- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:31
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En FFS Ferrari.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:39:
Ferrari ook op mediums. Kijken of dat strategisch gaat werken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
wat?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Nee, maar de reden dat je dat dacht mag hier niet besproken wordennachtnet schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:41:
WAT de pannekoek, BOT uit Q2?
Beter dan dit kan ik hem niet maken atm:BlackMonkey schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:38:
@Sir_Lion Heb je op F1TV toevallig ook een overzicht van de speedtraps?
/f/image/8fj7ntuCspx4rmYqm741sstv.png?f=fotoalbum_large)
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
...
Alonso genaaid.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
En nu al een 1.03 op Medium....pffff dat wordt geweldig straks!
Waiting on the world to change
Vettel mogen ze achteraan de grid plaatsen, met een flinke boete voor Aston.
erutangiS
Niet dat ALO het anders had gehaald, maar toch.
[ Voor 32% gewijzigd door CyBeRSPiN op 03-07-2021 15:43 ]
...
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
- DaniëlWW2
- Niet online

Wat? Het ziet er te gunstig uit?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ze rijden daar alsof ze vechten voor pole.Luxicon schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:43:
Ferrari blijft een drama van zichzelf op tactisch gebied.
What did Vettel do?MrOleo schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:43:
Netjes van russell, met dank aan vettel.
Vettel mogen ze achteraan de grid plaatsen, met een flinke boete voor Aston.
Jaaaaa maaaaaar van de kleurtjes kunnen we niet meer uitgaanVos schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:43:
Russell reed eerste stint op rood toch? Geel toch voor sommigen sneller blijkbaar.

- DaniëlWW2
- Niet online
Alonso enorm geblokkeerd. Dat gaat een gridstraf worden.
---RAWE CEEK!!!---
Beter dit, dan morgen vanaf P9 op softs. Ik snap wel dat ze niet op softs naar buiten gaan.Luxicon schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:43:
Ferrari blijft een drama van zichzelf op tactisch gebied.
PSN: xMaurice93
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Net voor de finish in de weg rijden van ALO die met flinke verbetering bezig was…
Achterin het treintje Alonso blokken, redelijk gevaarlijk.
erutangiS
Alonso in de weg rijden die waarschijnlijk dan naar q3 ging ten koste van Russell.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik denk toch dat als Russel in een Mercedes rijdt dat HAM en VER het erg lastig gaan krijgen.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Nee, dat was 'current tyre'.MikeyMan schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:44:
Reed Perez nou op rood?
Daar willen ze dus per sé niet op starten. Ook wel begrijpelijk.Kenny_026 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:35:
Ik denk niet dat russel het gaat halen. Als de ferrari naar rood gaan dan pakken ze russel wel.
een treffende spreuk
Andere set mediums.computerjunky schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:44:
Snap niet waarom verstappen weer 3 extra ronder op zijn banden zet zonder duidelijke reden. Die banden moet hij wel op starten morgen...
De medium is de soft van vorige week.PatrickC schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:44:
Zou de medium hier de snellere band zijn misschien?
Soms denk je dat ze bij Pirelli maar wat doen he.poor Leno schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:44:
[...]
Jaaaaa maaaaaar van de kleurtjes kunnen we niet meer uitgaan
"De rode verf is op!"
"Oh, daar staat nog een pot gele verf, gebruik die maar"
Nieuw setje als ik t goed hoorde, dus geen extra rondes op t rubber.computerjunky schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:44:
Snap niet waarom verstappen weer 3 extra ronder op zijn banden zet zonder duidelijke reden. Die banden moet hij wel op starten morgen...
Kwalificatieritme behouden, elk rondje meer naar de limiet zoeken. De winst die hij nu boekt maakt uit in Q3.computerjunky schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:44:
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
'Mild shock'DaniëlWW2 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:45:
Oh en Ricciardo is eruit, moving on...
nachtnet schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:45:
mooi die verzameling boordradio's met vertraging via dde APP, ALO is behoorlijk boos.. Iemand het hele clipje zonder piepjes gehoord?
Rijdt volgend jaar ook 100% in de mercedes. Wel sowieso een jaar te laat in mijn ogen. Dat zag je wel toen hij wel een keer mocht rijden in de mercedes.miicker schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:45:
Ik vraag me toch echt af hoe ze zo'n gast als Russell nog kunnen negeren en in een team als Williams laten zitten.
Ik denk toch dat als Russel in een Mercedes rijdt dat HAM en VER het erg lastig gaan krijgen.
Vind ik dit keer niet hoor.RocketKoen schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:44:
[...]
Ze rijden daar alsof ze vechten voor pole.
Ze wilden gewoon niet verplicht starten op rood.
De Ferrari’s zaten er hier vorige week ook niet bij. Nu moesten ze ook wel op geel. Russell is goed, potentieel een topper, dat denk ik ook wel maar Ferrari was hier te pakken.miicker schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:45:
Ik vraag me toch echt af hoe ze zo'n gast als Russell nog kunnen negeren en in een team als Williams laten zitten.
een treffende spreuk
Mits het droog is.computerjunky schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:44:
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
PSN: xMaurice93
Zolang je de rode kerbs raakt zit je goed, ga je daar buiten is het mis.KlaasjeNL schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:45:
Waar zitten nou precies die track limits dit weekend? Ik dacht dat je in bocht 9 ten minste de witte lijn nog moest raken.
erutangiS
En terecht.Harry Nak schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:48:
Wat een hittepetit die Alonso.
Natuurlijk. Iedereen deed dat. Starten op rood is hier een no no.MC_Sparkles schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:45:
[...]
Nieuw setje als ik t goed hoorde, dus geen extra rondes op t rubber.
een treffende spreuk
Verwijderd
Kan je prima negeren, hij is simpelweg niet nodig. Daarnaast is die Williams ook niet heel slecht. Zo ver weg zit Latifi niet, dus dat zegt dat de auto best redelijk is en Latifi is een pay driver.miicker schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:45:
Dit gaat een staartje geven voor VET, hoewel ik niet denk dat VET echt veel had kunnen doen want anders zat hij precies in bocht 10 wel in de weg vanwegen aansnijden bocht.
D'r is altijd zo'n fanatiekeling die het voor de rest verpest hè.pinda powerrr schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:50:
Die monteurs bij Williams weten net wat ze overkomt, normaal zitten ze allang aan de thee.
Daar gaat Russell nog wel op worden aangesproken.pinda powerrr schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:50:
Die monteurs bij Williams weten net wat ze overkomt, normaal zitten ze allang aan de thee.
Theetijd is heilig voor die Engelsen.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Deed ie vorige week nogHippocampus schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:51:
Kom Bottas, versla je team genoot eens.
erutangiS
Denk dat ie dan eerst eens op zondag aan de finish moet komen met een goed resultaat. En daar ontbreekt het nog steeds aan. Dus volgend jaar wel een Mercedes, maar dan alleen achter zijn rug gok ik.Viswinkel schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:47:
[...]
Rijdt volgend jaar ook 100% in de mercedes. Wel sowieso een jaar te laat in mijn ogen. Dat zag je wel toen hij wel een keer mocht rijden in de mercedes.
Misschien tijd voor een tussenjaar of een andere hobby. Wereldreis met bottas ofzo.
Wees daar maar niet zo zeker van, Hamilton heeft net zijn contract getekend ik durf met zekerheid te zeggen dat de komst van Russel een item tijdens de besprekingen is geweest. Zeker gezien de felheid waarmee hij reageerde op de vragen over Russel.Viswinkel schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:47:
[...]
Rijdt volgend jaar ook 100% in de mercedes. Wel sowieso een jaar te laat in mijn ogen. Dat zag je wel toen hij wel een keer mocht rijden in de mercedes.
In quali is volgens mij het verschil tussen Russell en Latifi regelmatig kleiner, dan tussen Verstappen en Perez...ArthurMorgan schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:51:
Als Russell zich zo door ontwikkelt staat hij aan het eind van het seizoen op pole
En Latifi eindigd regelmatig voor Russell op zondag.
Het kan me niet vaak genoeg gebeuren
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Medium --> hard denk iktdn135 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:53:
Waarom deed Max in q2 een tweede ronde op geel. Nu zijn er geen nieuwe sets over. Was dat wel zo verstandig?
Geen 2e set mediums nodig.
---RAWE CEEK!!!---
[ Voor 5% gewijzigd door Hippocampus op 03-07-2021 15:55 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.