[F1 2021] Race 8 GP van Steiermark Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 30 Laatste
Acties:
  • 107.030 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:15

JB

Cédric roelt!

werphengel schreef op maandag 28 juni 2021 @ 18:12:
[...]

Ik denk dat Lewis zich gewoon niet in z'n kaarten laat kijken. Soms denk ik bij Max wel dat hij iets té veel vertelt.
Zou dat het echt zijn? Ik vraag me af of hij dat wel echt zo heeft en hij is natuurlijk compleet doorgeschoten als diva.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:05
CAPSLOCK2000 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 14:57:
Owja, en nog een factor waar we het weinig over hebben zijn de mensen die door RB zijn weggekocht bij Mercedes. Het duurt nog wel een tijd voor die bij RB mogen beginnen maar ze zijn wel al weg bij Mercedes. Ik heb geen idee hoe groot die invloed is maar er zaten een aantal senior medewerkers bij. Mercedes zegt wel dat ze voor iedereen een backup hebben, maar het aantal senior managers zal toch beperkt zijn. De invloed van een goede manager kan heel subtiel maar toch heel groot zijn. Zoals de beslissing om een experimentele afstelling te proberen, een afwijkende strategie te volgen of te investeren in een bepaalde ontwikkeling. De juiste mensen kunnen zo'n beslissing in één oogwenk afkeuren op grond van ervaring die moeilijk in regels te vatten is. Als de goede mensen wegvallen ontstaat er onzekerheid en steeds meer ruimte voor chaos en verkeerde beslissingen.
Volgens mij ging dat alleen om personeel van Mercedes High Performance Powertrains? Oftewel de motorafdeling. En met de bevroren ontwikkeling tijdens dit seizoen en de volledige freeze vanaf 2022 denk ik niet dat die poppetjes het verschil maken gedurende een seizoen. Zo'n Ben Hotchkinson, blijkbaar de tweede man, na Andy Cowell, zal zich niet bezig houden met de dagelijkse operatie van het team / de motoren en/of bepalen met welke engine mapping ze gaan rijden gedurende een weekend. En dat is juist het enige dat nu dit seizoen nog kan / mag.

En wat anderen ook al aangaven. Red Bull heeft aangegeven dat de CV van die Ben Hotchkinson gewoon ineens op de stapel met binnenkomende sollicitaties lag. Daar zat dus geen weg kapen bij.
Mooie is uiteraard wel dat ik meen Toto Wolff heeft aangegeven dat ze nog met bonussen zijn gaan strooien om het personeel binnen te houden. Maar er dus toch (tientallen?) zijn vertrokken.

Maarja, dat zie je altijd, dat ook sleutelfiguren vertrekken. James Key die van Torro Rosso naar McLaren is gegaan. Mercedes die James Alison "weg kaapt" bij Ferrari. Nu die Dan ???, hoofd aerodynamica van Red Bull die naar Aston Martin gaat.
Ook wat dat betreft zijn er weer allemaal krokodillentranen van Toto terwijl dit gewoon aan de orde van de dag is. En natuurlijk ook niet alleen de sleutelfiguren die pijn kunnen geven. Maar de DSQ van Renault in Suzuka 2019 m.b.t. illegale driver aids v.w.b. automatisch aanpassen van de rembalans was iets dat was begonnen te rollen bij Racing Point nadat zij een "gewoon" personeelslid van Renault hadden overgenomen. Of Helmut Marko die nu zegt dat Perez ze een simpele truc had verteld hoe met een lagere bandenspanning te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 16:07

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Ik weet niet of hij al voorbij is gekomen, heb wel gezocht maar kon zo snel niks vinden.
Max had ook de snelste pitstop! 2,09 seconden.

https://inmotion.dhl/en/formula-1/fastest-pit-stop-award/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 11:44

pro_6or

amateur_60r

RobertMe schreef op maandag 28 juni 2021 @ 18:27:
[...]

Volgens mij ging dat alleen om personeel van Mercedes High Performance Powertrains? Oftewel de motorafdeling. En met de bevroren ontwikkeling tijdens dit seizoen en de volledige freeze vanaf 2022 denk ik niet dat die poppetjes het verschil maken gedurende een seizoen. Zo'n Ben Hotchkinson, blijkbaar de tweede man, na Andy Cowell, zal zich niet bezig houden met de dagelijkse operatie van het team / de motoren en/of bepalen met welke engine mapping ze gaan rijden gedurende een weekend. En dat is juist het enige dat nu dit seizoen nog kan / mag.

En wat anderen ook al aangaven. Red Bull heeft aangegeven dat de CV van die Ben Hotchkinson gewoon ineens op de stapel met binnenkomende sollicitaties lag. Daar zat dus geen weg kapen bij.
Mooie is uiteraard wel dat ik meen Toto Wolff heeft aangegeven dat ze nog met bonussen zijn gaan strooien om het personeel binnen te houden. Maar er dus toch (tientallen?) zijn vertrokken.

Maarja, dat zie je altijd, dat ook sleutelfiguren vertrekken. James Key die van Torro Rosso naar McLaren is gegaan. Mercedes die James Alison "weg kaapt" bij Ferrari. Nu die Dan ???, hoofd aerodynamica van Red Bull die naar Aston Martin gaat.
Ook wat dat betreft zijn er weer allemaal krokodillentranen van Toto terwijl dit gewoon aan de orde van de dag is. En natuurlijk ook niet alleen de sleutelfiguren die pijn kunnen geven. Maar de DSQ van Renault in Suzuka 2019 m.b.t. illegale driver aids v.w.b. automatisch aanpassen van de rembalans was iets dat was begonnen te rollen bij Racing Point nadat zij een "gewoon" personeelslid van Renault hadden overgenomen. Of Helmut Marko die nu zegt dat Perez ze een simpele truc had verteld hoe met een lagere bandenspanning te rijden.
Die laatste zin. Dus dat deed Mercedes (en haar kopie team racing point, nu dan AMR) waarschijnlijk echt zelf al lang (Silverstone vorig jaar bv).

een treffende spreuk

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:52

pinda powerrr

Slow down...

SpeedfreakR schreef op maandag 28 juni 2021 @ 18:29:
Ik weet niet of hij al voorbij is gekomen, heb wel gezocht maar kon zo snel niks vinden.
Max had ook de snelste pitstop! 2,09 seconden.

https://inmotion.dhl/en/formula-1/fastest-pit-stop-award/
Is er al protest ingediend door Mercedes?

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

RobertMe schreef op maandag 28 juni 2021 @ 18:27:

Volgens mij ging dat alleen om personeel van Mercedes High Performance Powertrains? Oftewel de motorafdeling.
Daar heb je een goed punt
En met de bevroren ontwikkeling tijdens dit seizoen en de volledige freeze vanaf 2022 denk ik niet dat die poppetjes het verschil maken gedurende een seizoen. Zo'n Ben Hotchkinson, blijkbaar de tweede man, na Andy Cowell, zal zich niet bezig houden met de dagelijkse operatie van het team / de motoren en/of bepalen met welke engine mapping ze gaan rijden gedurende een weekend. En dat is juist het enige dat nu dit seizoen nog kan / mag.
Ze zullen toch ook niet de hele dag niks doen. Ik neem aan dat ze regelmatig om advies gevraagd wordt, nou ja, nu niet meer.
En wat anderen ook al aangaven. Red Bull heeft aangegeven dat de CV van die Ben Hotchkinson gewoon ineens op de stapel met binnenkomende sollicitaties lag.
Dat verhaal geloof ik niet zo. Op dat niveau komen vacatures niet uit de krant. Dat is vast allemaal via-via geregeld. Het zal toch niet waar zijn dat op een goede dag Ben Hotchkinson besloot dat het een mooie dag was was om wat vacatures te bekijken en er precies een vacature op maat bleek te liggen bij hem op de hoek. Het soort vacature waarvan er minder dan 10 in de hele wereld zijn. Dat is vast van te voren ingefluisterd.
Daar zat dus geen weg kapen bij.
Het hoort er allemaal bij, ik bedoel het niet negatief.
Volgens mij is dat verhaal deel van de campagne "klaag voordurend over hoge kosten" die is beginnen bij de invoer van de costcap. Ik weet nog niet helemaal wat het doel is maar ik geloof dat er wat zaadjes geplant moeten worden voor de toekomst. Ik weet niet of het alvast excuses voor slechte resultaten is, een manier om uitstel/afstel/uitzondering op de costcap te krijgen of om alvast wat zieligheidscredits op te bouwen voor wanneer er een onvermijdelijk conflict komt over het overtreden van de koste van dit of dat team.
Maarja, dat zie je altijd, dat ook sleutelfiguren vertrekken.
Eens dat het op zich normaal is, maar als we RB en Mercedes mogen geloven zijn het er dit jaar wel erg veel.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 00:09
markvl schreef op maandag 28 juni 2021 @ 17:19:
[...]

Misschien moeten ze allemaal even de Formule-W auto's lenen om een sprint race te doen voor de startvolgorde :)
Ergens hadden de A1GP-races ook best wel wat positieve punten >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

JB schreef op maandag 28 juni 2021 @ 17:56:
Wat me ook steeds opvalt, is het stukje inhoudelijk over de auto. Max zegt gewoon wat niet goed is, “ja we zetten de vleugel een paar tikjes strakker” “het is niet de vleugel!”

Lewis zegt alleen maar “there is something wrong with the car”. In alle opzichten vind ik nu steeds meer duidelijk worden hoe compleet Max als rijder (nu) al is. Dan kan iedereen nog zo zeggen dat Lewis ook met zijn vader is begonnen maar de technische know how zie ik niet/amper.
Ik kan het niet oneens zijn met je observatie, maar van wat ik zo hoor en lees is Hamilton juist bovengemiddeld technisch onderlegd en brengt hij meer tijd dan andere coureurs door in de garage om maar alles te begrijpen. Ik heb geen idee hoe actueel die informatie is, ik wil niet uitsluiten dat het 15 jaar geleden zo was maar nu niet meer.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:17
CAPSLOCK2000 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 14:57:
[...]

Owja, en nog een factor waar we het weinig over hebben zijn de mensen die door RB zijn weggekocht bij Mercedes. Het duurt nog wel een tijd voor die bij RB mogen beginnen maar ze zijn wel al weg bij Mercedes. Ik heb geen idee hoe groot die invloed is maar er zaten een aantal senior medewerkers bij. Mercedes zegt wel dat ze voor iedereen een backup hebben, maar het aantal senior managers zal toch beperkt zijn.
Dat zijn vooral motoren engineers, en die gaan de komende tijd weinig invloed hebben aangezien de motoren nu vast staan en tot 2025 niet meer mogen veranderen.. Red Bull heeft die mensen vooral binnengehaald voor de ontwikkeling van een nieuwe motor voor 2025.. De specs daarvan zijn nog niet openbaar aangezien dat nog officieel besloten moet worden maar ga er maar vanuit dat er achter de schermen al flink over gesproken wordt door alle partijen.. Zo heeft Mercedes in 2014 ook een enorme voorsprong kunnen pakken qua motoren omdat ze kennelijk langer van te voren wisten wat het (ongeveer) ging worden, V6 hybride dus.. Hamilton heeft dat volgens mij wel eens gezegd in een interview dat dat de reden was voor hem om naar Mercedes te gaan, dat Nikki Lauda hem die informatie al gegeven had en zo overgehaald om naar Mercedes te komen..

[ Voor 8% gewijzigd door Inflatable op 28-06-2021 18:56 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:14

Pierre

Van nature lui!

Geen idee of de al gepost is

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:17
hardware-lover schreef op maandag 28 juni 2021 @ 15:02:
[...]

Ik heb werkelijk geen flauw benul meer van wat te geloven wat ie naar buiten brengt. |:(
Dat is denk ik ook precies de bedoeling, naast onrust zaaien bij Red Bull..

Ik vind het wel mooi allemaal, hoe meer men bij Mercedes dit soort dingen doet en roept hoe meer je weet dat ze echt onder druk staan.. Red Bull en Max zijn nu ook wel gewoon serieus goed bezig dit seizoen.. Zoals ik al eerder zei, zonder de domme pech met die band in Bakoe had Max alle races dit seizoen tot nu toe op P1 of P2 geëindigd en de laatste 4 races gewonnen.. Vergelijkbaar met Hamilton in 2019 aan het begin van het seizoen.. Was toen vrij snel klaar met het WK..

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:52

pinda powerrr

Slow down...

CAPSLOCK2000 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 18:53:
[...]

Ik kan het niet oneens zijn met je observatie, maar van wat ik zo hoor en lees is Hamilton juist bovengemiddeld technisch onderlegd en brengt hij meer tijd dan andere coureurs door in de garage om maar alles te begrijpen. Ik heb geen idee hoe actueel die informatie is, ik wil niet uitsluiten dat het 15 jaar geleden zo was maar nu niet meer.
Was het niet juist Rosberg die dat zoveel deed? Die heeft ook een of andere studie gedaan waardoor hij de hele aerodynamica goed begrijpt en op niveau kan meepraten.
Hamilton was juist altijd van de:
- geen trackwalks
- geen sims
- geen eindeloos praten met engineers

Samen met de aparte kledingstijl zorgt het sowieso voor een beeld dat hij alleen komt om in te stappen en dan te klagen dat het niet werkt.

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

pinda powerrr schreef op maandag 28 juni 2021 @ 19:20:
[...]
Samen met de aparte kledingstijl zorgt het sowieso voor een beeld dat hij alleen komt om in te stappen en dan te klagen dat het niet werkt.
Max: vlak voor en na het rijden in de pitbox gezellig keuvelen met de engineers en Marko.

Lewis: nooit gezien dat hij dat deed. Hij komt op mij over als een zonderling en excentriek maar dat is zijn goed recht.

Wat het beste werkt voor het team en de coureurs zullen ze zelf wel het beste weten...

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Die keer in Baku dat HAM géén idee had welke knopjes hij op z'n stuur moest indrukken en de pitwall hem hiermee niet mocht helpen was erg grappig en toonde zijn 'inzet' naast de baan (studie) aan. Kort daarna werd die nieuwe regel maar weer aan de kant geschoven... -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:05
CAPSLOCK2000 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 18:45:

[...]

Dat verhaal geloof ik niet zo. Op dat niveau komen vacatures niet uit de krant. Dat is vast allemaal via-via geregeld. Het zal toch niet waar zijn dat op een goede dag Ben Hotchkinson besloot dat het een mooie dag was was om wat vacatures te bekijken en er precies een vacature op maat bleek te liggen bij hem op de hoek. Het soort vacature waarvan er minder dan 10 in de hele wereld zijn. Dat is vast van te voren ingefluisterd.
Behalve dat het publiek geheim was dat Red Bull nog wel eens de Honda motoren kon over nemen en zelf verder wou gaan. Dan lijkt het mij ook weer niet heel gek om eens naar een functie daar te informeren. Want verder zullen er zoals je zelf aangeeft ook niet veel banen op dit vlak zijn, laat staan "in de buurt". Aantal motor fabrikanten in de wereld zal al klein zijn, laat staan voor "sport" / "racerij". Wil die in F1 blijven dan zou die anders al naar Italië of Frankrijk moeten, en nu kwam er potentieel een functie wel heel kort in de buurt. Om dan eens te informeren lijkt mij niet eens zo gek. Heeft hij letterlijk zijn CV opgestuurd? Waarschijnlijk niet, maar het zou mij zeer zeker niks verbazen als hij en andere MHPP medewerkers contact met Red Bull hebben gezocht.
[...]

Volgens mij is dat verhaal deel van de campagne "klaag voordurend over hoge kosten" die is beginnen bij de invoer van de costcap. Ik weet nog niet helemaal wat het doel is maar ik geloof dat er wat zaadjes geplant moeten worden voor de toekomst. Ik weet niet of het alvast excuses voor slechte resultaten is, een manier om uitstel/afstel/uitzondering op de costcap te krijgen of om alvast wat zieligheidscredits op te bouwen voor wanneer er een onvermijdelijk conflict komt over het overtreden van de koste van dit of dat team.
Motoren / ontwikkeling van motoren valt buiten de cost cap, dus dat zal geen reden zijn. De costcap geldt alleen voor het chassis / aero / ... verhaal. Dus dom gezegd bij Mercedes alles wat zich in Brackley afspeelt en niet Brixworth. En bij Alpine wat zich in Enstone afspeelt en niet in Viry.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:56
D-Ed schreef op maandag 28 juni 2021 @ 19:40:
Die keer in Baku dat HAM géén idee had welke knopjes hij op z'n stuur moest indrukken en de pitwall hem hiermee niet mocht helpen was erg grappig en toonde zijn 'inzet' naast de baan (studie) aan. Kort daarna werd die nieuwe regel maar weer aan de kant geschoven... -O-
Of vorig jaar, met zijn proefstarts waar het niet mocht en niet weten waar het bord voor de gesloten pitlane hangt. Maar nu wel zien dat de vleugel van de auto voor hem aan het doorbuigen is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
CAPSLOCK2000 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 18:53:
Hamilton is niet bijzonder technisch onderlegd. Het feit dat hij meer tijd in garages besteed is omdat hij moeite heeft om alles te kunnen begrijpen. Bij Mercedes heeft hij ook niet meegeholpen aan het ontwikkelen ervan, alle technische input kwam uit de koker van Rosberg (een taal-, wiskunde-, aero- en wetenschapsnerd). Daarbij moet hij, in tegenstelling tot de meeste andere coureurs, ook niets van simulators e.d. hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
Was het niet juist Rosberg die dat zoveel deed? Die heeft ook een of andere studie gedaan waardoor hij de hele aerodynamica goed begrijpt en op niveau kan meepraten.
- geen trackwalks
- geen sims

Precies. Had even over deze reactie heen gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
werphengel schreef op maandag 28 juni 2021 @ 18:12:
Ik denk dat Lewis zich gewoon niet in z'n kaarten laat kijken. Soms denk ik bij Max wel dat hij iets té veel vertelt.
Welnee, het ontbreekt Lewis gewoon aan technische kennis op dit gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[...]
- geen trackwalks
- geen sims

Klinkt als de James Hunt in de moderne tijd.
Fok it en een sigaretje erbij rollen :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:25
Nou ben ik al bijna 8 jaar geëmigreerd, maar dit heb ik toch echt na 30 seconden uitgezet. Kijken jullie hier serieus 30 minuten naar :+.

Dan kijkt Viaplay motors toch en stuk lekkerder. ;)

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Rene schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:58:
[...]

Nou ben ik al bijna 8 jaar geëmigreerd, maar dit heb ik toch echt na 30 seconden uitgezet. Kijken jullie hier serieus 30 minuten naar :+.

Dan kijkt Viaplay motors toch en stuk lekkerder. ;)
Vind het persoonlijk vergeleken met Formule 1 Cafe toch wel een stuk aangenamer.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:00
redfoxert schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:00:
[...]

Vind het persoonlijk vergeleken met Formule 1 Cafe toch wel een stuk aangenamer.
Vind dit ook veruit het prettigst om naar te kijken.

Vond voorheen dat Allard iets te vaak door Kees' teksten heen begon te praten, maar dat wordt de laatste weken gelukkig minder.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
alexbl69 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:02:
[...]

Vind dit ook veruit het prettigst om naar te kijken.

Vond voorheen dat Allard iets te vaak door Kees' teksten heen begon te praten, maar dat wordt de laatste weken gelukkig minder.
Ik vind Kees' anekdotes altijd heerlijk om naar te luisteren, die goeie ouwe tijd. En wat een historische kennis heeft die kerel :D

Ook heerlijk hoe hij Pirelli elk weekend weer fileert en, helaas voor Pirelli, maar al te vaak gelijk krijgt/heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:35
Het stukje daarna met Norris vond ik nog mooier. Jack die vragen stelt(/stellingen dropt) en Norris die daar kort en bondig antwoord op geeft zonder ergens dieper op in te gaan.

Video: https://www.ziggosport.nl...&utm_campaign=social-copy

Daarna 'back to the studio' en JP Balkenende die Alonso complimenten geeft voor het diepte interview. _O-

[ Voor 10% gewijzigd door alesandro_46 op 28-06-2021 22:10 ]

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
redfoxert schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:06:
[...]

Ik vind Kees' anekdotes altijd heerlijk om naar te luisteren, die goeie ouwe tijd. En wat een historische kennis heeft die kerel :D

Ook heerlijk hoe hij Pirelli elk weekend weer fileert en, helaas voor Pirelli, maar al te vaak gelijk krijgt/heeft.
Dat is ook niet zo vreemd. Formule 1 banden zijn lange tijd "voodoo magie" geweest waar maar weinig bekend was. De enige uitzondering was de "tyre war" periode met Bridgestone en Michelin die er bakken met geld tegenaan gooide voor onderzoek. En laat Kees van de Grint er juist toen bij hebben gezeten. De man weet gewoon waar hij het over heeft. Gelukkig voor Pirelli is het alleen in het Nederlands. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:32:
[...]

Dat is ook niet zo vreemd. Formule 1 banden zijn lange tijd "voodoo magie" geweest waar maar weinig bekend was. De enige uitzondering was de "tyre war" periode met Bridgestone en Michelin die er bakken met geld tegenaan gooide voor onderzoek. En laat Kees van de Grint er juist toen bij hebben gezeten. De man weet gewoon waar hij het over heeft. Gelukkig voor Pirelli is het alleen in het Nederlands. :P
I know I know, maar dat maakt het niet minder pijnlijk voor Pirelli :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En slotje erop. Morgen gaan we verder in [F1 2021] Race 9 GP van Oostenrijk. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Pagina: 1 ... 29 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.