[ Voor 80% gewijzigd door ephymerous op 23-02-2022 21:26 ]
XXXVI
Flickr PSN ID= cheironnl
Schakel net verkeerd in, ben weer weg...
[ Voor 17% gewijzigd door Maarten_E op 23-02-2022 21:26 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Of minder grote O benen van Pasveer. Bal mag er nooit langsHarribo schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:26:
Potdorie, zorg voor beter schoeisel!
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Hands missen is een overduidelijke fout buiten dat de speler van Benfica waarschijnlijk ook binnen de 2m stond.HollowGamer schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:24:
[...]
Hands missen, maar wel meteen een kaart geven.
De kaart voor mazraoui is niet heel bijzonder. Een speler die de bal niet kan spelen maar wel zijn armen uitsteekt.
Meeverdedigen met corner vanwege z'n lengte. Helaas geen OG met z'n hoofd, alhoewel ik niet denk dat Toto dat meerekent.HollowGamer schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:26:
Waarom staat Haller daar eigenlijk?
[ Voor 15% gewijzigd door Quad op 23-02-2022 21:28 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Goaltje meepikkenHollowGamer schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:26:
Waarom staat Haller daar eigenlijk?
Flickr PSN ID= cheironnl
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wat mij betreft zsm Nico erin.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:23
Verthongen ookcheiron schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:29:
Haller maakt z'n fout meteen goed!
Verwijderd
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Vond PSV in '88 ookPolycom schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:32:
Benfica is echt vergaande glorie.
Zit ergens een thuisvak met een basisschool klasje inderdaadVerwijderd schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:32:
Hoor ik nu steeds rare geluiden (kinderen) door de stream heen of moet ik morgen naar de huisarts?
hoe ging hij?
Nou het blijft een hele lastige en vervelende tegenstander. Eerst nog maar eens zien dat Ajax door komtPolycom schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:32:
Eigenlijk zo een beetje elke tegenstander waar Ajax tegen scoort.Polycom schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:32:
No way, had je maar niet weg moeten gaan.
Maar hij ging erin!
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Precies… een keer verkeerd timen en je gaat er af met een tweede gele kaart.Outerspace schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:35:
Ik verwacht dat Mazraoui nog wel gewisseld gaat worden. Die wordt veelvuldig gezocht in de hoop op een 2e gele kaart.
Achterin staat het niet echt lekker bij die snelle tegenstoten.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dacht alleen één extra wissel als iemand uitvalt met een hoofdblessure.ilhanko schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:36:
Ik dacht dat er nieuwe regels waren m.b.t. hoofdblessures. En zie hier, toch nog wat issues bij Martinez blijkbaar
tegen het net?Typhone schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:35:
[...]
No way, had je maar niet weg moeten gaan.
Maar hij ging erin!
Verwijderd
Misschien kan Vertonghen van shirtje ruilentoolkist schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:36:
Kom dokter neem je verantwoordelijkheid, verplicht wisselen hoe vervelend ook.
Verwijderd
Het punt is dat je dit aan ziet komen. Zo net voor rust. En dan wordt het weer erg lastig.Han schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:36:
[...]
Precies… een keer verkeerd timen en je gaat er af met een tweede gele kaart.
Achterin staat het niet echt lekker bij die snelle tegenstoten.
Zo slecht is die Schuurs toch niet? Vertongen is ook niet meer de jongste.Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:38:
[...]
Misschien kan Vertonghen van shirtje ruilen
Zo denderend zag hij er niet uit bij de goal van Haller.Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:38:
[...]
Misschien kan Vertonghen van shirtje ruilen
nggyu nglyd
Welke goal van HallerQuad schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:39:
[...]
Zo denderend zag hij er niet uit bij de goal van Haller.
Ik vind Schuurs de laatste wedstrijden goed invallen. Ik verwacht dat hij er nog wel in gaat komen voor Martinez. Een hoofdblessure moet je zeker niet onderschatten.HollowGamer schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:39:
[...]
Zo slecht is die Schuurs toch niet? Vertongen is ook niet meer de jongste.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Het verbaast mij wel wie daar spelen: Grimaldo (LB), Weigl, etc. niet perse slecht.Grindtegel schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:39:
Overigens zet Benfica enorm druk als ajax aan de bal is en jagen ze er flink op los, dat gaat ze na 70minuten vet opbreken met al die ouwe knarren in het elftal
Verwijderd
Een assist is netjes toch….Quad schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:39:
[...]
Zo denderend zag hij er niet uit bij de goal van Haller.
In welk doel?Quad schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:41:
[...]
De nog komende scorende met het hoofd doelpunt.
Dat klinkt herkenbaarDeKever schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:41:
Ik kan van Portugezen ook veel minder hebben qua zeuren om kaarten, schwalbes etc. Bij Tadic denk ik "dat moet ie niet doen", bij Benfica zit ik direct in de emotie.
Nu voor de tv kijker rechts, na de rust de linker. Heeft op de linkerdoel al geoefend. Straks voor het echie.
[ Voor 13% gewijzigd door Quad op 23-02-2022 21:44 ]
nggyu nglyd
[ Voor 11% gewijzigd door HollowGamer op 23-02-2022 21:46 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:23
Is dat de Leo - Moura scoort nooit - Driessen?snmght schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:44:
Driessen had gelijk
nggyu nglyd
Is dit gewoon niet standaard aan hem? Overzicht heeft hij vaak net niet.Polycom schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:47:
Als Antony in vorm was geweest had het gewoon 1 - 4 gestaan.
Nou inderdaad, hij speelt pover.Polycom schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:47:
Als Antony in vorm was geweest had het gewoon 1 - 4 gestaan.
XXXVI
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Kijk jij wel eens voetbal?HollowGamer schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:48:
[...]
Is dit gewoon niet standaard aan hem? Overzicht heeft hij vaak net niet.
Niet de Nederlandse om eerlijk te zijn.
Bah de Toto reclame. Zal wel naar 14.
Die ja, onze nationale zeurkousNapo schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:45:
[...]
Is dat de Leo - Moura scoort nooit - Driessen?
Ajax staat mooi voor. Toch vertrouw ik die geslepen acteurs van Benfica voor geen meter, beter om er nog een in te prikken
Nee Valentijn - Moura scoort nooit - DriessenNapo schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:45:
[...]
Is dat de Leo - Moura scoort nooit - Driessen?
Benieuwd of zij dit tempo kunnen volhouden.
Hou het fatsoenlijk aubHan schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:52:
Benfica speelt niet slecht
Benieuwd of zij dit tempo kunnen volhouden.
[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 23-02-2022 21:58 ]
Tomorrow is not today!
Vergeet het gasbedrijf van Putin nietHarribo schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:57:
Deze wereld wordt mede mogelijk gemaakt door reclame
Al prikken ze er nog zes in, ik zit pas rustig als ook de tweede wedstrijd met een gunstige totaalstand is afgefloten.Harribo schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:50:
[...]
Die ja, onze nationale zeurkous
Ajax staat mooi voor. Toch vertrouw ik die geslepen acteurs van Benfica voor geen meter, beter om er nog een in te prikken
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
:strip_exif()/f/image/IQ2HMFzBS0MtxbegDDHkI9Ti.jpg?f=fotoalbum_large)