Ja maar ook met het feit dat we nog in een pandemie zitten.pinda powerrr schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:02:
[...]
Dat is toch al een paar jaar "normaal"? Spa, Duitsland, Oostenrijk.
Ik doelde meer op de dronken mensen in oranje pakken.Sinned123 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:03:
[...]
Het is in openlucht...
Vind die feesten op obscure plekken in kelders,loodsen enz een veel groter probleem.
Fijne Q allemaal
PSN: xMaurice93
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
"Naar huis" ... oh wacht, dis niet het EKDoeEensGek schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:00:
"Naar links, naar rechts"
Ja, dat sluit helaas niet uit dat ze wel besmet kunnen worden. Vaccinatie zorgt er alleen voor dat je niet ernstig ziek wordt, niet dat je het helemaal niet kan krijgen.Pyr0_ schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:04:
Ag, al die mensen zijn ofwel getest ofwel gevaccineerd. Ik zou me ook niet veel zorgen maken.
Maar ja, dat punt is in de slechte communicatie hier in NL verloren gegaan...

Of een mooie demonstratie wat er mogelijk is met vaccinatie en testen.Sir_Lion schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:03:
[...]
Ja maar ook met het feit dat we nog in een pandemie zitten.
[ Voor 92% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-07-2021 15:10 ]
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Waiting on the world to change
[ Voor 4% gewijzigd door Luxicon op 03-07-2021 15:11 ]
...
0.4s gaat er met Q2 al af (als hij dat straks niet al gaat)Luxicon schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:11:
Pole 1:03.841 vorige week
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
We hebben nu alleen een zachtere band. Kan dus nog wel wat vanaf.Luxicon schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:11:
Pole 1:03.841 vorige week
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Moeten ze wel op de baan zijn.poor Leno schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:12:
En nú gaan de Alfa's toeslaan, let maar op mijn woorden!![]()
Ik denk iig sub 1:03.nachtnet schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:13:
Pole: 1:02.953
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mijn kristallen bol zegt 1:02.899nachtnet schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:13:
Wordt dan ook moeilijk te klokken.poor Leno schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:14:
[...]
Zijn ze al, alleen ze gaan zo snel dat je ze niet ziet
- DaniëlWW2
- Niet online
Zoals altijd dus.
Die Red Bulls zijn denk ik echt wel lastig voor dat laatste beetje snelheid. Het gaat erom dat je wel fatsoenlijk tempo rijd op zondag en dat kan Perez wel als hij eenmaal in vrije lucht zit. Ricciardo, tja daar wil ik eigenlijk niet al te veel over zeggen...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hé Marty McFly !!!nachtnet schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:13:
Waiting on the world to change
Het zou me verbazen. Das nog 1,2 sneller dan nu.
Net een ambtenaar, vast contract en presteert niet meergambieter schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:14:
Ocon schopt geen deuk in een pakje boter sinds zijn nieuwe contract
Fransman, contract binnen, daarna staken om minder te werken..gambieter schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:14:
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
En Alonso heeft zijn draai al gevonden.gambieter schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:14:
* nachtnet heeft hier Grays Sports Almanak 2000-2050 liggen.

[ Voor 20% gewijzigd door nachtnet op 03-07-2021 15:17 ]
Aangzien die helemaal niks anders kan dan klagen zal dat ongetwijfeld zo zijn.Bart-Willem schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:14:
Heeft Hamilton en/of Mercedes al geklaagd dat Alpine en McLaren aan het cheaten zijn?
Vorige week was er dus een Alfa met een AM groene kleur. Leno vindt die auto geweldig. Daar komt die grap vandaan
Nieuwe week, nieuwe kansenpoor Leno schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:17:
[...]
Vorige week was het al niet grappig meer, zei je zelf nog
- DaniëlWW2
- Niet online
ALO P3..
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
You heard it girls, party's over....nachtnet schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:16:
[...]
* nachtnet heeft hier Grays Sports Almanak 2000-2050 liggen.
Wat is er trouwens met Gastley aan de hand? Nu net een redelijke tijd gezet maar liet het wel op de laatste seconde aankomen zeg
at your service
Hij had een time deleted. Track limits.
- DaniëlWW2
- Niet online
Alonso was denk ik toch wat roestig. Die is nu echt los en rijdt dat middelmatige ding zo naar Q3. Ook steeds rond de P6.

Hij had zijn eerste run op Mediums gedaan.The_Butler schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:19:
Wat is er trouwens met Gastley aan de hand? Nu net een redelijke tijd gezet maar liet het wel op de laatste seconde aankomen zeg
-
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
- DaniëlWW2
- Niet online
P7.poor Leno schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:21:
Kak gemist, waar staat Gio?
Een zeer nette P7poor Leno schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:21:
Kak gemist, waar staat Gio?
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
- DaniëlWW2
- Niet online
Het is wel Alonso. Die heeft al menig coureur gedeclasseerd. Hij doet nu ook eindelijk wat ik al van hem verwachte..ScorpionSquad schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:21:
6 tienden op de Red Bull Ring tussen Ocon en Alonso... Dat zou je als jonge coureur niet mogen overkomen. Met dat leeftijdsverschil hoor je toch wel een klein voordeeltje qua scherpte in de kwalificatie moeten hebben.
Vergis je niet, Alonso blijft er wel een van de buitencategorie. Ocon is dat overduidelijk niet..ScorpionSquad schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:21:
6 tienden op de Red Bull Ring tussen Ocon en Alonso... Dat zou je als jonge coureur niet mogen overkomen. Met dat leeftijdsverschil hoor je toch wel een klein voordeeltje qua scherpte in de kwalificatie moeten hebben.
- DaniëlWW2
- Niet online
Joh, zouden er Nederlanders zijn bij het circuit?
Bij Renault zullen ze al wel spijt hebben.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:23:
[...]
Het is wel Alonso. Die heeft al menig coureur gedeclasseerd. Hij doet nu ook eindelijk wat ik al van hem verwachte.
Toch wel in Red Bull-livery he?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:24:
Hele hoop caravans.
-
WantNotSoSteady schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:24:
[...]
Bij Renault zullen ze al wel spijt hebben.
Alsof je caravans nodig hebt om aan dat *knip* publiek te zien dat het Nederlanders zijn.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:24:
Hele hoop caravans.
[ Voor 13% gewijzigd door tweakduke op 03-07-2021 15:33 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Wie moeten ze anders nemen? Een echt goede tweede coureur gaan ze echt niet krijgen. Gasly misschien, maar die zit ook wel goed bij AlphaTauri.NotSoSteady schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:24:
[...]
Bij Renault zullen ze al wel spijt hebben.
Ik deel jouw mening dat Alonso een verrekte goeie coureur is. Maar 1 zwaluw…..DaniëlWW2 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:23:
[...]
Het is wel Alonso. Die heeft al menig coureur gedeclasseerd. Hij doet nu ook eindelijk wat ik al van hem verwachte.
Ik hoop wel dat ie vanaf nu zo blijft rijden.

0.6 blijft heel veel op deze baan. Maar Alonso had een erg goede ronde als ik naar zn positie kijk.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:23:
[...]
Waarschijnlijk gevalletje goede Alonso, slechte Ocon.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
- DaniëlWW2
- Niet online
Dit is niet de eerste keer hoor. Alonso kwalificeert het hele seizoen al goed.streamnl schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:26:
[...]
Ik deel jouw mening dat Alonso een verrekte goeie coureur is. Maar 1 zwaluw…..
Ik hoop wel dat ie vanaf nu zo blijft rijden.
ZORRO! Voor al uw feestjes en partijen!Zorro schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:25:
[...]
Alsof je caravans nodig hebt om aan dat achterlijke publiek te zien dat het Nederlanders zijn.
Heeft u ook zo'n last van vreugde en plezier? Zorro!
Wilt u u ook af van alle lol en gezelligheid? Zorro!
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.