Die versnelling bij Anthony
Oh Benfica.... Goede loting voor Ajax... Eitje..
Dit is gewoon geel voor Gravenberg volgens mij, haha.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Blind wilde ff handje helpen..
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
'Normaal' wel, maar deze scheids laat veel gaan.ph4ge schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 22:27:
Nah, was geen schwalbe volgens mij, hij was al uit balans bij z'n passeeractie en deed geen moeite om te blijven staan.ph4ge schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 22:27:
Vind de scheidsrechter echt meer dan goed. 9.5/10Vos schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 22:28:
[...]
'Normaal' wel, maar deze scheids laat veel gaan.
Dat is vaak anders Europees.
Geduld is op bij Ajax, ruimte wordt erg groot. Gevaarlijk.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Gelukkig heeft Ten Hag een “beroep” gedaan op de oudere spelers.snmght schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 22:29:
Geduld is op bij Ajax, ruimte wordt erg groot. Gevaarlijk.
Nog 20 minuten, jinx het nou niet!Typhone schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 22:29:
[...]
Vind de scheidsrechter echt meer dan goed. 9.5/10
Dat is vaak anders Europees.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Tijd voor een Mr. 1-0?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Voor Berghuis graag!Quad schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 22:29:
Tijd voor een Mr. 1-0?
Ik zou niet wisselen, Ajax heeft gewoon het overwicht en weinig problemen. Die goal valt wel.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Mocht Ajax vanavond doorgaan, zou Overmars dan thuis op het gazon gaan buikschuiven?
Brobbey voor Haller kan nu wel. Aan beide zijdes zijn de ruimtes groter.ph4ge schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 22:30:
Ik zou niet wisselen, Ajax heeft gewoon het overwicht en weinig problemen. Die goal valt wel.
Tegen Inter uit de eerste lotingronde had dit Ajax het ook niet gered.
Ik hoop gewoon dat Schuurs erin komt en hem met een streep hem door het doel heen schiet.
/wishfulthinking
Ik verwacht dat Berghuis en Gravenberch gewisseld gaan worden. En dan Brobbey als 2e spits erbij en Klaassen ergens zwervend op het middenveld.
/wishfulthinking
Ik verwacht dat Berghuis en Gravenberch gewisseld gaan worden. En dan Brobbey als 2e spits erbij en Klaassen ergens zwervend op het middenveld.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Verder zou ik er ook niemand uithalen.snmght schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 22:31:
[...]
Brobbey voor Haller kan nu wel. Aan beide zijdes zijn de ruimtes groter.
Je zoekt iets wat er niet is.groggy schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 22:31:
De verdedigers slaan structureel onana over, waar vroegah snel de bal op hem werd teruggespeeld
Aanvallend is het echt PURE armoede. Flutschoten, laffe kopballetjes. Niks met power of kracht.
Bij de laatste buikschuiver ging de camera van zn telefoon per ongeluk af, dat heeft al genoeg gezeik voor Ajax opgeleverd.OPSLAGHOND schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 22:31:
Mocht Ajax vanavond doorgaan, zou Overmars dan thuis op het gazon gaan buikschuiven?
Gravenberch speelt uitstekend, waarom zou je die wisselen?Outerspace schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 22:32:
Ik hoop gewoon dat Schuurs erin komt en hem met een streep hem door het doel heen schiet.
/wishfulthinking
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Inderdaad, als Benfica meer druk zou zetten zou die bal vast vaker terug gaan. Is nu gewoon niet nodig.
Gezeik altijd over die Onana ...
Net niet wordt vanzelf een keer net wel.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hij wil er gewoon niet in
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ja net niet.... en dan weet je al hoe het afloopt
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Scheids fluit goed
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Vaak tegen je helaas. Balen dit zeg, zoveel beter.carpebios schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 22:34:
Omdat ik denk dat Klaassen doelgerichter is op dit moment en verse benen heeft voor de minuten na 90minMalfunctions schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 22:33:
[...]
Gravenberch speelt uitstekend, waarom zou je die wisselen?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ken je de gouden regel? 20x net niet aan de ene kant is één keer net wel aan de andere kant he.. 🥲carpebios schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 22:34:
Wel veel balbezit en een beetje dreiging, maar weinig echte kansen ook.
1e helft wel, nu niet, doet me wel vrezen voor de tegenstander... maar goed hij kan nu aan allebei de kanten vallen. 1 is genoeg waarschijnlijk....ph4ge schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 22:35:
[...]
Wel veel balbezit en een beetje dreiging, maar weinig echte kansen ook.
En weer Gravenberch te klungelen. Wissel ‘n maar

XXXVI
Speelde eerst de bal.groggy schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 22:37:
Daar komt ajax goed weg mazraoui
Daar kwam Mazraoui goed weg zeg
Flickr PSN ID= cheironnl
POTVER
⏩ PVOutput☀️
Nou, dat was hem
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Niet verrassend ...
Ja daar ga je.
Eerste kans aan de andere kant en die zit.
Man man man.
Eerste kans aan de andere kant en die zit.
Man man man.
En daar heb je ‘m. Ajax zakt weer weg en ETH grijpt weer niet tijdig in.
XXXVI
Uiteraard. Nu nog 15 minuten ergeren aan vallende Portugezen. Wat een plezier
Flickr PSN ID= cheironnl
oh ik loop 30 seconden achter kennelijk.
Wat zei ik? Precies, zo gaat het altijd.
TV maar uit.
TV maar uit.
Weer die spits. Jemig dat is echt een goede
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:51
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
1 kans is genoeg. Ajax werkt hard, maar het levert te weinig doelpunten op.
GV*
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dan zou ik eerder Berghuis doen.Outerspace schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 22:35:
[...]
Omdat ik denk dat Klaassen doelgerichter is op dit moment en verse benen heeft voor de minuten na 90min
Wat een waardeloze vrije trap om een goal uit tegen te krijgen zeg. Lekker uitgekomen door Onana ook..
Slecht gekeept ook weer.
Flickr PSN ID= cheironnl
Als dit altijd was, dan stond Ajax onder Willem-2 en lagen ze er de 1ste rondes al uit. Ze hebben nog een goed kwartier. Gas erop.jaapstobbe schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 22:38:
Wat zei ik? Precies, zo gaat het altijd.
TV maar uit.
Lekker weer. Onnodig balverlies gravenberch, onnodige overtreding. Fout onana
En natuurlijk slaan ze meteen toe
En natuurlijk slaan ze meteen toe
En weer genaaid door een portugees team, gebeurt NL altijd om een of andere reden.
Hadden ze maar moeten doorpakken in Lissabon.
Onana denkt ik sluit het Maar zelf af
Ik stel 1 wissel voor en dat hij de rest van zijn contract maar lekker thuis blijft.
Dat dat ooit nog zou worden geschreven..Deadsy schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 22:39:
Je mist echt pasveer
Wat Cruijff heeft gezegd over Italianen gaat ook op voor Portugezen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nu gaat BEnfica echt vervelend worden. Ga ik niet meer naar kijken.
Óver het doel
//// //// ///
Je moet die keeper toch eens aan het werk zetten?
//// //// ///
Je moet die keeper toch eens aan het werk zetten?
[ Voor 38% gewijzigd door Harribo op 15-03-2022 22:40 ]
Jawel, hij raakte hem en de bal niet.Exocet schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 22:39:
Was ook niet eens een overtreding
Vond het trouwens meer een fout van die nr2 dan van Onana, het is zijn man en hij staat aan de grond genageld.
Het kán nog, dus kop op!
⏩ PVOutput☀️
Sinds zijn terugkeer nog maar 0 punten gepakt voor Ajax.groggy schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 22:39:
Dat gezeik op onana ook de hele tijd...
Portugezen gaan nu toch alleen Maar liggen
Niets genaaid. Weggeven in Lissabon en nu weer weggeven. Na al die seizoenen Europees gewoon niets geleerd. Nul.Tripwire999 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 22:39:
En weer genaaid door een portugees team, gebeurt NL altijd om een of andere reden.
Een plan B bestaat ook niet. Zo waarschijnlijk een laffe wissel want het is de 80e minuut.
[ Voor 13% gewijzigd door ephymerous op 15-03-2022 22:41 ]
XXXVI
Enige juiste antwoord. Die spits van hun is trouwens ook wel echt goed hoor.ephymerous schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 22:40:
[...]
Niets genaaid. Weggeven in Lissabon en nu weer weggeven. Na al die seizoenen Europees gewoon niets geleerd. Nul.
Nederland en Portugal, dat loopt zelden goed af...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Tijd voor Plan B Erik!
Tijd om Haller eruit te halen?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zo voorspelbaar dit.
Ok het gaan liggen is begonnen... Irritant
Brobbey erin, Klaassen erin graag
Berghuis eruit, Gravenberch eruit
Brobbey erin, Klaassen erin graag
Berghuis eruit, Gravenberch eruit
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022