• blahenazo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:16
j1990 schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 08:49:
Goedemorgen!

Ik lees veel over het pre conditioneren van de auto voor het snelladen. Kun je ergens in het scherm zien dat de auto aan het pre conditioneren is? Als ik naar een snellader navigeer, zie ik in ieder geval geen melding of symbool in mijn schermen.
Nee, je kan. Het zien aan het verbruik.

Bvb : stel je snellader in op de navigatie en de wagen zal 8kw 'klimaat' verbruiken bij stilstand (makkelijk te zien bij verkeerslichten)
Waar het normaal 1-2 kw is afhankelijk van de weersomstandigheden.

Een icoontje om het expliciet aan te geven of nog zotter een manuele knop om het zelf te activeren is 7(8)7 bij Volvo.

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:04
Volvo/Polestar kan wel laten zien als de accu koud is, maar als de accu aan het voorverwarmen is en dus warmer wordt gemaakt niet. Blijft een bijzonder gebeuren daar.

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 | Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:14
peutje schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 07:25:
[...]

Inmiddels doet ie het weer hier.
Hier ook weer in orde vanmorgen.
blahenazo schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 08:57:
[...]
Een icoontje om het expliciet aan te geven of nog zotter een manuele knop om het zelf te activeren is 7(8)7 bij Volvo.
Niet te veel verwachten, laat ze eerst al beginnen met een icoontje voor je dimlichten op het dashboard >:) .

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

• blahenazo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:16
Largamelion schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 09:52:
[...]
Hier ook weer in orde vanmorgen.

[...]
Niet te veel verwachten, laat ze eerst al beginnen met een icoontje voor je dimlichten op het dashboard >:) .
In de classificatie kleine-bizarre-ergenissen-die-er-sinds-het-begin-inzitten staat ; de radio staat bij het instappen soms op een random zender hoger ;)

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:11
blahenazo schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 10:16:
[...]
In de classificatie kleine-bizarre-ergenissen-die-er-sinds-het-begin-inzitten staat ; de radio staat bij het instappen soms op een random zender hoger ;)
...en de radio gaat pas aan als je tenminste 1x de richtingaanwijzers gebruikt hebt. 😏

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:14
blahenazo schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 10:16:
[...]

Net zoals het aanklikken van een media-app die de eerste keer altijd de laatst-geopende app opent i.p.v. degene die je aanklikt. Loop ik wekelijks tegenaan omdat ik altijd Spotify luister als ik alleen in de auto zit, maar als de dochter meerijdt is het altijd BT-media via haar iPhone. Onbegrijpelijk dat zoiets stoms na al die jaren nog niet is opgelost.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Pagina: 1 ... 357 358 Laatste

Let op:
Een Tesla versus Volvo discussie is hier offtopic, daar zijn andere topics voor zoals Elektrische auto's - deel 5.

Informatie en updates over leveringen horen hier thuis: Het grote Polestar 2 / XC40 P8 Levering Topic.

Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.

Het grote Volvo EX30 topic (vergelijkingen met de (X)C40 daargelaten), zie ook Notna in "Het grote Volvo (X)C40 Recharge EV topic"