RUS 7e tijd nu. Mister Saturday.
RIC opgehouden door perez??
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Nice! Nu kan Raikkonen weer tactisch en medogenloos aanvallen vanuit het achterveld, handig gebruik makend van alle gratis DRSsen, tows en slipstreams!

Zit lekker dicht op elkaar allemaal
PSN: xMaurice93
Is natuurlijk ook een super korte baanKenny_026 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:19:
18 man in een seconde… ooit wel eens gebeurd?
Kort rondje dus dat wordt nog wat in Q2...Maurice079 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:19:
Zit lekker dicht op elkaar allemaal
"When you grow up your heart dies"
18 auto´s binnen 1s!
wel korte baan, maar evengoed!

wel korte baan, maar evengoed!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Is natuurlijk wel een enorm klein kort baantje. Maar gok dat het verschil straks wel iets groter zijn gaat.Kenny_026 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:19:
18 man in een seconde… ooit wel eens gebeurd?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Tsunoda laat af en toe zien dat hij echt wel getalenteerd is. Maar komt er niet altijd goed uit omdat hij te ongeduldig is.Exocet schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:19:
Knappe tijd Tsunoda
Waiting on the world to change
Alonso is ook weer terug. Wens Ocon alvast sterkte.
'binnen zes tiende, waar hebben we het over'
Nou Olav, deze baan is best kort 😂
Kortom, RIC moet echt een klap beter in q2.
Nou Olav, deze baan is best kort 😂
Kortom, RIC moet echt een klap beter in q2.
Ocon toch wel pijnlijk hoor. Zowel voor hemzelf als voor Renault.
Ben benieuwd of iemand het op de mediums gaat proberen in Q2.
Verwijderd
Heeft Alonso een spelletje gespeeld met Ocon tot zijn contract verlenging.. Vond het al zo onlogisch Ocon sneller dan Alonso aangezien Ocon elk jaar slomer is dan zijn team maat.
Ja die kan nog wel eens groot worden!pinda powerrr schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:20:
[...]
Tsunoda laat af en toe zien dat hij echt wel getalenteerd is. Maar komt er niet altijd goed uit omdat hij te ongeduldig is.
Kwalificeren op een hardere band lijkt me hier onmogelijk gezien de tijden van Q1.
I see what you did there...
Gecondoleerd en sterkte!pilskes schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 14:56:
Motogp in Assen, F1 in Oostenrijk en de cremeatie van mijn vader...
Raad eens waar ik tegenop zie....
Ik hoop dat Ricciardo zich nog flink kan verbeteren, maar het gat is wel enorm naar Norris.
Toch reed PER in een FP een leuke tijd op Medium, was maar 0.3 langzamer dan VER. Dus zeg nooit nooitMaurice079 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:21:
Kwalificeren op een hardere band lijkt me hier onmogelijk gezien de tijden van Q1.
Ligt wel erg dicht bij elkaar ja en gezien het presteren van Perez denk ik dat zeker Red Bull niet heel veel reserve heeft. Misschien dat Mercedes het nog durft te gokken.Maurice079 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:21:
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Gecondoleerd.pilskes schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 14:56:
Motogp in Assen, F1 in Oostenrijk en de cremeatie van mijn vader...
Raad eens waar ik tegenop zie....
Dat gejank van Bottas dat 'ie zogenaamd "gehinderd" werd door Verstappen was zeker puur om 'm een gridpenalty aan te naaien of niet?

Nee dat is puur om z'n eigen onkunde te verbloemen. Wat niet lukt.Bart-Willem schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:26:
Dat gejank van Bottas dat 'ie zogenaamd "gehinderd" werd door Verstappen was zeker puur om 'm een gridpenalty aan te naaien of niet?
VER ook op medium naar buiten.
Toch proberen op geel dus. Ben benieuwd
Kennelijk loopt mijn F1tv-stream echt dik achter.sjaool schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:27:
VER ook op medium naar buiten.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:01
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Perez op softs om zeker te zijn denk ik. Op mediums kwalificeren wordt lastig deze keer.
Perez softs 👍
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Huh Ziggo was allang bezig hoorBart-Willem schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:28:
[...]
Kennelijk loopt mijn F1tv-stream echt dik achter.Ik zit nu nog zonder audio te kijken omdat @ Ziggo er nu reclame is en dus de audiostream van Mol even weg is.
Da's niet goed genoeg denk ik
- tweakduke
Hamilton verliest veel in de tweede sector, heeft daar een fout gemaakt en dus is zijn tijd niet genoeg. Verstappens tijd is denk ik wel genoeg.
Soms is het gewoon slim om eventjes de stream te herstarten! Dat voorkomt dus dat het enorm gaat achter lopen. Sinds mijn f1 tv wel gelijk loopt met andere die hier reageerde.Bart-Willem schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:28:
[...]
Kennelijk loopt mijn F1tv-stream echt dik achter.Ik zit nu nog zonder audio te kijken omdat @ Ziggo er nu reclame is en dus de audiostream van Mol even weg is.
Gelukkig heeft f1 race control applicatie handig iets
RUS op 3e tijd
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
poeh dat wordt op rood en op het laatste moment een keuze maken.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Max gewoon sneller op een hardere band. Dat is dus niet goed van Perez...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Perez valt het hele weekend al tegen. Dus om Q2 door te komen moet dat op softs.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:31:
Max gewoon sneller op een hardere band. Dat is dus niet goed van Perez...
Hopelijk kan die in de race wat meer een rol van betekenis spelen.
-
De Bulls dus op een verschillende strategie morgen... Min of meer gedwongen natuurlijk omdat PER de snelheid gewoonweg nog niet heeft...
Nee. Volgens Sky omdat hij toch geen nieuwe mediums meer heeft.sjaool schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:32:
De Bulls dus op een verschillende strategie morgen... Min of meer gedwongen natuurlijk omdat PER de snelheid gewoonweg nog niet heeft...
Dus extra rondjes op de racebanden voor zowel VER als HAM.
Bottas gaat het niet redden op geel?
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
BOT gaat dus 100% zeker op rood starten.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
- DaniëlWW2
- Niet online
Nou, Max kan het misschien wel doen op die mediums.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
RIC heeft het ook nog niet… 0.7 achter NOR
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Vraag me wel af waarom Max er nog een 2e flying lap uit gooit op deze banden. Het zijn z'n race banden, daar wil je toch zo min mogelijk rondes op hebben staan
Lijkt mij sterk. Maar goed BOT moet denk ik ook nog een keer op soft naar buiten want een P9 is niet lekker.LoeWn schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:32:
[...]
Nee. Volgens Sky omdat hij toch geen nieuwe mediums meer heeft.
En dan nog + 3 plaatsen, dussuh... hij moet even gaan stampen....GAIAjohan schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:33:
Bottas gaat het niet redden op geel?
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat deed hij niet.chevsticks schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:33:
Vraag me wel af waarom Max er nog een 2e flying lap uit gooit op deze banden. Het zijn z'n race banden, daar wil je toch zo min mogelijk rondes op hebben staan
Shit
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Dat zag ik ook ja, lijkt me toch niet een logische beslissing?chevsticks schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:33:
at your service
Verbeterd BOT natuurlijk net zijn tijd.
Sorry ik had het misSpotmatic schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:33:
BOT gaat dus 100% zeker op rood starten.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dat vroeg sky sport commentatoren ook af. Misschien is de risico te groot? Daarnaast zeiden ze wel dat de degredation zeer laag is met dit parcour.chevsticks schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:33:
Sky zit er ook wel eens naast.
Dat deed hij wel
Marges zijn erg klein die snellere ronde kan iets helpen. Daarnaast bandeslijtage lijkt erg laag dus 2 rondjes extra zou weinig uit maken en laatste punt is dat zijn banden net zoveel rondjes als hamilton heeft omdat hij nog een keer moest.chevsticks schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:33:
Het zit weer heerlijk dicht bij elkaar in Q2
RBR en Mercedes zullen echt nog wel wat achter de hand hebben, maar dit zijn wel mooie tijden.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Als dat eerste rondje niet voldoende is dan kun je toch beter nog een keer gaan, zo ingewikkeld is dat toch niet? Altijd nog beter dan op de softs starten.
Verwijderd
Jawel hoor.
Out lap, flying lap, charging lap, flying lap, cooling down. 5 rondjes.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2021 15:36 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Oke, ik moet dus beter opletten.

Zeker waar, maar VER is niet naar binnen geweest en heeft een cooldown gedaan van twee rondes. Daarna een nieuwe tijd neergezet.
Hamilton op een nieuwe set geel. Da's dapper, maar dat eerste setje was al vergald door de remfout natuurlijk
This didnt age wellMaurice079 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:21:
- tweakduke
HAM op een nieuw setje geel, dat is wel gewaagd.
Jaja achteraf weer lekker makkelijk
- DaniëlWW2
- Niet online
Max verdedigd op softs.
Ferrari & Ric.... Doet gewoon pijn om dit te zien in Q2
Morgen wordt er tegen verwacht tijdens de race dus wie zal zijn auto daar nu al op aangepast hebben en de kwalificatie opofferen voor een betere regen race setup?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Zie topicwarning: We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
[ Voor 77% gewijzigd door tweakduke op 26-06-2021 15:42 ]
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Zal HAM zijn banden er nu al aan gaan rijden, voor de race begint?
Op mijn weersvoorspelling nog geen 1mm regen en ook nog buiten de tijden van de race om ook... Ik verwacht dus gewoon een droge race.PatrickC schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:38:
Morgen wordt er tegen verwacht tijdens de race dus wie zal zijn auto daar nu al op aangepast hebben en de kwalificatie opofferen voor een betere regen race setup?
Wat houd een betere regen settup in? Veel Downforce?
Dit is het deel dat er een heel team zit te kijken naar sectortijden van anderen. En dan last second roepen ABORT!!!
Lol Max had geen ideaal begin, last van Tsunoda.
Ooh Tsunoda! wat doet hjij nou! Ronde vernietigd
[ Voor 21% gewijzigd door Chefbierrr op 26-06-2021 15:41 ]
Aw RUS zo close
- DaniëlWW2
- Niet online
Ricciardo...
Wat een verschil tussen Norris en Ric.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.