Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
nomen est omenAgent47 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 21:49:
Beukema komt zwaar lomp in.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Retteketet, Ajax!!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Tomorrow is not today!
Mooie voorzet, assist, wat een afgangsnmght schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 21:55:
Tagliafico laat weer eens zien waarom hij zelden speelt. Wat een afgang.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Mooi, was ook geen verlenging waard dit.
Lekker gedekt ook door wijndal. Ajax terecht door.
Denk dat het gaat over het opstellen van de man die weer 75 min slecht speelde.
goede jinxsnmght schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 21:55:
Tagliafico laat weer eens zien waarom hij zelden speelt. Wat een afgang.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
0 – @AFCAjax are the fifth-ever side to reach the final of the KNVB Cup without conceding a single goal in the tournament, after Roda JC in 2000, N.E.C. in 1973, VOC in 1909 and Haarlem in 1902. Barricade. pic.twitter.com/5fwtZphAqo
— OptaJohan (@OptaJohan) 3 maart 2022
Hoeveel sides hebben hem ook gewonnen withouth conceding any goals?
Dat vind ik dan weer interessant!
Dat wordt lastig met Onana op goal!snmght schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:16:
@Typhone fuck it, ik wil de eredivisie winnen zonder tegengoals!![]()
Nah dan krijg je afbraakvoetbal niet te zuinig. 2-0 voor? Ok, alles achter dichthouden en uitspelen.snmght schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:16:
@Typhone fuck it, ik wil de eredivisie winnen zonder tegengoals!![]()
Ik heb liever een 5-3 dan een 2-0 overwinning.
AZ geen kans, Schuurs speelde goed.
Enne.... Is Schuurs nu zo snel of Pavlidis zo traag?
Als het nou schering en inslag was...OPSLAGHOND schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:45:
AZ niet blij omdat de wedstrijd 7 minuten later begon ... 7 hele minuten! Verschrikkelijk!
Waar zie je dat naar voren komen?OPSLAGHOND schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:45:
AZ niet blij omdat de wedstrijd 7 minuten later begon ... 7 hele minuten! Verschrikkelijk!
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=401002
Wat mij betreft mogen ze te laat op het veld behandelen als een reglementair verlies. Zorg maar dat je op tijd bent.
Ik zie dat er wat woorden over gezegd worden maar hoe het hier gebracht wordt alsof het verschrikkelijk is nogal een uitvergroting. Het is niet als excuus gebruikt, Op andere sites lees je dat ook de gebrekige communicatie niet ideaal is.
Zo strikt hoeft het wat dat betreft niet. Zo snel kan ik er weinig over vinden wat hiervoor de regels zijn. Enerzijds wordt een aanwezigheid 45 minuten voor de wedstrijd genoemd, als club heb je dan wellicht wat te schipperen in de warming up als het eigenlijk niet past, anderzijds kun je natuurlijk pogen om in overleg wat te regelen met de tegenstander. Communicatie daarin is essentieel zodat eenieder weet waar ze aan toe zijn.Wat mij betreft mogen ze te laat op het veld behandelen als een reglementair verlies. Zorg maar dat je op tijd bent.
Ik snap ook wel dat ze om 20:07 nog af hebben getrapt maar waar trek je de grens? Er zitten inmiddels ook weer tienduizenden toeschouwers te wachten in het stadion die ook weer verplichtingen hebben (de dag) na de wedstrijd.
Zal vast overigens ergens een artikeltje over zijn lijkt mij.
Artikel 10 – Niet spelen of niet uitspelen van wedstrijden
1. Een wedstrijd wordt niet gespeeld of als niet gespeeld beschouwd, wanneer:
a. de aangewezen scheidsrechter niet of niet tijdig is verschenen en niet overeenkomstig het in artikel 27 van dit reglement bepaalde een vervanger kon worden aangewezen;
b. het speelveld door de scheidsrechter is afgekeurd;
c. een half uur na het vastgestelde aanvangstijdstip een elftal niet in staat is de wedstrijd aan te vangen dan wel op dat moment over minder dan zeven spelers beschikt;
bron: https://www.knvb.nl/downl...d-voetbal-seizoen-2021-22
Ajax was dus ruim binnen de marge. Fraai is het niet maar de discussie is teneinde.
[ Voor 14% gewijzigd door snmght op 04-03-2022 13:12 ]
Reglementair gezien zou dat dus kunnen.
Als dat elders ook zo geldt verbaast het me dat een ploeg als Getafe of Atletico hier niet vaker gebruik van maakt in het kader van psychologische oorlogsvoering.
toeschouwers, mediabelangen en zo zijn er inderdaad een set aan belangen die er meespelen hierin. De grens is zoals je aangeeft getrokken in het artikel maar daarbij mag je alsnog wel de vraag stellen of het niet volledig kunnen afronden van een warming-up hier wel onder valt of hier onder zou moeten vallen. Het is overigens zeer zeker niet zo dat er met regelmaat misbruik (en daarbij niet zeggende dat dit misbruik was) van gemaakt wordt.snmght schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 13:08:
@Napo lijkt me fair om het van je eigen warming up af te halen maar ben je er niet op het aanvangstijdstip lijkt het mij een no-show en dus verlies.
Ik snap ook wel dat ze om 20:07 nog af hebben getrapt maar waar trek je de grens? Er zitten inmiddels ook weer tienduizenden toeschouwers te wachten in het stadion die ook weer verplichtingen hebben (de dag) na de wedstrijd.
Dank!Zal vast overigens ergens een artikeltje over zijn lijkt mij.
1902 HFC Haarlem 2-1 HBSTyphone schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:11:
[...]
Hoeveel sides hebben hem ook gewonnen withouth conceding any goals?
Dat vind ik dan weer interessant!
1907 VOC 4-3 nv Voorwaarts
1973 NAC 2-0 NEC
2000 Roda JC 2-0 NEC
In bold de ploegen die zonder tegengoal de finale haalden, alleen Roda wist dit in de finale te herhalen.
Hattrick: Thorgal Eagles
Mooi man, Limburgs trots. Ik ben om de hoek van het Parkstad Stadion opgegroeid en woon sinds een paar jaar weer in de buurt na een uitstapje in de randstad. Binnenkort een kijkje nemen als Jong Ajax op bezoek komt. Hoop dat ze ooit weer de eredivisie in gaan dan overweeg ik een seizoenskaart.bregweb schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 13:21:
[...]
1902 HFC Haarlem 2-1 HBS
1907 VOC 4-3 nv Voorwaarts
1973 NAC 2-0 NEC
2000 Roda JC 2-0 NEC
In bold de ploegen die zonder tegengoal de finale haalden, alleen Roda wist dit in de finale te herhalen.
20u
Vitesse v Sparta
—
Zaterdag
16:30u
Willem Il v sc Heerenveen
18:45u
Go Ahead Eagle v FC Utrecht
21u
Feyenoord v FC Groningen
—
zondag
12:15u
PSV v Heracles
14:30u
FC Twente v SC Cambuur
16:45u
Ajax v RKC
N.E.C v AZ
20u
Fortuna Sittard v PEC Zwolle
Enjoy ⚽️

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Correct, het schuift dan op.Deadsy schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 19:06:
Wanneer Ajax en PSV de 2 CL tickets pakken dan gaat het EL ticket naar de nr3?
Vitesse krijgt een cadeau.ParaDroid2 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 20:51:
Het gaat weer lekker achterin bij Vitesse...
Overigens hartstikke terecht dat de keeper hem pakt! Dit was echt geen penalty.
Je bedoelt dat hij woest werd op die supporter die hem kwam lastigvallen?Exocet schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 21:57:
Wat een aansteller die keeper van Sparta
Dat bier was niks inderdaad (hoewel je gewoon niet zooi op het veld moet gooien).
En dan die fucking vuurwerkbom naast de goal, bij de cameraman. Maak maar 3-0 voor Sparta van en de rest van het seizoen zonder het volk wat op die tribune zit. Hersenloze.
En Vitesse speelt er nog beter van ook

Ik vind dat persoonlijk nog een te milde straf voor Vitesse aanhang. Laat de ME de boel maar leeg slaan vegen. En pak iedereen maar op die tegen stribbelt. Stadion verbod in heel Nederland plus een paar dagen cel. Wat een idioten.ElPaco schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 22:00:
[...]
Je bedoelt dat hij woest werd op die supporter die hem kwam lastigvallen?
Dat bier was niks inderdaad (hoewel je gewoon niet zooi op het veld moet gooien).
En dan die fucking vuurwerkbom naast de goal, bij de cameraman. Maak maar 3-0 voor Sparta van en de rest van het seizoen zonder het volk wat op die tribune zit. Hersenloze.
Ik snap het wel, eerst een stadsidioot die het veld op komt. Daarna vanuit het fanatieke vak allemaal zooi op het veld/tegen de keeper.
Denk je na het leeghalen van het veld alles gehad te hebben gaat er nog zo'n vuurwerkbom afgaan die een krater in het veld slaat.
Ik zou zelf ook dat veld niet meer op gaan als Sparta speler.
Het is tenminste het bewijs dat er wel degelijk mensen in de Gelredome zitten die zich identificeren als Vitesse fandr.lowtune schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 22:36:
Ik lees nu het wedstrijdverslag, wat een chaos zeg. Nu hebben wij als Feyenoord supporters misschien niet de beste naam, maar Vitesse supporters willen dat overtreffen?
Mwa, of niet. Zo'n idioot die over het veld rent kan je toch moeilijk supporter van Vitesse noemen, om eens wat te noemen.Deadsy schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 22:42:
[...]
Het is tenminste het bewijs dat er wel degelijk mensen in de Gelredome zitten die zich identificeren als Vitesse fan
Schijnbaar gaat het wel al beter met die cameraman die naast die vuurwerkbom zat.
alles kan off-topic
Tijd voor het GelreDome om hun security partner eens aan te spreken…
per aspera ad astra
En een paar ton boete erbij als beloning voor dat vuurwerk naar die cameraman. Wat uiteraard niet door de Russische eigenaar betaald mag worden.Ankona schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 23:15:
Uitgerekend de club die erom bekend staat dat er zo weinig publiek komt.... wat mij betreft spelen die het seizoen uit zonder publiek. (En het resultaat van vandaag gewoon als uitslag definitief maken)
Wie verzint dit joh... Vitesse - NEC, Ajax - Feyenoord, Cambuur - Heerenveen die beladen duels ken ik, maar inmiddels lijkt elk duel wel beladen... Vitesse - Sparta..
Dit heeft niks met de tegenstander te maken.DoeEensGek schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 09:37:
[Twitter]
Wie verzint dit joh... Vitesse - NEC, Ajax - Feyenoord, Cambuur - Heerenveen die beladen duels ken ik, maar inmiddels lijkt elk duel wel beladen... Vitesse - Sparta..
Maar wat dan wel, waarom gebeurd dit dan? Wat is de aanleiding hiervoor?
Verwijderd
Wat is zo weinig? Een Vitesse heeft al jaren hogere bezoekersaantallen als bijvoorbeeld AZ en in een Eredivisie stand altijd linkerrijtje.Ankona schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 23:15:
Uitgerekend de club die erom bekend staat dat er zo weinig publiek komt..
Dat komt waarschijnlijk door de beeldvorming omdat het stadion nooit vol zit. Maar Gelredome heeft een capaciteit van 25.000 terwijl AZ rond 20.000 zit. Vitesse heeft inderdaad hoge bezoekersaantallen je ziet alleen veel lege plekken.Verwijderd schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 11:16:
[...]
Wat is zo weinig? Een Vitesse heeft al jaren hogere bezoekersaantallen als bijvoorbeeld AZ en in een Eredivisie stand altijd linkerrijtje.
Wat een hersendode klapmongolen vervelende nepsupporters daar zeg.

Eerst met zijn allen totaal schijnheilig een V-teken staan maken, en vervolgens doodgemoedereerd je eigen ballenjongens, stadionsuppoosten, ESPN-cameralieden en - uiteraard - ook de tegenstander lopen bekogelen.
Wat mij betreft mag dat Vitesse voortaan 100% zonder uit- thuispubliek.
Hoe help je je eigen club op zeep...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Idee, Vitesse zonder thuis publiek, dan kunnen ze net zo goed op een ander veldje voetballen. Dan kan de Gelredome mooi als extra opvang locatie gebruikt worden!Ramzzz schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 15:08:
Misschien kunnen die idioten bij Vitesse zich vrijwillig aanmelden om aan het front te gaan vechten of zo...
Wat een hersendode klapmongolen vervelende nepsupporters daar zeg.![]()
Eerst met zijn allen totaal schijnheilig een V-teken staan maken, en vervolgens doodgemoedereerd je eigen ballenjongens, stadionsuppoosten, ESPN-cameralieden en - uiteraard - ook de tegenstander lopen bekogelen.
❗️| Door de ongeregeldheden bij Vitesse – Sparta worden dit weekend in de Eredivisie de tv-camera’s op bepaalde posities niet bemand. Bij Feyenoord - FC Groningen is er daarom vanavond geen buitenspeltechnologie beschikbaar. Bij de overige wedstrijden dit weekend geldt dit niet.
— KNVB (@KNVB) 5 maart 2022
Ik zeg dus niet dat iemand uit Utrecht per definitie klootjesvolk is, maar de lui in dat uitvak overduidelijk wel.
Edit: 0-1
[ Voor 15% gewijzigd door Sydney08 op 05-03-2022 21:25 ]
Tomorrow is not today!
Groningen inderdaad 0-1 voor en dat was terecht.
Maar de laatste 20 minuten was het tegen houden voor Groningen. Nu rust.
Nog een team wat El Hankouri wil hebben?
Wil zijn contract niet verlengen en daar is bijna iedere Groninger blij mee.
Denkt dat hij goed is. Graag nu al ophalen

Linksback Meijer eraf bij Groningen en het is vrij voorzetten nu voor Feyenoord
Edit : tjonge Groningen heeft goed verdedigd. Feyenoord was wel beter
[ Voor 84% gewijzigd door Harribo op 05-03-2022 22:56 ]
Ik weet echt niet meer wanneer iets hands is of niet
Gefeliciteerd, bonuspunt voor GroningenHarribo schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 22:31:
Groningen bakt er weinig meer van
Linksback Meijer eraf bij Groningen en het is vrij voorzetten nu voor Feyenoord
Edit : tjonge Groningen heeft goed verdedigd. Feyenoord was wel beter
Arm langs het lichaam is geen hands. Zijn armen kun je er niet afhakken, dus als de bal tegen je aan komt en je kunt er bijna niks aan doen, dan is het geen hands. In dit geval zat zijn arm tegen zijn lichaam toen de bal hem raakte en dus terecht geen hands.Agent47 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 22:57:
Kan iemand mij uitleggen waarom de var niet ingreep bij die handsbal van Groningen? Die sliding?
Ik weet echt niet meer wanneer iets hands is of niet
Tomorrow is not today!
Duidelijk Thanks!Sydney08 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 23:00:
[...]
Arm langs het lichaam is geen hands. Zijn armen kun je er niet afhakken, dus als de bal tegen je aan komt en je kunt er bijna niks aan doen, dan is het geen hands. In dit geval zat zijn arm tegen zijn lichaam toen de bal hem raakte en dus terecht geen hands.
Gewoon de eigenaar verbannen. Dan helpt de club zich vanzelf wel om zeep want de verliezen die daar gemaakt worden....Ramzzz schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 15:08:
Misschien kunnen die idioten bij Vitesse zich vrijwillig aanmelden om aan het front te gaan vechten of zo...
Wat een hersendode klapmongolen vervelende nepsupporters daar zeg.![]()
Tijd voor een nieuw veld?ElPaco schreef op zondag 6 maart 2022 @ 11:52:
Nou het wordt een zware pot voor PSV, ze moeten tegen een moeilijke tegenstander aldus Schmidt
Ligt er in! Schmidt was nu blij met het veld
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nu zelfs uit de wedstrijdElPaco schreef op zondag 6 maart 2022 @ 13:28:
Eindelijk! Pisgoal, maar die tellen ook. Madueke zit echt niet lekker in de wedstrijd.
Was ook niet zijn steunarm.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nu mag Ajax weer
Iemand die de hands regels nog een beetje volgt?
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022