3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Kan het ook nog knap lastig maken voor de achtergangers.
Kan niet wachten tot de race morgen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Dat was wel duidelijk uit de tijdnachtnet schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:05:
VER echt niet blij met Q3.
Maar vooral Mercedes valt tegen. Waar zijn HAM en BOT? Die Mercedes is echt matig op C5 compound.
[ Voor 4% gewijzigd door vliegnerd op 03-07-2021 16:06 ]
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Zijn beste q3 ooit idd. Maar was verstappen 'te slecht' of perez eindelijk sneller. Gezien de tijd van norris in die bak. We zullen het niet weten maar in ieder geval voor de competitie.Sir_Lion schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:04:
En toch staat PEREZ ineens op P3!!!
PERFECTE uitgangspositie voor Red Bull... Beide wagens voor de Mercedessen.
Dat is niet jouw analyse dat was die van Max.vliegnerd schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:06:
Mijn analyse: De ronde van Max was eigenlijk matig, daarom staan PER en NOR zo dichtbij.
Maar vooral Mercedes valt tegen. Waar zijn HAM en BOT? Die Mercedes is echt matig op C5 compound.
Dat heeft inmiddels net zo'n baard als dat best crowd.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Ach de Britse vlag is ook wit, rood, en blauw.
de 1-2 voor morgen!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik denk dat er best veel Lando fans tussen zitten, hij heeft zowel op de baan als ook tijdens de lockdown wel genoeg mensen aan zich kunnen binden.
Last van hooikoorts daarom had hij ook zo'n slechte ronde
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Uhm... Dat lijkt me wel handig in zo'n auto.
Ja precies, ik denk dat (bijna) elke Nederlander daar aanwezig helemaal happy is met deze uitslag.HollowGamer schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:08:
[...]
Ik denk dat er best veel Lando fans tussen zitten, hij heeft zowel op de baan als ook tijdens de lockdown wel genoeg mensen aan zich kunnen binden.
Is waarschijnlijk de fout van Vettel zijn engineer die dit moet doorgeven.computerjunky schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:08:
Nu vettel nog even terug zetten tot achter Alonso zodat die in ieder geval niet iets voor zijn moeite krijgt.
nachtnet schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:13:
Pole: 1:02.953
That didn't age well
[ Voor 19% gewijzigd door pinda powerrr op 03-07-2021 16:11 ]
Waiting on the world to change
Dat denk ik niet. Je heb spiegels en het is voor de Q duidelijk besproken dat je tempo moet houden op de baan.epo schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:09:
[...]
Is waarschijnlijk de fout van Vettel zijn engineer die dit moet doorgeven.
Lando is oké, heb alleen een hekel aan McLaren en dat slappe gezwets van Zak die gewoon bij Toto op zijn knieën gaat.danslo schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:10:
Hoe kun je geen fan zijn van Lando? Hartstikke lief ventje, en laat het ook nog eens op de baan zien
Je kan met spiegels niet om een bocht heen kijken, die engineer faalt compleet en geeft verkeerde info.computerjunky schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:11:
[...]
Dat denk ik niet. Je heb spiegels en het is voor de Q duidelijk besproken dat je tempo moet houden op de baan.
erutangiS
Ja dat dacht ik ook ff gauw te horen. Leuk!
Be small, act BIG.
hij zit nog vol emoties he ik denk dat het allemaal wel meevaltHollowGamer schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:12:
Probeert Max het team feedback te geven of is hij te negatief? Vind het een beetje in het midden, maar het helpt natuurlijk niet echt dat zijn vader ook een kritische man is.
Max is Max, ga alsjeblieft niet zeggen hoe hij wel en niet moet reageren.HollowGamer schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:12:
Probeert Max het team feedback te geven of is hij te negatief? Vind het een beetje in het midden, maar het helpt natuurlijk niet echt dat zijn vader ook een kritische man is.
Slecht geslapen vannacht?epo schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:11:
[...]
Lando is oké, heb alleen een hekel aan McLaren en dat slappe gezwets van Zak die gewoon bij Toto op zijn knieën gaat.
Dat zeg ik helemaal niet, vraag gewoon af of hij voor zichzelf te negatief is.epo schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:13:
[...]
Max is Max, ga alsjeblieft niet zeggen hoe hij wel en niet moet reageren.
Vettel zat in zijn in-lap. Totaal onnodig om dan langzaam te rijden. En helemaal op de racelijn.MrOleo schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:12:
[...]
Je kan met spiegels niet om een bocht heen kijken, die engineer faalt compleet en geeft verkeerde info.
Hij wil nr 1 met afstand zijn, extreem winnen en de rest vernederen.HollowGamer schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:14:
[...]
Dat zeg ik helemaal niet, vraag gewoon af of hij voor zichzelf te negatief is.
Laten we deze uitspraak voortaan op alle coureurs van toepassing zijnepo schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:13:
[...]
Max is Max, ga alsjeblieft niet zeggen hoe hij wel en niet moet reageren.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
De banden zijn deze week een stapje zachter dan vorige week. De medium van nu is de soft van vorige week.Luxicon schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:05:
Pole vorige week: 1:03.841
Pole deze week: 1:03.720
Nee vettel zat in zijn outlap en wou aangaan, maar zat achterin de trein, met te veel autos voor zich.RocketKoen schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:14:
[...]
Vettel zat in zijn in-lap. Totaal onnodig om dan langzaam te rijden. En helemaal op de racelijn.
Vooral bottas laat wel een erg groot gat vallen, mag ook naar gekeken worden
erutangiS
Hij gaat inderdaad voor dominatie en vernederen van anderen. Dat ga je nu merken, niet alleen willen winnen, maar vooral een ander aan het huilen maken.epo schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:15:
[...]
Hij wil nr 1 met afstand zijn, extreem winnen en de rest vernederen.
Ik heb zo'n soort talent bij onze vereniging, ze gaat over lijken....net 14

Dat is alleen gunstig voor RB zodra Perez voorbij Norris is.StefanVerkerk schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:16:
Op F1TV met SkyF1 commentaar werd net ook al tijdens Q3 aangegeven dat het heel erg gunstig is als Norris tussen Verstappen en Hamilton zit, omdat Norris op de rechte stukken een betere pace heeft dan Mercedes. Wellicht dat het dus strategisch was van Red Bull om Norris een tow te geven?
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Zou je eigenlijk langs de Q2 of Q1 laps moeten leggen.
Die hebben gelukkig nog niet zo'n media training gehad als bij het voetballen. Wat erger ik mij kapot als zij een interview geven.Stefie2010 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:15:
[...]
Laten we deze uitspraak voortaan op alle coureurs van toepassing zijn
Kimi is ook gewoon zichzelf bijvoorbeeld en Max gebruikt een 'scheldwoord', wat weer niet in de UK mag.. want die zijn zo'n goed opgevoed volk.

Volgens mij heeft zijn vader hier niets mee te maken.HollowGamer schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:12:

Dit is gewoon een reactie van een winnaar niet meer als eerste naar buiten wilt gaan in Q3.
Het was nu genoeg maar voor het zelfde geldt verliest hij hier pole. Alle details moeten tellen dus dit ook.
Gezien de baan had hij hem in de 2 bochten ervoor al aan kunnen zien komen natuurlijk. Gewoon een fout gemaakt en even niet oplettend geweest. Ook niet de eerste keer.MrOleo schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:12:
[...]
Je kan met spiegels niet om een bocht heen kijken, die engineer faalt compleet en geeft verkeerde info.
[ Voor 4% gewijzigd door StefanVerkerk op 03-07-2021 16:19 ]
RIC start morgen op nieuwe mediums, maakte foutje in bocht 4.
Horner op Sky:
Max vond dat er meer in zat, team wilde vrij baan vandaar als eerste er uit. Mercedes motor in een McLaren gaat wel erg lekker
Denk dat Norris het echter morgen niet volhoud op race pace. Die zal snel weer naar achter zakken. Ik vermoed een finish van VER-HAM-PER morgen....
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Mercedes Mercedes
Alpha Tauri Alpha Tauri
Ferrari Ferrari
Alfa Romeo Alfa Romeo
Haas Haas
Laat zien dat een hoop teams/rijders echt op hun max zatenAmphiebietje schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:21:
[...]
Mercedes Mercedes
Alpha Tauri Alpha Tauri
Ferrari Ferrari
Alfa Romeo Alfa Romeo
Haas Haas
Dacht dat ze dichterbij waren maar ze zijn achtweruit gegaan tov vorige week. McLaren heeft iets gevonden waardoor ze nu sneller zijn... Ze konden niks vinden om sneller te gaan bij Mercedes iig. Vind dat ze beter zouden moeten zijn.
Lewis op Sky:
Het gaat een challenge worden morgen. reporter wrijft nog ff de Mercedes motor van McL er in...
HAM verwacht niet te winnen. Wordt een easy win voor Max volgens hem (valt me mee dat hij nog niet over z'n banden gezeurd heeft
Alonso komt uit bocht 8 als Vettel bocht 9 instuurt, op geen moment is Alonso zichtbaar voor Vettel. Wel voor zijn engineer met een grote tracker recht voor zijn neus.computerjunky schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:18:
[...]
Gezien de baan had hij hem in de 2 bochten ervoor al aan kunnen zien komen natuurlijk. Gewoon een fout gemaakt en even niet oplettend geweest. Ook niet de eerste keer.
Daar ligt nog een heuvel tussen 8 en 9 ook trouwens....
[ Voor 5% gewijzigd door MrOleo op 03-07-2021 16:26 ]
erutangiS
Laat ook wel zien dat het echt niet aam de Honda motor ligtPalingDrone schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:24:
BOT op Sky:
Dacht dat ze dichterbij waren maar ze zijn achtweruit gegaan tov vorige week. McLaren heeft iets gevonden waardoor ze nu sneller zijn... Ze konden niks vinden om sneller te gaan bij Mercedes iig. Vind dat ze beter zouden moeten zijn.
Lewis op Sky:
Het gaat een challenge worden morgen. reporter wrijft nog ff de Mercedes motor van McL er in...
HAM verwacht niet te winnen. Wordt een easy win voor Max volgens hem (valt me mee dat hij nog niet over z'n banden gezeurd heeft)
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Edit : je zei het 😊MrOleo schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:25:
[...]
Alonso komt uit bocht 8 als Vettel bocht 9 instuurt, op geen moment is Alonso zichtbaar voor Vettel. Wel voor zijn engineer met een grote tracker recht voor zijn neus.
Daar ligt nog een heuvel tussen 8 en 9 ook trouwens....
[ Voor 12% gewijzigd door Kenny_026 op 03-07-2021 16:29 ]
Mercedes zal er wel weer vrij makkelijk voorbij gaan inderdaad.Damian schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:21:
Nou die gridstraf komt er wel voor VET, dat moge duidelijk zijn.
Denk dat Norris het echter morgen niet volhoud op race pace. Die zal snel weer naar achter zakken. Ik vermoed een finish van VER-HAM-PER morgen....
Ik hoop eerder VER-PER-NOR-BOT-HAMDamian schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:21:
Nou die gridstraf komt er wel voor VET, dat moge duidelijk zijn.
Zal wel niet, maar goed.
Per
Ham
Nor
Bot
En Russell in de punten
[ Voor 36% gewijzigd door ArthurMorgan op 03-07-2021 16:39 ]
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
YESSSSSS!!!! GEORGE SENDS IT INTO Q3!!!!!
— Williams Racing (@WilliamsRacing) 3 juli 2021
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Gezien de achterstand van Norris vorige week, verwacht ik niet dat ie mee kan doen voor het podium (mits de Mercedessen of RB's niets onverwachts overkomt).Sir_Lion schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:36:
[...]
Ik hoop eerder VER-PER-NOR-BOT-HAM
Zal wel niet, maar goed.
Testing, one, two ...
His best ever Williams qualifying result.
— Williams Racing (@WilliamsRacing) 3 juli 2021
On mediums.
In Q3 for the first time since 2018.
Starting P9 (currently).
George Russell & team 👏 pic.twitter.com/tS5CH2wHVX
"We don't talk to eachother, we only talk about eachother".
Goede vrienden dus!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

:strip_exif()/f/image/xjDqa7Tm6kqazMuTm9RfSPo1.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 29% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-07-2021 16:52 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
VER bochtenkoningDaniëlWW2 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:50:
Toch wel slap die Mercedes PU op de rechte stukken.![]()
[Afbeelding]
Zit die vloer bij Merc hun dan zo enorm in de weg joh? Moet absoluut geen leuke graphic voor ze zijn bij de Mercedes aero afdelingDaniëlWW2 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:50:
Toch wel slap die Mercedes PU op de rechte stukken.![]()
[Afbeelding]
Verder natuurlijk knap van Norris op P2 binnen 5 honderdsten van Verstappen.
Mercedessen effectief gewoon ronduit slecht. Lijken zowaar achteruit gegaan te zijn ten opzichte van vorige week, waar anderen zich wel verbeteren (Norris, Perez, Russell, ...)
Een Qualy waar je vooraf voor tekent.
Hopen op een droge race morgen. Minder spannend maar het moet maar even. Hoe meer plaatsen tussen Max op p1 en Hamilton daarachter hoe beter.
Fia.com/documents
Gaat dat weer 3 plekjes worden?

[ Voor 27% gewijzigd door MrOleo op 03-07-2021 17:00 ]
erutangiS
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik zet F1TV maar aan want dat veranderd het nogal. Als Vettel geen kant op kon...MrOleo schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:58:
En inderdaad Bottas is opgeroepen voor langzaam rijden bij het Vettel Alonso incident.
Fia.com/documents.
Gaat dat weer 3 plekjes worden?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Moet opeens denken aan Ferrari's tot aan het overlijden van Enzo. Zolang er maar een sterke motor inzit, is het goed...Jasphur schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:55:
[...]
Zit die vloer bij Merc hun dan zo enorm in de weg joh? Moet absoluut geen leuke graphic voor ze zijn bij de Mercedes aero afdeling
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Mwaah, Vettel blijft verantwoordelijk voor zijn deel. Bottas laat gewoon echt een veel te groot gat vallen vergeleken met de rest in de trein, waardoor Perez het net en Vettel het net niet haalt.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 17:00:
[...]
Ik zet F1TV maar aan want dat veranderd het nogal. Als Vettel geen kant op kon...
erutangiS
Hier het bericht @MrOleo
Over een kwartiertje moeten ze zich melden. Benieuwd wat wij daarna horen
[ Voor 25% gewijzigd door Jasphur op 03-07-2021 17:07 ]
Ding is natuurlijk dat Vettel ook niet in / voor laatste bochten "even" langs Bottas door kan. Vettel heeft eigenlijk maar 1 optie, en dat is ook wachten. En doordat Bottas niet door rijdt moet Vettel onverwacht wachten, waardoor z'n engineer dat dus ook niet "even" kan melden. Voor Alonso & Vettel is het IMO dan onhandige samenloop van omstandigheden, met oorzaak bij Bottas. Want Vettel heeft ook gewoon geen optie meer om aan de kant te gaan, hoogstens naar links van de baan af, maar dan moet die wel uberhaupt weten dat Alonso er aan komt. En als Bottas onverwacht veel vertraagd / groot gat laat vallen kan ik mij indenken dat hem dat dus niet vertelt is omdat Alonso geen probleem had moeten zijn.MrOleo schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 17:04:
[...]
Mwaah, Vettel blijft verantwoordelijk voor zijn deel. Bottas laat gewoon echt een veel te groot gat vallen vergeleken met de rest in de trein, waardoor Perez het net en Vettel het net niet haalt.
Op 45/46 min in de stream is goed te zien dat VET aan alle kanten door outlappers voorbij gereden wordt (terwijl hij snelle rondes erlangs laat).DaniëlWW2 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 17:00:
[...]
Ik zet F1TV maar aan want dat veranderd het nogal. Als Vettel geen kant op kon...
Je ziet ook BOT heel duidelijk (met RUS voor zich) de boel ophouden. Dit gaat een straf opleveren voor BOT. Overigens doet RUS hetzelfde.
[ Voor 4% gewijzigd door vliegnerd op 03-07-2021 17:10 ]
Yep, en ik zie net ook dat Hamilton Russell en Bottas trouwens de halve trein voorbij rijden tussen 8 en 9 en vervolgens blijft Bottas daar zo langzaam rijden en is Vettel de klos. Wat een clusterfuck...RobertMe schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 17:07:
[...]
Ding is natuurlijk dat Vettel ook niet in / voor laatste bochten "even" langs Bottas door kan. Vettel heeft eigenlijk maar 1 optie, en dat is ook wachten. En doordat Bottas niet door rijdt moet Vettel onverwacht wachten, waardoor z'n engineer dat dus ook niet "even" kan melden. Voor Alonso & Vettel is het IMO dan onhandige samenloop van omstandigheden, met oorzaak bij Bottas. Want Vettel heeft ook gewoon geen optie meer om aan de kant te gaan, hoogstens naar links van de baan af, maar dan moet die wel uberhaupt weten dat Alonso er aan komt. En als Bottas onverwacht veel vertraagd / groot gat laat vallen kan ik mij indenken dat hem dat dus niet vertelt is omdat Alonso geen probleem had moeten zijn.
erutangiS
Jasphur schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 17:06:
[Afbeelding]
Hier het bericht @MrOleo
Hier mag zeker even een pittig woordje gesproken worden vanuit de race leiding. Ze staan daar allemaal opgehoopt en Bottas wacht helemaal lang.
[ Voor 5% gewijzigd door DoeEensGek op 03-07-2021 17:09 ]
Straf voor BOT en RUS?
erutangiS
Aan het begin van de Q was nog het gesprek te horen tussen Mercedes en Masi, dat ging exact over T9 en T10 en te langzaam rijden. Daar gingen ze (mede op aandringen van Mercedes) extra op letten en was ook besproken in de drivers meeting.Jasphur schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 17:06:
[Afbeelding]
Hier het bericht @MrOleo
erutangiS
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.