Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Niet heel onrealistisch, stond er goed bij in fp3 en had de derde tijd in Q1 dacht ik
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Vettel blokt Alonso:
Stewards: "Oh daar moeten we naar gaan kijken".
The stewards summon Vettel and Alonso.
Vettel arriveert bij de stewards:
"Ik hield me netjes aan de event notes, Bottas deed dat niet en blokte mij."
"Ja dat lijkt te kloppen, die verdient dan ook een straf" The stewards summon Bottas.
Bottas arriveert bij de stewards:
"Ja ik was traag, maar Sainz aan het begin van de trein was even traag als ik."
"Ja dat lijkt te kloppen, die verdient dan ook een straf" The stewards summon Sainz.
Sainz arriveert bij de stewards:
"Ja ik liet een iets te groot gat vallen en was te traag in bocht 9, maar ik reed de sectoren in bocht 9 en 10 sneller dan bijv. Hamilton, Ricciardo, Russell, Bottas"
"Ja dat lijkt te kloppen, die verdienen dan....."
De stewards zuchten en vragen bij de teams om Hamilton, Russell en Ricciardo.
"Ehm nee die zijn al onderweg naar hotel/restaurant/etc., dat gaat niet meer lukken, morgenochtend dan?".
Stewards
erutangiS
Is dat nou de ‘volwassen’ variant van Renesse en elke andere jongerencamping?
Bier zuipen en k*t roepen..
Ieder zijn vakantie zullen we maar zeggen.

een treffende spreuk
Voor mij liever ook een andere vakantie. Zuipen op een andere locatie in ieder gevalFabianGTI schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 21:11:
[...]
Is dat nou de ‘volwassen’ variant van Renesse en elke andere jongerencamping?
Bier zuipen en k*t roepen..![]()
Ieder zijn vakantie zullen we maar zeggen.
Je hebt al snel dat je 'alleen' voor de sfeer naar een race gaat. Je gaat er niet om de race echt volledig te volgen. Afhankelijk van waar je staat/zit heb je misschien nog een scherm voor je. Maar je kunt beter na de race nog eens naar de uitzending te kijken hoe het nu echt is verlopen.pjlgt schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 21:15:
Tja, beetje als met de TT. Meerendeel komt alleen voor het feest en zuipen en zien geen enkele race.
Mijn reviews al gezien?
Mijn vrouw kreeg ze in ieder geval ook. Mijn eerste gedachte was ook, gehackt, inderdaad.
Je ziet slechts een gedeelte van het circuit maar krijgt wel veel meer sfeer mee.
Als je het goed wilt volgen, dan kan dat veel beter thuis.
Maar dit oranjetoeter gehalte is wel iets waar je van moet houden. Staat ook een hoop mensen heel erg tegen.
Die kreeg ik ook met binnen ondanks dat ik notificaties uit heb staan.
Life is a bitch, then you die.
Alleen die Telegraaf titel... "Chaos op Max camping" .. Chaos? Echt ja?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Gewoon fantastische sfeer hoor. En ja het is zuipen, maar ook gewoon feesten. Ik vond het echt top.
En ja, dat sommige dat zo oekoeboekoe laag niveau vinden.. Tsja.. Vooral heel veel (domme) lol, en misschien moet je daar tegen kunnen
Andere gp's heb ik altijd bezocht met eigen hotel in de nabije stad. Maar beleving en herinnering zijn daarvan toch een stuk minder. Misschien ook omdat toen Max niet won.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
@F1 announced today it has appointed HG as its Official Cyber Security Services Provider. We look forward to securing their next phase of digital transformation as they continue to scale as a global leader in innovation & technology in sport! https://t.co/NIUUNGbYhz pic.twitter.com/G81RiNA8GG
— Cyderes (@Cyderes) 23 maart 2021
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/in6O1hX3pSKiroSaJhtJgInQ.jpg?f=user_large)
Niet helemaal gelukt dan..
Chaos? Die zijn zeker nog nooit bij de TT geweestHarrie schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 21:42:
[...]
Alleen die Telegraaf titel... "Chaos op Max camping" .. Chaos? Echt ja?
Vaak bu'j te bang!
https://racingnews365.nl/...-zet-formule-1-voor-schutnachtnet schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 21:41:
Heel de app lijkt gehackt.
[Afbeelding]
Zal wel een wachtwoord geraden zijn.
Lijkt inderdaad op de app zelf
[ Voor 3% gewijzigd door corporalnl op 03-07-2021 21:54 ]
Dat zeg je net nadat ik kaarten voor Abu Dhabi heb gekochtDadona schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 21:23:
[...]
Je hebt al snel dat je 'alleen' voor de sfeer naar een race gaat. Je gaat er niet om de race echt volledig te volgen. Afhankelijk van waar je staat/zit heb je misschien nog een scherm voor je. Maar je kunt beter na de race nog eens naar de uitzending te kijken hoe het nu echt is verlopen.
Norris staat lager genoteerd dan ik had verwacht.Verwijderd schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 22:19:
Het zal lang geleden zijn dat Lewis' kansen zo laag ingeschat werden door de bookies ..
[Afbeelding]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Tsja die Q'd vaak goed, maar laat het tijdens de race een beetje afweten..YakuzA schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 22:25:
[...]
Norris staat lager genoteerd dan ik had verwacht.

Denk niet dat je dat zo makkelijk kunt stellen. Auto is misschien net wat beter bij low fuel, wellicht is hij gewoon consistent waar anderen steekjes laten vallen, .... En tijdens de race zakt die dan weer wat terug naar "waar die hoort". Morgen zal die gok ik dan onder normale omstandigheden blij kunnen zijn met een P3 als de Mercs er echt niet aan te pas komen, en anders gewoon een P5. Maar ik denk niet dat je Norris dat kunt aanrekenen, dat zal echt meer in de auto / ontbreken van race pace zitten.poor Leno schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 22:35:
[...]
Tsja die Q'd vaak goed, maar laat het tijdens de race een beetje afweten..
Daar gaat t niet om. Ik zei het mbt dat hij dacht dat Norris hoger zou staan. Dus ondanks de fantastische Q, zijn de kansen dat ie effectief wint, gebaseerd op eerdere resultaten, klein.RobertMe schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 22:37:
[...]
Denk niet dat je dat zo makkelijk kunt stellen. Auto is misschien net wat beter bij low fuel, wellicht is hij gewoon consistent waar anderen steekjes laten vallen, .... En tijdens de race zakt die dan weer wat terug naar "waar die hoort". Morgen zal die gok ik dan onder normale omstandigheden blij kunnen zijn met een P3 als de Mercs er echt niet aan te pas komen, en anders gewoon een P5. Maar ik denk niet dat je Norris dat kunt aanrekenen, dat zal echt meer in de auto / ontbreken van race pace zitten.
VT3 en Q gemist.
Eindelijk thuis rond half 8, lekker even de Q gekeken. En daarna de kleine 500 posts hier nog even terug gelezen
Heerlijk om zo de dag af te sluiten.
Het weer ziet er gewoon droog uit, dus dat komt hrlemaal goed. Start en eerste ronden gaat nog leuk worden met GAS en TSU zo dicht op HAM en BOT.
Ik ben benieuwd.
Gauw, geld inzetten (niet doen hoor, gokken is &@#) ik zie Lewis morgen wel een alles of niks torpedo actie via de binnenkant van bocht 1 lanceren en Max daardoor uitvallen.Verwijderd schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 22:19:
Het zal lang geleden zijn dat Lewis' kansen zo laag ingeschat werden door de bookies ..
[Afbeelding]
een treffende spreuk
Seb and Fernando's view on *that* Q2 incident 👀#AustrianGP 🇦🇹 #F1 pic.twitter.com/4TxdRX29Mk
— Formula 1 (@F1) July 3, 2021
Vettel let zelf ook niet helemaal op en wacht wel erg af, dat werd denk ik ook meegewogen.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Cogitationis poenam nemo patitur
Volgend jaar met dat gehele nieuwe concept gaan auto's juist extreem laag op de grond liggen denk ik.Bullet NL schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 23:22:
Tis wel duidelijk dat de high rake auto's voordeel hebben op de low rake auto's op dit soort banen. Ben benieuwd van Mercedes het roer volgend jaar om gaat gooien met een korte auto die achter hoger staat.
Je schreef "laat het tijdens de race een beetje afweten..", wat in mijn woordenboek nogal de nadruk op "negatief" legt, in de zin van ondermaats / niet naar verwachting. Maar dat hij dit seizoen vrijwel elke race dik in de punten finisht en regelmatig op P5 (of hoger) start kan ik toch niet echt benoemen als "ondermaats". Norris is wat mij betreft na de top 4 gewoon dé coureur, en als Ricciardo meedeed was het gewoon veel meer "top 4, McLaren, midfield". Dat Norris vervolgens soms een positieve uitschieter heeft in de kwalificatie (nu P2, vorige week P4) doet niks af aan het feit dat hij het maximale uit die auto haalt op zondag door dan regelmatig een P5 binnen te slepen. Enige ondermaatse weekend was dan wellicht Baku, waar hij met ontbreken van 3 van de top 4 rijders op het podium had moeten staan. En nu even gekeken, en zelfs daar "was die eerste na de top 4"poor Leno schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 22:41:
[...]
Daar gaat t niet om. Ik zei het mbt dat hij dacht dat Norris hoger zou staan. Dus ondanks de fantastische Q, zijn de kansen dat ie effectief wint, gebaseerd op eerdere resultaten, klein.
Het domme is natuurlijk dat Alonso wel kan roepen dat er een P3 of P4 in zat (hij verwachtte vooraf tussen de Bulls en Mercs te staan? Deze uitslag met Mercedes op 4 & 5 zal niemand voorspelt hebben). Maar dan had hij zijn auto in de eerste run toch makkelijk de top 10 in moeten kunnen rijden. Hij heeft immers een eerdere kans gehad op een top 10 tijd. Als hij daar nu meteen "P4" had gepakt dan was die tweede ronde helemaal niet zo belangrijk / niet nodig.tweakduke schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 23:00:
[html]<blockquote class="twitter-tweet"><p lang="en" dir="ltr">Seb and Fernando's view on *that* Q2 incident 👀<a href="https://twitter.com/hashtag/AustrianGP?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw">#AustrianGP</a> 🇦🇹 <a href="https://twitter.com/hashtag/F1?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw">#F1</a> <a href="https://t.co/4TxdRX29Mk">pic.twitter.com/4TxdRX29Mk</a></p>— Formula 1 (@F1) <a href="https://twitter.com/F1/status/1411406388018831360?ref_src=twsrc%5Etfw">July 3, 2021</a></blockquote> <script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>[/html]
Vettel let zelf ook niet helemaal op en wacht wel erg af, dat werd denk ik ook meegewogen.
Oh zo, nee niet specifiek. Gewoon dat ie t minder goed doet dan zn Qs (regelmatig)RobertMe schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 23:25:
[...]
Je schreef "laat het tijdens de race een beetje afweten..", wat in mijn woordenboek nogal de nadruk op "negatief" legt, in de zin van ondermaats / niet naar verwachting. Maar dat hij dit seizoen vrijwel elke race dik in de punten finisht en regelmatig op P5 (of hoger) start kan ik toch niet echt benoemen als "ondermaats". Norris is wat mij betreft na de top 4 gewoon dé coureur, en als Ricciardo meedeed was het gewoon veel meer "top 4, McLaren, midfield". Dat Norris vervolgens soms een positieve uitschieter heeft in de kwalificatie (nu P2, vorige week P4) doet niks af aan het feit dat hij het maximale uit die auto haalt op zondag door dan regelmatig een P5 binnen te slepen. Enige ondermaatse weekend was dan wellicht Baku, waar hij met ontbreken van 3 van de top 4 rijders op het podium had moeten staan. En nu even gekeken, en zelfs daar "was die eerste na de top 4"
Tweet.poor Leno schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 23:38:
[...]
Hee hoe krijg je t nou voor elkaar om een Twit te embedden mét video?? Is het eindelijk voor elkaar?
En geen idee, lijkt beetje random wel of niet te lukken.
[ Voor 11% gewijzigd door Geronimous op 03-07-2021 23:50 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Niemand weet of dat volgend jaar ook beter is met de compleet nieuwe reglementenBullet NL schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 23:22:
Tis wel duidelijk dat de high rake auto's voordeel hebben op de low rake auto's op dit soort banen. Ben benieuwd van Mercedes het roer volgend jaar om gaat gooien met een korte auto die achter hoger staat.
[ Voor 4% gewijzigd door YakuzA op 03-07-2021 23:44 ]
PSN
Die mazepin hoor je praten alsof die jaren ervaring heeft met die auto, 'car doesnt suit me', misschien is het gevoel geheel wederzijds vriend
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
What does 0.048s look like?
— Formula 1 (@F1) 3 juli 2021
Over to you, Max and Lando... #AustrianGP 🇦🇹 #F1 pic.twitter.com/kKQi7ONNO8
Thanks @tweakduke, mijn embed doet het nu ook met filmpje
Twat...
Ik heb de Q niet live kunnen kijken want was even met de dochter op pad. Maar wat leuke kwalificatie weer. Russell naar Q3 was wel even een kippenvel momentje. Zo gaaf. En een mooie P1, P2 en P3. Volgens mij de jongste front row lockout ooit.
Even een alu hoedje eruit gooien. Zou het een voorop gezet plan zijn geweest van McLaren en Red Bull om Lando aan een P2 te helpen? Max geeft Lando een mooie tow en beide teams hebben er voordeel van. Team Redline taktiek...
"When you grow up your heart dies"
Ik zei exact hetzelfde tegen m'n vriendinsjaool schreef op zondag 4 juli 2021 @ 01:15:
[...]
Even een alu hoedje eruit gooien. Zou het een voorop gezet plan zijn geweest van McLaren en Red Bull om Lando aan een P2 te helpen? Max geeft Lando een mooie tow en beide teams hebben er voordeel van. Team Redline taktiek...
Een gezamenlijke fuck you naar de silver arrows
Overigens begint het vingertje wijzen bij Mercedes/Hamilton wel erg sneue vormen aan te nemen. Hamilton heeft in een interview gezegd "Red Bull heeft zeker wat extra's tot hun beschikking" en "Ik heb mijn team gevraagd... ik snap niet waar ze het vandaan halen. Het is indrukwekkend en we moeten hard werken om te kijken of we zo op de een of andere manier bij kunnen benen."
Blijkbaar kun je een Mercedes niet verslaan zonder vals te spelen. Niet dat ie het expliciet zo zegt, maar in praktisch alle interviews wordt er door zowel Mercedes als Hamilton wel gehint dat ze het niet vertrouwen. Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten... toch? Dat getouwtrek buiten de races om kan wel vermakelijk zijn, maar Mercedes laat zich nu vooral zich als een héle slechte verliezer en da's jammer.
Maar het is toch al bekend waar ze hun "extra" vermogen vandaan halen.SomerenV schreef op zondag 4 juli 2021 @ 01:28:
[...]
Ik zei exact hetzelfde tegen m'n vriendinIets in de trant van "het zou me niet verbazen als Lando bewust een tow krijgt van Max gezien hun relatie onderling". Zij weten ook wel allebei dat RBR in de race sneller is, dus zelfs met Lando op P1 zou het prima zijn. Daarna RBR voorbij en zo lang mogelijk de Mercs ophouden zonder dat het te obvious wordt
![]()
Een gezamenlijke fuck you naar de silver arrows![]()
Overigens begint het vingertje wijzen bij Mercedes/Hamilton wel erg sneue vormen aan te nemen. Hamilton heeft in een interview gezegd "Red Bull heeft zeker wat extra's tot hun beschikking" en "Ik heb mijn team gevraagd... ik snap niet waar ze het vandaan halen. Het is indrukwekkend en we moeten hard werken om te kijken of we zo op de een of andere manier bij kunnen benen."
Blijkbaar kun je een Mercedes niet verslaan zonder vals te spelen. Niet dat ie het expliciet zo zegt, maar in praktisch alle interviews wordt er door zowel Mercedes als Hamilton wel gehint dat ze het niet vertrouwen. Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten... toch? Dat getouwtrek buiten de races om kan wel vermakelijk zijn, maar Mercedes laat zich nu vooral zich als een héle slechte verliezer en da's jammer.
ExxonMobil heeft een nieuwe olie geïntroduceerd, dat gebruikt maakt van een natuurlijk product dat veel in de cosmetica gebruikt wordt, dit zorgt voor minder wrijving in de motor. Waardoor ze op een betere "motor stand" kunnen rijden.
Edit:
Minder wrijving> minder warmte> minder slijtage
Mijn boefje is liev!
Ik vind het zelf ook prachtig om te zien en ik ga er van uit dat Red Bull het op een eerlijke manier doet. Maar snap de verbazing bij team MER wel.
Dus McLaren, redelijke auto met een goede coureur, speelt ook vals? En dan ook nog met dezelfde motor als Mercedes?Playa del C. schreef op zondag 4 juli 2021 @ 07:04:
Met een oranje bril is het makkelijk om het nu niet te willen zien, maar objectief gezien is het wel opvallend dat Perez (prima coureur) in een Red Bull (prima auto) dit seizoen op deze baan zich voor zowel HAM als BOT weet te kwalificeren.
Wat Mercedes kon met een aparte party mode kan de Honda motor blijkbaar gewoon continue. Hij vind dat indrukwekkend. En hij hoopt dat Mercedes zich snel zo kan ontwikkelen dat ze RB weer bij kunnen gaan houden.
Ik krijg hier soms echt het idee dat alles van Hamilton zegt op de meest negatieve manier moet worden uitgelegd. Ja je krijgt hulp van zo een journalist die graag veel clicks wil hebben. Maar lees gewoon de quotes in dat artikel, daar is die titel echt alleen uit te halen met eigen interpretatie.
Echt zodra Mercedes maar het kleinste vermoeden heeft dat RB een verboden partymode gebruikt staan ze (terecht) bij de FIA. Dus nee, ze hebben vragen hoe die motor dat kan, maar dat is meer van hoe kunnen wij dat ook gaan doen.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Mm het kan dus wel in embed tags. @Geronimous @poor Leno ik doe het in html tags die ik als mod mag gebruiken. Voor sommige twitter berichten is het filmpje wel zo handig om erbij te hebben.BlackMonkey schreef op zondag 4 juli 2021 @ 00:38:
Mooi vergelijk tussen de lap van VER en NOR. Ik vond de uitleg bij de skypad nog net iets duidelijker, maar die kan ik helaas zo niet vinden.
[Twitter]
En tja Alonso roept dat uiteraard uit frustratie zou ik ook doen. Voor hetzelfde geldt is het code rood en dan is het ook voorbij.
Maar Vettel als 4-voudig wereldkampioen die zo zit te slapen. Het zit er gewoon niet meer in.
De engineer die zit te slapen. Vettel kon hem niet op tijd zien. Zodra hij hem ziet wil hij aan de kant. Maar Alonso ziet Vettel en wil er dan ook aan diezelfde kant voorbij.tweakduke schreef op zondag 4 juli 2021 @ 07:36:
[...]
Mm het kan dus wel in embed tags. @Geronimous @poor Leno ik doe het in html tags die ik als mod mag gebruiken. Voor sommige twitter berichten is het filmpje wel zo handig om erbij te hebben.
En tja Alonso roept dat uiteraard uit frustratie zou ik ook doen. Voor hetzelfde geldt is het code rood en dan is het ook voorbij.
Maar Vettel als 4-voudig wereldkampioen die zo zit te slapen. Het zit er gewoon niet meer in.
Als Alonso (als een idioot) zijn weg vervolgd had was het waarschijnlijk goed gegaan. Als Vettel op dezelfde positie was blijven rijden ook. Omdat ze beiden de situatie wilden oplossen ging het fout. Maar de situatie is ontstaan door de engineer. (Dat is ook precies wat Alonso later ook zegt.)
https://www.racefans.net/...blocking-incident-alonso/
And I don’t think that Seb could do much more because inside the car we are just relying on our engineer. So I guess it was more the team than Seb himself.
[ Voor 11% gewijzigd door ArthurMorgan op 04-07-2021 07:42 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Mm ja van die kant kun je het ook bekijken. Het geroep van de engineer maakt de boel niet duidelijker. Toch heb je als coureur een eigen afweging lijkt mij wat je dan doet met de auto.ArthurMorgan schreef op zondag 4 juli 2021 @ 07:39:
[...]
De engineer die zit te slapen. Vettel kon hem niet op tijd zien. Zodra hij hem ziet wil hij aan de kant. Maar Alonso ziet Vettel en wil er dan ook aan diezelfde kant voorbij.
Als Alonso (als een idioot) zijn weg vervolgd had was het waarschijnlijk goed gegaan. Als Vettel op dezelfde positie was blijven rijden ook. Omdat ze beiden de situatie wilden oplossen ging het fout. Maar de situatie is ontstaan door de engineer. (Dat is ook precies wat Alonso later ook zegt.)
Een ongelukkig voorval is het zeker.
Zou kunnen toch? Ik denk het niet, maar het is niet vergezocht om er over na te denken of een opmerking over te maken. In de F1 en andere racesporten, eigenlijk alle topsporten wordt enorm gefraudeerd, omgekocht, bedrogen, enz.RobertMe schreef op zondag 4 juli 2021 @ 07:17:
[...]
Dus McLaren, redelijke auto met een goede coureur, speelt ook vals? En dan ook nog met dezelfde motor als Mercedes?
Ik ben niet zo fan van de persoon Hamilton verder, maar ik zet hem niet zo overdreven negatief weg als sommige anderen hier doen. Hamilton zegt geen rare dingen over de prestaties van Red Bull. Ik vraag mij eerlijk gezegd hetzelfde af. Ben erg benieuwd hoe Honda en Red Bull dit voor elkaar hebben gekregen.
Hahaha zo reageerden ze allemaal met hun telefoons ook op een verjaardag laatstOuterspace schreef op zondag 4 juli 2021 @ 00:28:
[...]
Het is een tweet, niet een twit
https://help.twitter.com/en/using-twitter/how-to-tweet

Ja daarom zei ik t ooktweakduke schreef op zondag 4 juli 2021 @ 07:36:
[...]
Voor sommige twitter berichten is het filmpje wel zo handig om erbij te hebben.
Beetje vervelend soms om telkens naar Twitter te moeten om een filmpje of foto te bekijken.
Wij plebs kunnen alleen [embed] gebruiken.. Ook jammer dat die niet bij de snelknopjes zit zoals video's en plaatjes toevoegen

Gaat hard met hem inderdaad.GAIAjohan schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 23:22:
Ik vraag me ook wel af wat er door het koppie van Ricciardo gaat.. Die is echt een nobody aan het worden op deze manier
Vraag me ook af hoe serieus je nog wordt genomen door 'het wereldje' als je een topwagen inruilt voor een 'avontuur'. En dan niet omdat je zoveel vertrouwen hebt in het avontuur, maar omdat je je teammaat in de topwagen niet meer bij kunt houden en het topteam langzaam meer vertrouwen in de ander krijgt.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Alleen mod’s met html rechten?poor Leno schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 23:38:
[...]
Hee hoe krijg je t nou voor elkaar om een Twit te embedden mét video?? Is het eindelijk voor elkaar?
PSN
Dan had de engineer op z'n minst moeten roepen hoeveel seconden Alonso nog achter hem zat. Volgens mij praatte de engineer alleen maar over het risico aan de voorkant (hoeveel seconden tot de vlag valt) en niet over het 'gevaar' Alonso. Hij noemt de naam 'Alonso' pas als het kwaad is geschied. Vettel lijkt het wel aan te voelen, wat verbazingwekkend is omdat de engineer de positie van beide wagen voor z'n neus heeft en Vettel niet.tweakduke schreef op zondag 4 juli 2021 @ 07:42:
[...]
Mm ja van die kant kun je het ook bekijken. Het geroep van de engineer maakt de boel niet duidelijker. Toch heb je als coureur een eigen afweging lijkt mij wat je dan doet met de auto.
Een ongelukkig voorval is het zeker.
Vettel had hem onmogelijk op tijd aan kunnen zien komen, vind dit dan ook 100% fout van de engineer.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Bij mijn weten is het ook een bewuste keuze van Tweakers om tweets niet "officieel" te embedden met alle HTML, i.v.m. tracking etc. Dat mods het vervolgens te pas en te onpas weer wel doen is dan ook een beetje "raar" naar mijn idee.
Zo het lijkt wel of de Red Bull aanzienlijk harder door bepaalde bocht heen kan zeg.BlackMonkey schreef op zondag 4 juli 2021 @ 00:38:
Mooi vergelijk tussen de lap van VER en NOR. Ik vond de uitleg bij de skypad nog net iets duidelijker, maar die kan ik helaas zo niet vinden.
[Twitter]
Ahw.. wel logisch danRobertMe schreef op zondag 4 juli 2021 @ 08:22:
[...]
offtopic:
Bij mijn weten is het ook een bewuste keuze van Tweakers om tweets niet "officieel" te embedden met alle HTML, i.v.m. tracking etc. Dat mods het vervolgens te pas en te onpas weer wel doen is dan ook een beetje "raar" naar mijn idee.

En hoe staat het met de hapjes vandaag?streamnl schreef op zondag 4 juli 2021 @ 08:40:
Vergeten jullie niet iets???
Iets met tradities enzo???
HET IS RACEDAY!!!
Uit de tijd dat ze geen gordels droegen omdat de kans om (levend) verbrand te worden in de auto groter was dan dat je uit de auto geslingerd werd.
Met een crash als die van Grosjean zien we dan toch wel weer hoeveel de veiligheid verbetert is in al die jaren. En bv de gordels binnen no time zijn los te maken.
Maar Raceday.
Ik had de MER verder vooraan willen hebben gezien. Gaat voor ze een lastige wedstrijd worden. NOR zakt normaal wel terug in de race, maar dan nog heb je PER als buffer.
Gaat er in de 1e ronde niets fout met de Top 5 dan kan het zomaar een optochtje worden.
Weather update: nu regent het zo nu en dan een paar druppels, vannacht veel geregend. Flink afgekoeld, rond 15:00 bewolkt met zo nu en dan zon, 23c en 20% kans op een bui.
Van mij mag het regenen, maar ik ben dan ook niet oranje/blauw gekleed (en serieus in de minderheid
I have no special talent. I am only passionately curious.
Hebben de Tweakers elkaar al gevonden?ricardo246 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 08:59:
Hier de groeten vanuit de Redbull Ring, dag 3. Het uitzicht vd RB tribune is fantastisch. Je krijgt veel mee van veel stukken vd baan.
Maar Raceday.
Ik had de MER verder vooraan willen hebben gezien. Gaat voor ze een lastige wedstrijd worden. NOR zakt normaal wel terug in de race, maar dan nog heb je PER als buffer.
Gaat er in de 1e ronde niets fout met de Top 5 dan kan het zomaar een optochtje worden.
Weather update: nu regent het zo nu en dan een paar druppels, vannacht veel geregend. Flink afgekoeld, rond 15:00 bewolkt met zo nu en dan zon, 23c en 20% kans op een bui.
Van mij mag het regenen, maar ik ben dan ook niet oranje/blauw gekleed (en serieus in de minderheid)
We verwachten vandaag toch wel wat groepsfotootjes hoor, anders is t wel een beetje het lauwepikkenteam hoor
Wordt vandaag wat minder dan anders.
We gaan vanmiddag op terras lunchen en om daarna nog hapjes thuis te gaan eten... dat wordt te veel.
Ik ben een bourgondiër maar ook ik heb mijn grenzen
Maar wat ik begreep gaat ze voor een lekkere dessert zorgen.
(ik hoop op een apfelstrudel ofzo
Nog geen Tweaker gezienpoor Leno schreef op zondag 4 juli 2021 @ 09:03:
[...]
Hebben de Tweakers elkaar al gevonden?
We verwachten vandaag toch wel wat groepsfotootjes hoor, anders is t wel een beetje het lauwepikkenteam hoor

I have no special talent. I am only passionately curious.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Ahww.. Is er geen oproep? Alle Tweakers verzamelen bij Meeting Point X om zo en zo laat
Nee nee, zulke woorden moet je altijd schreeuwen; APFELSTRUDEL!!!!
streamnl schreef op zondag 4 juli 2021 @ 09:04:
[...]
We gaan vanmiddag op terras lunchen en om daarna nog hapjes thuis te gaan eten... dat wordt te veel.
(ik hoop op een apfelstrudel ofzo)

Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Ze hadden afgesproken om wat oranje te dragen om elkaar makkelijk te herkennen.poor Leno schreef op zondag 4 juli 2021 @ 09:11:
[...]
Ahww.. Is er geen oproep? Alle Tweakers verzamelen bij Meeting Point X om zo en zo laat
En laat "twit" nou net een mooi, Brits, woord zijn voor iemand die niet al te snugger is (ref). Zo mooi dat Twitter zichzelf daarnaar heeft genoemd, past goed bij het publiek daarzo.
Bij die foto eerder van Max z'n auto met de oranje tribune op de achtergrond dacht ik eerst dat de tribune in de fik stond.DoeEensGek schreef op zondag 4 juli 2021 @ 09:32:
[...]
Ze hadden afgesproken om wat oranje te dragen om elkaar makkelijk te herkennen.
Ze zouden wel bij de FIA kunnen werkenRobertMe schreef op zondag 4 juli 2021 @ 08:22:
[...]
offtopic:
DoeEensGek schreef op zondag 4 juli 2021 @ 09:32:
[...]
Ze hadden afgesproken om wat oranje te dragen om elkaar makkelijk te herkennen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/M1B0sNQxyY7GBf3BKXoRvqJs.png?f=user_large)

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Scheelt dat ik niet kijk naar MaxDutchOwnage schreef op zondag 4 juli 2021 @ 10:08:
Gek genoeg ben ik juist helemaal niet zo exited, wat Max betreft. Zonder gekke dingen rijdt ie gewoon weer gestaag weg, maar dat is prima toch. Bandjes goed managen, niks aan de hand. Alleen regen, The Great Equalizer, zou het compleet om kunnen draaien.
Denk dat dat toch ook wel een gouden vondst is van Newey en de reden dat Perez er nu dichterbij zit, voor de Mercedessen
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dit is pas de eerste keer in negen races dat Perez voor Hamilton kwalificeert. Ik hoop dat we vandaag weer een gevecht tussen die twee krijgen, zoals in Baku.Playa del C. schreef op zondag 4 juli 2021 @ 07:04:
Het zeuren is irritant inderdaad, maar aan de andere kant snap ik wel dat ze het niet vertrouwen. In de F1 wordt er door iedereen en zijn schoonmoeder gezocht naar trucjes en mazen om maar te winnen. Met een oranje bril is het makkelijk om het nu niet te willen zien, maar objectief gezien is het wel opvallend dat Perez (prima coureur) in een Red Bull (prima auto) dit seizoen op deze baan zich voor zowel HAM als BOT weet te kwalificeren.
Ik vind het zelf ook prachtig om te zien en ik ga er van uit dat Red Bull het op een eerlijke manier doet. Maar snap de verbazing bij team MER wel.
Ook benieuwd of Max in bocht 1 wat ruimte geeft aan Lando, zoals de titelfavorieten dat doen bij outsiders.
Ja, een 2017 herhaling zou wel sneu zijn voor de mensen op de tribune.DutchOwnage schreef op zondag 4 juli 2021 @ 10:08:
Gek genoeg ben ik juist helemaal niet zo exited, wat Max betreft. Zonder gekke dingen rijdt ie gewoon weer gestaag weg, maar dat is prima toch. Bandjes goed managen, niks aan de hand. Alleen regen, The Great Equalizer, zou het compleet om kunnen draaien.
Het maakt niet uit of het nog maar de eerste keer is. Zonder bijzondere omstandigheden is het op zichzelf al heel onverwacht ten opzichte van vorige jaren.SunriseBGN schreef op zondag 4 juli 2021 @ 10:18:
Dit is pas de eerste keer in negen races dat Perez voor Hamilton kwalificeert.
Natuurlijk. Lando en Perez met daarachter Hamilton en Bottas. Dat is precies waar de spanning zit. Ik hoop op een lang gevecht, maar waarschijnlijk rijden ze elkaar op een bepaald moment voorbij en dat was het.Ik hoop dat we vandaag weer een gevecht tussen die twee krijgen, zoals in Baku.
Ik kan je vast vertellen dat dat absoluut niet gaat gebeuren.Ook benieuwd of Max in bocht 1 wat ruimte geeft aan Lando, zoals de titelfavorieten dat doen bij outsiders.
Correct. Bij tot nu toe alle posters van Alpine Racing dit jaar. En natuurlijk met een enorm dikke laag WipeOut sfeertje er over
Sachertortestreamnl schreef op zondag 4 juli 2021 @ 09:04:
[...]
(ik hoop op een apfelstrudel ofzo)
"When you grow up your heart dies"
Hij zit ook gewoon prima zo. .257 achter Verstappen, ook al was die niet heel blij met z'n kwalificatie en had ie er wellicht nog 1 of 2 tienden vanaf kunnen halen. Nou is dit een vrij kort rondje, maar als ie er op andere circuits ongeveer even ver achter kan zitten dan doet ie het echt uitstekend.Playa del C. schreef op zondag 4 juli 2021 @ 10:29:
[...]
Het maakt niet uit of het nog maar de eerste keer is. Zonder bijzondere omstandigheden is het op zichzelf al heel onverwacht ten opzichte van vorige jaren.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.