[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 311 Laatste
Acties:
  • 482.097 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
autje schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:50:
[...]

Vorig jaar begon PSV ook sterk met dit sturm-und-drang voetbal. En toen werd uiteindelijk fitheid inderdaad een issue op de langere termijn. Probleem is dat Götze en Van Ginkel blessuregevoelig zijn. Die zie ik niet een heel seizoen vrijwel elke wedstrijd spelen. De vraag is of Schmidt dat inziet en ze regelmatig rust geeft.
Daarom is o.a. Propper toch gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:06
toolkist schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:52:
[...]

Daarom is o.a. Propper toch gehaald?
Eerst eens kijken hoe die er na een jaar vol blessureleed voorstaat. Bovendien vind ik hem intrinsiek minder dan die andere twee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:08

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Typhone schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:39:

P.S. de afgelopen jaren waren we verschoond van poll kapers maar die lijken opeens flink actief hier.
Zijn dat bots of genuine mensen? @Outerspace look into it! :P
Helaas worden deze polls extern gehost door @BOOTZ, daar heb ik geen enkele invloed op :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:56
toolkist schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:46:
[...]

Dat dacht ik vanmorgen dus ook, waarom niet gewoon Gorter in het 1e. Minder dan Pasveer kan nooit.
Maar het grote probleem bij de wedstrijd om je JC schaal was dus niet Pasveer, dat was de verdediging en het middenveld. Onana had er misschien 1 uitgehouden, maar Pasveer heeft (in de 2e helft) ook een paar goede reddingen gedaan.Martinez zal vast heel goed kunnen verdedigen, maar dat liet hij die wedstrijd niet zien. Tagliafico lijkt me duidelijk wat daar allemaal mis ging.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:42
ElPaco schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 14:13:
[...]

Maar het grote probleem bij de wedstrijd om je JC schaal was dus niet Pasveer, dat was de verdediging en het middenveld. Onana had er misschien 1 uitgehouden, maar Pasveer heeft (in de 2e helft) ook een paar goede reddingen gedaan.Martinez zal vast heel goed kunnen verdedigen, maar dat liet hij die wedstrijd niet zien. Tagliafico lijkt me duidelijk wat daar allemaal mis ging.
Probleem van de verdediging is ook duidelijk. Martinez en Tagliafico waren nog maar anderhalve week in training, dus nog niet helemaal scherp(en dat was goed te zien ook). Misschien dat als Ajax die schaal echt zo graag had gewild hadden ze met anderen moeten spelen, maarja dan worden Martinez en Tagliafico nog later klaar voor't seizoen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ElPaco
Terranova schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 14:25:
[...]

Probleem van de verdediging is ook duidelijk. Martinez en Tagliafico waren nog maar anderhalve week in training, dus nog niet helemaal scherp(en dat was goed te zien ook). Misschien dat als Ajax die schaal echt zo graag had gewild hadden ze met anderen moeten spelen, maarja dan worden Martinez en Tagliafico nog later klaar voor't seizoen.
Maar ik zie hier alleen gejank op Pasveer, en hij zal best een makkelijk doelwit zijn, maar voordat die ballen überhaupt in de buurt van Pasveer kwamen ging er echt al genoeg mis.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 19:12

Typhone

Who Dares Wins

ElPaco schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 14:29:
[...]

Maar ik zie hier alleen gejank op Pasveer, en hij zal best een makkelijk doelwit zijn, maar voordat die ballen überhaupt in de buurt van Pasveer kwamen ging er echt al genoeg mis.
Dat gaat het meestal maar vroeger stond er dan een keeper die wél de korte hoek aandacht schonk en niet gokte op een hoek bij een normale spelsituatie. Vanaf de kant waar Madueke kwam de lange hoek pakken vereist akelige precisie (bij de 0-2) maar als de keeper gewoon half duikt naar de lange doek en hem dan kinderlijk in de korte hoek om z'n oren krijgt.... tsja.

Ik uit forse kritiek daarop want ik vind zoiets niet kunnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Typhone schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 14:35:
[...]

Dat gaat het meestal maar vroeger stond er dan een keeper die wél de korte hoek aandacht schonk en niet gokte op een hoek bij een normale spelsituatie. Vanaf de kant waar Madueke kwam de lange hoek pakken vereist akelige precisie (bij de 0-2) maar als de keeper gewoon half duikt naar de lange doek en hem dan kinderlijk in de korte hoek om z'n oren krijgt.... tsja.

Ik uit forse kritiek daarop want ik vind zoiets niet kunnen.
Ik snap de kritiek op Pasveer wel, ik snap alleen niet waarom er 0 kritiek komt op bijvoorbeeld Martinez, die gewoon bij zeker 3 van de goals een flink aandeel heeft.

WoT stats

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

ElPaco schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 14:36:
[...]

Ik snap de kritiek op Pasveer wel, ik snap alleen niet waarom er 0 kritiek komt op bijvoorbeeld Martinez, die gewoon bij zeker 3 van de goals een flink aandeel heeft.
Ik heb de wedstrijd niet helemaal teruggekeken maar alle goals vielen precies zoals we ze vorig jaar ook een tijdlang tegenkregen. Geen balans vanuit het middenveld, teveel mensen voor de bal en boem meteen krijg je ze om de oren.

Bij die 0-2 zit Tagliafico helemaal mis diep op de helft van PSV en bij de 0-1 blijven er tot twee keer toe enkele mensen toekijken alsof er geen PSV'er in de buurt was. Als ik het aankan (odds: slim) ga ik terugkijken en op Martinez letten :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Typhone schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:39:
[...]

Pleur die Jay Gorter voor de wolven! Die speelt m.i. veel te weinig in Ajax 1 op dit moment. We praten wel over freakin' Ajax niet over de bond voor bejaarden. Met alle respect voor Steek en Pasveer.
Zou ik helemaal geen vreemde keuze vinden. Volgens mij ging dat met Onana ook zo, jonge onbekende keeper moest er ineens staan. Was de eerste wedstrijden nog niet veel soeps maar ontwikkelde zich snel naar een aanvaardbaar niveau en kon zich daarna door ontwikkelen tot een goede keeper. Weet Ajax ook snel of ze Gorter erbij moeten houden of moeten laten gaan. Beter dan zoals met Scherpen, een jonge ED keeper twee jaar laten banken en dan toch afschrijven.

alles kan off-topic

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ElPaco schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 14:36:
[...]

Martinez krijgt genoeg kritiek, maar had ook meer dan een paar goede ingrepen. Bij eigenlijk beide doelpunten van Madueke stond Taglifico uit positie. Of beter gezet vol in de aanval. Dat is prima maar je kan dan niet Martinez alleen rekenen dat de rest ook uit positie staat en na het aansluiten geen druk zet op Madueke.

/edit
Blind en Tagliafico zijn net hiervoor vlak bij de 16 van PSV door Gotze uitgespeeld. Dus maar drie verdedigers over.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qwum4EI1dL_VctA_6W8w9nNK7J4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XNaSDgDvb0ZYljPolGHOm1P3.png?f=user_large

Wat @Typhone zegt, de keuze van de keeper op het schot wat er dan komt kan je prima individueel beoordeelden en bekritiseren.

/edit2
Uit het Parool:
Dat Haller beter moet meekomen in de combinaties is een fair kritiekpunt. Maar andersom valt er ook iets aan te merken: zijn ploeg zou hem vaker in zijn kracht mogen gebruiken dan het tegen PSV deed. Met een gemiddelde van vier gewonnen luchtduels per wedstrijd was hij vorige jaargang in de tweede seizoenshelft de kopsterkste speler in de eredivisie; tegen PSV mocht hij welgeteld geen enkele keer een luchtduel uitvechten.
Dat is sowieso waar Ajax weer wat meer aandacht aan mag geven, meer variatie in het aanvalsspel. Diepgaan zonder bal, buitenomgaan, snelheid van Antony en Neres benutten, Haller een goede voorzet geven, wisselen van positie voorin, Gravenberg/Berghuis mogen best af en toe een gericht afstandsschot doen. Het is weer heel veel technisch hoogstand breien voor en in de 16, maar er zijn meer manieren.

[ Voor 44% gewijzigd door PolarBear op 09-08-2021 15:17 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:21
Superkiwi schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:11:
Ik dacht dat we het er over eens waren dat de titelstrijd dit jaar tussen PSV en Ajax zou gaan.
Is er uit de overwinning tegen Atletico zoveel vertrouwen geput dat er gedacht wordt dat Feyenoord kampioen gaat worden?

*Oh, en wie heeft zijn Cambuur-botje aanstaan? :+
Ik ben een simpele ziel, als ik Feyenoord zie, dan klik ik erop :P
Tenzij het alternatief vrouwelijk schoon is, dan klik ik daarop

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:12
LZ86 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 17:02:
[...]

Ik ben een simpele ziel, als ik Feyenoord zie, dan klik ik erop :P
Tenzij het alternatief vrouwelijk schoon is, dan klik ik daarop
Zelfs bij vrouwelijk schoon in Ajax kostuum? :p

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Martinusz schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 17:28:
[...]

Hélène Hendriks in haar Ajax shirt en @LZ86 is down & out of control :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Martinusz schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 17:28:
[...]

Maandverband shirt bedoel je? :+ Nee, zonder gekheid, ik kijk bij vrouwelijk schoon zeer graag dóór en langs de clubkleuren heen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• LZ86
Typhone schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 17:59:
[...]

Hélène Hendriks doe ik het zelfs nog voor in een Clément Turpin onesie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:07
Typhone schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 17:59:
[...]

Volgens mij mist er een foto in de post ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Bossie schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 19:33:
[...]

Volgens mij mist er een foto in de post ?
Denk dat die niet bestaat. Hélene heeft namelijk smaak >:)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

LZ86 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 19:36:
[...]

Denk dat die niet bestaat. Hélene heeft namelijk smaak >:)
Tsja...
>:) ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/eaA5LHC4NLPO7ygZgVxTblmK.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
LZ86 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 18:02:
[...]

Maandverband shirt bedoel je? :+ Nee, zonder gekheid, ik kijk bij vrouwelijk schoon zeer graag dóór en langs de clubkleuren heen.
Dat lukt mij ook wel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9CodSteFGJfFAWDolJcywdTdqjw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i97UNymy3sI0cVN2nvRf1hMx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 14:29:
[...]

Ik geef Pasveer dan ook helemaal de schuld van het verlies, ik vind hem al jaren een prutser. Vorig jaar per ongeluk een keer goed in vorm, de jaren ervoor een keeper die totaal niet opviel anders dan z'n bijna wekelijkse 'frank de boertje'.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Brrrrr :X en dan heb ik het niet over het logo of shirt...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeyJey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:28
En er gaat een gerucht dat Eriksen mogelijk naar Ajax gaat.. Zou wat zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JeyJey schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 21:54:
En er gaat een gerucht dat Eriksen mogelijk naar Ajax gaat.. Zou wat zijn!
Dat gerucht is er volgens mij alleen doordat NL 1 van de weinige landen is waar een speler met defibrillator mag spelen, zoiets las ik tenminste.
“Nederland is een van de weinige landen waar je wel mag spelen met een defibrillator. Zou het voor Ajax geen optie kunnen zijn om te onderzoeken of ze hem aan de selectie kunnen toevoegen?”
bron https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=392093

Hoe goed ie ook is (cq was), middenveld heeft geen aanvulling nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeyJey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:28
[b]
Hoe goed ie ook is (cq was), middenveld heeft geen aanvulling nodig.
Agree to disagree :)

Eigenlijk heeft Ajax alleen kudus als volwaardige 4e middenvelder. Maar die maakt meer blessures dan speelminuten mee tot nu toe.
En Gravenberch zou volgend jaar ook zomaar eens kunnen vertrekken.
Ik zou het wel weten als ik ene Marc O. heette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JeyJey schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 22:10:
[...]

Agree to disagree :)

Eigenlijk heeft Ajax alleen kudus als volwaardige 4e middenvelder. Maar die maakt meer blessures dan speelminuten mee tot nu toe.
En Gravenberch zou volgend jaar ook zomaar eens kunnen vertrekken.
Ik zou het wel weten als ik ene Marc O. heette.
??
Alle plekken zijn dubbel bezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
toolkist schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 22:28:
[...]

??
Alle plekken zijn dubbel bezet...
Nee hoor, Ajax heeft niet eens 1 volwaardige "10". Labyad tel ik niet mee en Ekkelenkamp is't ook niet(en gaat weg?). Dus het is best een gokje die Ajax zou kunnen nemen, mits Eriksen uberhaupt nog wil/mag gaan voetballen. Gezien de situatie zal het vast ook geen grote financiële gok zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 22:31:
[...]

Nee hoor, Ajax heeft niet eens 1 volwaardige "10". Labyad tel ik niet mee en Ekkelenkamp is't ook niet(en gaat weg?). Dus het is best een gokje die Ajax zou kunnen nemen, mits Eriksen uberhaupt nog wil/mag gaan voetballen. Gezien de situatie zal het vast ook geen grote financiële gok zijn
Gokje... hij verdient 8m per jaar. Inter heeft hem tekengeld gegeven waar je u tegen zegt.. Die willen ook in deze situatie echt wel wat terug zien.
Plus, weer een oudere speler dus minder ruimte voor talent.
Als je dan zo graag een 10 erbij wil bel dan ff naar PSV ;)

[ Voor 4% gewijzigd door toolkist op 09-08-2021 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
toolkist schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 22:37:
[...]

Gokje... hij verdient 8m per jaar. Inter heeft hem tekengeld gegeven waar je u tegen zegt.. Die willen ook in deze situatie echt wel wat terug zien.
Plus, weer een oudere speler dus minder ruimte voor talent.
Ja, maar je denkt toch niet dat hij gezien z'n situatie 8 miljoen kan eisen. Hij moet blij zijn dat hij nog ergens mag spelen, Nederland is dus blijkbaar een van de weinige landen waar het mag. Dus zo'n hoog salaris zal het wel niet zijn en waarom dan niet proberen weer terug te komen in een vertrouwde omgeving.

Dus als het geen grote kostenpot is, dan mag Ajax het van mij echt wel proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 22:41:
[...]

Ja, maar je denkt toch niet dat hij gezien z'n situatie 8 miljoen kan eisen. Hij moet blij zijn dat hij nog ergens mag spelen, Nederland is dus blijkbaar een van de weinige landen waar het mag. Dus zo'n hoog salaris zal het wel niet zijn en waarom dan niet proberen weer terug te komen in een vertrouwde omgeving.

Dus als het geen grote kostenpot is, dan mag Ajax het van mij echt wel proberen.
Nee, Inter mag blij zijn als ze em kwijt raken.. Anders krijgt Eriksen gewoon 8m per jaar doorbetaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:09
Inter zit in geldnood, Hakimi is al gedwongen verkocht en Lukaku komt daar binnenkort bij.

Zo'n contract zal wel voorzien zijn van constructies met salarissen bij lange 'blessures' en niet- speelgerechtigd zijn door competitieregels etc.

Eriksen zal ook weinig opties hebben en in moeten zien dat hij nergens meer 8 miljoen per jaar gaat krijgen, ook niet bij Inter.

Zeker met een blessuregevoelige Kudus zou hij op 10 kunnen spelen met Klaassen in de linie daarachter.
Of hangend aan de zijkant, al blijf je daar dan te veel spelers zonder diepgang hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 22:27

snmght

imho dan he

Als je Eriksen kunt halen zou ik dat zeker niet nalaten als hij mentaal en fysiek fit genoeg is om weer te voetballen.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:07
dutchgio schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 00:22:
Inter zit in geldnood, Hakimi is al gedwongen verkocht en Lukaku komt daar binnenkort bij.

Zo'n contract zal wel voorzien zijn van constructies met salarissen bij lange 'blessures' en niet- speelgerechtigd zijn door competitieregels etc.

Eriksen zal ook weinig opties hebben en in moeten zien dat hij nergens meer 8 miljoen per jaar gaat krijgen, ook niet bij Inter.

Zeker met een blessuregevoelige Kudus zou hij op 10 kunnen spelen met Klaassen in de linie daarachter.
Of hangend aan de zijkant, al blijf je daar dan te veel spelers zonder diepgang hebben.
Idd, Ajax zou daar van moeten kunnen profiteren. Klinkt als een buitenkansje als alle risico’s in het contract goed afgedekt worden.

Mits hij zijn niveau weer haalt, is het gewoon een enorme versterking.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Eriksen heb je niks aan. Elk balletje wat hij aflegt springt toch van de voeten van Haller… })

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
toolkist schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 22:45:
[...]

Nee, Inter mag blij zijn als ze em kwijt raken.. Anders krijgt Eriksen gewoon 8m per jaar doorbetaald.
Dat kun je ook omdraaien, hij heeft een contract tot 2024 en kan daar dus 8m/jaar cashen. Waarom zou hij de verhuisdozen dan in gaan pakken?

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 06:28:
Eriksen heb je niks aan. Elk balletje wat hij aflegt springt toch van de voeten van Haller… })
Zo het doel in.

[ Voor 15% gewijzigd door PolarBear op 10-08-2021 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ankona schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 07:29:
[...]

Dat kun je ook omdraaien, hij heeft een contract tot 2024 en kan daar dus 8m/jaar cashen. Waarom zou hij de verhuisdozen dan in gaan pakken?
Omdat hij niet in Italie mag voetballen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 22:27

snmght

imho dan he

Ah Mike Verweij, die is de laatste jaren ongeveer net zo geloofwaardig als een gemiddelde tweaker in dit topic.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ankona schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 07:29:
[...]

Dat zeg ik eigenlijk toch ook? De enige die financieel voordeel heeft aan een transfer is Inter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco

Hopelijk snel een doelpuntje en dan rustig kunnen uitspelen. Puntjes pakken met een overwinning en dan opmaken voor de start van de competitie!

Edit: Iedereen die er van PSV niet bij is, is verwacht. Door blessures/mogelijke transfers.

[ Voor 17% gewijzigd door ElPaco op 10-08-2021 11:31 ]

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
ElPaco schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 11:31:
[Twitter]

Hopelijk snel een doelpuntje en dan rustig kunnen uitspelen. Puntjes pakken met een overwinning en dan opmaken voor de start van de competitie!

Edit: Iedereen die er van PSV niet bij is, is verwacht. Door blessures/mogelijke transfers.
Gewoon 0-3 winnen en door :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ElPaco schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 11:31:
[Twitter]

Dat is wel meegenomen voor PSV zeg, rustig uitspelen en dan gaan opmaken voor competitie en daarna waarschijnlijk Benfica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Heeft iemand wellicht een suggestie voor een Eredivisie versie van fantasy.premierleague.com?
Oftewel, met een budget spelers kopen en dan punten krijgen hoe ze irl presteren?

[ Voor 5% gewijzigd door toolkist op 10-08-2021 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 08:22

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

toolkist schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:51:
Heeft iemand wellicht een suggestie voor een Eredivisie versie van fantasy.premierleague.com?
Oftewel, met een budget spelers kopen en dan punten krijgen hoe ze irl presteren?
Onder meer Coach van het Jaar werkt volgens dat concept.

Scorito heeft volgens mij ook iets dergelijks, die heb ik zelf nooit gespeeld.

[ Voor 10% gewijzigd door Tsjipmanz op 10-08-2021 13:05 ]

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:06
toolkist schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 11:18:
[...]

Dat zeg ik eigenlijk toch ook? De enige die financieel voordeel heeft aan een transfer is Inter.
Inter zit wat dit betreft in hetzelfde schuitje als Ajax met Onana. Voordeel voor Ajax (of een andere Nederlandse club) is dat Nederland zo ongeveer het enige serieuze land is waar hij mag spelen.

Probleem is of hij zelf wil, en hoeveel hij daarin te willen heeft. Ik weet niet hoe het contract in elkaar zit, en of Inter mogelijkheden heeft er onderuit te komen. Die willen die 8 miljoen per jaar liever zelf houden, lijkt me. Kon weleens een juridisch spel worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:05
autje schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 13:21:
[...]

Inter zit wat dit betreft in hetzelfde schuitje als Ajax met Onana. Voordeel voor Ajax (of een andere Nederlandse club) is dat Nederland zo ongeveer het enige serieuze land is waar hij mag spelen.

Probleem is of hij zelf wil, en hoeveel hij daarin te willen heeft. Ik weet niet hoe het contract in elkaar zit, en of Inter mogelijkheden heeft er onderuit te komen. Die willen die 8 miljoen per jaar liever zelf houden, lijkt me. Kon weleens een juridisch spel worden.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat iets als arbeidsongeschiktheid (wat dit in feite is) als ontbindende voorwaarde in een contract is opgenomen, in NL zou dat niet eens mogen.

Eriksen zal gezien leeftijd en onzekerheid over gezondheid echt niet snel afstand doen en een nieuwe club gaat echt geen risico nemen om met pech een speler te contracteren die niet meer op niveau meekan. Voor dit seizoen lijkt verhuur de meest reele optie, vangt Inter deel salaris terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Is het als PSV fan raar om te zeggen dat ik hoop dat ze met 2-0 verliezen?

Ik vind dat het de laatste wedstrijden qua resultaten iets teveel voor de wind gaat. Uiteraard zijn goede resultaten fijn, maar ik heb het idee dat de resultaten beter zijn dan het niveau.. Ik denk dat het goed is om weer ff met beide benen op de grond te worden gezet. Iets teveel hosanna sfeer. En zelfs als dat niet de mindset van de spelers en de trainer is, is het wel de verwachtingen van de media en de fans.

[ Voor 10% gewijzigd door aicaramba op 10-08-2021 14:20 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
aicaramba schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 14:15:
[...]

Ik vind dat het de laatste wedstrijden qua resultaten iets teveel voor de wind gaat. Uiteraard zijn goede resultaten fijn, maar ik heb het idee dat de resultaten beter zijn dan het niveau.. Ik denk dat het goed is om weer ff met beide benen op de grond te worden gezet. Iets teveel hosanna sfeer. En zelfs als dat niet de mindset van de spelers en de trainer is, is het wel de verwachtingen van de media en de fans.
Ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
aicaramba schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 14:15:
[...]

Dat is raar ja :) PSV draait toch ook gewoon lekker?!
Had bijna gehoopt dat Ajax ook voorrondes moest spelen, want blijkbaar heeft dat meer effect dan alleen oefenpotjes spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom wordt PSV op SBS6 uitgezonden vanavond? Dacht dat RTL de champignons League uitzendrechten had vanaf dit seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 14:34:
Waarom wordt PSV op SBS6 uitgezonden vanavond? Dacht dat RTL de champignons League uitzendrechten had vanaf dit seizoen?
RTL == SBS tegenwoordig.

Maar waren de voorrondes sowieso niet aparte rechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 14:34:
Enige wat ik mij kan bedenken indien bovenstaande het geval is is dat de qualificaties niet officieel onderdeel is van de CL, dat is pas vanaf de playoff ronde (de volgende ronde dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Martinusz schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 14:30:
[...]

Dat is raar ja :) PSV draait toch ook gewoon lekker?!
Had bijna gehoopt dat Ajax ook voorrondes moest spelen, want blijkbaar heeft dat meer effect dan alleen oefenpotjes spelen :P
Het gaat zeker lekker. En daar ben ik heel blij mee. Maar ik vraag me af in hoeverre dat komt door het niveau van PSV of het niveau van de tegenstanders.. Dit bedoel ik niet denigrerend naar Ajax, maar die wedstrijd was uiteindelijk door omstandigheden ook niet heel veel zeggend.

Met name tegen een tegenstanders als Benfica, die ze mogelijk treffen, zou ik wel willen dat PSV iets meer underdog is qua verwachtingen.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:49
Napo schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 14:36:
[...]

Enige wat ik mij kan bedenken indien bovenstaande het geval is is dat de qualificaties niet officieel onderdeel is van de CL, dat is pas vanaf de playoff ronde (de volgende ronde dus)
Wel raar dat de vorige wedstrijd volgens mij wel door RTL is gedaan en kan mij bijna niet voorstellen dat je 1 ronde aan 2 zenders kan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-10 23:36
autje schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 13:21:
[...]

Voordeel voor Ajax (of een andere Nederlandse club) is dat Nederland zo ongeveer het enige serieuze land is waar hij mag spelen.
ben wel eens benieuwd waar dit vandaan komt: is nederland vooruitstrevend, of neemt NL juist veel risico hiermee?

Ik zou zelf zeggen: Als een arts zegt dat het veilig is en kan, zoals bij Blind, wie ben je dan als voetbalbond om het te verbieden. Het lijkt dat het maat werk moet zijn en geen algemene regel, en we zijn in NL misschien sowieso wel wat liberaler qua gezondheid en verzorging.
Maar hier zitten nogal wat aannames in... Op zijn minst is het opvallend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pompi schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 14:41:
[...]

Wel raar dat de vorige wedstrijd volgens mij wel door RTL is gedaan en kan mij bijna niet voorstellen dat je 1 ronde aan 2 zenders kan verkopen.
TV rechten voor de CL zijn als ik mij niet vergis vanaf de play-off ronde. In voorronde 1, 2 en 3 liggen die bij de thuisspelende clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
PSV start met Teze en Pröpper ipv Mwene en van Ginkel. Lijkt me dat we er niet per se veel zwakker van worden. Sowieso niet genoeg om het vandaag spannend te laten worden.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Turpin fluit vandaag bij PSV, daar hebben de Ajacieden fijne herinneren aan toch? :p

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:24

Quad

Doof

Wauw, wat een vreselijke cameramode hebben ze vanavond zeg.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Bedoel je die klok in het midden of het feit dat de camera relatief laag hangt?

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:02
Quad schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 20:02:
Wauw, wat een vreselijke cameramode hebben ze vanavond zeg.
Lijkt alsof het handheld is. Helemaal naar rechts of links is de camera ook nog iets gekanteld. Vreselijk inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

ElPaco schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 20:04:
Bedoel je die klok in het midden of het feit dat de camera relatief laag hangt?
Klok in het midden vind ik wel mooi.
Maar hij hangt laag, schokt bij bewegen en als hij de helft van PSV op kijkt lijkt het alsof PSV omhoog moet voetballen, zo schuin.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Quad schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 20:05:
[...]

Klok in het midden vind ik wel mooi.
Maar hij hangt laag, schokt bij bewegen en als hij de helft van PSV op kijkt lijkt het alsof PSV omhoog moet voetballen, zo schuin.
Dat is die extra moeilijkheidsgraad, anders gaat PSV te makkelijk door ;)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:30
Waarom moet die klok zo ontiegelijk groot en dan ook nog eens met zo zandloop effect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
dglavimans schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 20:12:
Waarom moet die klok zo ontiegelijk groot en dan ook nog eens met zo zandloop effect
Ik vind het wel mooi. Op een 4k tv ziet het er wel sjiek uit.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
ElPaco schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 20:13:
[...]

Ik vind het wel mooi. Op een 4k tv ziet het er wel sjiek uit.
Heb toch een aardige 4K tv maar… mwe :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Kokkie is wel mooi, iets kleiner had het wel gemogen.
Het logo daarentegen..

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:23
Apart klokkie inderdaad.
Zag er niet fijn uit bij Madueke, dang it.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Wat staat er onder de tijd?
Tijd voor een grotere tv I guess :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Martinusz schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 20:21:
Je kan je bank ook dichter bij de tv zetten, probleem opgelost. :P

Ik ben benieuwd of het een eenmalig dingetje is vanuit de Deense regie of dat dit van SBS6 komt.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Martinusz schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 20:21:
0-3, de opgetelde tussenstand.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Quad schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 20:23:
[...]

Je kan je bank ook dichter bij de tv zetten, probleem opgelost. :P

Ik ben benieuwd of het een eenmalig dingetje is vanuit de Deense regie of dat dit van SBS6 komt.
Nee ik vind het een betere reden voor grotere tv :p deze is 10 jaar oud :X maar doet het nog als een malle, moeten ze alleen niet lettergrootte mini gebruiken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Martinusz schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 20:30:
[...]

Nee ik vind het een betere reden voor grotere tv :p deze is 10 jaar oud :X maar doet het nog als een malle, moeten ze alleen niet lettergrootte mini gebruiken ;)
Dat ding van jou is splinternieuw! Ik heb er in de woonkamer een staan van 13 jaar oud (en dat was toen al geen nieuw model - wel een dure)

Niet eens HD maar HD Ready. Wel erg mooi beeld en super goed geluid. Weinig reden dus om hem te vervangen, zeker goed geluid is tegenwoordig erg zeldzaam zonder hulpmiddelen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Oy oy Gakpo, die moet toch zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
LZ86 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:12:
Oy oy Gakpo, die moet toch zitten
Op snelheid met een verdediger naast je? Dan moet je gaan liggen zodra je die hand voelt.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Gakpo had moeten scoren ja. En Pröpper moet oppassen met zulke overtredingen, die zijn niet lief. Denk zo Pröpper en Zahavi er af voor van Ginkel en Vertessen.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Verrek pas de eerste kaart van Turpin.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Ankona schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:17:
[...]

Op snelheid met een verdediger naast je? Dan moet je gaan liggen zodra je die hand voelt.
Turpin scheids, daar zou ik niet op vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
En eens kijken wat Vertessen kan gaan doen. Ik zet even de laagste hoed op die ik heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
Psv speelt wel een raar systeem. Soort 6-0-4 opstelling. Alleen Zahavi loopt soms terug het middenveld in.

alles kan off-topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
Ankona schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:22:
Psv speelt wel een raar systeem. Soort 6-0-4 opstelling. Alleen Zahavi loopt soms terug het middenveld in.
Als je geen middenveld hebt kan je daar ook niet overlopen worden. Big brain moment van Schmidt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Maarten_E schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:21:
En eens kijken wat Vertessen kan gaan doen. Ik zet even de laagste hoed op die ik heb.
Lager dan Bruma? Gewaagd..

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
ElPaco schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:23:
[...]

Lager dan Bruma? Gewaagd..
Daar heb je een goed punt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:23
Bruma lijkt wel een beetje op Madueke met die haren. Zullen we Madueke verkopen en dan stiekem Bruma afleveren? 😇

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
sNielz123 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:28:
Bruma lijkt wel een beetje op Madueke met die haren. Zullen we Madueke verkopen en dan stiekem Bruma afleveren? 😇
Bruma is wat je krijgt als je Madueke op Wish.com besteld ;)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Laatst online: 20:06
Poh wat een saaie wedstrijd helaas. Jammer dat we er niet eens intikken, is goed voor de coëfficiënt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
ElPaco schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:42:
[...]

Volgens mij moet je zijn volgende club geld mee geven om hem over te nemen, want anders kom je echt niet van Bruma af |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Whahaha en dan Bruma van alle mensen! Lekker voor de coeffecient punten!

WoT stats

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dglavimans
Bruma, wereldspeler altijd al gevonden.

:’)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pompi
Okay hij is nu 1 euro waard geworden haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Bruma regelt even wat coëfficiëntpunten!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
ElPaco schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:42:
[...]

Que?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oGpIkKxTLHK2dyTYwLQ0KXcK8vo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zingo
  • Laatst online: 20:06
Jup, weer 0,1 puntje erbij voor Nederland!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:02
Polonaise!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Ja ik had het eerder moeten jinxen ;)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:14
Zingo schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:46:
Poh wat een saaie wedstrijd helaas. Jammer dat we er niet eens intikken, is goed voor de coëfficiënt.
Nou in-der-daad, ik zit nu 40 minuten te kijken, nu een goal gelukkig. Maar wat een saai potje tot nu toe.
Tegen Benfica moet het wel een tandje hoger.

Bruma... Hoop dat er nu meer geïnteresseerden zijn om te slijten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Harribo schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:51:
[...]

Nou in-der-daad, ik zit nu 40 minuten te kijken, nu een goal gelukkig. Maar wat een saai potje tot nu toe.
Tegen Benfica moet het wel een tandje hoger.

Bruma... Hoop dat er nu meer geïnteresseerden zijn om te slijten
Het helpt natuurlijk als je absoluut niet hoeft he. Ik neem aan dat ze er tegen Benfica weer vol op gaan.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:43
Bruma, van iedereen. Mooi zakelijk afgedaan en nog een doelpuntje ook. NEXT

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:38

ST10©DE

Dus.............

Bam?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:43
U loopt achter? Hij is al gepost zelfs.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Pagina: 1 ... 38 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022