Nee hoor, maar dat is astronomisch. Ik praat astrologisch.
Echte sterren vliegen met vliedende vaart door het universum.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nee hoor, maar dat is astronomisch. Ik praat astrologisch.
Kan feyenoord niveau niet aan laat staan arsenalHollowGamer schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:42:
Wat vinden jullie van die Nelson? Behouden of niet?
Heb niet veel van hem gezien, maar slecht is hij ook niet perse.
Saliba mag voor mij wel terug naar Arsenal. Lijkt ook de meest verstandige daar.
Wie zou je er in brengen? Die andere Hendriks?Agent47 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:42:
Feyenoord. Enige ploeg die spelers met geel laat staan.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Bedoelde voor FEY.milotic schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:43:
[...]
Kan feyenoord niveau niet aan laat staan arsenal
Tomorrow is not today!
Ken je dat niet horen dan?Sydney08 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:44:
Scheids komt uit Rotterdam?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ja, dat gok ik ook - nog 5 min. blessure tijd.LZ86 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:44:
nog 10 minuten
1 ofzo?milotic schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:45:
Hoeveel uitgespeelde kansen heeft om gehad?
Weinig maar ze hopen dat hij eens goed valtmilotic schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:45:
Hoeveel uitgespeelde kansen heeft om gehad?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Kom eens gezellig naar Arnhem kijk het al 30 jaar week in week uit aanjaapstobbe schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:46:
ze verkloten het steeds bij de eindpass. Echt niet vaak zo slecht gezien.
Gebrek aan ervaring met wedstrijden met hoge spanning? Of is het iets anders?jaapstobbe schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:46:
ze verkloten het steeds bij de eindpass. Echt niet vaak zo slecht gezien.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ik zou zo’n kop echt niet steady trekken. Net als Witsel met z’n ingebouwde helm.milotic schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:46:
Vind die krullenbol wel goede speler van om
Ja die Cousin Itt blijft maar gaan.milotic schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:46:
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Pure spanning joh zie je aan allesTk55 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:47:
[...]
Gebrek aan ervaring met wedstrijden met hoge spanning? Of is het iets anders?
Het is volhouden in de laatste minuten, gewoon weg die bal niet nadenken. Laat hun maar weer opnieuw lopen.LZ86 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:47:
Nu ook weer. Heb je voordeel, knal je die bal direct weer naar OM........
Hendrix raapt de haren van hem op na de wedstrijdmilotic schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:46:
Disagree, met de bal in de ploeg kan OM niets hè!tweakduke schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:48:
[...]
Het is volhouden in de laatste minuten, gewoon weg die bal niet nadenken. Laat hun maar weer opnieuw lopen.
Dessers krijgt ook wel ziekenhuis ballen hey tering!Deruxian schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:48:
[...]
Hendrix raapt de haren van hem op na de wedstrijd
Oeh, tegeltje!Typhone schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:48:
[...]
Disagree, met de bal in de ploeg kan OM niets hè!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Die is op joh, kon het niet belopen die pass te halen.milotic schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:49:
[...]
Dessers krijgt ook wel ziekenhuis ballen hey tering!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
⏩ PVOutput☀️
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Is toch spannend voor iedere NL voetbal fan? Of ben je anti-fan?jaapstobbe schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:50:
Trauner motm dat zeker. Wat een draak van wedstrijd. Wel spannend voor Feyenoord-fans. Niet voor mij
je overgeven in Frankrijk, gewaagdjaapstobbe schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:51:
Dessers haha, lijkt wel een bejaarde lol!
Die staat er net inMegupe schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:51:
Jahanbaksh ook moegestreden, zit geen fut meer in
Denk chronische bloed armoede of pfeiferMegupe schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:51:
Jahanbaksh ook moegestreden, zit geen fut meer in
⏩ PVOutput☀️
Ja en je geeft Marseille weer kansen.Typhone schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:52:
Die Jahanbaksh… godver wat ben je dan slecht!!!!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Tomorrow is not today!
En een slagveld in MarseilleTyphone schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:54:
Dat wordt een volksfeest in de Rijnmond!
Wachten nog...Typhone schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:54:
Dat wordt een volksfeest in de Rijnmond!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Don't jynx it.. Of als je voorloopt op mij: don't spoiler itjaapstobbe schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:54:
Gefeliciteerd Feyenoord! Heb zin in de finale
Feyenoord - AS Roma
Kan je hebben heeft vitesse wel laten zienjaapstobbe schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:54:
Gefeliciteerd Feyenoord! Heb zin in de finale
Feyenoord - AS Roma
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq