[F1 2021] Race 8 GP van Steiermark Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 30 Laatste
Acties:
  • 107.019 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 18:11
Dat ze dan niet rijden omdat ze voor een weekend dan niet genoeg banden hebben. Gaat toch nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Veregende VT's leveren vaak wel een leuke race op. Vraag me alleen wel af wie er nou het meeste last heeft van een niet goed afgestelde auto, je zou zeggen iedereen maar iets zegt me dat RBR vaak het drukst is om de juiste set-up te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Siebeh schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 09:51:
[...]

Dat ze dan niet rijden omdat ze voor een weekend dan niet genoeg banden hebben. Gaat toch nergens over.
Maar moet Pirelli dan maar unlimited regenbanden meenemen? En hoe minder ze rijden tijdens de vrije training, hoe spannender de race kan zijn. In theorie dan. Aangezien ze dan bijna geen data hebben om de wagen goed af te stellen.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:38

Theuno

Da Devil Crew

Jasphur schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 10:07:
[...]

Maar moet Pirelli dan maar unlimited regenbanden meenemen? En hoe minder ze rijden tijdens de vrije training, hoe spannender de race kan zijn. In theorie dan. Aangezien ze dan bijna geen data hebben om de wagen goed af te stellen.
Iets meer zou wenselijk zijn, unlimited gaat misschien te ver.
Maar voor het publiek zijn VT's nu saai, niemand op de baan want te weinig banden of niet valide voor de race.

Je zou maar weekend kaarten hebben gekocht, als een verzopen hond op een tribune zitten met bier wat smaakt naar water, en niets te zien op de baan. :O

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 13:59

pro_6or

amateur_60r

codex schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 07:51:
Ik denk dat komende 2 weekenden een goede graadmeter worden voor de rest van het seizoen om te kijken of Mercedes terug weet te veren. Om eerlijk te zijn, het enige jaar dat Mercedes werd uitgedaagd waren 2018 en 2019, toen Ferrari de uitdager was. Het is met name Ferrari dat steken liet vallen en niet Mercedes dat zich zo grandioos verbeterde.

De uitspraak "het blijft Mercedes" was voornamelijk naar aanleiding van het sandbaggen tijdens de testdagen, waarna Mercedes met dank aan het vermogen ineens stappen maakte tijdens de kwalificatie van de eerste race.

Dat grote voordeel dat Mercedes had zie ik nu niet meer terug. Dat zal niet betekenen dat Mercedes is afgeschreven, maar waar RB bekend staat om tijdens het seizoen grote verbeterslagen te maken weet ik niet of Mercedes daartoe in staat is.

Anyway, in mijn optiek: Als RB de triple header met 3 keer winst afsluit en Hongarije en met name Monza weet te winnen zet ik de champagne koud. De tussenliggende- en latere circuits zullen dan om en om winst zijn vermoed ik.
tot nu toe is op elk normaal circuit (muv misschien Bahrein) de Mercedes de snelste auto geweest. Misschien niet in de qualy (in de handen van Max) maar zeker in de race, de afgelopen keer zelfs beide Mercedessen die er vol de druk op hadden. Ik dacht op een gegeven moment met beide in de DRS trein achter Max dat ze er allebei aan voorbij zouden gaan. Max kon zelf in die eerste stint niet bij Lewis bljjven. Dat zien we elek keer weer. Zit Max voor dan zit Lewis dik in undercut gebied, zit Lewis voor dan kan Max niet bij blijven. Het was dat Mercedes geen undercut van 3.1 seconde verwacht had.

In mijn ogen is Lewis helaas nog steeds de favoriet. Hopelijk gaat dit nog veranderen / blijft Max op de een of andere manier toch steeds om de win knokken.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Theuno schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 10:13:
[...]

Iets meer zou wenselijk zijn, unlimited gaat misschien te ver.
Maar voor het publiek zijn VT's nu saai, niemand op de baan want te weinig banden of niet valide voor de race.

Je zou maar weekend kaarten hebben gekocht, als een verzopen hond op een tribune zitten met bier wat smaakt naar water, en niets te zien op de baan. :O
Mee eens hoor dat het saai is, maar stel je was teambaas: was jij het circuit op gegaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Theuno

Theuno

Da Devil Crew

Jasphur schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 10:20:
[...]

Mee eens hoor dat het saai is, maar stel je was teambaas: was jij het circuit op gegaan?
Ligt ook een beetje aan de voorspellingen; als er kans is op regen met de Q en Race dan zou ik zeker de afstelling willen verbeteren.
In geval van een natte vrijdag, en een grote kans op een droge zaterdag/zondag; dan blijf maar lekker binnen en ga handtekeningen zetten ofzo :>

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

werphengel schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 10:05:
Veregende VT's leveren vaak wel een leuke race op. Vraag me alleen wel af wie er nou het meeste last heeft van een niet goed afgestelde auto, je zou zeggen iedereen maar iets zegt me dat RBR vaak het drukst is om de juiste set-up te krijgen.
Dit seizoen juist niet denk ik. Je ziet dit seizoen juist Mercedes zelfs tijdens de kwali nog experimenteren met de setup. De Mercedes heeft toch een wat smaller window van omgevingsfactoren waarin de auto goed ligt tov de Red Bull, zo lijkt het.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
Bansheeben schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 10:23:
[...]

Dit seizoen juist niet denk ik. Je ziet dit seizoen juist Mercedes zelfs tijdens de kwali nog experimenteren met de setup. De Mercedes heeft toch een wat smaller window van omgevingsfactoren waarin de auto goed ligt tov de Red Bull, zo lijkt het.
Waren er ook niet een paar VT's waar RBR hun setup op de zaterdag helemaal omgooide omdat deze niet bleek te werken? Perez die hoehetieookalweer zo prees omdat-ie vrijdagavond zo belangrijk werk in de simulator had gedaan.

Is de Red Bull ring eigenlijk een high of low downforce track.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:08
asing schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 17:09:
[...]

In het kort : Oostenrijk was back2back heel vroeg in het seizoen. RBR was nooit sterk in de beginfase.

Als je kijkt naar 2018 en 2019 dan staat er bij beiden Max Verstappen als winnaar.
2018 en 2019 waren wel pokke warm (35 graden geloof ik), waardoor de Mercedes een beetje warm werden. :P

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E4ovM2MXoAEFJ3b?format=jpg&name=large

https://streamable.com/0k6ka6

zullen nog wel een aantal video's/foto's beschikbaar komen in de loop van de dag!

[ Voor 18% gewijzigd door basvn op 24-06-2021 11:14 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:46
Video is al online voor de liefhebbers:

kimi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Tsunoda ziet er echt uit als een schooljongetje en soort Hobbit in die lederhosen...pfftt...

Is dat het hotel van Dr. Helmut en ook Ms. Marko trouwens ?

[ Voor 3% gewijzigd door loekf2 op 24-06-2021 11:26 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Voor zover ik de weerberichten zie is het op de momenten dat ze moeten rijden droog. Wel is de temperatuur op vrijdag en zaterdag flink lager dan op zondag. Ik denk dat daar vooral de uitdaging ligt voor de teams.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Ben benieuwd of ze weer in andere pakken gaan rijden :)

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Die Yuki is echt tiny tussen de anderen :o Gewichtsvoordeel in de Alpha Tauri :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ePHFp08tFqIioAXpANoLO995NpQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kErrYqoePN066SphTjwrcZ1G.png?f=fotoalbum_large

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
Was er niet iemand, volgens mij Newey, die zei dat Yuki de ideale coureur is om een wagen omheen te ontwikkelen? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:24

g0tanks

Moderator CSA
Help!!!! schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 11:36:
[...]

Die Yuki is echt tiny tussen de anderen :o Gewichtsvoordeel in de Alpha Tauri :)
Er geldt een minimumgewicht van 80 kilo die je moet aanvullen met ballast als de coureur lichter is.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno

Theuno

Da Devil Crew

g0tanks schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 11:40:
[...]

Er geldt een minimumgewicht van 80 kilo die je moet aanvullen met ballast als de coureur lichter is.
Maar je mag spelen met de plek van de ballast toch? Kortom; ideaal!

Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_NaToR
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Leuk filmpje :D ... ook mooi de chemie tussen Max en Checo te zien. Terwijl die tussen Gasly en Yuki nog wat minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

NL_NaToR schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 11:43:
[...]

Leuk filmpje :D ... ook mooi de chemie tussen Max en Checo te zien. Terwijl die tussen Gasly en Yuki nog wat minder is.
En volgens mij staat achter Helmut de helm van Albon. :P

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Illegal_Alien schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 11:44:
[...]

En volgens mij staat achter Helmut de helm van Albon. :P
Kreeg toch James Bond vibes bij het zien van Marko in het begin.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:24

g0tanks

Moderator CSA
Theuno schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 11:42:
[...]

Maar je mag spelen met de plek van de ballast toch? Kortom; ideaal!
Het voordeel is denk ik beperkt omdat het tegenover de drivers seat geplaatst moet worden.
This ballast will be placed adjacent to the driver’s seat, therefore reducing the advantage a smaller, lighter driver has previously had over his heavier rivals.
Bron: https://www.formula1.com/...fMbkc0YoU2EAmcSUw08o.html

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

zei iemand track limits?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E4o2fXOXIAI3gg0?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E4o2f3vXoAE49EH?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:19
Dus geen track limits bij de quali ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:52
Plenkske schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 12:07:
[...]

Dus geen track limits bij de quali ?
Quali is practice. Dus ook tracklimits.

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Sijhtam schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 12:09:
[...]

Quali is practice. Dus ook tracklimits.
Ah, om de regels logisch te houden 8)7
wist ik niet, weer wat geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taakbalk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-09 06:02

Taakbalk

weergeven

sjaool schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 11:30:
Voor zover ik de weerberichten zie is het op de momenten dat ze moeten rijden droog. Wel is de temperatuur op vrijdag en zaterdag flink lager dan op zondag. Ik denk dat daar vooral de uitdaging ligt voor de teams.
Niets zo veranderlijk als het weer.

Ik hoop in ieder geval op een lekker gevarieerd weekend, qua weer.

Computing bit by bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:17
Plenkske schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 12:11:
[...]

Ah, om de regels logisch te houden 8)7
wist ik niet, weer wat geleerd
"Qualifying practice session" is het officieel volgens mij. Deze pracrice session bepaald dan wel de startvolgorde, maar als de Q niet doorgaat is de derde practice session die wat de startvolgorde bepaald.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
Foto’s van de Mercedes Twitter feed

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E4oyD-XWYAE7IZ8?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E4oyD-WXwAEPROz?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E4oyD-WXoAI4Qnw?format=jpg&name=large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• werphengel
loekf2 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 11:25:
[...]
Tsunoda ziet er echt uit als een schooljongetje en soort Hobbit in die lederhosen...pfftt...
Dit weekend wordt voor hem weer: An Unexpected Journey

Ba dum tsss….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke uitjes! Moet er alleen niet aan denken als zo'n vliegtuigje crashed...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:13

Pierre

Van nature lui!

Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 12:31:
[...]

Leuke uitjes! Moet er alleen niet aan denken als zo'n vliegtuigje crashed...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ir4yIzp2qWLIO50dUpueBIMB5Pk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FB0bON29PyXHVHMF1V4nwKR5.png?f=user_large

Zo iets bedoel je.
Robolokotobo in "Microsoft Flight Simulator (2020)"

[ Voor 9% gewijzigd door Pierre op 24-06-2021 12:36 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:50

Damian

Insane Obtrusion

Ik zie wel een patroon bij Max tevoorschijn komen. Hij wil probeert altijd grappig te zijn door vals te spelen of te klieren, komt wat irritant over al zeg ik het zelf. In elk van dit soort filmpjes lijkt dat terug te komen.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Rembock
  • Laatst online: 08-09 21:43
werphengel schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 12:29:
[...]

Dit weekend wordt voor hem: An Unexpected Journey

Ba dum tsss….
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/2cmcB2Q/yukihobbit.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Daar zijn ze , begon ze al te missen :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Laatst online: 20:16
In hoeverre zijn hoge temperaturen nog steeds een dingetje bij Mercedes?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Damian schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 12:42:
[...]

Ik zie wel een patroon bij Max tevoorschijn komen. Hij wil probeert altijd grappig te zijn door vals te spelen of te klieren, komt wat irritant over al zeg ik het zelf. In elk van dit soort filmpjes lijkt dat terug te komen.
Jaloers?

Ik denk niet dat hij er zijn best voor doet maar dat hij gewoon zo is. Dat jij dat een beetje irritant vind is niet Max zijn probleem. ;) Voor de rest kun je je afvragen in hoeverre deze video's gescript zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 24-06-2021 13:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 11:46
sjaool schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 13:12:
[...]

Jaloers?

Ik denk niet dat hij er zijn best voor doet maar dat hij gewoon zo is. Dat jij dat een beetje irritant vind is niet Max zijn probleem. ;) Voor de rest kun je je afvragen in hoeverre deze video's gescript zijn.
Vooral dat laatste deel, het is imo beetje half gescript, half beetje grappig proberen te doen anders is zo'n filmpje ook niet leuk om te kijken. Kan me er niet echt aan storen. Ik kan me meer storen dat ze het milieu een beetje aan het vervuilen zijn met die shit om wat leuke filmpjes te maken. Maar goed, dat geldt voor vele PR-activiteiten.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Snowdog schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 13:32:
[...]

Vooral dat laatste deel, het is imo beetje half gescript, half beetje grappig proberen te doen anders is zo'n filmpje ook niet leuk om te kijken. Kan me er niet echt aan storen. Ik kan me meer storen dat ze het milieu een beetje aan het vervuilen zijn met die shit om wat leuke filmpjes te maken. Maar goed, dat geldt voor vele PR-activiteiten.
Niet zo woke joh... :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Snowdog schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 13:32:
[...]

Eens, maar aan de andere kant... dit in een F1 topic is een klein beetje... tsja hoe zal ik het zeggen ;)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
Hopelijk kan Max in de komende twee races zijn voorsprong uitbouwen. Ik veracht namelijk dat de twee races op Silverstone voor Mercedes zijn (lees Sir Hamilton) zijn..

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:51

Edd

Ding, ding, ding....

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E4pJtmiXMAUHVWi?format=jpg&name=medium

-

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:05

Zewatanejo

Fine Thanks!

Als ik het goed zie is het antwoord 33 :+

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:54

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

OMG, wat heeft die graphic designer eigenlijk gesnoven? Eerst RAWE CEEK, nu weer een 8 die 2 3'en voor moet stellen...

Hebben ze er allebei 8?
Heeft Max er E?
WAT DE F stáát hier?

[ Voor 22% gewijzigd door Icephase op 24-06-2021 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 12:50

Damian

Insane Obtrusion

sjaool schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 13:12:
[...]

Jaloers?

Heeft niets met jaloers zijn te maken, vind hem gewoon minder sympathiek daardoor... als het gescript is dan vind ik het een misser van het PR Team....

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
Siebeh schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 14:34:
Hopelijk kan Max in de komende twee races zijn voorsprong uitbouwen. Ik veracht namelijk dat de twee races op Silverstone voor Mercedes zijn (lees Sir Hamilton) zijn..
Twee races op Silverstone ? Doel je op die sprint quali of heb ik iets gemist ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Icephase schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 14:36:
OMG, wat heeft die graphic designer eigenlijk gesnoven? Eerst RAWE CEEK, nu weer een 8 die 2 3'en voor moet stellen...

Hebben ze er allebei 8?
Heeft Max er E?
WAT DE F stáát hier?
Tja, creatieve vrijheid. Het vraagt wat van het inlevingsvermogen van degene die het leest/ziet. Ik vind het wel mooi en creatief gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
Plenkske schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 14:48:
[...]

Twee races op Silverstone ? Doel je op die sprint quali of heb ik iets gemist ?
Ja die sprint race. Daar krijg je ook punten voor he.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Rembock

Hebben ze er allebei 8?
Heeft Max er E?
WAT DE F stáát hier?
Hier, neem een snickers :P :+
Afbeeldingslocatie: https://cdn.webshopapp.com/shops/265883/files/221634941/450x450x2/snickers-snickers-32-stuks.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:55

Spotmatic

Ken sent me

Hebben ze er allebei 8?
Heeft Max er E?
WAT DE F stáát hier?
Het is de 8e race. Daarnaast had de designer waarschijnlijk 8 biertjes op. :p

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• werphengel
[...]

Het moet je ook maar net liggen dat PR geneuzel allemaal. Als uithangbord van Red Bull wordt er nou eenmaal van je verwacht dat je met een grote grijns op je smoel door alle hoepels springt. Hij krijgt er goed voor betaald natuurlijk maar goed, ze kunnen niet allemaal zo spontaan en gevat zijn als Daniel Ricciardo. :)

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Netflix filmt deze week bij Mercedes :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Hebben ze er allebei 8?
Heeft Max er E?
WAT DE F stáát hier?
Race # 8, allebei 3x gewonnen. Maar wellicht iets te artistiek :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plenkske
Siebeh schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 15:16:
[...]

Ja die sprint race. Daar krijg je ook punten voor he.
Gelukkig niet zo veel als bij de echte race ;) Maar alle beetjes helpen, zeker. 3-2-1 en de rest 0 als ik me niet vergis.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:10
basvn schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 15:32:
Netflix filmt deze week bij Mercedes :X
Altijd een teken voor succes :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Jasphur schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:08:
[...]

En dan straks dit keer 8000 in Zandvoort :P
En dan de hardste banden waarna Mercedes wint. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:05

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

DaniëlWW2 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:09:
[...]

En dan de hardste banden waarna Mercedes wint. O-)
.. en Toto tot de 31e* september op de baan moet onderduiken.

* ja, dat kan dus niet

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

en een nieuwe voor de (ondertussen mega collectie) van Alonso

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E4puxuVVoAYmno7?format=jpg&name=large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• D.deJong
  • Laatst online: 09-09 19:24
[...]

Was de azijn weer in de aanbieding?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Siebeh schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 14:34:
Hmmm...

Vorige jaar nipt als winnaar met 3 wielen over de streep (overdreven gezegd), de race daarna moest Hamilton zijn meerdere erkennen in Verstappen. Dus zo vanzelfsprekend zal het niet worden, op geen enkel circuit verwacht ik. Tactiek, dat zal de doorslag geven, naast hoe goed men met de bandjes om kan gaan en ze hun "2e" rijder in kunnen zetten.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:37

"There has been a new Technical directive regarding pitstops procedures after some complaints. The new regs could slow down the stops."

heeft er iemand geklaagd?

waarom kan ik geen tweets toevoegen..

[ Voor 50% gewijzigd door Tito129 op 24-06-2021 16:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Tito129 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:36:
[Afbeelding]
"There has been a new Technical directive regarding pitstops procedures after some complaints. The new regs could slow down the stops."

[embed] tags:

Alleen nogal lekker onduidelijk wat....

[ Voor 4% gewijzigd door Illegal_Alien op 24-06-2021 16:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

En on that note: Bandjes tijd:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E4o9zOhWYAMeTO4?format=jpg&name=medium

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:11

codex

Geen OpenAI agent :)

[Twitter]

Mercedes vond de pitstops van RB te snel, zal dat ermee te maken hebben?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D.deJong
codex schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:42:
[...]

Mercedes vond de pitstops van RB te snel, zal dat ermee te maken hebben?
Het zijn ook wel een stel jankerds bij Mercedes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:05

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

D.deJong schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:43:
[...]

Het zijn ook wel een stel jankerds bij Mercedes.
.. als iemand na 7 jaar jouw speeltje afpakt, wat zou jij dan doen?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[Twitter]

Mercedes beschuldigde Red Bull van illegale praktijken/apparatuur bij hun pitstops... Maar of dit daar dan een gevolg van is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
sjaool schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:47:
[...]

Mercedes beschuldigde Red Bull van illegale praktijken/apparatuur bij hun pitstops... Maar of dit daar dan een gevolg van is?
Heb je hier een bron van? Heb dit helemaal gemist :9

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.deJong
pjottum schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:44:
[...]

.. als iemand na 7 jaar jouw speeltje afpakt, wat zou jij dan doen?
De coureurs hun werk laten doen en niet allerlei smerige trucjes uit de kast halen zoals zeuren over een vleugel of over illegale zaken bij de pitstops van Red bull.
Mercedes moet gewoon harder werken ipv allerlei domme fouten maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D.deJong

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

D.deJong schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:58:
[...]

De coureurs hun werk laten doen en niet allerlei smerige trucjes uit de kast halen zoals zeuren over een vleugel of over illegale zaken bij de pitstops van Red bull.
Mercedes moet gewoon harder werken ipv allerlei domme fouten maken.
Net zoals alle andere teams de afgelopen 7 jaar gewoon harder (en zonder te zeuren) hadden moeten werken ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D.deJong
Dj-sannieboy schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:04:
[...]

Net zoals alle andere teams de afgelopen 7 jaar gewoon harder (en zonder te zeuren) hadden moeten werken ;)
Jep, behalve over dat DAS systeem natuurlijk. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
[Twitter]

En Mercedes heeft officieel een nieuwe prijs gewonnen.
Grootste jankerds in Formule 1 geschiedenis. :')

Want het ging al even rond dat Mercedes zou gaan zeuren over RBR hun pitstops. Het is ook niet alsof het perfecte team dat ze zelf uitstralen, niet een fatsoenlijke wielmoer kon ontwerpen de afgelopen jaren toen ze met circa €100 miljoen meer opereerde dan RBR. Nee, iemand anders doet iets goed, dus verbieden.

Wat hoop ik dat RBR er dit weekend een sub 1,9s eruit gooit. Gewoon de vinger geven net zoals met de achtervleugel gebeurde. Idem voor de voorvleugel flex die ook eens aangepakt mag worden van Mercedes. En reken maar dat die nu echt gaat komen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rembock

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E4qAvLuXMAAx3yX?format=jpg

[ Voor 53% gewijzigd door Rembock op 24-06-2021 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Laatst online: 20:10
edit: @Rembock was sneller.

[ Voor 97% gewijzigd door BlackMonkey op 24-06-2021 17:48 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Blijkbaar is Schumacher zijn zitje niet helemaal in orde. Vettel was ook weer briljant hierin. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[...]

Niet heel raar dat iemand in dit soort scripted promo filmpjes altijd een vergelijkbare rol speelt toch? :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Godsamme, wat kan je sommige dingen missen zonder dat je beseft dat je dat echt deed...
Het wordt weer tijd dat we weer snel (en veilig) tussen de mensenmassa mee kunnen genieten van iets.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
DaniëlWW2 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:52:
Blijkbaar is Schumacher zijn zitje niet helemaal in orde. Vettel was ook weer briljant hierin. :+
[Embed]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E4pgcMkWUAk3A_6?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

Klinkt alsof ze straks gewoon geen stoplicht gebruiken, want dat vertraagt de pitstop.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 09:03
DaniëlWW2 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:37:
[...]

En Mercedes heeft officieel een nieuwe prijs gewonnen.
Grootste jankerds in Formule 1 geschiedenis. :')

Want het ging al even rond dat Mercedes zou gaan zeuren over RBR hun pitstops. Het is ook niet alsof het perfecte team dat ze zelf uitstralen, niet een fatsoenlijke wielmoer kon ontwerpen de afgelopen jaren toen ze met circa €100 miljoen meer opereerde dan RBR. Nee, iemand anders doet iets goed, dus verbieden.

Wat hoop ik dat RBR er dit weekend een sub 1,9s eruit gooit. Gewoon de vinger geven net zoals met de achtervleugel gebeurde. Idem voor de voorvleugel flex die ook eens aangepakt mag worden van Mercedes. En reken maar dat die nu echt gaat komen.
Reken er maar op dat die RedBull Crew gigantisch gebrand is om sub 1.9 te gaan, ik zou dat zelf in ieder geval wel zijn!

at your service

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

Hier trouwens meer detail:

https://www.racefans.net/...low-down-their-pit-stops/
FIA to force F1 teams to slow down their pit stops

The FIA will introduce new rules forcing F1 teams to slow down their rapid, two-second tyre changes during races.

An updated technical directive will come into force from the Hungarian Grand Prix in August to add a series of delays at different stages of the pit stop process. This is being done to reduce the chance of a car returning to the track before all its wheels have been fully fastened to the car
The new directive, TD22A, refers to article 12.8.4 of the technical regulations which imposes restrictions on teams’ pit equipment. It is understood to target the clause which states: “Any sensor systems may only act passively.”

The purpose of the directive is to ensure wheels nuts are fully tightened onto cars during pit stops and to prevent mechanics anticipating the completion of different stages of the pit stop process in order to save time.

As part of the directive the FIA has defined in greater detail when the signal can be given that the wheel nut has been fully tightened, RaceFans has learned. Once this is done, the team can proceed with releasing the car from the pit box.

Under the new directive, mechanics’ reactions must also be above a minimum time. If a mechanic reacts to the completion of a stage of the pit stop process in less than 0.15 seconds, the sensor must register this as invalid, and require them to repeat their action to ensure it has been completed.

Teams’ sensors also allow their mechanics to communicate when each stage of the pit stop process has been completed. Once the teams at all four corners of the car have signalled their wheel changes are complete, the traffic light may indicate the car can be released. Under the revised technical directive, 0.2 seconds must elapse between the final signal being given and the drivers being given the all-clear to leave the pit box, again to prevent anticipation.

RaceFans understands the latest rules change has come about as a result of questions raised by some teams over the speed with which Red Bull, among others, have completed certain pit stops this year.

Red Bull have won the fastest pit stop award in five of the seven races so far this year. Sergio Perez had the quickest stop in the French Grand Prix, taking just 2.04 seconds, 0.16s quicker than any other driver.

The changes are expected to slow down pit stop times by two to three tenths of a second.
Ik lach de ballen uit mn broek als blijkt dat Mercedes hier de meeste problemen mee gaat hebben. Dit is typisch zo'n ding die prima in je eigen gezicht terecht komt.

Ik vind het muf dat je het niet mag anticiperen als rijder bv. Want je ziet toch dat men klaar is? Verder is er bij mijn weten nog geen serieus ongeval geweest waar dit een issue was. Meestal blijft een wiel nog wel even zitten, voor ie eraf gaat en op zo'n baan is het risico minder dan in de pits.

Deze is ook wel geinig, we weten nu wat Seb tegen Mick zei eind vorige race:

Edit: het gaat verder;

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 24-06-2021 19:03 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Kan iemand mij zo snel vertellen wanneer er voor de laatste keer een wiel van een RBR viel? :z

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

We zien nu de laatste stuiptrekkingen van Mercedes als kampioensteam lijkt het wel. ;)

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

DaniëlWW2 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 18:57:
Kan iemand mij zo snel vertellen wanneer er voor de laatste keer een wiel van een RBR viel? :z
Hoeven ze bij MER niet bang voor te zijn, daar blijft een wiel gewoon een paar dagen vastzitten.... :+

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorick
  • Laatst online: 15:05
DaniëlWW2 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 18:57:
https://www.autosport.com...accident-4466620/4466620/

Er zijn in het verleden wel meer ongelukken met loszittende banden gebeurd en vaak ging het net goed maar er hoeft maar weinig te gebeuren of het kan flink mis gaan. Klapt de band van VER op hoge snelheid roept iedereen moord en brand maar als hun favoriete team een paar tienden wil winnen door er maar op te gokken dat alles goed vast zit is dat prima en moet MER niet zeuren. Make up your mind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 21:20

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Dat is toch de strijd om de perfecte pitstop te maken. Zelfde dat de coureur de perfecte ronde wil rijden in de kwalificatie.

Het stoplicht in plaats van de lollipopman vind ik al een aanfluiting. Niet meer reguleren aub, laat Wolff maar eens naar zijn eigen organisatie kijken.

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:11

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik vind dit echt zo sneu met name omdat dit geïnitieerd is door Mercedes. Hoe wil je jezelf laten kennen.

Ik hoop nu wel dat er een hoop stampij ontstaat over die voorvleugel, alleen al omdat Mercedes zich in alle bochten wringt om te voorkomen dat ze bang zijn de titel te verliezen.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16:55
Ik dacht dat de nieuwe regel was dat je pas weg mocht rijden na je pitstop als ze bij Mercedes op een knop drukten, Zoiets was het toch ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:43
Jorick schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 19:11:
[...]

Er zijn in het verleden wel meer ongelukken met loszittende banden gebeurd en vaak ging het net goed maar er hoeft maar weinig te gebeuren of het kan flink mis gaan. Klapt de band van VER op hoge snelheid roept iedereen moord en brand maar als hun favoriete team een paar tienden wil winnen door er maar op te gokken dat alles goed vast zit is dat prima en moet MER niet zeuren. Make up your mind.
En hoeveel wielen zijn er al van de RBR's afgevallen sinds Max er rijdt?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Karma is a bitch. Nu Netflix dit weekend weer bij Mercedes filmt zal Hamilton een pitstop van 3 dagen moeten incasseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Laatst online: 15:05
Maarten_E schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 19:35:
[...]

En hoeveel wielen zijn er al van de RBR's afgevallen sinds Max er rijdt?
Doet dat er toe? @DaniëlWW2 vroeg wanneer de laatste keer was en daar heeft hij het antwoord. Vorig seizoen correctie: in 2018 was er nog een gewonde bij een pitstop van Ferrari en de afgelopen jaren zijn er meermaals auto's weggestuurd waar een wiel niet goed vast zat maar gelukkig zonder al te grote gevolgen. Het is een kwestie van tijd dat het weer een keer mis gaat. Als er geen aanleiding voor was geweest had de FIA deze maatregelen niet genomen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:17
Jorick schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 19:11:
[...]

Ik denk dat er weinig zijn die voorstander zijn van onveilige pitstops / releases. Maar het punt is dat de FIA nu regels introduceert voor de veiligheid van pitstops, terwijl die nu al extreem veilig zijn en de keren dat het fout gaat het team / de pitcrew dit meteen opmerkt en in het overgrote deel van de gevallen de auto, met de band er nog op, in de pistraat alweer stil staat, en in de andere gevallen de auto nooit de eerste sector heeft gereden maar al een halt is toegeroepen.
Ergo: met alle veiligheidseisen die er nu al zijn (en dan bedoel ik ook een halo, afrastering langs het circuit, etc) is de kans gewoon zeer klein dat er onder de huidige "regels" een gevaarlijke situatie ontstaat in de nu al zeer zeldzame gevallen dat een pitstop niet goed gaat.

En je vergelijkt het nu met de klapband van Verstappen die met 300KM/u gebeurde. Maar hoe vaak is er afgelopen 10 jaar een band afgelopen met 300KM/u nadat deze bij een pitstop niet goed was op gezet?
Want letterlijk de enige gefaalde pitstops waarbij de auto de pitstraat uit was zijn een aantal keer de Haas-auto's geweest die bij de eerste de beste mogelijkheid de auto hebben geparkeerd naast het circuit, en Kimi nog een keer op COTA die halverwege de klim naar T1 is gestopt. Die suto's hebben ten eerste nog geen 100KM/u gereden en ten tweede zaten alle wielen er nog op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20:36
Klopt, dat ongeluk bij de Indy 500 heeft wellicht ook meegeholpen.
Pagina: 1 ... 3 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.