Waiting on the world to change
Gezien het verwachtte weer gewoon de BBQ aan, dat is universeel toepasbaar voor alle landen/races.Kenny_026 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 12:52:
Ik zou voor morgen vragen of ze gewoon een paar vette schnitzels gaat bakken 😊
Met een halve liter weizen om in de Oostenrijkse stemming te blijven...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat een kleuter is het toch ook.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Voordat het licht op rood springt, springt het eerst op oranje. Dat is het signaal dat een FIA official langs kan komen om de auto te keuren. Is de bandenspanning wel goed? Zitten de wielen goed gemonteerd? Als alles goed is, geeft de keurder akkoord en mag de auto de baan op. De keurmeesters van FIA, Powered by Kwik-Fit.DoubleDutch schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 22:17:
Je krijgt zo een rode stoplicht bij het stoppen in de pitstraat, en na 5 sec gaat die op groen en mag je wegrijden, alle tijd om alles zonder fouten te doen. 🤡
De auto is nu fysiek klaar voor de race. Maar hoe zit het met de bestuurder? Met de psychologische keuring van ArboNed wordt gekeken of de bestuurder mentaal sterk genoeg is voor de volgende fase in de race.
Met deze aanpassingen worden races spannender en veiliger.
Olav Mol: “De keuringsmeester ziet onvolkomenheden bij de zojuist uitgevoerde pitstop van Vettel. Hij loopt nog een extra rondje om de bolide heen. Nee, geen groen licht voor een safe release. De hele pitstop moet over. Wat een drama voor Aston Martin.”
> Valtteri, it’s Annemarie. Hoe voel jij je nu op dit moment?
< Mijn team neemt mij niet serieus, ik ben altijd laatste in de rangorde en mijn baan staat op de tocht. Hoe denk je dat ik mij voel? Ik wil nu gewoon plankgas de pits verlaten.
> Valtteri, misschien is het verstandiger om uit de auto te stappen…
< Jij zit zeker ook in het complot om mij te laten vervangen door die knurft van een Russell. Mooi niet.
Plankgas peert Bottas uit de de pits:

Net even voor VER rijden om vrije lucht weg te nemen. Precies genoeg om te irriteren.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ham reed niet in de weg.
[ Voor 27% gewijzigd door Vuvuzela op 26-06-2021 12:59 ]
I served in a company of heroes.
Ach, het gaat nu nog nergens om.Zorro schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 12:57:
Hamilton zit echt vaak bewust Max in de weg.
Wat een kleuter is het toch ook.
Laat Hamilton z'n mind-games maar spelen, straks en morgen wordt dat wel rechtgezet
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ik kan uberhaubt niet wennen aan de Astons, ik denk iedere keer nog dat ik een Mercedes zie rijden, kleuren lijken best veel op elkaarstreamnl schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 12:55:
Ben nog steeds niet gewend aan een groene Vettel
De autos ook 🤪FastFred schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 12:59:
[...]
Ik kan uberhaubt niet wennen aan de Astons, ik denk iedere keer nog dat ik een Mercedes zie rijden, kleuren lijken best veel op elkaar
[ Voor 6% gewijzigd door dglavimans op 26-06-2021 13:01 ]
En u krijgt gelijk, de kans op de Achievement is weg
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat spoelt nog wel weg.....lochpatje schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 13:03:
Hoop rubber op p2. Mss kan je maar beter vanaf daar starten.
Een goede start is leuk, maar het gaat uiteindelijk om race pace. En de pace van P2 is normaal gesproken langzamer dan P1.lochpatje schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 13:03:
Hoop rubber op p2. Mss kan je maar beter vanaf daar starten.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Drie.uchiha tijntje schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 13:10:
Ach P3, het gaat om de Q en de race. Hopelijk even 2 mentale tikken uitdelen dit weekend.
Ook graag een nieuw record in de pit.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Wat doen die?
Was Hamilton [Video: https://twitter.com/i/status/1408755661882671105]Vuvuzela schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 12:59:
Het was Latifi over wie Max klaagde..
Ham reed niet in de weg.
Yup hier ook,hoevenpe schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 12:57:
[...]
Gezien het verwachtte weer gewoon de BBQ aan, dat is universeel toepasbaar voor alle landen/races.
Met een halve liter weizen om in de Oostenrijkse stemming te blijven...
De spareribs liggen al klaar
kleine 4 uurtjes in het kleimonster, en geen omkijken naar ( thanks wifi thermometers )
Mwah, Ham alleen 1e omdat iemand (HAM of LAT, lijkt toch HAM te zijn) VER nogal opzichtig in de weg zat die snelle ronde van Max.Exocet schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 13:01:
Hamilton inderdaad weer snel, dat wordt lastig voor Red Bull
Hij was volgens zijn engineer onderweg naar een paarse sector 2 en had ondanks dat nog wel paarse sector 3.
VER had m nog wel sneller dan HAM neergezet die ronde zonder last van het verkeer.
Voor PER zaak m voor BOT te krijgen (gebeurt hopelijk toch wel door die gridstraf)
[ Voor 7% gewijzigd door LZ86 op 26-06-2021 14:16 ]
Dit is volgens mij zo uit de uitzending geript? Waar het inderdaad zo in zat. Op Sky twijfelden ze echter nogal of die radio niet voor Latifi in turn 3 was. Want FOM knipt de boordradio's op de main feed altijd uit en gooit ze of gewoon direct in de main feed of zet ze onder een replay. Maar dat betekent natuurlijk niet dat het ook de juiste replay is. Want hier van Hamilton lijkt hij niet veel last te hebben, terwijl hij blijkbaar wel flink last had van Latifi in T3, en gisteren ook al twee akkefietje met Latifi had.
Inderdaad was Hamilton, ik heb de onboard terug gekeken van Max en het is nogal een rare ronde van Lewis: Lewis zat in de outlap van Max in een vliegende ronde die hij op 2/3 afbrak en maar toch voor de laatste 2 bochten langszij kwam bij Max. GP waarschuwt Max nog "give yourself space between Hamilton". Max start z'n snelle ronde en het lijkt erop dat Lewis voor hem ook een timed lap doet, echter het breekt hij hem op ongeveer dezelfde plek weer af en op dat moment zat Max er vlak achter (lange doordraaier naar de laatste 2 bochten.) waarin je hoe dan ook behoorlijk in de weg zit ook al ga je van de racelijn. Al met al erg onduidelijk wat Lewis nou precies aan het doen was die laatste 2 rondes.
OK ook de onboard van Lewis bekeken en het is duidelijk dat hij helemaal z'n eigen plan trekt. Z'n Engineer zegt box? en Lewis zegt: Let's do another lap. Vervolgens geeft z'n engineer geen enkele info over het feit dat Max achter hem op een timed lap zit. Hij zegt ook nog halverwege: "Finish this lap" en uit het niets gaat Lewis van z'n gas en z'n engineer schrikt zich een hoedje en zegt (lichtelijk in paniek) letterlijk "watch out Verstappen behind 1 sec" maar op dat moment schoot hij al voorbij. Lewis had 100% meer aan de kant kunnen gaan. Dit is in mijn ogen 100% mindgames en irriteren.
[ Voor 24% gewijzigd door Chefbierrr op 26-06-2021 14:26 ]
Een paar, gewoon een echte schnitzel van 1m2. Per persoon, ok, toch een paar.
een treffende spreuk
Als het nou 1x was. Maar dit is de derde fp3 dit jaar dat dit gebeurt.Chefbierrr schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 14:19:
[...]
Inderdaad was Hamilton, ik heb de onboard terug gekeken van Max en het is nogal een rare ronde van Lewis: Lewis zat in de outlap van Max in een vliegende ronde die hij op 2/3 afbrak en maar toch voor de laatste 2 bochten langszij kwam bij Max. GP waarschuwt Max nog "give yourself space between Hamilton". Max start z'n snelle ronde en het lijkt erop dat Lewis voor hem ook een timed lap doet, echter het breekt hij hem op ongeveer dezelfde plek weer af en op dat moment zat Max er vlak achter (lange doordraaier naar de laatste 2 bochten.) waarin je hoe dan ook behoorlijk in de weg zit ook al ga je van de racelijn. Al met al erg onduidelijk wat Lewis nou precies aan het doen was die laatste 2 rondes.
OK ook de onboard van Lewis bekeken en het is duidelijk dat hij helemaal z'n eigen plan trekt. Z'n Engineer zegt box? en Lewis zegt: Let's do another lap. Vervolgens geeft z'n engineer geen enkele info over het feit dat Max achter hem op een timed lap zit. Hij zegt ook nog halverwege: "Finish this lap" en uit het niets gaat Lewis van z'n gas en z'n engineer schrikt zich een hoedje en zegt (lichtelijk in paniek) letterlijk "watch out Verstappen behind 1 sec" maar op dat moment schoot hij al voorbij. Lewis had 100% meer aan de kant kunnen gaan. Dit is in mijn ogen 100% mindgames en irriteren.
een treffende spreuk
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:20
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Max staat daar wel boven. Het zegt genoeg…pro_6or schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 14:37:
[...]
Als het nou 1x was. Maar dit is de derde fp3 dit jaar dat dit gebeurt.
Mijn boefje is liev!
Al dat geluk houdt een keer op tenslotte
[ Voor 25% gewijzigd door LZ86 op 26-06-2021 14:46 ]
en wanneer een Ferrari
[ Voor 20% gewijzigd door basvn op 26-06-2021 14:45 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Hij heeft het ook 1 keer terug gedaan. Als reactie, maar toch. Ja hij moet daar niet op reageren eigenlijk. Het is een goede waarschuwing voor een Q3 blokje.
een treffende spreuk
Zodra hij weet dat het goed zit, staat ie er wel boven denk ik.pro_6or schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 14:45:
[...]
Hij heeft het ook 1 keer terug gedaan. Als reactie, maar toch. Ja hij moet daar niet op reageren eigenlijk. Het is een goede waarschuwing voor een Q3 blokje.
Mijn boefje is liev!
Inderdaad, Verstappen moet er gewoon niet op reageren op de baan, anders vindt de FIA wel weer een manier om er een penalty voor te geven.pro_6or schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 14:45:
[...]
Met wie?
Russell.streamnl schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 14:52:
Ik kom net terug van de toilet en hoorde hem nog iets zeggen van “lange interview voor de race”
Met wie?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Raad eens waar ik tegenop zie....
Verwijderd
Pole doe ik geen uitspraak meer over haha.
- DaniëlWW2
- Niet online
Gecondoleerd.pilskes schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 14:56:
Motogp in Assen, F1 in Oostenrijk en de cremeatie van mijn vader...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gecondoleerd...pilskes schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 14:56:
"When you grow up your heart dies"
Jemmig sterkte.pilskes schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 14:56:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Veel sterkte, man!pilskes schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 14:56:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Sterkte manpilskes schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 14:56:

F1 komt wel, laat lekker gaan.
Mijn boefje is liev!
Sterkte!pilskes schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 14:56:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Gecondoleerd en sterkte!pilskes schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 14:56:
Doe jij dat lekker dan doe ik de koeien wel
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Toch denk ik dat de kans groter is dat Bottas de snelste tijd rijd, en vervolgens na de kwalificatie de nummer 2, 3 en 4 parc ferme breken of een bakwissel doen waardoor Bottas alsnog op pole start dan dat Mazepin pole pakt.Verwijderd schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 14:56:
Eén ding is zeker. De kans dat Mazepin morgen vanaf pole start is groter dan die van Bottas
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:20
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Heel de week gaat het over regen dit weekend, nu is het daar bloedheettweakduke schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:02:
Een droge kwalificatie dan gaat het dus billenknijpen worden.

Verwijderd
Haha.. ja waarschijnlijk heb je gelijkRobertMe schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:02:
[...]
Toch denk ik dat de kans groter is dat Bottas de snelste tijd rijd, en vervolgens na de kwalificatie de nummer 2, 3 en 4 parc ferme breken of een bakwissel doen waardoor Bottas alsnog op pole start dan dat Mazepin pole pakt.
Mijn boefje is liev!
Sterkte gewenst!pilskes schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 14:56:
Nee, hij heeft de nieuwe gele helm op.pilskes schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:07:
Thanks mannen..
Zie ik nu dat Max weer zijn witte helm op heeft?
PSN: xMaurice93
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, de soort van groene, gele.pilskes schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:07:
Thanks mannen..
Zie ik nu dat Max weer zijn witte helm op heeft?
Ze hebben net overleg of ze nog een rondje zullen doen aangezien ze denken dat ze safe zijn.Chefbierrr schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:09:
2e cooldown lap van Max?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 4% gewijzigd door nocalimero op 26-06-2021 15:13 ]
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
[ Voor 14% gewijzigd door Chefbierrr op 26-06-2021 15:14 ]
Die moet nog even zijn mojo vinden op deze baan icm deze auto.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:12:
Wat is er met Perez?
Bwoah...
wit is op de baanfloriz87 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:14:
Waarom zijn sommige getallen (in de stand van coureurs) met een grijze achtergrond, en andere met een witte?
grijs in de pit(box/lane)
Grijs staan ze in de pits.floriz87 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:14:
Waarom zijn sommige getallen (in de stand van coureurs) met een grijze achtergrond, en andere met een witte?
Wit is op de baan, grijs (donkerder) is niet op de baanfloriz87 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:14:
Grijs staat in de pits.floriz87 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:14:
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Gecondoleerd.pilskes schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 14:56:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Grijs = in pitfloriz87 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:14:
Wit = op de baan
Latifi z'n rondje is geldig? Kan me haast niet voorstellen
Brundle zegt dat de tijd van LAT zo goed is, omdat er een paar wolken waren die op de juiste plaatsen voor verkoeling zorgden.
misschien een slipstream er bij op 1e rechte stuk oidfloriz87 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:16:
Dank aan iedereen.
Latifi z'n rondje is geldig? Kan me haast niet voorstellen.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.