@
JohnDoe77 qua rijervaring... Top ding. Nooit zo fijn en relaxt gereden. Dus laat dat duidelijk zijn. Maar ondertussen in 10 maand al vaker naar de garage gemoeten dan hiervoor in een paar jaar tijd met m'n v40. Terwijl het juist andersom zou moeten zijn. En als die app dan ook steeds zomaar vanuit het niets kuren krijgt... Je snapt mijn punt hopelijk.
Anyway, de app is weer normaal qua kleur, moest even uitloggen en weer inloggen, maar zie nog steeds dezelfde issues. Die mijn vriendin met haar eigen volvo ID ook heeft. En bij beide werkte het gewoon. Zal dus echt aan volvo of de auto moeten liggen.
Alles staat ingesteld zoals het hoort, accoutns van Google, Spotify en volvo zijn ingevoerd. Maar die button van gegevensuitwisseling staat gewoon niet in het scherm.
Maar ik ga het volvo morgen/maandag vragen want zoals gezegd heb ik al genoeg anderen voorbij zien komen met exact dezelfde issues. Zomaar, vanuit het niets.
Edit, nu is de knop van Volvo Car app opeens wel weer in het scherm. Spooky zeg 😁. Misschien is de boel na een nachtje slapen weer plotseling opgelost 🙏
[
Voor 7% gewijzigd door
Juancho op 15-10-2021 20:26
]
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio