Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Nee, rood.Kenny_026 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:15:
Max zette die 1.05.9 ook op geel toch in FP1?
[ Voor 15% gewijzigd door Bansheeben op 25-06-2021 15:18 ]
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Nee, VET <-> BOTBansheeben schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:17:
Stroll en Bottas van chassis gewisseld?
VOLGEND JAAR MISSCHIEN NIET??
Electrische auto's? Laten ze nou maar gewoon een electrische straat auto uitbrengen anders lopen ze nog meer achteraan te hobbelen
Misschien kun je met behulp van AR een alfa logo op iedere 2022 wagen plakken.. dan winnen ze altijd..poor Leno schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:18:
WAT HEEFT ALFA GEZEGD???
VOLGEND JAAR MISSCHIEN NIET??![]()
![]()
![]()
Electrische auto's? L:atebn ze nou maar gewoon een electrische straat auto uitbrengen anders lopen ze nog meer achteraan te hobbelen
FIA hanteerd ook zo'n regel bij de start als minimum reactietijd bij de start. En v.w.b. sneller reageren op visuele impulsen: licht heeft sowieso een hogere snelheid dan geluid (daarom dat je bij onweer ook eerst de flits ziet en daarna pas de donder hoort), dus ja, sneller reageren op een lampje zou moeten kunnen. Echter gaat het hier bij de pitstops om decimeter werk qua afstand, dus daar echt voordeel uit halen lijkt mij niet mogelijk.Chefbierrr schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 14:49:
Voor hardlopers:
"In track and field sprints, the sport's governing body, the IAAF, has a rule that if the athlete moves within 0.1 seconds after the gun has fired the athlete has false-started. This figure is based on tests that show the human brain cannot hear and process the information from the start sound in under 0.10 seconds."
die .15s lijkt me nogal wat overdreven dan niet? Of kan je sneller reageren op geluid dan visuele impulsen?
OCO is sneller dan HAMSir_Lion schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:21:
Iets gemist de afgelopen 20 minuten? Had wat audio issues.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dan Fallows (hoofd aero RBR) gaat naar Aston Martin. Flinke gardening leave, maar toch.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
dat staat toch allang in het F1 topic...DaniëlWW2 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:22:
Oh daar was net wel iets met Winkelman
Dan Fallows (hoofd aero RBR) gaat naar Aston Martin. Flinke gardening leave, maar toch.
nachtnet in "[F1] Seizoen 2021"
Hij mag bij het rijtje aansluiten van alle andere teams.Kenny_026 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:24:
Ik wilde net zeggen, er heeft nog geen Haas naast de baan gestaan
blup
Zoals het hoortHippocampus schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:24:
LAT meteen straf van de tracklimits a.k.a. grindbak.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Da's laag zeg. Mijn Polo-tje zit al een bar hoger op de voorbanden (2.5 voor, 2.3 achter geloof ik).U123456 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:18:
Ze rijden met 20 PSI druk in de banden. Dat is dus maar 1.38 bar.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Verwijderd
Schuwen daar dus ook geen flauwe grappen
tijd is al wegLZ86 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:26:
Dat waren toch tracklimits voor ham?
edit: dus toch. Duurde even
[ Voor 29% gewijzigd door sambalbaj op 25-06-2021 15:28 ]
Vertelde m'n vriendin die grap en kreeg gelijk een "UGHHH" opmerking terug. Geslaagd!Verwijderd schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:27:
Commentaar op F1TV: Drive to Survive gaat een special maken over Mazepin... een spin-off.
blup
Tijd deletedsambalbaj schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:27:
HAM zat toch duidelijk over die lijn?
Tijd is nu ook wegsambalbaj schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:27:
HAM zat toch duidelijk over die lijn?
In Baku bij SKY. “Nowadays not many people are called Lance but in the middle ages people were named Lance a lot”Verwijderd schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:27:
Commentaar op F1TV: Drive to Survive gaat een special maken over Mazepin... een spin-off.
Meer peut mee denk ik.Sir_Lion schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:26:
Wat? Per maar 1 tiende sneller op 2 compounds harder dan Max?
Jouw Polo haalt de 330km/u waarschijnlijk ook nietloekf2 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:26:
[...]
Da's laag zeg. Mijn Polo-tje zit al een bar hoger op de voorbanden (2.5 voor, 2.3 achter geloof ik).
Float like a butterfly, sting like a bee.

Waarom doen ze dit, een software update ophalen?
Dat gebeurt ook wel eens, de kans is alleen best klein. Er is geen actieve aanzuiging om de tear-off echt naar de intake te zuigen, het is gewoon het rijden van de auto zelf (en een beetje aero).poor Leno schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:29:
Hee die vizier flappies he, ze trekken die er gewoon vanaf en gooien t weg.. Je zal als achterligger dat ding maar in je aanzuiging oid krijgen
[ Voor 18% gewijzigd door DataGhost op 25-06-2021 15:31 ]
In Frankrijk had Ocon tijdens de trainingen een tear-off in zijn brakeducts.Jasphur schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:29:
Oe dat is wel een goeie van tracklimits T10 had ik nog niet meegekregen. Dus niet alleen je huidge rondtijd wordt verwijderd maar ook die van je volgende ronde.
volgens mij was het zo dat dat tegenwoordig alleen in de pitlane mocht. (maar kan mij vergissen)poor Leno schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:29:
Hee die vizier flappies he, ze trekken die er gewoon vanaf en gooien t weg.. Je zal als achterligger dat ding maar in je aanzuiging oid krijgen
Maar natuurlijk gooit een Hamilton dat ding dan precies perongeluk bij Verstappen naar binnen tijdens de race.. zul je net zienDataGhost schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:30:
[...]
Dat gebeurt ook wel eens, de kans is alleen best klein.

Zo te zien nietnachtnet schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:31:
[...]
volgens mij was het zo dat dat tegenwoordig alleen in de pitlane mocht. (maar kan mij vergissen)

Verstappen gooide m net van zich af iig..nachtnet schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:31:
[...]
volgens mij was het zo dat dat tegenwoordig alleen in de pitlane mocht. (maar kan mij vergissen)
Kan niet want Max rijdt voor hempoor Leno schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:31:
[...]
Maar natuurlijk gooit een Hamilton dat ding dan precies perongeluk bij Verstappen naar binnen tijdens de race.. zul je net zien
Nou ja die lap van Lewis was sneller, maar net teveel onderstuur in de laatste bocht. Ik denk dat het akelig dicht bij elkaar in de buurt zit.Kenny_026 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:32:
Volgens mij kunnen we al best stellen dat Max de boel iets beter op orde heeft dan Lewis
leclerc had er een paar minuten terug nog 1 van zichzelf aan de achtervleugel hangen.poor Leno schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:29:
Omdat HAM boven aan stond en alleen door een "foutje" wat misschien 0.001s sneller is dan Max z'n tijd verwijderd kreeg?Kenny_026 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:32:
Volgens mij kunnen we al best stellen dat Max de boel iets beter op orde heeft dan Lewis
FP zegt niets.. in de afgelopen maanden, hoe vaak was Mercedes helemaal nergens om vervolgens gewoon vooraan te rijden?
blup
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik snap dat die tijden niet zoveel zeggen maar ik heb het idee dat de balans van de mercedes een stuk minder is.Bezulba schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:34:
[...]
Omdat HAM boven aan stond en alleen door een "foutje" wat misschien 0.001s sneller is dan Max z'n tijd verwijderd kreeg?
FP zegt niets.. in de afgelopen maanden, hoe vaak was Mercedes helemaal nergens om vervolgens gewoon vooraan te rijden?
NeenG_Dragon schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:37:
Gaat Verstappen hem dit weekend halen?
Wat denken jullie![]()
[Afbeelding]
Niet alle data wordt realtime naar de pitlane gestuurd, daar is te weinig bandbreedte voor rond het circuit. Er wordt dus een groot deel van de data gelogt in de auto. Als de auto door pitlane rijd kunnen ze die data downloaden want in pitlane hebben ze een hogere bandbreedte.skate master schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:29:
Ik zag het max in de 1e training doen en nu ook weer, dan doet hij een Drive Thru door de Pits.
Waarom doen ze dit, een software update ophalen?
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

(als test-rijder dan)
[ Voor 26% gewijzigd door loekf2 op 25-06-2021 15:42 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
"When you grow up your heart dies"
What the... Bottas is sideways in the pit lane?! Outside McLaren?! #F1 #StyrianGP
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 25 juni 2021
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ik voel een protest van RBR aankomenDamian schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:43:
Jezus, dat is echt wel heel erg dom/slecht/raar. Had serieus heel fout kunnen gaan.
How bizarre - Bottas has a spin in the pit lane exiting his box! #F1 #StyrianGP
— Luke Smith (@LukeSmithF1) 25 juni 2021
Zou hij dat doen zodat ie Bottas meteen vast kan leggen o.i.d.? 🤔
Je moet er toch niet aan denken dat dit tijdens een pitstop gebeurd. Gelukkig hebben ze daar nu maatregelen voor getroffen... /sDamian schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:43:
Jezus, dat is echt wel heel erg dom/slecht/raar. Had serieus heel fout kunnen gaan.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dat was een test. Dit gaan ze in de race doen als Max binnenstaat. Bottas mee en dan zo wegrijden en Max blocken.Sir_Lion schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:43:
Maar hoe dan?
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Pitcrew moeten nu de auto's van Pit Entry naar Pit Exit rollen. De rijder moet de auto in de vrij zetten bij Pit Entry en mag pas gas geven bij Pit Exit.
La magie de Netflix et le talent de Bottas agissent déjà : tête à queue après pitstop. Sans toucher les murs toutefois... pic.twitter.com/14UZyJGGYf
— Frédéric Ferret (@FredericFerret) 25 juni 2021
Geen vertaling nodig...
:strip_exif()/f/image/PkiyoOzjw76Iq1hTry2XHJUm.jpg?f=fotoalbum_large)
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Even z'n banden opwarmen.Arjan90 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:44:
BottasHoe krijg je dat nou weer voor elkaar in de pits?!
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Monaco was een pilot met vertraagde pitstops om te kijken of het de veiligheid bevorderde. Dat was zo, Bottas heeft na die pitstop geen crashes gehad.azerty schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:43:
Ik denk dat de FIA Mercedes een verplichte delay van 1s moet geven voor ze weg mogen rijden
Netflix is bij Mercedes toch?
[ Voor 5% gewijzigd door Arjan90 op 25-06-2021 15:45 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
ben benieuwd. Zal wel boete worden.
Hangt er vanaf of het een fout was die voorkomen had kunnen worden.Damian schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:45:
Bottas investigated after the race...
ben benieuwd. Zal wel boete worden.
Verwijderd
Mercedes: "Pitstop rules have to be changed. Redbull's are unsafe".renzo4000 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:44:
Nieuwe BOT meme's in 3.....2...1..
Also Mercedes: ....
Het volgende seizoen van Drive to Survive moet haast wel een van de beste worden...Spotmatic schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:45:
Dit is gewoon ongelooflijk. Na al het FIA pitstop gezeik (wat van Mercedes af zou komen) krijgen we dit weer. Netflix gaat gouden tijden beleven.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
lijkt me dat dit een driver error is die verweten mag worden +3 of +5 gridstraf.sjaool schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:46:
[...]
Hangt er vanaf of het een fout was die voorkomen had kunnen worden.
Nou, normaal de pit uitrijden?? Dit is toch 100% een fout van Bottas, die hij had kunnen voorkomen als hij niet teveel gas had gegeven? Een coureur voelt dat soort dingen toch aan?sjaool schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:46:
[...]
Hangt er vanaf of het een fout was die voorkomen had kunnen worden.
Ik heb de beelden nog niet gezien. Ik ben wel benieuwd wat er nu echt gebeurde.Damian schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:47:
[...]
Nou, normaal de pit uitrijden?? Dit is toch 100% een fout van Bottas, die hij had kunnen voorkomen als hij niet teveel gas had gegeven? Een coureur voelt dat soort dingen toch aan?
Nah, kan de beste overkomen.nachtnet schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:46:
[...]
lijkt me dat dit een driver error is die verweten mag worden +3 of +5 gridstraf.
Rallyrijdende en driftende noorderlingen
Meneer wilde zijn banden opwarmen met veel wheelspin, en toen verloor ie de wagen.sjaool schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:47:
[...]
Ik heb de beelden nog niet gezien. Ik ben wel benieuwd wat er nu echt gebeurde.
100% fout Bottas.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.