[F1 2021] Race 9 GP van Oostenrijk Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 32 Laatste
Acties:
  • 102.575 views

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:55
RobertMe schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 17:18:
Wat ik mij nu wel afvraag is waarom Vettel al einde bocht 8 stil staat, en vervolgens Perez nog eens erachter staat. Ja, het gat tussen T9 en T10 mag niet, maar Vettel zwaait wel iedereen heel makkelijk voorbij. Je zou bijna kunnen zeggen dat er daar geen echte "queue" is en zij met z'n tweeen iedereen voorbij zwaaien. Daardoor dat een Hamilton, Russell, en Bottas er gewoon voorbij blazen, en uiteindelijk Perez ook maar erlangs gaat.
Ook dit hebben we op beeld.
https://streamable.com/qanonh

Gentlemans agreement?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:46
RobertMe schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 17:18:
Wat ik mij nu wel afvraag is waarom Vettel al einde bocht 8 stil staat, en vervolgens Perez nog eens erachter staat. Ja, het gat tussen T9 en T10 mag niet, maar Vettel zwaait wel iedereen heel makkelijk voorbij. Je zou bijna kunnen zeggen dat er daar geen echte "queue" is en zij met z'n tweeen iedereen voorbij zwaaien. Daardoor dat een Hamilton, Russell, en Bottas er gewoon voorbij blazen, en uiteindelijk Perez ook maar erlangs gaat.
Ja ik denk dat dat Vettel zijn verweer kan worden, dat hij het gat laat vallen waar het hoort, dat de rest in het gat duikt en dan tegen de instructie langzaam rijdt waar het niet mag en dat hij dus eigenlijk ook slachtoffer is van de overtredingen van de rest.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:59

vliegnerd

Nintendo fan.

Het is best gek, want VET lijkt eigenlijk de enige te zijn die niet gaat staan queue-en in bocht 9. Maar wacht tussen bocht 8 en 9. Maar ondertussen rijdt iedereen er langs. (RIC/HAM/RUS/BOT en daarna PER)

Zodat VET uiteindelijk ALO opvangt.

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
DoeEensGek schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 17:20:
[...]

Ook dit hebben we op beeld.
[Streamable]https://streamable.com/qanonh

Gentlemans agreement?
Ik heb hem nog even wat verder terug gekeken. In T6 komt Norris erlangs (bij Vettel), dan Stroll, dan Ricciardo (en nog een paar?) uitkomen T8 komen dan nog de Mercedessen en Russell, en dan besluit Perez ook maar langs te gaan.

W.m.b. dus een intussen bijna klassieke "fuck, we zijn te laat, gas erop" en uiteindelijk zullen er de sjaak zijn omdat ze links en rechts worden ingehaald en maar moeten blijven wachten. Daar begint het hele issue al. En tsja, vervolgens zit Alonso al aan einde hotlap en dus helemaal een feestje qua fuckup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:23
DoeEensGek schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 17:09:
[...]

[Streamable: vlc-record-2021-07-03-16h14m00s-2021 Austrian GP - Qualifying - Driver Tracker-]https://streamable.com/xfblsj

Hier mag zeker even een pittig woordje gesproken worden vanuit de race leiding. Ze staan daar allemaal opgehoopt en Bottas wacht helemaal lang.
Jeetje

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16:33
Maarten_E schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 17:03:
[...]

Moet opeens denken aan Ferrari's tot aan het overlijden van Enzo. Zolang er maar een sterke motor inzit, is het goed...
Off-topic: O ja, deze:
’Lauda’ in de film Rush.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:23
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E5YXA3uWQAAy7mo?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E5YW-5fXIAQBPMp?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E5YXAAWWUAIW5xI?format=jpg&name=large

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
vliegnerd schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 17:08:
[...]

Op 45/46 min in de stream is goed te zien dat VET aan alle kanten door outlappers voorbij gereden wordt (terwijl hij snelle rondes erlangs laat).

Je ziet ook BOT heel duidelijk (met RUS voor zich) de boel ophouden. Dit gaat een straf opleveren voor BOT. Overigens doet RUS hetzelfde.
Ik zat al te kijken. ;)
Maar Bottas haalde eerst Perez en Vettel in en vervolgens liet hij een enorm gat vallen. Nergens krijgt hij een waarschuwing dat Alonso eraan zit te komen. Bij Mercedes waren ze alleen bezig met hun eigen ronde.

Perez zat eerst achter Vettel en sloot aan. Vervolgens passeren beide Mercedessen hem en dan laat Vettel een groter gat vallen. Omdat de vlag bijna valt, haalt Perez vervolgens ook maat Vettel in en dan zit hij vast achter Bottas die maar niet gaat. Ondertussen krijgt Perez steeds te horen dat Alonso eraan zit te komen. Perez gaat dus eigenlijk vrij snel achter Bottas omdat hij wel moet.

Vettel werd door zo ongeveer iedereen ingehaald, zat zich steeds meer te irriteren dat niemand gewoon kon aansluiten, al helemaal Perez die ook nog kwam. Ondertussen vraagt hij steeds of er genoeg tijd is en of er iemand aankomt. Krijgt steeds nee te horen. Vervolgens lijkt Vettel, Alonso eerder te hebben gezien dan zijn engineer...

Ik denk dat Vettel wel een straf zal krijgen, maar Bottas verdient er ook eentje. Dit is namelijk team falen en dan krijg je gridstraffen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:54

pinda powerrr

Slow down...

Hamilton

Lando

Pole lap van Verstappen

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
MrOleo schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 17:22:
[...]

Ja ik denk dat dat Vettel zijn verweer kan worden, dat hij het gat laat vallen waar het hoort, dat de rest in het gat duikt en dan tegen de instructie langzaam rijdt waar het niet mag en dat hij dus eigenlijk ook slachtoffer is van de overtredingen van de rest.
Wel typisch, mercedes die voorafgaand aan quali aan Masi vraagt hoe en wat over bocht 9-10 en dat een eigen rijder van mercedes zich er niet aan houdt. Bottas moet eigenlijk wel een straf krijgen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Vettel begint naar mijn idee al heel vroeg superlangzaam te rijden. Tja...

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:39
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 17:25:
[...]

Ik denk dat Vettel wel een straf zal krijgen, maar Bottas verdient er ook eentje. Dit is namelijk team falen en dan krijg je gridstraffen.
Ik vrees het maar dat zou zo oneerlijk zijn, Vet heeft echt ontzettend veel inzicht getoond en wordt gewoon genaaid door alles en iedereen om hem heen. We wachten af, helaas krijgt Alo zijn tijd er niet mee terug (zijn er schattingen op welke tijd hij had gekwalificeerd als hij neit in de weg was gezeten?)

at your service

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Barturion schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:57:

Een Qualy waar je vooraf voor tekent.
Yep, geniet er nog maar van. Dat is straks afgelopen. Dan gaan we 100 km racen voor pole. Degene die dat bedacht heeft moeten ze een taakstraf geven

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
DoeEensGek schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 17:09:
[...]

[Streamable: vlc-record-2021-07-03-16h14m00s-2021 Austrian GP - Qualifying - Driver Tracker-]https://streamable.com/xfblsj

Hier mag zeker even een pittig woordje gesproken worden vanuit de race leiding. Ze staan daar allemaal opgehoopt en Bottas wacht helemaal lang.
Thanks.

Dit maakt het inderdaad een stuk duidelijker.
Het was mij nog niet opgevallen dat het daar zo’n puinhoop was…

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrOleo
MrOleo schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 17:16:
Misschien Sainz ook uitnodigen voor een gesprekje, die laat een vergelijkbaar gat als Bottas vallen...
Potverdrie ik lijk wel helderziend :P , Sainz zojuist ook opgeroepen!

Edit: Tnx hieronder, wou hem net toevoegen. :)

[ Voor 8% gewijzigd door MrOleo op 03-07-2021 17:35 ]

erutangiS

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:06
MrOleo schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 17:33:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KAGF8Rd3YwKQHOy-E_wvpVx8tAI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qUNT7jBByTL3ri60sV3OxVXM.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:37
Mooi dan , vanavond maar eens zien wat de grid ongeveer gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bij dat soort gevallen zouden ze direct moeten kunnen straffen, bijvoorbeeld door Vettel en Alonso om te wisselen in de stand na Q2, Alonso door naar Q3 en VET out. En dan veel harder straffen voor de BOT en SAI als het achteraf moet. Achteraf straffen helpt de benadeelde namelijk niet.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrOleo schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 17:33:
[...]

Edit: Tnx hieronder, wou hem net toevoegen. :)
Ik denk dat ze beter alle 15 rijders kunnen oproepen voor een extra "drivers briefing". Vervolgens mogen ze zich dan onderling de kop inslaan en wie dan nog over blijft mag morgen de race starten.

Want denk dat ze uiteindelijk gewoon met een auto of 10 lopen te kloten, dus één schuldige aanwijzen gaat toch niet. Teveel auto's met te weinig tijd op de klok waardoor het inhaal festijn begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gambieter schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 17:39:
Bij dat soort gevallen zouden ze direct moeten kunnen straffen, bijvoorbeeld door Vettel en Alonso om te wisselen in de stand na Q2, Alonso door naar Q3 en VET out. En dan veel harder straffen voor de BOT en SAI als het achteraf moet. Achteraf straffen helpt de benadeelde namelijk niet.
Sainz op P11 + 3 zou Alonso wel wat aan hebben :p

Maar zoals jij nu stelt Vettel niet door is ook een (te) zware straf, hij wordt IMO echt de dupe van iedereen die last minute gaat inhalen terwijl juist hij volgens de laatste event notes wel het gat tussen T8 en T9 wil laten vallen. Maar daardoor blaast dus weer iedereen erlangs.
En daarnaast is ook lang niet duidelijk of Alonso anders wel door zou zijn geweest. Ik heb überhaupt geen idee van zijn sectortijden, laat staan de "wat als hij wel door S3 kon gaan zonder problemen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 17:39:
Hierin ben ik het eigenlijk wel met Olav Mol eens, hij zei namelijk: Uiteindelijk moet je een snelle tijd rijden om in Q3 te komen. Door het blokken van VET is het ALO niet gelukt. Dat geeft ALO niet opeens recht om in Q3 te komen. Achteraf straffen helpt om herhaling te voorkomen. Van tevoren let je er natuurlijk op omdat je niet gestraft wil worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

RobertMe schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 17:40:
[...]

Ik denk dat ze beter alle 15 rijders kunnen oproepen voor een extra "drivers briefing". Vervolgens mogen ze zich dan onderling de kop inslaan en wie dan nog over blijft mag morgen de race starten.

Want denk dat ze uiteindelijk gewoon met een auto of 10 lopen te kloten, dus één schuldige aanwijzen gaat toch niet. Teveel auto's met te weinig tijd op de klok waardoor het inhaal festijn begint.
Ze mochten toch alleen niet langzaam rijden tussen 9 en 10?

Alles wat ze voor T9 elkaar aandoen qua inhalen binnen de reglementen zal de FIA niets aan doen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrOleo
RobertMe schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 17:40:
[...]

Gewoon Bottas, Sainz, Ricciardo, Hamilton, Russell en Vettel een gridstrafje geven. De 1e 5 voor langzaam rijden in bocht 9, Vettel, ook al wordt hij genaaid, omdat hij Alonso blokt. En dan beginnen met degene die verst naar achter staat, hopelijk kan Alonso dan nog als 7e of 8e starten ofzo..

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-06 15:40

pro_6or

amateur_60r

StefanVerkerk schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:19:
Norris lag in bocht 9 nog voor op Verstappen. Pas in bocht 10 verloor Norris net wat tijd door overstuur, waardoor Max alsnog voor Norris terecht kwam. Scheelde dus echt heel erg weinig. Zojuist bij SkyF1.
Ja, maar hij had wel de tow en Norris zit altijd enorm op de limiet. Dat is geen verwijt, heel knap van hem, maar dan moet ook alles goed vallen en dat is vaak niet zo als je zo op de limiet zit. Maar klopt het wel dan ben je snel.

een treffende spreuk

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-06 16:05

basvn

Breezand - NHN

als Bottas wel de schuldige is, en een straf krijgt, past hij perfect hier bij

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/camo/46aa81fbfa20b2768c5e99eadb49a92b579e97c7/?url=https%3A%2F%2Fi.redd.it%2Femo7v4lkxl771.jpg

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!
basvn schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 17:50:

[Afbeelding]
Die heeft hij vorige week dus sowieso al gehad ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

RobertMe schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 17:50:
[...]

Die heeft hij vorige week dus sowieso al gehad ;)
Is ook plaatje uit topic van vorige race :+

Maar nog 1 er bij past er prima bij

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

worden er meer opgeroepen:

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

O+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd

vliegnerd

Nintendo fan.

Het is wel raar dat ook RUS, HAM, RIC en PER niet bij de stewards geroepen zijn dan.

Als je onboard bij HAM kijkt (F1TV 46:50) dan zie je dat hij stapvoets door 9 gaat (achter RIC). HAM zegt "They are all going so slow" en Bono antwoord "Don't go slow through 9 and 10". Op dat moment rijdt HAM echt langzaam in 9 om nog een gat naar RIC te laten vallen.

BOT en SAI maken het *nog* bonter, maar ook HAM gaat gewoon langzaam door die bocht. En vanuit de auto van VET zie je ook PER langzaam rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

vliegnerd schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 18:00:
Het is wel raar dat ook RUS, HAM, RIC en PER niet bij de stewards geroepen zijn dan.

Als je onboard bij HAM kijkt (F1TV 46:50) dan zie je dat hij stapvoets door 9 gaat (achter RIC). HAM zegt "They are all going so slow" en Bono antwoord "Don't go slow through 9 and 10". Op dat moment rijdt HAM echt langzaam in 9 om nog een gat naar RIC te laten vallen.

BOT en SAI maken het *nog* bonter, maar ook HAM gaat gewoon langzaam door die bocht. En vanuit de auto van VET zie je ook PER langzaam rijden.
denk dat ze in groepjes opgeroepen worden. vandaar nu ook BOT & SAI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
basvn schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 18:02:
[...]

Dat is geen groepje, zit 30 minuten of meer tussen aankondiging en tijdstip dat ze zich moeten melden.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
basvn schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 18:02:
[...]

Mwa. Bottas moest zich om 17:20 melden, Sainz om 17:50. Melding van Sainz is ook pas van 17:26. Dus de FIA doet het dan wel weer op het dode gemakje zeg maar. En ze zullen dus wel 1 op 1 met de coureur gaan zitten, en niet zoals volgens mij ook wel voor komt met 2 coureurs tegelijk om van beiden het verhaal samen te horen. Zou dus ook zomaar kunnen dat ze uiteindelijk elk geval / coureur afzonderlijk beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:39
En dan zie ik Nu.nl met een headline dat VER zogenaamd niet blij was met de strategie van RB om hem als eerste te laten gaan (wat denk ik verkeerd begrepen was door de journalist, ik zag het nergens terug in de interviews...) als je ziet wat een chaos het was op het einde kunnen we blij zijn dat VER daar niet tussenin zat en niet alleen om een goede tijd neer te zetten maar ook om geen grid penalties te krijgen.
Maar wat een Quali, ik heb genoten, ik zoek nogsteeds naar een bron waar ik kan zien wat voorn lap Alonso had kunnen klokken als hij niet in de weg werd gereden.

at your service

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
The_Butler schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 18:10:
En dan zie ik Nu.nl met een headline dat VER zogenaamd niet blij was met de strategie van RB om hem als eerste te laten gaan (wat denk ik verkeerd begrepen was door de journalist, ik zag het nergens terug in de interviews...) als je ziet wat een chaos het was op het einde kunnen we blij zijn dat VER daar niet tussenin zat en niet alleen om een goede tijd neer te zetten maar ook om geen grid penalties te krijgen.
Volgens mij klopt dat prima. Dat heeft Verstappen namelijk letterlijk op de boordradio gezegt tegen zijn, dat ie nooit meer als 1e naar buiten wil.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06 12:39
Heb ergens gelezen dat Toto Wolf protest aan gaat tekenen tegen de motor van McLaren. 🤡

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Maar wat een Quali, ik heb genoten, ik zoek nogsteeds naar een bron waar ik kan zien wat voorn lap Alonso had kunnen klokken als hij niet in de weg werd gereden.
Uhm, die chaos was einde Q2, niet Q3 ;) En volgens mij zat Verstappen daar uiteindelijk ook ergens in dat treintje, maar weet ik niet zeker.

Daarnaast heeft Verstappen ook op de boordradio meteen geroepen niet meer als eerste te willen gaan. En ook bij Ziggo zegt hij het nog een keer: https://www.ziggosport.nl...van-de-gp-van-oostenrijk/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vliegnerd

vliegnerd

Nintendo fan.

En dan zie ik Nu.nl met een headline dat VER zogenaamd niet blij was met de strategie van RB om hem als eerste te laten gaan (wat denk ik verkeerd begrepen was door de journalist, ik zag het nergens terug in de interviews...)
Het eerste wat Max zegt als hij over start-finish komt na zijn pole lap is "we are never doing that again" (of iets dergelijks). Hij was echt niet blij dat hij als eerste moest.

Maar ik ben het helemaal met je eens: Het was gezien het gedoe eind Q2 helemaal niet zo raar om de keus te maken om als eerste te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

vliegnerd schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 18:15:
[...]

Het eerste wat Max zegt als hij over start-finish komt na zijn pole lap is "we are never doing that again" (of iets dergelijks). Hij was echt niet blij dat hij als eerste moest.

Maar ik ben het helemaal met je eens: Het was gezien het gedoe eind Q2 helemaal niet zo raar om de keus te maken om als eerste te gaan.
Hij zegt: ‘but, yeah, we will talk about that later’

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
poor Leno schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 14:57:
[...]

Dat weten we pas na afloop :>
Thnx! Ik had super fun iig *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
vliegnerd schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 18:15:
[...]

In Q3 heb je 10 auto's die een 4 a 5 sec gat willen, 4 a 5 x9 is 36 a 45 sec. In Q2 is dat 15 auto's, 4 a 5 x14 = 56 a 70 sec.
Een ronde duurt 63 seconden. In Q3 komt het niet zo nauw, op langere banen ook niet.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd

vliegnerd

Nintendo fan.

YakuzA schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 18:21:
[...]

Hij zegt: ‘but, yeah, we will talk about that later’
Dat is later tegen Horner. Echt de eerst reactie tegen GP is “we are never doing that again” ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

vliegnerd schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 18:26:
[...]

Dat is later tegen Horner. Echt de eerst reactie tegen GP is “we are never doing that again” ofzo
Ah ok, zal em eens in de f1tv opzoeken wat er echt gezegd wordt :)

PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vliegnerd

vliegnerd

Nintendo fan.

YakuzA schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 18:27:
[...]

Ah ok, zal em eens in de f1tv opzoeken wat er echt gezegd wordt :)
1:07:38 "We will never ever do that again, to go as first"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:33
Baan was aan het afkoelen dus wel goede call om als eerste te gaan lijkt me. Vond het wel bijzonder hoe chago Max was terwijl hij pole heeft kunnen behalen.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Nog geen gridstraf nieuws? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Clifdon schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 18:47:
Baan was aan het afkoelen dus wel goede call om als eerste te gaan lijkt me. Vond het wel bijzonder hoe chago Max was terwijl hij pole heeft kunnen behalen.
Mwa. Verstappen wil gewoon altijd het beste er uit halen. En dat heeft hij nu naar zijn idee dus niet gedaan. En ja, hij heeft pole, maar het was dus niet het beste wat hij kon / in de auto zat, en daar is hij chagrijnig over. Van de ene kant natuurlijk raar, van de andere kant wel te begrijpen. Zeker omdat het nu nog best wel met de hakken over de sloot was, 0,049s op een McLaren "die daar niet hoort". Dit soort "foutjes" gaan dan ook nog een keer de pole kosten omdat Mercedes of wie dan ook er wel overheen gaat. En vergeet dan natuurlijk ook niet dat deze +0,049s van Norris op de eerste ronde van Verstappen was. Want de tweede ronde was +0,046 meen ik. Dus zonder die eerste ronde was het gat zelfs maar 0,003s geweest naar Norris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:25

Chiron

Moderator Discord
Volgens Pirelli is een eenstopper de snelste strategie. Maar de banden zijn deze race allemaal een compound zachter :?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
RobertMe schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 18:56:
[...]

Mwa. Verstappen wil gewoon altijd het beste er uit halen. En dat heeft hij nu naar zijn idee dus niet gedaan. En ja, hij heeft pole, maar het was dus niet het beste wat hij kon / in de auto zat, en daar is hij chagrijnig over. Van de ene kant natuurlijk raar, van de andere kant wel te begrijpen. Zeker omdat het nu nog best wel met de hakken over de sloot was, 0,049s op een McLaren "die daar niet hoort". Dit soort "foutjes" gaan dan ook nog een keer de pole kosten omdat Mercedes of wie dan ook er wel overheen gaat. En vergeet dan natuurlijk ook niet dat deze +0,049s van Norris op de eerste ronde van Verstappen was. Want de tweede ronde was +0,046 meen ik. Dus zonder die eerste ronde was het gat zelfs maar 0,003s geweest naar Norris.
Die eerste ronde was ook poep, Max ging niet lekker door bocht 3.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riesjaar
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-06 07:57

https://tweakers.net/camo...dd.it%2Femo7v4lkxl771.jpg

In vind dat Bottas al genoeg gestraft als hij het flesje Heiniken leeg moet drinken >:) >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 08:37
Chiron schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 18:58:
Volgens Pirelli is een eenstopper de snelste strategie. Maar de banden zijn deze race allemaal een compound zachter :?
Vorige keer was rood nauwelijks sneller dan wit. Dus koos men wit en kon men het makkelijk uitrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:21
Waah schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 19:00:
[...]

Vorige keer was rood nauwelijks sneller dan wit. Dus koos men wit en kon men het makkelijk uitrijden
Met deze kanttekening dat de witte band van deze week de gele band is van vorige week en de gele de rode van vorige week. Als ze op geen starten, dan is het dus feitelijk de rode band. Vervolgens kunnen ze dus naar de witte, waarvoor hetzelfde geldt. Zoals vorige week te zien was, rood en geel was niet haalbaar.

Ik vind het nogal ambitieus dus om een een stopper als snelste strategie te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chiron schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 18:58:
Eenstopper op? Want vorige week gaven ze volgens mij aan dat soft-medium kon. Dat zou nu dan dus medium-hard zijn. En meen ook dat 30 en 40 ronden was gereden op de soft en medium vorige week. Dus theoretisch kan het met deze banden gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Waah schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 19:00:
[...]

Maar de wit van vorige week is er niet, de hardste is de gele van vorige week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

codex schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 19:04:
[...]

Met deze kanttekening dat de witte band van deze week de gele band is van vorige week en de gele de rode van vorige week. Als ze op geen starten, dan is het dus feitelijk de rode band. Vervolgens kunnen ze dus naar de witte, waarvoor hetzelfde geldt. Zoals vorige week te zien was, rood en geel was niet haalbaar.

Ik vind het nogal ambitieus dus om een een stopper als snelste strategie te noemen.
Sainz reed toch 41 rondes op de gele vorige week?

PSN

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DoeEensGek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2ZEa3NN.jpg

Vettel 3 plaatsen gridstraf.

[ Voor 25% gewijzigd door DoeEensGek op 03-07-2021 19:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMonkey
edit: Dammit... @DoeEensGek >:)

[ Voor 96% gewijzigd door BlackMonkey op 03-07-2021 19:26 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ik vroeg me al af wanneer het kwam...
Maar zelfs Alonso gaf Vettel niet de schuld.
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/sk4ttq2wn0971.jpg?width=960&crop=smart&auto=webp&s=c663ad1dbe493273dffb5941feaa015da300f714

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
En Bottas dan? :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackMonkey
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p9vOSkstrS80WfjT0UaqZYcSzdY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pxa7wXotXOMhuc3iZ9aCbQyV.png?f=user_large

Decision No further action.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
-O-

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MrOleo
Pfff geen ballen bij die stewards... :|

[ Voor 6% gewijzigd door MrOleo op 03-07-2021 19:28 ]

erutangiS

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-06 22:56
Wel raar, als BOT er niks aan kon doen, dan kon VET daarachter er ook niks aan doen. Beetje meten met 2 maten dit...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Natuurlijk. Wel Vettel droppen die er niks aan kon doen, maar niet Bottas die de puinzooi veroorzaakte door zo lang te wachten en alleen aan zijn eigen ronde te denken met zijn team...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Vettel drie plekken naar achteren en een punt -O-

[ Voor 5% gewijzigd door Chiron op 03-07-2021 19:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 499527

Erg slap dit ...Slap en dubieus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Gewoon iedereen die daar stond te kutten een straf geven :(

Dit is (lijkt) echt oneerlijk en ik hoop dat Vettel 'in hoger beroep' gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Laatst online: 16:00
Vettel 3 plaatsen grid straf

Bron.
Chris Medland
Edit

Bron
Official F1 ;)

Bottas niks

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PFmNkRF8nTVhfwEeSeHrwn1ACeQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iIyO5WiGpGAhjYDIZ5MSNXnU.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 112% gewijzigd door d-vine op 03-07-2021 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Laatst online: 13:18
stewards hebben het wel specifiek over q2 hier? incident Alonso was q3 toch? inclusief het andere ophouden.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

d-vine schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 19:30:
Vettel 3 plaatsen grid straf

Bron.
Chris Medland
Bron: @DoeEensGek zul je bedoelen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Weet jij ook eens hoe Norris zich voelt vandaag. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Geronimous schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 19:28:
Wel raar, als BOT er niks aan kon doen, dan kon VET daarachter er ook niks aan doen. Beetje meten met 2 maten dit...
Bot had het geluk dat hij niemand in de weg zat.
Zelfde soort overtreding, maar andere situatie/resultaat is vaak een andere strafmaat.

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
mjjveldt schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 19:31:
[...]

stewards hebben het wel specifiek over q2 hier? incident Alonso was q3 toch? inclusief het andere ophouden.
Nee, was Q2, anders was Alonso natuurlijk nooit blijven hangen op de 14e plek he ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-06 22:56
YakuzA schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 19:32:
[...]

Bot had het geluk dat hij niemand in de weg zat.
Zelfde soort overtreding, maar andere situatie/resultaat is vaak een andere strafmaat.
Iedereen snapt het domino-effect, dus de stewards zouden dat ook moeten snappen...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Laatst online: 13:18
poor Leno schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 19:34:
[...]

Nee, was Q2, anders was Alonso natuurlijk nooit blijven hangen op de 14e plek he ;)
owja oeps. ik ga weer koken O-)

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Geronimous schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 19:34:
[...]

Iedereen snapt het domino-effect, dus de stewards zouden dat ook moeten snappen...
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/images/4aca1627285b4e243bb24446c264cd4b/tenor.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:31
Sainz ook geen straf. “ No further action”

[ Voor 30% gewijzigd door makooy op 03-07-2021 19:39 ]

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

oke, maar Russell p8!!
ik vind dat Bottas net zo hard gestraft had moeten worden/meer. maarja, FIA he

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Maar toch opvallend dat we de kwalificatie beginnen met een gesprek tussen de FIA en Mercedes over niet hinderen in de laatste twee bochten. Masi zegt daar ook gewoon dat hij niet blij was met coureurs die in bocht 9 of 10 zo langzaam gingen rijden en had ze daarop aangesproken. Een Mercedes doet dat in de kwalificatie, zorgt ervoor dat een ander geen kant op kan, die krijgt wel een straf en de Mercedes niet. Echt wat zijn we toch gezegend met een uitstekende en consistente wedstrijdleiding in deze sport. :z

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek

@Shinji Met name over het inhalen en opstopping die daarna ontstaat. Als gevolg daarvan is Vettel de lul en die krijgt een straf voor Alonso in de weg zitten. Maar eigenlijk horen er consequenties te zitten aan hetgeen daar vooraf aan ging.

[ Voor 62% gewijzigd door DoeEensGek op 03-07-2021 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Waar gaat dit over? Want Vettel is wel gestraft, dus neem aan dat dit over een ander incident gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BveVKcr.jpg Sainz dus ook geen straf.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Van de ene kant kan ik het begrijpen, van de andere kant niet. BOT (en de hele shitzooi) is natuurlijk iets dat tegen de event notes in gaat om niet te stoppen tussen T9 en T10. Vettel op Alonso is "impeding another driver" en dus een (andere) straf. Maar nu is dus wel een mooi precedent gezet v.w.b. "FIA zegt niet stoppen om een gat te laten vallen tussen plek X en Y", maar zolang iedereen het doet, mag het wel 8)7 . Want in principe erkennen ze wel "wat Bottas deed mag niet, maar wat Bottas deed, was het gevolg van dat anderen het ook deden". Nou, dan geef ze allemaal een straf, dan is het meteen duidelijk dat dit niet getolereerd wordt en ook andere keren niet mag. I.p.v. dit slap verhaal. En dan zul je zien dat bv dadelijk in Monza weer exact dezelfde situatie bestaat met een queue voor parabolica en diegenen die toevallig in een hotlap zitten daar keihard genaaid worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
De verklaring die ze geven bij Bottas zit op zich enige logica in, want de rijders voor hem deden hetzelfde.
Dezelfde verklaring geven ze ook bij Sainz, maar die had alleen Verstappen half voor zich en kon het gat voor bocht 9 laten vallen, de verklaring is daar dus onlogisch.
Maar ze kunnen niet Sainz wel straffen en Bottas niet, dus geven ze dezelfde verklaring ofzo..

Deze oplossing is daarmee compleet bullshit. Gevalletje we moeten 6 straffen uitdelen, maar dat is zo een chaos, laten we het maar af doen met een klein strafje voor Vettel, de enige (of een van de weinige) die de instructies wel opvolgde en voortaan mag je event notes gewoon lekker aan je laars lappen.

[ Voor 7% gewijzigd door MrOleo op 03-07-2021 19:46 ]

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
RobertMe schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 19:43:
Van de ene kant kan ik het begrijpen, van de andere kant niet. BOT (en de hele shitzooi) is natuurlijk iets dat tegen de event notes in gaat om niet te stoppen tussen T9 en T10. Vettel op Alonso is "impeding another driver" en dus een (andere) straf. Maar nu is dus wel een mooi precedent gezet v.w.b. "FIA zegt niet stoppen om een gat te laten vallen tussen plek X en Y", maar zolang iedereen het doet, mag het wel 8)7 . Want in principe erkennen ze wel "wat Bottas deed mag niet, maar wat Bottas deed, was het gevolg van dat anderen het ook deden". Nou, dan geef ze allemaal een straf, dan is het meteen duidelijk dat dit niet getolereerd wordt en ook andere keren niet mag. I.p.v. dit slap verhaal. En dan zul je zien dat bv dadelijk in Monza weer exact dezelfde situatie bestaat met een queue voor parabolica en diegenen die toevallig in een hotlap zitten daar keihard genaaid worden.
In mijn hoofd heb ik Monza Q3 allang afgeschreven als een puinzooi. :z
Gewoon out of sync gaan daar, desnoods offer je als RBR, Perez maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 19:45:
[...]
In mijn hoofd heb ik Monza Q3 allang afgeschreven als een puinzooi. :z
Gewoon out of sync gaan daar, desnoods offer je als RBR, Perez maar op.
De out of sync Perez ging prima in Q2?

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik kijk nogmaals Q3 terug maar wie doet het interview met Lando achteraf?
Toon en enthousiasme is zo anders dan bij de andere twee :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

DoubleDutch schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 18:13:
Heb ergens gelezen dat Toto Wolf protest aan gaat tekenen tegen de motor van McLaren. 🤡
Dat snap ik wel die hebben duidelijk een party-spoiler modus.

een treffende spreuk

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:50

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Mooi resultaat. Geweldig dat Norris met een Mercedes motor het hele gezeik van Hamilton en Mercedes de nek omdraait. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

RobertMe schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 19:43:
Daar haalt weer de helft van de grid het starten laatste hotlap niet eens.

een treffende spreuk

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

uchiha tijntje schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 20:02:
Mooi resultaat. Geweldig dat Norris met een Mercedes motor het hele gezeik van Hamilton en Mercedes de nek omdraait. :)
Maar echt, dit kón eigenlijk niet beter uitkomen.

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:34

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Vettel is de pineut,omdat Alonso er direct last van had. Blijft meten met 2 maten dit erg vreemde beslissing weer.

@DaniëlWW2 dat valt zeker op, maar iedereen probeert te lobbyen bij de FIA. Als je de interviews met Olav kijkt in het F1 café dan heeft Max een goede band met enkele FIA mensen. Dan steekt er iemand de duim op of schiet hem even aan. :P

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

tweakduke schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 20:08:
Vettel is de pineut,omdat Allonso er direct last van had. Blijft meten met 2 maten dit erg vreemde beslissing weer.

@DaniëlWW2 dat valt zeker op, maar iedereen probeert te lobbyen bij de FIA. Als je de interviews met Olav kijkt in het F1 café dan heeft Max een goede band met enkele FIA mensen. Dan steekt er iemand de duim op of schiet hem even aan. :P
Bottas had vorige week al een straf, dan heb je nu iets meer krediet denk ik. Zou niet zo moeten zijn natuurlijk.

een treffende spreuk

Acties:
  • +8 Henk 'm!

MrOleo schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 19:45:
...
Deze oplossing is daarmee compleet bullshit. Gevalletje we moeten 6 straffen uitdelen, maar dat is zo een chaos, laten we het maar af doen met een klein strafje voor Vettel.. .
Natuurlijk gaan ze niet 6 mensen consequent straffen.

FIA gaat toch niet Mercedes neerzetten op P7 en P8, of wel dan? :p

Of zoek ik er nu te veel achter? O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:59
Ik vind dit echt zo lullig voor vettel. Eerst te laat voor zijn laatste snelle ronde omdat de andere hem vlak van tevoren inhalen en dan ook nog 3 plaatsen straf omdat hij toevallig de laatste was.
Wat is het probleem om een regel in te stellen dat in de kwalificatie geldt dat als je meer dan 5 seconde langer doet over een minisector dan bij je snelste tijd van het weekend, je automatisch 3 plaatsen straf krijgt. Dan is het toch meteen klaar met dit geneuzel?

Kan iemand even de fia informeren dat ze dit maar als oplossing moeten invoeren?

[ Voor 8% gewijzigd door R.E. op 03-07-2021 20:18 ]

Vette shit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Vettel werd ingehaald en bleef langzaam rijden, hij had ook eerder kunnen versnellen om dat gedoe te voorkomen, want 1) voor iedereen hem inhaalde was er al ruimte voor hem 2) hij kon na de eerste 2 inhalers versnellen en deed dit niet. Verder heb ik de details niet bekeken, enkel onboard van Vettel.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
YakuzA schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 20:00:
[...]

De out of sync Perez ging prima in Q2?
Ja, maar Monza is wat problematischer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07:40

Zorro

Z

Het lijkt een beetje op de Tour de France.
De tijdslimiet is xx minuten. Maar als het een te grote groep is die buiten de tijd komt dan kan de wedstrijdleiding dat aanpassen.

Renners: Kom allemaal samen blijven dan zetten ze ons er niet uit.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

FIA: "oké, is goed. 3 plekken straf..."
:+
Pagina: 1 ... 13 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.