Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:08
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hij kreeg er zelf een bloedneus vanMaarten_E schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:42:
Sodeknetter wat een overtreding. Bloedrood.
Tomorrow is not today!
Jawel dus die zal die penalty ook wel beoordeeld hebben en het niets vindenHackus schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:41:
Is er geen Var ?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Hij bloedde wel jaMaarten_E schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:42:
Sodeknetter wat een overtreding. Bloedrood.
Of de juiste pilletjes 😉Harribo schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:42:
Ajax moet er beter op toezien dat Nico op tijd zijn pilletjes neemt.... Wat een patiënt....
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ah, dus dat was het pilletje wat Onana op had!Harribo schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:42:
Ajax moet er beter op toezien dat Nico op tijd zijn pilletjes neemt.... Wat een patiënt....
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Knowledge reigns supreme over nearly anything
PSN: xMaurice93
Hou het fatsoenlijk aub en kalmeer.
En dan nog janken bij de grens…wat een asbak
[ Voor 61% gewijzigd door tweakduke op 07-08-2021 20:47 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hahaha ja... Heeft per ongeluk de hoofdpijn pillen van Onana gepakt
XXXVI
Koel zelf maar even af..dr.lowtune schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:44:
Ze moeten die mafketel zelf eens invalide schoppen. Dit soort dingen flikt die klootzak elke keer. Maar nu hij er af is hebben ze met Berghuis nog een optie op een tweede rode kaart.
En dan nog janken bij de grens…wat een asbak
Vind het ook nog wel meevallen. Ja komt hard in, maar gaat duidelijk voor de bal. En tevens raakte hij die vent niet op zijn scheenbeen. Veel theater dus, maar goed.Malfunctions schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:43:
Mwah, na al die herhalingen vind ik t oranje. Het is niet helemaal echt een gestrekt been, maar hij probeert buitenom de bal weg te tikken. Wel behoorlijk onbesuisd.
Tomorrow is not today!
Tja ik ook hoor, gaat er zeer hard in, maar om nou zo te reageren als mensen hier doen. Ik zie het niet.Malfunctions schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:43:
Mwah, na al die herhalingen vind ik t oranje. Het is niet helemaal echt een gestrekt been, maar hij probeert buitenom de bal weg te tikken. Wel behoorlijk onbesuisd.
Rood kan best, maar mensen doen hier alsof het een moordaanslag is
Je kunt een rode kaart uitleggen als tijdrekken inderdaadElPaco schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:43:
[...]
Ah, dus dat was het pilletje wat Onana op had!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:08
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Plan B bij de omschakeling ontbreekt. Nu met 10 man kun je al helemaal niet hoog druk zetten dan moeten de ballen gewoon naar Haller en eventueel Tadic.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nee. Doe jij je Ajax bril maar af, die vent is echt niet normaal.
Dan zijn het alsnog 3 gele kaarten in een minuutMalfunctions schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:43:
Denk dat hij Ramalho niet eens gezien heeft en voor de sliding ging om de speler die aan de bal zou komen te blocken.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
In the heat of the moment begrijp ik dat nog best. Maar ik betwijfel of er maar 1 speler is die het onterecht vindt als ie de beelden ziet.Deruxian schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:42:
Allemaal protesteren ook nog bij Ajax🤢
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Wie tel je voor de helft? Pasveer of Haller?Hackus schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:46:
Met 9.5 tegen 11
Dit gedrag bestrijden met hezelfde gedrag?dr.lowtune schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:44:
Ze moeten die mafketel zelf eens invalide schoppen.

Dat is alsof je zegt dat iemand Suarez eens moet bijten omdat we bijten echt niet vinden kunnen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 07-08-2021 20:47 . Reden: Naam aangepast ]
Stel je niet aan man. Ja het was hard, maar een van Bommel ken jij vast ook nog wel. Het was op het randje.dr.lowtune schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:45:
[...]
Nee. Doe jij je Ajax bril maar af, die vent is echt niet normaal.
Tomorrow is not today!
Ik kan echt niet genieten van dat soort spelers. Ongeacht het shirt wat ze dragen.LZ86 schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:42:
Wat een randdebiel die Tagliafico
Nee dus..
[ Voor 80% gewijzigd door tweakduke op 07-08-2021 20:48 ]
Ten Hag en zijn tactiek tijdens de wedstrijd aanpassen? Misschien… maar dat is nog nooit succesvol gebleken.tweakduke schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:45:
Wat @Harribo terecht zei Ajax gaat te hoog druk zetten, zoals afgelopen seizoen en nu wordt het afgestraft door goede counters.
Plan B bij de omschakeling ontbreekt. Nu met 10 man kun je al helemaal niet hoog druk zetten dan moeten de ballen gewoon naar Haller en eventueel Tadic.
Nu gaat ie geweldenaar Taylor inbrengen? Wissel Rensch voor Haller en ga 4-3-2 spelen. Zo moeilijk is het allemaal niet.
XXXVI
Klopt en over hem werden ook meer dan terecht dit soort opmerkingen gemaakt. ;-)Sydney08 schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:46:
[...]
Stel je niet aan man. Ja het was hard, maar een van Bommel ken jij vast ook nog wel. Het was op het randje.
Leuk dat ie voor de bal gaat, of de bal zelfs raakt. Dat mag nog steeds niet dwars door de man heen.Sydney08 schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:44:
[...]
Vind het ook nog wel meevallen. Ja komt hard in, maar gaat duidelijk voor de bal. En tevens raakte hij die vent niet op zijn scheenbeen. Veel theater dus, maar goed.
Dat gebeurde ook niet. Anders had die nu niet meer gespeeld.toolkist schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:48:
[...]
Leuk dat ie voor de bal gaat, of de bal zelfs raakt. Dat mag nog steeds niet dwars door de man heen.
Tomorrow is not today!
PSV heeft al eens vaker verloren van Ajax met 10 man..Exocet schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:46:
PSV dit jaar in ieder geval 1 prijs
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Niet met dit PSVGynnad schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:48:
[...]
PSV heeft al eens vaker verloren van Ajax met 10 man..
Ok en dat van Bommel dat deed vind ik wel prima?Sydney08 schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:46:
[...]
Stel je niet aan man. Ja het was hard, maar een van Bommel ken jij vast ook nog wel. Het was op het randje.
Zo goed zijn ze anders niet hoor. Het is Madueke die goed speelt, maar de rest is niet zo veel
Dat absoluut, geweldige wedstrijd tot nog toe. Alleen jammer van de rode kaart.Pompi schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:49:
Ben benieuwd naar de 2de helft, want eerder dit jaar dacht ook niemand dat PSV de 0-2 uit handen zou geven. Voor de neutrale kijken een erg leuke wedstrijd.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En ook niet op deze datum!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Een stuk leuker dan die suffe Charity Shield hiervoor.Pompi schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:49:
Ben benieuwd naar de 2de helft, want eerder dit jaar dacht ook niemand dat PSV de 0-2 uit handen zou geven. Voor de neutrale kijken een erg leuke wedstrijd.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Float like a butterfly, sting like a bee.
Blind in een verdedigende rol op het middenveld lijkt me niet heel handig. Dus Blind naar achter en Taylor op zijn plek...ephymerous schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:47:
[...]
Ten Hag en zijn tactiek tijdens de wedstrijd aanpassen? Misschien… maar dat is nog nooit succesvol gebleken.
Nu gaat ie geweldenaar Taylor inbrengen? Wissel Rensch voor Haller en ga 4-3-2 spelen. Zo moeilijk is het allemaal niet.
[ Voor 85% gewijzigd door Outerspace op 07-08-2021 20:51 ]
Ajax stond gewoon prima te spelen, zeker tot de 0-2.. Daarna is het minder geworden ja, maar de eerste 25 mins waren van hoog niveau.hoevenpe schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:46:
Bedenk hoeveel deze [mbr]Ajax[/] jongens verdienen en wat voor wanprestatie het tot nu toe is. Vergelijk dat met de amateurs op de 4x400m atletiek, dat zijn pas echte helden.
Er hoeft maar een speler te scoren toch ?Terranova schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:50:
[...]
Zo goed zijn ze anders niet hoor. Het is Madueke die goed speelt, maar de rest is niet zo veel
Tomorrow is not today!
Ik mis nog een goed voetballend PSV. Het is nu Ajax die aanvalt en PSV die Ajax voor schut zet in de countersNielz123 schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:50:
Sowieso leuke wedstrijd! Alles zit erin.
Huh? Wordt gewoon ontzettend goed druk gezet vind ik en ben heel blij met dit PSV tot nu toeTerranova schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:50:
[...]
In ieder geval de juiste club die won.Bossie schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:50:
[...]
Een stuk leuker dan die suffe Charity Shield hiervoor.
>80% van de sporten op de OS zijn dan ook sporten die zeg maar bijna niemand doet/wil doen. Ga een jaartje non-stop trainen en je hebt een grote kans op zo een medaillehoevenpe schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:46:
Bedenk hoeveel deze [mbr]Ajax[/] jongens verdienen en wat voor wanprestatie het tot nu toe is. Vergelijk dat met de amateurs op de 4x400m atletiek, dat zijn pas echte helden.
Stel je aan, duidelijk het betere team. Ik ben enigszins teleurgesteld in PSV, ze laten wel zien dat ze het met zo'n team qua voetbal moeilijk kunnen meespelen. Na die rode kaart is het wel over, maar het is toch niet best dat ze die bal gewoon zo moeilijk in de ploeg kunnen houden (PSV that is).Hupske schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:50:
Ik zet de tv iig uit. Kan deze kwelling niet aan zien. Ajax zet zich zelf iets teveel voor schut vandaag
Vind Ajax echt wel ok spelen, ze hebben gewoon enigszins pech dat ze 2-0 achterstaan en die domme rode kaart. Maar als je ze 100 x laat spelen, dan weet ik wel op wie ik mijn geld zou inzetten.
Is dit een trol?Sydney08 schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:52:
Dat was mij de eerste helft wel. Geweldige counters van PSV gezien, een geweldig afgekeurd doelpunt en een grote fout van Bjorn Kuipers, die onterecht rood geeft. Genieten!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
We krijgen gelijk een lesje effectiviteit, misschien steken we er nog iets van op ookMaarten_E schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:50:
[...]
Dat absoluut, geweldige wedstrijd tot nog toe.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Zal aan je clubvoorkeur liggen denk ik. PSV heeft goeie counters gehad met Madueke, maar verder is het vooral Ajax geweest met aanvallen. Ik zag net dat het 19 voorzetten tegen 1 van PSV is. Natuurlijk falen ze meestal want Haller kan er geen pepernoot van. Maar zegt wel genoeg over de wedstrijddglavimans schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:52:
[...]
Huh? Wordt gewoon ontzettend goed druk gezet vind ik en ben heel blij met dit PSV tot nu toe
Haha no way. Erik heeft nog nooit geleerd van een fout. Blijft altijd star vasthouden aan zijn plan.Superkiwi schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:53:
[...]
We krijgen gelijk een lesje effectiviteit, misschien steken we er nog iets van op ook
XXXVI
Nouja het was rood voor Tagliafico, maar die kaart was er nooit gekomen als de penalty gewoon gegeven was(niet omdat Tagliafico dan niet er zo zou in gaan, maar omdat die bal daar dan nooit was gekomen, want dit kwam direct na de penalty).Herman schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:54:
Ajax heeft geen geluk met de arbitrage. Ik heb nog steeds mijn twijfels bij het afgekeurde doelpunt en ook vreemd dat die mogelijke penalty niet door de VAR is gechecked. Je kunt 'm er m.i. wel voor geven.
Het eerste wat je zegt doe ik inderdaadSnowdog schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:53:
[...]
Stel je aan, duidelijk het betere team. Ik ben enigszins teleurgesteld in PSV, ze laten wel zien dat ze het met zo'n team qua voetbal moeilijk kunnen meespelen. Na die rode kaart is het wel over, maar het is toch niet best dat ze die bal gewoon zo moeilijk in de ploeg kunnen houden (PSV that is).
Vind Ajax echt wel ok spelen, ze hebben gewoon enigszins pech dat ze 2-0 achterstaan en die domme rode kaart. Maar als je ze 100 x laat spelen, dan weet ik wel op wie ik mijn geld zou inzetten.
Mwe zit al jaren naar zaad spel van PSV te kijken dus ben misschien al snel tevreden met aardig spelTerranova schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:54:
[...]
Zal aan je clubvoorkeur liggen denk ik. PSV heeft goeie counters gehad met Madueke, maar verder is het vooral Ajax geweest met aanvallen. Ik zag net dat het 19 voorzetten tegen 1 van PSV is. Natuurlijk falen ze meestal want Haller kan er geen pepernoot van. Maar zegt wel genoeg over de wedstrijd
[ Voor 8% gewijzigd door dglavimans op 07-08-2021 20:57 ]
Gelukkig is er juist een VAR, want dan had die een eventuele penalty van Kuipers kunnen terugdraaien na die schwalbe.Terranova schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:55:
[...]
Nouja het was rood voor Tagliafico, maar die kaart was er nooit gekomen als de penalty gewoon gegeven was(niet omdat Tagliafico dan niet er zo zou in gaan, maar omdat die bal daar dan nooit was gekomen, want dit kwam direct na de penalty).
Ze herhalen het zo..OMX2000 schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:55:
Iemand een filmpje van die overtreding van Nico T.? Want hoe ik het zag is dat je nogal ongelukkig kunt blesseren. Maar wil best naar herhaling kijken.
Normaal zou ik zeggen Ajax komt misschien wel terug maar nu met 10 man...
Het is ook inderdaad Madueke die goed speelt, Zahavi en Gakpo zie je minder
Vind dat Sangare echt stappen heeft gemaakt. Nog niet alles gaat goed maar hij redt zich met draaien en fysiek uit veel situaties.
Daar is volgens mij vanuit Psv aandacht aan besteed
[ Voor 54% gewijzigd door Harribo op 07-08-2021 21:00 ]
Haha ja dat zou kunnen jadglavimans schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:56:
[...]
Mwe zit al jaren naar zaad spel van PSV te kijken dus ben misschien al snel tevreden met aardig spelIk vind het verschil in kleine dinge zitten. Een Gotze die net die bal bij 2-0 bij Noni krijgt enzo
Duidelijk niet goed opgelet, was gewoon een beenklemFleximex schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:57:
[...]
Gelukkig is er juist een VAR, want dan had die een eventuele penalty van Kuipers kunnen terugdraaien na die schwalbe.
Was het echt een schwalbe? Ik had het idee dat de verdediger er wel naast zat daar, maar dat het niet echt invloed had op het spel (bal was sowieso al weg). Leek mij wel een twijfelachtig momentje iig.Fleximex schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:57:
[...]
Gelukkig is er juist een VAR, want dan had die een eventuele penalty van Kuipers kunnen terugdraaien na die schwalbe.
Haps mag je hebben. Malacia is een Feyenoorder!Typhone schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:59:
Of het dat nou wel of niet was, achterin (links) is het niet voor het eerst een gatenkaas. Tagliafico weer als een sjappie tekeer aan het gaan net zoals begin vorig seizoen. Zat er niet een linksback van Feyenoord op de wip?
Want? Hij is het niet eens met iets wat in je voordeel van je club is?Fleximex schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:59:
Kenneth Perez...
Ik snap dat er rood is gegeven, maar er wordt zwaar overdreven met hoe hard het is.
Snap hem goed. Zie hier echt geen rood in...Denk dat het komt omdat het Tagliafico is. Als Blind het was geweest, dan was het max een gele kaart.Fleximex schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:59:
Kenneth Perez...
Tomorrow is not today!
Goed punt inderdaad, raakte zijn man met zijn teen. Dacht uit de eerste beelden ook dat het veel erger wasFleximex schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:59:
Kenneth Perez...
Weer gekeken. Maar da’s echt wel diep rood. Die tackle die hij inzet is mwah, maar hij neemt daarna die enkel ook mee. En het is dat de psv-er zijn voet omhoogtrekt en niet “grounded” was, anders was dat nie fijn voor zijn enkel.
Ja want Kuipers neemt alle beslissingen :’)Sempy schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:02:
Die Rhamallo tolt als een idioot in de rondte en staat 10 seconde later weer overeind. Tackle was max geel, maar Kuipers laat zich zoals gebruikelijk weer beïnvloeden. Iig blij dat we na vanavond van die kneus af zijn.
Zag je hoe Tadic bij de 0-2 mee huppelde, Madueke liet lopen en vervolgens boos z'n armen omhoog doet na de goal? Als ie gewoon doorgelopen was...Typhone schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:59:
Of het dat nou wel of niet was, achterin (links) is het niet voor het eerst een gatenkaas. Tagliafico weer als een sjappie tekeer aan het gaan net zoals begin vorig seizoen. Zat er niet een linksback van Feyenoord op de wip?
NeusstootElPaco schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:02:
Misschien kreeg hij wel gewoon rood voor die kopstoot die hij daarna tegen van Ginkel gaf?
Wordt tijd dat dit soort aanstellerij ook door de VAR gestraft gaat wordenSempy schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:02:
Die Rhamallo tolt als een idioot in de rondte en staat 10 seconde later weer overeind. Tackle was max geel, maar Kuipers laat zich zoals gebruikelijk weer beïnvloeden. Iig blij dat we na vanavond van die kneus af zijn.
Gestrekt been, geel?Sempy schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:02:

Jammer dat hij zo'n fout maakt in zijn laatste wedstrijd. De VAR had hier moeten ingrijpen en hem moeten doorgeven dat het geel had moeten zijn. Maar die zullen niet graag willen ingrijpen denk ik.Sempy schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:02:
Tomorrow is not today!
Kijk eens goed terug, was GEEN gestrekt been
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022