Tijd was ook 1.09 niet eens snelIllegal_Alien schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 11:39:
HAM nu iets van 2 of 3x tracklimits.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
De Red Bulls zijn ook naar de testband. Ik vermoed dat het een aardig harde is, dus qua snelheid verwacht ik niet veel.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 11:46
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Stroll test de testbanden in het gras. Zo te zien wil iedereen die banden zo gauw mogelijk hebben gehad
Die protobandjes zijn bagger zo te zien.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
STR nieuwe MER grasmaaier
- DaniëlWW2
- Niet online
He Perez, ga dan niet snel ja.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
A new PU for Russell this weekend after last week's problems, but no penalty. Also new energy store and control electronics for all Mercedes-powered cars except Bottas and Latifi #F1 #AustrianGP
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 2 juli 2021
The Red Bull 1-2-3-4 is back #FP1 #AustrianGP pic.twitter.com/6WNih7w50P
— WTF1 (@wtf1official) 2 juli 2021
[ Voor 33% gewijzigd door basvn op 02-07-2021 11:42 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Zeg dat ook even tegen Max.
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, Max is gewoon altijd snel.
Max: (test) Bandjes voelen goed aan (en de balans)
Kimi zwaait even naar Mazepin
[ Voor 9% gewijzigd door XyperActive op 02-07-2021 11:47 ]
Wat lief van Kimi
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Steeper than it looks 👀⛰️ #AustrianGP 🇦🇹 #PoweredByHonda pic.twitter.com/ml69onzprr
— Honda Racing F1_Archive (@HondaRacingF1) 2 juli 2021
Pirelli's Mario Isola: "The C4 [is] the medium compound, so the one in the centre of the three selected compounds. So I believe it's a good choice to give them the C4 for testing."#F1 #AustrianGP
— RaceFans Live (@racefanslive) 2 juli 2021
ze rijden op de medium banden voor Silverstone dus. (de compleet zwarte test banden)
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dat is natuurlijk het enige juiste antwoord. Ook al zouden die banden totaal kansloos zijn is het pschychologisch perfect om te zeggen dat ze goed zijn.Illegal_Alien schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 11:45:
Max: (test) Bandjes voelen goed aan (en de balans)
Elke verandering --> prima verandering --> Merc snapt er geen pepernoot mer van
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
- DaniëlWW2
- Niet online
Uh nee, op Silverstone heb je C1, C2 en C3. Deze band gaan we daar niet zien, tenzij je graag elke drie ronden pitstops hebt.basvn schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 11:48:
[Afbeelding]
[Twitter]
[Twitter]
ze rijden op de medium banden voor Silverstone dus. (de compleet zwarte test banden)
Lekker om HAM zo onderaan te zien staan en te zien struggelen.
Ook al zegt een FP niets, het is toch mooi dat MERC het moeilijk heeft nadat ze de goodwill aardig aan het vergooien zijn met dat constante gezeik over alles nu ze concurrentie krijgen.
Verwacht nog wel dat ie straks nog wel een stuk naar boven komt though.
Ook al zegt een FP niets, het is toch mooi dat MERC het moeilijk heeft nadat ze de goodwill aardig aan het vergooien zijn met dat constante gezeik over alles nu ze concurrentie krijgen.
Verwacht nog wel dat ie straks nog wel een stuk naar boven komt though.
Ook wel eens leukDaniëlWW2 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 11:54:
[...]
Uh nee, op Silverstone heb je C1, C2 en C3. Deze band gaan we daar niet zien, tenzij je graag elke drie ronden pitstops hebt.
Is niet zwaaien, hij wees naar een vliegtuig.XyperActive schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 11:47:
Kimi zwaait even naar Mazepin
[Streamable: https://streamable.com/5hxzae]
Die rechter voorband van Leclerc is ook flat.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- tweakduke
Dit prototype moet 1 van die banden vervangen meen ik. Hoorde net Winkelman wat zeggen erover en zie het hier ook staan.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 11:54:
[...]
Uh nee, op Silverstone heb je C1, C2 en C3. Deze band gaan we daar niet zien, tenzij je graag elke drie ronden pitstops hebt.
https://www.gpfans.com/nl...den-testen-in-oostenrijk/Mochten deze nieuwe banden de tests in Oostenrijk doorstaan, dan zullen ze vanaf het raceweekend in het Verenigd Koninkrijk officieel in gebruik genomen worden. Deze nieuwe constructie voor de achterbanden bevat een aantal elementen die ontwikkeld zijn voor de nieuwe 18 inch-banden die in 2022 in gebruik moeten worden genomen in de Formule 1.
Niet de beste bron, hopelijk na deze test meer duidelijkheid van betere kanalen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Stroll heeft niet zijn dag zeg.
S1 was sneller dan VER, alleen in S2 al 2 tiende verloren.LZ86 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 11:59:
Daar komt een OK tijd voor HAM aan
Gaat leuk worden dit weekend
@poor Leno RAI #3
[ Voor 4% gewijzigd door TrekDr0p op 02-07-2021 12:03 ]
- tweakduke
Ah Pirelli heeft het dus ook op zijn site staan, daar hebben ze het nieuws van.
Het gaat dus vooral om de achterbanden. Waarom geven ze in hemelsnaam niet toe dat er wat mis was met die banden nu dit gebeurt.
https://press.pirelli.com...rix-friday-free-practice/Next Friday, each driver will have two sets of these new tyres available for use during either free practice session. If the test is successful, the new rear specification will be introduced from the British Grand Prix onwards, replacing the current specification. The new rear construction incorporates some elements that have been developed for use in the latest 18-inch Formula 1 tyres from 2022.
Het gaat dus vooral om de achterbanden. Waarom geven ze in hemelsnaam niet toe dat er wat mis was met die banden nu dit gebeurt.
En @poor Leno is happy met RAI op P3...
Iets met een bepaalde Haas coureur vs Lewis.

[ Voor 10% gewijzigd door Illegal_Alien op 02-07-2021 12:07 ]
MAZ had daar bijna HAM te pakken. Het gaat toch een keer gebeuren dat ie een van de leiders van de baan tikt. Die knul is een gevaar op de baan.
Bijna elk bijna ongeluk is ie wel bij betrokken.
Ik vroeg me altijd nog af of het gedoe met Mazepin de schuld van hem is, of gewoon z'n engineer die het niet goed doorgeeft. Dit akkefietje met HAM bevestigd voor mij wel dat het puur Mazepin is. Hij kijkt gewoon niet in z'n spiegels voordat hij instuurt.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
- DaniëlWW2
- Niet online
Omdat Pirelli nooit toegeeft dat ze een fout hebben gemaakt. Ze hebben zichzelf inmiddels ook te diep ingegraven, zeker met de verwijten naar de teams maken, de loze speculaties over puin en de belofte dat de banden van dit seizoen, de problemen van de voorgaande seizoenen zouden verhelpen.tweakduke schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:03:
Ah Pirelli heeft het dus ook op zijn site staan, daar hebben ze het nieuws van.
[...]
https://press.pirelli.com...rix-friday-free-practice/
Doen ze bij Mercedes als of, of nog steeds zandzakken in de Mercedes.
Volgens mij hadden ze vorige week al problemen met de rode band, dus nu alleen maar erger nu ze nog zachter zijn.Pierre schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:25:
Maar BOT zit er gewoon 3tiende vanaf dus HAM moet dat ook wel redden.
Misschien moet iemand gewoon een keer niet uitwijken om zo de discussie te openen.LZ86 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:07:
MAZ had daar bijna HAM te pakken. Het gaat toch een keer gebeuren dat ie een van de leiders van de baan tikt. Die knul is een gevaar op de baan.
Of in FP massaal naar binnen als hij op de baan is.
alles kan off-topic
Een vraagje: ik heb de Toro Rosso tijd van Max niet meegemaakt. Haalde hij toen dezelfde soort fratsen uit of is het echt iets typisch van Mazepin?Ankona schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:29:
[...]
Misschien moet iemand gewoon een keer niet uitwijken om zo de discussie te openen.
Of in FP massaal naar binnen als hij op de baan is.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
- tweakduke
Helaas is dat de conclusie. We moeten onze schouders ophalen, de wenkbrauwen een keer fronsen en weer verder. Hopen dat er geen ploffende banden meer komen.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:21:
[...]
Omdat Pirelli nooit toegeeft dat ze een fout hebben gemaakt. Ze hebben zichzelf inmiddels ook te diep ingegraven, zeker met de verwijten naar de teams maken, de loze speculaties over puin en de belofte dat de banden van dit seizoen, de problemen van de voorgaande seizoenen zouden verhelpen.
Nee, Max haalde niet van dat soort fratsen uit.Spotmatic schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:31:
Een vraagje: ik heb de Toro Rosso tijd van Max niet meegemaakt. Haalde hij toen dezelfde soort fratsen uit of is het echt iets typisch van Mazepin?
Ze rijden elkaar tijdens een vrije training allemaal wel een keer in de weg, maar zoals Maz het doet is wel extreem.Spotmatic schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:31:
[...]
Een vraagje: ik heb de Toro Rosso tijd van Max niet meegemaakt. Haalde hij toen dezelfde soort fratsen uit of is het echt iets typisch van Mazepin?
Nee, Max was wat minder in het inschatten van risico's. Die probeerde vaak in te halen als het eigenlijk niet kon. Mazepin heeft gewoon geen idee wat hij aan het doen is en schijt aan alle anderen.Spotmatic schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:31:
[...]
alles kan off-topic
VER was in de wedstrijd een omgeleid projectiel.
MAZ is meer STR in z'n eerste seizoen, dat is ook best goedgekomen (niet vanochtend).
MAZ is meer STR in z'n eerste seizoen, dat is ook best goedgekomen (niet vanochtend).
Die Zhou tegen zijn team
Had er al iemand gevraagd waarom de VT maar een uurtje duurde?? 
OT: weet iemand al wat er precies anders is aan de 'test banden' en waarom ze nu 2 setjes krijgen? Owjah, en normaal gesproken moet er een setje ingeleverd worden aan het einde van VT1, is dat nu ook het geval (de testbanden buiten beschouwing gelaten)
OT: weet iemand al wat er precies anders is aan de 'test banden' en waarom ze nu 2 setjes krijgen? Owjah, en normaal gesproken moet er een setje ingeleverd worden aan het einde van VT1, is dat nu ook het geval (de testbanden buiten beschouwing gelaten)
PH-MRK request startup
Equipos y pilotos podrán probar los nuevos neumáticos hasta los libres 3.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 2 juli 2021
Teams and drivers will be allowed to test the new construction tyres up to FP3. pic.twitter.com/R1h17ocxU2
Deze keer heeft Vettel wel een nieuwe helm!Jasphur in "[F1 2021] Race 8 GP van Steiermark"
Mijn god… dit is dan nu echt het definitieve bewijs dat ik niet en in een meetings kan zitten en op twitter
dat vond ik van de reactie van gunter

Zijn ingenieur zal het hem verteld hebben want hij ging wel degelijk aan de kant. Het was gewoon totaal de verkeerde plaats om aan de kant te gaan. Buitenkant van een hair pin is niet direct handig. Lijkt me dus echt wel een verkeerde inschatting en fout van Mazepin.Nat-Water schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:09:
Ik vroeg me altijd nog af of het gedoe met Mazepin de schuld van hem is, of gewoon z'n engineer die het niet goed doorgeeft. Dit akkefietje met HAM bevestigd voor mij wel dat het puur Mazepin is. Hij kijkt gewoon niet in z'n spiegels voordat hij instuurt.
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Ja, ik dacht hetzelfde.himlims_ schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:06:
[...]
dat vond ik van de reactie van gunterkwam best wel over als een zak
'You are Russian, but you are not polite.'
Lekker dan, het zal de werkrelatie vast geen goed doen

What did I miss?Kenhas schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:20:
[...]
Zijn ingenieur zal het hem verteld hebben want hij ging wel degelijk aan de kant. Het was gewoon totaal de verkeerde plaats om aan de kant te gaan. Buitenkant van een hair pin is niet direct handig. Lijkt me dus echt wel een verkeerde inschatting en fout van Mazepin.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Best wel grote verschillen.renegrunn schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:40:
De verschillen t.o.v. vorige week:
[Afbeelding]
- Nr. 1 en 20 gelijk gebleven
- PER zit er wat dichter op
- Beide Ferrari's ook wat opgeschoven
- RIC op dezelfde plek
Voordeel is dat de auto natuurlijk al een 99% goede basis heeft ivm vorige week.
Maar 0,8s in FP1
En de FER is helemaal een verschil met vorige week.
1,2s zullen ze in de race wel niet volhouden. We shall see
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Laat maar weer, @Nat-Water was me net voor.....
[ Voor 26% gewijzigd door The_Butler op 02-07-2021 13:36 ]
at your service
Nou dat zijn inmiddels geen zandzakken meer maar puur drijfzand lijkt het wel. Het begint er bijna op te lijken dat ze de weg kwijt zijn en dat de snelheid echt van de coureurs af moet komen.Pierre schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:25:
"When you grow up your heart dies"
Max was vooral minder in het inschatten van de baten. Risico nemen wanneer het helemaal niet nodig was.Ankona schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:33:
[...]
Nee, Max was wat minder in het inschatten van risico's. Die probeerde vaak in te halen als het eigenlijk niet kon. Mazepin heeft gewoon geen idee wat hij aan het doen is en schijt aan alle anderen.
Wat dat betreft viel het kwartje tijdens die FP3 crash in Monaco '18, sindsdien zo goed als foutloos
Die risico's is hij nog steeds bereid te nemen, en daarom zegt bijv. Rosberg nu ook dat hij altijd rekening hield met contact wanneer Max in de buurt was op de baan. En dat zullen nog genoeg anderen coureurs met dat gevoel rondrijden.
Ik vond het rijden van Max in het begin daarom juist geweldig. Hij heeft (volgens mij zelfs bewust) de naam opgebouwd dat ie niet aan de kant gaat. Iedereen is nu daarom extra voorzichtig en gaat aan de kant wanneer het krap wordt omdat in hun hoofd Max dat in elk geval niet gaat doen.oZy schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:45:
[...]
Max was vooral minder in het inschatten van de baten. Risico nemen wanneer het helemaal niet nodig was.
Wat dat betreft viel het kwartje tijdens die FP3 crash in Monaco '18, sindsdien zo goed als foutloos![]()
Die risico's is hij nog steeds bereid te nemen, en daarom zegt bijv. Rosberg nu ook dat hij altijd rekening hield met contact wanneer Max in de buurt was op de baan. En dat zullen nog genoeg anderen coureurs met dat gevoel rondrijden.
Vergelijk het met Bottas, daar denk iedereen net het omgekeerde van.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Leuk! Daar heb ik in 2017 gezeten, echt een topweekend gehad (en ja, dat was ondanks dat Max maar 1 ronde in de race gereden heeft, en ja, ik was jaloers op de mensen in 2018 en 2019
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Over uurtje FP2!
Zoiets ja. Het lijkt aan eerdere reacties te zien dat er meerderen zijn die het 2015 seizoen niet hebben gevolgdZorro schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:48:
[...]
Ik vond het rijden van Max in het begin daarom juist geweldig. Hij heeft (volgens mij zelfs bewust) de naam opgebouwd dat ie niet aan de kant gaat. Iedereen is nu daarom extra voorzichtig en gaat aan de kant wanneer het krap wordt omdat in hun hoofd Max dat in elk geval niet gaat doen.
Vergelijk het met Bottas, daar denk iedereen net het omgekeerde van.
De "deskundigen" zagen in het 2015 seizoen allemaal dat er iets speciaals aan zat te komen, ondanks de vele kritiek die er was a.g.v. zijn leeftijd. Dat verstomde volledig naarmate het seizoen vorderde.
Testing, one, two ...
Heuj het regent. M'n bier wordt nat.
Ik had liever zondag regen.
Nee, nu regen en zondag droog. Max lijkt zijn setup in orde te hebben. Tijdens de regen willen alleen de goede regenrijders met het mindere materiaal een natte baan.LoeWn schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:09:
alles kan off-topic
Regen? Die paar druppels?LoeWn schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:09:
Mijn boefje is liev!
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar het is dus best wel koel en de banden zijn een stapje zachter?
Ik hoef echt geen regen hoor, want Mercedes is dan echt in problemen.
Ik hoef echt geen regen hoor, want Mercedes is dan echt in problemen.
Meer bier voor hetzelfde geldLoeWn schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:09:
Maar wel nòg wateriger evenementenbier...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Alleen een keiharde koppijn de dag er na.
Festivalbier...
Heineken…
Mijn boefje is liev!
Schijnen wel met nieuwe brakeducts achter te rijden, maar maakt ws (geen expert) weinig uit.sjaool schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:36:
[...]
Nou dat zijn inmiddels geen zandzakken meer maar puur drijfzand lijkt het wel. Het begint er bijna op te lijken dat ze de weg kwijt zijn en dat de snelheid echt van de coureurs af moet komen.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
En Russell pist ook hier (weer) naast de pot, blijft in een Williams...Verwijderd schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:47:
Nieuwe line up voor dit weekend op last van de FIA..
Ik zeg doenkunnen we zien wat coureurs echt waard zijn in andere auto's.
[Afbeelding]
*bugje op de F1 site..
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nog 5 minuten, als verstappen weer zo hard gaat ziet het er goed uit voor morgen
Verwijderd
Max in een Alpine (renault) die boord radio's wil ik wel horenMaarten_E schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:55:
[...]
En Russell pist ook hier (weer) naast de pot, blijft in een Williams...
- DaniëlWW2
- Niet online
He, Max naar Alpine is gewoon wreed ja.Verwijderd schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:47:
Nieuwe line up voor dit weekend op last van de FIA..
Ik zeg doenkunnen we zien wat coureurs echt waard zijn in andere auto's.
[Afbeelding]
*bugje op de F1 site..
-Vettel en Bottas terug naar hun oude team.
-Leclerc en Norris hebben gewisseld.
-Russel haar werkelijk alles hiervan.
-Perez is gezegend.
-Ricciardo gaat winnen.
Heineken is zelfs nog erger dan festivalbier... Als je in Oostenrijk bent is er vast wel beter bier te vinden...
Rick Winkelman blijft Guanyu Zhou maar Guanyo Zhu noemen
Ga 's dansen!
Zag je net stilzitten op de tribune, da's niet de afspraak mate
Die zet dat ding gewoon op pole hoor... Puur van woede...Verwijderd schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:56:
[...]
Max in een Alpine (renault) die boord radio's wil ik wel horen.... denk dat die de boel helemaal verrot scheld daar
En dat op testbandjes...sjaool schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:08:
Die Red Bull ligt lekker op de weg zeg...
HAM en BOT daarin tegen.. allebei momentjesjaool schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:08:
Pirelli is vast blij met Max.
PER blijft nog wel aardig achter. Zeker gezien beide AT nog ruim voor hem staan.sjaool schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:08:
Die MERC's lijken veel last te hebben met die prototype banden.
Of zou het de koudere temperatuur zijn?
Heeft PER de updates die Max heeft dan ook al gekregen?Sir_Lion schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:10:
[...]
PER blijft nog wel aardig achter. Zeker gezien beide AT nog ruim voor hem staan.
Hoezo dat? Ze staan slechts 0.2 en 0.4 secondes achter Max?LZ86 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:10:
Die MERC's lijken veel last te hebben met die prototype banden.
- DaniëlWW2
- Niet online
En ik denk dat RBR ook wel wil weten wat die banden nu echt aankunnen.
Maar hij komt naar binnen.
Ochtendtraining waren ze er veel en veel langzamer op, en nu net allebei wel flink bijmoeten sturen en buiten de lijntjes kleuren.Sir_Lion schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:10:
[...]
Hoezo dat? Ze staan slechts 0.2 en 0.4 secondes achter Max?
Zie je bij VER niet eigenlijk
- DaniëlWW2
- Niet online
Max is een beetje klaar met blinde mede coureurs.
- DaniëlWW2
- Niet online
@poor Leno Screenshot maken, nu.
En de MERCs hebben de zandzakken afgedaan...
Niet alsof de baan gewoon veel sneller gaat door inrijden en opwarmen
Niet alsof de baan gewoon veel sneller gaat door inrijden en opwarmen
Max rijdt echt iedereen de moeder...
kak, ik keek even niet. Waarom was Max zo aan het vloeken?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.