Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Vilhena 2.0 en maar alles willen nemen, verschrikkelijk.Qu3st schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:10:
[...]
Hij is postbode, levert alle persoonlijk af
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:58
Het trage spel van PSV valt toch wel op en slordige passes, met zelfs een vrije trap die zo uit gaat. Nu wordt PSV zodanig slordig dat ze zelfs gele kaarten gaan pakken.
Alle lof voor Feyenoord de opstelling van Slot werkt wel en van momenten ook leuk voetbal. Alleen ze missen de kwaliteit voorin om het af te maken want ze komen af en toe echt wel de zestien in, maar de aanvallen stranden te vaak.
Vilhena had venijn. Die was feller en nuttig.Agent47 schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:14:
[...]
Vilhena 2.0 en maar alles willen nemen, verschrikkelijk.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
- tweakduke
Tomorrow is not today!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
- tweakduke
De snelheid van Madueke kunnen ze zeker gebruikenOMX2000 schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:16:
0-1 de rust in. Dus Madueke erin na de rust?
Net als bij Kuyt onderschat men Toornstra en zn functionele techniek.DeKever schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:17:
Die oude Krijger doet het toch weer. Wat een knappe goal. Zo beheerst, hard en geplaatst.
Ja, dit is Rens.PWM schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:17:
Heeft iemand Toornstra verteld dat we uit spelen vandaag?
Verder vanuit beide ploegen eigenlijk geen enkele uitgespeelde kans gehad, wel leuke strijd op en neer maar dat is het dan ook.
Hopelijk een leuke(re) 2e helft (de stand mag mij ook zo blijven hoor haha).
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Is vaak alleen als psv uit speelt toch..?carpebios schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:16:
Je ziet het weer van ver aankomen. PSV en een top 3 club
Die werker wordt zo onderschat.DeKever schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:17:
Die oude Krijger doet het toch weer. Wat een knappe goal. Zo beheerst, hard en geplaatst.
alles kan off-topic
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
We gaan zien of de bank het verschil gaat maken. De basis van Feyenoord is gewoon prima, maar Ajax en PSV kunnen nog eens een speler wisselen.OMX2000 schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:18:
PSV heeft die wedstrijd nog in de benen en in het hoofd. Intensiteit is echt laag, maar ze hebben toch voldoende alternatieven op de bank.
Je ziet wel dat hij minder wordt. Steeds te traag en een stapje te laat. Schieten kan hij wel.
Diesel Loc. Komt traag op snelheid. Verder maakt ie nog steeds verrassende passes en doelpunten.Agent47 schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:19:
[...]
Je ziet wel dat hij minder wordt. Steeds te traag en een stapje te laat. Schieten kan hij wel.
Geloof ik niks van. Als ze er nog een maken geloof ik best dat ze meer gaan verdedigen, maar met 1-0 voorsprong geloof ik dat niet.ElPaco schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:21:
Matige wedstrijd van beiden. Mag hopen dat PSV straks tandje bijzet, maar Feyenoord gaat nu helemaal met 10 man verdedigen want ze hoeven niet meer. PSV kan niks met ploegen die met 10 man verdedigen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Stel je aan, je speelt 3 topwedstrijden in een week, ze spelen vandaag tot dusverre niet best, maar het is ook weer niet alsof Feyenoord beter staat te ballen. Zetten ze in de 2e helft wel recht is te hopen.carpebios schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:27:
PSV vindt ik toch wel weer door de mand vallen hoor, en al zo vroeg in het seizoen.
Ok met de Schmidt-tactics neem ik mijn woorden even terug. Hopen op een wonder.Snowdog schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:30:
[...]
Stel je aan, je speelt 3 topwedstrijden in een week, ze spelen vandaag tot dusverre niet best, maar het is ook weer niet alsof Feyenoord beter staat te ballen. Zetten ze in de 2e helft wel recht is te hopen.
Tomorrow is not today!
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
- tweakduke
Dat doet ie op zich goed. Maar ik geloof niet zo in 3 wissels in een keer. Een halve reset en een gok.dglavimans schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:38:
Het is in ieder geval wel duidelijk dat Schmidt niet echt doet aan lievelingetjes of vast plaatsen.. Gewoon presteren of gewisseld worden wie je ook bent
PSV is finacieël geen volwaardige club. Tot op de dag van vandaag is de gemeente Eindhoven 50 miljoen kwijt. Die zijn ze door de schimmige deal, wat wettelijk zuiver was, kwijtgeraakt Ze lopen nu nu nog altijd verdwaast in het bos rond te huppelen om paddestoelen te plukken. En de paddestoelen staan er niet. Het gevolg is, dat we nog maar een bibliotheek hebben en bejaarden verstoken zijn van noodzakelijke hulp. Dat is een hoge prijs, als je graag een spelletje op de been moet houden, maar een nog hogere prijs gaat betalen als offer.Verwijderd schreef op zondag 19 september 2021 @ 13:55:
[...]
Je roept vaak maar wat als het over PSV gaat. Bron voor die 0% rente?
Het partnerfonds dat in 2016 is opgericht heeft een rentetarief van 1,5%.
De kapitaalinjectie van eerder dit jaar is een uitbreiding daar op.
PSV moet ASML of Philips lief aankijken. Die hebben poen genoeg, en je schaadt niet de bevolking die niks met het voetbal hebben.
Dus je eindigt ergens op het punt dat je je ziel aan de duivel moet verkopen. Dat is een uitermatig rottig uitgangspunt als je gewoon een spelletje wilt spelen met een bal.
- tweakduke
Gakpo eruit is vreemd. Madueke er niet in is ook vreemd. Maar ik klaag niet.tweakduke schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:48:
Paniek bij Schmidt? wat een wissels. De supporters zijn er ook niet blij mee.
Alireza houdt nog iemand bezig. Maar mag eraf ja. Maar Til doet vandaag weinig goed.dr.lowtune schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:49:
Alireza mag er ook wel af trouwens…die zit er noet goed in vandaag.
Naja hij niet bang in ieder geval.
[ Voor 31% gewijzigd door Vos op 19-09-2021 15:51 ]
- tweakduke
Ik probeer het ook te begrijpen. De intensiteit was te slap in de eerste helft en de goal viel net op slag van rust. Dus dat er dan met meer intensiteit wordt gespeeld als je een goal tegen krijgt is haast al een automatisme, maar dan ga je juist op dat moment heel veel spelers eruit halen. Ik begrijp het niet helemaal.OMX2000 schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:49:
[...]
Gakpo eruit is vreemd. Madueke er niet in is ook vreemd. Maar ik klaag niet.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hij probeert de tegenstander in verwarring te brengen. Het is iig bij het eigen publiek gelukttweakduke schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:51:
[...]
Ik probeer het ook te begrijpen. De intensiteit was te slap in de eerste helft en de goal viel net op slag van rust. Dus dat er dan met meer intensiteit wordt gespeeld als je een goal tegen krijgt is haast al een automatisme, maar dan ga je juist op dat moment heel veel spelers eruit halen. Ik begrijp het niet helemaal.
Hijzelf denk ik ook nietMaarten_E schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:53:
Ik logica van Schmidt snappe nie.
Tomorrow is not today!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
- tweakduke
- tweakduke
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Stel jij je aanSnowdog schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:30:
[...]
Stel je aan, je speelt 3 topwedstrijden in een week, ze spelen vandaag tot dusverre niet best, maar het is ook weer niet alsof Feyenoord beter staat te ballen. Zetten ze in de 2e helft wel recht is te hopen.
alles kan off-topic
Bruma ook niet, Max ook niet, maar zij mogen wel blijven staan.toolkist schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:56:
Gakpo zat toch ook helemala niet lekker in de wedstrijd? Heb eigenlijk alleen die duikeling van hem gezien.
Haha, lekker voor je Schmidt, afgestraft dit beleid.
Een ruim uur te laat...dglavimans schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:59:
Ow NU mag Madueke erin :’)
Tomorrow is not today!
Beste transfer in de eredivisie deze zomer is Arne slot!
PSN: Finally_Chris
Feyenoord speelt net als sociedad, compact, weinig balbezit. Psv kan daar (lijkt het) niet mee omgaan.Vos schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:00:
PSV creëert echt barweinig, vallen me flink tegen.
Dat kan ik als AZ fan alleen maar beamen, echt een top coach en wij zitten nu met Jansen...CR1691 schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:01:
Beste transfer in de eredivisie deze zomer is Arne slot!
Psv heeft veel snelheid voorin, dus compact spelen werkt wel ja. Gaat Ajax niet lukkenAgent47 schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:01:
[...]
Feyenoord speelt net als sociedad, compact, weinig balbezit. Psv kan daar (lijkt het) niet mee omgaan.
- tweakduke
Verwijderd
Dit wordt pas de 3e competitie overwinning van Feyenoord in Eindhoven sinds 2005.CR1691 schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:02:
PSV kan op die uitzondering (nog steeds de schuld van been) na niks tegen Feyenoord
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022