Hierboven hadden ze het over dat PSV veel spelers mist.toolkist schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 19:15:
[...]
Waar voegt die vergelijking precies toe?
Ajax mist echt veel morgen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hierboven hadden ze het over dat PSV veel spelers mist.toolkist schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 19:15:
[...]
Waar voegt die vergelijking precies toe?
Verwijderd
Van het trio Nico, Martinez en Blind spelen er doorgaans maar twee. Plus een andere keeper.Mark31 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 19:26:
[...]
Hierboven hadden ze het over dat PSV veel spelers mist.
Maak jij je zorgen om Ajax tegen Zwolle? Ik denk dat de bank van Jong Ajax nog een aardige kans zou maken. Wake-up, die gaan die spelers echt niet missen (helaasMark31 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 19:26:
[...]
alles kan off-topic
Alleen speel je niet tegen elkaar, dus ik snap het willen vergelijken niet.Mark31 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 19:26:
[...]
Hahaha, helemaal waar.
[ Voor 3% gewijzigd door Baseman77 op 10-09-2021 20:28 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/ojcPXh6IFtTteDUaCufFUd9j.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QheD9lj4PEG5xXxWQKSbPLxb.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/D8GP3xfdEK6wS5t7MUqWXykB.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Yrwh20qmNiVTRQMPG06ES5N1.jpg?f=user_large)
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik hoor dat ze Berghuis op 10 willen, dan moeten Gravenberch en Alvarez wel heel defensief spelen.Ankona schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 19:40:
[...]
Maak jij je zorgen om Ajax tegen Zwolle? Ik denk dat de bank van Jong Ajax nog een aardige kans zou maken. Wake-up, die gaan die spelers echt niet missen (helaas)
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat heeft u goed gezientoolkist schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:25:
[...]
Ik kan me vast niet voorstellen dat de AZ supporters dit jaar hele hoge verwachtingen hebben maar wie weet.. @krissie100 is volgens mij een AZ supporter, wellicht dat hij een idee heeft wat binnen de AZ aanhang de verwachtingen zijn?
Dat is wel een interessante combinatie. Denk wel dat AZ met Feyenoord om plek 3 moet kunnen strijden. Op basis van de selectie denk ik wel dat ze nog iets te kort komen voor plek 2.krissie100 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 12:36:
[...]
Verwachtingen zijn niet zo hoog
[...]
Al met al plek 2-4 hoop ik wel.
Hoop en verwachtingen zijn meestal tegenstrijdigNapo schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 14:40:
[...]
Dat is wel een interessante combinatie. Denk wel dat AZ met Feyenoord om plek 3 moet kunnen strijden. Op basis van de selectie denk ik wel dat ze nog iets te kort komen voor plek 2.
[ Voor 9% gewijzigd door krissie100 op 11-09-2021 18:33 ]
Pfft inderdaad heTyphone schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 18:46:
De puta madre die shirts blijven vet!
Klote bal toch?
Ken je die niet? Die speelt bij Ejeks EmsterdemTyphone schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 18:53:
Ik denk wat zegt hij Tadic de hele tijd op z’n Amerikaans maar zo heet schijnbaar een Zwolle speler. “tee-dietsj”
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Gefeliciteerd!AntraXxX schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 19:14:
Is ie toch weer hoor 👌🏼.
4e wedstrijd, 3 doelpunten, 1 assist.DoeEensGek schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 19:14:
Zo hèhè, goedzo Haller. Eindelijk.
Heel leuk.PolarBear schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 19:16:
[...]
4e wedstrijd, 3 doelpunten, 1 assist.
Echt he. Dan heb ik toch wat last gehad van mijn clubbril in het verleden, vond er niet zo veel aan maar hij kan wel degelijk aardig foeballe.Exocet schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 19:19:
Berghuis op 10 is wel een goede zet
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Wie? Nee joh, die kan er niets van.snmght schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 19:31:
[...]
Echt he. Dan heb ik toch wat last gehad van mijn clubbril in het verleden, vond er niet zo veel aan maar hij kan wel degelijk aardig foeballe.
alles kan off-topic
Met hem eens. Daar moet Gravenberch nog flink aan sleutelen. Meestal gaat die bal ruim over of rolt hij maar wat over de grond richting de handen van de keeper. Te weinig gevaar komt er van zijn schoten.PolarBear schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 19:38:
Gravenberch heeft geen goede trap volgens Kenneth.
Tomorrow is not today!
Het zijn wat mij betreft geen shirts die heel erg bij een voetbalteam passenTyphone schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 18:46:
De puta madre die shirts blijven vet!
Nummers erop, naam, en logo! In rastakleuren!Napo schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 19:54:
[...]
Het zijn wat mij betreft geen shirts die heel erg bij een voetbalteam passen
Bijzondere blijft dat er kort erna gefloten wordt voor een simpel duwtje + een kaart.toolkist schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 19:54:
Die tackle op Alvarez was toch al een overtreding?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
alles kan off-topic
[ Voor 13% gewijzigd door Ankona op 11-09-2021 19:59 ]
alles kan off-topic
Haha wat?Ankona schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 19:58:
Graag, weer niet lekker
Hij kijkt naar de andere wedstrijd gok ik
alles kan off-topic
Zwolle speelt al langer in de eredivisie hoorAnkona schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 20:01:
Kom op zeg... in 10 minuten 4 tegentreffers tegen een clubje dat vorig jaar nog eerste divisie speelde.
Poeh, gedurfde uitspraak!Typhone schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 19:53:
“Het loopt nog niet”, zeg ik even voorzichtig.
alles kan off-topic
Die was toch geblesseerd?ElPaco schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 20:09:
Gakpo doet mee bij PSVSangaré niet, dus Boscagli in zijn plaats. Ging vorig jaar ook prima
Jezus ligt mn stream zo ver achter?
[ Voor 4% gewijzigd door Terranova op 11-09-2021 20:10 ]
Haha, wat was dat verschrikkelijk toen ie noodgedwongen bij Ajax moest keepenTyphone schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 20:10:
Goed gekeept dwe… Lamprou.
XXXVI
Welke amateur heeft die keeper gescout?Typhone schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 20:10:
Goed gekeept dwe… Lamprou.
Ajax ooit...maar daar werd ie toen na een jaar al weer weggestuurd voordat ie via de amateurs naar Feyenoord is gegaanOPSLAGHOND schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 20:11:
[...]
Welke amateur heeft die keeper gescout?
Het is ook geen slechte keeper, muv zijn lengte. En dat is nou net erg belangrijk bij een keeper.Terranova schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 20:12:
[...]
Ajax ooit...maar daar werd ie toen na een jaar al weer weggestuurd voordat ie via de amateurs naar Feyenoord is gegaan
En Blind de Wijnaldum? Die heeft namelijk helemaal geen toegevoegde waarde
XXXVI
Momenteel bijna wel ja. Ooit paste ie perfect bij Ajax, maar 't is snel minder geworden 't afgelopen jaarephymerous schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 20:14:
[...]
En Blind de Wijnaldum? Die heeft namelijk helemaal geen toegevoegde waarde
Gakpo was geblesseerd ja, blijkbaar hebben ze hem toch op tijd fit gekregen. Sangaré is nog geblesseerd geloof ik.
Het kan hart gaan!Terranova schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 20:15:
[...]
Momenteel bijna wel ja. Ooit paste ie perfect bij Ajax, maar 't is snel minder geworden 't afgelopen jaar
Helaas wel ja. Hopelijk krijgt hij zijn vertrouwen alsnog terug.
Tomorrow is not today!
[ Voor 31% gewijzigd door OPSLAGHOND op 11-09-2021 20:22 ]
Als rechtsbuitenOPSLAGHOND schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 20:20:
Pasveer in Oranje?
2 basisplekken bij Ajax is toch Oranje?
Of is er iets aangepast Louis?
alles kan off-topic
Hij voelde een knaller.Typhone schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 20:22:
Wat heeft Haller nu?
Van Gaal doet alleen nog maar Feyenoord spelers toch?OPSLAGHOND schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 20:20:
Pasveer in Oranje?
2 basisplekken bij Ajax is toch Oranje?
Of is er iets aangepast Louis?
p.s. Ajax de tweede helft niet met Gullit-pruiken spelen is een gemiste kans ...
Makkelie, schijnt al vaker gefloten te hebbentoolkist schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 20:25:
Wat is dit voor scheids, z'n eerste wedstrijd in het betaald voetbal ofzo?
alles kan off-topic
Manschot toch?Ankona schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 20:26:
[...]
Makkelie, schijnt al vaker gefloten te hebben
Bij Ajax? Nee toch?Ankona schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 20:26:
[...]
Makkelie, schijnt al vaker gefloten te hebben
O, jij kijkt iets anders?
alles kan off-topic
Echt leuk is het niet maar het blijft Kowet. Pec en Ajax mogen dus beiden verliezen.toolkist schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 20:29:
[...]
Cambuur en Go Ahead kunnen me niet echt interesseren nee
alles kan off-topic
Blij dat deze zaadpot erop zit.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 20:34:
Bam incoming?
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq