[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 207 ... 311 Laatste
Acties:
  • 485.283 views

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:30

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Bossie schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 23:36:
[...]

En toch ben ik er weer ingetrapt, inmiddels 30/45 minuten van dat slap gelul icm reclame, maar nog steeds geen samenvatting van de andere pot gezien.
En dan krijg je toch zeker vier minuten met commentaar van een darter, da's wel de moeite hè? :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:00
Bossie schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 23:36:
[...]

En toch ben ik er weer ingetrapt, inmiddels 30/45 minuten van dat slap gelul icm reclame, maar nog steeds geen samenvatting van de andere pot gezien.
Inderdaad, beschamend. Ik wilde er niet meer op wachten, gewoon uit gedaan

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-01 10:49
Probleem was gisteren vooral dat Alvarez erg matig was. Staat al een tijdje bekend om zijn verdedigende tackles en intercepties, maar gisteren was hij overal een stap te laat, waardoor hij meteen uitgeschakeld is. Meest fnuikende voorbeeld nog wel bij de tweede goal: bij zo'n sliding moet je de bal raken, of desnoods de man, maar dit was lucht. Daardoor ontstaat meteen een 4 tegen 3.

Verder had Benfica snel door dat opbouwen vanuit de keeper via de zijkanten niet ging werken (kostte ze een goal om daar achter te komen, maar goed). Dus beproefde men het Tottenham-concept: lange haal naar voren en zorgen dat je de tweede bal hebt. En helaas hadden ze die veel te vaak. Voorin hebben ze best aardige spelers, die kun je aan de bal wel om een boodschap sturen.

Ajax heeft gisteren in de tweede helft de slag om het middenveld duidelijk verloren. Eerste helft was een stuk beter (en was Ajax ook beter dan Benfica), toen hadden ze het al moeten beslissen. Die rebound van Haller had meer geluk verdiend, de aanval was prachtig.

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:31
autje schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 06:54:
Probleem was gisteren vooral dat Alvarez erg matig was. Staat al een tijdje bekend om zijn verdedigende tackles en intercepties, maar gisteren was hij overal een stap te laat, waardoor hij meteen uitgeschakeld is. Meest fnuikende voorbeeld nog wel bij de tweede goal: bij zo'n sliding moet je de bal raken, of desnoods de man, maar dit was lucht. Daardoor ontstaat meteen een 4 tegen 3.

Verder had Benfica snel door dat opbouwen vanuit de keeper via de zijkanten niet ging werken (kostte ze een goal om daar achter te komen, maar goed). Dus beproefde men het Tottenham-concept: lange haal naar voren en zorgen dat je de tweede bal hebt. En helaas hadden ze die veel te vaak. Voorin hebben ze best aardige spelers, die kun je aan de bal wel om een boodschap sturen.

Ajax heeft gisteren in de tweede helft de slag om het middenveld duidelijk verloren. Eerste helft was een stuk beter (en was Ajax ook beter dan Benfica), toen hadden ze het al moeten beslissen. Die rebound van Haller had meer geluk verdiend, de aanval was prachtig.
Eens, behalve dan dat een gelukkige rebound op zich wel genoeg is.

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-01 10:17

Typhone

Who Dares Wins

DeKever schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:13:
[...]

Eens, behalve dan dat een gelukkige rebound op zich wel genoeg is.
Iets minder eens ;).
Ik was het zeer eens met Ten Hag (sorry @ephymerous) die terecht zei na afloop: 'je staat 1-2 voor bij Benfica, je voelt dat ze constant aanzetten, je weet dat er daardoor ruimtes ontstaan en toch val je met 2 extra verdedigers (én Alvarez) aan en loopt zo in de counterval die zich al meermaals had aangekondigd. Naïef waren de woorden die ten Hag gebruikte'.

Dat werd ook in het topic al een paar keer opgemerkt maar de spelers hadden dat niet helemaal door. Benfica werd letterlijk in de kaart gespeeld door Ajax, Ajax werd niet teruggedrongen door Benfica. Daar zo stom mee omgaan is vragen om problemen en die kreeg Ajax. Vergelijk deze wedstrijd maar eens met die van 4 jaar geleden. Toen was Benfica een stuk sterker dan Ajax.

• toolkist
  • Niet online
autje schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 06:54:
Raakt ie de man dan mag ie eraf met z'n 2e geel, dan kun je beter een tegengoal krijgen.. Probleem was toch echt dat Blind en in mindere mate Timber dachten dat ze in de Eredivisie speelden en dus ongestraft naar voren kunnen rennen als een stel F-jes. Verdedigen? Nah niet nodig we krijgen er toch nooit 1 tegen....

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:22:
[...]

Iets minder eens ;).
Ik was het zeer eens met Ten Hag (sorry @ephymerous) die terecht zei na afloop: 'je staat 1-2 voor bij Benfica, je voelt dat ze constant aanzetten, je weet dat er daardoor ruimtes ontstaan en toch val je met 2 extra verdedigers (én Alvarez) aan en loopt zo in de counterval die zich al meermaals had aangekondigd. Naïef waren de woorden die ten Hag gebruikte'.
Interviewer heeft zeker niet gevraagd waarom Ten Hag dan niet direct ingrijpt als ie dat ziet gebeuren? In de 1e helft kwamen we ook al een keer goed weg toen Blind in z'n eentje achter een totaal vrijstaande speler aan moest, die als ie de bal had gekregen ook meteen alleen voor de keeper was gekomen.
Een 20 jarige Timber die "net komt kijken" moet je dan keihard coachen... Een 31-jarige Blind gewoon wisselen. Die moet dat zelf doorhebben.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-01 17:12
Typhone schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:22:
[...]

Iets minder eens ;).
En wie hoort dat te coachen en bij te sturen? Juist ;) Dit is niet de eerste Europese wedstrijd dat dit gebeurd.

XXXVI

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04:10
ephymerous schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:37:
[...]

En wie hoort dat te coachen en bij te sturen? Juist ;) Dit is niet de eerste Europese wedstrijd dat dit gebeurd.
Het invloed van coachen langs de zijlijn is ook maar beperkt (sorry Guardiola, Conte), zeker in een kolkend stadion. Het team moet zelfsturend zijn en de situaties kunnen lezen en reageren/corrigeren.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

@toolkist @ephymerous
Eens eens eens, maar don't shoot me ik constateer alleen. Volgens mij komt Benfica er vijf keer op rij 'gevaarlijk' uit doordat Ajax zo en masse aanvalt en de 6e keer valt ie dan toch. Dan ben je vrij naïef en moet je in mijn ogen als coach ook meteen ingrijpen of in ieder geval iemand volledig de huid volschelden van die verdedigers. Tegen Tot****ham niet zo lang geleden gebeurde dat ook namelijk.

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:42:
@toolkist @ephymerous
Eens eens eens, maar don't shoot me ik constateer alleen. Volgens mij komt Benfica er vijf keer op rij 'gevaarlijk' uit doordat Ajax zo en masse aanvalt en de 6e keer valt ie dan toch. Dan ben je vrij naïef en moet je in mijn ogen als coach ook meteen ingrijpen of in ieder geval iemand volledig de huid volschelden van die verdedigers. Tegen Tot****ham niet zo lang geleden gebeurde dat ook namelijk.
Daarom de vraag of de interviewer er op inging. Ookal kon ik het antwoord wel bedenken ;)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
En net als toen tegen Chelsea bij 4-2 voor en 2 rode kaarten verder. Toen bleven ze ook maar aanvallen en werd het 4-4.
Meer verdedigend spelen en een overwinning over de streep trekken zit er nog steeds niet in.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-01 17:12
dutchgio schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 10:36:
En net als toen tegen Chelsea bij 4-2 voor en 2 rode kaarten verder. Toen bleven ze ook maar aanvallen en werd het 4-4.
Meer verdedigend spelen en een overwinning over de streep trekken zit er nog steeds niet in.
Tottenham, Chelsea, Atalanta en nu weer Benfica. Ik verwacht toch iets meer ontwikkeling.
Bossie schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:41:
[...]

Het invloed van coachen langs de zijlijn is ook maar beperkt (sorry Guardiola, Conte), zeker in een kolkend stadion. Het team moet zelfsturend zijn en de situaties kunnen lezen en reageren/corrigeren.
Klopt dus alle reden om te trainen op het herkennen van situaties. Tadic en Blind moeten toch in staat zijn dat bij te sturen?

Ik ben oprecht benieuwd naar de afspraken.

[ Voor 37% gewijzigd door ephymerous op 24-02-2022 12:13 ]

XXXVI

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

ephymerous schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 12:12:
[...]

Tottenham, Chelsea, Atalanta en nu weer Benfica. Ik verwacht toch iets meer ontwikkeling.

[...]

Klopt dus alle reden om te trainen op het herkennen van situaties. Tadic en Blind moeten toch in staat zijn dat bij te sturen?

Ik ben oprecht benieuwd naar de afspraken.
Blind zag het overduidelijk niet want die was mede de oorzaak! 🤪

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-01 10:49
toolkist schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:31:
[...]

Raakt ie de man dan mag ie eraf met z'n 2e geel, dan kun je beter een tegengoal krijgen.. Probleem was toch echt dat Blind en in mindere mate Timber dachten dat ze in de Eredivisie speelden en dus ongestraft naar voren kunnen rennen als een stel F-jes. Verdedigen? Nah niet nodig we krijgen er toch nooit 1 tegen....
Oh, dat zeker, maar ik geloof dat iedereen en z'n Ten Hag het daar wel over eens was.

Zoals Alvarez die sliding inging had ik niet het idee dat hij aan een mogelijke tweede gele kaart dacht :).

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-01 18:44
Harribo schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 23:47:
[...]

Inderdaad, beschamend. Ik wilde er niet meer op wachten, gewoon uit gedaan
Wanneer ik Sneijder zie zitten blijf ik nooit lang plakken

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Daarop wachten is inderdaad niet de moeite. Ziggo zet altijd 's nachts de samenvattingen online, die zijn goed genoeg om in de ochtend terug te kijken.

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 24-02-2022 18:31 ]

• Harribo
Toch... Ik ben pas gerust als Benfica verslagen is... 2-2 is gelijkspel en Benfica was de tweede helft echt gevaarlijker dan Ajax.

Nu een andere grote Europese wedstrijd... Maccabi - Psv... :+

• Deadsy
Zou Gakpo ooit van die blessure gevoeligheid afkomen?

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:39

Quad

Doof

Oja, vanavond weer voetbal. Hopen op wat winstpunten.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:18
Deadsy schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 18:49:
Zou Gakpo ooit van die blessure gevoeligheid afkomen?
Ja na dit seizoen. Niet geheel ontoevallig tegelijk met het vertrek van een zeker persoon :X

WoT stats

• Deadsy
ElPaco schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 19:03:
[...]

Ja na dit seizoen. Niet geheel ontoevallig tegelijk met het vertrek van een zeker persoon :X
Laten we eerlijk zijn, voor dat Schmidt kwam waren er ook al problemen bij Gakpo.

• ElPaco
Deadsy schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 19:06:
[...]

Laten we eerlijk zijn, voor dat Schmidt kwam waren er ook al problemen bij Gakpo.
Absoluut :) wat dit weekend niet hielp was de verschrikkelijke staat van het veld. Eigenlijk een wonder dat er niet veel meer geblesseerd zijn geraakt.

Vorig jaar raakte Gakpo langdurig geblesseerd door een bevroren kunstgrasveld (ik geloof van Sparta). Daar moet je denk ik als coach een beetje rekening mee houden.

WoT stats

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-01 12:56
Ik hang momenteel boven de Atlantische oceaan dus in kan niet meekijken. Maar zo (niks) te lezen is het een standaard psv wedstrijd?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 01:27
carpebios schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 19:09:
Ik hang momenteel boven de Atlantische oceaan dus in kan niet meekijken. Maar zo (niks) te lezen is het een standaard psv wedstrijd?
Je mist niks :O

Twente komt eraan!

• Deadsy
ElPaco schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 19:09:
[...]

Absoluut :) wat dit weekend niet hielp was de verschrikkelijke staat van het veld. Eigenlijk een wonder dat er niet veel meer geblesseerd zijn geraakt.

Vorig jaar raakte Gakpo langdurig geblesseerd door een bevroren kunstgrasveld (ik geloof van Sparta). Daar moet je denk ik als coach een beetje rekening mee houden.
heb niet het gevoel dat Schmidt een trainer is die met zoiets rekening houd.
Denk wel dat hij het type is die na de wedstrijd over zoiets gaat zeuren

• ElPaco
Zo ver mogelijk weg van Oekraïne? :p maar is standaard ja. Niks is zeker :p

WoT stats

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:49
ElPaco schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 19:09:
[...]

Nouja, je hebt 11 spelers en hij is de enige die geblesseerd raakt? Nu beetje hetzelfde, misschien v Ginkel ook, maar da's ook zo'n glazen mannetje. Ik denk dat je daar als coach niet echt rekening mee kan houden? Verder denk ik dat het met Gakpo met een beetje geluk wel goedkomt. Verwacht niet dat hij een Robben gaat worden (nouja, zowel qua skills als blessures).

• Deadsy
Deze pot was perfect geweest voor 21u.
Perfect om je in slaap te krijgen.

• Harribo
Psv dominant, afgezien van de eerste 10 minuten , Maccabi probeert wat te counteren, wat niet lukt tot nu toe.
Psv creëert moeilijk kansen, er staat een 8 man tellende gele muur van Maccabi. Paar kleine kansjes

Je mist niet veel tot nu toe

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 24-02-2022 19:12 ]

• carpebios
ElPaco schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 19:10:
[...]

Zo ver mogelijk weg van Oekraïne? :p maar is standaard ja. Niks is zeker :p
Hahaha ja ik vertrouw het niet. Gelijk naar ons ander stukje NL een stukje verderop

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Deadsy
Snowdog schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 19:11:
[...]

Nouja, je hebt 11 spelers en hij is de enige die geblesseerd raakt? Nu beetje hetzelfde, misschien v Ginkel ook, maar da's ook zo'n glazen mannetje. Ik denk dat je daar als coach niet echt rekening mee kan houden? Verder denk ik dat het met Gakpo met een beetje geluk wel goedkomt. Verwacht niet dat hij een Robben gaat worden (nouja, zowel qua skills als blessures).
Vind dat ze bij PSV dit seizoen toch zeer veel blessures hebben gehad.
En als trainer weet je dat vandaag best wel belangrijk is, en dan moet je een speler die snel een pijntje heeft niet laten spelen op een slecht veld.

• Snowdog
Deadsy schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 19:15:
[...]

Vind dat ze bij PSV dit seizoen toch zeer veel blessures hebben gehad.
En als trainer weet je dat vandaag best wel belangrijk is, en dan moet je een speler die snel een pijntje heeft niet laten spelen op een slecht veld.
Zekers veel blessures gehad, probleem is dat als een Schmidt zijn spelers na 60 min niet wisselt of niet laat spelen op een slecht veld er ook zeker kritiek zal volgen. Uiteindelijk kan hij het nooit goed doen en ik weet in deze niet of het probleem echt bij hem ligt of dat het gewoon dikke pech is.

• ElPaco
Snowdog schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 19:11:
[...]

Maar als je het weet van bepaalde spelers kan je er dus rekening mee houden. Dat het veld zo slecht was kon je al lang van tevoren weten. Het is niet een omstandigheid die pas tijdens de wedstrijd optrad.

Gvd wat een actie van Madueke!

WoT stats

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 01:27
Die Madueke, wat een heerlijk talent is dat toch! Deze actie had een goal verdiend.

Twente komt eraan!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Madueke gaat een wereldster worden als hij fit blijft. Wat een functionele techniek heeft hij zeg. Prachtige speler!

Tomorrow is not today!

• Harribo
Zie al weer de uitglijders her en der... Voetbal schoenen van sponsor Action?
Krijg het idee dat goede voetbalschoenen een unicum zijn?

Madueke heerlijke speler. Het is alleen jammer dat het nu allemaal van hem moet komen nu, omdat Gakpo er niet bij is

[ Voor 30% gewijzigd door Harribo op 24-02-2022 19:24 ]

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
PSV zal wel doorgaan, Maccabi kan er weinig van. Voor Vitesse wordt het straks een stuk lastiger.

• Snowdog
Exocet schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 19:24:
PSV zal wel doorgaan, Maccabi kan er weinig van. Voor Vitesse wordt het straks een stuk lastiger.
Beetje net als in die voorronde CL dat Benfica er weinig van kon, right?
Laat dit soort opmerkingen anders ff achterwege, Maccabi heeft al wat kansen gehad, alles kan gebeuren. Je klinkt sowieso wat teleurgesteld.

• Harribo
Snowdog schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 19:27:
[...]

Laat dit soort opmerkingen anders ff achterwege, Maccabi heeft al wat kansen gehad, alles kan gebeuren. Je klinkt sowieso wat teleurgesteld.
Ik moet het ook eerst zien hoor.
Tuurlijk, Psv nu de bovenliggende partij maar 1 knullig doelpuntje tegen en dat Maccabi gaat er dan nog in geloven ook.
Komt bij dat ik alleen Madueke nu gevaarlijk vind, de rest tikt plichtmatig rond. Gakpo wordt gemist.

Doan, leuke speler, ken ik van Groningen, maar geen killer.

• Deadsy
Harribo schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 19:32:
[...]

Tuurlijk, Psv nu de bovenliggende partij maar 1 knullig doelpuntje tegen en dat Maccabi gaat er dan nog in geloven ook.
Komt bij dat ik alleen Madueke nu gevaarlijk vind, de rest tikt plichtmatig rond. Gakpo wordt gemist.

Doan is leuk voor de Eredivisie.
Maar je bent net als ik bang voor een Drommeltje?

• Harribo
Deadsy schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 19:33:
[...]

Maar je bent net als ik bang voor een Drommeltje?
Bijvoorbeeld.

Psv mist killers tot nu toe.
Doan ook, krijgt een 100% kans, gaat ie afleggen... Zucht... Dat soort dingen dus..

Hoewel Psv ik nog wel het voordeel van de twijfel geef. Dat maccabi is niet heel veel.
Daarom, als je dit verliest als psv zijnde, moet je je diep schamen

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 24-02-2022 19:36 ]

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
PSV is dominant maar komt maar niet tot kansen. Een lullig counter en het is gelijk. Die verdediging van PSV staat er niet om bekend dat die heel sterk is dus als de aanval niet door kan drukken blijft het billenknijpen.

alles kan off-topic

• Exocet
  • Niet online
Snowdog schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 19:27:
[...]

? Wat heeft Benfica hier mee te maken?
En wat een insinuaties, mooi toch dat PSV waarschijnlijk door gaat?
Coëfficiëntenpolonaise

• Snowdog
Harribo schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 19:32:
[...]

Ik vind Doan echt een tegenvaller, vandaag ook weer paar slechte aannames, die kans met Zahavi, had het idee dat hij beter voor eigen succes kon gaan daar. Soms laat hij wat aardigs zien, maar ik heb echt het idee dat hij tekort komt voor dit niveau.

Ik zie hem eigenlijk zelden iets echt geweldigs doen, vandaar ook die tegenvaller. Hij is opzich wel een degelijke speler (meestal), maar hij voegt niet echt wat toe aan dit PSV. Wat mij betreft gewoon verkopen als mogelijk.

PSV is verder ook wel iets sterker, maar qua kansen is het nog wel aardig in balans denk ik. Kan allebei de kanten opgaan. Uiteraard staat PSV er wel iets beter voor dankzij die 1-0 vorige week. Ik vind het alleen zo kinderachtig om te zeggen dat dit Maccabi er niets van kan. Alsof NL ploegen niet regelmatig van dit soort tegenstanders hebben verloren in Europa.

• Harribo
Heuj! Aaaaadjuuuu!

Groot licht

[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 24-02-2022 19:38 ]

• Snowdog
Exocet schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 19:36:
[...]

? Wat heeft Benfica hier mee te maken?
En wat een insinuaties, mooi toch dat PSV waarschijnlijk door gaat?
Coëfficiëntenpolonaise
Wat het hiermee te maken heeft, is dat er altijd dit soort comments komen als een PSV speelt. Ah, die gasten kunnen er niks van, moet je easy winnen etc. Als je er zelf echter niet van wint, naja, dan is het prima. Laten we niet doen alsof het een super eenvoudige overwinning is.

Ik krijg het idee dat dit soort opmerkingen vooral worden gemaakt omdat de freudenschade dan zoveel beter is... En als het niet lukt het ineens een absurd slechte prestatie is... Dan krijg je uiteraard weer dat PSV gooit er met de pet na, blabla. Dat is ook al niet helemaal accuraat. Maar goed, whatever.

• Deadsy
in beperkte hoeveelheden kan ik hem goed hebben, en ik vond ook dat hij een punt had.
Er hoeft maar 1 lullig balletje goed te vallen en het staat gelijk

• Harribo
Deadsy schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 19:51:
[...]

in beperkte hoeveelheden kan ik hem goed hebben, en ik vond ook dat hij een punt had.
Er hoeft maar 1 lullig balletje goed te vallen en het staat gelijk
Ik heb niet eens geluisterd :)
Scherp van Aad! , hadden we zelf niet kunnen bedenken.. ;)

Vervelende pot voor psv dit zonder Gakpo... Gewoon geconcentreerd blijven spelen

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 24-02-2022 19:54 ]

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Benieuwd wat er gebeurd is. Kon het niet zien. Laten ze de pot maar helemaal staken en een 0-3 overwinning aan Nederland geven.

Edit: een aansteker dus

[ Voor 9% gewijzigd door Sydney08 op 24-02-2022 20:01 ]

Tomorrow is not today!

• carpebios
Ik lees op Twitter iets met spullen die op het veld gegooid worden. Klaagbriefjes vermoedelijk over het spel van PSV?

• ElPaco
Sydney08 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 20:00:
Benieuwd wat er gebeurd is. Kon het niet zien. Laten ze de pot maar helemaal staken en een 0-3 overwinning aan Nederland geven.

Edit: een aansteker dus
Er werd voor de 3e keer spul naar de hoek vlag gegooid waar een PSVer klaar stond om een corner te nemen. In de 1e helft ook al.

WoT stats

• Zingo
  • Laatst online: 20:48
carpebios schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 20:02:
Ik lees op Twitter iets met spullen die op het veld gegooid worden. Klaagbriefjes vermoedelijk over het spel van PSV?
Volgens mij werd iets tegen het hoofd van een PSVer gegooid bij een hoekschop. Dit gebeurde eerder ook al en de scheidsrechter heeft daar duidelijk geen zin in.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:58

Vos

AFCA

Snowdog schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 19:41:
[...]

Wat het hiermee te maken heeft, is dat er altijd dit soort comments komen als een PSV speelt. Ah, die gasten kunnen er niks van, moet je easy winnen etc. Als je er zelf echter niet van wint, naja, dan is het prima. Laten we niet doen alsof het een super eenvoudige overwinning is.

Ik krijg het idee dat dit soort opmerkingen vooral worden gemaakt omdat de freudenschade dan zoveel beter is... En als het niet lukt het ineens een absurd slechte prestatie is... Dan krijg je uiteraard weer dat PSV gooit er met de pet na, blabla. Dat is ook al niet helemaal accuraat. Maar goed, whatever.
Ajax won ook vaak omdat de tegenstander slecht was toch? Niet te zwaar aan 'kritiek' tillen ;)

• Deadsy
Vinicius komt er in. Nu hebben ze een probleem

• Snowdog
Vos schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 20:04:
[...]

Ajax won ook vaak omdat de tegenstander slecht was toch? Niet te zwaar aan 'kritiek' tillen ;)
Ik heb dat soort reacties niet vaak gezien in dit topic. Volgens mij heeft Ajax vrij veel credits voor het vertoonde spel gekregen de afgelopen jaren en zelfs daarvoor (dan denk ik bv aan zon wedstrijd tegen Real waarbij doelpunten worden afgekeurd vanwege "buitenspel"). Maar laten we het topic niet derailen.

• Deadsy
Wow. scheelde niet veel

• ElPaco
Deadsy schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 20:07:
Vinicius komt er in. Nu hebben ze een probleem
Ik vraag me wel af, wie bedoel je met 'ze'? :p
/s

WoT stats

• Deadsy
ElPaco schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 20:08:
[...]

Ik vraag me wel af, wie bedoel je met 'ze'? :p
/s
Mocht matabi een goal maken dan bedoel ik ons daarmee

• ElPaco
Nou van die schoten van Vinícius en Sangaré worden ze wel bang!

WoT stats

• Deadsy
ElPaco schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 20:11:
Nou van die schoten van Vinícius en Sangaré worden ze wel bang!
Aan Gotze heb je ook niet zo bizar veel.
Die zag er na een kwartier al uit alsof hij op was.

• carpebios
Vos schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 20:04:
[...]

Ik ben toevallig op weg naar de Antillen. Ik zal de kritiek meenemen!

• Snowdog
Deadsy schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 20:12:
[...]

Aan Gotze heb je ook niet zo bizar veel.
Die zag er na een kwartier al uit alsof hij op was.
Niet mee eens, hij speelt gewoon een ok partij.

• ElPaco
Fijn dat Teze zich zo lekker heeft ontwikkeld de laatste 3 jaar. Vandaag zit hij er weer overal zo goed tussen.

Het is nog zeker niet perfect, maar als club heb je niks te klagen als je 3 jongens hebt die echt eigen jeugd zijn en allemaal doorbreken in het 1e. Het gaat hier om Gakpo, Teze en Obispo die al sinds de Fjes samen spelen.

En da goal voor PSV! Laat die polonaise maar beginnen!

WoT stats

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-01 15:24
Gelukkig. En een overwinning is ook meer coefficiëntenpuntjes.

• ElPaco
Lekkere redding Drommel! Mag ook wel eens gezegd worden!

WoT stats

• Deadsy
ElPaco schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 20:30:
jinx

• ElPaco
Jammer Drommel. Hoewel dit vooral slecht was van Vertessen.

WoT stats

• Exocet
  • Niet online
Waarom geef je de overwinning nog weg? Zo zonde

• Snowdog
ElPaco schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 20:30:
Deze? Lekkere redding die recht op hem werd afgeschoten. Mag zeker gezegd worden. Deze was wel onhoudbaar though.

• Zingo
  • Laatst online: 20:48
Muur op bijna 11 meter en de speler die de goal maakt waarschijnlijk buitenspel. Goed bezig hoor!

• ElPaco
Omg! Hoe maak je die niet af! Afpakken van de keeper en dan nog verklooien!

WoT stats

• ElPaco
Nou, we zijn door. Jammer van de overwinning. Gewoon onnodig!

WoT stats

• Snowdog
ElPaco schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 20:40:
Nou, we zijn door. Jammer van de overwinning. Gewoon onnodig!
Onnodig, maar ergens wel terecht. Meer was het niet. Ronde verder, nieuwe ronde, nieuwe kansen.

• Quad

Quad

Doof

Goede start van Vitesse. :)

nggyu nglyd

• ElPaco
Lekker Vitesse!

WoT stats

• Exocet
  • Niet online
Dat was rapid

• Snowdog
Maar is het te wienig? we gaan het zien.

• ParaDroid2
  • Laatst online: 02-01 08:33
Vitesse dat goed begint? Dat is nieuw

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:13

Agent47

I always close my contracts.

Het blijft een schande de hoeveelheid lege plekken

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• ElPaco
Mag het stadion al weer vol zitten dan?

WoT stats

• ElPaco
Let's goooooo!

WoT stats

• Quad

Quad

Doof

Wat gek, 2-0 voor Vitesse.

nggyu nglyd

• Snowdog
Gaat lekker zo. Ze waren niet echt de bovenliggende partij, maar 2-0 voor, da's mooi

• ParaDroid2
Europa is het wondermiddel voor Vitesse :)

• Deadsy
pfff kan iemand een compilatie van de aanvallen van Vitesse naar een paar van de spelers van PSV sturen?

• ParaDroid2
Geloof niet dat PSV veel van Vitesse kan leren, als ik zag hoe de wedstrijd een paar weken geleden (helaas) ging...

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Agent47 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:09:
Het blijft een schande de hoeveelheid lege plekken
Boycot van de supporters richting de eigenaar, dat noemen ze een vooruitziende blik aangezien ze dat al jaren doen. O-)

[ Voor 5% gewijzigd door OPSLAGHOND op 24-02-2022 21:57 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
...

[ Voor 100% gewijzigd door forzav op 24-02-2022 22:00 ]

• Quad

Quad

Doof

Schakelkanaal van ESPN bij T-Mobile TV is ermee gestopt.

nggyu nglyd

• Agent47

Agent47

Haha die kerel in het uitvak met z’n middelvinger

• ParaDroid2
Nou dat had 3-0 moeten zijn.

• Agent47

Agent47

Wat is dat rapid wien slecht zeg

• ParaDroid2
Wat een lelijke goal, maar hij telt :)

Toch niet :(

[ Voor 17% gewijzigd door ParaDroid2 op 24-02-2022 22:33 ]

• Agent47

Agent47

Toch afgekeurd jemig wat laat

• ElPaco
Beetje jammer dat afkeuren, hoewel terecht. Vitesse was met die goal veilig geweest.

WoT stats

• ElPaco
Vitesse moet niet mee gaan in dat vechten. Die van RW waren echt super gefrustreerd aan het raken.

WoT stats

• Harribo
Kom kom jongens, het is maar de Conference League

• ElPaco
Harribo schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 22:35:
Mwa, zo denigrerend hoeft niet. Mooi toch dat NL ploegen zo meer kans hebben :)

WoT stats

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Harribo schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 22:35:
CL > cL

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Pagina: 1 ... 207 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022