Vergeet niet - ik heb inhoudelijk echt wel feedback gekregen (waar ze nu staan, waar ze heen willen) maar dat is iets wat ik niet mocht delen. Daarnaast kreeg ik echt hele specifieke vragen van ze waar ik weer antwoord op heb gegeven. Ik heb uit dit team al 10x meer info gekregen (of het idee dat ze er echt mee bezig zijn) dan vanuit de dealer.Juancho schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 11:46:
[...]
Thanks! Toch jammer dat ze net als Volvo zelf totaal niet inhoudelijk ingaan op de meest simpele basis functies die je mag verwachten van een navigatie app en al helemaal specifiek voor electrisch auto's. Of het nu gaat om een simpel filtertje of het simpel toevoegen van meerdere bestemmingen... Je zou toch denken dat dit soort topics bij de ontwikkeling wel meegenomen worden.
Ik heb zelf ook al een aantal vragen uitstaan, maar al maanden niks meer gehoord. En bij navraag hoor je alleen maar dat ze er weer achteraan gaan. Ik waardeer je inzet en moeite enorm, laat dat duidelijk zijn. En hopelijk worden ze eens wakker geschut. Maar gezien de feedback sofar op veel meer zaken ben ik er bang voor... 🤔
Uiteraard heb jij/jullie hier niets aan verder, maar weet wel dat het in formele stukken staat nu en niet een email is die op de grote hoop ligt. Als jullie nog additionele feedback hebben, stuur die gerust!
[ Voor 5% gewijzigd door 4v4t4r op 28-07-2021 12:09 ]
Volvo XC40 P8, Zeekr 7x Privilege AWD besteld