toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Nu ik dit zie weet ik het weer. Wát een waardeloze arbitrage.
Vooralsnog lijkt het erop dat vandaag alle kameraden verliezen lijden.ParaDroid2 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 12:08:
Hopelijk kan Vitesse er vandaag wat van maken. Hoop op een 4-1
[ Voor 16% gewijzigd door Grudgie op 27-02-2022 13:28 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 27-02-2022 13:29 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:01
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
En daarna een Feyenoord aanval stilleggen omdat Indi met geel op zak opzettelijk hands maakte.
Feyenoord is een stuk beter op het moment. Zou doodzonde zijn als Higler zn zin krijgt.
[ Voor 114% gewijzigd door ph4ge op 27-02-2022 13:45 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Het is niet uit te leggen. Maar ondanks Higler hangt AZ in de touwen en is het wachten op de gelijkmaker. Clasie schopt Toornstra doormidden en het wordt niet eens gezien.Agent47 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 13:44:
BMI geen 2e geel ook ? Opzettelijk hands laten vallen op de bal

Identiek moment nu als bij de tweede strafschop. Doen ze niks mee nu het aan de andere kant is.
[ Voor 39% gewijzigd door ph4ge op 27-02-2022 13:54 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Het is al van oudsher dat Higler het nooit zo op Feyenoord heeft.ph4ge schreef op zondag 27 februari 2022 @ 13:48:
[...]
Het is niet uit te leggen. Maar ondanks Higler hangt AZ in de touwen en is het wachten op de gelijkmaker. Clasie schopt Toornstra doormidden en het wordt niet eens gezien.
Identiek moment nu als bij de tweede strafschop. Doen ze niks mee nu het aan de andere kant is.
Higler is altijd al een van de minste scheidsen geweest imo.D-e-n schreef op zondag 27 februari 2022 @ 13:58:
[...]
Het is al van oudsher dat Higler het nooit zo op Feyenoord heeft.
Elke wedstrijd die hij dit seizoen heeft gefloten heeft hij Feyenoord minimaal een penalty tegen gegeven, en geen een voor.D-e-n schreef op zondag 27 februari 2022 @ 13:58:
[...]
Het is al van oudsher dat Higler het nooit zo op Feyenoord heeft.
Dat publiek

[ Voor 18% gewijzigd door ph4ge op 27-02-2022 14:01 ]
Ik zou de statistieken van alle seizoenen wel eens willen zien eigenlijk. Mijn gevoel zegt me dat het altijd gezeik is met die kerelph4ge schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:00:
[...]
Elke wedstrijd die hij dit seizoen heeft gefloten heeft hij Feyenoord minimaal een penalty tegen gegeven, en geen een voor.
Verwijderd
Wat is de arbitrage in NL toch bedroevend.
Eens, maar de manier waarop Kokcu de bal uitschiet was wel erg overdreven lomp.ph4ge schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:00:
[...]Dat publiekEerst een tweede bal in het veld gooien om te proberen te ontregelen, en dan boos worden als die bal uitgeschoten wordt.
Dat had subtieler gekund met zijn balgevoel.
Verwijderd
Higler was ook aanwezig bij Twente uit. Geen strafschoppen toch?ph4ge schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:00:
[...]
Elke wedstrijd die hij dit seizoen heeft gefloten heeft hij Feyenoord minimaal een penalty tegen gegeven, en geen een voor.
Netjes! HahaParaDroid2 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 12:08:
Hopelijk kan Vitesse er vandaag wat van maken. Hoop op een 4-1
Mooie uitslag in Alkmaar
[ Voor 6% gewijzigd door Sydney08 op 27-02-2022 14:14 ]
Tomorrow is not today!
Walgelijk publiek in Alkmaar trouwens met 3 keer die bal in het veld te gooien.
Schandelijk dat gokcu die bal vol tegen de rolstoel kijkers schiet! 4 wedstrijden schorsen zo'n idioot!Agent47 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:15:
Gelijkspel was verdiend geweest. Tweede helft was overduidelijk voor Feyenoord. Die 2e penalty sloeg nergens op.
Walgelijk publiek in Alkmaar trouwens met 3 keer die bal in het veld te gooien.
Die gehandicapte gooit die bal expres terug. Was trouwens al de 3e keer dat dat publiek daar liep te ouwehoeren. Volgens mij wou hij hem ook harder omhoog schieten.krissie100 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:20:
[...]
Schandelijk dat gokcu die bal vol tegen de rolstoel kijkers schiet! 4 wedstrijden schorsen zo'n idioot!
[ Voor 6% gewijzigd door Agent47 op 27-02-2022 14:22 ]
Is goed joh! Fijne dagAgent47 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:21:
[...]
Die gehandicapte gooit die bal expres terug. Was trouwens al de 3e keer dat dat publiek daar liep te ouwehoeren. Volgens mij wou hij hem ook harder omhoog schieten.
Jij ook!:)
*knip*krissie100 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:20:
[...]
Schandelijk dat gokcu die bal vol tegen de rolstoel kijkers schiet! 4 wedstrijden schorsen zo'n idioot!
Dat praat het nog niet goed.
Bij alle wedstrijden van Feyenoord wel. Bij AZ zullen ze deze keer gelukkig zijn met Higler, maar dit hele seizoen wordt toch iedereen gek van hem? En de arme man wordt ook niet geholpen met een fatsoenlijke VAR, want hij zal zich zelf ook wel kapotschamen als hij vanavond studio sport aan zet.Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:05:
Higler was ook aanwezig bij Twente uit. Geen strafschoppen toch?
[ Voor 47% gewijzigd door tweakduke op 28-02-2022 11:39 ]
Zit op de tribune.
Het idee om de bal zo hard te knallen naar iemand in een rolstoel is gewoon triest, klaar.
[ Voor 24% gewijzigd door tweakduke op 28-02-2022 11:41 ]
*knip*krissie100 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:26:
[...]
Zit op de tribune.
Het idee om de bal zo hard te knallen naar iemand in een rolstoel is gewoon triest, klaar.
Idem.
[ Voor 14% gewijzigd door tweakduke op 28-02-2022 11:40 ]
Van Ajax weet je dat ze in the end meer kwaliteit hebben, ook al kun je op een goede dag van ze winnen. Maar AZ... zodra die Alkmaarders, met het nodige geluk en kunst en vliegwerk, een paar potjes achter elkaar winnen hebben ze al weer een grote bek alsof ze iedereen wegtikken. Irritant.
Klopt, maar niet als je em vol knalt
[ Voor 16% gewijzigd door tweakduke op 28-02-2022 11:41 ]
*knip*krissie100 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:31:
[...]
Klopt, maar niet als je em vol knaltveel plezier verder vandaag.
Het slachtoffer is hier dus de schuldige, ophouden graag.
[ Voor 37% gewijzigd door tweakduke op 28-02-2022 11:40 ]
Prima.
Trollen nog wel haha, mijn excuses, ik deel mijn mening gewoon, jammer dat jij een bal vol het publiek in rammen normaal vindt.
[ Voor 43% gewijzigd door tweakduke op 28-02-2022 11:41 . Reden: Quote aangepast ]
Excuses geaccepteerd, nu weer normaal doen aub.krissie100 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:33:
[...]
Prima.
Trollen nog wel haha, mijn excuses, ik deel mijn mening gewoon, jammer dat jij een bal vol het publiek in rammen normaal vindt.
Verliezen van Higler bedoel je.D-e-n schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:31:
Ben ik de enige Feyenoorder die verliezen van AZ anno 2022 erger vindt dan verliezen van Ajax?
Van Ajax weet je dat ze in the end meer kwaliteit hebben, ook al kun je op een goede dag van ze winnen. Maar AZ... zodra die Alkmaarders, met het nodige geluk en kunst en vliegwerk, een paar potjes achter elkaar winnen hebben ze al weer een grote bek alsof ze iedereen wegtikken. Irritant.
Eerste strafschop, De Wit die duwt, mogelijk een handje terug voelt en als een volleerd acteur duikelt. Tweede, een aanvaller en verdediger die elkaar in de weg lopen en met de schouders in contact komen. En maar strooien met gele kaarten voor Feyenoord, geen tweede geel voor BMI.
Echt, dit moet onderzocht worden, zo scheef de boel verkeerd zien kan geen onkunde zijn.
alles kan off-topic
Ja, maar dan nog is het tegen AZ nog extra irritant.
wellicht kun je hier wat mee?D-e-n schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:01:
[...]
Ik zou de statistieken van alle seizoenen wel eens willen zien eigenlijk. Mijn gevoel zegt me dat het altijd gezeik is met die kerel
https://www.voetbal.com/s...ennis-higler/feyenoord/4/
- tweakduke
Dan moeten wij het nog wel even doen tegen GO Ahead natuurlijk; dat soort potjes zijn, als de concurrent punten heeft laten liggen, geen zekerheidje...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik heb echter ook 1-3 voor PSV.
- tweakduke
Onana, Schuurs en geen Gravenberch.
Goed nieuws!tweakduke schreef op zondag 27 februari 2022 @ 15:40:
[...] en geen Gravenberch.
Geen Timber om nog onbekende reden. Veld ligt er heel slecht bij las ik.tweakduke schreef op zondag 27 februari 2022 @ 15:40:
Go Ahead speelt weer met 5 verdedigers, maar goed dat zal geen verrassing zijn. Opstelling Ajax: [Afbeelding]
Onana, Schuurs en geen Gravenberch.
- tweakduke
Nou daar is de eerste donker gekleurde kaart.ElPaco schreef op zondag 27 februari 2022 @ 15:45:
Zou me verbazen als Sparta - PSV met 11-11 eindigt. Die scheids heeft geen flauw idee wat hij aan het doen is.
Goed gezienElPaco schreef op zondag 27 februari 2022 @ 15:45:
Zou me verbazen als Sparta - PSV met 11-11 eindigt. Die scheids heeft geen flauw idee wat hij aan het doen is.
Wat een dombo met 1-0 voor. Meer dan terecht, eitje voor de scheids.
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 27-02-2022 15:48 ]
Die scheids is alleen echt slecht. Je zag hem nog twijfelen. Gelukkig kreeg die speler wel rood.Vos schreef op zondag 27 februari 2022 @ 15:47:
[...]
Goed gezien
Wat een dombo met 1-0 voor. Meer dan terecht, eitje voor de scheids.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wat een heerlijke goal!
- tweakduke
Gewoon een mooi doelpunt toch?Vos schreef op zondag 27 februari 2022 @ 15:54:
Bah de tegenstander scoort altijd met een zondagsschot
Het was volgens mij sarcastisch, zie die smiley aan het eind
Sparta is nu echt gefrustreerd en de scheids treedt op.
Rood en een penalty kan nog steeds. Geen idee wat hier gebeurde dus daar oordeel ik niet over, maar bij bv ernstig gemeen spel kun je nog steeds rood+penalty krijgen. Of als je een Suarezje doet (zoals op het WK Brazilie)ph4ge schreef op zondag 27 februari 2022 @ 12:43:
[...]
Was het überhaupt wel een overtreding? Rood en een penalty kan überhaupt niet natuurlijk, de wens is de vader van de gedachte.
Bij mij gingen ze dan de transferlijst op en naar de reserves, ongeacht wie t was.Vos schreef op zondag 27 februari 2022 @ 15:49:
Als club geef je zo'n speler ook een boete neem ik aan?
Deed ik altijd wel in FM
⏩ PVOutput☀️
Blijkbaar wel. Mazraoui kreeg er woensdag geel voor, terwijl iemand door hem heen probeerde te lopen.Harribo schreef op zondag 27 februari 2022 @ 10:27:
[...]
Dat is verboden? Ik dacht het niet?
Nee hoor als we hier al doelpunten voor gaan afkeuren...
Ik wist niet dat Sparta van oorsprong een Amsterdamse ploeg wasD-e-n schreef op zondag 27 februari 2022 @ 16:07:
Sparta heeft kennelijk geen zin de stadsgenoot te helpen
Mijn gevoel zegt dat dat elke wedstrijd van hem is, Feyenoord Ajax AZ Cambuur of PEC, maar niet uit wie ie fluit.D-e-n schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:01:
[...]
Ik zou de statistieken van alle seizoenen wel eens willen zien eigenlijk. Mijn gevoel zegt me dat het altijd gezeik is met die kerel
Die vent kan gewoon helemaal niks. Vandaag is dat heel zuur voor Feyenoord, volgende week is een andere club weer aan de beurt. En de KNVB laat het maar gebeuren helaas.
Lekkere instelling heb jij zeg... bahbahph4ge schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:32:
[...]
Ja, stel je voor een voetballer die een irritante tweede bal hard wegtrapt. Als die beste man zo kwetsbaar is moet ie daar niet zitten. Doe normaal joh, ga lekker ergens anders trollen.
Ik ben niet zo gecharmeerd van Gravenberch, alsof hij het Ajax-spelletje nog niet helemaal door heeft. Ook is hij vaak te egoïstisch wat resulteert in (te) veel balverlies.toolkist schreef op zondag 27 februari 2022 @ 16:14:
[...]
Jammer. Ik wil wel es zien hoe ie speelt met een fatsoenlijke linksback achter zich.
Misschien komt ie zoals jij zegt vandaag beter uit de verf, wie weet.
Ik vind vooral dat hij hier veel te hard afgestraft wordt vergeleken met anderen, die net zo veel / meer fouten maken.Superkiwi schreef op zondag 27 februari 2022 @ 16:18:
[...]
Ik ben niet zo gecharmeerd van Gravenberch, alsof hij het Ajax-spelletje nog niet helemaal door heeft. Ook is hij vaak te egoïstisch wat resulteert in (te) veel balverlies.
Misschien komt ie zoals jij al zegt vandaag beter uit de verf, wie weet.
Zie Pasveer afgelopen week bijvoorbeeld. Bal van de zijkant onder em door, vreemde redding waardoor ie een rebound gunt, gewoon 2 doelpunten die hij prima had kunnen voorkomen.
Zie Blind, die al ik weet niet hoeveel wedstrijden met waardeloze passes aan het strooien is, gigantisch veel ruimte achter zich laat terwijl ie niet kan rennen (dat mag Gravenberch dus oplossen), Timber die aanvaller speelt als je 1-2 voorstaat, etc. Maar nee, alleen Gravenberch ligt hier onder het vergrootglas en moet alles kunnen en perfect doen ookal is ie de jongste speler op het veld.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nu op het eind doet PSV het professioneel, de ander kaarten aansmeren en de extra tijd laten verlopen. Ik zou het bijna Portugees willen noemen.Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2022 @ 16:27:
Psv speelt het erg zwak uit hoor. Sparta wordt zelfs nog gevaarlijk, ongelofelijk.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit. In een week dat je 3 wedstrijden in 6 dagen speelt, waarin eentje in Israël en nu op plastic niet klagen. Punten pakken en door. Ook lelijke overwinningen leveren 3 punten op.Han schreef op zondag 27 februari 2022 @ 16:31:
Ach ja, 3 punten in een uitwedstrijd op plastic na een Europese midweek. Lekker douchen en snel de bus in
Dit was wel heel erg ondermaats though... Ik vind dit niet echt 3 punten pakken en door, dit was 3 punten pakken met veel geluk (nouja, enigszins) en het was gewoon enorm slecht. Mooi dat de punten binnen zijn, maar op deze manier moet het natuurlijk niet. Als ze nou verdedigend goed hadden gespeeld, dan kan ik er nog een beetje inkomen, maar dat was niet echt het geval.ElPaco schreef op zondag 27 februari 2022 @ 16:34:
[...]
Dit. In een week dat je 3 wedstrijden in 6 dagen speelt, waarin eentje in Israël en nu op plastic niet klagen. Punten pakken en door. Ook lelijke overwinningen leveren 3 punten op.
Maar wel zonder blessures, en dat is op het plastic bij Sparta wel eens anders. Laten we het dan wel eens worden dat het er een is om snel te vergetenSnowdog schreef op zondag 27 februari 2022 @ 16:36:
[...]
Dit was wel heel erg ondermaats though... Ik vind dit niet echt 3 punten pakken en door, dit was 3 punten pakken met veel geluk (nouja, enigszins) en het was gewoon enorm slecht. Mooi dat de punten binnen zijn, maar op deze manier moet het natuurlijk niet. Als ze nou verdedigend goed hadden gespeeld, dan kan ik er nog een beetje inkomen, maar dat was niet echt het geval.
De islam kan uw vrijheid schaden

⏩ PVOutput☀️
[ Voor 11% gewijzigd door ephymerous op 27-02-2022 17:05 ]
XXXVI
- tweakduke
Wat een onzin, als Ajax verliest dan is het weer helemaal open, zeker omdat Ajax consequent punten verliest tegen laagvliegers.Snowdog schreef op zondag 27 februari 2022 @ 17:18:
Lekker schot van Antony daar.... Maar serieus, al zou Ajax dit verliezen, ze worden nog eenvoudig kampioen. Wel matig wat ze tot nu toe laten zien.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022