Yesssss
Wat een slechte wedstrijd
Wat een slechte wedstrijd
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Tomorrow is not today!
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
We hebben een insider met KarsdorpSydney08 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:56:
Rome tegen Feyenoord. Die Romeinen hebben nog wel een appeltje te schillen![]()
Maar mooi naar de finale!
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
HahahaAgent47 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:58:
Turpin als scheidsrechter?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tomorrow is not today!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 05-05-2022 23:00 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Bananen thuislatenAgent47 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:58:
Turpin als scheidsrechter?
Paar van deze jongens!Deadsy schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:57:
Zou Feyenoord en gepantserde bus hebben
Met dank aan van der Sar, die heeft gestreden voor dit toernooiQuad schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:59:
Nederland profiteert zo belachelijk veel dit jaar met de Conference league. Helemaal niet erg!
Vitrsse speelde Rome ook twee keer weg, vrij matige ploeg hoor.LZ86 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:58:
Die finale gaan we kneiterdik verliezen, maar dit was toch wel lekker hoor!
Hoezo, 50/50 imo.LZ86 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:58:
20 jaar geleden kon het ook, waarom deze keer niet?LZ86 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:58:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Zouden die twee hier meelezen dan?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Zodat het niet tegen kan vallen (natuurlijk gaan we winnenhoevenpe schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:59:
[...]
20 jaar geleden kon het ook, waarom deze keer niet?
Dare I say... de bal is rond?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Staat een aardige groep tuig van feye daar zal vast goed komen
Dacht alleen de winnaar.Sydney08 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:58:
Is Feyenoord nu automatisch geplaatst voor de Europa League volgend jaar? Of alleen de winnaar?
Hoop het, want komend weekend moeten ze nog even vlammen
Tomorrow is not today!
Perfecte motivatieSjah schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:01:
Oei, finale tegen Mourinho, tssss, pffft ... :((
Van Hooijdonk doet niet meehoevenpe schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:59:
[...]
20 jaar geleden kon het ook, waarom deze keer niet?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Die speelde met Man United in de Europa League finale toch ook met de staart tussen de benen tegen Ajax met antivoetbal?Sjah schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:01:
Oei, finale tegen Mourinho, tssss, pffft ... :((
[ Voor 30% gewijzigd door Maarten_E op 05-05-2022 23:03 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zou PSV sieren als ze ook pleiten voor uitstel, en dan niet met een kwartiertje. Landsbelang en wat niet.Exocet schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:02:
[...]
Die wedstrijd kun je schriftelijk afdoen ja. PSV zit te smullen van deze slopende wedstrijd
Dat is verrassend inderdaad. Zou liever Rangers hebben dan Roma.milotic schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:02:
Een een pluim voor giovanni met een matige ploeg als rangers naar de finale
Ik denk het wel.milotic schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:04:
Als ze hem winnen is Slot denk niet te houden
Was maar gewoon 90 minuten toch? Waarom zou de wedstrijd uitgesteld moeten worden? Ik ben er meer voor dat ze geen wedstrijd hebben vlak voor de Finale.ph4ge schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:03:
[...]
Zou PSV sieren als ze ook pleiten voor uitstel, en dan niet met een kwartiertje. Landsbelang en wat niet.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Absoluut, dan gaat de onderhandelingsdeur van het slot.milotic schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:04:
Als ze hem winnen is Slot denk niet te houden
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ja maar nogmaals heb vitesse twee keer Rome zien wegspelen zo goed zijn ze niet geen top 5 Italië.D-e-n schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:04:
[...]
Dat is verrassend inderdaad. Zou liever Rangers hebben dan Roma.
AS Roma is ook niet meer wat het ooit was. Vitesse is niet weggespeeld in beide partijen.milotic schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:59:
[...]
Vitrsse speelde Rome ook twee keer weg, vrij matige ploeg hoor.
Puur eigenbelangOPSLAGHOND schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:06:
Ik vind dat Feyenoord gewoon de 3 punten komende zondag cadeau moet krijgen als beloning.
Ja en PSV ook omdat ze zo sportief zijn.OPSLAGHOND schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:06:
Ik vind dat Feyenoord gewoon de 3 punten komende zondag cadeau moet krijgen als beloning.
Wet van het top voetbalRubman schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:07:
Waarom meteen weer Slot weglullen bij Feyenoord.
Willen we niet meer Nederlandse clubs beter hebben?
Hoe gaat het met Willem II?mavaros schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:07:
[...]
AS Roma is ook niet meer wat het ooit was. Vitesse is niet weggespeeld in beide partijen.
Ik zet mijn imagiaire geld op Feyenoord. Het kwartje valt bij hun steeds de goede kant op, en hun speelstijl is niet hersenloos.
Wij van PSV hebben groot respect voor de prestaties van Feyenoord in Europa en gunnen ze een uitstekende voorbereiding. Het is ook in ons belang dat Nederland goed op de Europese kaart staat en bieden graag onze medewerking aan door de wedstrijd af te lasten en een reglementaire 3-0 overwinning voor PSV te noteren.OPSLAGHOND schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:06:
Jongensboek.Agent47 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:08:
Slot zijn seizoen kan al niet meer stuk joh. Niemand had dit gedacht.
Wie op kocku na kan een stap maken dan?LZ86 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:10:
[...]
Jongensboek.
Instappen --> geen geld --> beste speler die betrokken was bij 2/3e van alle doelpunten weggekaapt --> Europese finale spelen
Ik had het aan het begin van het seizoen absoluut niet verwacht.
Maar komend seizoen is waarschijnlijk de helft weggekocht van dit elftal. Maar dat zou me toch een partij financien kunnen betekenen..... Zou zo ontzettend welkom zijn.
Malacia, Senesi, Geertruida Sinisterra.
Sinisterna doet er beter aan nog een jaartje blijven, anders gaat die banken.
Maar hebben de supporters het geduld om daar op te wachten? Ik hoop het van ganze harte dat Feyenoord wint maar je krijgt dan weer een terugval van jewelste. Aan de andere kant: PSV en Ajax beginnen met nieuwe trainers en een nieuwe selectie. Gaat heel leuk worden volgend jaar.LZ86 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:10:
[...]
Jongensboek.
Instappen --> geen geld --> beste speler die betrokken was bij 2/3e van alle doelpunten weggekaapt --> Europese finale spelen
Ik had het aan het begin van het seizoen absoluut niet verwacht.
Maar komend seizoen is waarschijnlijk de helft weggekocht van dit elftal. Maar dat zou me toch een partij financien kunnen betekenen..... Zou zo ontzettend welkom zijn.
Hopelijk klopt dat niet, die komt echt nog tekort voor de premier League op dat niveauLZ86 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:13:
[...]
Malacia, Senesi, Sinisterra.
Volgens de geruchtenmolen heeft t Hag een oogje op Malacia om mee te nemen naar ManU
Komt veel te kort nog joh al helemaal in de plLZ86 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:13:
[...]
Malacia, Senesi, Sinisterra.
Volgens de geruchtenmolen heeft t Hag een oogje op Malacia om mee te nemen naar ManU
-1 erg slecht, je bent ziek in je hoofd! Ga naar bed!Maarten_E schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:10:
[...]
Wij van PSV hebben groot respect voor de prestaties van Feyenoord in Europa en gunnen ze een uitstekende voorbereiding. Het is ook in ons belang dat Nederland goed op de Europese kaart staat en bieden graag onze medewerking aan door de wedstrijd af te lasten en een reglementaire 3-0 overwinning voor PSV te noteren.
Met vriendelijke groet,
Supportersclub PSV.
Zou ik ook zeggen, alleen als ze daadwerkelijk rond de 20 mil willen geven ervoor dan houd ik m niet tegenmilotic schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:13:
[...]
Komt veel te kort nog joh al helemaal in de pl
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq