I haven’t slept for three days, because that would be too long.
knetterhard rijden en veel politiek in de pitboxmr thee schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:27:
Dan ben ik benieuwd wat alonso bij red bull had kunnen doen.
Lijkt me wel.Kenny_026 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:29:
1.04.5 is genoeg op geel toch?
Waiting on the world to change
* nachtnet denkt dat dat nauwelijks genoeg gaat zijn.
Per heeft in iedergeval een rondje staan
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dat doet hij altijd. Hij warmt zijn banden volgens mij gewoon op door snel te rijden. Komt bij dat veel coureurs ook weten dat het zinloos is om vlak achter je, zo'n snelle auto te hebben.RocketKoen schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:30:
Max gaat er gewoon voorbij
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:31
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Signature
Ja dusmiicker schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:33:
Reed Vettel op rood?
Jamiicker schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:33:
Reed Vettel op rood?
jamiicker schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:33:
Reed Vettel op rood?
Ik mis de bitterballenDoeEensGek schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:33:
Wat een feest dit joh.
- DaniëlWW2
- Niet online

...
Je neemt "de vraag stellen is hem beantwoorden" wel heel letterlijk
at your service
Jammer dat ik er nog geen gezien heb met een bos wortels op zijn hoofd of zo, dat zou het nog veel leuker maken.
De gezelligheid is helemaal terug!
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Volgens mij echte in de autoPierre schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:35:
Zandzakken bij Mercedes?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Ik denk dat je hier beter vanaf P11 met vrije bandenkeuze kan starten dan vanaf P9 (of ergens daaromheen) op softs.Kenny_026 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:35:
Ik denk niet dat russel het gaat halen. Als de ferrari naar rood gaan dan pakken ze russel wel.
PSN: xMaurice93
Nee, moeite met de banden.Pierre schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:35:
Zandzakken bij Mercedes?
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Is ook niet eerlijk dat de rest nu harder is gaan rijden hè.nachtnet schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:35:
In Q2 hangt ALO weer onderaan...
Ik dacht dat je Hamilton niet mocht uitschelden?Pierre schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:35:
Zandzakken bij Mercedes?
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Wel erg leuke Q2!
Nor en per binnen 1 duizendste. Op dezelfde banden.Rene schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:36:
Heerlijk. NOR, PER en VET alledrie binnen 10 duizendsten 🍺
Dat zie je idd niet vaak...miicker schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:37:
NOR en PER hebben exact dezelfde tijd trouwens
*cue de Quali waar de top 3 dezelfde tijd reden...*
Verwijderd
Ja Britse coureur.. Zo bijzonder is het niet op Rood.pinda powerrr schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:37:
Het mag geen verrassing zijn dat ze bij SKY helemaal losgaan betreft RUS
Wel erg leuke Q2!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Tja het blijft een Renault Alpinenachtnet schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:35:
In Q2 hangt ALO weer onderaan...
Die gaat of lekker vervelen tussen de concurrenten, of gewoon oefenen welke bochten hij straks anders wil aansnijden.basvn schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:38:
Max wee rtussen de Ferrari´s
- DaniëlWW2
- Niet online
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:31
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
[ Voor 30% gewijzigd door renegrunn op 03-07-2021 15:41 ]
Maak je niet zo druk over de snelste. Dat boeit niemand.
Iedereen die WEL oplette zag dat dat niet ging gebeuren.nachtnet schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:41:
WAT de pannekoek, BOT uit Q2?
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.