[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 237 ... 311 Laatste
Acties:
  • 482.057 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-10 11:19
Ik dacht dat het lag aan die turbo krukken die hij na de wedstrijd had gekregen.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hij liep nog toen ie door Tadic omver geduwd werd, dus een beetje jammer deze pogingen tot grappig zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15:56

Twente komt eraan!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

JoteW schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 09:07:
[...]

Ik had gedacht dat'ie er een weekje of 25 uit zou liggen maar dat is voor Ajax gelukkig niet het geval.. :+
Hij is in één keer doorgerold naar het trainingskamp.

Het schijnt dat Neymar Jr. zijn veters wel wil strikken tegenwoordig.

[ Voor 11% gewijzigd door Ramzzz op 25-03-2022 14:13 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
toolkist schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 11:11:
Hij liep nog toen ie door Tadic omver geduwd werd, dus een beetje jammer deze pogingen tot grappig zijn.
Dit is helaas onderdeel van dit topic, de meeste keren jegens Feyenoord, daarna PSV en in beperkte mate Ajax. Accepteren en door

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:53
Goh, Labyad weg?
Hijs de vlag

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:26

Vos

AFCA

Ramzzz schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 13:12:
[...]

Hij is in één keer doorgerold naar het trainingskamp.

Het schijnt dat Neymar Jr. zijn veters wel wil strikken tegenwoordig.
Dan heeft hij nog wel even te gaan. Maar het begin is hoopvol ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:57

Wokschotel

Op 6 wielen

Wonderbaarlijk, dat snelle herstel van Antony. Respect voor de medische staf uiteraard. Maar wel jammer van dat gedrag van een paar Ajacieden. Vrij naar Herman F.: dat heeft zo’n club toch helemaal niet nodig?

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-10 23:12
Wokschotel schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 20:40:
Wonderbaarlijk, dat snelle herstel van Antony. Respect voor de medische staf uiteraard. Maar wel jammer van dat gedrag van een paar Ajacieden. Vrij naar Herman F.: dat heeft zo’n club toch helemaal niet nodig?
Kun jij nou echt niks anders dan een bepaalde club onderuit halen?
Ik lees nooit iets van jou over andere clubs. Alleen als je Ajax (of hun fans) een trap na kunt geven, laat je van je horen. Het lijkt wel of je haat tegen 1 club groter is dan je liefde voor welke andere club dan ook.
Dat is pas triest.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:44
AcidBurn schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 21:14:
[...]

Ik lees nooit iets van jou over andere clubs. Alleen als je Ajax (of hun fans) een trap na kunt geven, laat je van je horen. Het lijkt wel of je haat tegen 1 club groter is dan je liefde voor welke andere club dan ook.
Dat is pas triest.
Don't feed the.....?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-10 11:19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wAIVpjKjVJsPcIwanPV3rs4CsJo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kJVkQaQT8uBTKukaVfKJMXfY.jpg?f=fotoalbum_large

Gelukkig gaat het clubvoetval gewoon door! Hup FCE!

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

[...]

Dat is pas triest.
Tja, hoge bomen hè. Maar ik zal morgen een uitgebreide voorbeschouwing maken van Feyenoord tegen het Ajax van het zuiden, een van de oudste clubs van het land met zonder twijfel het mooiste shirt van het land. De echte voetbalkenner weet dan uiteraard welke club ik bedoel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[...]

Dat is pas triest.
Gewoon geobsedeerd door Ajax, best triest als je voor een andere club bent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
En Rai Vloet gaat gewoon ergens anders voetballen, triest dat dit gewoon kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 23:24:
Wat moet ie dan, nooit meer spelen en de bijstand in?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 23:41:
[...]

Even de tijd nemen net als Overmars had moeten doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:41
[...]

Dat is pas triest.
Tjah, viel hier nog wel mee maar zo hard als die acties werden verdedigd en zo overtuigd als (verrassend) vooral Ajacieden waren dat het echt een blessure was, dan kan je ergens zo'n opmerking verwachten natuurlijk.
Is geen aanval op Ajax, maar gewoon iemand die niet tegen dit soort gedrag kan.

Moet je boven kunnen staan denk ik dan. Ik dacht eigenlijk precies hetzelfde, alleen roep ik het dan niet gelijk.
Hij had toch zoveel pijn, en dan als een hoentje een paar dagen later spelen. Juist doordat hij zoveel toneel lijkt te spelen krijgt Anthony de schijn tegen. Vind ik jammer, want voetballen kan die wel, ook zonder die maniertjes.
Overigens ben ik ook niet van bepaalde clubs onderuit halen, ook deze niet al ben ik voor de havenstad club. Wel reageer ik soms op voor mij opvallende zaken, waar dit er gewoon een van is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 23:24:
Overigens wel vreemd. Vloet staat nog tot midden 2023 onder contract bij Heracles en is gewoon geschorst. Dat hij dan zo maar ergens anders al tekent lijkt me niet de juiste gang van zaken..

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wokschotel schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 21:24:
[...]
Tja, hoge bomen hè. Maar ik zal morgen een uitgebreide voorbeschouwing maken van Feyenoord tegen het Ajax van het zuiden, een van de oudste clubs van het land met zonder twijfel het mooiste shirt van het land. De echte voetbalkenner weet dan uiteraard welke club ik bedoel.
Willem II gok ik dan :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 23:41:
[...]

Eerst even z'n aankomende gevangenisstraf uitzitten? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
jbdeiman schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 07:58:
[...]

Tjah, viel hier nog wel mee maar zo hard als die acties werden verdedigd en zo overtuigd als (verrassend) vooral Ajacieden waren dat het echt een blessure was, dan kan je ergens zo'n opmerking verwachten natuurlijk.
Blijkbaar nog nooit een trap tegen je voet/enkel gehad? Wat in het begin gewoon gruwelijk pijn kan doen, na een dag of wat een irritante blauwe plek is en die een paar dagen later weer weg is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 08:35:
[...]

Blijkbaar nog nooit een trap tegen je voet/enkel gehad? Wat in het begin gewoon gruwelijk pijn kan doen, na een dag of wat een irritante blauwe plek is en die een paar dagen later weer weg is?
Volgens deze logica kan er in dit topic vrijwel niet meer gesteld worden dat een speler zich aanstelt bij een overtreding/fysiek contact. Genoeg contactmomenten die tijdelijk pijnlijk zijn dat het puur door de reactie komt dat ze daar een moment voor nodig hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
[...]

Aaah kom op! Heb zelf ook jaaaaaren gevoetbald en niet in lagere elftallen. Het klopt dat je tijdens de wedstrijd een trap kan krijgen, waarbij je de volgende dag denkt: zo, gelukkig valt het mee en is het enkel wat beurs. Maar dan nog ga je niet zo theatraal toneel lopen spelen als wat Antony deed, dat was echt iets to much :P

Twente komt eraan!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:44

snmght

imho dan he

Wokschotel schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 20:40:
Ben je er nog steeds mee bezig? Volgens mij heb je een oogje op die blonde boy. ;)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AcidBurn
jbdeiman schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 07:58:
[...]

Is geen aanval op Ajax, maar gewoon iemand die niet tegen dit soort gedrag kan.

Moet je boven kunnen staan denk ik dan. Ik dacht eigenlijk precies hetzelfde, alleen roep ik het dan niet gelijk.
Hij had toch zoveel pijn, en dan als een hoentje een paar dagen later spelen. Juist doordat hij zoveel toneel lijkt te spelen krijgt Anthony de schijn tegen. Vind ik jammer, want voetballen kan die wel, ook zonder die maniertjes.
Overigens ben ik ook niet van bepaalde clubs onderuit halen, ook deze niet al ben ik voor de havenstad club. Wel reageer ik soms op voor mij opvallende zaken, waar dit er gewoon een van is.
Ik ben groot tegenstander van dat theater gedoe en het kaarten aannaaien.
Wat mij betreft mogen Tadic en Antony die trucjes lekker thuis laten en laten zien het ook clean te kunnen.

Was vroeger zelf ook van het hardere voetbal. Ik was linksback en klein van stuk dus dan moest je wel hard spelen om de meestal grotere en snellere rechtsbuiten af te stoppen.
Kan niet meer herinneren hoevaak ik met een sliding de man meetrok (maar wel op de bal speelde en die ook als eerste raakte) dus hard maar fair play was aan mij wel besteed ;)

Dat je Feyenoord fan bent, maakt mij niks uit. Al zou je PSV'er zijn ;)
Zolang je met respect met elkaar omgaat, en samen van een goede wedstrijd kan genieten vind ik het best.

Ik snap overigens ook totaal niet waarom vrijwel elke verdediger tegenwoordig zijn man een meter of 10 vrij rond laat lopen voor ze er een keer op af gaan. Wat is er gebeurd met kort op de man dekken en ze uberhaupt geen kans te geven de bal aan te nemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
Excuus: verkeerde topic :o

[ Voor 86% gewijzigd door JoteW op 26-03-2022 10:52 ]

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:44

snmght

imho dan he

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
snmght schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:49:
[...]

Wat je er ook van wil zeggen, zeg het in [Voetbal] Randzaken ;)
Excuus! Dat topic had ik even over het hoofd gezien! Zal de post aanpassen! :)

Twente komt eraan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:13

Superkiwi

Hoi doei

AcidBurn schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:58:
[...]
Wat mij betreft mogen Tadic en Antony die trucjes lekker thuis laten en laten zien het ook clean te kunnen.
Dat hebben ze al lang en breed laten zien.

Je zou je actie ook als 'professioneel spelbederf' kunnen zien.
Ajax stond 3-2 voor op het moment van de overtreding en Ajax had alle spelers nodig om die voorsprong vast te houden. Dat Feyenoord door die overtreding voor zichzelf (per ongeluk) een overtal situatie creëerde leverde potentieel gevaar op. Ik denk dat Tadic dat ook wel in zag. Met nog enkele minuten te spelen een belangrijke voorsprong verdedigen tegen een goede tegenstander is met een man minder absoluut niet wenselijk. Dan is de enige mogelijkheid om voor enig oponthoud te zorgen.

Als we professionele overtredingen veelal wél accepteren, waarom professioneel tijdrekken/spelbederf dan niet?
Natuurlijk is dit een ietwat onothodoxe manier, maar toch.

Tot zover mijn objectieve kijk op het geheel.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AcidBurn
Superkiwi schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 11:16:
[...]

Dat hebben ze al lang en breed laten zien.
Als we professionele overtredingen veelal wél accepteren, waarom professioneel tijdrekken/spelbederf dan niet?
Natuurlijk is dit een ietwat onothodoxe manier, maar toch.

Tot zover mijn objectieve kijk op het geheel.
Ik ben het totaal niet met je eens wat professioneel tijdrekken betreft. Dat mogen ze keihard uitbannen.
Als je de winst niet op normale manier over de streep kan trekken, is puntenverlies gerechtigd.

Tadic heeft inderdaad een uitstekende staat van dienst, ook zonder die onzin.
Hij heeft naar mijn mening ook zeker het crediet opgebouwd om niet na enkele slechte wedstrijden gewisseld te worden. Want zelfs al speelt hij als een natte krant, kan hij uit het niets nog beslissend zijn met een assist. En in tegenstelling tot Blind is er op zijn positie minder kans op directe tegendoelpunten bij balverlies.

Antony komt eigenlijk net pas kijken in Europa. Is wel een groot talent, maar heeft echt die Zuid Amerikaanse cultuur in zich. De passie en wil om te winnen is mooi, het theater niet.

Tagliafico vind ik dan een veel mooier voorbeeld van dat temperament: Speelt met veel passie, is keihard, maar niet zo theatraal. Gaat ook niet zeiken als hij zelf hard aangepakt wordt.
Zet die man alsjeblieft weer terug op linksback ipv Blind.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:13

Superkiwi

Hoi doei

AcidBurn schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 12:23:
[...]
Als je de winst niet op normale manier over de streep kan trekken, is puntenverlies gerechtigd.
Ook al de tegenstander, die nog in de wedstrijd zit, een voor zichzelf gunstige overtalsituatie creëert?

De rest van je post ben ik het helemaal mee eens d:)b

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 26-03-2022 12:31 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 08:31:
[...]

Eerst even z'n aankomende gevangenisstraf uitzitten? ;)
Van mij mag hij jaren de bak in. Helaas is de wet anders en zal hij er wel met een voorwaardelijke celstraf en taakstraf vanaf komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoteW schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 08:22:
[...]

Overigens wel vreemd. Vloet staat nog tot midden 2023 onder contract bij Heracles en is gewoon geschorst. Dat hij dan zo maar ergens anders al tekent lijkt me niet de juiste gang van zaken..
Een contract kun je gewoon in overleg ontbinden. Heracles moet van hem af en hij wil naar het buitenland, liefst ver weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AcidBurn
Superkiwi schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 12:30:
[...]

Ook al de tegenstander, die nog in de wedstrijd zit, een voor zichzelf gunstige overtalsituatie creëert?
Ja, ook dan. Dan hadden ze het karwei eerder af moeten maken, ze hebben genoeg kansen gemist.

Hetzelfde geldt uiteraard ook andersom: Feyenoord had de klus in de eerste helft kunnen klaren.
Ik ben er redelijk zeker van dat als het in de eerste helft al 1-3 was geworden, Ajax niet meer terug was gekomen. En dan hadden ze het aan zichzelf te danken, hoezeer ik dat ook zou betreuren als Ajax fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:41
[...]

Zeker wel, gekneusde voet nog een paar weken terug. In de eerste helft nog, wedstrijd uitgevoetbalt en later merk je pas wat last, maar niet dat je op krukken moet lopen.
AcidBurn schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:58:
[...]

Ik ben groot tegenstander van dat theater gedoe en het kaarten aannaaien.

Was vroeger zelf ook van het hardere voetbal. Ik was linksback en klein van stuk dus dan moest je wel hard spelen om de meestal grotere en snellere rechtsbuiten af te stoppen.
Kan niet meer herinneren hoevaak ik met een sliding de man meetrok (maar wel op de bal speelde en die ook als eerste raakte) dus hard maar fair play was aan mij wel besteed ;)

Dat je Feyenoord fan bent, maakt mij niks uit. Al zou je PSV'er zijn ;)
Zolang je met respect met elkaar omgaat, en samen van een goede wedstrijd kan genieten vind ik het best.

Ik snap overigens ook totaal niet waarom vrijwel elke verdediger tegenwoordig zijn man een meter of 10 vrij rond laat lopen voor ze er een keer op af gaan. Wat is er gebeurd met kort op de man dekken en ze uberhaupt geen kans te geven de bal aan te nemen?
Een beetje stevige duels vind ik ook wel mooi, ben zelf hoofdzakelijk verdediger (links of rechts of centraal speel ik allemaal wel) en t is af en toe een tikkie geven af en toe een tikkie krijgen, zonder al teveel gezeur.
Zeuren doe ik wel bij al teveel theater, daar hoeven ze niet mee aan te komen.

Mij maakt het ook niet uit voor welke club iemand is hoor, beetje stangen onderling maar altijd met respect naar elkaar is prima en hoort er wat mij betreft gewoon bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 12:47:
[...]

Een contract kun je gewoon in overleg ontbinden. Heracles moet van hem af en hij wil naar het buitenland, liefst ver weg.
Ontbinden kan inderdaad. Alleen heeft Heracles dus aangegeven dat er nog niks rond is.

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:37
JoteW schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 15:01:
[...]

Ontbinden kan inderdaad. Alleen heeft Heracles dus aangegeven dat er nog niks rond is.
Dat Heracles van niks weet is wel raar ja. Past wel een beetje bij de hoogstbedenkelijke opstelling van verdachte Vloet. Schroomde al eerder niet om te liegen.

Wat mij tegen de borst stuit is dat de rechtzaak nog altijd niet geweest is. Nu krijg je de situatie dat Vloet eigenlijk wel met de nek wordt aangekeken, niemand iets met hem te maken wil hebben, maar dat hij nog niet veroordeeld is. We kunnen wel willen dat iemand inschuldig is tot het tegendeel is bewezen, de praktijk is niet zo makkelijk.

Ik denk dat het voor iedereen het beste is dat hij zich voorlopig eventjes niet in Nederland laat zien. Wat dat betreft vind ik, gegeven de trage rechtsgang, dit de minst slechte oplossing. Misschien kan de media ook even stoppen met de berichtgeving over de carriere van Vloet. De situatie is al moeilijk genoeg voor de slachtoffers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bombvis
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
DeKever schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 16:02:
[...]

Dat Heracles van niks weet is wel raar ja. Past wel een beetje bij de hoogstbedenkelijke opstelling van verdachte Vloet. Schroomde al eerder niet om te liegen.

Wat mij tegen de borst stuit is dat de rechtzaak nog altijd niet geweest is. Nu krijg je de situatie dat Vloet eigenlijk wel met de nek wordt aangekeken, niemand iets met hem te maken wil hebben, maar dat hij nog niet veroordeeld is. We kunnen wel willen dat iemand inschuldig is tot het tegendeel is bewezen, de praktijk is niet zo makkelijk.

Ik denk dat het voor iedereen het beste is dat hij zich voorlopig eventjes niet in Nederland laat zien. Wat dat betreft vind ik, gegeven de trage rechtsgang, dit de minst slechte oplossing. Misschien kan de media ook even stoppen met de berichtgeving over de carriere van Vloet. De situatie is al moeilijk genoeg voor de slachtoffers.
Heracles weet er wel van, alleen doen ze volgens TC Tubantia wat voorzichtiger gezien de situatie.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Blij dat die interlands weer voorbij zijn, laat het echte werk maar weer beginnen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-10 01:37
@OPSLAGHOND Idd, heb er ook niks mee. Ben ook altijd blij als zo'n EK of WK achter de rug is.

Mooi programma vandaag! De traditionele top 3 achter elkaar en toevallig ook nog in de volgorde van de ranglijst. Dus we kunnen er weer voor gaan zitten! *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoteW
Vind een WK altijd nog wel leuk, die interlands tussendoor vind ik geen klap aan! Benieuwd of onze FC vanavond wat kan tegen PSV, al ben ik er bang voor! :)

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-10 01:37
@JoteW Op papier wel de mooiste van vandaag. Heb een collega, die is Tukker. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
De mooiste van vandaag? :)
Afbeeldingslocatie: https://imgn.rgcdn.nl/a4d00d46097b4e91837944f55c0f6160/opener/160214-FC_groningen-vs-Ajax.jpg

Vrees dat Groningen nipt verliest, hoewel Ajax het misschien wel moeilijk kan krijgen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Harribo schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 08:41:
[Afbeelding]

Vrees dat Groningen nipt verliest, hoewel Ajax het misschien wel moeilijk kan krijgen
Zie Ajax wel punten verspelen. Ik kreeg vanochtend mogelijkheid om heen te gaan, maar helaas al verplichtingen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Vos schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 08:42:
[...]

Zie Ajax wel punten verspelen. Ik kreeg vanochtend mogelijkheid om heen te gaan, maar helaas al verplichtingen.
Denk dat Ajax al blij mag zijn met een gelijkspel, veel twijfelgevallen waaronder Timber, Martinez en Alvarez .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeKever
  • Laatst online: 23:37
Exocet schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 10:52:
[...]

Denk dat Ajax al blij mag zijn met een gelijkspel, veel twijfelgevallen waaronder Timber, Martinez en Alvarez .
Ajax heeft het vaak moeilijk in Groningen. Ik schat de kans dat ze winnen niet groter dan 50%.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-10 05:02
Jongens, is het al tijd voor...

FC EMMEN PROMOTIEHYPE?!?! :D :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Maarten_E schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 13:23:
Jongens, is het al tijd voor...

FC EMMEN PROMOTIEHYPE?!?! :D :+
Zijn goed op weg ja :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:35
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q9kH_EdhMWcrv_d8_CNiXgNEb2Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2mPlYVe6RVGiaqTljgoIl4qD.jpg?f=fotoalbum_large

Voor degene die niet zelf willen puzzelen: Onana; Mazraoui, Timber, Schuurs, Blind; Klaassen, Gravenberch, Kudus; Berghuis, Haller, Tadic

[ Voor 15% gewijzigd door Gynnad op 02-04-2022 15:25 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/ad_img/1510241037813493765/5hvbhTSc?format=jpg&name=small

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Harribo schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 08:41:
[Afbeelding]

Welnee, Twente-PSV sla ik hoger aan. Maar leuk voetbalmiddagje/avondje met als kers op de slagroom uiteraard Feijenoord-W2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 28
zaterdag
16:30u
FC Groningen v Ajax
18:45u
FC Twente v PSV
20u
AZ v Vitesse
RKC v FC Utrecht
21u
Feyenoord v Willem II
-
zondag
12:15u
PEC Zwolle v Go Ahead Eagles
14:30u
Fortuna Sittard v Heracles
Sparta v sc Heerenveen
16:45u
SC Cambuur v N.E.C.

Enjoy This Weekend

*O* *O* *O*

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:11

Koppensneller

winterrrrrr

Onana :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-10 10:31

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Dat commentaar bij fc Groningen Ajax kan je net zo goed weglaten
"Blind schiet tegen een been aan, wordt daarna een corner"
Dat soort commentaar de hele tijd , voegt totaal niks toe. Zo slecht
Ja of je moet blind zijn, kan je horen wat er gebeurt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:48
Daar gaan we!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Gefeliciteerd PSV.
Ajax kan er niks meer van

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:25
Nooit meer opstellen die grabbelaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Tering Schuurs laat anders ff de spits volledig vrij staan...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
die was niet onhoudbaar

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En Blind liep weer eens mee waardoor een verdediger moest gaan kiezen tussen twee man. En uiteraard pakte Onana deze bal niet. Hoezo slecht.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Laatst online: 18:02
Goh, die Onana kan er inderdaad weinig meer van sinds zijn schorsing. Tijd dat een ploeg dit slappe spel eens afstraft met 4-0 ofzo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:42
Goedzo Blind, daar liet je je man weer eens lopen.
Komt er nog ff op z’n elfendertigste achteraan gesjokt..

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Nog 70 minuten te gaan, geen paniek.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 23:33
Klaassen grijpt niet in. Schuurs grijpt niet in. En Onana komt nauwelijks van de grond af.

En zelf creëert Ajax niets. Wordt weer een moeilijke middag.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

toolkist schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 16:52:
Tering Schuurs laat anders ff de spits volledig vrij staan...
Schuurs moest kiezen tussen twee man volgens mij omdat Blind weer eens verzaakte.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Als Ten Hag nou echt nog steeds zo hard aan Blind blijft vasthouden dan bokt ie ook maar op naar Man Utd ook, over een plaat van 10cm dik voor je kop gesproken....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Totaal houdbaar, dat was lachwekkend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Nee, fifty fifty denk ik
Goede bal strand larsen hoor maar een goede keeper in vorm heeft die bal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 16:53:
[...]

Schuurs moest kiezen tussen twee man volgens mij omdat Blind weer eens verzaakte.
En hij loopt mee met degene die gewoon buitenspel staat als je niet met die gast meeloopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Maarten_E schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 16:53:
Nog 70 minuten te gaan, geen paniek.
Daarom.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Fast forward 65minuten, want er gaat nu toch niks gebeuren...

En de 1e 2 minuten extra tijd voor tijdrekken van Groningen zijn er al...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

toolkist schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 16:54:
En hij loopt mee met degene die gewoon buitenspel staat als je niet met die gast meeloopt.
Volgens mij stonden de twee aanvallers van Groningen op één lijn toen ze van elkaar weg liepen en Schuurs moest kiezen. Ik vind het geen fout van zijn kant, de reden dat hij tegen 2 man stond was toch echt omdat Blind zich weer aanvaller waant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
Als ik als PSV'er iedere keer in paniek zou raken bij een achterstand had het Catharina ziekenhuis een permanente patiënt.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09-10 12:33
Alvast een goed begin op de voetbalavond op deze manier :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:30

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Harribo schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 16:54:
[...]

Nee, fifty fifty denk ik
Goede bal strand larsen hoor maar een goede keeper in vorm heeft die bal
Onana stond verkeerd en goed gezien van Larsen. :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 16:57:
[...]

Volgens mij stonden de twee aanvallers van Groningen op één lijn toen ze van elkaar weg liepen en Schuurs moest kiezen. Ik vind het geen fout van zijn kant, de reden dat hij tegen 2 man stond was toch echt omdat Blind zich weer aanvaller waant.
Oh het is zeker ook Blind z'n fout. Maar als 1 spits naar voren loopt en de ander blijft staan, dan ga je toch niet meelopen met degene die buitenspel staat als ie aangespeeld wordt, juist omdat ie naar voren loopt. Nog los van dat daar al een ploeggenoot staat en dat het absoluut geen makkelijk aanspelen was geweest.
Nu gooit ie gewoon de deur open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
En die Gorter zal zich ook wel afvragen wat er moet gebeuren voordat hij een keer mag spelen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Wat jammer dat ik de eerste helft moet missen, ik fiets zo maar eens heel heel heel erg rustig naar huis ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
Dit is vooral de fout van Ten Hag. Onana heeft er duidelijk geen zin meer in. Toen alles en iedereen geblesseerd was ok, maar nu heb je weer 2 andere keepers op de bank zitten die wel willen spelen.
Waarom dan vast houden aan die werkweigeraar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wedje maken dat, als er een keeper in moet vallen of Onana volgende keer moet banken, het Tyton wordt die mag spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:48
Same shit different day. Verdedigend klopt er weer niets van. Wat moet Tagliafico nog doen om in de basis te komen? Achteraf zal ETH wel weer aangeven dat ze de taken niet goed uitvoeren :+

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-10 20:50
Ajax is de ondergrens weer aan het opzoeken...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09-10 12:33
Terranova schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 17:02:
Dit is vooral de fout van Ten Hag. Onana heeft er duidelijk geen zin meer in. Toen alles en iedereen geblesseerd was ok, maar nu heb je weer 2 andere keepers op de bank zitten die wel willen spelen.
Koppigheid van Ten Hag gaat Ajax het kampioenschap kosten op deze manier, inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Ik zeg helemaal niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Laatst online: 18:02
Het is bijna wachten op de 2-0. Wat speelt Ajax ontzettend zwak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 17:02:
Het zijn er 2 he, wat Blind doet kun je ook niet meer onder pech of verkeerde keuze plaatsen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-10 12:26
De gehele linker flank is vrij matig met Blind en Tadic. Eigenlijk is alles en iedereen matig, alleen Kudus nog een beetje een lichtpuntje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
toolkist schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 17:08:
[...]

Het zijn er 2 he, wat Blind doet kun je ook niet meer onder pech of verkeerde keuze plaatsen
Tja, daar heb ik al genoeg over gezegd. Blind kan gewoon echt niet meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01:03

Hupske

AFCA

Maar anno 2022, je veld er nog zo bij hebben liggen. Maakt het voetballen ook niet te doen. Bal stuitert bij iedere pass bijna op tot de knie.

Voor de rest mag Onana er wel uit. Zie liever nog een jeugdkeeper op goal dan zo een zandzak. Blind mag je inmiddels ook wel een rollator geven.
Maar Ten Hag kennende zal die er niks aan veranderen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Lol… geen geel? Bal missen en dan vervolgens de man neerhalen die door is. Nijhuis toch :|

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
Han schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 17:13:
Lol… geen geel? Bal missen en dan vervolgens de man neerhalen die door is. Nijhuis toch :|
Voor Nijhuis is het al bijzonder dat die floot he. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Het kampioenschap wordt niet eens meer spannend, ze creëren weer helemaal niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
Han schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 17:13:
Nijhuis is geel bij loslatende lichaamsdelen, een rode kaart heeft hij niet eens. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Fc Groningen speelt wisselende helften qua niveau. Dus er is nog niks verloren /gewonnen nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ja joh ga die gast lekker ff laten eten 1 minuut voor rust...
Laten liggen en doorspelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-10 10:31
Mooi, Klaassen weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

BAM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
Mr 1-0, lekker zo voor rust
Pagina: 1 ... 237 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022