Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
https://twitter.com/ZiggoSportF1/status/1408421024127987726
sjaool schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:47:
[...]
Ik heb de beelden nog niet gezien. Ik ben wel benieuwd wat er nu echt gebeurde.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Als VER dit gedaan had was wheelspin gelijk verboden in de pits....Damian schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:48:
[...]
Meneer wilde zijn banden opwarmen met veel wheelspin, en toen verloor ie de wagen.
100% fout Bottas.
Was daar al niet ooit een dingetje over?
nogmaals, niet te vergelijken, kan zijn dat Sergio met 150% brandstof rijd. Of hij rijd met 2 rondjes brandstof. Max kan met alleen maar z'n 3de versnelling rijden voor de lol omdat dat een goede test is voor X.Spotmatic schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:48:
De pace van Max op Hards is sneller dan de pace van Sergio op softs?
blup
Hij houdt ook wel achterlijk lang z'n poot op het gas zeg...

Bij LeMans is wheelspin verbodenPalingDrone schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:49:
[...]
Als VER dit gedaan had was wheelspin gelijk verboden in de pits....
Was daar al niet ooit een dingetje over?
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Absolutely ridiculous, could have taken out some of our guys.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
McLaren straight on the blower to Michael Masi about Bottas: "Michael, that's absolutely ridiculous, he could have taken our guys out there" #F1 #StyrianGP
— Luke Smith (@LukeSmithF1) 25 juni 2021
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12:57
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Perez zal wel wat anders aan het proberen zijn, maar het lijkt dat bij Verstappen het wel goed zit.
Zelfs een ui voor Bottas.
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:46:
[...]
Mercedes: "Pitstop rules have to be changed. Redbull's are unsafe".
Also Mercedes: ....
:fill(white):strip_exif()/f/image/LY8Vb2RZ3zIlFXdxf9AxKO9s.png?f=user_large)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Je mag de
[ Voor 7% gewijzigd door Bansheeben op 25-06-2021 15:52 ]
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
ALs ik toch de streamables van Reddit aan het leechen benDamian schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:50:
Oeh reactie van Mclaren naar FIA is niet mals
Absolutely ridiculous, could have taken out some of our guys.
zijn goede (laatste) setje harde banden is nu voorzien van flatspots.
That nice new set of hard tyres that Bottas was saving up and just about to put a scrub lap on are now a bit second had, with a couple of pitlane flatspots
— Gary Anderson (@GaryAndersonF1) 25 juni 2021
Ik zag het op scherm, is er nog redelijk relaxed onder. Can happen you know.
:fill(white):strip_exif()/f/image/DwxzyPA2OudtVxjsXGbsl8Et.png?f=user_large)
Gelukkig herhalen ze het moment van Bottas nog even. Wat een dwaze actie. McLaren is terecht verbolgen over wat er gebeurde, ik zou bijna zeggen dat een strafpunt op zijn plaats is. Blijft mooi, dat die radio's met de wedstrijdleiding nu ook worden uitgezonden. Klaar met dat gezeik, gewoon zichtbaar maken.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Zal wel weer met een boete worden afgedaan..net als destijds met LeclercPatrickC schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:51:
Ik neem aan dat Bottas hier een grid penalty voor krijgt? De reactie van McLaren is compleet terecht!
Verwijderd
Die McLaren monteur die er met z'n rug naar toe staat. Dat had heel vervelend kunnen aflopen.
Ik denk het dit keer niet. DIt is wel echt een driver fout, niet een fout van het team.Siebeh schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:53:
[...]
Zal wel weer met een boete worden afgedaan..net als destijds met Leclerc
2 tegen 1 klinkt gevaarlijk. Zouden ze moeten afschaffen!Tom5 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:53:
Hopelijk kan Perez een goede qualy neerzetten. Mocht Bottas dan een grid-penalty krijgen is het 2 tegen 1 voor Red Bull
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Ik heb meer te doen met DHL en hun fastest pitstop sponsoringArjan90 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:52:
In de categorie kansloze data van AWS. Gewoon, omdat het kan. Perez kan beter inhalen dan Verstappen. Tsja, als je in een positie zit waarbij dat nodig is is het nogal wiedes dat je dat "beter" doet. De toegevoegde waarde van dit soort graphics is toch echt kansloos hoor... Dit mogen ze van mij echt wel weer dumpen, doe dan zeker tijdens een vrije training bijv. een mooie statistische analyse van qualifying en race pace.
[Afbeelding]
Gelukkig herhalen ze het moment van Bottas nog even. Wat een dwaze actie. McLaren is terecht verbolgen over wat er gebeurde, ik zou bijna zeggen dat een strafpunt op zijn plaats is. Blijft mooi, dat die radio's met de wedstrijdleiding nu ook worden uitgezonden. Klaar met dat gezeik, gewoon zichtbaar maken.
Mercedes heeft nu meer tijd om die halve seconde te zoeken die ze in de pitstop in Frankrijk kwijtraaktenPalingDrone schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:55:
[...]
Ik heb meer te doen met DHL en hun fastest pitstop sponsoring
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
De afkorting AWS zal staan voor Allemaal Waardeloze Statistiekjes.Arjan90 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:52:
In de categorie kansloze data van AWS. Gewoon, omdat het kan. Perez kan beter inhalen dan Verstappen. Tsja, als je in een positie zit waarbij dat nodig is is het nogal wiedes dat je dat "beter" doet. De toegevoegde waarde van dit soort graphics is toch echt kansloos hoor... Dit mogen ze van mij echt wel weer dumpen, doe dan zeker tijdens een vrije training bijv. een mooie statistische analyse van qualifying en race pace.
[Afbeelding]
Ze wilden weer eens een leuke McLaren Mercedes maken?Arjan90 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:56:
[...]
Mercedes heeft nu meer tijd om die halve seconde te zoeken die ze in de pitstop in Frankrijk kwijtraakten
Nu de Spinning BOT uitvoering ipv de 722 Stirling Moss
Dat was 2014 en VER was nog zo groen als gras. Dit is BOT zijn 9e seizoennachtnet schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:49:
Het was net zo dommige actie als toen verstappen in een Demorun in Rotterdam gelijk tegen de vangrail zat.

Bottas 9.0 needs an update.pjlgt schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:58:
[...]
Dat was 2014 en VER was nog zo groen als gras. Dit is BOT zijn 9e seizoen
Misschien moeten ze eens stoppen met hem beta's te geven al die jaren
Forever fastest pitstop : Red Bull Racing.PalingDrone schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:55:
[...]
Ik heb meer te doen met DHL en hun fastest pitstop sponsoring
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Lol, wist niet van die crash.pjlgt schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:58:
[...]
Ziet er wel geinig uit eerst terug geduwd worden om vervolgens als nog te crashen.
https://www.nu.nl/mixed-z...angrail-in-rotterdam.html
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Het is ALPINE, die blijven wel vaker in het verleden hangenPalingDrone schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 16:02:
[...]
Tnx, krijg gelijk een flashback naar vorige week, drugs zijn nog niet uitgewerkt?
:strip_exif()/f/image/QsstreYfoyLe3nXXPTzOl3IS.jpg?f=fotoalbum_large)
Bottas 10.0 update failed.
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Ben benieuwd hoe het hem afgaat op een natte baan.
Wet Race met Max op Pole en Hamilton op 2 en dan een king of the wet battle
Bottas: "Hold my beer"
Dit is VER z'n 8e seizoen btw. Hij is begonnen in 2015 als F1 coureur voor een vol seizoen.pjlgt schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:58:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Sir_Lion op 25-06-2021 16:06 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ze rijden vandaag met de vrijdagmotor en versnellingsbak. Morgen gaan de motor en versnellingsbak voor de race erin.Verwijderd schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:57:
Rijden de beide RB's met de eerste motor?
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 25-06-2021 16:11 ]
"When you grow up your heart dies"

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Zijn de laatste sector tijden en niet de snelste. In de app moet je dat altijd apart selecterenPyr0_ schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 16:11:
[...]
Wat is aan de hand met de sectortijden op dit plaatje...?
Ik denk dat AWS niet meerekent dat alle snelle rondes van Hamilton zijn afgekeurd vanwege tracklimits.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
We tried something different when driving out of the box....
No shit
[ Voor 4% gewijzigd door PalingDrone op 25-06-2021 16:21 ]
staat al op dumpertAlxRoelofs schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 16:20:
Ik heb even terug gekeken en kan hem nog niet vinden. Iemand filmpje van BOT?

Apiekool in "[F1 2021] Race 8 GP van Steiermark"AlxRoelofs schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 16:20:
Ik heb even terug gekeken en kan hem nog niet vinden. Iemand filmpje van BOT?
Nee, helaas ook geen oude.Verwijderd schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:27:
Commentaar op F1TV: Drive to Survive gaat een special maken over Mazepin... een spin-off.
Schuwen daar dus ook geen flauwe grappen
een treffende spreuk
Ze zijn bij Mercedes hard aan het zoeken naar manieren om de banden sneller op temperatuur te krijgen.PalingDrone schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 16:21:
BOT op Sky:
No shit
Bij Red Bull lijkt dat beter te gaan, daarom dat Max vorige week zo'n super outlap kon rijden om die undercut op Lewis voor elkaar te krijgen.
Ze hebben werkelijk geen idee hoe RedBull dat voor elkaar heeft gekregen, dus proberen nu vanalles
[ Voor 10% gewijzigd door Harrie op 25-06-2021 16:45 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Maar wat een gruwelijke afloop had dit kunnen hebben zeg. Die auto's trekken zo hard op en dat vlijmscherpe koolstof heeft echt een verschrikkelijke impact als je daar mensen mee raakt.
Ik wil eigenlijk weinig kwijt over hoe ironisch dit is gezien Mercedes hun gezeur over andermans pitstops of dat Netflix er weer is...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Volgens mij zijn dat niet de sector tijden van de snelste ronden maar de laatst geregistreerde sector tijden, van de inlap dus.Pyr0_ schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 16:11:
[...]
Wat is aan de hand met de sectortijden op dit plaatje...?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik vraag me wel af, wat doen al die mensen in de pitstraat bij McLaren? Ik dacht dat monteurs en dergelijke in de box moesten zijn tenzij er (mogelijk) gepit wordt, maar bij McLaren lijkt het wel een theekransje buiten.
En in korte broek, wel helm op. Moet je niet in pit lane in pak rondlopen?Transportman schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 16:52:
Bottas ging voor snelste in de rondte met zijn pitstop, rond in 10s.
Ik vraag me wel af, wat doen al die mensen in de pitstraat bij McLaren? Ik dacht dat monteurs en dergelijke in de box moesten zijn tenzij er (mogelijk) gepit wordt, maar bij McLaren lijkt het wel een theekransje buiten.
- DaniëlWW2
- Niet online
Suggereer je nu dat Max snel lijkt?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij probeerde de Mario Kart shortcutTransportman schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 16:52:
Bottas ging voor snelste in de rondte met zijn pitstop, rond in 10s.
[ Voor 32% gewijzigd door YakuzA op 25-06-2021 17:04 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Niet tijdens de trainingenBartske schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 16:57:
[...]
En in korte broek, wel helm op. Moet je niet in pit lane in pak rondlopen?
Remembef Mercedes met hun pakjes in Duitsland (als ik het zelg goed herinnef)
[ Voor 15% gewijzigd door Kenhas op 25-06-2021 17:06 ]
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Niet de vermoorde onschuld uithangen, je weet best dat Max gewoon snel is..
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 16:35:
Echt, ik ben even helpen met mijn ouders hun caravan wegbrengen en dan mis ik dit gewoon.![]()
Maar wat een gruwelijke afloop had dit kunnen hebben zeg. Die auto's trekken zo hard op en dat vlijmscherpe koolstof heeft echt een verschrikkelijke impact als je daar mensen mee raakt.![]()
Ik wil eigenlijk weinig kwijt over hoe ironisch dit is gezien Mercedes hun gezeur over andermans pitstops of dat Netflix er weer is...
Oops! 😬
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 25 juni 2021
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ja, bij Indycar en andere Amerikaanse raceseries gaan ze ook geregeld met elkaar op de vuist in de pitlane (en elders), dus dit is peanuts.PalingDrone schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:52:
Gunther op Sky:
Ik zag het op scherm, is er nog redelijk relaxed onder. Can happen you know.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Zeker te veel 2Fast2Furious gekeken. Nog een paar leuke ideeën uit actiefilms:PalingDrone schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 16:21:
BOT op Sky:
No shit
- Zet er gewoon een raket aan.
- Meer nitro.
- Katapult.
- Aanduwen...oh wacht, dat gebeurt soms al.
Je vergeet 27 versnellingenAmphiebietje schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 17:35:
[...]
Zeker te veel 2Fast2Furious gekeken. Nog een paar leuke ideeën uit actiefilms:
- Zet er gewoon een raket aan.
- Meer nitro.
- Katapult.
- Aanduwen...oh wacht, dat gebeurt soms al.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Het lijkt er ook op dat de super snelle pitstop van Max de doorslag gaf vorige week, aldus Sky:Harrie schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 16:32:
[...]
Ze zijn bij Mercedes hard aan het zoeken naar manieren om de banden sneller op temperatuur te krijgen.
Bij Red Bull lijkt dat beter te gaan, daarom dat Max vorige week zo'n super outlap kon rijden om die undercut op Lewis voor elkaar te krijgen.
Ze hebben werkelijk geen idee hoe RedBull dat voor elkaar heeft gekregen, dus proberen nu vanalles
outlap en Pitstop vergelijking Paul Riccard - mischien ietswat offtoppic maar relevant met de pitstop klaagzang van Merc... Hoewel Max op ze'n nieuwe sloffen uiteraard ook veel sneller was dan Lewis
[ Voor 5% gewijzigd door The_Butler op 25-06-2021 17:55 ]
at your service
Oooh gas/rempedaal camera
Elke shift even die 'rem/gas/rem/gas' trap moment erbij gooien (ja, want F1 heeft geen koppeling daar).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Moeten ze behalve over RB ook over PR gaan protesteren, pffff al die moeite, beter stoppen ze die energie in de tactics...The_Butler schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 17:52:
[...]
Het lijkt er ook op dat de super snelle pitstop van Max de doorslag gaf vorige week, aldus Sky:
outlap en Pitstop vergelijking Paul Riccard - mischien ietswat offtoppic maar relevant met de pitstop klaagzang van Merc... Hoewel Max op ze'n nieuwe sloffen uiteraard ook veel sneller was dan Lewis
[Streamable: How Verstappen managed to overcut Hamilton at the French GP]
https://www.fia.com/sites...Pit%20lane%20incident.pdf
[ Voor 52% gewijzigd door Rene op 25-06-2021 18:10 ]
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

I served in a company of heroes.
- DaniëlWW2
- Niet online
During the hearing BOT stated that in the past they have been losing time in the pit departure. So they tried something new, which was to leave in second gear.
Volgens mij was er een team wat een hoop herrie over de pit stops loopt te maken. Weet alleen niet wie dat waren.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Je bent jeRene schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 18:12:
Dit ook:
During the hearing BOT stated that in the past they have been losing time in the pit departure. So they tried something new, which was to leave in second gear.
Volgens mij was er een team wat een hoop herrie over de pit stops loopt te maken. Weet alleen niet wie dat waren.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ferrari toch?Rene schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 18:12:
Dit ook:
Teams mogen toch zelf aangeven hoe de box moet staan(binnen grenzen uiteraard)? Als Mercedes dan tegen PR zegt dat die x graden richting de fast lane moet, hebben ze het toch echt zelf gedaan.PalingDrone schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 18:07:
[...]
Moeten ze behalve over RB ook over PR gaan protesteren, pffff al die moeite, beter stoppen ze die energie in de tactics...
Wat er vooral buitengewoon stom aan is, is dat een ieder die dat wel eens in een (goede) simulatie heeft geprobeerd, weet dat dat meestal goed fout gaat. Of je komt niet weg, of je spint.Rene schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 18:12:
Dit ook:

Wel lekker extra rubber gelegd voor HAM zodat die zondag niet weer bijna een seconde verliest in pitlane zoals die skypad laat zien…Spotmatic schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 18:12:
Daar gaat Bottas' stoeltje, tenzij hij zondag de ballen uit z'n broek rijdt...
ping 127.212.23.124
Ik moet zeggen, door dat gezeik over verschillende zaken bij RBR de laatste weken ben ik goed klaar met dat team. En dan flikken ze dit soort dingen ook nog eens.
Geen goede reclame voor ze....
En spinnen bij wegrijden.azerty schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 18:17:
Ja, maar dat was toch door vroeger remmen + in rij angle + als eerste team in de pitlane?
ping 127.212.23.124
Wellicht spoelt dat nog weg in een regenbuitje.pjottum schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 18:16:
[...]
Wel lekker extra rubber gelegd voor HAM zodat die zondag niet weer bijna een seconde verliest in pitlane zoals die skypad laat zien…
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.