGsh.jpg?f=fotoalbum_large)
Mercedes: vloer, barge boards, Die louvres aan de zijkant van de vloer lijken erg op die van Redbull.
:strip_exif()/f/image/iyHpBj60oM4pOnzQdmbfNKKy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0oZWTZAbBoh8oF9ySepPXmn9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bvZDSvPn2Em1BvVJyYbV08KQ.jpg?f=fotoalbum_large)
enige lullige met Silverstone is dat je verdomd weinig tijd hebt om te kijken of de updates correleren met de CFD sims of windtunnel.
[ Voor 3% gewijzigd door loekf2 op 16-07-2021 12:33 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Hij vergeet nog half uurtje kutten met de Franse (?) douanier en de DCC QR code.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
allemaal meegerekend... iedereen is gevaccineerd/getest dus dikke primaloekf2 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 12:35:
[...]
Hij vergeet nog half uurtje kutten met de Franse (?) douanier en de DCC QR code.
PH-MRK request startup
Vwb die vloeraanpassingen, ik dacht dat 'gleuven' niet meer mochten in de nieuwe regulations?loekf2 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 12:32:
Zit naar de feed van Albert Fabrega te kijken...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://f1ntastic.com/202...going%20under%20the%20car.
Also, the floor cannot have any slits or incisions. Last year, the floors had complicated slits that allowed air to go through the slits, under the floor, and through the diffuser, creating more downforce. This year, the teams can’t incorporate those in their cars. The FIA made these regulations to make this year’s cars around a second or a second and a half slower than last year’s cars.
Ze mogen dus niet in de vloer verwerkt zijn, maar wel op de vloer, vermoed ik.kevlar01 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 13:13:
[...]
Vwb die vloeraanpassingen, ik dacht dat 'gleuven' niet meer mochten in de nieuwe regulations?
https://f1ntastic.com/202...going%20under%20the%20car.
[...]
Tot op heden ben ik nog geen fan van deze nieuwe opzet......
spoiler:
Duurt veel te lang voordat FP1 begint 
-
Man man.. 16:00 de race zondag. Wat een K*T tijd.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Perfecte tijd, tijdens de voorbeschouwing de bbq aan. voor de start het vlees er op en dan na de race zijn de spare-ribs gaarRivanov schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 13:21:
Man man.. 16:00 de race zondag. Wat een K*T tijd.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
eens!Edd schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 13:19:
Tot op heden ben ik nog geen fan van deze nieuwe opzet......
spoiler:Duurt veel te lang voordat FP1 begint
moet nu werken enzo..
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Wanneer krijg ik een eerbetoon? Als niet essentiële luieraar? Equality matters.Jasphur schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 11:30:
[Afbeelding]
een treffende spreuk
Toen ik deze vraag las, was mijn eerste gedachte: "Omdat het denigrerend is naar vrouwen?kevlar01 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 13:13:
[...]Vwb die vloeraanpassingen, ik dacht dat 'gleuven' niet meer mochten in de nieuwe regulations?

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Blijft het FIA design voor 2020 zozo vinden. Alle teams hebben inmiddels het 3D model ingeladen en de livery erop gepaste. Hoop dat de teams nog beentje creatief zijn.
:strip_exif()/f/image/TkQJGyaMz95WkNoccBDrhAg0.jpg?f=fotoalbum_large)
Jammer van die vlakke/dichte wielen. Iets meer open zou toffer zijn geweest (of zouden ze er een BBS Y-spaaks printje op maken
)
Vaak bu'j te bang!
Die dichte wielen doen in mijn ogen idd afbreuk aan de gehele look...-tom-562 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 13:56:
Jammer van die vlakke/dichte wielen. Iets meer open zou toffer zijn geweest (of zouden ze er een BBS Y-spaaks printje op maken)
Ik vind ze gevoelsmatig veel op de 13" banden lijken door de deksels. Het lijkt meer op de oude F1 banden dan waar ze bij F2 mee rond rijden.Sinny schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 14:02:
Die dichte wielen doen in mijn ogen idd afbreuk aan de gehele look...
Het maakt mij overigens niet zo veel uit, ik heb niks met die maten.
Wat betreft de kleding van Hamilton: de eerste regel van publiciteit is dat je aandacht moet trekken. Werkt als een trein dus!
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Ze zouden toch iets gaan doen met info die ze op de zijkant van de wielen wilden laten zien?-tom-562 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 13:56:
Jammer van die vlakke/dichte wielen. Iets meer open zou toffer zijn geweest (of zouden ze er een BBS Y-spaaks printje op maken)
Self reflection is the school of wisdom
Nog even bikkelen, voordat het 15:30 uur is 

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ds19mpgISSgdhs0hxIyaMkd5.jpg?f=user_large)
Mijn boefje is liev!
Ik hoop echt dat ze hier van afstappen!!! Ik zit echt niet op een hoog kermis gehalte te wachtenVentrigo schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 14:06:
[...]
Ze zouden toch iets gaan doen met info die ze op de zijkant van de wielen wilden laten zien?
Mja ik snap het wel met tijdzone en zo, maar in Oostenrijk begon het ook lokaal een uur eerder dan dat het nu doet. Daar had je ook gewoon F3, W-series en Porsches.Spotmatic schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 11:09:
[...]
Gewoon even kijken op de website van het Silverstone circuit. Ze hebben een aardig vol programma zo te zien met F2 en FW...
https://www.silverstone.c...tish-grand-prix/timetable
Nou ben ik stiekem wel benieuwd of je die nu écht hebt staanJB schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 14:52:
[Afbeelding]
(En hoe die meuk nou eigenlijk smaakt

heb vorig jaar een tray gekochtpoor Leno schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 15:14:
[...]
Nou ben ik stiekem wel benieuwd of je die nu écht hebt staan
(En hoe die meuk nou eigenlijk smaakt)
voor 40! euro
het is zoeter als slammers ect. maar vind het niet perse lekkerder smaken.
het is zeker geen RedBull.
Afvoer verstopt?JB schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 14:52:
[Afbeelding]
Testing, one, two ...
Ik moet bij deze raweceek echt wel een paar keer de tijden checken want het is zo raar nu.
Dat is echt mijn foto ja. Dat spul smaakt ongeveer zoals Red Bull inderdaad. Ik leef nog steeds, dus het zal wel oké zijn geweest. Ik ben geen kenner want drink al die energy drank verder nooit, dus wat @basvn zegt, zal vast kloppenpoor Leno schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 15:14:
[...]
Nou ben ik stiekem wel benieuwd of je die nu écht hebt staan
(En hoe die meuk nou eigenlijk smaakt)
Mijn boefje is liev!
Het zal wel een druk uurtje worden voor de teams, dus meer actie op de baan.
Als je nu een probleem hebt waardoor je FP1 mist, dan heb je echt wel een groot probleem dit weekend
Als je nu een probleem hebt waardoor je FP1 mist, dan heb je echt wel een groot probleem dit weekend
Dat is een van de redenen waarom ik denk dat dit een farce gaat worden. Je maakt het net iets te riskant en te afhankelijk. Gaat het hier niet goed, heb je grote kans op een weggegooid weekend.pilskes schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 15:23:
Here we go
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Here we go
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De grote vraag is dan ook: Wie zet hem als eerste in de muur?pilskes schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 15:23:
-
Happy Birthday btw.Pierre schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 15:26:
Here we go
nu de muur in gaan is killing voor je hele weekend..Edd schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 15:26:
[...]
De grote vraag is dan ook: Wie zet hem als eerste in de muur?
geen Q, dus slecht staan met sprint race, en niet heel lekker vooraan kunnen beginnen in normale race.
we gaan het zien! ben benieuwd of het wat gaan worden. tot nu toe ben ik er nog neutraal over
Zonde om op te drinken of kun je dat (chemische) spul niet eindig bewaren ? Collectors item.basvn schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 15:19:
[...]
heb vorig jaar een tray gekocht
voor 40! euro
het is zoeter als slammers ect. maar vind het niet perse lekkerder smaken.
het is zeker geen RedBull.
Eens kijken of F1 een medicijn is tegen buikgriep.

heb er nog 3/4 staan ofzoloekf2 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 15:29:
[...]
Zonde om op te drinken of kun je dat (chemische) spul niet eindig bewaren ? Collectors item.
de rest is opgedronken in combi met Jagenmeister
Hmm, ze moeten dus na deze FP al de naar parc ferme en mogen niet meer echt gewijzigd worden daarna.. Wat is het nut dan nog van FP2?
Meer oefentijd voor de coureurs?Humma Kavula schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 15:33:
Hmm, ze moeten dus na deze FP al de naar parc ferme en mogen niet meer echt gewijzigd worden daarna.. Wat is het nut dan nog van FP2?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Tijdens FP2 is parc ferme opgeheven voor zover ik weet.Humma Kavula schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 15:33:
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Norris heeft op de minimap blijkbaar een nieuwe upgrade: teleport.
Zijn bolletje jumpt overall naar toe x'D
al echt heel veel over gezegdZorro schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 15:35:
[...]
Tijdens FP2 is parc ferme opgeheven voor zover ik weet.
PH-MRK request startup
Ik denk dat het best een interessant concept kan worden. Voor F1.5 kan dit wel eens positief uitpakken.
Meer spanning, en minder uitgekauwd dan FP1 --> FP2 --> FP3 --> etc.
We gaan het zien.
Meer spanning, en minder uitgekauwd dan FP1 --> FP2 --> FP3 --> etc.
We gaan het zien.
I have no special talent. I am only passionately curious.
F1 SPRINT: What to expect on each day of Formula 1’s new race weekend format at Silverstone
https://www.formula1.com/...MuJh8GGAvTXi7Cm1vKov.htmlVoor de mensen met alle vragen.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Nog maar even extra genieten van Silverstone, volgens Alonso zitten we volgend jaar met een soort Indy-car of Formula 1.9.
(allemaal dezelfde uitziende auto, alleen de livery is anders)
PS: misschien niet zo heel raar dat Redbull ook op de motor inzet, wil je nog beetje verschil maken)
(allemaal dezelfde uitziende auto, alleen de livery is anders)
PS: misschien niet zo heel raar dat Redbull ook op de motor inzet, wil je nog beetje verschil maken)
Anoniem: 499527
Engineer: "Vanellope von Schweetz glitchmode".Sir_Lion schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 15:36:
Norris heeft op de minimap blijkbaar een nieuwe upgrade: teleport.
Lando: "Copy".
Voor de 18+ onder ons:Anoniem: 499527 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 15:39:
[...]
Engineer: "Vanellope von Schweetz glitchmode".
Lando: "Copy".
https://disney.fandom.com/wiki/Vanellope_von_Schweetz
(Wreck It Ralph)
Met je 500.000 dollar horloge flashen bij een voetbal wedstrijd is ook niet zo handig Norris.
Ik zou het doen!
Klopt, die kansloze zakkenroller had geen keus… ik snap hem wel… meer sympathie voor criminelen… 😉rammes schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 15:41:
Met je 500.000 dollar horloge flashen bij een voetbal wedstrijd is ook niet zo handig Norris.
Met zoveel geld kan je toch ook wel een beveiliging betalen?rammes schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 15:41:
Zijn ze een set-up aanpassing aan het doen bij Max?
slecht moment voor RB aan te gaan zitten sleutelen aan de auto?
- DaniëlWW2
- Niet online
Wanneer wil je het anders doen als je coureur loopt te klagen over de balans van de auto.Chefbierrr schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 15:44:
slecht moment voor RB aan te gaan zitten sleutelen aan de auto?
Hyperbolic Time ChamberDaniëlWW2 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 15:45:
[...]
Wanneer wil je het anders doen als je coureur loopt te klagen over de balans van de auto.
Is het een idee om voor en na het weekend een polletje te doen voor voor of tegen sprintrace?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 15:45:
[...]
Wanneer wil je het anders doen als je coureur loopt te klagen over de balans van de auto.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat kan, maar eerst eens zien wat het nu gaat worden.Kenny_026 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 15:46:
[...]
Is het een idee om voor en na het weekend een polletje te doen voor voor of tegen sprintrace?
Goed plan :-)Kenny_026 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 15:46:
[...]
Is het een idee om voor en na het weekend een polletje te doen voor voor of tegen sprintrace?
I have no special talent. I am only passionately curious.
FP1 had misschien toch maar anderhalf uur moeten duren (in ieder geval het eerste weekend van de sprintrace)DaniëlWW2 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 15:45:
[...]
Ik ben er al lang van overtuigd dat Max gewoon een variant is. In een ander universe is ie al 5x wereld kampioen geworden. Kwestie van de TVA z'n werk laten doen.
Hoezo geeks hier, Wreck it Ralp, Loki, en Dragonball referenties.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
nee gezond verstandKenny_026 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 15:43:
[...]
Klopt, die kansloze zakkenroller had geen keus… ik snap hem wel… meer sympathie voor criminelen… 😉
Ik zou het doen!
Max is aan het vliegen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Max kan niet sandbaggen
Mijn boefje is liev!
Hey Bono, what's wrong with the updates ?
Perez schijnt nu met eigen setup te rijden trouwens, niet meer copy paste van Max.
Perez schijnt nu met eigen setup te rijden trouwens, niet meer copy paste van Max.
Alle zandzakken liggen in limburg.. sorry sorry hij is heel slecht
[ Voor 3% gewijzigd door spartacusNLD op 16-07-2021 15:50 ]
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
- DaniëlWW2
- Niet online
Dit was gewoon sandbagging.
Meteen ook klagen op de radio dat hij vermogen miste in de laatste paar bochten.

Hij had wel een momentje onbalans dus nog niet eens optimaal.
-1 ;-)spartacusNLD schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 15:50:
[...]
Alle zandzakken liggen in limburg.. sorry sorry hij is heel slecht
Zo klonk het bij mij wel. Heel snel door maar nog geen toerenKenny_026 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 15:50:
Deed max nou een ietwat shortshift in de laatste bocht?
Mijn boefje is liev!
En dan leek hij nog een overstuur momentje te hebben.Pjottski schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 15:49:
Max is aan het vliegen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.