[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 262 ... 311 Laatste
Acties:
  • 482.017 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:44

Quad

Doof

Volgens mij is de enige reden om blessures (overdreven) te faken om tijd bij de tegenstander weg te halen. Door de tijd te stoppen om het spel stil te leggen heeft dat geen zin meer. Dus waarom zouden spelers als stervende zwanen nog naar de grond gaan? Het enige wat dan overblijft is om de tegenstander uit het ritme te halen of om de overtreding mee te krijgen, beiden heb je nu ook al.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:33

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Superkiwi schreef op donderdag 21 april 2022 @ 17:16:
Omdat er door de tegenstander een nadelige (dank u ;)) stuatie voor jouw team gecreëerd wordt. Het spel stil laten leggen tot het weer 11 tegen 11 is lijkt me dan de enige optie toch?

De tegenstander kan ook besluiten om even de bal vast te houden en te wachten (=sportief) maar dat zie ik maar weinig teams doen.
Bij de meeste sporten is het inderdaad eerder een sportieve balans tussen even kijken of het wel goed gaat door de tegenstander en het proberen zelf op te lossen zonder aanstelleritis door de speler die wat overkomen is.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
JanW schreef op donderdag 21 april 2022 @ 17:00:
[...]

Van een Lukaku in z'n huidige vorm heeft zelfs Maguire niks te vrezen.
Die heeft, triest genoeg, wel andere dingen aan z'n hoofd nu :X
Maguire thuis ‘ernstig bedreigd’: politie doet onderzoek naar bommelding

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:19
PolarBear schreef op donderdag 21 april 2022 @ 16:39:
[...]

Terecht punt, aan de andere kant een trainer als Bielsa is financieel onafhankelijk (als het goed is). Voor het geld hoeft hij het niet te doen. En er zouden toch ook trainers moeten zijn die niet alleen voor het geld gaan maar een project bij Ajax (met de naam, het voetbal wat de club wil zien, de jeugd) sportief als uitdaging ziet (en met een miljoen per jaar 'genoegen' neemt). Ik besef met wel dat het een romantisch beeld is hoor.
Precies dat, het is ook gelukt om Tadic te contracteren en in een verder verleden Laudrup. Wie niet waagt…

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
PolarBear schreef op donderdag 21 april 2022 @ 16:45:
Ben benieuwd wat ze met de Kuip gaan doen. Ze zullen toch iets moeten. Het eerste half miljoen budget kan in ieder geval overgemaakt worden naar de UEFA.
De Kuip (of in ieder geval Stadion Feijenoord N.V.) zal wel failliet gaan aangezien ze al redelijk wat kosten hebben mogen maken voor de planningsfase van Stadion op Zuid. Tot op heden in ieder geval €30,8m aan Ontwikkelingskosten Nieuw Stadion aldus het jaarverslag van ze en nu een negatief vermogen van maar €17m. Wat er - in het geval ze failliet gaat - met de Kuip gaat gebeuren ben ik wel benieuwd naar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Napo schreef op donderdag 21 april 2022 @ 18:55:
[...]

De Kuip (of in ieder geval Stadion Feijenoord N.V.) zal wel failliet gaan aangezien ze al redelijk wat kosten hebben mogen maken voor de planningsfase van Stadion op Zuid. Tot op heden in ieder geval €30,8m aan Ontwikkelingskosten Nieuw Stadion aldus het jaarverslag van ze en nu een negatief vermogen van maar €17m. Wat er - in het geval ze failliet gaat - met de Kuip gaat gebeuren ben ik wel benieuwd naar.
Ah goede, ik leest dit ook nog in het jaarverslag van Stadion Feijenoord N.V. :
Met Feyenoord Rotterdam N.V. is overeengekomen dat indien het Stadionproject geen doorgang vindt
€ 2.880.000 wordt vergoed aan Nieuw Stadion B.V..
Ik zie ook dat er een voorziening groot onderhoud is opgenomen van 2 miljoen. Kan je nog geeneens de hele Kuip in een nieuw likje verf zetten.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
PolarBear schreef op donderdag 21 april 2022 @ 19:46:
[...]Ik zie ook dat er een voorziening groot onderhoud is opgenomen van 2 miljoen. Kan je nog geeneens de hele Kuip in een nieuw likje verf zetten.
Maak er een jaarlijks supportersuitje van op 10 oktober (010+010) genaamd VerfDeKuip-dag.
Wat neem ik mee?
1) Verf
2) Kwast
Kan niet misgaan toch?

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
PolarBear schreef op donderdag 21 april 2022 @ 19:46:
[...]

Ah goede, ik leest dit ook nog in het jaarverslag van Stadion Feijenoord N.V. :

[...]
Dit is ook wel een mooie passage
Indien de bouw van het nieuwe Stadion uiteindelijk onverhoopt niet door kan gaan, dan dient de brugfinanciering van € 17,5 miljoen te worden afgelost. Dit betekent dat in dat geval de brugfinanciering voor juli 2025 omgezet moet worden in een lening met een langere looptijd, met een jaarlijkse rente- en aflossingsverplichting die past binnen de beschikbare vrije kasstroom van het Stadion.
deze overigens ook wel :+
Stadion Feijenoord NV heeft over de periode maart 2020 - september 2020 uitstel van betalingen aangevraagd en verkregen voor de te verschuldigde omzet- en loonbelasting. De totale opgebouwde belastingschuld ad € 2.862.451 zal vanaf oktober 2022 worden afgelost. Het tempo van aflossen zal afhangen van de mate waarin Stadion Feijenoord ruimte heeft in de liquiditeit. De volledige schuld dient uiterlijk in september 2027 te zijn afgelost. De schuld wordt vanaf 1 januari 2022 rentedragend, beginnend met 1% en stapsgewijs oplopend naar 4% in januari 2024

[ Voor 31% gewijzigd door Napo op 21-04-2022 19:54 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:39

Vos

AFCA

Jan leest hier mee ;) wil ook zuivere speeltijd. Wel grappig dat een Benfica speler dit zegt :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gYgJs3wtJQcb-9nfV42dVB9klOE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KVUPSlSNXFl19DmtoyHVRCqi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vos schreef op donderdag 21 april 2022 @ 22:24:
Jan leest hier mee ;) wil ook zuivere speeltijd. Wel grappig dat een Benfica speler dit zegt :p

[Afbeelding]
Bizar, denkt ie nog dat ie bij Ajax speelt of zo?
Benfica....

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:17
"Teams taking advantage of constantly diving and crying taking all the joy away..."
>> speelt bij Benfica.

Iets klopt hier niet.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Toch logisch dat een speler die het van dichtbij heel veel mee maakt er iets van vindt?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Gonadan schreef op donderdag 21 april 2022 @ 22:29:
Toch logisch dat een speler die het van dichtbij heel veel mee maakt er iets van vindt?
Mis ik een /s of ben je serieus?
Negen van de tien keer heeft Benfica er voordeel van, en ik heb Vertonghen nog nooit bij de andere spelers zien klagen over het feit dat ze lopen te rollebollen over het veld.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Jij volgt Benfica en Vertonghen dermate intensief dat je kunt concluderen dat Benfica hier structureel voordeel uit haalt? Ook in de landelijke competitie?

Ik beschouw Vertonghen als voetballende speler en liefhebber van het spelletje, dat hij nu toevallig bij Benfica zit verandert daar niets aan. En ik ga zeker niet van hem verwachten dat hij continu zijn teamleden gaat corrigeren en afvallen, dan sta je er zo naast.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 21 april 2022 @ 22:29:
Ik vind het wel eerlijk, maar meestal als een speler een contract heeft en speeltijd krijgt zijn ze zo mak als een lammetje.
Hij zal denk ik dan ook wel een bepaalde speler of andere club bedoelen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
@Typhone etc, lekker wakker geworden met het nieuws dat Ten Hag Onana met vakantie heeft gestuurd? Die zie je dus niet meer in een Ajax shirt spelen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 19:04

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 08:59:
@Typhone etc, lekker wakker geworden met het nieuws dat Ten Hag Onana met vakantie heeft gestuurd? Die zie je dus niet meer in een Ajax shirt spelen ;)
Terecht. Los van de supporters waren het dus de spelers die dat aangegeven hadden begreep ik. Onana hoef ik nooit meer te zien in Ajax shirt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:14

Superkiwi

Hoi doei

Dan pas ik mijn voorspellingen voor de komende weken even aan!
Jongens, we krijgen geen tegengoals meer oOo

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
toolkist schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 08:59:
Mooi zo! *O* oOo *O* oOo *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Typhone schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:10:
[...]

Terecht. Los van de supporters waren het dus de spelers die dat aangegeven hadden begreep ik. Onana hoef ik nooit meer te zien in Ajax shirt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8YcB53Vqef34hJu2kopZtr_lRM8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jxRNqja8PgSnKC2RruHtHw5K.gif?f=user_large

O? Na-na-na-na-na… :w

:+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Toch jammer dat het voor één van de beste keepers die we de laatste 20 jaar gehad hebben zo moet eindigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:07
Superkiwi schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:32:
Toch jammer dat het voor één van de beste keepers die we de laatste 20 jaar gehad hebben zo moet eindigen.
PSV heeft dat met een van de grotere talenten, soms is het helaas niet anders.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:10:
[...]

Ik ben inmiddels ook wel om hoor ;)
Heb hem lang verdedigd, achteraf tegen beter weten in...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:10:
Dan pas ik mijn voorspellingen voor de komende weken even aan!
Jongens, we krijgen geen tegengoals meer oOo
Heb je Stekelenburg zien "duiken" tegen PSV?
Ik zou nog even wachten tot duidelijk wordt of hij gaat spelen of Gorter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Nou oké, ik ga met je mee.
Dan laat ik tegen AZ en Vitesse nog een goal toe. Tegen NEC, PEC en Heerenveen moet een clean sheet toch wel mogelijk zijn zeker.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
Gonadan schreef op donderdag 21 april 2022 @ 22:38:
Jij volgt Benfica en Vertonghen dermate intensief dat je kunt concluderen dat Benfica hier structureel voordeel uit haalt? Ook in de landelijke competitie?

Ik beschouw Vertonghen als voetballende speler en liefhebber van het spelletje, dat hij nu toevallig bij Benfica zit verandert daar niets aan. En ik ga zeker niet van hem verwachten dat hij continu zijn teamleden gaat corrigeren en afvallen, dan sta je er zo naast.
Nee, ik volg Benfica niet wekelijks. Maar zulk gedrag zit wel dusdanig in die ploeg (net als een Getafe bijvoorbeeld), met name Europees, dat verschillende ploegen erover struikelen. Wat je zowel zag in de tweeluiken van PSV en Ajax.
En zonder zuivere speeltijd heb je er vrijwel altijd voordeel uit, geen scheidsrechter die met een stopwatch gaat tellen hoelang een Benfica-speler op de grond ligt en er niks aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Maarten_E schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:49:
[...]
Maar zulk gedrag zit wel dusdanig in die ploeg (net als een Getafe bijvoorbeeld), met name Europees
Of staan ze in eigen land samen met Sporting en Porto eenzaam aan de top waardoor ze het in de Nationale competitie niet nodig hebben en Europees juist wel?

*Kiwi volgt het clubvoetbal van Benfica ook niet; dit is gewoon even een opgegooid balletje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Volendam kan vanavond bij winst promoveren naar de Eredvisie *O*

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mog schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:58:
Volendam kan vanavond bij winst promoveren naar de Eredvisie *O*
Nog geen 5 maanden geleden een nieuwe plastic mat neergelegd daar -O- -O- -O-
Laat ze maar lekker in de KKD blijven dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-10 13:36
Superkiwi schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:32:
Het laat bij mij ook een heel vervelend gevoel achter. Zoveel mooie momenten mede dankzij hem en dan op deze manier weggaan. Heel erg jammer.
toolkist schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:38:
[...]

Ik zag hem bij de 2-1 vooral een Vermeertje pullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:39
toolkist schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 10:01:
[...]

Ze willen komende zomer wel graag naar een echte grasmat hoor:
https://www.noordhollands...google&utm_medium=organic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
jbdeiman schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 10:11:
[...]

Dat is een bericht van een jaar geleden.
Geen enkele club gaat een veld van 5 maanden oud alweer vervangen..
We hebben dit een jaar lang geprobeerd, maar kregen het logistiek gezien nu niet rond. Er zijn dan drie extra trainingsvelden nodig en die hebben we niet. Dat zou leiden tot te veel concessies in het trainingsprogramma van de jeugdafdeling. In Volendam is dit nu niet te realiseren, dus werd duidelijk dat er nog een keer een kunstgrasveld zou komen.'
https://www.fieldmanager....lendam-is-top-of-the-bill

[edit] geweldige logica overigens.. 1 plastic hoofdveld weg (naar gras), dan moeten er 3 velden bij... Alsof je dan niet 1 plastic trainingsveld aan kunt leggen? Hoezo dan ineens 3.

[ Voor 9% gewijzigd door toolkist op 22-04-2022 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
toolkist schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 10:28:
[...]

[...]

[edit] geweldige logica overigens.. 1 plastic hoofdveld weg (naar gras), dan moeten er 3 velden bij... Alsof je dan niet 1 plastic trainingsveld aan kunt leggen? Hoezo dan ineens 3.
Ik weet dat het bericht van een jaar geleden is, maar de wens heeft de club duidelijk wel. Daarbij is het kunstgras iig nog een beetje fatsoenlijk, niet zoals bij Sparta zeg maar, dat scheelt ook een boel.
Ik wist niet anders dan dat Volendam naar echt gras wil, dat zullen ze vast nog steeds willen, maar voor (veel) hoge belasting is gewoon gras wel lastig, dus daar moeten ze dan wel een passende oplossing voor vinden.
Met de gewone grasvelden geldt dat je dan natuurlijk op gewoon gras gaat trainen, maar waar je nu met allerlei teams/ elftallen op het kunstgras traint, omdat het niet uitmaakt als daar de hele dag, dag in dag uit (bij wijze 24/7) wordt getraind. Gewoon gras heeft na zware belasting (wedstrijden/ trainingen) tijd nodig om te herstellen, dat is de belangrijkste reden waarom er meer gewone grasvelden nodig zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door jbdeiman op 22-04-2022 10:40 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
jbdeiman schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 10:11:
[...]

Zou een voorwaarde voor promotie moeten zijn.

Kunstgras is alleen leuk voor de pupillen om op te trainen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
jbdeiman schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 10:38:
[...]

Ik weet dat het bericht van een jaar geleden is, maar de wens heeft de club duidelijk wel. Daarbij is het kunstgras iig nog een beetje fatsoenlijk, niet zoals bij Sparta zeg maar, dat scheelt ook een boel.
Ik wist niet anders dan dat Volendam naar echt gras wil, dat zullen ze vast nog steeds willen, maar voor (veel) hoge belasting is gewoon gras wel lastig, dus daar moeten ze dan wel een passende oplossing voor vinden.
Met de gewone grasvelden geldt dat je dan natuurlijk op gewoon gras gaat trainen, maar waar je nu met allerlei teams/ elftallen op het kunstgras traint, omdat het niet uitmaakt als daar de hele dag, dag in dag uit (bij wijze 24/7) wordt getraind. Gewoon gras heeft na zware belasting (wedstrijden/ trainingen) tijd nodig om te herstellen, dat is de belangrijkste reden waarom er meer gewone grasvelden nodig zijn.
Tja willen en de wens hebben is voor mij niet voldoende wat plastic velden betreft...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jbdeiman
Ankona schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 10:44:
[...]

Zou een voorwaarde voor promotie moeten zijn.

Kunstgras is alleen leuk voor de pupillen om op te trainen.
Ben ik het persoonlijk mee eens hoor, kunstgras is geen fijne ondergrond, anders dan wellicht om te kunnen trainen wanneer het (erg) slecht weer is/ is geweest en het gras onbegaanbaar is.
Maar zolang het nog mag snap ik in een aantal gevallen best de keuze wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

[...]

Ja, dat is &$!#% Maar goed, ik ben blij als we weer een team met oranje kleuren in de Eredivisie hebben <3

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

NAC Breda bevestigt veto over overname City Group
NAC Breda komt niet in handen van City Football Group. De overname is gestrand op een veto van de stichting NOAD.

City Football Group had een oogje laten vallen op de Brabantse club, die in de etalage staat. Maar na intensieve gesprekken met deze en mogelijk andere overnamekandidaten is besloten te gaan voor een lokaal plan, zo meldt NAC.
Bron: VI.nl

Gefeliciteerd NAC supporters! *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Mog schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 11:24:
[...]

Bron: VI.nl

Gefeliciteerd NAC supporters! *O*
Tja, weet het niet hoor. City group wordt wel afgeschilderd als grote boeman maar dat lijkt op basis van de praktijk bij andere overgenomen clubs reuze mee te vallen. Grote kans dat NAC nu een jaartje of twee goed draait met de lokale ondernemers en daarna hetzelfde gelazer weer begint. In snap het sentiment wel maar denk niet dat NAC er perse slechter van geworden zou zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Maarten_E schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:49:
Nee, ik volg Benfica niet wekelijks. Maar zulk gedrag zit wel dusdanig in die ploeg (net als een Getafe bijvoorbeeld), met name Europees, dat verschillende ploegen erover struikelen. Wat je zowel zag in de tweeluiken van PSV en Ajax.
En zonder zuivere speeltijd heb je er vrijwel altijd voordeel uit, geen scheidsrechter die met een stopwatch gaat tellen hoelang een Benfica-speler op de grond ligt en er niks aan de hand is.
Dat zal ik zeker niet ontkennen, maar dan snap ik nog steeds niet waarom een Vertonghen daar niet iets van zou mogen vinden. Alsof hij zelf als duidelaar gezien moet worden omdat teamleden daar een handje van hebben.
Bijna elke ploeg heeft dergelijke duikelaars er in zitten, alleen wisselt het aantal nogal eens. Zo heeft Ajax er tegen mijn zin tegenwoordig ook meer dan gewoonlijk. Dat betekent echter niet dat ik daar niet iets van mag vinden of dat een niet-duikelende Ajacied ook niet mag zeggen dat duikelen niet gewenst is. Ik snap die stuip tegen Vertonghen gewoon niet (niet alleen jij, meerderen hebben die). Was het nou die Darwin die zoiets had gepost dan had ik ook gierend op de grond gelegen, maar zo is de situatie niet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:38:
[...]

Het zal mij benieuwen. In mijn optiek mist er met name sturing achterin de afgelopen weken. Pasveer was heel erg van het coachen van de verdedigers en daardoor werkt het goed samen. Onana heeft dat totaal niet en hij was met name succesvol toen De Ligt eindbaas achterin was en de lijntjes uit zette.
Als Steek het ook weer een beetje gaat organiseren gaat dat de sleutel zijn, doet hij dat niet dan mag hij net zoveel vissen als Onana ben ik bang. En als hij zo vaak moet bukken gaat hij vast door z'n rug dus vrees ik het ergste.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jbdeiman
Gonadan schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 11:55:
[...]

Het zal mij benieuwen. In mijn optiek mist er met name sturing achterin de afgelopen weken. Pasveer was heel erg van het coachen van de verdedigers en daardoor werkt het goed samen. Onana heeft dat totaal niet en hij was met name succesvol toen De Ligt eindbaas achterin was en de lijntjes uit zette.
Als Steek het ook weer een beetje gaat organiseren gaat dat de sleutel zijn, doet hij dat niet dan mag hij net zoveel vissen als Onana ben ik bang. En als hij zo vaak moet bukken gaat hij vast door z'n rug dus vrees ik het ergste.
Ik zie dit hetzelfde als jij: Er is geen leider achterin, Blind probeert dat wel eens te doen, maar vergeet daarbij dan gelijk zijn eigen taak. Er wordt teveel naar elkaar gekeken / gewezen op het moment dat het mis gaat/ dreigt te gaan, in plaats van dat spelers elkaar goed neerzetten.
Stekelenburg vond ik daar in het verleden niet heel sterk in, maar wellicht dat hij het beter kan dan dat we van hem hebben gezien.

Maar naast een De Ligt die de lijntjes uitzette, was het ook wel een Onana, die soms met mooie reflexen/ reacties ballen tegenhield (om dat af en toe met hele vreemde foutjes af te wisselen) . M.a.w. het geheel samen was gewoon sterk. Ik zie Stekelenburg niet zo sterk coachen als toen gebeurde, weinig onverzettelijkheid / verbetenheid achterin momenteel. Wel (zeker) goede voetballers, passend in het beeld van Ten Hag, maar toch ook spelers die minder de focus op de eigen taak hebben, maar graag lekker mee gaan naar voren, waardoor het daar te vol wordt en de 'restverdediging' ook niet altijd op orde is.
Het zal mij benieuwen de komende weken, ergens (Ajax wordt vast wel kampioen) zou ik het vooral fijn vinden (zeg ik als Feyenoorder) als ze (Ajax) weer gewoon leuk voetbal gaan spelen. Ik ben allereerst fan van het spelletje voetbal, maar dan wel zoals Feyenoord het dit seizoen probeert te spelen, en Ajax al veel heeft laten zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
toolkist schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 10:28:
[...]

[...]

In Volendam willen ze het liefst hun eigen megalomane stadion bouwen (https://fcvolendam.nl/nie...elijkheden-nieuw-stadion/).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

[...]

Ze blijven zo wel de voetvegen (pun intended) van de ED. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
Gonadan schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 11:50:
[...]

Dat zal ik zeker niet ontkennen, maar dan snap ik nog steeds niet waarom een Vertonghen daar niet iets van zou mogen vinden. Alsof hij zelf als duidelaar gezien moet worden omdat teamleden daar een handje van hebben.
Bijna elke ploeg heeft dergelijke duikelaars er in zitten, alleen wisselt het aantal nogal eens. Zo heeft Ajax er tegen mijn zin tegenwoordig ook meer dan gewoonlijk. Dat betekent echter niet dat ik daar niet iets van mag vinden of dat een niet-duikelende Ajacied ook niet mag zeggen dat duikelen niet gewenst is. Ik snap die stuip tegen Vertonghen gewoon niet (niet alleen jij, meerderen hebben die). Was het nou die Darwin die zoiets had gepost dan had ik ook gierend op de grond gelegen, maar zo is de situatie niet.
Het gaat mij niet om de persoon Vertonghen, als pak em beet de keeper van Benfica het had gezegd had ik het ook gevonden, alleen was het dan waarschijnlijk niet opgepikt door de Nederlandse en Belgische media.

Op mij komt het hetzelfde over als dat Philip Cocu tijdens zijn PSV-trainerschap zou hebben gezegd dat clubs "het niet op de laatste minuten aan moeten laten komen te scoren tegen andere ED-clubs", waar PSV er destijds vaak een handje van had dat te doen.

Het lijkt mij dat Vertonghen zelf ook doorheeft dat zijn ploeggenoten er een handje van hebben zo te spelen Europees. Juist Vertonghen is daarin een positieve uitzondering. Maar om dan zo'n tweet de wereld in te sturen vind ik wel vrij frappant, want zijn club haalt er absoluut voordeel uit. Ik deel zijn mening absoluut, het is alleen de context waarin hij het zegt dat het wat gek overkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Het zal aan mij liggen maar ik vind heel bizar dat het mogen uiten van een mening af hangt van het aantal duikelaars in je team. In die zin vind ik het eerder lovenswaardig wanneer je een mening durft te hebben die niet per se in je huidige voordeel werkt. Ik zou me er eerder aan storen als hij nu juist hard ging zitten beweren dat dergelijk gedrag wel mee valt en zuivere speeltijd niets toevoegt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 30
vrijdag 20u
FC Twente v Sparta
-
zaterdag
16:30u
N.E.C. v Ajax
18:45u
AZ v sc Heerenveen
20u
RKC v PEC Zwolle
21u
SC Cambuur v PSV
-
zondag
12:15u
Willem II v Vitesse
14:30u (2 leuke potjes, ik kijk Fey- FC U)
FC Groningen v Heracles
Feyenoord v FC Utrecht
16:45u
Fortuna Sittard v Go Ahead Eagles

Enjoy This Soccer Weekend *O* *O* *O*

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 15:17:
Het zal aan mij liggen maar ik vind heel bizar dat het mogen uiten van een mening af hangt van het aantal duikelaars in je team. In die zin vind ik het eerder lovenswaardig wanneer je een mening durft te hebben die niet per se in je huidige voordeel werkt. Ik zou me er eerder aan storen als hij nu juist hard ging zitten beweren dat dergelijk gedrag wel mee valt en zuivere speeltijd niets toevoegt.
Het zou alleen leuk zijn als ie dat dan eerst eens, in de media, richting z'n eigen teamgenoten zegt.
Of dat ie, als ze op het veld duikelen, naar z'n eigen teamgenoten loopt en vraagt of die es ff normaal willen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 15:50:
[...]

Het zou alleen leuk zijn als ie dat dan eerst eens, in de media, richting z'n eigen teamgenoten zegt.
Of dat ie, als ze op het veld duikelen, naar z'n eigen teamgenoten loopt en vraagt of die es ff normaal willen doen.
Op zich wel, het zou nog leuker zijn als hij überhaupt niet zou tekenen bij een club die qua stijl zo ver af staat van het type voetballer waar ik hem graag onder schaar. Maar blijkbaar maken voetballers in de praktijk toch vaak andere keuzes dan in van achter mijn bureau beredeneer.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:16
Tja als een Ajax je afwijst omdat ze Blind hebben en bij de andere clubs waar hij mee in verband werd gebracht zou hij waarschijnlijk niet voor de basis gehaald worden.
Dan snap ik de keuze voor Benfica nog wel. Die kwamen met zo'n selectie de voorrondes door en spelen ook gewoon in de Champions League.

En nu probeert hij ze ook nog te beteren met zuivere speeltijd.

[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 22-04-2022 18:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:05
Gonadan schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 18:08:
[...]

Op zich wel, het zou nog leuker zijn als hij überhaupt niet zou tekenen bij een club die qua stijl zo ver af staat van het type voetballer waar ik hem graag onder schaar. Maar blijkbaar maken voetballers in de praktijk toch vaak andere keuzes dan in van achter mijn bureau beredeneer.
Simpele reden : geld.

Trouwens in het berichtje hierboven heeft dat Volendam eerst een kunstgras als tussenoplossing en daarna een hoogwaardige kunstgras waarvan de bedoeling is dat het na een jaar (lees komend zomer) weer verplaatst wordt. Weten niet echt wat ze willen?

Als ze maar gewoon gras aanschaffen, ik vind elke wedstrijd waar ik "mijn" Groningen zie voetballen op kunstgras een drama. Ballen gedragen zich soms vreemd. Stuiteren, remmen af etc.
Anders mag Volendam wat mij betreft in de kkd blijven.

Jaja Groningen is soms sowieso een drama maar dat terzijde :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Waar is die 'O RLY'-meme wanneer je hem nodig hebt. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Emmen en Volendam naar de eredivisie, mooi! 8)

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Morgen voor het eerst sinds COVID-19 weer eens naar een wedstrijd: AZ - Heerenveen. Zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:01
God Fraser, met 9! Verdedigers tegen Twente beginnen. En dan nog 2-0 verliezen. Veel plezier Utrecht met dit tactisch meester brein.
Ja Sparta miste door schorsingen en blessures geloof ik 5 basisspelers, dus verlies was wel te verwachten, maar de manier waarop is een flinke stap richting de eerste divisie. Ik denk dat Fraser gewoon klaar is bij Sparta, lijkt een gevalletje van een seizoen te lang door gegaan.
Maar ook gewoon laat en slechte spelers aangetrokken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:05
Hèhè, de Conference League krijgt vanaf nu alsnog een VAR. Fijn.

https://m.fcupdate.nl/voe...finale-conference-league/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ben erg benieuwd vanaf welke ronde het dan volgens jaar is. In mijn optiek zou dat gewoon voor alle wedstrijden gelijk moeten zijn maar ik lees hieruit dat dat nog niet zo zeker is.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jbdeiman
Gonadan schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 10:21:
Ben erg benieuwd vanaf welke ronde het dan volgens jaar is. In mijn optiek zou dat gewoon voor alle wedstrijden gelijk moeten zijn maar ik lees hieruit dat dat nog niet zo zeker is.
Mee eens, sowieso zou dit alle wedstrijden vanaf de knockout fase moeten gebeuren wanneer toch wordt besloten het niet bij alle wedstrijden te doen.
Daar, in de knockout fase, heeft een foute beslissing (gemiddeld genomen) meer directe invloed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

jbdeiman schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 10:41:
[...]

Mee eens, sowieso zou dit alle wedstrijden vanaf de knockout fase moeten gebeuren wanneer toch wordt besloten het niet bij alle wedstrijden te doen.
Daar, in de knockout fase, heeft een foute beslissing (gemiddeld genomen) meer directe invloed.
Binnen die redenering dus ook een VAR bij alle 400+ voorronden wedstrijden?

Accepteren we het dan ook dat er heel veel stadions zijn met maar zes beschikbare camera's voor de VAR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:03
Eindelijk leert Ten Hag het. Taylor er in voor Alvarez

[ Voor 18% gewijzigd door Terranova op 23-04-2022 15:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:09

gws24

Thinking is hard!

Volledige opstelling:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wKvg_2AehOKd1l4voYRfQryhT_s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LtHuXsiUaPyOUlYRpT7Osx6y.png?f=user_large

Mazraoui en Martinez er niet bij dus de achterhoede wordt neem ik aan:

Tagliafico - Blind - Schuurs - Timber

Daarnaast inderdaad Taylor voor Alvarez en Haller er weer in. Is er door Ten Hag voor de bekerfinale nog aangegeven waarom hij toen koos voor Brobbey?

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Goh Mazraoui weer geblesseerd. Martinez is ook wel eens fitter geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Irritant dat de zijlijn bij de dugouts niet te zien is.

En Oef!

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Nou, Berghuis heeft het nog steeds niet. Verliest keer op keer de bal en geen enkele actie lukt bij hem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20:38
Zou Ten Hag het aandurven om Berghuis voor de rust te wisselen?

Bij ons bier team zou hij nu inmiddels wel uit zijn lijden zijn verlost..

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Serieus Tadic? Doe een normale aanloop!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Pffff. Tadic zijn penalty statistiek gaat ook naar de klote

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Tadic mag wel eventjes banken tot het einde van het seizoen. Wat is dat voor aanloop...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Serieus hè… when it rains it poors :|

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ik zit niet te kijken, maar ze begrijpen dus nog steeds niet dat niet alles je komt aanwaaien?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Gonadan schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 17:08:
Ik zit niet te kijken, maar ze begrijpen dus nog steeds niet dat niet alles je komt aanwaaien?
Nou, het leek wel of Tadic wind tegen had bij de aanloop van de penalty. Anders snap ik niet waarom ie zo langzaam liep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Ook apart dat Timber bijna vaker linkshalf staat dan rechtsback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 13:00:
[...]

Binnen die redenering dus ook een VAR bij alle 400+ voorronden wedstrijden?

Accepteren we het dan ook dat er heel veel stadions zijn met maar zes beschikbare camera's voor de VAR?
Tjah, als je als UEFA wilt dat het toernooi serieus te nemen is, zullen ze daar wat mee moeten doen. Blijft natuurlijk een lastig punt, maar het spelen van het toernooi (daar reken ik de voor ronden niet onder, wanneer ik het over de knockout fase heb) zelf hoort natuurlijk wel met VAR te gebeuren, maar in de poulefase heb je gewoon veel meer wedstrijden op een kort tijdsbestek, vandaar dat ik benoemde dat als ze ergens dan geen VAR gebruiken dat de poulefase moet zijn.
Wanneer je in zowel de Europa League, als in de conference League de poulefase hebt gehad, valt de helft van het aantal wedstrijden weg. De arbitrage vanuit die wedstrijden kan je gebruiken om door te schuiven/ af te wisselen met de conference League. (Was eigenlijk vooral een praktische afweging)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:19
Manchester United zal wel balen, nog een paar wedstrijden en die afkoopsom was niet nodig geweest.

XXXVI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

ephymerous schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 17:21:
Manchester United zal wel balen, nog een paar wedstrijden en die afkoopsom was niet nodig geweest.
Mn ogen doen pijn wat een jankvoetbal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
ephymerous schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 17:21:
Gewoon dealtje nu maken. Ten Hag per direct naar United. Sjonnie maar even een paar wedstrijdjes geven als trainer.

Het is gewoon uitgewerkt, nu helemaal dat ie weg gaat. De enige die nog zin lijkt te hebben is Taylor.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Puntenpakker die Steek.
Zie net de penalty van Tadic terug, allemensen wat een treurig genomen strafschop was dat.

Nee joh, heeft Ten Hag een zonnesteek opgelopen?
Wissel in de rust..

[ Voor 90% gewijzigd door Quad op 23-04-2022 17:37 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

En ik me zorgen maken over de wedstrijden tegen Vitesse en AZ. :')

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Laat Berghuis de penalty's maar nemen, dat was zijn voornaamste taak bij Feyenoord volgens mij en dat deed ie wel prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Schuurs ook geblesseerd?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gefeliciteerd PSV, dit Ajax gaat nog heel veel punten verspelen, hoe diep kun je zinken?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Hoe kan je nou tegen PSV 'prima' spelen en tegen matigere tegenstanders is het janken. Puur mentaal zou je dus zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Exocet schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 17:39:
Gefeliciteerd PSV, dit Ajax gaat nog heel veel punten verspelen, hoe diep kun je zinken?
Ik snap dat ze in Manchester Blind destijds hebben aangetrokken, die moeten zelf Blind zijn als ze dit niet zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Lekker opgelet weer :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Flink lompe actie op taylor

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

De “sterkhouders” spelen zwak tot ernstig zwak. Nog geen kans gezien na 15 minuten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
En de VAR kijkt niet eens, gestrekt been mag gewoon tegenwoordig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 17:52:
[...]

En de VAR kijkt niet eens, gestrekt been mag gewoon tegenwoordig...
Gestrekt?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 17:37:
Laat Berghuis de penalty's maar nemen, dat was zijn voornaamste taak bij Feyenoord volgens mij en dat deed ie wel prima.
Haller heeft er volgens mij ooit 1 gemist ofzo... En heel veel genomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Lol van Rijswijk kan natuurlijk weer door Klaassen z'n lijf heen kijken en zien dat het misschien toch wel een penalty is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 17:53:
[...]

Haller heeft er volgens mij ooit 1 gemist ofzo... En heel veel genomen.
Tadic = plan A
Blijkt maar weer eens dat er nog steeds geen Plan B is van die zogenaamde succescoach.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kijk maar eens naar een herhaling, dan zie je hoe ie op het allerlaatste moment z'n been strekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 17:55:
[...]

Tadic = plan A
Blijkt maar weer eens dat er nog steeds geen Plan B is van die zogenaamde succescoach.
Nee hoe Tadic dat niet toestaat "want captain"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 17:55:
Lol van Rijswijk kan natuurlijk weer door Klaassen z'n lijf heen kijken en zien dat het misschien toch wel een penalty is...
Ja dat is zo’n irritante kwallebal. Die doet nooit verslag van een wedstrijd maar die verweeft fictie tussen livebeelden door en verzint spanning die er niet is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Oef, dat was de beste afstraffing voor die bekers geweest...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Bal op Klaassen met een stuit. Bal van Klaassen naar voren, balverlies. Om te huilen zo slecht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nou dit Ajax gaat de rest van de competitie geen wedstrijd meer winnen.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gelukkig houdt Taylor de bal op 3m afstand. Stel je voor dat ze dalijk raakschieten.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Van 18 punten in de groepsfase van de Champions League naar wekelijkse wanvertoningen in de Eredivisie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
Typhone schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 18:03:
Gelukkig houdt Taylor de bal op 3m afstand. Stel je voor dat ze dalijk raakschieten.
Taylor doet tenminste nog z'n best. Als enige van Ajax ongeveer
Pagina: 1 ... 262 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022