Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Die Maxi uit Oekraïne vond ik trouwens wel een prima voetballer. En een roodwit shirt kent ie al, dus mag van mij wel in de gaten gehouden worden.
Pittig dus.donleone83 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 22:54:
[...]
Olympique Marseille. Andere halve finale is Roma - Leicester.
Nog twee finales dus.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Mooi resultaat. Blijft probleem dat in de spaarpot op de kledingkast van mijn jongste, meer geld zit dit oplevert.
Dus ja, top, met kanttekening.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ex kaartverkoop en recettes heeft de Conference League Feyenoord dit jaar al 10 miljoen euro opgeleverd. Ik kom dus graag de spaarpot van je jongste ophalen!PWM schreef op donderdag 14 april 2022 @ 22:55:
Had liever dat we gewoon alle punten pakte tegen de kleintjes in de eredivisie, maar goed.
Mooi resultaat. Blijft probleem dat in de spaarpot op de kledingkast van mijn jongste, meer geld zit dit oplevert.
Dus ja, top, met kanttekening.
De teller staat pas op iets meer dan 4 ton, 5 ton moet haalbaar zijn voor die 'supporters'.
Verbaasde mezelf.
Dit feyenoord kan van iedereen winnen en verliezen.
Gewoon ouderwets aanklooien en pielen, zoals al het hele seizoen. Bij Feyenoord is dat behoorlijk succesvol en het past bij de club.
Ik heb goede hoop dat ze ook de halve finale overleven. Het zal niet de schoonheidsprijs opleveren, qua voetbalspel, maar met een hoop aanrommelen kom je dit seizoen ook heel ver.
Kom maar op met die loting en een kolkende Kuip!
[ Voor 65% gewijzigd door GovertNL op 14-04-2022 23:03 ]
Volgende keer moet sinisterra echt vaker de bal krijgen
tweakduke schreef op donderdag 14 april 2022 @ 22:56:
Olympique Marseille dus, maar goed halve finale is sowieso hartstikke mooi. Dat zien we dan wel weer
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Feyenoord presteert het hele Conference League seizoen al echt goed. Speelt goed voetbal, bijft rustig als het achter staat, speelt met een duidelijk idee. Top.
Mwoh… het is zeker prachtig allemaal maar als ik zie hoe moeilijk ze het hadden (met name zichzelf moeilijk maakten) tegen dit Praag dan verwacht ik echt niet dat ze door de halve finale komen, laat staan een finale kunnen winnen. Eerst maar eens zien hoeveel spelers er over blijven richting het einde van het seizoen.upschur schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:00:
Dit feyenoord kan van iedereen winnen en verliezen.
Feyenoord heeft na de groepsfase niet echt ongunstig geloot dit toernooi maar de overgebleven ploegen zijn toch echt andere koek.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Gelukkig was daar Dessers, die heeft Feyenoord gered.
Marseille lijkt me het eindstation maar de bal is rond en zo
Maar goed, dat is voor later. Halve finale, gefeliciteerd Feyenoorders!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zeiden ze ook toen we tegen Inter moesten met Seedorf de RonaldoHan schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:04:
[...]
Mwoh… het is zeker prachtig allemaal maar als ik zie hoe moeilijk ze het hadden (met name zichzelf moeilijk maakten) tegen dit Praag dan verwacht ik echt niet dat ze door de halve finale komen, laat staan een finale kunnen winnen. Eerst maar eens zien hoeveel spelers er over blijven richting het einde van het seizoen.
Feyenoord heeft na de groepsfase niet echt ongunstig geloot maar de overgebleven ploegen zijn toch echt andere koek.
Feyenoord gefeliciteerd Arne slot verdiend nu al een pluim
Je hebt Roma en Marseille gevolgd dit seizoen? Op een goede dag win je gewoon hoor zijn absoluut kansenSuperkiwi schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:04:
Wat een matige pot was dit zeg.
Gelukkig was daar Dessers, die heeft Feyenoord gered.
Marseille lijkt me het eindstation maar de bal is rond en zo
Maar goed, dat is voor later. Halve finale, gefeliciteerd Feyenoorders!
What the fuck, toon eens iets meer respect. Feyenoord heeft heel veel wedstrijden gewoon heel goed voetbal gespeeld onder Slot. Dat 't vanavond werken was doet daar niks aan af.mavaros schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:01:
Hulde aan Feyenoord.
Gewoon ouderwets aanklooien en pielen, zoals al het hele seizoen. Bij Feyenoord is dat behoorlijk succesvol en het past bij de club.
Ik heb goede hoop dat ze ook de halve finale overleven. Het zal niet de schoonheidsprijs opleveren, qua voetbalspel, maar met een hoop aanrommelen kom je dit seizoen ook heel ver.
[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 14-04-2022 23:09 ]
Je hebt gelijk. Aanklooien en pielen en dan toch zwijnen is precies wat Ajax de afgelopen maanden elke wedstrijd doet. Feyenoord speelt herkenbaar en goed dit seizoen met een duidelijke visie.D-e-n schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:08:
[...]
What the fuck, toon eens iets meer respect. Feyenoord heeft heel veel wedstrijden gewoon heel goed voetbal gespeeld onder Slot.
maar toch uit het vuur gesleept.
En jongens, lekker belangrijk wat Ajax deed of doet, vanavond is toch maar weer mooi de halve finale bereikt van een europees toernooi en zonder zo’n portemonnee als die van Ajax is dat best een prestatie!
[ Voor 57% gewijzigd door dr.lowtune op 14-04-2022 23:13 ]
Er zit geen kwaad woord en nare ondertoon in mijn reactie.D-e-n schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:08:
[...]
What the fuck, toon eens iets meer respect. Feyenoord heeft heel veel wedstrijden gewoon heel goed voetbal gespeeld onder Slot. Dat 't vanavond werken was doet daar niks aan af.
Zet me niet onnodig en onzinnig in een kwaad daglicht.
Het valt me op dat de clubs in de Europa League niet zozeer een hoger niveau lijken te hebben dan die uit de Conference League.
@mavaros
De reactie was respectloos en het lijkt me verre van onzinnig dat te even duidelijk te stellen. Het gaat nergens over om een ploeg die dit seizoen gewoon keurig verzorgd speelt zo als een houthakkersploeg neer te zetten.
[ Voor 47% gewijzigd door D-e-n op 14-04-2022 23:19 ]
Je analyse dat Feyenoord een beetje pielt en slecht speelt en dat het hele seizoen eigenlijk al doet is best denigrerend en niet waar. Feyenoord heeft zowat alle wedstrijden dit seizoen duidelijk gedomineerd en speelt vanuit een hele duidelijke visie met een duidelijk plan. De pijn zit denk ik diep bij jongens als @D-e-n en ikzelf omdat we eindelijk eens voor het eerst sinds Fredje Rutten voetbal spelen waar een idee achter zit.mavaros schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:15:
[...]
Er zit geen kwaad woord en nare ondertoon in mijn reactie.
Zet me niet onnodig en onzinnig in een kwaad daglicht.
Het is dan ook meer een soort kunstmatige fragmentatie waarbij de onderlinge verschillen tussen de competities niet per se meer zijn dan wat de vorm van de dag ook aan verschil kan brengen.D-e-n schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:16:
Ps.
Het valt me op dat de clubs in de Europa League niet zozeer een hoger niveau lijken te hebben dan die uit de Conference League.
Op zich is het fijn dat de NL clubs nu lang door bekeren, maar ergens voelt het ook weer wat apart.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
uhmmmmm ben je blindD-e-n schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:16:
Ps.
Lyon? Barca? etc? toch wel een heel heel groot verschil hoorGonadan schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:18:
[...]
Het is dan ook meer een soort kunstmatige fragmentatie waarbij de onderlinge verschillen tussen de competities niet per se meer zijn dan wat de vorm van de dag ook aan verschil kan brengen.
Op zich is het fijn dat de NL clubs nu lang door bekeren, maar ergens voelt het ook weer wat apart.
Barca zit er alleen omdat ze het halve seizoen van niveau kowet waren en nu weer beginnen te draaien.milotic schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:18:
[...]
Lyon? Barca? etc? toch wel een heel heel groot verschil hoor
Zeiss Distagon 21 f/2.8
niet zo gek met allemaal jochies van net 18? maar goed als we een gavi en een pedri moeten gaan vergelijken met toonstra of een walmark dan hou ik bij deze op met de discussieGonadan schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:20:
[...]
Barca zit er alleen omdat ze het halve seizoen van niveau kowet waren en nu weer beginnen te draaien.
kijk je uberhaupt wel eens spaans voetbal? bekijk barca maar een beetje als ajax in 1995 heeft een jaartje nodig en dan komt het talent vanzelf naar boven en dat op zeer zeer jonge leeftijd.Gonadan schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:20:
[...]
Barca zit er alleen omdat ze het halve seizoen van niveau kowet waren en nu weer beginnen te draaien.
Als ik kijk naar de halve finales zie ik AS Roma tegen Leicester en de nummer twee van Frankrijk. Leipzig heb ik hoog zitten maar West Ham of Eintracht zijn toch niet beter? Laat staan de vierde die er nog bij komt.
FTFY 😜Gonadan schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:20:
[...]
Barca ZAT er alleen omdat ze het halve seizoen van niveau kowet waren en nu weer beginnen te draaien.
We deden ook lacherig toen de Europa League al die kleine obscure clubs uit het Oostblok toe liet. Nu is dat een serieuze prijs.Gonadan schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:18:
[...]
Het is dan ook meer een soort kunstmatige fragmentatie waarbij de onderlinge verschillen tussen de competities niet per se meer zijn dan wat de vorm van de dag ook aan verschil kan brengen.
En voor Feyenoord is dit een Godsgeschenk. Buiten het feit dat er al zo’n 12 miljoen aan premies is verdiend (en daar bovenop nog de kaartverkoop, reclamegelden, etc.) zijn alle spelers die potentieel weggaan 5 tot 10 miljoen meer waard door het bereiken van deze halve finale.
Gun het hem wel , beetje wauwelen en cashen.milotic schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:19:
Wel jammer dat zon van hooydonk elke keer alles aan mekaar lullen mag wat een afschuwelijke vent is dat
Je zou maar feyenoord de eufa cup geven en nog met tranen vertrekken
Heb je een fatsoenlijke keeper dan win je die eerste wedstrijd sowieso met 3-1.
Gewoon goed gedaan. Marseille is moeilijker dan Slavia Praag. Maar niet onmogelijk.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Na mijn mening als de kuip er achter gaat staan kan je van alle drie winnen maar dan zullen de fouten zoals als vorige week tegen praag thuis er wel uit moeten want deze ploegen zijn weer net een tikkeltje slagvaardiger.
Iedereen een fijn paas weekend tweakers tijd voor bier
Met een keeper hadden we thuis kunnen blijvenAgent47 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:25:
Jezus wat een afgunst weer hier zeg van sommige tweakers. Feyenoord is gewoon terecht door op basis van2 wedstrijden.
Heb je een fatsoenlijke keeper dan win je die eerste wedstrijd sowieso met 3-1.
Gewoon goed gedaan. Marseille is moeilijker dan Slavia Praag. Maar niet onmogelijk.
frankfurt en leipzig wel aan mekaar gewaagd, moet je verder eerlijk bekennen dat ik leipzig uit principe niet volg gemaakte zooiD-e-n schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:23:
@milotic
Als ik kijk naar de halve finales zie ik AS Roma tegen Leicester en de nummer twee van Frankrijk. Leipzig heb ik hoog zitten maar West Ham of Eintracht zijn toch niet beter? Laat staan de vierde die er nog bij komt.
denk alleen sinistera en malacia? zie geen andere speler een mooie transfer maken! voor laten we zeggen +10 miljoen dus enkel en alleen die twee?donleone83 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:23:
[...]
FTFY 😜
[...]
We deden ook lacherig toen de Europa League al die kleine obscure clubs uit het Oostblok toe liet. Nu is dat een serieuze prijs.
En voor Feyenoord is dit een Godsgeschenk. Buiten het feit dat er al zo’n 12 miljoen aan premies is verdiend (en daar bovenop nog de kaartverkoop, reclamegelden, etc.) zijn alle spelers die potentieel weggaan 5 tot 10 miljoen meer waard door het bereiken van deze halve finale.
Ik denk dat je de batterij van je rekenmachine moet vervangen ...donleone83 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:23:
[...]... zijn alle spelers die potentieel weggaan 5 tot 10 miljoen meer waard door het bereiken van deze halve finale.
Er zit inderdaad een stijgende lijn in, dat schreef ik al. Dat neemt echter niet weg dat het onder Koeman abominabel tranentrekkend was en het nu pas weer een beetje op de rails lijkt te komen. Maar dan nog moeten we maar afwachten waar het eindigt. Op dit moment is Barca echter geen schim van de naam die ze hebben.milotic schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:22:
kijk je uberhaupt wel eens spaans voetbal? bekijk barca maar een beetje als ajax in 1995 heeft een jaartje nodig en dan komt het talent vanzelf naar boven en dat op zeer zeer jonge leeftijd.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
op sinistera en malacia na :-) soort van bios flashback lmaoOPSLAGHOND schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:30:
[...]
Ik denk dat je de batterij van je rekenmachine moet vervangen ...
koeman lag wel aan de basis van het huidige succes van xavi, koeman kreeg geen rooie rot cent om wat te kopen moest met jeugd spelen zelfs jongens van 16 had ook veel pech met blessures, erna haal je vrolijk voor 30 miljoen die jongen van city op en erna die van arsenal en nog 2 was die koeman net wegGonadan schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:30:
[...]
Er zit inderdaad een stijgende lijn in, dat schreef ik al. Dat neemt echter niet weg dat het onder Koeman abominabel tranentrekkend was en het nu pas weer een beetje op de rails lijkt te komen. Maar dan nog moeten we maar afwachten waar het eindigt. Op dit moment is Barca echter geen schim van de naam die ze hebben.
vies spelletje gespeeld daar maar goed wie betaald die bepaald
check die docu maar eens op videoland over koeman dan word het wel duidelijk
[ Voor 10% gewijzigd door milotic op 14-04-2022 23:33 ]
Kokcü gaat dik geld opleveren. Vanavond slecht, maar rest van het seizoen al echt goed. Senesi gaan we niet de hoofdprijs voor krijgen op basis van dit seizoen. Maar ook jongens die je nog niet gaat verkopen zoals Pedersen, Aursnes, Geertruida en Wålemark zijn nu door deze Europese campagne opeens een stuk meer waard.milotic schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:29:
[...]
denk alleen sinistera en malacia? zie geen andere speler een mooie transfer maken! voor laten we zeggen +10 miljoen dus enkel en alleen die twee?
Mijn opmerking is niet om lacherig te doen, maar ik vind het niet per se een duidelijk verschil tussen de twee competities. Uiteraard begrijp ik het wel, twee competities geeft simpelweg meer spanning dan één grote waarbij dan nu de helft al uitgeschakeld zou zijn. Ik ben er dan ook geen tegenstander van, maar het onderlinge verschil is wel heel anders dan tussen de CL en de EL/CFL.donleone83 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:23:
[...]
FTFY 😜
[...]
We deden ook lacherig toen de Europa League al die kleine obscure clubs uit het Oostblok toe liet. Nu is dat een serieuze prijs.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
die was ik vergeten maar die mag wel wat constanter wordendonleone83 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:32:
[...]
Kokcü gaat dik geld opleveren. Vanavond slecht, maar rest van het seizoen al echt goed. Senesi gaan we niet de hoofdprijs voor krijgen op basis van dit seizoen. Maar ook jongens die je nog niet gaat verkopen zoals Pedersen, Aursnes, Geertruida en Wålemark zijn nu door deze Europese campagne opeens een stuk meer waard.
En toen douwde je em de heg in omdat ie destijds faalde?Harribo schreef op donderdag 14 april 2022 @ 22:46:
[...]
Robben woont hier een paar straten verderop, reed mij laatst bijna aan op de stoep op zijn mountainbike.
Ik dacht, tjonge daar fietst gewoon de man die ons het WK had kunnen bezorgen
ach jullie hebben beide een villa en miljoenentoolkist schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:33:
[...]
En toen douwde je em de heg in omdat ie destijds faalde?
Het gaat er niet om of Koeman de schuldige was, maar het was wel zijn tijdperk. Het politieke spelletje van Barca heb ik ik inderdaad ook wel een mening over.milotic schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:32:
[...]
koeman lag wel aan de basis van het huidige succes van xavi, koeman kreeg geen rooie rot cent om wat te kopen moest met jeugd spelen zelfs jongens van 16 had ook veel pech met blessures, erna haal je vrolijk voor 30 miljoen die jongen van city op en erna die van arsenal en nog 2 was die koeman net weg
vies spelletje gespeeld daar maar goed wie betaald die bepaald
check die docu maar eens op videoland over koeman dan word het wel duidelijk
Zeiss Distagon 21 f/2.8
mooie serie/docu ook gewoon dat ze expres belaagd werden enzo ach ja aan de andere kant als je luuk de jong gaat halen als de messias dan heb je na mijn mening ook een plank voor je kopGonadan schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:34:
[...]
Het gaat er niet om of Koeman de schuldige was, maar het was wel zijn tijdperk. Het politieke spelletje van Barca heb ik ik inderdaad ook wel een mening over.
hoewel super luuk het de laatste tijd wel aardig doet

Als Sinisterra alleen in de Eredivisie goed was geweest had je misschien 12 miljoen voor hem kunnen krijgen. Feyenoord is geen grote naam meer, verkoopt spelers al jaren niet meer duur en speelt al een paar seizoenen abominabel voetbal met slechte prestaties. Nu Sinisterra zich ook op een Europees podium aan een veel groter publiek laat zien als een beslissende speler tegen andere tegenstanders kan je een stuk meer voor hem krijgen. Daar zit toch geen woord Chinees bij? Zelfde geldt voor Kokcü.OPSLAGHOND schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:30:
[...]
Ik denk dat je de batterij van je rekenmachine moet vervangen ...
30 miljoen voor Sinisterra lijkt me wel wat veel, maar dat moet kunnen.Agent47 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:37:
Kokcu en Sinisterra leveren hopelijk gezamenlijk een wel €35.000.00 op hoop ik. Die blinken echt uit.
dat gaat geen engelse ploeg of spaanse ploeg betalen, die tikken pas miljoenen af als je er 10 in de champions leauge erin trapt de rest nemen ze totaal niet serieus aan toernooien.Agent47 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:37:
Kokcu en Sinisterra leveren hopelijk gezamenlijk een wel €35.000.00 op hoop ik. Die blinken echt uit.
Sinisterra voor €20.000 en Kocku voor €15.000?Agent47 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:37:
Klinkt wel plausibel
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
maak er maar 15 miljoen van, top talent als gravenberg ja die levert 25 miljoen op maar das wel een niveautje hoger (europees gezien dan)OPSLAGHOND schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:38:
[...]
30 miljoen voor Sinisterra lijkt me wel wat veel, maar dat moet kunnen.
[ Voor 19% gewijzigd door milotic op 14-04-2022 23:39 ]
Makkelijk. AZ verkocht jaren geleden Jahanbanks al voor 25 miljoen, waarom zou Sini niet minimaal net zoveel opbrengen? En Kokcu speelde vandaag wat minder, hoewel hij zich knap herstelde in de tweede helft, maar is ook makkelijk 15 miljoen waard.Agent47 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:37:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
ok dan ga ik schubert voor 5 miljoen onderbrengen bij newcastle unitedph4ge schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:39:
[...]
Makkelijk. AZ verkocht jaren geleden Jahanbanks al voor 25 miljoen, waarom zou Sini niet minimaal net zoveel opbrengen? En Kokcu speelde vandaag wat minder, hoewel hij zich knap herstelde in de tweede helft, maar is ook makkelijk 15 miljoen waard.
Minus een half miljoen aan boetesdonleone83 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:23:
[...]
FTFY 😜
[...]
Maar even serieus, ik kan me niet voorstellen dat de wedstrijden in de conference league tot nu toe voor dat soort waarde stijgingen zorgt. Maar we zullen zien wat transfermarkt doet met z'n waardebepalingen.
Wel een prima prestatie die halve finale, dus gaat echt niet over het downplayen van de competitie ofzo. Maar de tegenstanders zullen aansprekender moeten zijn voor dat soort waarde stijgingen.Oftwel, halve finale en finale tegenstanders (Marseille, Leicester, Roma). Dat zijn namen waarbij 'er staan' wel voor meer interesse en dus waardestijging gaat zorgen.
before covid {V}ph4ge schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:39:
[...]
Makkelijk. AZ verkocht jaren geleden Jahanbanks al voor 25 miljoen, waarom zou Sini niet minimaal net zoveel opbrengen? En Kokcu speelde vandaag wat minder, hoewel hij zich knap herstelde in de tweede helft, maar is ook makkelijk 15 miljoen waard.
after covid {X}
Wat is het verschil dan?Gonadan schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:33:
[...]
Mijn opmerking is niet om lacherig te doen, maar ik vind het niet per se een duidelijk verschil tussen de twee competities. Uiteraard begrijp ik het wel, twee competities geeft simpelweg meer spanning dan één grote waarbij dan nu de helft al uitgeschakeld zou zijn. Ik ben er dan ook geen tegenstander van, maar het onderlinge verschil is wel heel anders dan tussen de CL en de EL/CFL.
Volg je het Engelse voetbal? Newcastle legt doodleuk 30 miljoen neer voor een bankzitter van Arsenal en 40 miljoen voor een verdedigende middenvelder van Lyon. Burnley staat laatste en betaalt 17 miljoen voor Weghorst.milotic schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:38:
[...]
dat gaat geen engelse ploeg of spaanse ploeg betalen, die tikken pas miljoenen af als je er 10 in de champions leauge erin trapt de rest nemen ze totaal niet serieus aan toernooien.
Wat is de waarde van een speler. Jahanbakhsh ging er in goede tijden vandoor, maar de laatste tijd zijn clubs toch weer wat minder scheutig met het strooien van miljoenen. Hopelijk voor Feyenoord is dat sentiment van de zomer wel verdwenen, maar het is nog niet gezegd dat je nu zomaar gaat krijgen wat je op basis van eerdere resultaten bij andere clubs zou moeten kunnen verwachten.ph4ge schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:39:
[...]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja want de transfersommen liggen zoveel lager. Houd toch op met je getroll.
Voor 15 miljoen zouden Ajax en PSV hem met hun ogen dicht pakken.
[ Voor 16% gewijzigd door ph4ge op 14-04-2022 23:44 ]
ik had verwacht dat stade rennes hem zou winnen bij aanvang van het toernooitoolkist schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:41:
[...]
Minus een half miljoen aan boetes![]()
Maar even serieus, ik kan me niet voorstellen dat de wedstrijden in de conference league tot nu toe voor dat soort waarde stijgingen zorgt. Maar we zullen zien wat transfermarkt doet met z'n waardebepalingen.
Wel een prima prestatie die halve finale, dus gaat echt niet over het downplayen van de competitie ofzo. Maar de tegenstanders zullen aansprekender moeten zijn voor dat soort waarde stijgingen.Oftwel, halve finale en finale tegenstanders (Marseille, Leicester, Roma). Dat zijn namen waarbij 'er staan' wel voor meer interesse en dus waardestijging gaat zorgen.
clubs als brighton moeten nu gewoon zwaar bezuinigen zelfs barca moet het, clubs die nog met miljoenen kunnen smijten zijn bayern (eigen vermogen) city madrid newcastle en alle clubs met olie sjieks, ben chelsea is het ook afgelopen hoor.ph4ge schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:42:
[...]
Ja want de transfersommen liggen zoveel lager. Houd toch op met je getrol.
bron romano (transfer expert)
en dan hebben we het maar even niet over het zware negatieve vermogen wat die clubs hebben maar goed jij wint joh
sinistera 10 miljoen malacia 10 miljoen bookmark dit maar en dan spreken we mekaar in augustus weer
amen halleluja
[ Voor 27% gewijzigd door milotic op 14-04-2022 23:46 ]
Precies, jaren terug voor de Covid crisis die toch echt een impact lijkt te hebben op de transfersommen.ph4ge schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:39:
[...]
Was het nu 17/18 had ie dat zeker opgebracht, nu denk ik dat je heel blij mag zijn met 20 en een doorverkoop bonus.
Goed onderbouwde analyse en ik zet het misschien wat aan. Maar alleen al het feit dat een speler na de winter nog Europees speelt maakt hem al meer waard simpelweg omdat hij zich kan onderscheiden op een groter podium wat veel meer publiek en aandacht trekt. Als je er kansloos afgegaan was tegen FC Drita en alleen de ED nog had gehad waren een stuk minder teams geïnteresseerd geweest in spelers als Sinisterra, Malacia en Kokcü. Hoe meer clubs interesse hebben, hoe hoger de prijs.toolkist schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:41:
[...]
Minus een half miljoen aan boetes![]()
Eens. Dat zou een prima bedrag zijn. Maar zonder Europese campagne had hij misschien 12 opgeleverd.toolkist schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:46:
[...]
Precies, jaren terug voor de Covid crisis die toch echt een impact lijkt te hebben op de transfersommen.
Was het nu 17/18 had ie dat zeker opgebracht, nu denk ik dat je heel blij mag zijn met 20 en een doorverkoop bonus.
[ Voor 15% gewijzigd door donleone83 op 14-04-2022 23:47 ]
Deze tactiek hebben ze nog niet gespeeld.D-e-n schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:08:
[...]
What the fuck, toon eens iets meer respect. Feyenoord heeft heel veel wedstrijden gewoon heel goed voetbal gespeeld onder Slot. Dat 't vanavond werken was doet daar niks aan af.
Slot gaat voor die finale
en dan einde van het seizoen tekenen bij ajaxupschur schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:46:
[...]
Deze tactiek hebben ze nog niet gespeeld.
Slot gaat voor die finale

tegenwoordig word alles uitgesmeerd over meerderen jaren met bepaalde bonus constructiestoolkist schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:46:
[...]
Precies, jaren terug voor de Covid crisis die toch echt een impact lijkt te hebben op de transfersommen.
Klopt zeker. Probleem is dat Engelse clubs bv deze competitie eigenlijk niet serieus nemen. Leicester deed dat bijvoorbeeld pas toen ze in de kwartfinale kwamen 'oh nu zijn we eigenlijk best dichtbij dan kunnen we net zo goed proberen te winnen'donleone83 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:46:
[...]
Goed onderbouwde analyse en ik zet het misschien wat aan. Maar alleen al het feit dat een speler na de winter nog Europees speelt maakt hem al meer waard simpelweg omdat hij zich kan onderscheiden op een groter podium wat veel meer publiek en aandacht trekt. Als je er kansloos afgegaan was tegen FC Drita en alleen de ED nog had gehad waren een stuk minder teams geïnteresseerd geweest in spelers als Sinisterra, Malacia en Kokcü. Hoe meer clubs interesse hebben, hoe hoger de prijs.
Dus? Voor een club als Feyenoord die schulden heeft en nog geen jaar geleden bijna failliet was zijn gespreide inkomsten helemaal prima.milotic schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:48:
[...]
tegenwoordig word alles uitgesmeerd over meerderen jaren met bepaalde bonus constructies
ja was idd ook wel te zien met spurstoolkist schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:51:
[...]
Klopt zeker. Probleem is dat Engelse clubs bv deze competitie eigenlijk niet serieus nemen. Leicester deed dat bijvoorbeeld pas toen ze in de kwartfinale kwamen 'oh nu zijn we eigenlijk best dichtbij dan kunnen we net zo goed proberen te winnen'
dat zeer zeker maar dan zou ik toch liever meteen de volle mep zien, bij een club als ajax boeit het niet zo die hebben toch al goed geboerd de laatste 5 jaar.donleone83 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:51:
[...]
Dus? Voor een club als Feyenoord die schulden heeft en nog geen jaar geleden bijna failliet was zijn gespreide inkomsten helemaal prima.
toch netjes dat een landje als nederland elke keer wel weer een keer komt boven drijven
Ik weet dat het ondenkbaar is voor een aantal Ajacieden hier, maar Feyenoord heeft nu ook gewoon een aantal jonge goede spelers met Europese en nationale team prestaties. Er was vorige maand 10 procent inflatie, er is geen enkele reden om te denken dat de transfermarkt een grote stap terug doet tov 5 jaar geleden. Er zijn nog steeds tientallen clubs voor wie 25 miljoen euro wisselgeld is. Vergelijking met Jahanbanks lijkt mij niet onredelijk, hoewel een Iraniër die Europees niks had laten zien en ouder was misschien nog wel wat vertekent.toolkist schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:46:
[...]
Als Ajax zou denken dat Sini voor 20 miljoen op te halen was dan hingen ze al lang aan de lijn. En PSV misschien ook wel, zeker als ze kampioen worden.
Sparta verkoopt een keeper voor 6 miljoen, Groningen een back voor een zelfde bedrag. De transfermarkt ligt niet op zn gat.
[ Voor 21% gewijzigd door ph4ge op 14-04-2022 23:59 ]
Waarom zie je het als kritiek op Feyenoord wanneer men sceptisch is over de transfermarkt? Ik helpt het je hopen dat er inderdaad tientallen miljoenen op tafel komen, maar ik heb wel veel terughoudendheid gezien dus ben nog zeker wat gereserveerd in stellen dat het wel betaald zal worden.ph4ge schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:53:
[...]
Ik weet dat het ondenkbaar is voor een aantal Ajacieden, maar Feyenoord heeft nu ook gewoon een aantal jonge goede spelers met Europese en nationale team prestaties. Er was vorige maand 10 procent inflatie, er is geen enkele reden om te denken dat de transfermarkt een grote stap terug doet tov 5 jaar geleden. Er zijn nog steeds tientallen clubs voor wie 25 miljoen euro wisselgeld is.
Als Ajax zou denken dat Sini voor 20 miljoen op te halen was dan hingen ze al lang aan de lijn. En PSV misschien ook wel, zeker als ze kampioen worden.
Dat is geen neerbuigende blik op Feyenoord of de spelers, maar gewoon gevoed door de afgelopen coronacrisis.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De kritiek is gewoon nergens op gebaseerd. Als mod zou je juist druk moeten maken om die zure toon in dit topic terwijl een Nederlandse ploeg net de halve finale heeft bereikt.Gonadan schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:59:
[...]
Waarom zie je het als kritiek op Feyenoord wanneer men sceptisch is over de transfermarkt?
Ik zie net dat die beiden kansloos naar huis gingen, niet al te beste voorbeelden.milotic schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:18:
[...]
Lyon? Barca? etc? toch wel een heel heel groot verschil hoor
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je kunt ook iets normaler reageren als ik gewoon serieus, zonder denigrerend gedoe, ergens op in ga?ph4ge schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:53:
[...]
Ik weet dat het ondenkbaar is voor een aantal Ajacieden, maar Feyenoord heeft nu ook gewoon een aantal jonge goede spelers met Europese en nationale team prestaties. Er was vorige maand 10 procent inflatie, er is geen enkele reden om te denken dat de transfermarkt een grote stap terug doet tov 5 jaar geleden. Er zijn nog steeds tientallen clubs voor wie 25 miljoen euro wisselgeld is.
Als Ajax zou denken dat Sini voor 20 miljoen op te halen was dan hingen ze al lang aan de lijn.
Maar prima, 10% inflatie vorige maand dus Bayern heeft z'n bod voor Gravenberch nu ook verhoogd van 28m naar 31m.. of stiekem toch niet?
Oh wacht Ajax wilde 35, die vragen nu 38.5.
Er zijn nog steeds clubs die zo 25m uit de mouw schudden ja, de clubs met een eigenaar.
Er zijn alleen ook een heel aantal clubs zonder zo'n eigenaar, die dat nu dus ff niet meer kunnen. Dus minder vraag, lagere prijs.
"Vroeger" zou Ajax ook ongetwijfeld 60m voor Timber vragen als Ten Hag em mee wil nemen. Nu gaat ie ook niet voor meer dan 40, de markt is gewoon anders. Dat zie je ook met steeds meer top spelers die uit het contract lopen ipv dat er een jaar eerder al gekocht wordt. Voor Haller zou Ajax vroeger ook 50+ vragen, nu denk ik dat 35 veel is. Tagliafico, Argentijs international.. die gaat voor <10m. Was 5 jaar geleden ook ondenkbaar.
Die zure toon zet je toch echt zelf...ph4ge schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 00:01:
[...]
De kritiek is gewoon nergens op gebaseerd. Als mod zou je juist druk moeten maken om die zure toon in dit topic terwijl een Nederlandse ploeg net de halve finale heeft bereikt.
Maar dat is dus mijn vraag, waarom zie je kritiek? Ik zie juist een vrij positieve stemming en blijdschap (op een enkeling na), alleen wat gereserveerdheid in de recente discussie over transferbedragen.ph4ge schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 00:01:
De kritiek is gewoon nergens op gebaseerd. Als mod zou je juist druk moeten maken om die zure toon in dit topic terwijl een Nederlandse ploeg net de halve finale heeft bereikt.
Daar bespeur ik bij jou dan weer een beetje wishful thinking maar onder de streep weten we gewoon niet wat er gaat gebeuren. De één hoopt op hoge bedragen, de ander is bang dat het tegen valt, waarom daarover bakkeleien? We zijn toch allemaal blij dat Feyenoord door is?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik zie het alleen niet gebeuren. En zoals ik al zei, bij Ajax ook niet. Dus niks negatief over Feyenoord blablabla.
Negatief over de transfermarkt in z'n algemeen? Ja dat wel.
De Gravenberch transfer, als de geruchten kloppen, onderstreept juist het punt dat de transfermarkt niet op zn gat ligt en er juist sprake van inflatie is. 25 miljoen voor een 1 jarige contract voor een speler die, op zn zachtst gezegd, nog wat te leren heeft, waar vergelijk je dat mee in 2018?toolkist schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 00:01:Maar prima, 10% inflatie vorige maand dus Bayern heeft z'n bod voor Gravenberch nu ook verhoogd van 28m naar 31m.. of stiekem toch niet?
Er zijn er een aantal wel heel erg bezig om enige euforie gelijk met azijn te overgieten.
Nogmaals, Jahanbanks 25 miljoen, 5 jaar inflatie, weinig internationale prestaties. Dat is een concrete en logische vergelijking. Noem het hoe je wil, maar doen alsof dat onrealistisch is is gebaseerd op een gevoel, niets meer niets minder.
[ Voor 31% gewijzigd door ph4ge op 15-04-2022 00:09 ]
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022