Kammika schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:45:
[...]
hmmm... lees nu dit thread omdat ik net vorige week een P6 besteld heb (eentje die voor een showroom bedoeld was, voor wk50 gepland oplevering, maar wordt nu aan mij geleverd, zodat ik nog kan profiteren van bijtelling dit jaar) . Schrik toch wel een beetje van het aantal mensen wat hun auto hier een "beta" noemt. Is in verkoopproces nergens genoemd. Is gewoon een auto van een premium brand voor een premium prijs, daar moet de kwaliteit dan ook naar zijn lijkt me..... begin me een beetje zorgen te maken nav de ervaringen op dit forum...
Ik ben één van de meest kritische personen hier maar geloof me, ondanks dat geniet ik elke rit van onze P8. Op een fora, zeker bij dit soort dingen, lees je idd wat anderen ook zeggen veelal de klachten en issues. Mensen die 0 klachten hebben posten hier ook eigenlijk niet. Wel maken ze anderen uit met hun eerste en enige post voor verwende puber maar ok

. Maar dat is niet alleen hier, ook bij andere producten en ook buiten Tweakers om heb ik zelf die ervaring. Dat is nou eenmaal wat je vaak ziet op een forum.
Maar terug ontopic, ja we zijn gewoon beta rijders. Zeker de eerste groep die hier dus ook al een tijdje rondloopt. De auto was vorig jaar eigenlijk gewoon nog niet klaar voor de markt, dat is zelfs door een Volvo meneer aangegeven aan mij. Maar gelukkig zijn veel van die issues wel opgelost of gaan hopelijk nog dit jaar opgelost worden in de laatste grotere OTA's. Waarschijnlijk is jouw wagen dus al vrij van al die eerste kinderziektes en dat scheelt al een hoop!
De laatste tijd is mijn wagen + app eindelijk ook wat stabieler en dan is het gewoon geweldig. Waar ik me dan wel zorgen over maak is dat er bij elke update weer nieuwe issues komen. Zo ook nu weer met de SoC en laad problemen. Zou niet mogen vind ik maar als er bij elke update issues zijn blijf je ook beta rijder.
Maar geniet er vooral van want het is echt een belachelijk krachtige en fijne auto. Elke keer stap ik weer met een glimlach achter het stuur! Ik kan dan ook niet wachten als we over een paar weken naar de Ardennen gaan. Lange rit, heuvels... super veel zin in. Als Corona tenminste geen roet in het eten gooit...
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio