Beetje laat of niet? Of loopt mijn stream achter en die van jou flink voor?
Tomorrow is not today!
Dat is wel 8 jaar geleden he, met toen nog hele andere uitgave patronen. Toen gingen er geen keepers voor 60m+, of Maguire's voor 90ph4ge schreef op woensdag 22 september 2021 @ 10:22:
Ook dat is nou niet echt schokkend. Ik vind het nogal wat om te suggereren dat Feyenoord afstand had kunnen nemen of het geld over de balk heeft gejaagd. Feyenoord verdiende 25 miljoen euro in de CL alles bij elkaar, 4 jaar later is alleen het startgeld voor Ajax al 10 miljoen meer. In 2014 was het ongeveer de helft toen PSV 'had kunnen uitlopen', dat was nog een bedrag dat Ajax op andere wijze goed kon maken. Die groei komt niet dankzij Ajax, maar verandert wel sterk hun financiele positie tov de rest van de competitie.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Er zaten maar 2 dagen tussen de wedstrijden
Twente komt eraan!
Max er uit, Mwene op links en Teze erin op rechts.
Het is zo wel leuk genoegJoteW schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:20:
Wel een leuke pot tussen GAE en PSV. Zonde dat GAE de gelijkmaker er niet in trapt, was misschien nog leuker voor de wedstrijd
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Spannend houden tot het laatste fluitsignaal.carpebios schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:23:
Wat is het plan van PSV precies?
Anders zit je toch steeds maar te vrezen voor zo'n zondagsschot wat er zo per ongeluk in dwarrelt.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nouja, voor een zondagsschot hoeven ze niet eens te vrezen, de Eagles hebben waarschijnlijk betere kansen gehad dan PSV.Gonadan schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:30:
Het is pas de eerste helft, meestal krijg je de tweede dan wel meer ruimte. Alleen even afwachten of PSV zelf die energie dan opbrengt, moet gewoon kunnen zou je zeggen.
Anders zit je toch steeds maar te vrezen voor zo'n zondagsschot wat er zo per ongeluk in dwarrelt.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ah PSV doet wel wat je gister Ajax verweetElPaco schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:24:
[...]
Spannend houden tot het laatste fluitsignaal.
Hoef ik em iig niet af te zetten nog
Ja niet iedereen is zo goed als PSV he. Ajax moet die marge maken om de spanning er af te halen, PSV weet niet beter dan die spanning er in te houdenTerranova schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:37:
[...]
Ah PSV doet wel wat je gister Ajax verweet![]()
Hoef ik em iig niet af te zetten nog
Die is wel klassiek inderdaad. Kowet 80 minuten het gevoel dat er wat te halen valt, misschien zelfs scoren, maar daarna valt toch die tweede en is het gewoon klaar.ElPaco schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:44:
Ja niet iedereen is zo goed als PSV he. Ajax moet die marge maken om de spanning er af te halen, PSV weet niet beter dan die spanning er in te houden
Is ook een kwaliteit, maar wel slecht voor je supportershart.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Er is een reden dat het Catharina Ziekenhuis zo'n enorm hartcentrum heeftGonadan schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:48:
[...]
Die is wel klassiek inderdaad. Kowet 80 minuten het gevoel dat er wat te halen valt, misschien zelfs scoren, maar daarna valt toch die tweede en is het gewoon klaar.
Is ook een kwaliteit, maar wel slecht voor je supportershart.
Ahh, opeens snap ik het.ElPaco schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:49:
[...]
Er is een reden dat het Catharina Ziekenhuis zo'n enorm hartcentrum heeft
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hoezo van z'n leven, dit was gewoon rechtdoor schieten zo vrij was de hoek.. Mega fout van DrommelElPaco schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:57:
Jezus. Tuurlijk weer precies tegen PSV de goal van zijn leven. Zat er goed in.
Sportiefcarpebios schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:58:
Teze wist dat die de goal van z'n leven ging maken en liet hem maar lopen.
Ze zagen een paar PSV'ers wit wegtrekken en konden dat niet laten gebeuren. Topsolidariteit.carpebios schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:00:
Kom op [beroertealarm], wat zingen die nu?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hij was al praktisch over de achterlijn. Dan moet je je best doen hem nog om de paal heen te krijgen.toolkist schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:58:
[...]
Hoezo van z'n leven, dit was gewoon rechtdoor schieten zo vrij was de hoek.. Mega fout van Drommel
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zijn ze zich zeker dat drommel beter is dan mvogotoolkist schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:58:
[...]
Hoezo van z'n leven, dit was gewoon rechtdoor schieten zo vrij was de hoek.. Mega fout van Drommel
Minuutjecarpebios schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:04:
Hoe lang speelde die met 12?
T zijn allebei geen puntenpakkers, beetje als Stekelenburg of Pasveer, 't is allebei poep. Gelukje dat Ajax Onana binnenkort weer heeft.Deadsy schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:03:
[...]
Zijn ze zich zeker dat drommel beter is dan mvogo
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Stekelenburg is toch echt nog een flink verschil met Pasveer.Snowdog schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:05:
[...]
T zijn allebei geen puntenpakkers, beetje als Stekelenburg of Pasveer, 't is allebei poep. Gelukje dat Ajax Onana binnenkort weer heeft.
Dit is al 3 jaar op rij toch?Zingo schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:06:
Kansloos dit. Wat is het bar en bar slecht. Misschien toch maar eens tijd om echt hard in te grijpen. De verdediging wordt met de week slechter, de wissels met de week vager en het teams zakt als een malle in elkaar. Dit is echt niet alleen op het conto van Schmidt te schrijven, maar dit is echt enorm slecht. Ook de jong moet enorm achter zijn oren krabben, er hadden echt verdedigers bij gemoeten.
Dat hebben we gezien tegen Twente. Of in het Nederlands elftal. Stekelenburg heeft z'n momenten gehad, maar die pakt ook geen punten meer. Dan kan je net zo goed Pasveer erin zetten. Scheelt denk ik weinig.OPSLAGHOND schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:06:
[...]
Stekelenburg is toch echt nog een flink verschil met Pasveer.
Het lastige is dat je als Europees spelende club amper de tijd hebt om echt goed in te grijpen, het blijfte van wedstrijd naar wedstrijd gaan. Echt goed trainen om de balans te veranderen is lastig, dat moet er al inzitten. Mag echter geen excuus zijn, is onderdeel van bij de top van een competitie behoren.Zingo schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:06:
Kansloos dit. Wat is het bar en bar slecht. Misschien toch maar eens tijd om echt hard in te grijpen.
Hebben ze een abonnement op spierblessures bij het catharina ziekenhuis?
[ Voor 39% gewijzigd door carpebios op 22-09-2021 20:11 ]
Ach het ging toch al zo lekker.JoteW schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:10:
Madueke harmstring, schiet lekker op zo in Eindhoven
Tomorrow is not today!
Ja dat hoort erbij 2 wedstrijden in de week spelen. Daar pas je de trainingen op aan en met de medische staf ervoor zorgen dat de spieren op orde blijven en blessures als Madueke nu waarschijnlijk heeft voorkomen.Napo schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:08:
[...]
Het lastige is dat je als Europees spelende club amper de tijd hebt om echt goed in te grijpen, het blijfte van wedstrijd naar wedstrijd gaan. Echt goed trainen om de balans te veranderen is lastig, dat moet er al inzitten. Mag echter geen excuus zijn, is onderdeel van bij de top van een competitie behoren.
Dat is een compleet ander punt dan dat ik poog te brengen, ferme twist maak je daar.tweakduke schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:12:
[...]
Ja dat hoort erbij 2 wedstrijden in de week spelen. Daar pas je de trainingen op aan en met de medische staf ervoor zorgen dat de spieren op orde blijven en blessures als Madueke nu waarschijnlijk heeft voorkomen.
Niet zozeer anti PSV maar gewoon pro Ajaxcarpebios schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:13:
Toch veel anti-psvers die altijd hopen op verlies van de tegenpartij.
Jij wil zeggen dat jij niet hoopt dat Ajax of wat voor concurrent dan ook punten laat liggen?carpebios schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:13:
Volgens mij snap je dan niet hoe voetbal werkt.
Ik hoop dat we de wedstrijd winnen ja, ik ben niet zo heel veel bezig met de andere ploegen, al kan ik wel genieten van mooi voetbal bij Ajax ja.Terranova schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:16:
[...]
Jij wil zeggen dat jij niet hoopt dat Ajax of wat voor concurrent dan ook punten laat liggen?
Volgens mij snap je dan niet hoe voetbal werkt.
Mensen zijn hier toch ook niet aan't juichen dat PSV niet zo goed gaat. Gewoon wat opmerkingen die niet bijzonder zijn van wat fans van andere clubs. Hoef je niet gelijk te reageren alsof mensen hier overdreven anti-psv zijn?carpebios schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:17:
[...]
Ik hoop dat we de wedstrijd winnen ja, ik ben niet zo heel veel bezig met de andere ploegen, al kan ik wel genieten van mooi voetbal bij Ajax ja.
Zodat hij op de tribune ze kan aanmoedigen?Snowdog schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:05:
[...]
T zijn allebei geen puntenpakkers, beetje als Stekelenburg of Pasveer, 't is allebei poep. Gelukje dat Ajax Onana binnenkort weer heeft.
Als hij geen nieuw contract tekent hoef ik hem niet te zien
Go Ahead heeft vanavond gezien de inzet voor mij een hoog gun-factor....speelt psv goed dan gun ik het hun.carpebios schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:13:
En ik ben door en door een ajax fan
Wat reageer jij alsof je op de pik getrapt ben? Even tot 10 tellen en rustig in ademenen en weer uit.Terranova schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:19:
[...]
Mensen zijn hier toch ook niet aan't juichen dat PSV niet zo goed gaat. Gewoon wat opmerkingen die niet bijzonder zijn van wat fans van andere clubs. Hoef je niet gelijk te reageren alsof mensen hier overdreven anti-psv zijn?
Precies, hij moet nog blij zijn dat Ajax z'n salaris niet heeft ingehouden.Deadsy schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:19:
[...]
Zodat hij op de tribune ze kan aanmoedigen?
Als hij geen nieuw contract tekent hoef ik hem niet te zien
Hopelijk valt de blessure van Madueke mee, leuke speler in te zien. En naast dat hij Europees nog belangrijk kan zijn is wat spanning in de Eredivisie ook wel leuk (niet te veel dan moet ik ook naar Catharina).
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee jij begon alsof je op je pik getrapt was. Zoals wel vaker hier mensen dingen zien die er niet zijn. Er was letterlijk geen enkele post met afgunst voor PSV. Ja wat opmerkingen over wat er in de wedstrijd gebeurde, maar jij moest het gelijk weer op anti-psv gooien.carpebios schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:20:
[...]
Wat reageer jij alsof je op de pik getrapt ben? Even tot 10 tellen en rustig in ademenen en weer uit.
Vandaag geef ik je een vrijbrief, kan ik zelf lekker meedoen 😈PWM schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:24:
Zo lullig dat Feyenoord vanavond speelt. Daardoor kan ik geen lullige opmerkingen plaatsen over PSV, omdat wij dan vanavond aan de beurt zijn
Tomorrow is not today!
welnee feyenoord gaat vanavond als een speer....zij gaan ons verbazen dit jaarPWM schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:24:
Zo lullig dat Feyenoord vanavond speelt. Daardoor kan ik geen lullige opmerkingen plaatsen over PSV, omdat wij dan vanavond aan de beurt zijn
+1.Gonadan schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:22:
Hopelijk valt de blessure van Madueke mee, leuke speler in te zien.
Van wat ik tot nu toe van PSV heb gezien (voornamelijk de voorrondes en playoffs) is Madueke de smaakmaker van het elftal, erg leuk voetballertje om naar te kijken
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nou hier in mijn omgeving(veeeel feyenoorders) zijn ze er al weer bang voor hoor. Typisch Feyenoord om na zo'n goede wedstrijd gelijk weer terug te vallen.PWM schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:24:
Ik vind het anders best meevallen. Als Ajax verliest dan ontploft dit topic met mensen die je tijdens wedstrijden niet of nauwelijks ziet. Nu zie ik de vaste kern posten?carpebios schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:13:
En natuurlijk hopen Ajacieden op puntverlies van PSV
XXXVI
[ Voor 10% gewijzigd door dglavimans op 22-09-2021 20:28 ]
Vanaf nu ben ik elkaar wedstrijd van Ajax present om te verkondigen dat ik hoop dat ze dik verliezen!ephymerous schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:26:
[...]
Ik vind het anders best meevallen. Als Ajax verliest dan ontploft dit topic met mensen die je tijdens wedstrijden niet of nauwelijks ziet. Nu zie ik de vaste kern posten?
Gewoon twee keer scoren in het eerste half uur, dan haken dergelijke ramptoeristen direct afcarpebios schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:13:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Je begint zelf met anti-psv gezeur in carpebios in "[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022"carpebios schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:20:
[...]
Wat reageer jij alsof je op de pik getrapt ben? Even tot 10 tellen en rustig in ademenen en weer uit.
Laat dat gewoon.
Can confirm ik schakel altijd in bij Ajax dan staan ze na 30 minuten voor met 3-0 en dan haak ik af weerHan schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:28:
[...]
Gewoon twee keer scoren in het eerste half uur, dan haken dergelijke ramptoeristen direct af
Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl
Al is het maar zodat iedereen kan zien dat het gebrek aan spanning in de ED echt niet alleen door Ajax komtephymerous schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:26:
[...]
Als PSV moet je een pot tegen de Eagles gewoon winnen. Aan het elftal ligt het niet, ik heb ze dit seizoen al prima wedstrijden zien spelen dus het zit er wel in.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik vind het juist altijd meevallen als Ajax verliest. Dan zijn er voor mijn gevoel amper mensen (die er normaal niet zijn) om dat er in te wrijven.ephymerous schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:26:
[...]
Ik vind het anders best meevallen. Als Ajax verliest dan ontploft dit topic met mensen die je tijdens wedstrijden niet of nauwelijks ziet. Nu zie ik de vaste kern posten?
@Maarten_E heeft z'n tv kapotstuk gegooid.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022