Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Als je dan iemand laat banken zou het Alvarez mogen zijn imho. Gravenberch is een groeibriljant die je - zo lang het de spuigaten niet uitloopt qua vorm - zo veel mogelijk minuten moet laten maken.Outerspace schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:16:
Ik ben benieuwd naar wie de voorkeur op de 10 gaat, Berghuis of Klaassen. Persoonlijk had ik Gravenberch op de bank gezet en Klaassen tussen centraal middenveld/aanvallend middenveld laten rondbanjeren. Berghuis pakt het (voor mij) onverwacht goed op als 10.
ETH zal Alvarez echter hoe dan ook opstellen. Dan wat mij betreft het liefste met Berghuis. Het loopt, de vorm is er, ze zijn op elkaar ingespeeld. Geen reden om Berghuis voor Klaassen te wisselen imho.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ik zou gewoon spelen zoals afgelopen wedstrijd, draait als een tierelier, waarom weer aanpassen?Outerspace schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:16:
Ik ben benieuwd naar wie de voorkeur op de 10 gaat, Berghuis of Klaassen. Persoonlijk had ik Gravenberch op de bank gezet en Klaassen tussen centraal middenveld/aanvallend middenveld laten rondbanjeren. Berghuis pakt het (voor mij) onverwacht goed op als 10.
Loopt het niet, kun je altijd nog omschakelen met Klaassen bijvoorbeeld.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Als we voor het gemak zoals VI rekenen met 4 jaar ipv 5 zoals de UEFA doet. Vallen er aankomend seizoen 27 van 65 weg... Dan lijkt het toch weer een stuk minder, aangezien ze er daarna steeds mindere clubs uitvliegen..Typhone schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:04:
[Afbeelding]
Toch wel mooi stukje over de Europese behaalde punten. Alle topclubs en "beïnvesteerde" clubs + Ajax.
Hopelijk vanavond een passend vervolg tegen Besiktas!
Dit seizoen is nog in progress dus tijd genoeg om dat gat op te vullen zeg ikrickskeg99 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 14:16:
[...]
Als we voor het gemak zoals VI rekenen met 4 jaar ipv 5 zoals de UEFA doet. Vallen er aankomend seizoen 27 van 65 weg... Dan lijkt het toch weer een stuk minder, aangezien ze er daarna steeds mindere clubs uitvliegen..
Ik hoop het voor het NLvoetbal (voor de club wat minder;)) Maar zo een uitzonderlijke run is zeer onwaarschijnlijkTyphone schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 14:18:
[...]
Dit seizoen is nog in progress dus tijd genoeg om dat gat op te vullen zeg ik
Besiktas 2x winnenrickskeg99 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 14:23:
[...]
Ik hoop het voor het NLvoetbal (voor de club wat minder;)) Maar zo een uitzonderlijke run is zeer onwaarschijnlijk
Dortmund verlies je 2x
Sporting 1x winnen
Heb je alweer 4 punten + 4 = 8 punten in de tas en mag je 1/8e finale gaan spelen. Zo kan het altijd doorgaan.
Al zit je dan wel in de CL en is de EL qua punten optimaler. Daarom zou Fey flink punten moeten kunnen pakken.
6 punten volgens jouw redenering. Twee punten voor een overwinning. Of krijg je ook twee voor het overwinteren? Dan zit je pas op de helft van dat jaar. Nogmaals ik hoop het voor de CL plekken van Nederland. Voor de competitie in NL is minder goed....Typhone schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 14:25:
[...]
Besiktas 2x winnen
Dortmund verlies je 2x
Sporting 1x winnen
Heb je alweer 4 punten + 4 = 8 punten in de tas en mag je 1/8e finale gaan spelen. Zo kan het altijd doorgaan.
Al zit je dan wel in de CL en is de EL qua punten optimaler. Daarom zou Fey flink punten moeten kunnen pakken.
Ja overwinteren is 4 punten, dan kom je trouwens op 10 zie ik nurickskeg99 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 14:31:
[...]
6 punten volgens jouw redenering. Twee punten voor een overwinning. Of krijg je ook twee voor het overwinteren? Dan zit je pas op de helft van dat jaar. Nogmaals ik hoop het voor de CL plekken van Nederland. Voor de competitie in NL is minder goed....
Vraag is maar of je 2x verliest van Dortmund, dat is echt geen onverslaanbaar team.Typhone schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 14:25:
[...]
Besiktas 2x winnen
Dortmund verlies je 2x
Sporting 1x winnen
Daarbuiten zit je in de CL beter qua punten, in jouw scenario:
Champions league:
- Groepsfase CL: 4 punten*
- 3x winst: 6 punten
- Deelname 1/8 finale: 1 punt**
- Overwinteren CL: 4 punten***
- Groepsfase EL: 0 punten*
- 3x winst: 6 punten
- Deelname 1/16 finale 0 punten**
- Overwinteren EL: 0 punten***
* Groepsfase CL levert 4 bonuspunten op, andere competities niets.
** EL heeft extra ronden, Clubs die de achtste finales, de kwartfinales, halve finales en de finale van de Champions League halen én de clubs die de kwartfinales, halve finale en de finale van de Europa League halen krijgen één punt extra per ronde.
*** Voor deelname aan de groepsfase van de Champions League ontvangt ieder team nog eens vier punten extra en ook het doorstromen naar de achtste finales is nog eens vier punten extra waard.
https://coefficienten.nl/uefa-coefficienten-ranglijst/
Van mij mogen ze winnen. Dan komen de CL plekken dichtbij en moet de UEFA iets gaan verzinnen om de Nederlandse clubs te bannenPolarBear schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 14:32:
[...]
Feyenoord moet ver komen om het aantal punten te evenaren mocht Ajax de 1/8 finale halen in de Champions League.
Oh zeker, maar het ging mij om CL vs EL aan punten. Als je structureel 2 clubs in de Champions League hebt waarvan er 1 overwintert sla je echt een gat qua punten verzamelen. de coëfficiënt structuur is erg biased naar de Champions League (net als de gelden)Typhone schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 14:36:
[...]
Van mij mogen ze winnen. Dan komen de CL plekken dichtbij en moet de UEFA iets gaan verzinnen om de Nederlandse clubs te bannen
Mensen, veel plezier vanavond.
Ik hoop het, maar ik heb het idee dat je iets te positief bent. Zo'n uitslag zal't vast niet wordenmavaros schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 14:41:
Mijn voorspelling voor straks: 7-1 voor Ajax. Het kan ook 8-2 of 6-0 worden, maar ergens heb ik het gevoel dat ze vanavond een keertje echt losgaan.
Mensen, veel plezier vanavond.
[ Voor 3% gewijzigd door snmght op 28-09-2021 14:57 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Natuurlijk, dikke overwinning, alsof dat zo vaak gebeurt in de Champions League. Nu ze zo veel spelers missen, gaan ze zich natuurlijk ingraven en Getafe tactieken toepassen om Ajax het moeilijk te maken.ElPaco schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 15:18:
Besiktas mist toch 11 spelers? Ik ga mee met @mavaros, dikke overwinning, anders moeten ze zich echt gaan schamen.
Mijn voorspelling : 1-0
Verwijderd
In het scenario van Typhone 2x winst op Besiktas en 2x winst op SportingPolarBear schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 14:32:
Feyenoord moet ver komen om het aantal punten te evenaren mocht Ajax de 1/8 finale halen in de Champions League.
Ajax : 4 bonuspunten + 4 x 2 punten + 4 + 1 voor overwinteren = 17 punten
Feyenoord heeft nu 4.5 punten voorronde + 1 punt voor een gelijkspel
Feyenoord kan nog pakken 5x winst x 2 punten + 2 punten voor groepswinst ECL
Dat maakt 17.5 punten...
Is dat realistisch? Wellicht niet, maar het idee dat Feyenoord ver moeten komen klopt niet.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2021 16:15 ]
https://www.ajaxshowtime....pelers-vanwege-interlands
Ik snap werkelijk niet waar deze logica vandaan komt, anders dan vooraf de lat zo hoog te leggen om nadien de prestatie te bekritiseren of te bagataliseren. Ik denk zelfs dat Ajax meer kans op een goede pot had gehad wanneer Besiktas in hun sterkste formatie aan zou treden dan met dit zwaar gehavende elftal.ElPaco schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 15:18:
Besiktas mist toch 11 spelers? Ik ga mee met @mavaros, dikke overwinning, anders moeten ze zich echt gaan schamen.
Wat @Exocet terecht aan geeft, als of het in de CL de normaalste zaak is om een grote uitslag neer te zetten, helemaal tegen een gemankeerd elftal wat zich gaat ingraven. Je kan beter tegen een tegenstander spelen die denkt kans te maken en bereid is om te voetballen.
Vanavond wordt een zaadpot vrees is, met een hoop theater, tijdrekken en een geparkeerde bus rondom de 16 waar je doorheen moet gaan zien te spelen. Een pot als twee weken geleden zit er niet in. Veel zal afhankelijk zijn van wanneer Ajax kan/gaat scoren. Wanneer het vroeg in de wedstrijd zal zijn, zoals twee weken geleden waarbij ook de 2-0 vrij vlot viel, heb je wellciht kans op meer ruimte, maar ik verwacht het niet. Het zal voor Besiktas veel aan gelegen zijn om schade te beperken, met name voor wat betreft het doelsaldo wat belangrijk kan zijn voor een plek 3.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ajax zit in een goede flow en we hebben het hier niet over de sterkste tegenstander uit de poule.Han schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:23:
[...]
Ik snap werkelijk niet waar deze logica vandaan komt, anders dan vooraf de lat zo hoog te leggen om nadien de prestatie te bekritiseren of te bagataliseren. Ik denk zelfs dat Ajax meer kans op een goede pot had gehad wanneer Besiktas in hun sterkste formatie aan zou treden dan met dit zwaar gehavende elftal.
Besiktas is geen Spaanse/Portugese ploeg. Dit weten volgens mij niet zo goed hoe je een dergelijke wedstrijd stuk maakt. En nogmaals, zwakke broeder in de poule en dan ook nog eens verre van compleet.Wat @Exocet terecht aan geeft, als of het in de CL de normaalste zaak is om een grote uitslag neer te zetten, helemaal tegen een gemankeerd elftal wat zich gaat ingraven. Je kan beter tegen een tegenstander spelen die denkt kans te maken en bereid is om te voetballen.
Waarom wordt er bij alle Europese voorrondes geroepen dat PSV/Feyenoord/AZ/Vitesse makkelijk moeten winnen van hun tegenstanders, want verzwakt en zou dit nu niet voor Ajax gelden? Als er eens een pot is om aan het doelsaldo te werken dan is dit het.Vanavond wordt een zaadpot vrees is, met een hoop theater, tijdrekken en een geparkeerde bus rondom de 16 waar je doorheen moet gaan zien te spelen. Een pot als twee weken geleden zit er niet in. Veel zal afhankelijk zijn van wanneer Ajax kan/gaat scoren. Wanneer het vroeg in de wedstrijd zal zijn, zoals twee weken geleden waarbij ook de 2-0 vrij vlot viel, heb je wellciht kans op meer ruimte, maar ik verwacht het niet. Het zal voor Besiktas veel aan gelegen zijn om schade te beperken, met name voor wat betreft het doelsaldo wat belangrijk kan zijn voor een plek 3.
Ah ja, je krijgt nog 2 punten voor groepswinst in de ECL, in de EL 4, die had ik niet op mijn netvlies. Goed blijft staan dat je in de Champions League gewoon meer punten pakt als je verder komt. CL overwinteren +5, EL overwinteren +4/2 ECL overwinteren +2/1. Als je eerste wordt in de EL/ECL krijg je overigens ook direct de bonus voor de round of 16 omdat je de knockout play-offs ronde dan overslaat. Wordt je tweede ga je de knockout play-offs ronde in voor 1 punt (namelijk het halen van de round of 16).Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:14:
[...]
In het scenario van Typhone 2x winst op Besiktas en 2x winst op Sporting
Ajax : 4 bonuspunten + 4 x 2 punten + 4 + 1 voor overwinteren = 17 punten
Feyenoord heeft nu 4.5 punten voorronde + 1 punt voor een gelijkspel
Feyenoord kan nog pakken 5x winst x 2 punten + 2 punten voor groepswinst ECL
Dat maakt 17.5 punten...
Is dat realistisch? Wellicht niet, maar het idee dat Feyenoord ver moeten komen klopt niet.
Als je alles wint in de voorronde ECL dan kan je met meer punten beginnen als een CL team. Dat is dan wel weer grappig.
Verwijderd
Dat schreef ik vorige week ook alMM99 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:22:
"Ajax moet het in de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen (16 oktober) mogelijk doen zonder een viertal spelers. Antony, Edson Álvarez, Lisandro Martínez en Nicolás Tagliafico keren zeer waarschijnlijk te laat terug van hun interlandperiode."
https://www.ajaxshowtime....pelers-vanwege-interlands
Daggast schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 17:16:
Dat betekent wel dat Antony net als Álvarez, Martínez en Tagliafico de uitwedstrijd in Heerenveen gaat missen.
Ajax heeft zelf de mogelijkheid om deze wedstrijd te verplaatsen aan zich voorbij laten gaan en gekozen voor het vervroegen van Willem II thuis met twee dagen ivm de zesde CL groepsfase wedstrijd.
Verwijderd
HoofdfasePolarBear schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:28:
[...]
Ah ja, je krijgt nog 2 punten voor groepswinst in de ECL, in de EL 4, die had ik niet op mijn netvlies. Goed blijft staan dat je in de Champions League gewoon meer punten pakt als je verder komt. CL overwinteren +5, EL overwinteren +4/2 ECL overwinteren +2/1. Als je eerste wordt in de EL/ECL krijg je overigens ook direct de bonus voor de round of 16 omdat je de knockout play-offs ronde dan overslaat. Wordt je tweede ga je de knockout play-offs ronde in voor 1 punt (namelijk het halen van de round of 16).
Als je alles wint in de voorronde ECL dan kan je met meer punten beginnen als een CL team. Dat is dan wel weer grappig.
CL 38 punten max
EL 34 punten max
ECL 30 punten max
voorronde 2, 4, 6 of 8 afhankelijk van waar de club instroomt
Voor de play-off knockout wedstrijden in zowel de EL als de ECL krijgen clubs geen punten.
En het is ook allemaal op te vangen met Blind/Rensch als LB, Blind/Taylor/Klaasen als vervanging van Alvarez, Schuurs/Blind/Rensch als vervaning van Martinez, Neres/Berghuis/Labyad als vervanging van Antony. Kan je echt wel van Heereveen mee winnen.Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:28:
[...]
Dat schreef ik vorige week ook al
Daggast schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 17:16:
Dat betekent wel dat Antony net als Álvarez, Martínez en Tagliafico de uitwedstrijd in Heerenveen gaat missen.
Ajax heeft zelf de mogelijkheid om deze wedstrijd te verplaatsen aan zich voorbij laten gaan en gekozen voor het vervroegen van Willem II thuis met twee dagen ivm de zesde CL groepsfase wedstrijd.
Als je wint wel een puntje voor het halen van de round of 16.Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:30:
[...]
Voor de play-off knockout wedstrijden in zowel de EL als de ECL krijgen clubs geen punten.
Verwijderd
Alleen in de Europa League. In de Conference League krijgen clubs alleen een bonuspunt voor de halve finale en de finale.PolarBear schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:32:
[...]
Als je wint wel een puntje voor het halen van de round of 16.
Ook in de ECL. Het is sowieso een verandering t.o.v. vorig jaar dat er een playoff ronde is tussen de nr's 3 CL/nr's 2 EL en de nr's 3 EL/nr's 2 ECL.Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:34:
[...]
Alleen in de Europa League. In de Conference League krijgen clubs alleen een bonuspunt voor de halve finale en de finale.
https://www.uefa.com/memb.../uefarankings/club/about/
Verwijderd
Dan heeft kassiesa het fout op de website staan.PolarBear schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:37:
[...]
Ook in de ECL. Het is sowieso een verandering t.o.v. vorig jaar dat er een playoff ronde is tussen de nr's 3 CL/nr's 2 EL en de nr's 3 EL/nr's 2 ECL.
https://www.uefa.com/memb.../uefarankings/club/about/
[Afbeelding]
Edit :
Clubs that reach the round of 16, quarter-finals, semi-finals or final of the UEFA Champions League or UEFA Europa League, or the semi-finals or final of the UEFA Europa Conference League are awarded an extra point for each such round.
De UEFA website zit fout.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2021 16:44 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
ik zie Ajax echt niet 2x verliezen van Dortmund, slecht zijn ze niet maar t is ook echt niet meer het Dortmund van een paar seizoenen terug. Ik zie ze eerder 2x gelijk spelen, of 1x winnen en 1x verliezen tegen DortmundTyphone schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 14:25:
[...]
Besiktas 2x winnen
Dortmund verlies je 2x
Sporting 1x winnen
Ik vind dat je op basis van de papieren met gemak mag zeggen dat Ajax vanavond gewoon wint. Ja de bus parkeren maakt het wat moeilijker, maar dat moet ook maar net lukken allemaal (voor de tegenploeg). Zodra de eerste tegengoal valt krijgt die bus vaak een lekke band en zie je dat die ploeg die vanaf minuut 1 de bus heeft geparkeerd, niet meer weer hoe het om moet gaan met die achterstand.Han schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:23:
[...]
Ik snap werkelijk niet waar deze logica vandaan komt, anders dan vooraf de lat zo hoog te leggen om nadien de prestatie te bekritiseren of te bagataliseren. Ik denk zelfs dat Ajax meer kans op een goede pot had gehad wanneer Besiktas in hun sterkste formatie aan zou treden dan met dit zwaar gehavende elftal.
Wat @Exocet terecht aan geeft, als of het in de CL de normaalste zaak is om een grote uitslag neer te zetten, helemaal tegen een gemankeerd elftal wat zich gaat ingraven. Je kan beter tegen een tegenstander spelen die denkt kans te maken en bereid is om te voetballen.
Vanavond wordt een zaadpot vrees is, met een hoop theater, tijdrekken en een geparkeerde bus rondom de 16 waar je doorheen moet gaan zien te spelen. Een pot als twee weken geleden zit er niet in. Veel zal afhankelijk zijn van wanneer Ajax kan/gaat scoren. Wanneer het vroeg in de wedstrijd zal zijn, zoals twee weken geleden waarbij ook de 2-0 vrij vlot viel, heb je wellciht kans op meer ruimte, maar ik verwacht het niet. Het zal voor Besiktas veel aan gelegen zijn om schade te beperken, met name voor wat betreft het doelsaldo wat belangrijk kan zijn voor een plek 3.
Ik garandeer zelfs dat er gewonnen wordt met minimaal 3 doelpunten verschil
4-0
Zullen we gewoon met beide benen op de grond blijven en eerst maar eens de groepsfase gaan proberen te overleven? Tjonge
Verwijderd
Mijn edit komt uit de UEFA reglementen. Die andere UEFA website link geeft dus verkeerde informatie.Napo schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 17:24:
[...]
Kassiesa is betrouwbaarder dan de site van de bond die het toernooi organiseert?
Mee eens. De vorm is nu goed, maar dat blijft niet het hele seizoen zo. Misschien pieken ze wel te snel, wie weet.Harribo schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 17:28:
Wat een geneuzel op tv over hoe ver Ajax gaat komen in de CL.
Zullen we gewoon met beide benen op de grond blijven en eerst maar eens de groepsfase gaan proberen te overleven? Tjonge
Tomorrow is not today!
Bookies: Ajax wint 1.15Han schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:23:
[...]
Ik snap werkelijk niet waar deze logica vandaan komt, anders dan vooraf de lat zo hoog te leggen om nadien de prestatie te bekritiseren of te bagataliseren.
Besiktas wint 17.00
Geeft natuurlijk wel een indicatie (geen garantie) van de verhoudingen momenteel.
Een overwinning snap ik, maar een hele ruime zie ik niet gebeuren, hoop het wel uiteraard, maar ik verwacht een vervelende wedstrijd met max. een 2-0toolkist schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 17:41:
Bookies: Ajax wint 1.15
Besiktas wint 17.00
Geeft natuurlijk wel een indicatie (geen garantie) van de verhoudingen momenteel.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Omdat, als we dat doen, we meteen weer die arrogante Ajacieden zijnElPaco schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:26:
Waarom wordt er bij alle Europese voorrondes geroepen dat PSV/Feyenoord/AZ/Vitesse makkelijk moeten winnen van hun tegenstanders, want verzwakt en zou dit nu niet voor Ajax gelden? Als er eens een pot is om aan het doelsaldo te werken dan is dit het.
Bij Toto 1.13 en Besiktas 20.00toolkist schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 17:41:
[...]
Bookies: Ajax wint 1.15
Besiktas wint 17.00
Ik dacht, zet wel een gokje op winst Ajax en goal Haller of Tadic. Maar marge is zo dun dat ik 't maar laat.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Zag een actie Tadic of Haller goal in eerste 10 minuten = 13x je inzet. Best leuk om daar 10 euro tegenaan te gooienQuad schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 17:46:
[...]
Bij Toto 1.13 en Besiktas 20.00
Ik dacht, zet wel een gokje op winst Ajax en goal Haller of Tadic. Maar marge is zo dun dat ik 't maar laat.
Al uw vervangingen maken toch gewoon, dat je nog altijd een heel goed elftal kan opstellen?PolarBear schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:31:
[...]
En het is ook allemaal op te vangen met Blind/Rensch als LB, Blind/Taylor/Klaasen als vervanging van Alvarez, Schuurs/Blind/Rensch als vervaning van Martinez, Neres/Berghuis/Labyad als vervanging van Antony. Kan je echt wel van Heereveen mee winnen.
Het is nu niet, dat we met een derderangs cafe-elftal moeten aantreden, omdat de ruggegraat uit het elftal is getrokken, zoals wel zou gebeuren bij heel veel andere clubs.
Ik maak me totaal geen zorgen over dit Ajax. Het is een enorme luxe om bijna twee volwaardige elftallen te kunnen opstellen. Het is nog niet perfect, maar dat hoeft ook niet.
Vraag ik me af wat Onana wilde dat Overmars het af kapt
Volgens mij is het eerder dat ze er bij Ajax gewoon klaar mee zijn. Hoe vaak heeft Onana al gezegd dat 'ie best wil verlengen? En telkens kwamen ze er niet uit, vanwege (in de ogen van Ajax) onrealistische wensen vanuit het kamp Onana. Nee, dat verhaal is gewoon klaar.Deadsy schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 18:24:
https://www.vi.nl/nieuws/...ractverlenging-voor-onana
Vraag ik me af wat Onana wilde dat Overmars het af kapt
Nee maar je kan ook doorslaan. Als een PSV tegen de nummer 2 (zelfde aantal punten als de nummer 1) kan winnen met 7-2 over 2 wedstrijden dan moet Ajax ook wel goede cijfers kunnen halen. Ik denk dat de eerste voor Ajax snel valt en dat het dan 4 of 5 0 wordt.toolkist schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 17:45:
[...]
Omdat, als we dat doen, we meteen weer die arrogante Ajacieden zijn
Ten Hag gaf het gelijk aan.Vos schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 18:47:
Duidelijk dus, tijdrekken vanaf de aftrap.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Is Ajax al begonnen dan?Vos schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 18:54:
Veel en simpel balverlies voor Ajax, concentratie mag wel wat hoger.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Nee… de wedstrijd wel, maar Ajax nog niet. Slap begin, ongeconcentreerdDoeEensGek schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 18:55:
Is Ajax al begonnen dan?
Maar er komen kansjes. Lekker bezig.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
19:00 nog 2 minuten.carpebios schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 18:57:
Zijn we al begonnen?
Nee, PSV speelt donderdagavond toch?carpebios schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 18:57:
Zijn we al begonnen?
Ajax gaat de CL winnen he?
Al 13 minuten zie ik, wat starten die vroeg, ik dat 19:00 ook!
HUP AJAX!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
True, maar van de andere kant, geeft hij ook assistsHan schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 18:58:
Pffff… Pasveer, blijft toch een gevaar op zich
13:37
Kan hij dat dan, ik dacht altijd dat hij hoofd van de stewards was.Typhone schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 18:59:
Pasveer keek hem weer goed naast. Ga eens keepen kerel.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Wilde net hetzelfde posten 😁Hupske schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 19:02:
Berghuis on fire! Wat een koopje is dat geweest.
Een van de beste blijft voor mij nog altijd Schöne.Hupske schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 19:02:
Berghuis on fire! Wat een koopje is dat geweest.
En Tadic inmiddels ook wel natuurlijk
[ Voor 8% gewijzigd door Quad op 28-09-2021 19:03 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
:strip_exif()/f/image/Czae2wrDesqpPMRZoxbUDdeN.jpg?f=fotoalbum_large)