Kunnen ze die boardradio bij RB nou eindelijk eens fixen.
Daar is nou al 3 weekenden weinig van te verstaan.
Daar is nou al 3 weekenden weinig van te verstaan.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Volgens mij was het Ricciardo die absoluut niet aan de kant ging.Jasphur schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:20:
kak, ik keek even niet. Waarom was Max zo aan het vloeken?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Max gaat na de training brillen uitdelen denk ik.Jasphur schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:20:
kak, ik keek even niet. Waarom was Max zo aan het vloeken?
Niet NOR?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:21:
[...]
Volgens mij was het Ricciardo die absoluut niet aan de kant ging.
Heeft weinig nut als mensen blind zijnSiebeh schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:21:
[...]
Max gaat na de training brillen uitdelen denk ik.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
TrueJasphur schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:22:
[...]
Heeft weinig nut als mensen blind zijnDan moet je hondjes uitdelen
Geen idee, de auto was oranje en de andere oranje auto zat erachter.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Sir_Lion schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:19:
En de MERCs hebben de zandzakken afgedaan...
Niet alsof de baan gewoon veel sneller gaat door inrijden en opwarmen
Deze hondJasphur schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:22:
[...]
Heeft weinig nut als mensen blind zijnDan moet je hondjes uitdelen
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Maar PER wel op de softs, en VER op de Meds...Spasm schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:23:
VER en PER hebben alweer orde op zaken gesteld
[Afbeelding]
[...]
"When you grow up your heart dies"
[ Voor 24% gewijzigd door Sir_Lion op 02-07-2021 15:26 ]
"I'm not even gonna say what happened"DoeEensGek schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:24:
[Video: FP2: Verstappen annoyed with traffic on track]https://streamable.com/yl1mgk
Max niet blij met andere coureurs.
Hail to the king baby!
Sir_Lion schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:24:
[...]
Maar PER wel op de softs, en VER op de Meds...
Dus nie goe nie.
En beide AT weer sneller dan PER op zelfde band.
En BOT nu 0.5s los van VER...Spasm schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:27:
Nee dat is ook zo. Per inmiddels alweer op 5. VET op 2 !
[...]
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
[ Voor 20% gewijzigd door LZ86 op 02-07-2021 15:32 ]
Toen was het nog droger dan het nu is.LZ86 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:32:
Kijk MERC gaan na al dat gejank. Staan gewoon weer 1/2 in deze training voor zover
Ze rijden sowieso met de eerste versie van de motor en een vrijdagbak.Chefbierrr schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:33:
Kan prima zijn dat RBR met een low engine mode rijdt.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Verwijderd
Andere weersomstandigheden (lagere temperatuur), zachtere banden (tov vorige week), andere afstelling?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:33:
Kunnen jullie me uitleggen waarom Mercedes een heel weekend zou "sandbaggen" om het volgende weekend op hetzelfde circuit, wel te presteren?
Maar ik neem aan dat de Mercs (en alle andere teams) dat ook doen.sjaool schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:34:
[...]
Ze rijden sowieso met de eerste versie van de motor en een vrijdagbak.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Klopt.Chefbierrr schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:36:
[...]
Maar ik neem aan dat de Mercs (en alle andere teams) dat ook doen.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Het is echt gaan druppelen net nadat ze die rondes gezet hadden.sjaool schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:38:
[...]
Klopt.
Het verschil in tijden zoals het nu is komt volgens mij doordat het daar een beetje regent en Mercedes die tijden nog op een droge baan hebben gereden.
Hopelijk regent het een beetje door, iig genoeg om een natte setup te testen.Sir_Lion schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:39:
[...]
Het is echt gaan druppelen net nadat ze die rondes gezet hadden.
[ Voor 56% gewijzigd door sjaool op 02-07-2021 15:43 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Van iemand met zo'n salaris zou je meer verwachten hè
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Hij was ze even aan het drogen in de rijwind....loekf2 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:57:
Dit wordt een drama weekend voor Red Bull dus.
PS: knap dat je met handschoenen aan de regendruppels kan voelen.
[ Voor 6% gewijzigd door BigEagle op 02-07-2021 16:00 ]
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Inderdaad, full wetDamian schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 16:01:
Ondanks dat het een vrij training is, en dat VER pech had met het weer, doet het toch een beetje pijn weer te zien:
HAM
BOT
VER
Hopelijk FP3 weer zoals het hoort
Kwestie van beetje geluk hebben met de druppels, no biggieDamian schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 16:01:
Ondanks dat het een vrij training is, en dat VER pech had met het weer, doet het toch een beetje pijn weer te zien:
HAM
BOT
VER
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Inderdaad donkerbruin vermoeden dat Horner & co mindgames zitten te doen met Mercedes.Damian schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 16:01:
HAM
BOT
VER
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
@f1bythenumbers kom er maar in!Beaves schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 16:07:
Max was veruit de snelste in de race-sim op medium
[ Voor 18% gewijzigd door basvn op 02-07-2021 16:11 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
[ Voor 32% gewijzigd door PalingDrone op 02-07-2021 16:17 ]
Ik vind de "matrix look" wel heel erg gaaf.basvn schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 11:03:
oke door naar FP1! met Stroll een nieuwe helm
[Afbeelding]
https://www.formule1.nl/n...geworden-vooral-op-softs/Gerust is Max Verstappen er nog niet op. Het zal er volgens de Nederlander tijdens de kwalificatie voor de Grand Prix van Oostenrijk om spannen wie er met de poleposition vandoor gaat: “Mercedes lijkt sterker geworden.”
[ Voor 255% gewijzigd door Chocoball op 02-07-2021 20:10 ]
Volgens mij zei ie tail end met zn engelse accent, omdat ie flatspots op zn banden achter had.. maargoed
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Dat zou ook kunnen...Chiron schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:43:
[...]
Volgens mij zei ie tail end met zn engelse accent, omdat ie flatspots op zn banden achter had.. maargoed
Das niet gek. De vrijdagmotor zal van de vorige spec zijn.Chocoball schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:02:
Volgens Mercedes waren de Honda motoren in de 2e vrije training met minder vermogen onderweg. Red Bull ligt nog wel voor maar minder dan vorige week. Marko geeft aan dat Red Bull inderdaad nog sneller is, meer in de longrun dan in een enkele ronde.
https://www.auto-motor-un...ch-2021-analyse-training/
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
een treffende spreuk
BOT voor HAMTakeAway schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:52:
Ik gooi hem er nu alvast in uiteraard zonder roze bril:
1 VER
2 BOT
3 HAM
Dit is een gok, het kan zomaar anders zijn.
Wat denk jij @pinda powerrr ?
De Saatee gambing ligt hier zondag op de bbq hoor!
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ik ga voor de VER HAM PERTakeAway schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:52:
Ik gooi hem er nu alvast in uiteraard zonder roze bril:
1 VER
2 BOT
3 HAM
Dit is een gok, het kan zomaar anders zijn.
Wat denk jij @pinda powerrr ?
De Saatee gambing ligt hier zondag op de bbq hoor!
Waiting on the world to change
Offtopic:pinda powerrr schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:55:
[...]
Ik ga voor de VER HAM PER
En ik mag hopen dat ik de race kan zien.....einde moet lukken, maar de start zal problematisch worden. Zit al maanden op een toernooi te wachten die nu eindelijk daar mag gaan.
Selamat makan alvast!
recept uit Indostok?
Vaak bu'j te bang!
Thx overzichtelijk als altijd. Heeft ham niet een iets langere stint gereden ergens? Deze vergelijking voelt niet echt eerlijk 17 vs 5 rondes. Dan zitten die 5 zelfs nog erg uit elkaar.f1bythenumbers schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 05:37:
Hallo!
I'm here with the usual race pace simulation charts![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
The full summary table is in my site also in case you want to check that one out.
Source: f1bythenumbers (me!)
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Not in FP2. He didn't do a long run like Verstappen or Perez, just a few short stints.Snowhite0901 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 07:46:
[...]
Thx overzichtelijk als altijd. Heeft ham niet een iets langere stint gereden ergens? Deze vergelijking voelt niet echt eerlijk 17 vs 5 rondes. Dan zitten die 5 zelfs nog erg elkaar.
Thx. Bijzonder, want zoals ik al zei vind ik deze longrun niet heel indrukwekkend omdat er in die paar rondes al heel veel spreiding zit. Zelfs die van gas is meer consistent.f1bythenumbers schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 07:48:
[...]
Not in FP2. He didn't do a long run like Verstappen or Perez, just a few short stints.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Gecertificeerd ongeleid projectiel
Leuker voor de kijkers inderdaad. En toch zie ik dit seizoen liever dat Max het makkelijk wint. Kunnen we in ieder geval dat doel afstrepen. En dan in de komende jaren zoveel mogelijk strijd.Edgenumber schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 08:27:
Ik hoop op Ham, Per, Ver.
Niet omdat ik het Max misgun of het Ham zo gun. Maar Max op 2/3 van het seizoen zo goed als WK is even saai als Ham op 2/3 van het seizoen WK.
En bottas ergens op plek 12 zodat het nogmaals goed duidelijk is dat ie vervangen moet worden.
Ik denk dat Max juist op dit soort circuits zoveel mogelijk moet uitlopen. Ik denk niet dat dit seizoen wordt zoals 2019 en 2020, Mercedes gaat echt nog wel weekenden hebben waar ze beter zijn.Edgenumber schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 08:27:
Ik hoop op Ham, Per, Ver.
Niet omdat ik het Max misgun of het Ham zo gun. Maar Max op 2/3 van het seizoen zo goed als WK is even saai als Ham op 2/3 van het seizoen WK.
En bottas ergens op plek 12 zodat het nogmaals goed duidelijk is dat ie vervangen moet worden.
Ik denk eerlijk gezegd dat Max de komende drie races nog gaat winnen en dat ze het op Spa pas wat moeilijker gaan krijgen.codex schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 09:30:
[...]
Ik denk dat Max juist op dit soort circuits zoveel mogelijk moet uitlopen. Ik denk niet dat dit seizoen wordt zoals 2019 en 2020, Mercedes gaat echt nog wel weekenden hebben waar ze beter zijn.
Recept uit de eerste hand van de vrouw, Jakartaanse Saatee gambingpinda powerrr schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:55:
[...]
Ik ga voor de VER HAM PER
En ik mag hopen dat ik de race kan zien.....einde moet lukken, maar de start zal problematisch worden. Zit al maanden op een toernooi te wachten die nu eindelijk daar mag gaan.
Selamat makan alvast!
recept uit Indostok?
Zelf eten maken?TakeAway schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 10:03:
[...]
Recept uit de eerste hand van de vrouw, Jakartaanse Saatee gambing![]()
Kom maar op met de 3de training!
Ja zonder software updates en volgende race als Max wint dan ligt dan is hij een alien.MikeyMan schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:53:
[...]
Das niet gek. De vrijdagmotor zal van de vorige spec zijn.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Klopt, ze werkt veel dus dan klopt ie welpoor Leno schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 10:06:
[...]
Zelf eten maken?
User name does not check out..
Totaal off topic maar goede sateh gambing... whoee heerlijk.TakeAway schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 10:03:
[...]
Hij rijdt volgens plan een andere strategie dan Max. Misschien bewust om niet Max in de weg te zitten. Ik hoop dat Perez eens dezelfde strategie mag gaan rijden, dan is er misschien wat meer strijd voorin.werphengel schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 10:18:
Hoop dat Perez er een beetje bij zit vanmiddag want elke qualifying valt hij toch wel tegen. Ook in de races zit hij er niet erg bij. Zijn enige tactiek is banden sparen en hopen dat dat goed uitpakt maar veel meer dan dat kan hij ook niet volgens mij.
Had meer van hem verwacht na z'n bekende 'vijf races' maar moet zegen dat hij toch een beetje tegen valt. Wat dat betreft is Bottas toch wel een klasse beter.
Enige kans dat je dat recept wil delen? Sate KambingTakeAway schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 10:03:
[...]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Grappig inderdaad, maar wat zit die gast dom te roepen in de Bugatti. "Faster, faster... come on"poor Leno schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 10:44:
Gewoon voor de leuk, als opwarmertje
[YouTube: Bugatti Chiron v F1 Car: DRAG RACE]
Omdat het een surreële ervaring is om in een Chiron te zitten en er dan alsnog uitgereden te worden.Playa del C. schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 11:39:
[...]
Grappig inderdaad, maar wat zit die gast dom te roepen in de Bugatti. "Faster, faster... come on"
Het is duidelijk ander weer dan gisteren!JB schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 11:33:
Hoe is het weer in NL? Hier is het behoorlijk warm…
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wij zijn nog even de trackwalk doen!
Waiting on the world to change
Zeker, Perez heeft een andere strategie. Voordeel voor Red Bull van dezelfde strategie bij Mercedes is dat Bottas ook Hamilton -misschien onbewust- onder druk zet.Playa del C. schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 11:26:
[...]
Hij rijdt volgens plan een andere strategie dan Max. Misschien bewust om niet Max in de weg te zitten. Ik hoop dat Perez eens dezelfde strategie mag gaan rijden, dan is er misschien wat meer strijd voorin.
Ik vind dat Perez het prima doet. Kan mij niet voorstellen dat een andere coureur het beter zou doen op die plek. Misschien Hamilton. Bottas zeker niet.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq