Op mijn post heb ik het over, goed lezen.ST10©DE schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:59:
[...]
Als je niet terug wil lezen kan je ook nier zeggen dat hij alleen op vorm en niet inhoudelijk heeft gereageerd.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Zo zie je maar weer, van Italianen kan je alleen maar verliezen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Iets voor jong Feyenoord denk ikFamily Guy schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:56:
Die Walemark, wat is dat voor iets?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Die schwalbe was wel geniaalFamily Guy schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:56:
Die Walemark, wat is dat voor iets?

Het is leuk geweest, maar nu is het wel klaar.
Kappen met deze onzin.
Dat is inderdaad zo verrot altijd. Zelden komt er wat bij.ph4ge schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:00:
Ik snap die extra tijd niet. 5 minuten lijkt mij heel weinig, en in die 5 minuten is misschien 2 minuten gevoetbald en dan fluit hij op de seconde af.
't was nou niet dat ze ook echt echt echt aanstalten maakten om nog aan te vallen.. Achterin heen en weer spelen ipv gewoon die bal naar voren pompen.ph4ge schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:00:
Ik snap die extra tijd niet. 5 minuten lijkt mij heel weinig, en in die 5 minuten is misschien 2 minuten gevoetbald en dan fluit hij op de seconde af.
Dat is natuurlijk ook dikke onzin. Dat Roma in de counter wat kansen krijgt is logisch maar bij 0-0 hadden ze ook maar één kansOPSLAGHOND schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:56:
Zonder Bijlow had je dit dik verloren.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Fout van Trauner doet beter Feyenoord de das om zou eerlijker zijn.
Had op zn minst de aanval even afgewacht.Vos schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:00:
[...]
Dat is inderdaad zo verrot altijd. Zelden komt er wat bij.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik lees goed. Jij blijkbaar niet.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Die voorzetten van Malacia waren stuk voor stuk goed. Werd helemaal niks mee gedaan.
Toch is het wel zo, 1e helft heeft ie Feyenoord helemaal plat gelegd.Typhone schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:01:
Gruwelijk irritant dat nu iedereen weer begint iver het tactisch vernuft van Mourinho
+ het anti-voetbal van Roma.Typhone schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:01:
Gruwelijk irritant dat nu iedereen weer begint iver het tactisch vernuft van Mourinho
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Feyenoord heeft zichzelf dit seizoen uit de as laten herrijzen. Dat is al bewonderingswaardig.Dat je die beker niet pakt, is jammer. Maar volgend jaar is er een nieuw seizoen met nieuwe kansen.
Hup FC Eindhoven.
We hadden 20 jaar geleden al naar zuivere speeltijd moeten gaan. Als je met een klokje was gaan zitten om de 2de helft kom je nog niet op 30 minuten gok ik.ph4ge schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:00:
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Iedereen die van mooi voetbal houdt heeft er een schijthekel aan, maar goed uitgevoerd werkt het helaas uitstekend tegen een aanvallende ploeg.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Eerste helft roma en daarna niet meer gezien.
Heb je geen kut aan
Geertruida had al veel eerder naar centraal achterin gemoeten ja, en Malacia zou echt gruwelijk boos op z'n collega's moeten zijn over hoe vaak ie genegeerd werd.Fleximex schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:02:
Bijlow, Malacia en Geertruida werden echt tekort gedaan door hun teamgenoten. Alle drie uitstekend.
Die voorzetten van Malacia waren stuk voor stuk goed. Werd helemaal niks mee gedaan.
Er lag zoveel ruimte om over Karsdorp heen te denderen en dan voor te geven
Nee toen gooiden ze de schroom niet van zich af. Vanaf seconde 1 in de tweede helft deden ze dat wel. Mourinho stond als een dorpsbakker op de lokale markt te brallen langs de zijlijn de hele tweede helft. Karikatuur.toolkist schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:02:
[...]
Toch is het wel zo, 1e helft heeft ie Feyenoord helemaal plat gelegd.
Eerste helft voetbalde Roma voornamelijk dacht ik. Kwam Feyenoord nauwelijks aan te pas.
Maken ze een goal en dan gaan ze verdedigen, dat is niks nieuws.
Kansen die je krijgt, daar uit moet je scoren.
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 25-05-2022 23:05 ]
In tegenstelling tot alle andere voorzetten. Man man man waar gingen die toch heen?Fleximex schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:02:...
Er blijft weinig over zo. Erg jammer.Outerspace schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:03:
[mbr]Ik heb even wat opgeruimd, mocht je wat missen dan komt dat door mij[/]
Ik zal de rouwende Feyenoorders met rust laten vanavond. Jammer maar helaas! Ik heb er alle vertrouwen in dat die Conference League vroeg of laat staat te shinen in jullie prijzenkast!
En ook met de zilveren plak van vanavond zijn jullie de laatste Nederlandse ploeg met een Europese prijs dus kop op!
Aurnes vond ik ook goed. Senesi en Trauner voldoende.Fleximex schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:02:
Bijlow, Malacia en Geertruida werden echt tekort gedaan door hun teamgenoten. Alle drie uitstekend.
Kokcu en Til zwak, Nelson en Sini te weinig, Dessers ongelukkig. Volgens mij begon de aanval waar die goal uit kwam met een overtreding op Dessers, waar de scheids het heel kort hield kreeg Dessers echt niks mee.
De wissels voegde helaas weinig toe.
Tomorrow is not today!
ik vond juist feyenoord beter de tweede helft, de eerste helft was voor beide niet veel aan op een gelukkige goal.OMX2000 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:00:
Jammer! Maar toch gevochten. Vooral in de 2e helft. Feyenoord was niet slechter. Maar ja.
Festina lente
Precies wat we onze clubs altijd verwijten niet te kunnen als we een Europese voorsprong niet vast weten te houden.Harribo schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:05:
Hoezo anti voetbal?
(...)
Maken ze een goal en dan gaan ze verdedigen, dat is niks nieuws.
Geertruida en Malacia top.
Dessers kan je weinig verwijten tegen dat soort verdedigers.
Vond alleen Til niet zo goed en Pedersen bracht ook weinig.
Malacia liep zelf ook veel centraal of zelfs rechts...toolkist schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:03:
[...]
Geertruida had al veel eerder naar centraal achterin gemoeten ja, en Malacia zou echt gruwelijk boos op z'n collega's moeten zijn over hoe vaak ie genegeerd werd.
Er lag zoveel ruimte om over Karsdorp heen te denderen en dan voor te geven
Doe eens even wat verfijnder trollen, dit is wel heel doorzichtig. Dat mods je nog laten reageren….snmght schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:05:
[...]
Er blijft weinig over zo. Erg jammer.
Ik zal de rouwende Feyenoorders met rust laten vanavond. Jammer maar helaas! Ik heb er alle vertrouwen in dat die Conference League vroeg of laat staat te shinen in jullie prijzenkast!
En ook met de zilveren plak van vanavond zijn jullie de laatste Nederlandse ploeg met een Europese prijs dus kop op!
Eens. Wissels zijn wel echt van een andere niveau dan de basis.ph4ge schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:05:
[...]
Aurnes vond ik ook goed. Senesi en Trauner voldoende.
Kokcu en Til zwak, Nelson en Sini te weinig, Dessers ongelukkig. Volgens mij begon de aanval waar die goal uit kwam met een overtreding op Dessers, waar de scheids het heel kort hield kreeg Dessers echt niks mee.
De wissels voegde helaas weinig toe.
Het is een geweldige prestatie dat Feyenoord de finale gehaald heeft en erg jammer dat het zo gelopen is.
Als je dat al niet kan lezen zonder een trol te zien is het misschien tijd om even iets anders te gaan doen.
Ik zei net hetzelfde tegen m'n maatje. Ik zou om die erenhaag heenlopen, medaille oppakken en direct naar de kleedkamer.Typhone schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:11:
Ik zou nooit tussen die spelers van Rome doorlopen als tweede btw. Dan maar oorlog met de hele wereld maar dat geveinsde gedrag no way.
Het zou juist andersom moeten zijn: Feyenoord die een erehaag voor Roma maakt.Typhone schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:11:
Ik zou nooit tussen die spelers van Rome doorlopen als tweede btw.
Als je dat in 1 keer op deze wijze opschrijft valt niemand er over.snmght schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:12:
@dr.lowtune je kan ook overal een trol in willen zien.
Het is een geweldige prestatie dat Feyenoord de finale gehaald heeft en erg jammer dat het zo gelopen is.
Als je dat al niet kan lezen zonder een trol te zien is het misschien tijd om even iets anders te gaan doen.
Maar if so, wees gerust, de mannen in het rood schieten op alles wat los en vast zit.
Dan ben je een slechte verliezer in het voetbalspel.ph4ge schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:14:
[...]
Ik zei net hetzelfde tegen m'n maatje. Ik zou om die erenhaag heenlopen, medaille oppakken en direct naar de kleedkamer.
Ja die ging op zoek om eens betrokken te worden in het spel.Vos schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:08:
[...]
Malacia liep zelf ook veel centraal of zelfs rechts...
Ik weet niet of je openbaar aan het solliciteren bent, maar we schieten niet op alles wat los en vast zitsnmght schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:19:
Maar if so, wees gerust, de mannen in het rood schieten op alles wat los en vast zit.
Daarbij laat ik die discussie hier voor wat het is. Mijn DM staat open
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Omdat je geen applaus in ontvangst neemt? Dat zie ik niet. Het is gewoon een toneelstukje waar niemand iets aan heeft.mavaros schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:19:
[...]
Dan ben je een slechte verliezer in het voetbalspel.
Terecht. In professionele sport ga je niet lopen vieren dat je tweede bent. Tis heel makkelijk als eerste plaats een erehaag te vormen zogenaamd omdat je begaan bent met je tegenstanders. Bla blamavaros schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:19:
[...]
Dan ben je een slechte verliezer in het voetbalspel.
Vanaf 19:30!ph4ge schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:29:
Bij Veronica zit ook een grappenmaker.
Goede reclame wel bij Veronica, dat om 19:30 de finale op tv komt.
Conference League is dan voor kleinere clubs een leuk toernooi om voor te spelen. Qua niveau staat het nog mijlenver weg van de Champions League, al is dat geen schande.
Einde eerste helft repareerde Slot het ondertal op het middenveld door toch Geertruida in te laten schuiven naar centraal op het middenveld en later ook Malacia naar binnen te laten komen. Het maakte Feyenoord kwetsbaar op snelheid maar Roma was ook niet goed genoeg om er echt doorheen te komen.
Te weinig ritme na twee weken niet spelen? Te veel spanning of ontzag? Toch met te weinig druk naar voren begonnen omdat een vroege achterstand tegen Italianen het doemscenario is? Waarschijnlijk van alles een beetje.
Zuur dat het zo eindigt. Prachtig seizoen voor Feyenoord. Hopelijk volgend jaar weer serieus meedoen om de titel en een goede prestatie in de EL. Voor de groei van je spelers en de waarde die ze vertegenwoordigen essentieel.
De CL league is een feestje van een stuk of tien rijke clubs. Als Nederlandse ploeg kun je beter in de EL of Conf. L spelen. Dan speel je om ver te komen.saert schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:34:
Qua niveau staat het nog mijlenver weg van de Champions League, al is dat geen schande.
Levert geen reet op, je kan beter een overwinning in de CL pakken. Een Europa Cup winnen doe je ook niet zomaar.D-e-n schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:37:
[...]
De CL league is een feestje van een stuk of tien rijke clubs. Als Nederlandse ploeg kun je beter in de EL of Conf. L spelen. Dan speel je om ver te komen.
Tja, welke finale is leuk voor de neutrale kijker? CL finales zijn ook zelden leuk. Met niveau heeft dat niks te maken, het was tactisch van enorm hoog niveau en zoals gebruikelijk op het hoogste niveau wordt het op details, op een moment, beslist.saert schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:34:
Een hele matige finale vanuit neutraal oogpunt. Feyenoord dat op een paar speldenprikjes niets kan creëeren, Roma dat door een vroege 1-0 niet meer hoeft.
Conference League is dan voor kleinere clubs een leuk toernooi om voor te spelen. Qua niveau staat het nog mijlenver weg van de Champions League, al is dat geen schande.
Nee, maar als Feyenoord ver kan komen moeten Ajax en PSV dat zeker ook kunnen. Eigenlijk kun je dus beter derde in je CL groep worden dan tweede.DoeEensGek schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:40:
[...]
Levert geen reet op, je kan beter een overwinning in de CL pakken. Een Europa Cup winnen doe je ook niet zomaar.
Deze finale was alles behalve van een tactisch enorm hoog niveau. Maar wellicht heb ik een andere wedstrijd gekeken.ph4ge schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:40:
[...]
Tja, welke finale is leuk voor de neutrale kijker? CL finales zijn ook zelden leuk. Met niveau heeft dat niks te maken, het was tactisch van enorm hoog niveau en zoals gebruikelijk op het hoogste niveau wordt het op details, op een moment, beslist.
Je bedoelt dat Ajax/psv ook zover in de ucl zouden moeten komen?D-e-n schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:42:
[...]
Nee, maar als Feyenoord ver kan komen moeten Ajax en PSV dat zeker ook kunnen. Eigenlijk kun je dus beter derde in je CL groep worden dan tweede.
Maar het lullige is dat Feyenoord nu met lege handen staat, maar financieel ook geen klapper heb gemaakt. Das niet hun schuld en dat moet echt veranderen, maar daar hebben ze nu niks aan.
Beide ploegen gaven amper iets weg, de aanpassing van de ene trainer werd gelijk beantwoord door de andere speler. Er werd tot het gaatje gegaan.saert schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:45:
[...]
Deze finale was alles behalve van een tactisch enorm hoog niveau. Maar wellicht heb ik een andere wedstrijd gekeken.
Nogmaals, als je tikkie-takkie verwacht moet je geen finales kijken. Dat gebeurt zelden omdat het over een wedstrijd is en een moment meestal dodelijk is en omdat finalisten per definitie dicht bij elkaar zitten qua niveau, en omdat er zoveel druk op staat.
Is er überhaupt weleens een "goede wedstrijd" gespeeld waar Morinho trainer van een van de ploegen was?
[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 26-05-2022 00:02 ]
Bijna 15 miljoen verdient aan premies en een aantal spelers is veel meer geld waard geworden. Hoe bedoel je?DoeEensGek schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:50:
[...]
Je bedoelt dat Ajax/psv ook zover in de ucl zouden moeten komen?
Maar het lullige is dat Feyenoord nu met lege handen staat, maar financieel ook geen klapper heb gemaakt. Das niet hun schuld en dat moet echt veranderen, maar daar hebben ze nu niks aan.
Feyenoord heeft op dit moment niks in de CL te zoeken. Die liggen er dan al voor november uit. Einde Europees seizoen.DoeEensGek schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:40:
[...]
Levert geen reet op, je kan beter een overwinning in de CL pakken. Een Europa Cup winnen doe je ook niet zomaar.
De uCL past op dit moment veel beter bij Feyenoord. Daarom stonden ze vanavond in de finale van dat toernooi.
Maar zolang de nummer 6 van Italië een 200m begroting heeft en feyenoord het met 60 doet moeten we niet klagen
Daarvoor moet je al tot de finale komen! Dat is bij de CL al de startpremie in de groepsfase. Maar ik merk dat het op dit moment allemaal lastig is en gevoelig.donleone83 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:52:
[...]
Bijna 15 miljoen verdient aan premies en een aantal spelers is veel meer geld waard geworden. Hoe bedoel je?
Het is beter dan niks, maar de CL is inderdaad veel lucratiever. Daar heeft Feyenoord momenteel alleen nog niks te zoeken.DoeEensGek schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:59:
[...]
Daarvoor moet je al totvde finale komen! Dat is bij de CL al de startpremie in de groepsfase. Maar ik merk dat het op dit moment allemaal lastig is en gevoelig.
Financieel gezien zijn een paar CL wedstrijden en er dan uitgegooid worden beter. Maar als supporter is het toch ook wel fijn als je club ver in een Europees toernooi komt. Dat het geen CL of EL is, dat is duidelijk, maar het was een mooie reis met helaas een zuur einde.
Je bedoelt de Conf. League? Ajax en PSV doen niet mee voor de prijzen in de CL. Qua geld loont het maar in principe weet je dat als je al overwintert dat het op een gegeven moment stopt.DoeEensGek schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:50:
[...]
Je bedoelt dat Ajax/psv ook zover in de ucl zouden moeten komen?
Daarom zeg ik: eigenlijk moet een Nederlandse club in de CL hopen op overwintering in de EL in plaats van de CL. Eerst cashen in de CL en dan lekker in de EL voor het sportieve gaan.
Kan dat nog in het nieuwe systeem?
@dr.lowtune
Conf. League of EL maakt sportief niet heel veel uit. Het is het verschil tussen de nummer vijf of zes uit een grote competitie.
[ Voor 12% gewijzigd door D-e-n op 26-05-2022 00:17 ]
Oh ik bedoel het zo helemaal niet. Voor Feyenoord is dat gewoon heel veel geld, dat bedoelde ik 🤣DoeEensGek schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:59:
[...]
Daarvoor moet je al tot de finale komen! Dat is bij de CL al de startpremie in de groepsfase. Maar ik merk dat het op dit moment allemaal lastig is en gevoelig.
Wat waren Til en Nelson slecht zeg. Bijlow en Geertruida echt beesten.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Prijzen in CL? Een prijs zeker, en waarom doe je niet mee? Je insteek is toch altijd om zover mogelijk te komen... In welke van allemaal je ook zit? Er is geen enkele reden om vooraf voor een derde plek te gaan in de groepsfase, zodat je ff die andere cup kan winnen.D-e-n schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 00:07:
[...]
Je bedoelt de Conf. League? Ajax en PSV doen niet mee voor de prijzen in de CL. Qua geld loont het maar in principe weet je dat als je al overwintert dat het op een gegeven moment stopt.
Daarom zeg ik: eigenlijk moet een Nederlandse club in de CL hopen op overwintering in de EL in plaats van de CL. Eerst cashen in de CL en dan lekker in de EL voor het sportieve gaan.
Kan dat nog in het nieuwe systeem?
@dr.lowtune
Conf. League of EL maakt sportief niet heel veel uit. Het is het verschil tussen de nummer vijf of zes uit een grote competitie.
Maar mijn punt ging erom dat je vanuit financieel oogpunt beter mee kan doen aan de CL. Ervanuit gaande dat je geen van de 3 Europese toernooien wint. Tuurlijk zou het prachtig zijn, geweldig zelfs! Maar dit gevoel wat de Feyenoorder nu voelt heb ik ook meegemaakt, en dan sta je met lege handen en voor Uefa begrippen met een handje kleingeld.
Financieel heb je gelijk maar ik denk dat Ajax meer lol heeft beleefd aan het EL seizoen met Bosz dan een achtste finale CL ooit kan bieden.
Een finale spelen is altijd geweldig, maar het EL seizoen werd pas mooi vanaf de kwartfinale waarin we tegen Schalke, Lyon en uiteindelijk Man United speelde.D-e-n schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 00:38:
@DoeEensGek
Financieel heb je gelijk maar ik denk dat Ajax meer lol heeft beleefd aan het EL seizoen met Bosz dan een achtste finale CL ooit kan bieden.
De wedstrijden daarvoor waren veel minder interessant qua affiche, heb het even opgezocht en daar speelde we blijkbaar tegen Warschau en Kopenhagen in de knockoutfase. Laat staan dat de groepsfase van de EL bij is gebleven...
Champions League wedstrijden zijn altijd mooi, daar kom je de grootste clubs van Europa tegen, terwijl in de andere toernooien begint het pas mooi te worden als je wat verder in de knockoutfase bent.
Persoonlijk heb ik liever elk seizoen overwintering in de CL en direct uitgeschakeld dan een kwartfinale in de Conference League.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik heb toch echt veel meer lol beleefd aan de CL afgelopen seizoen, dan aan het EL seizoen waarin we toch wel een paar keer heel erg goed wegkwamen en het af en toe meer counteren was met DolbergD-e-n schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 00:38:
@DoeEensGek
Tomorrow is not today!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nee nee. In de CL opeens een respectabele tegenstander zijn voor de absolute oliegeldclubs is heel veel meer waard dan het houtje touwtje seizoen wat tot een EL finale leidde. De jaren erna hebben aangetoond dat Ajax nog naïef is tegen bepaalde clubs maar zeker niet meer kansloos is tegen welke club dan ook in de CL.D-e-n schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 00:38:
@DoeEensGek
Dat was HEEL anders onder de jaren De Boer waarin Ajax vulmiddel was en iedereen zat te hopen op een poule met Ajax. Dát is in mijn ogen de grootste winst die ze gemaakt hebben.
Wie vinden het geen prijs?carpebios schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 08:47:
Nu gaan we net doen alsof gisteren geen prijs was, wat een onzin. Je wil alles winnen, zeker een finale van zo'n cup. Wat ik dan zelf niet snap is dat je bij verlies je eigen stad maar gaat slopen. Kunnen die mensen niet gewoon eens naar een eiland gedeporteerd worden, mogen ze daar alles slopen tot ze niets meer hebben. Wat een stel debielen die het toch weer voor de grote meerderheid verpest.
“Je eigen stad” is altijd een mooie. Meestal zijn dat meelopers en lui uit de periferie. En de algemene sensatiezoekers die niks met Feyenoord hebben maar er wel altijd bij zijn op dit soort momenten. Inherent aan de grote steden helaas.carpebios schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 08:47:
Nu gaan we net doen alsof gisteren geen prijs was, wat een onzin. Je wil alles winnen, zeker een finale van zo'n cup. Wat ik dan zelf niet snap is dat je bij verlies je eigen stad maar gaat slopen. Kunnen die mensen niet gewoon eens naar een eiland gedeporteerd worden, mogen ze daar alles slopen tot ze niets meer hebben. Wat een stel debielen die het toch weer voor de grote meerderheid verpest.
Hmm, hoewel de CL-tune mij ook meer zou doen dan de EL-tune, zou ik toch echt liever de EL-finale winnen dan de laatste 16 in de CL. Dat laatste is toch weinig bijzonder en zo geweldig groot is het verschil nou ook weer niet op de absolute topploegen na.Sydney08 schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 08:22:
Inderdaad, de CL heeft veel meer. Alleen die 6 groepswedstrijden met de CL tune doen mij al meer dan de hele rit in de EL. De EL voelt gewoon als een cup voor de subtop en daar neem je als topsporter geen genoegen mee. Je wil altijd voor het hoogst haalbare. De laatste 16 in de CL is mijn inziens een betere prestaties dan een finale in de EL. Zeker als je ziet tegen welke tegenstanders de Nederlandse clubs in de CL moeten spelen.
Een Benfica, Sporting, Besiktas en wat mindere mate Dortmund (dat toch geen Bayern is) zijn dan (imo) ook weer niet zo enorm veel meer aansprekend dan een hoop namen in de EL (geldt uiteraard niet voor een Real/Bayern/Juve/Barca/Man City/PSG etc hoewel sommige ploegen daarvan momenteel ook niet geweldig draaien).
Anyway, ik zou zeker voor de EL-finale gaan of zelfs de Conference League-finale. Een prijs winnen is sowieso toch een stuk leuker dan de laatste 16 halen.
Waarom je als toeschouwer overigens een topsportmentaliteit zou moeten hebben is me niet helemaal duidelijk. Maar al zou dat zo zijn, als topsporter wil je winnen en dan lijkt me een prijsje voor de subtop toch ook leuker dan de laatste 16 halen en als subtopper met lege handen (ja goed, wel gevulde zakken) naar huis gaan. Zou denk ik persoonlijk een EL winnen ook een betere prestatie vinden dan de RO16 van de CL, maar goed...
Europa League was prachtig!D-e-n schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 00:38:
@DoeEensGek
Champions League was magisch!
Van beide heb ik genoten en gehuild, maar CL heeft altijd iets meer! Dat seizoen was gewoon bizar en daar kan voorlopig (helaas) niks tegenop.
Als sporter wil je toch altijd voor het hoogste gaan lijkt mij. Je wil je meten met de top en dan is een prijs op het 2e niveau leuk, maar als je bedenkt dat een Frankfurt en Rangers in de finale stond, dan stelt dat ook niet zoveel meer voor. Dan speel ik liever 6 wedstrijden tegen een Dortmund/Benfica of zelfs Sporting. Die staan een stuk hoger in de ranking en dan weet je ook beter waar jijzelf staat.Snowdog schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 08:54:
[...]
Hmm, hoewel de CL-tune mij ook meer zou doen dan de EL-tune, zou ik toch echt liever de EL-finale winnen dan de laatste 16 in de CL. Dat laatste is toch weinig bijzonder en zo geweldig groot is het verschil nou ook weer niet op de absolute topploegen na.
Een Benfica, Sporting, Besiktas en wat mindere mate Dortmund (dat toch geen Bayern is) zijn dan (imo) ook weer niet zo enorm veel meer aansprekend dan een hoop namen in de EL (geldt uiteraard niet voor een Real/Bayern/Juve/Barca/Man City/PSG etc hoewel sommige ploegen daarvan momenteel ook niet geweldig draaien).
Anyway, ik zou zeker voor de EL-finale gaan of zelfs de Conference League-finale. Een prijs winnen is sowieso toch een stuk leuker dan de laatste 16 halen.
Waarom je als toeschouwer overigens een topsportmentaliteit zou moeten hebben is me niet helemaal duidelijk. Maar al zou dat zo zijn, als topsporter wil je winnen en dan lijkt me een prijsje voor de subtop toch ook leuker dan de laatste 16 halen en als subtopper met lege handen (ja goed, wel gevulde zakken) naar huis gaan. Zou denk ik persoonlijk een EL winnen ook een betere prestatie vinden dan de RO16 van de CL, maar goed...
Ik zit in ieder geval vol spanning naar die wedstrijden te kijken, ook tijdens de groepsfase. Een stuk meer dan toen er in de EL werd gespeeld. En ook tijdens de laatste rondes was het minder spannend, want 'slechts' het 2e niveau.
Tomorrow is not today!
Mjah, op weg naar de finale komen ze ook een Dortmund/Barca en andere ploegen tegen. Ik vind dat er genoeg ok namen tussen zitten om het leuk te houden. Als ik Ajax fan was, zou mijn volgorde qua waardering halve finale CL > finale EL > afgelopen seizoen zijn denk ik.Sydney08 schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 09:01:
[...]
Als sporter wil je toch altijd voor het hoogste gaan lijkt mij. Je wil je meten met de top en dan is een prijs op het 2e niveau leuk, maar als je bedenkt dat een Frankfurt en Rangers in de finale stond, dan stelt dat ook niet zoveel meer voor. Dan speel ik liever 6 wedstrijden tegen een Dortmund/Benfica of zelfs Sporting. Die staan een stuk hoger in de ranking en dan weet je ook beter waar jijzelf staat.
Ik zit in ieder geval vol spanning naar die wedstrijden te kijken, ook tijdens de groepsfase. Een stuk meer dan toen er in de EL werd gespeeld. En ook tijdens de laatste rondes was het minder spannend, want 'slechts' het 2e niveau.
Qua spanning kan ik het me voorstellen dat het allebei leuk is, maar ik denk dat een finale toch nog wel een stukje spannender zou zijn voor mij persoonlijk iig. Wat betreft dat tweede niveau vind ik het ook wel meevallen. Al ligt dat ook wel een beetje aan de ploegen die je tegenkomt. Met een RO16 in de CL is de kans echter ook aanwezig dat je maar 1 of 1.5 echt aansprekende ploeg tegenkomt (alweer imo).
Iedereen zo zijn eigen mening I guess
Die relschoppers zijn geen voetbalsupporters. Het zijn dezelfde griezels die mijn stad in de fik staken en winkels plunderden onder het mom van coronademonstratie. Normale mensen en voetbalsupporters verafschuwen dat gedrag en doen ook niet mee in die gekkigheid.carpebios schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 08:47:
Ja, zo is het ook
Het ligt allemaal nog vers in mij geheugen, dus volg gewoon het gevoel wat er toen bij kwam kijken.
Tomorrow is not today!
Ik bedoelde vooral het voetbal inderdaad, over het land kan ik zelf niet oordelen.ephymerous schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 20:54:
[...]
Even het voetbalsentiment daar gelaten is het een fantastisch vakantieland met veel historie en veel Unesco werelderfgoed. De gemiddelde Portugees is wezenlijk anders dan Mourinho en Ronaldo
Voetbaltechnisch verder helemaal met je eens!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
In 5 jaar tijd een finale Europa League, een halve finale Champions League en een finale Conference League.
En dan hadden we dit seizoen ook nog eens 5 clubs in de groepsfase van de diverse toernooien die állemaal overwinterd hebben.
Dat is toch genieten
Één zwaluw maakt nog geen zomer.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Misschien is de Conference League wel precies wat wij als Nederland nodig hadden.
Nu hebben wij Feyenoorders maar 1x in de 20jaar een feestje, maar het is toch wel zuur dat deze eencelligen er voor zorgen dat als er dan zo’n moment komt, de huldiging ook gewoon niet meer zo leuk is.mavaros schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 09:10:
[...]
Die relschoppers zijn geen voetbalsupporters. Het zijn dezelfde griezels die mijn stad in de fik staken en winkels plunderden onder het mom van coronademonstratie. Normale mensen en voetbalsupporters verafschuwen dat gedrag en doen ook niet mee in die gekkigheid.
Wij waren er in 2017 bij (jazeker, ook de fontein gesprongen, net als mijn vrouw die toen zwanger was en veel fanatieker is dan ik ben
Als er mogelijkheden zijn, dan zou je die gasten gewoon keihard en-publique aan moeten pakken en kaal moeten plukken om de schade te vergoeden.
Het zou ook mooi zijn als er wat meer sociale controle is onder de echte harde kern van Feyenoord, dus dat je gewoon door hen aangepakt wordt als je zo stom bent de stad te slopen (maar ja, dat past dan weer niet helemaal in eenn rechtsstaat )
Denk dat veronica het meer nodig heeft dan ik, na twee avonden champions league sla ik de derde avond vrijwel altijd over.Superkiwi schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 10:09:
Eén of twee matige seizoenen maken ook nog geen winter. Of zoiets
Misschien is de Conference League wel precies wat wij als Nederland nodig hadden.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Feyenoord heeft een finale gehaald en dat is heel knap! Dat het via anti-voetbal van Mourinho niet gewonnen werd is heel jammer. Kreeg flash-backs naar de finale tegen Man United.
De Conf League afdoen als het slappe broertje van de CL vind ik ook van een ondermaats gezeik, net als de opmerking dat als club/supporter altijd het hoogst haalbare wilt....
Het lijkt misschien grappig om als Ajax supporter neerbuigend te doen, maar niet alle Nederlandse clubs kunnen CL spelen en ook Ajax speelt niet elk jaar succesvol CL, al zijn we de laatste 3 jaar een beetje verwend.
Aan Feyenoord vanuit Amsterdam: Gefeliciteerd met een fantastisch jaar en veel sterkte vandaag met die azijnpissers die geen finale hebben gehaald.
Hattrick: Thorgal Eagles
Geldt voor iedere harde kern. In de jaren dat ik iedere thuiswedstrijd in de ArenA zat had ik helaas dezelfde ingang als vak 410. Idioot hoe die met andere mensen en hun omgeving omgaan. Ik zal het netjes houden maar ik vind vanalles van de zogenaamde “harde kernen”.dr.lowtune schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 10:15:
[...]
Het zou ook mooi zijn als er wat meer sociale controle is onder de echte harde kern van Feyenoord, dus dat je gewoon door hen aangepakt wordt als je zo stom bent de stad te slopen (maar ja, dat past dan weer niet helemaal in eenn rechtsstaat )
XXXVI
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022